Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8
Tulostusversio
Aihe: Esitelmöi itsestäsi.  (Luettu 140597 kertaa)
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #180 : 26.04.2011 20:08 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili
Täältä kirjoittaa -93 muija varsinais-suomesta.
Lukion toista vuotta ollaan juuri käymässä ja syksyllä pitäisi kirjoitellakkin pari ainetta jo.
Jatko-opinnoista tiedän sen verran, että taiteelliselle alalle tungen itseni ja unelmani olisi olla sarjakuvapiirtäjä.
Tämän unelman aion toteuttaa.
  Kiinnostuksen kohteita ovat elokuvat, elokuvien soundtrackit, taide, kaikenlaiset sarjakuvat, kauhu, psykologia ja vasta lähiaikoina olen hurahtanut pelaamiseenkin oikein kunnolla. Tähänastisia pelisuosikkejani ovat olleet Resident Evil 4, Ôkami, Left 4 Dead, vanhat Spyro pelit ja Amnesiaakin on tullut kokeiltua (tosin ei kovin pitkälle teknisien ongelmien takia). Kirjoista on tullut luettua enemmän tuota Stephen Kingin tuotantoa, mutta suosikkina on pysynyt mahtava Kellopeliappelsiini. Musiikkimaku on HYVIN sekalainen. En viitsi ikinä tyrmätä mitään tyyliä kokonaan, koska sitten sieltä löytyy juuri se yksi kappale mistä pitää.
  Jaa-a mitäpäs sitä vielä kertomaan, kysykää ihmeessä jos haluatte jotain tietää!

Tervetuloa laudalle!
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #181 : 26.04.2011 20:09 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Et kai pelaa Formulaa?

Spoileri (osoita katsoaksesi)
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #182 : 26.04.2011 21:12 »
Noppa yarr Jäsen Viestejä: 270 Basaaripisteet: 0 Profiili Teretulemast. Tuosta sarjakuvailusta sen verran että käyn itse tällä hetkellä taidekoulussa sarjakuvalinjaa, jos kiinnostaa tietää aiheesta mitään.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #183 : 26.04.2011 21:53 »
Justece Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili En edes tiennyt että tänne pitää tulla esittäytymään. Olen siis 22 vuotias ja olen joillekin boardin jäsenille tuttu Peliplaneetan foorumeilta. Tästä on siis helvetin paljon aikaa kulunut, koska taisin liittyä sinne 15 kesäisenä. Parissa finngamerin pelimiitissäkin on siis tullut käytyä. Pelaan lähinnä PC:llä ja PS3:lla, mutta kyllä minulta löytyy DS ja PSP. Kämppiksellä on myös Wii. Kun lopetin wowin pelaamisen tässä pari kuukautta sitten tajusin, että ns. boardi tyhjiö tulee jollain täyttää. Olin yleensä aktiivinen wow-kiltojeni foorumeilla. Tässä näin lyhyesti.

ps. Joku nokkela boardilainen voi myös arvata kuka minun kämppikseni on. :D

elokuvien soundtrackit
Loistavaa. Kunhan ei nyt pelkästään Elfmania ja Zimmeriä ole soittimessa. :D
I'm the best fuck the rest.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #184 : 26.04.2011 21:56 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
ps. Joku nokkela boardilainen voi myös arvata kuka minun kämppikseni on. :D

Tiedän, mutten viitsi spoilata  8)
tallennettu
Vs: Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #185 : 26.04.2011 22:41 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
ps. Joku nokkela boardilainen voi myös arvata kuka minun kämppikseni on. :D

Tiedän, mutten viitsi spoilata  8)
Melfice on aina vahva arvaus.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #186 : 26.04.2011 23:29 »
Justece Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili
ps. Joku nokkela boardilainen voi myös arvata kuka minun kämppikseni on. :D

Tiedän, mutten viitsi spoilata  8)
Melfice on aina vahva arvaus.
Ei nyt sentään. Despire anna näitten muiden vaan arvailla. :D
I'm the best fuck the rest.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #187 : 26.04.2011 23:32 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Oisko gba?  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #188 : 27.04.2011 00:21 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Minä!
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #189 : 27.04.2011 00:51 »
Justece Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili
Oisko gba?  :)
I'm the best fuck the rest.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #190 : 02.07.2011 01:45 »
Bugista OK desu ka? Jäsen Viestejä: 70 Basaaripisteet: 0 Profiili Kappas, päälle neljä vuotta rekisteröitynä eikä tähän mennessä yhtään viestiä! Taitaa olla jonkin sortin ennätys.  :rollaus:  Ottaen huomioon että täällä tulee kummiskin melkolailla päivittäin vierailtua, niin tuntuu itsestänikin melko käsittämättömältä ettei tänne ole edes aloitusviestiä tullut pistettyä, senverta hyvältä foorumilta kummiskin on tuntunut.

Ja sitten siis vähän jotain itsestäni. Olen päälle parikymppinen lukion käynyt opiskelija, jonka intohimona on pelaaminen (yllättävää  ;)). Peleistä eniten tulee tykättyä Nintendon tuotoksista, Zeldat ja Mariot ehdottomina suosikkeina, ja firman koneet tuleekin ennemmin kuin myöhemmin ostettua. HD-pelit tulee sitten koettua Xboxin puolelta. Niin kotikonsolit kuin käsikonsolitkin saavat minulta aika tasapuolisesti huomiota osakseen.

Noniin nyt kun on tämäkin vääryys oikaistu, niin ehkä sitä vois vähän useamminkin kirjoitella.  :lol:
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #191 : 02.07.2011 01:57 »
Justece Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kappas, päälle neljä vuotta rekisteröitynä eikä tähän mennessä yhtään viestiä! Taitaa olla jonkin sortin ennätys.  :rollaus:  Ottaen huomioon että täällä tulee kummiskin melkolailla päivittäin vierailtua, niin tuntuu itsestänikin melko käsittämättömältä ettei tänne ole edes aloitusviestiä tullut pistettyä, senverta hyvältä foorumilta kummiskin on tuntunut.

Ja sitten siis vähän jotain itsestäni. Olen päälle parikymppinen lukion käynyt opiskelija, jonka intohimona on pelaaminen (yllättävää  ;)). Peleistä eniten tulee tykättyä Nintendon tuotoksista, Zeldat ja Mariot ehdottomina suosikkeina, ja firman koneet tuleekin ennemmin kuin myöhemmin ostettua. HD-pelit tulee sitten koettua Xboxin puolelta. Niin kotikonsolit kuin käsikonsolitkin saavat minulta aika tasapuolisesti huomiota osakseen.

Noniin nyt kun on tämäkin vääryys oikaistu, niin ehkä sitä vois vähän useamminkin kirjoitella.  :lol:

Tervetuloa!
I'm the best fuck the rest.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #192 : 02.07.2011 10:17 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili Tevetuloa Bugista! Virkistävää saada laudalle muitakin kuin formulajannuja.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #193 : 02.07.2011 15:01 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili
Virkistävää saada laudalle muitakin kuin formulajannuja.

Pitäisi yrittää vähän rekrytoida uutta porukkaa laudalle. Bugistalle tervetulotoivotukset myös täältä suunnilta.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #194 : 13.07.2011 13:37 »
PiPe Jäsen Viestejä: 25 Basaaripisteet: 0 Profiili Huomenia kaikille! Tosiaan itsekin laudalla olen pyörinyt viime syyskuusta lähtien ja lähinnä tonne formulaosiolle on jotain paskaa tullu kirjoteltua mutta nyt ajattelin pikkuhiljaa alkaa kirjoittelemaan jotain muillekkin palstoille  ;)
Tosiaan jos jotain minusta haluatte tietää niin olen vuonna 94 syntynyt jantteri ja olen menossa lukion toiselle luokalle. Ensimmäinen vuosi meni kyllä suhtkot kivasti, paitsi tiettyjen aineiden kohdalla on hieman hankaluuksia (kaikki ne joihin vaaditaan laskupäätä). Harrastuksiini kuuluu pelailu ja satunnaiset urheilusuoritukset kuten golf ja lenkkeily. Konsoleita en pelaamisessani pahemmin tue, tosin olisi ihan mukavaa omistaa esimerkiksi pleikkari niin pystyisi kavereiden kanssa vähän sitten pelailemaan, koneella kun se tuntuu olevan pieni mahdottomuus. Eipä muuta, kiitos ja näkemiin  :)
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #195 : 08.10.2011 00:10 »
Soosi Jäsen Viestejä: 6 Basaaripisteet: 0 Profiili Heip. Vähän "vanhemman luokan" pelaaja vm 76.
Voisi sanoa että pelaaminen on kuulunut oikeastaan koko elämän ajan harrastuksiin. Aivan sama onko kyseessä Monopoli, Tennis tai Splinter Cell.

Kuitenkin pääasiana on aina ollut moninpeli, lapsena pelattiin päivät jalkapalloa pihalla ja iltaisin kokoonnuttiin Summer Gamesin pariin parhaimmillaan 8 pelaajan voimin.

Internetin tultua tutustuttiin BF 1942:n kaikkine modeineen, vaikka Bad Companyt ja Modern warfaret on kauniimpia ei ne millään pääse 1942 tunnelmaan. Nykyään on jälkikasvua jo parin muksun verran ja kun vanhempi ymmärtää jo asioista senverta on  väkivaltapelit jääneet taka-alalle ja ikuinen rakkaus urheilu/ajo peleihen on palannut vahvempana kuin koskaan. Nykyään X-boksissa pyörii NHL ja F1, tosin Splinter Cell livahtaa aika-ajoin koneeseen lasten ja vaimon ollessa nukkumassa.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #196 : 08.01.2012 09:19 »
Laama Eikö Laamasi tottele sinua? Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili Tere! Elikkäs olen tällänen 20v jätkä täältä pohjosesta, joka pitää pelaamisesta. Olen lurkkinut täällä foorumeilla alusta asti ja ollut mukanakin. Harrastuksiin kuuluu musiikki (soitan kitaraa ja rumpuja) ja valokuvaaminen. Kotoa löytyy PS3 (omg väärä konsoli!1! En nyt tiiä mitä tähä rustais  ;)
Noh toivottavasti saadaan jonkinlaista keskustelua täällä pystöön, yritän olla aktiivinen!
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #197 : 08.01.2012 12:13 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Teretulemast!
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #198 : 07.02.2012 19:28 »
LeFwee Jäsen Viestejä: 160 Basaaripisteet: 0 Profiili No joo, voishan sitä tännekin jotain kirjoitella. Olen jo pidemmän aikaa (vuodesta 2010) seuraillut Pelaajalautaa, mutta vasta nyt tuli kirjauduttua tänne. Olen vuosimalllia -** oleva miespuolinen aktiivipelaaja, joka omistaa tällä hetkellä PS3:n sekä 3DS:n. Myöskin retrompi pelikama on tuttua huttua. CoDi ei uppoa, mutta myönnän, ostin niin vuoden 2010, kuin vuoden 2011 formulapelit. Mutta joo, yritän saada vähän parempaa settiä aikaan kuin Formulalaudan jannut. :lol:

Eipä tässä muuta kuin jatkamaan vuotta 2012 ja odottelemaan uusinta Mass Effectiä. :)
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #199 : 07.02.2012 19:36 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Tervetuloa vaan. Uudet naamat on aina tervetulleita jos ja kun on asiallista porukkaa.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #200 : 07.02.2012 20:45 »
bËst Jäsen Viestejä: 247 Basaaripisteet: 0 Profiili Kaippa sitä vois tuon maailmamkuvan avata lyhyesti ja kauniisti.

Eli bËst = 23v miespuolinen sankari Seinäjoen yöstä. Opiskelen sosiaalialaa ja näin ollen myös olen työelämässä sosiaalipuolen palveluissa ohjaajana niin nuorille kuin lapsillekin. Aivabreikkityötä tästä kaikesta on possujen teurastus Atrian leivissä ja yövalvomiset postikeskuksen lajittelujaostolla. Eli töitä ei ainakaan puutu.

Muista intresseista musiikki, tarkennettuna syntikka ja lyriikat, ovat elämän suola, kuten myöskin urheilu, jossa pääpaino on jääkiekossa ja sen perässä innostus myös muihin joukkuepeleihin kavereiden keskuudessa on valtaisa. Pelaaminen tuli kuvioihin joskus polvenkorkuisena ku opiin Tetristä pelaamaan NESsillä. Siitä alkoikin pitkä kunniallinen tie Nintendo-Fan Boyna ja semmoisena tulenen kait aina pysymäänkin. Pelaaminen ja pelien haaliminen oli pitkään täysin riippuvainen hyvistä Co-Opeista ja moninpeleistä kunnes 3DS:n myötä innostus kasvoi taas aika suuresti. Aikaa ei kuitenkaan siunaantunut kelloon yhtään enempää, niin pelaaminen ei mitenkään enää pääse niihin uomiin kun se on parhaillaan ollut. Resident Evil ja Mario-pelit ovat se the juttu ja suurin pelillinen kulminoituminen on tapahtunut Super Smash Bros Meleen maailmassa, missä on tullut tahkottua turnaus jos toinenkin. Pelifilosofia on se, että minkä pelin ikinä otankaan pelattavakseni, niin tavoite on aina mahdollisimman äärimmilleen hiottu taito. Oli sitten konstikas moninpeli tai makiahko yksinpeli. Must take my skills to the limits.

Kuiten nykyään oon pelimaailmallisesti aika liberaali vaikka Nintendoa puollankin ensisijaisesti ja oon enemmän kiinnostunut yleisestä pelimaailmasta ja, puhtaasti ammatillisesta näkökulmasta, niiden mahdollisuuksista nuorison elämänkaaressa.

Kirjoittelen ja rekisteröidyin tänne pitkälti siitä syystä, että pelimaailman keskustelut ja vähän ne offtopicitkin ovat hauskaa ajanviettoa ku koneella istuessa harvoin keksii tarpeeksi tekemistä muuten kuin foorumeilla trollailemalla.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #201 : 10.03.2012 17:54 »
J.Tuomio Jäsen Viestejä: 3 Basaaripisteet: 0 Profiili Tervehdys kaikille!

Löysin tämän forumin sattumalta googletellessani Dark Souls-keskusteluja. Perehdyin hieman tarkemmin sivustolle ja paikkahan vaikuttaa hemmetin hienolta. En oikeastaan ole sitten Pelit BBS:n alasajon jälkeen juurikaan keskustellut peleistä, mitä nyt aina silloin tällöin jotain kommenttia Domen sivuille tullut jätettyä. Pelit ovat kuitenkin aina olleet lähellä sydäntä ja historiikkikin on suht hyvin hallussa. Oma pelaajahistoria käynnistyi 80-luvun lopulla kun faija raahasi kotiin Amiga 500-tietokoneen. Kaverin kuusnepa toki tuli myös tutuksi jo ennen tätä.

Mitä vanhemmaksi tulee, sen vähemmälle on jäänyt peleistä jauhaminen. Johtuneeko tämä ystävien kadottamisesta vaiko vain perheen paisumisesta, mene ja tiedä. Pienen tytön isänä ja  kolmekymppisiä viime kesänä viettäneenä sitä enää harvoin törmää peleihin, jotka jäävät mieleen. Edustanen sitä "wanhaa polvea", joka vaatii peleiltään haastetta, eikä voi sietää nykypäivän massoille suunnattuja kädestäpidettyjä klooniputkijuoksuja. Aiemmin mainitsemani Dark Souls taitaa olla se viimeisin rakkauteni, joka kipusi jopa omaan top 5-listaani kautta aikojen.

Sydämmeltäni taidan olla PC-mies, mutta rautani on vanhentunutta. Olohuoneen xbox riittää itselleni toistaiseksi hyvin. Parhaat grafiikat olivat enivei mielestäni kultaisella 90-luvulla! Tietenkään FPS-pelejä en mielelläni padilla pelaa. PC:ni taipuu kuitenkin vielä silloin tällöin CS-mittelöihin, batmudiin (jo vuodesta -95!), civiin ja vanhoihin RTS-peleihin. Tietokoneiden ulkopuolelta mainitsemisen arvoinen omituisuus on MTG, joka nosti päänsä haudasta yli 10 vuoden tauon jälkeen. On helkkarin hauskaa pelata kerran kuussa velhokorteilla pienessä maistissa vanhojen kavereiden kesken.

En tässä nyt sen enempää teitä tylsistytä jorinoillani. Toivottavasti löydän täältä sitä "asiallisempaa" keskustelua pelihin tai muihinkin aiheisiin liittyen.  :)

tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #202 : 10.03.2012 18:12 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Esimerkillinen avausviesti! Tervetuloa foorumille.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #203 : 10.03.2012 18:31 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Totisesti, asiallista ja analyyttista ainesta tarvitaan aina. Teretulemast.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #204 : 11.03.2012 18:29 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili
Totisesti, asiallista ja analyyttista ainesta tarvitaan aina. Teretulemast.

+1

Tervetuloa omastakin puolesta. Hyviä ja asillisia tyyppejä ei ole koskaan liikaa ja voin jo avausviestin perusteella sanoa, että tässä taitaa yksi sellainen olla.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #205 : 11.03.2012 22:27 »
Jubi_ Jäsen Viestejä: 26 Basaaripisteet: 0 Profiili Tervehdys vain kaikille lautalaisille!

Olen seuraillut jo pitemmän aikaa laudan jutusteluja ja jospa sitä koittaisi itsekkin osallistua vastaisuudessa keskusteluun. Lyhyesti itsestä voisi sen verran kertoa, että olen tämmöinen 24- vuotias jäppinen pohjanmaalta ja harrastuksiin kuuluu muun muassa liikunta monissa eri muodoissa.

Pelaamisen puolella olen semmonen perus on/off- tyyppi eli joskus tulee pitempiäkin taukoja ettei tule pelailtua mitään, mutta tiettyjen pelien kohdalla ohjaimet tulee sitten kaivettua naftaliinista. Luultavasti viestejä tulee siis kirjoiteltua enemmän tuonne popkeskustelun ja vapaansanan puolelle.

Mutta sen pitemmittä puheitta on mukava olla köörissä mukana ja koitan omalla panoksella sitten nostaa tai laskea keskustelun tasoa foorumilla.  :)
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #206 : 11.03.2012 22:33 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Mutta sen pitemmittä puheitta on mukava olla köörissä mukana ja koitan omalla panoksella sitten nostaa tai laskea keskustelun tasoa foorumilla.  :)

Ei muutakuin lämpimästi tervetuloa! Vanhat "jäärät" ovat minkä tahansa foorumin peruspolttoainetta, mutta uudet tuulet ovat vähintään yhtä tärkeitä.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #207 : 12.03.2012 19:34 »
Sakaali Jäsen Viestejä: 94 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Töttöröö

Oon tässä jonkun aikaa selaillut lautaa ja päätin nyt rekisteröityä.
Oon 22-vuotias Helsingissä asuva mieshenkilö. Opiskelen Sibelius-Akatemiassa toista vuotta pääaineenani trumpetti (klassinen musiikki).

Videopelejä oon pelaillu koko pienen ikäni, kotoa löytyi NES jo ennen kuin synnyin. Nykyisin omistan kaikki Nintendon kotikonsolit paitsi SNES, käsikonsoleista löytyy GBA SP, DS (rikki) ja 3DS. GBC:n omistin joskus mutta myin sen kun ostin tuon GBA SP:n. Sit löytyy lisäks vielä PS2.

Suosikkipelisarja on ehdottomasti Legend of Zelda. Nintendo-pelien lisäksi tulee pelattua erilaisia rytmipelejä, esim. In the groove ja Guitar Hero. Guitar heroa on tullu hakattua oikeen huolella, hyvin voi kehua olevansa Suomen parhaimmistoa siinä, todisteena siitä esim. Rockhero-kiertueen voitto vuosilta 2008 ja 2009. Viime aikoina on tosin guitar hero jääny vähemmälle. Wiillä tulee kavereiden kanssa pelailtua esim. brawlia ja mario partyä, yksinpeleistä "työn alla" tällä hetkellä Last Story ja Xenoblade Chronicles. 3DS:llä suosikki tällä hetkellä Mario Kart 7.

Tämmöstä :)
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #208 : 13.03.2012 08:04 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili Tervetuloa!

Mukava, että asiallista porukkaa on alkanut virrata laudalle.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #209 : 13.03.2012 15:57 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili
Mukava, että asiallista porukkaa on alkanut virrata laudalle.


Ja tervetuloa molemmille uusille tulokkaille minunkin puolesta!
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines