Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Finngamerin pelimiitti XIV: 15.12.2007
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10
Tulostusversio
Aihe: Finngamerin pelimiitti XIV  (Luettu 61992 kertaa)
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #150 : 13.12.2007 23:45 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Opa, ottaisitko taas Xbox 360:n mukaan? Ja Snake, ottaisitko Halo 3:n ja sen Call of Duty 4:n?

Vähän huonolta näyttää, mutta saattaa tilaamani CoD4 tullakin huomenna. Mutta jos ei tule, niin löytyykö joltain toiselta 360 versio CoD4:stä?


En jaksaisi raijata makuuhuoneen telkkaria olohuoneeseen, joten miten LANit saataisiin pystyyn eri huoneisiin? Vai siis tarvitaanko koneiden väliin vain tavallinen nettikaapeli, onko jollain 15 metristä? Toisaalta voisin vaikka ostaa sellaisen itsekin, vastaisen varalle. Jos siis vain osaan ostaa oikean kaapelin.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #151 : 14.12.2007 06:04 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Vähän huonolta näyttää, mutta saattaa tilaamani CoD4 tullakin huomenna. Mutta jos ei tule, niin löytyykö joltain toiselta 360 versio CoD4:stä?

Minä voin tuoda sen. Nettikaapelikin olisi, mutta se kiertelee miljoonan kaapin takaa, enkä jaksa alkaa irroittelemaan.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #152 : 14.12.2007 08:39 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili Nappaan mukaan COD4:n ja Halo 3:n.

Opa, tuo ne mun pelit mitkä sulla oli lainassa, tai tulee remmiä.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #153 : 14.12.2007 11:05 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 703 Basaaripisteet: 2 Profiili Onkos migge muuten hommannut jo sen Metroid Pinball pelin? On ollut laatikossa jo jnkin aikaa toimettomana joten voisin siitä luopua. Rahaa tai jotain peliä vastaan.

Voisin ottaa sen miittiin mukaan niin se kävisi suht helposti nyt.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #154 : 14.12.2007 11:17 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Ja ihmiset, varatkaa vähän kolikoita taskujenne pojalle, ettei kaikki maksa taas 20 euron setelillä pizzaansa, jo neljännentoista kerran putkeen.  ;)

(paitsi Tuulisti, joka voi kyllä maksaa lounarilla)
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #155 : 14.12.2007 11:25 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
(paitsi Tuulisti, joka voi kyllä maksaa lounarilla)
Finski on oikeasti soft at heart  :P

Varoitus: minä olen sitten _NIIN_ joulutunnelmissa että ei ole mikään ihme jos ilmestyn paikalle jossain tottupuvussa tai jotain vastaavaa. Ainakin Heinz ja Freijo löytävät minut helposti juna-asemalta.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #156 : 14.12.2007 11:36 »
Suurvisiiri "crevice" is a dirty word, but "security" isn't Jäsen Viestejä: 148 Basaaripisteet: 0 Profiili
Opa, ottaisitko taas Xbox 360:n mukaan?

Ei ongelmaa, XO tulee mukaan.

Opa, tuo ne mun pelit mitkä sulla oli lainassa, tai tulee remmiä.

Travis söi ne.
Vaahterasiirappi on sairasta.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #157 : 14.12.2007 11:46 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 703 Basaaripisteet: 2 Profiili
Varoitus: minä olen sitten _NIIN_ joulutunnelmissa että ei ole mikään ihme jos ilmestyn paikalle jossain tottupuvussa tai jotain vastaavaa. Ainakin Heinz ja Freijo löytävät minut helposti juna-asemalta.

Mietinkin että pitäisikö mennä oikein ostamaan tonttulakki, mutta ilmeisesti Tuulistilla on koko porukalle tonttulakit :rollaus: Finngamerille tietysti vihreä ;D

Olisikohan mitenkään mahdollista että pääsisin ajoissa sinne asemalle niin ei tarvisi etsiä junassa...olen vain niin aamu uninen =_=
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #158 : 14.12.2007 12:05 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Olisikohan mitenkään mahdollista että pääsisin ajoissa sinne asemalle niin ei tarvisi etsiä junassa...olen vain niin aamu uninen =_=

SINÄ aamu-uninen? Viimeksi kaikki muut olivat vielä tutimassa, kun eräs alkaa seitsemältä riehumaan siellä keittiössä. Luulin ensin, että verokarhu murtautunut sisälle, mutta tuo hompukka siellä vaan loikkaili innoissaan. Olisi pitänyt johonkin paaluun sitoa koko jätkä.

Voinko minäkin maksaa lounareilla? Tosin kelpaavat vaan tänne Joensuun ruokaloihin. p_p
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #159 : 14.12.2007 12:13 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Finngamerille tietysti vihreä ;D

Olisikohan mitenkään mahdollista että pääsisin ajoissa sinne asemalle niin ei tarvisi etsiä junassa...olen vain niin aamu uninen =_=
No daa. Naturally.

Koita olla hieman ennen junan lähtöä, ainakin sen verran ettet myöhästy... Ja se tonttulakki päähän että löydän sinut. :P
Freijo myös.

Ja mitä ihmeen Joensuu-lounareita TK:lla on???
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #160 : 14.12.2007 13:26 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Onkos migge muuten hommannut jo sen Metroid Pinball pelin? On ollut laatikossa jo jnkin aikaa toimettomana joten voisin siitä luopua. Rahaa tai jotain peliä vastaan.

Voisin ottaa sen miittiin mukaan niin se kävisi suht helposti nyt.
No mutta. Peliä minulla ei vielä ole, koska olen odottanut tämänkaltaista tilannetta, mistä sen voisi hankkia.

Jos kyseessä on hyväkuntoinen euro-versio ja rumble mukana niin olen valmis tekemään kaupat. 20€ ellei vaihdossa kelpaa Castlevania Dawn of Sorrow tai Fire Emblem The Sacred Stones (muoveissa, GBA).
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #161 : 14.12.2007 14:05 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 703 Basaaripisteet: 2 Profiili
Onkos migge muuten hommannut jo sen Metroid Pinball pelin? On ollut laatikossa jo jnkin aikaa toimettomana joten voisin siitä luopua. Rahaa tai jotain peliä vastaan.

Voisin ottaa sen miittiin mukaan niin se kävisi suht helposti nyt.
No mutta. Peliä minulla ei vielä ole, koska olen odottanut tämänkaltaista tilannetta, mistä sen voisi hankkia.

Jos kyseessä on hyväkuntoinen euro-versio ja rumble mukana niin olen valmis tekemään kaupat. 20€ ellei vaihdossa kelpaa Castlevania Dawn of Sorrow tai Fire Emblem The Sacred Stones (muoveissa, GBA).

Excellent. Castlevania Dawn of Sorrow on ollut hankinta listalla jo kauan joten siihen voisin vaihtaa. Kunhan nyt ei pahemmassa kunnossa ole? Ja Metroid Pinball on euro-versio, hyvässä kunnossa ja rumble löytyy.

EDIT:
Täydellisessä kunnossa on. Tehdään sitten vaihtokaupat näillä.

Hienoa. Peli mukaan miittiin. Nyt kun vain itse muistan sen  :rollaus:


« Viimeksi muokattu: 14.12.2007 15:58 kirjoittanut JayeizH »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #162 : 14.12.2007 15:32 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Täydellisessä kunnossa on. Tehdään sitten vaihtokaupat näillä.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #163 : 14.12.2007 15:57 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
En jaksaisi raijata makuuhuoneen telkkaria olohuoneeseen, joten miten LANit saataisiin pystyyn eri huoneisiin? Vai siis tarvitaanko koneiden väliin vain tavallinen nettikaapeli, onko jollain 15 metristä? Toisaalta voisin vaikka ostaa sellaisen itsekin, vastaisen varalle. Jos siis vain osaan ostaa oikean kaapelin.

Voin ottaa tällaisen mukaan (ellet sitten ole jo ehtinyt ostaa ennen tätä viestiä), ellei sillä ole aivan palava kiire. Pääsen nimittäin itse paikalle vasta tuntia muita myöhemmin.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #164 : 14.12.2007 16:27 »
Suurvisiiri "crevice" is a dirty word, but "security" isn't Jäsen Viestejä: 148 Basaaripisteet: 0 Profiili No niin, ensimmäinen mutka matkaan. Olen edelleen siis tulossa, mutta valitettavasti joudun luovuttamaan yhden pakettiauton vuokralle klo. 16.00. Tässä ei tosin kauaa mene, eli siinä viiden pintaan olen paikalla.

Koittakaa pärjäillä siihen asti.
Vaahterasiirappi on sairasta.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #165 : 14.12.2007 16:42 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Nappaan mukaan COD4:n ja Halo 3:n.
Miten muuten on, onko Haukka-haaste yhä voimassa? Jos et sitä XO:n Tony Hawkia ota, lähtee mukaani DS:n pelit (jos siis haaste on yhä voimassa).
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #166 : 14.12.2007 16:47 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Snake ottaa vastaan haasteita missä vaan, se ei ole munaton mies, vaan pursuaa gay-henkistä miehisyyttä yli kohtuuden kattilan.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #167 : 14.12.2007 21:33 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili
Nappaan mukaan COD4:n ja Halo 3:n.
Miten muuten on, onko Haukka-haaste yhä voimassa? Jos et sitä XO:n Tony Hawkia ota, lähtee mukaani DS:n pelit (jos siis haaste on yhä voimassa).
Ensinnäkin DS:n ja Wiin haukat on paskoja ja toiseksi... kaikki muutkin haukat on nykyään paskoja ;) Haukka innostus ollut aika pohjissa kun Skatea pääsi pelaamaan, joten vähän nihkeältä kuulostaa Haukan pelaaminen. Käykö Skate -skaba?

Eph, otatko mun haasteen vastaan? Se on semmonen yks juttu siellä vessassa, näät sitten.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #168 : 14.12.2007 21:44 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Ensinnäkin DS:n ja Wiin haukat on paskoja ja toiseksi... kaikki muutkin haukat on nykyään paskoja ;) Haukka innostus ollut aika pohjissa kun Skatea pääsi pelaamaan, joten vähän nihkeältä kuulostaa Haukan pelaaminen. Käykö Skate -skaba?
Äläs nyt, DS:n American Sk8land on oikeasti hyvä peli ja Downhill Jam on ok tekele. Wiin turhakkeista en sano mitään, kun en ole niitä kaupasta poistellut. Viimeinen kunnon konsoli-Haukka-kokemukseni onkin sitten THUG2:sesta, joten en sarjan nykytasosta paljon tiedä.

Skatea en ole kokeillut, joten otan kunnolla pataan. Mutta mikäpä siinä, otan haasteen vastaan. Otan nyt kuitenkin tuon AS:nkin DS:lle mukaan, jos muuttaisit mielesi. ;) Sitä kumminkin varmaan molemmat osaavat pelata.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #169 : 14.12.2007 22:08 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Onko tuonne muuten loppujen lopuksi monikin jäämässä yöksi? Nyt, kun zoukkakin jätti tulematta ja vamp.. Heinzkin livahtaa yöksi kotiin. En nimittäin välttämättä haluaisi retkipatjaa tyhjänpanttina kannella, jos sille ei loppupeleissä olisikaan käyttöä.;)
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #170 : 14.12.2007 23:27 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Iskin videokameran lataukseen ja ryhdyin etsiskelemään firewire-piuhaani, joka on ollut viimeksi käytössä n. 1,5 vuotta sitten.

Voi hitto, olen kolunnut koko kämpän lattiasta kattoon eikä sitä vain löydy. Toivottavasti TK lukaisee tämän ennen lähtöään ja nappaa sen mukaansa. Jos siis sinulla sellainen on TK saatavilla niin Ota Firewire-piuhasi mukaan!

Ärsyttävää, kun tietää sen olevan varmasti jossain täällä 30 neliön alueella, mutta ei ole mitään muistikuvaa mihin sen olen laittanut. Kellarikomerossakin saattaa mahdollisesti lymyillä.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #171 : 14.12.2007 23:36 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Saattaa tulla hieman myöhään, mutta katsahdin juuri pelihyllyyni ja huomasin Phantom Hourglassin. Jos joku tahtoisi vaikka junassa jos ei mutten pelata sen moninpeliä, olisin onnessani.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #172 : 14.12.2007 23:44 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Voi hitto, olen kolunnut koko kämpän lattiasta kattoon eikä sitä vain löydy. Toivottavasti TK lukaisee tämän ennen lähtöään ja nappaa sen mukaansa. Jos siis sinulla sellainen on TK saatavilla niin Ota Firewire-piuhasi mukaan!

On varmaan jo täällä pk-seudulla Smashaamassa.

Mihin tuota siis tarvitaan?

Onko tuonne muuten loppujen lopuksi monikin jäämässä yöksi? Nyt, kun zoukkakin jätti tulematta ja vamp.. Heinzkin livahtaa yöksi kotiin. En nimittäin välttämättä haluaisi retkipatjaa tyhjänpanttina kannella, jos sille ei loppupeleissä olisikaan käyttöä.;)

TK, Tuulisti ja sinä? Entä Fraeon ja Despire?

Ja oliko rinturi vielä tulossa? Ja kotiin menossa illan päätteeksi?


Ostin muuten sen 15 metrin kaapelin, eli ei tarvitse ottaa mukaan. Resident Evil Umbrella Chroniclesinkin sain tänään, eli tarvitse Tuulistin ottaa. Curryfrankin Zapper vain puuttuu. Ja jos se ei ollut jo mielessä, niin laita remote ja nunchuck valmiiksi sinne sisään, ettei tarvitse mun ohjaimia laittaa sinne ja sitten taas pois Tennistä varten.


CoD4 ei saapunut tänään, eli toivottavasti TK otti omansa mukaan, että saadaan 8 pelaajan pelit aikaan siinäkin.

Montako ohjainta Opalla olikaan 360:lle? Kaikki mukaan vaan, ja Snakelta puuttuvat, eiks jeh? Ja muista se Halo 3 myös, Snake.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #173 : 14.12.2007 23:50 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Firewire-piuha tulee kameran ja tietokoneen väliin kun raaka kuvamateriaali siirretään kovalevylle editoitavaan muotoon.

Eli kaikkein pahimmassa tapauksessakin miitti kyllä saadaan kuvattua. Mutta jos en saa kyseistä piuhaa miittiin mukaan, niin silloin TK ei saa kuvamateriaalia mukaansa, koska sitä ei saada digitoitua. Tuossa tapauksessa ottaisin kasetit itselleni ja lainaisin piuhan vaikka kaverilta.

Mutta olen 100% varma, että piuha on täällä "jossain".  Yleensä aamu on iltaa viisaampi. Nukun hyvät yöunet ja sitten aamusta katselen uudestaan josko se löytyisi.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #174 : 15.12.2007 00:02 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Curryfrankin Zapper vain puuttuu. Ja jos se ei ollut jo mielessä, niin laita remote ja nunchuck valmiiksi sinne sisään, ettei tarvitse mun ohjaimia laittaa sinne ja sitten taas pois Tennistä varten.
Kyllähän se mieleen tuli ja paketoin Zapperin ohjaimineen jo Zapper-laatikkoon. Otan myös vara-akut mukaan. Ei ole tullut vielä mieleenikään irrottaa Nunchuckia kehikosta muuta kuin Wii Sportsin Boxing-kaksinpeliä varten sitten joskus. Ostin itse asiassa tuon Nunchan juuri Zapperia varten, joten en sitä siitä vähään aikaan aio poistaa.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #175 : 15.12.2007 00:04 »
rinturi Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili Tulossa ollaan ja kotiin menen illaksi. DS vissiin on hyvä ottaa mukaan ihan vaan pictochatin takia?

EDIT: Jos joku(Snake?) viittisi ottaa Skaten mukaan, että sitä pääsisin vihdoin kokeilemaan?  :)
<@Fraeon> Heinz pelas jotain 2D-Mariota, jossa pääkkärinä oli lentävä Yoshi joka tuhos lerssillään kenttää
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #176 : 15.12.2007 00:06 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Onko tuonne muuten loppujen lopuksi monikin jäämässä yöksi? Nyt, kun zoukkakin jätti tulematta ja vamp.. Heinzkin livahtaa yöksi kotiin. En nimittäin välttämättä haluaisi retkipatjaa tyhjänpanttina kannella, jos sille ei loppupeleissä olisikaan käyttöä.;)

TK, Tuulisti ja sinä? Entä Fraeon ja Despire?

Ja oliko rinturi vielä tulossa? Ja kotiin menossa illan päätteeksi?

No saattaisin olla jäämässä yöksi. Retkipatjan ottaisin tietysti mukaan. Pitää kattoa, mikä on kunto sitten illalla, jaksaako sitä valvoa...
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #177 : 15.12.2007 00:49 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Frank, oliko sulla kaksi remotea ja nunchuckia? Otapa ne ylimääräisetkin mukaan, että jos tulee tarvetta neljälle, niin ei tarvitse minunkaan Zapperia purkaa.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #178 : 15.12.2007 00:56 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Jees, taidan minäkin häipyä joskus siinä kympin aikoihin. Makuupussille kävi vähän kehnosti, kun kaverin kissa lisäsi sen osaksi territoriotaan juuri tänään.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #179 : 15.12.2007 01:12 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Näyttää siis siltä, ettei mitään retkipatjaa sitten lopulta joudukaan rahtaamaan. Hyvä juttu.:)
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines