Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Finngamerin pelimiitti XIV: 15.12.2007
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10
Tulostusversio
Aihe: Finngamerin pelimiitti XIV  (Luettu 61126 kertaa)
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #240 : 17.12.2007 23:59 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Nyt kun katselin tuon uudestaan, niin huomasin että TK:sta muokkautui ihan vahingossa koko koosteen pääjehu, päähahmo.  En ollut mitenkään ajatellut sitä koostetta tehdessäni.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #241 : 18.12.2007 00:13 »
PoJuZkI Oon parempi pelaa ssbm ku sä xP Jäsen Viestejä: 9 Basaaripisteet: 0 Profiili Hmm, vaikka olen foorumeilla uusi, niin tuon lantun kaveri (: kysäsisin vaan kun olisin kiinnostunut noist pelimiiteist et onko tiedossa finngamereiden pelimiittiä numero XV? :P
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #242 : 18.12.2007 00:27 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Hmm, vaikka olen foorumeilla uusi, niin tuon lantun kaveri (: kysäsisin vaan kun olisin kiinnostunut noist pelimiiteist et onko tiedossa finngamereiden pelimiittiä numero XV? :P
Muistaaksen Finngamer ilmoitti jollain aikasemmalla sivulla, että kannattaa odotella Q1 2008. ;)

Katsastin juuri YouTube-version videosta, kun toisen lataaminen olisi kestänyt jo kolmatta tuntia. Aivan käsittämätöntä settiä tuli taas todistettua. Todella hyvä esittely, täytyy myöntää. Kauhulla Innolla odottelen jo TK:n versiota samasta materiaalista. :rollaus:
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #243 : 18.12.2007 00:45 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Hmm, vaikka olen foorumeilla uusi, niin tuon lantun kaveri (: kysäsisin vaan kun olisin kiinnostunut noist pelimiiteist et onko tiedossa finngamereiden pelimiittiä numero XV? :P
Muistaaksen Finngamer ilmoitti jollain aikasemmalla sivulla, että kannattaa odotella Q1 2008. ;)

No luuletko, että tällainen ADHD CS:n pelaajan jaksaisi pari edellistä sivua lukea? Tai kysyä siitä minulta, josko siitä jotain tietäisin?;)
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #244 : 18.12.2007 07:57 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Tämä topic on kohta Pelaajalaudan suosituin. Ei hassummin yhdeltä miittiketjulta.  :P
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #245 : 18.12.2007 08:17 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Loistava video.  :lol: Tosin tuosta saa vähän sellaisen kuvan, kuin minä oisin ollut melkein koko ajan äänessä.
Ihme juttu. Mistähän moinen käsitys?

Snakesta saa kyllä tosi pelottavan vaikutelman - jos en tietäisi että se on kuitenkin minun kultsipuppeli (jonka selän takana piiloilla kun olen taas tehnyt jotain tyhmää) niin vaihtaisin kyllä kadun puolta jos tuollainen hurjana huutava Pelaaja-skini tulisi kadulla vastaan.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #246 : 18.12.2007 13:06 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Katsoin koosteen. Ilman ääniä(kiitos sotku). Ja tuota, kyllä, kokemus lähentelee paljolti Wii tenniksen pelaamista ilman käsiä. Vissiin pakko tsekata joskus oikeastikin... ;)

Silti, hyvännäköistä matskua. WarioWareen ei tietenkään kyllästy koskaan - sen avulla pääsin muuten feattaamaan videoon(yes!) - ja Epille pisteet kotiin orjallisesta naruhyppelystä. Tyylikästä, indeed! :lol: Ja Tuulistia en meinannut edes tunnistaa. :o Vähän se tietty hajottaa missata tämä "hauskin ja kaikin puolin paras miitti ikinä", Snakuli ja kaikki messissä, mutta aina ei voi voittaa. Ei edes joka kerta. Ehkä ensivuonna taas mestoilla.

Ei kun odottamaan TK:n blaxploitaatio-pätkää.


Raukka hourailet flunssan vuoksi.  :(
Itse suljet vain traumaattiset tilanteet pois mielestäsi. :rollaus:
Ei sillä eikä millään, mutta tämä ilmiö vaikuttaa pikkasen tutulta. *kröhhöhöhkolmensuorapuzzlebobblessahhöhköh*
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #247 : 18.12.2007 13:11 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Sharkielle häviön tunnustan ilolla, mutta tuo Ketsuppipoju ansaitsee hieman tylytystä.  :P

Ei muuten tainnutkaan kukaan huomata että hiukset oli vaihtuneet. Sharkien olisi pitänyt sanoa "ooo kuka on tuo ihana vaaleaverikkö joka pelaa kanssanne videolla?"
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #248 : 18.12.2007 13:21 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Sharkielle häviön tunnustan ilolla, mutta tuo Ketsuppipoju ansaitsee hieman tylytystä.  :P
No nyt kuulostaa paremmalta. Hymyilen. :)

Ei muuten tainnutkaan kukaan huomata että hiukset oli vaihtuneet. Sharkien olisi pitänyt sanoa "ooo kuka on tuo ihana vaaleaverikkö joka pelaa kanssanne videolla?"
Mielessäni sanoinkin, mutta ajattelin, että se olisi kuulostanut kornilta. Ainahan sie oot ihana.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #249 : 18.12.2007 13:49 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Ei muuten tainnutkaan kukaan huomata että hiukset oli vaihtuneet.

Kyllä mä sen huomasin. Mutta ajattelin että pidän matalaa profiilia että et tunne itseäsi liian erikoiseksi ;)

Ja sitä paitsi, olen aina pitänyt enemmän tummista... :rollaus:

Joo on se hyvä että minuakin hiukan "tylytetään", että en luulisi missään vaiheessa että osaisin pelata. Varsinkin kun olen miiteissä niin voittamaton ;)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #250 : 18.12.2007 13:55 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Joo on se hyvä että minuakin hiukan "tylytetään", että en luulisi missään vaiheessa että osaisin pelata. Varsinkin kun olen miiteissä niin voittamaton ;) 

Rinturin jälkeen sinäkin alat vaikuttaa hyvältä pelaajalta. Se jätkä asetti riman ihan uudelle tasolle siltä osin.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #251 : 18.12.2007 14:12 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kyllä mä sen huomasin. Mutta ajattelin että pidän matalaa profiilia että et tunne itseäsi liian erikoiseksi ;)

Ja sitä paitsi, olen aina pitänyt enemmän tummista... :rollaus:
Ahaa, olisihan minun pitänyt tietää että suojelit vain herkkiä tunteitani. ;)

Olisinhan minä muuten vaikka sitten Heinzin mieliksi pysynyt tummana, mutta kyllästyin värjäämään kolmen viikon välein ja siksi päätin palata juurilleni. (Pun definitely not intended.)
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #252 : 18.12.2007 14:39 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW DigiExpossa näin blondi-Tuulistin ekaa kertaa ja tyttö sai huitoa puoli minuuttia ennenkuin todella tajusin kuka hän oli  ;D

Spoileri (osoita katsoaksesi)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #253 : 18.12.2007 14:47 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
DigiExpossa näin blondi-Tuulistin ekaa kertaa ja tyttö sai huitoa puoli minuuttia ennenkuin todella tajusin kuka hän oli  ;D

Spoileri (osoita katsoaksesi)
Niin sinä katsoit ensin ihan tyynenä että taas joku muija tulee yrittään. Ja muijia oli vielä kummallekin kädelle kun Jennikin oli mukana, etkä silti tuntenut!
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #254 : 18.12.2007 15:57 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ei muuten tainnutkaan kukaan huomata että hiukset oli vaihtuneet.

Kyllä mä sen huomasin. Mutta ajattelin että pidän matalaa profiilia että et tunne itseäsi liian erikoiseksi ;)
Minunkin piti kehasta uutta lookkia, mutta en sitten viitsinyt. Joku olisi saattanut haukkua homoksi.  :rollaus:
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #255 : 18.12.2007 19:20 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Joku olisi saattanut haukkua homoksi.  :rollaus:

Eiköhän se riski tule muutenkin otettua, jos miittiin tulee.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #256 : 19.12.2007 10:56 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Hahhah, nyt paljastuukin, että koko äijäporukka on ollut ihan ruikuli lahkeessa, kun jokainen on yksin pohtinut, uskaltaako kiinnittää huomiota uuteen lookiin vaiko ei. :lol: Ihme että siellä on voitu keskittyä pelaamiseen ollenkaan...
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #257 : 19.12.2007 11:38 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Hahhah, nyt paljastuukin, että koko äijäporukka on ollut ihan ruikuli lahkeessa, kun jokainen on yksin pohtinut, uskaltaako kiinnittää huomiota uuteen lookiin vaiko ei. :lol: Ihme että siellä on voitu keskittyä pelaamiseen ollenkaan...

Minä pohdin kyllä enemmän rinturin hiuksia. Sellaista fledaa en muistä nähneeni edes lähelle kuin pikku kakkosessa.

Oli muuten varsin hyvä miittivideo jälleen. Erityisesti pidin lopun esittelystä. Epi oli valinnut siihen jälleen täysin oikean musiikin. Sopi siihen erittäin hyvin. Kuva materiaaliin en nyt erikoisemmin puutu, kun sehän oli/on luonnollisesti mahtavaa. Piippaukset toivat myös kivan oman lisäyksensä :) Tiedä sitten oliko niiden tarkoitus tuoda sitä kivaa lisäystä vai oikeasti sensuroida.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #258 : 19.12.2007 13:37 »
rinturi Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili
Hahhah, nyt paljastuukin, että koko äijäporukka on ollut ihan ruikuli lahkeessa, kun jokainen on yksin pohtinut, uskaltaako kiinnittää huomiota uuteen lookiin vaiko ei. :lol: Ihme että siellä on voitu keskittyä pelaamiseen ollenkaan...

Minä pohdin kyllä enemmän rinturin hiuksia. Sellaista fledaa en muistä nähneeni edes lähelle kuin pikku kakkosessa.

Ens kerralla sitten ilman autovaraspipoa. Unleash the afro.
<@Fraeon> Heinz pelas jotain 2D-Mariota, jossa pääkkärinä oli lentävä Yoshi joka tuhos lerssillään kenttää
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #259 : 19.12.2007 14:12 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili Taidatte olla homoja kun hiustyyleistä ja kampauksista puhutte.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #260 : 19.12.2007 14:15 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Taidatte olla homoja kun hiustyyleistä ja kampauksista puhutte.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #261 : 21.12.2007 17:06 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Senkin homot. En päässyt paikalle kun oli epämääräisiä bisneksiä ja en päässyt koko laudalle neljään viikkoon tuon lapinjärven leirin takia niin en päässyt itse ilmoittamaan asiasta.

Vitutti kyllä kieltämättä varsinkin tuon viteon jälkeen.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #262 : 29.12.2007 10:45 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW TK, missä video viipyy? Heitä nyt sentään edes pari giffiä tänne odottelun ajaksi.


Tuulisti, taidettiin tyttöystävän kanssa keksiä mikä se v-sieni on. Olisikohan se kännykkäteline? Voisi hyvin japanilaisista uskoa. Sen pohjassa on sitä hiekkaakin, pysyy paremmin pystyssä yöpöydällä.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #263 : 29.12.2007 13:16 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tuulisti, taidettiin tyttöystävän kanssa keksiä mikä se v-sieni on. Olisikohan se kännykkäteline? Voisi hyvin japanilaisista uskoa. Sen pohjassa on sitä hiekkaakin, pysyy paremmin pystyssä yöpöydällä.
Ai te olette oikeein yhdessä aivoriihenneet.  ;D

No joo, tuli tuo minullekin mieleen. Omasta näkökulmasta katsottuna se ei ole kovin kätevä kännyteline, ei muistaakseni erityisen hyvin pysy pystyssä ja on niin kevyt että nousee kännyn mukana jos sen yrittää sieltä nostaa. Mutta ei minulla tosiaan ole sen parempia ideoita, ja on sitä nyt ennenkin mennyt söpö design käytännöllisyyden edelle. Sinänsä hyvä haudata känny yöksi sieneen, ei herää niin helposti jos saa vaikka tekstarin.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #264 : 29.12.2007 23:07 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
TK, missä video viipyy? Heitä nyt sentään edes pari giffiä tänne odottelun ajaksi.

Se on hyvällä mallilla valmistumassa, yli puolet jo koossa. Tässä on vaan näitä "pieniä" kiireitä ollut sen verran, ettei ole oikein kunnolla ehtinyt tehdä. Kyllä se pian tulee ja giffien kera.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #265 : 30.12.2007 02:21 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Pelkään jo pahinta, kun se näin pitkään kestään.

Sieltä on tulossa varmaan jotain todella eeppistä.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #266 : 30.12.2007 17:08 »
Qtulhu Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili
Pelkään jo pahinta, kun se näin pitkään kestään.

Sieltä on tulossa varmaan jotain todella eeppistä.
Rajoja rikkovaa viihdettä joka ei turhia kumartele saati kainostele. ;D
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #267 : 03.01.2008 01:46 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Tuulisti, taidettiin tyttöystävän kanssa keksiä mikä se v-sieni on. Olisikohan se kännykkäteline? Voisi hyvin japanilaisista uskoa. Sen pohjassa on sitä hiekkaakin, pysyy paremmin pystyssä yöpöydällä.
Tuli mieleen jo miitissä, että voisiko se olla WiiMote-teline.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #268 : 18.01.2008 19:39 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Jokos finngamerin pelimiitti 14 "MasterTK Edition" miittivideo alkaapi TK olla valmis? On jo tullut odoteltua jokin aikaa...

Joo, mutta olihan miehellä muuttokin tuossa joku aika sitten, varmaan se miittivideo ei ole siinä tilanteessa ihan päällimmäisenä. Sitäpaitsi TK lupasi muistaakseni niin uskomattoman spesialefektit, että jää Hollywood toiseks.

Huvittaisi kyllä jossain vaiheessa nähdä se valmiskin tekele  ;)
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #269 : 30.01.2008 15:08 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Uutta miittiä ei muuten sitten järjestetä ennen kuin TK:n kooste on valmis. 8)
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines