Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Finngamerin pelimiitti XIV: 15.12.2007
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
Tulostusversio
Aihe: Finngamerin pelimiitti XIV  (Luettu 62006 kertaa)
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #120 : 12.12.2007 16:43 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 703 Basaaripisteet: 2 Profiili No niin! Nyt aletaan päästä jo hiukan miitti tunnelmaan: Ensimmäiset "tulkinnat" miitin kulusta esitellään. Joku voisi vielä piirtää finngamerin voiton Puzzle Bobblessa jaloillaan pelaten. Ja TK:n karjumaan sitä miitin "muotisanaa" taustalle.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #121 : 12.12.2007 17:07 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #122 : 12.12.2007 17:13 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Ephramissa virtaa graafikon veri. Sen näkee heti.  :P

Repesin tässä just vanhoille miittijutuille... Tippukiviluolastoille ja ties mille muille. :lol:
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #123 : 12.12.2007 17:17 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Ephramissa virtaa graafikon veri. Sen näkee heti.  :P


Media-assarit!
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #124 : 13.12.2007 01:13 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Miksi jätit Miggen huutamaan kuvan ulkopuolelle?  ;)



Kysymys: löytyykö Finngameriltä jo Wii Zapper ja Link's Crossbow Training? Jos ei, voisin tuoda lauantaina kokeiltavaksi ja kai siitä voisi jonkin kilpailunkin järjestää (palkintoja ei tosin valitettavasti löydy ainakaan minun taholtani... ellen jotain keksi). LCT kun tukee neljän pelaajan vuorottaista moninpeliä.

Mikään hirveän hauska pelihän ei ole, mutta ainahan sitäkin voi kokeilla.

Löytyy kyllä, voittehan tarkistaa pelikokoelmani vaikka tuolta sigustani. (Myös esim. Excitetruck löytyy, vähän pelattuna, joten Migge voi ottaa vain tallennuksensa mukaan)


Zapper on kyllä varsin hyvän tuntuinen kädessä, ja Link's Crossbow Training on kyllä niin kiva valopyssypeli, että harmittaa ettei sen sisältöä ole laajennettu tuon isommaksi. No, jatko-osaa odotellessa. Varsinkin Zelda-fanille peli on nannaa, ympäristöt ovat suoraan Twilight Princessista, musiikit yhdistelmä uutta ja vanhaa.

Kilpailu käy kyllä, pesen teidät kaikki platinamitaleillani.


Umbrella Chroniclesin saan vasta ensi viikolla. Onko siinä muuten mitä moninpelimoodeja, Tuulisti?


Koko sakki sitten tuohon 12:54 junaan? Minulle käypi mikä tahansa noista.


Minä olen ilmeisesti myös tulossa tuolla junalla.

EDIT: Ai niin, Zoukka ei kuulema jaksakaan lähteä miittiin. Varmaan kynsi kipeänä, tai jotain.

Eikä kehtaa tulla itse sanomaan tänne? No ei, harmin paikka.


Selvä, kukaan ei siis ole tulossa perjantaiksi.

Itseasiassa tyttöystävä on lähdössä yhden junalla Turkuun päin, joten voisinpa tulla saattamaan ja treffaamaan teitä tuonne asemalle. Migge voisi kanssa hypätä sinne junaan, ja Eph voisi tulla myös sinne, sen sijaan että saapuu aina etuajassa tänne.

Eli tule juna-asemalle klo 13.15, tai sitten tule kämpilleni alkaen klo 13.30.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #125 : 13.12.2007 01:14 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Zapper on kyllä varsin hyvän tuntuinen kädessä, ja Link's Crossbow Training on kyllä niin kiva valopyssypeli, että harmittaa ettei sen sisältöä ole laajennettu tuon isommaksi. No, jatko-osaa odotellessa. Varsinkin Zelda-fanille peli on nannaa, ympäristöt ovat suoraan Twilight Princessista, musiikit yhdistelmä uutta ja vanhaa.

Kilpailu käy kyllä, pesen teidät kaikki platinamitaleillani.
Okei, en sitten ota omaa Zapperiani mukaan. Pidänköhän muuten kehikkoa väärällä tapaa kädessä, sillä ainakin minulla tuntui kipua oikean käden sormissa ja ranteessa noin tunnin pelaamisen jälkeen... Eikä tuo LCT ainakaan minua niin hirveästi jaksanut innostaa. Pari tuntia sitä tuli pelattua, vaikka ympäristöt ja musiikki olivatkin Zelda-fanille hunajaa. Jotenkin pelissä on liian vähän kaikkea, eikä platinamitaleita jotenkaan jaksa kerätä. Erät ovat myös ihan liian lyhyitä. Onhan tuo kiva näyte Zapperin kyvyistä ja niin edelleen, mutta ei oikein vakuuttanut minua. Toisaalta sain pelin tänään, joten mielipiteeni voi vielä muuttua, kun pelaan peliä hyvinnukutun yön jälkeen.

Pitääkin harjoitella lauantaita varten ihan urakalla. Ehkä se motivoisi minua pelaamaan enemmän. ;)
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #126 : 13.12.2007 08:20 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Resissä on multiplayer, tosin tarkoittaen vain että kaksi pelaajaa voi co-opata käyttäen kahta motea. Itse en ole vielä tämän kimppuun päässyt, mutta lauantaina ilmeisesti sitten pääsen.

Kaksi zapperia voisi olla hyvä juttu.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #127 : 13.12.2007 10:39 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Saako se Epi sitä kameraa mistään? En ole käynyt Kajaanissa kertaakaan nyt kuun aikana, joten en ole saanut omaa kameraani sieltä haettua. Jos et saa, niin pitää vissiin soittaa sinne, että lähettävät postin kautta mulle. Vielä se ehtii tulla. Pakko saada tämä miitti kuvattua talteen. >_>

Mutta koita silti saada varulta jostain kameraa lainaan.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #128 : 13.12.2007 10:44 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 703 Basaaripisteet: 2 Profiili
Kaksi zapperia voisi olla hyvä juttu.

Joo. Jos Frank vaan uskaltaa niin voisihan sen toisen zapperinkin ottaa niin voisi pelata co-oppia..ehkä...


EDIT:

Jos et saa, niin pitää vissiin soittaa sinne, että lähettävät postin kautta mulle. Vielä se ehtii tulla.

On sunkin säkällä oltava jotkut rajat. Eihän se nyt päivässä tule jos on käsittely jne. Mutta yksi vaihto ehto on lähettää linja-autossa. Jos menee suoria linjoja. Itse olen pyytänyt faijaa aina lähettämään linja-autossa jotain jos on jotain tarvinnut/unohtunut ja saa samanpäivän aikana usein. Maksusta itseasiassa en ole varma paljon se on. Itse en ole lähettänyt ikinä ;D
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #129 : 13.12.2007 10:49 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Kuules ketsuppipoika, katsopas meille joku juna että päästään siihen pahamaineiseen perävaunuun Pasilasta Espooseen. Tällä kertaa et kyllä saa pelata LocoRocoa kun et kerran ymmärrä hyvän päälle.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #130 : 13.12.2007 10:58 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Saako se Epi sitä kameraa mistään?

Voin kysyä yhdeltä kaverilta jolla on MiniDV-kamera. En usko, että se hänellä on viikonlopun aikana käytössä. Varmaa sen saaminen ei ole, mutta pistän vaikka tekstaria sille nyt hetikohta.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #131 : 13.12.2007 11:09 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 703 Basaaripisteet: 2 Profiili
Kuules ketsuppipoika, katsopas meille joku juna että päästään siihen pahamaineiseen perävaunuun Pasilasta Espooseen. Tällä kertaa et kyllä saa pelata LocoRocoa kun et kerran ymmärrä hyvän päälle.

Ihme käskytystä >:( Nyt aika ottaa valta itselleen!!

...

 :(

InterCity2 170 juna lähtee 11:07 ja on Pasilassa 12:46
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #132 : 13.12.2007 11:21 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW BREAKING

Videokameran lainaaminen kaverilta onnistuu, haen sen huomenna. Joten TK, ei tarvitse vaivata päätä noilla postittamisjutuilla.

Mutta jos sinulla on ulkoinen kovalevy, ota se mukaan niin voidaan siirtää raakamateriaalit miitistä sinullekin, että saat editoida oman versiosi. Kaksi miittikoostetta olisi mahtavaa.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #133 : 13.12.2007 11:31 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
On sunkin säkällä oltava jotkut rajat. Eihän se nyt päivässä tule jos on käsittely jne.

Tuleepas ja ei siinä mistään tuurista ole kyse. Lukuisia kertoja olen tehnyt samalla tavalla. Pitää vaan muistaa seurantakoodi ottaa ylös, niin sillä saa haettua seuraavana päivänä. Samapa tuo silti, jos kerran Epi saikin kameran. Hieno juttu!!

Ei ole ulkoista kovoa, mutta voisin ehkä käydä tänään ostamassa sellaisen, kun tarvetta sille olisi muutenkin. Eikä ne maksa paljon mitään nykyään. En malta odottaa, että pääsen editoimaan miittivideota, kun on sen verran vahva visio jo tulevasta videosta päässä.



Ihme käskytystä >:( Nyt aika ottaa valta itselleen!!

...

 :(

Vampyyri, turpa kii.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #134 : 13.12.2007 12:05 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
:(

InterCity2 170 juna lähtee 11:07 ja on Pasilassa 12:46
*smooch* Hyvä poika.  :P
Nähdään siellä junassa sitten.

En tajunnut tuota vampyyrijuttua?

Edit: ai niin joo. Minä vain ihmettelin että iskeekö Opa nyt sinua baarista vai mitä...


« Viimeksi muokattu: 13.12.2007 13:01 kirjoittanut Tuulisti »
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #135 : 13.12.2007 12:29 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 703 Basaaripisteet: 2 Profiili
:(

InterCity2 170 juna lähtee 11:07 ja on Pasilassa 12:46
*smooch* Hyvä poika.  :P
Nähdään siellä junassa sitten.

En tajunnut tuota vampyyrijuttua?

Porukka mietti ensimmäisen "yömiittini" jälkeen olenko vampyyri kun nukuin tuolissa ja olin ylhäällä ennen kun muut oli edes tajuissaan.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #136 : 13.12.2007 13:12 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Hei hei hei, HeinZ, Tuulisti, älkää jättäkö mua taaksenne!

Oliko teillä jotain hienoja pelejä DS:llä, joita voitais mättää matkalla?
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #137 : 13.12.2007 13:37 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Eiköhän sinne junaan mahdu.

JayeizH Danger HeinZ ei pidä käsikonsoleilla leikkimistä pelaamisena, mutta eiköhän meiltä jotain pelejä löydy. On sitten asia erikseen kuinka moni niistä tukee yhden kasetin moninpeliä.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #138 : 13.12.2007 13:51 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 703 Basaaripisteet: 2 Profiili
Eiköhän sinne junaan mahdu.

JayeizH Danger HeinZ ei pidä käsikonsoleilla leikkimistä pelaamisena, mutta eiköhän meiltä jotain pelejä löydy. On sitten asia erikseen kuinka moni niistä tukee yhden kasetin moninpeliä.

No eihän se sitä olekkaan!

Mario Kart kai tukisi....sitä tosin ei kellään ole... Onkos Fraeonilla DS? En muistanutkaan...tuoppas jotain kivaa peliä sitten matkaan ;D
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #139 : 13.12.2007 15:06 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Jotenkin musta tuntuu, että kun ei osata päättää, mitä pelataan, niin PictoChat-homostelu alkaa jo Tampereen junassa.

Mutta voisin mä vaikka Bratz: Ponyzin tuoda.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #140 : 13.12.2007 15:10 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mutta voisin mä vaikka Bratz: Ponyzin tuoda.
Sitten sun on parempi alkaa harjoittelemaan, sillä jos se on yhtään kuin Bratz Rock Angelz niin olen jo voittanut.  :rollaus:

Voidaan koittaa löytää junasta pictochat-verkossa roikkuvia pedofiileja ja ahdistella niitä. Tai jotain.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #141 : 13.12.2007 15:44 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 703 Basaaripisteet: 2 Profiili
Mutta voisin mä vaikka Bratz: Ponyzin tuoda.
Sitten sun on parempi alkaa harjoittelemaan, sillä jos se on yhtään kuin Bratz Rock Angelz niin olen jo voittanut.  :rollaus:

Voidaan koittaa löytää junasta pictochat-verkossa roikkuvia pedofiileja ja ahdistella niitä. Tai jotain.

Bratzia ja homostelua pictochatilla jo junassa... taidan ottaa Pelaaja-lehden mukaan ja yrittää mennä johonkin nurkkaan istumaan...  :rollaus: Tosin, olisihan se hyvä päästä vauhtiin jo ennen miittiä ;D Silti, en tiedä miksi mutta saan aina karmea pään säryn siitä pictochatista...luonteen heikkoutta veikkaan.


« Viimeksi muokattu: 13.12.2007 16:21 kirjoittanut JayeizH »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #142 : 13.12.2007 16:16 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Ei ole ulkoista kovoa, mutta voisin ehkä käydä tänään ostamassa sellaisen, kun tarvetta sille olisi muutenkin. Eikä ne maksa paljon mitään nykyään. En malta odottaa, että pääsen editoimaan miittivideota, kun on sen verran vahva visio jo tulevasta videosta päässä.

Puhumattakaan siitä, millaisia giffejä tuollaisesta määrästä videomateriaalia voi loihtia.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #143 : 13.12.2007 16:37 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Sitten sun on parempi alkaa harjoittelemaan, sillä jos se on yhtään kuin Bratz Rock Angelz niin olen jo voittanut.  :rollaus:

Bring it on!

A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #144 : 13.12.2007 17:47 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Älkää pojat ottako sitä kuvaamista sitten niin vakavasti, ettei mene itse miitti sivusuun teiltä. Editoinninkin ehtiin tekemään hyvin oman kodin rauhassa.

Löytyy kyllä, voittehan tarkistaa pelikokoelmani vaikka tuolta sigustani. (Myös esim. Excitetruck löytyy, vähän pelattuna, joten Migge voi ottaa vain tallennuksensa mukaan)
Epi on mennyt pelin ihan tappiin asti, joten hän voi ottaa jos mahdollista.


Zapper on kyllä varsin hyvän tuntuinen kädessä, ja Link's Crossbow Training on kyllä niin kiva valopyssypeli, että harmittaa ettei sen sisältöä ole laajennettu tuon isommaksi. No, jatko-osaa odotellessa. Varsinkin Zelda-fanille peli on nannaa, ympäristöt ovat suoraan Twilight Princessista, musiikit yhdistelmä uutta ja vanhaa.
Perkele ku tuota ei tunnu löytyvän mistään. EB Games pyysi sairasta 45€ hintaa, joten sai jäädä. Millainen on pelitalon tilanne/hinta?

Umbrella Chroniclesin saan vasta ensi viikolla. Onko siinä muuten mitä moninpelimoodeja, Tuulisti?
Kaksinpelattava moninpeli on kuulemma yllättävän hyvä. Ainut mikä mättää on kursorien ajoittainen sekoittuminen keskenään.

Itseasiassa tyttöystävä on lähdössä yhden junalla Turkuun päin, joten voisinpa tulla saattamaan ja treffaamaan teitä tuonne asemalle. Migge voisi kanssa hypätä sinne junaan, ja Eph voisi tulla myös sinne, sen sijaan että saapuu aina etuajassa tänne.
Jep, tulen sillä junalla niin pääsee samantien fiilikseen ja tulee tultua paikalle sitten oikeaan aikaan.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #145 : 13.12.2007 18:02 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Kaksi zapperia voisi olla hyvä juttu.

Joo. Jos Frank vaan uskaltaa niin voisihan sen toisen zapperinkin ottaa niin voisi pelata co-oppia..ehkä...
Jos vaan Resi tukee kahta Zapperia, voin sen tuoda mukaan.

EDIT (alempaan):
>_<

En nyt ihan tuota tarkoittanut. Ajattelin, oliko pelin kaksipeliä tarkoitettu pelattavaksi kahdella Zapperilla. Otan sen nyt silti sitten mukaan, koska varmaan se kaukosäädinasennon voittaa.


« Viimeksi muokattu: 13.12.2007 18:29 kirjoittanut CurryFrank »
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #146 : 13.12.2007 18:17 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kaksi zapperia voisi olla hyvä juttu.

Joo. Jos Frank vaan uskaltaa niin voisihan sen toisen zapperinkin ottaa niin voisi pelata co-oppia..ehkä...
Jos vaan Resi tukee kahta Zapperia, voin sen tuoda mukaan.
Ei ku se peli tunnistaa että wiimoten ympärillä on siihen kuulumatonta muovia ja peli sammuu....
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #147 : 13.12.2007 20:58 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Perkele ku tuota ei tunnu löytyvän mistään. EB Games pyysi sairasta 45€ hintaa, joten sai jäädä. Millainen on pelitalon tilanne/hinta?

Amolta saa tammikuussa, mutta yhdeltä toiselta tukkurilta voisi saada ensi viikolla. Voin viestitellä hintaa ja saatavuutta vaikka maanantaina.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #148 : 13.12.2007 22:10 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili http://www.konsolinet.fi/tuotekortti.php?path=34/39/5291?
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti XIV « Vastaus #149 : 13.12.2007 22:13 »
Kubs Jäsen Viestejä: 493 Basaaripisteet: 1 Profiili Discshopissakin näyttäisi olevan noin 32€ hintaan
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines