Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Finngamerin pelimiitti 13: 21.07.2007
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
Tulostusversio
Aihe: Finngamerin pelimiitti 13  (Luettu 38022 kertaa)
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #60 : 08.07.2007 16:23 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Nyt voitte tarkastella Conanin... Siis Ephramin ihohuokosiakin!

 :lol:



www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #61 : 08.07.2007 20:09 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Niin, mikäli tämäkin pääsee, niin luonnollisesti yötä mielellään ollaan. Kaksi todennäköisesti, sekä kätevyyden että huvin vuoksi, pikkutunnit kun todettiin tunnelmallisimmaksi ajaksi miittimestoilla.

Huomenna se nakki napsahtaa. Ilmoitellaan heti, kun viikonloppuvapaan kohtalo paljastuu.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #62 : 08.07.2007 20:13 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Eikös se intissä ole yleensä niin että ensimmäinen vkl on gines ja että vasta toinen vkl on vapaa. Silloinhan ei pitäisi olla epäilystä miten lomansa viettää. ;)

Itse en yösijaa tarvitse kun asun siinä suht lähettyvillä ja autolla kuljen. Myöhään ajattelin kuitenkin olla.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #63 : 08.07.2007 20:20 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 703 Basaaripisteet: 2 Profiili Joo jos se tuoli on sielä vapaa missä viimeksikin loikoilin niin siihen voisin itteni laittaa oikoseks pelaamisen päätteeksi. Eli yö sija voisi olla ihan ok. Tuli sellaisia uhkauksiakin puhuttua viimeksi että seuraavaksi ollaan loppuun asti....
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #64 : 08.07.2007 20:33 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tuli sellaisia uhkauksiakin puhuttua viimeksi että seuraavaksi ollaan loppuun asti....
Ehkä jotain tämänsuuntaista taisin suunnitella. Ei sitä tiedä kauanko näitä peliorgiota järjestetään ja kauanko niihin pääsee osallistumaan, joten olisi kiva ainakin kerran kokea ihan kokonainen miitti-ekstreme-pelielämys.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #65 : 08.07.2007 21:23 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Tuli sellaisia uhkauksiakin puhuttua viimeksi että seuraavaksi ollaan loppuun asti....

Viime kerralla minä en ollut mukana....
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #66 : 08.07.2007 21:51 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Hehe, meininkin miittien (8 ja 9) videoissa vaikutti ömm.. iloiselta ja rennolta, kaikki puhuivat toisilleen kiltisti ja kieli oli siistiä. Oli myös aika mahtavaa läppää välillä; "Liian leso!",  Snaken ammatti(?) Brain Trainingin mukaan ja siihen reagointi.. 

Pakko päästä edes yhteen miittiin, ehkä seuraavaan.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #67 : 09.07.2007 11:32 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Eikös se intissä ole yleensä niin että ensimmäinen vkl on gines ja että vasta toinen vkl on vapaa. Silloinhan ei pitäisi olla epäilystä miten lomansa viettää. ;)

Mahdollisesti yleensä, mutta minun tietojeni mukaan ensimmäinen loma voi osastosta riippuen olla kolmannellakin viikonlopulla. Vaan uskoen ja toivoen.


Joo jos se tuoli on sielä vapaa missä viimeksikin loikoilin niin siihen voisin itteni laittaa oikoseks pelaamisen päätteeksi.

Hoh, hieman eri käsitys meidän vampyyrilla tästä "oikonaan" olemisesta kuin mulla. ;) Kuitenkin katoat taas yön pimeydessä.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #68 : 09.07.2007 12:41 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Hehe, meininkin miittien (8 ja 9) videoissa vaikutti ömm.. iloiselta ja rennolta

Miittien ilmapiiri on maaginen; sitä ei pysty videoista tietenkään aistimaan. Koosteet ovat myös PG13-versioita. Pahin läpänheitto tapahtuu ihmeellisesti silloin kun kamera ei surraa tai parvekkeella.  ;D

Olen melko aikaisin lähtenyt parista aiemmasta miitistä, n. klo. 24.00 pintaan, mutta tällä kertaa yritän sinnitellä tunnelmassa pidempään mukana. Yöllistä tunnelmaa voi leikata lerssillä!
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #69 : 09.07.2007 12:48 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 703 Basaaripisteet: 2 Profiili
Joo jos se tuoli on sielä vapaa missä viimeksikin loikoilin niin siihen voisin itteni laittaa oikoseks pelaamisen päätteeksi.

Hoh, hieman eri käsitys meidän vampyyrilla tästä "oikonaan" olemisesta kuin mulla. ;) Kuitenkin katoat taas yön pimeydessä.

Siis nojatuoli on selälle paras paikka ;) Sen nyt näkee sitten koska katoaa...kaihan sitä aamuun asti voisi tällä kertaa olla. Tai siihen asti että muut herää. Aamuun asti olin viimeksikin. Porukka vaan nukku persehomeessa vielä 9 aikaan ;) Muistaakseni se oli 9 aikaan....
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #70 : 09.07.2007 22:36 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Kelpaa se yösija tännekin, jos sinne enää mahtuu. Vähän ahtaalta näyttää. Heh.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #71 : 10.07.2007 01:37 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Eipähän ole enää mitään pelkoa, että saisin uudemman kerran vietyä SSBM:n nimiini, kun TK tulee ottamaan omansa takaisin.:P

Itse olen miitissä luultavasti johonkin 11-12 asti. Yöpymään kun näillä näkymin menen jälleen tätini luo Helsinkiin (eihän tuolla paikan päällä olisi enää edes tilaa :)), joten ihan kohteliaisuussyistä tätä kohtaan, en miitissä kauempaa kehtaa olla.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #72 : 10.07.2007 13:18 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili Ilmoitus luontoista asiaa: minä en tule!

Tuona päivänä satun olemaan kesälomareissulla, joten pääseminen jää haaveeksi. Reissu varmistui vasta tänään, joten en ole voinut aikaisemmin ilmoittaa.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #73 : 10.07.2007 13:23 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 703 Basaaripisteet: 2 Profiili
Ilmoitus luontoista asiaa: minä en tule!

Tuona päivänä satun olemaan kesälomareissulla, joten pääseminen jää haaveeksi. Reissu varmistui vasta tänään, joten en ole voinut aikaisemmin ilmoittaa.

 :o :o :o WTF?! :o :o :o

Kukas nyt pistää TK:n nurkkaan häpeämään....
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #74 : 10.07.2007 13:25 »
Suurvisiiri "crevice" is a dirty word, but "security" isn't Jäsen Viestejä: 148 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ilmoitus luontoista asiaa: minä en tule!

Tuona päivänä satun olemaan kesälomareissulla, joten pääseminen jää haaveeksi. Reissu varmistui vasta tänään, joten en ole voinut aikaisemmin ilmoittaa.

Pahalainen! Jää sitten mun harteille parvekkeen maineen suurena huumorihuoneena ylläpitäminen. Vaan minkäs noille reissuillekaan voi.
Vaahterasiirappi on sairasta.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #75 : 10.07.2007 13:50 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Snaken ilmoitus on jättis! Miltä tuntuu miitti ilman Snakea? Hopo-sanojen määrä puolittuu, se on selvä.  Jos minäkin yritän olla sen suhteen siivosti, voi tulla jopa täysin hopovapaa miitti. Uskoo ken tahtoo...  :P
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #76 : 10.07.2007 15:31 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili Uskokaa pois, mikään ei harmita enempää kuin pois jääminen. Yritettiin buukata matkaa toiselle päivälle, mutta loppujen lopuksi tämä jäi ainoaksi vaihtoehdoksi.

Ainakin naamani säästyy HD-kameralta. Toisen kerran sitten, ellei tämä miitti siirry jotenkin ihmeen kaupalla :)
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #77 : 10.07.2007 18:06 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Sääli ettei Snake pääse, tuleepahan erilainen miitti.

Ja army-pojat ilmoittelevat sitten kunhan homma varmistuu.


Nukkumapaikkojen suhteen tilanne on tämä: minun viereeni ei tule kukaan, mutta kaksi patjaa ja sohva löytyy, siis HeinZin nojatuolin lisäksi.

Katsotaan sitten tuonnempana, että kuinka moni yöksi oikein jää, että tarvitseeko jonkun tuoda joku telttapatja tai makuupussi. Jos lattia kelpaa, niin kyllä kaikki halukkaat majoittumaan saadaan, siinä ei ongelmaa.


Perjantaina tulijat: Olen töissä klo 19 asti, joten siitä puolen tunnin päästä voisi aikaisintaan saapua.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #78 : 10.07.2007 18:11 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Itseäni huvittaisi jäädä yöksi myös, sillä tahtoo muuten jäädä aina liian lyhyiksi nämä miitit. Nyt kun Snakekaan ei tule, eli kyyti ei olisi edes mahdollinen, joutuisin lähtemään himaan jo puolenyön jälkeen, sillä busseja ei kulje kovin myöhään...  >:(

Löysin kaapin kätköistä itsetäyttyvän retkipatjan ja jos  isännälle sopii, houkuttaisi jäädä yöksi ainakin se La-Su. Olisihan se hupaa tulla jo perjantainakin.


« Viimeksi muokattu: 10.07.2007 20:06 kirjoittanut despire »
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #79 : 12.07.2007 07:36 »
Minion Jäsen Viestejä: 4 Basaaripisteet: 0 Profiili Minäkin voisin mahdollisesti tulla käväisemään paikanpäällä jos on vajetta miehistössä koska miitti tarvitsee kaljunsa ;). Ja Visiiriä kiusattais muuten.... Eli I was before "Nörtti" Travis....Traveller
We have come a long way but this is where it all ends!
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #80 : 12.07.2007 10:26 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Juu, mukaan vaan. Tarkoitatko käväisyllä, ettet olisi koko iltaa?


Et muuten sattunut löytämään mitään Jaguar laatikoita tai ohjeita? Siis jos olit suostuvainen niistä luopumaan.

Ja olen jo muutamilta ne pois kerännyt, mutta löytyisikö joltain miittiin tulevalta vielä Nintendo 64 pelejä, ja niiden sisällä pelikasettien suojapusseja ja niitä valkoisia kuluttajatieto-lappusia? Kompletistikeräilijän elämä ei ole helppoa, ja kaikki löytyneet osaset olisivat kotiin päin. Toki maksaisin niistä jotain, ei tarvitse antaa.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #81 : 12.07.2007 10:44 »
Suurvisiiri "crevice" is a dirty word, but "security" isn't Jäsen Viestejä: 148 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ja olen jo muutamilta ne pois kerännyt, mutta löytyisikö joltain miittiin tulevalta vielä Nintendo 64 pelejä, ja niiden sisällä pelikasettien suojapusseja ja niitä valkoisia kuluttajatieto-lappusia? Kompletistikeräilijän elämä ei ole helppoa, ja kaikki löytyneet osaset olisivat kotiin päin. Toki maksaisin niistä jotain, ei tarvitse antaa.

Täytyy käydä kotelot läpi. Epäilen kyllä, että melko hiljaista noitten suhteen on.

Ai niin, verrytelkää sormia. Niiden on syytä olla kunnossa kisassa. Huippupalkinnot voi muuten mennä ohi jollekin, joka ne vähemmän ansaitsee.
Vaahterasiirappi on sairasta.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #82 : 12.07.2007 11:35 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Damn, joku näppäintenräpytys-peli...


Lainaus käyttäjältä: Suurvisiiri
Ai niin, verrytelkää sormia.

E3:sten aikana itse kukin sai varmasti sormitreeninsä  :lol:

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #83 : 12.07.2007 13:35 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Ai niin, verrytelkää sormia. Niiden on syytä olla kunnossa kisassa. Huippupalkinnot voi muuten mennä ohi jollekin, joka ne vähemmän ansaitsee.

Mitä turhia.. Voitan kuitenkin kaikki.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #84 : 12.07.2007 15:18 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 703 Basaaripisteet: 2 Profiili
Ai niin, verrytelkää sormia. Niiden on syytä olla kunnossa kisassa. Huippupalkinnot voi muuten mennä ohi jollekin, joka ne vähemmän ansaitsee.

Mitä turhia.. Voitan kuitenkin kaikki.

Mitä turhia.. Häviän kuitenkin kaikille.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #85 : 14.07.2007 00:55 »
Minion Jäsen Viestejä: 4 Basaaripisteet: 0 Profiili
Juu, mukaan vaan. Tarkoitatko käväisyllä, ettet olisi koko iltaa?


Et muuten sattunut löytämään mitään Jaguar laatikoita tai ohjeita? Siis jos olit suostuvainen niistä luopumaan.

Ja olen jo muutamilta ne pois kerännyt, mutta löytyisikö joltain miittiin tulevalta vielä Nintendo 64 pelejä, ja niiden sisällä pelikasettien suojapusseja ja niitä valkoisia kuluttajatieto-lappusia? Kompletistikeräilijän elämä ei ole helppoa, ja kaikki löytyneet osaset olisivat kotiin päin. Toki maksaisin niistä jotain, ei tarvitse antaa.

En ole vielä aivan varma miten pitkään viipyisin mutta aina jonnekkin 22.00 hujakoille...
Niistä jaguarin sälästä niin enpä ole onnistunut löytämään mitään siihen liittyvää paitsi itse koneen komeroiden perukoilta.
We have come a long way but this is where it all ends!
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #86 : 14.07.2007 03:30 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Mikäs nickienvaihtoinnostus nyt on meneillään?
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #87 : 15.07.2007 19:05 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili En pääse tulemaan. 1. jääkärikomppania, johon kuulun, on valmiudessa, kun muut löysäperseet pääsevät lomille.
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #88 : 15.07.2007 20:04 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Loma löytyy, joten tulossa ollaan. Nyt on kiire, joten kunhan pääsen paremmalla ajalla koneelle, voidaan tästä vielä porista tarkemmin.

Missähän lie zoukka, kun ei ole näkynyt?
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Finngamerin pelimiitti 13 « Vastaus #89 : 15.07.2007 20:13 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Loma löytyy, joten tulossa ollaan. Nyt on kiire, joten kunhan pääsen paremmalla ajalla koneelle, voidaan tästä vielä porista tarkemmin.

Missähän lie zoukka, kun ei ole näkynyt?

Kajaanin kauttako taas tulet? Olen nimittäin itsekin Kajaanin kautta menossa, kun vietän synttärit siellä vähän ennen miittiä. Saas nähdä päästäänkö taas samalla junalla Helsinkiin.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines