Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Finngamerin pelimiitti 16: 14.06.2008
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7]
Tulostusversio
Aihe: Finngamerin pelimiitti 16: Turnajaiset  (Luettu 32069 kertaa)
Re: Finngamerin pelimiitti 16: Turnajaiset « Vastaus #180 : 17.06.2008 19:32 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 702 Basaaripisteet: 2 Profiili
Edit: läpän määrästä voisin päätellä että HeinZ ei enää koskaan halua edes nähdä minua kun täältä joskus palaan...
Hah! Ihan kun mä *ittuilusta katoaisin :) Ja onhan muutkin rauhallisemmin kun saadaan toista sukupuolta miittii ;)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 16: Turnajaiset « Vastaus #181 : 17.06.2008 19:44 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili
Ja onhan muutkin rauhallisemmin kun saadaan toista sukupuolta miittii ;)
Lukuunottamatta minua. Samat läpät, mutta sen lisäksi muistan hehkuttaa Tuulistin tissejä joka välissä. Toisin kuin muut, jotka hehkuttavat niitä vasta kun Tuulisti on lähtenyt...
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 16: Turnajaiset « Vastaus #182 : 17.06.2008 19:46 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Ensikerralla takuuvarmasti uusiksi, ellei se sitten satu elokuulle, kuten tässä ehkä vähän on kuulostanut. Moon jenkeissä silloin(ja tässä tapauksessa me sitten juopotellaan Snaken kanssa myöhemmin, vaikka ilman miittiä). Vaan jännitetään sitä kesän kuluessa.
Älä nyt vaan sano että koko elokuun olet jenkeissä? Sua olen tulossa katsomaan ja jätkä lähtee alta pois!?
No arvaa vaan kuinka harmitti kun kuulin, että sä just elokuussa tulet käymään. Mulla on nimittäin reissuunlähtö heinäkuun lopussa, ja takaisin vasta 1. syyskuuta. Näin se elämä pientä ihmistä viskoo...

Tuu syyskuussa. :)

Ja onhan muutkin rauhallisemmin kun saadaan toista sukupuolta miittii ;)
Lukuunottamatta minua. Samat läpät, mutta sen lisäksi muistan hehkuttaa Tuulistin tissejä joka välissä. Toisin kuin muut, jotka hehkuttavat niitä vasta kun Tuulisti on lähtenyt...
Hoh, herrasmies all the way. Finngamerinkin oli pakko lähettää eukkonsa pois, kun ei sun käpälissä olisi muuten ollut tilaa padille koko iltana. ;)
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 16: Turnajaiset « Vastaus #183 : 18.06.2008 09:17 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Hah! Ihan kun mä *ittuilusta katoaisin :) Ja onhan muutkin rauhallisemmin kun saadaan toista sukupuolta miittii ;)
Älä katoa. ^^
Ja älä edes vitsaile tuollaista, kun kerran Suomeen asti raahaudun niin juttujen pitää olla keskimääräistä paljon härömpiä.

Samat läpät, mutta sen lisäksi muistan hehkuttaa Tuulistin tissejä joka välissä. Toisin kuin muut, jotka hehkuttavat niitä vasta kun Tuulisti on lähtenyt...
Se on reilua peliä se.

Mulla on nimittäin reissuunlähtö heinäkuun lopussa, ja takaisin vasta 1. syyskuuta. Näin se elämä pientä ihmistä viskoo...
Buaaah... No ei kai sille sitten mitään voi. Sovitaan sitten niin että tulet korvaukseksi tapaamaan minua tänne Tokioon.
Hoh, herrasmies all the way. Finngamerinkin oli pakko lähettää eukkonsa pois, kun ei sun käpälissä olisi muuten ollut tilaa padille koko iltana. ;)
Hoh, mitä ihmettä siellä on oikein touhuttu? ;D
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 16: Turnajaiset « Vastaus #184 : 18.06.2008 10:07 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili Eikö Japanissa kello ole jotain neljä yöllä? Mene, Tuulisti, nukkumaan jo.  :lol:
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 16: Turnajaiset « Vastaus #185 : 18.06.2008 11:13 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Eikö Japanissa kello ole jotain neljä yöllä? Mene, Tuulisti, nukkumaan jo.  :lol:
Kiitos huolenpidosta, mutta täällä kello oli tuota kirjoittaessa n. kolme - päivällä. (Tosin illatkin on tainneet venyä hieman samansuuntaisiksi...) Vai oliko pointti vaan saada minut pois kiusallisia kyselemästä? ;)
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 16: Turnajaiset « Vastaus #186 : 18.06.2008 11:17 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili
Eikö Japanissa kello ole jotain neljä yöllä? Mene, Tuulisti, nukkumaan jo.  :lol:
Kiitos huolenpidosta, mutta täällä kello oli tuota kirjoittaessa n. kolme - päivällä. (Tosin illatkin on tainneet venyä hieman samansuuntaisiksi...) Vai oliko pointti vaan saada minut pois kiusallisia kyselemästä? ;)
Taidan elää jossain omassa aikavyöhykkeessä. Laskeskelin kait sitten väärään suuntaan. Mutta pointti oli tosiaan saada sinut pois kiusallisia kyselemästä.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 16: Turnajaiset « Vastaus #187 : 18.06.2008 13:06 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 702 Basaaripisteet: 2 Profiili
Ja älä edes vitsaile tuollaista, kun kerran Suomeen asti raahaudun niin juttujen pitää olla keskimääräistä paljon härömpiä.
Joo tuskin läppä nyt sen häröttömämmäksi (O_o) menee, mutta luulen että silloin puhutaan tästä nais- ja miespuolisten välisestä kanssa käymisestä vähemmän ja keskitytään vaan siihen perinteiseen paskan jauhantaan. Kuten poroihin.
Tosin nyt kun tämän luulon heitin niin totta kai joku sen epätodeksi todistaa :rollaus:
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 16: Turnajaiset « Vastaus #188 : 18.06.2008 16:13 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Joo tuskin läppä nyt sen häröttömämmäksi (O_o) menee, mutta luulen että silloin puhutaan tästä nais- ja miespuolisten välisestä kanssa käymisestä vähemmän ja keskitytään vaan siihen perinteiseen paskan jauhantaan. Kuten poroihin.

Tai sitten vaan palataan niihin juttuihin mies- ja miespuolisten välisestä kanssakäymisestä.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines