Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 8
Tulostusversio
Aihe: Esitelmöi itsestäsi.  (Luettu 140583 kertaa)
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #30 : 21.06.2007 11:19 »
~Sidekick~ Jäsen Viestejä: 36 Basaaripisteet: 0 Profiili Heipä hei.

Vanhoilla boardeilla tuli itsekin jonkun aikaa pyörittyä ja uusilla kerkesi myös hetken olla, kunnes Kajaani kutsui ja vapaa-aika alkoi käymään vähiin. Tammikuussa kotiuduin reservin vänrikkinä eli mainetta ja kunniaa tuli tantereella niitettyä.  ;)  Uusille boardeille ei jaksanut oikein kirjoitella ja lehdenkin tilauksen lopetin kuukausi sitten, joten sinne ei ole enään sen suuremmin asiaa.

Jos jotain vielä itsestä selittäisi, niin pelailua tulee jonkin verran harrastettua mitä nyt muilta aktiviteeteilta ehtii. Katekoriaan "muut" kuuluu mm. jalkapallo, tennis, lenkkeily, futsal sekä kitaransoitto.

Mutta eiköhän tuossa pääpiirteittäin ollut ne tärkeimmät pointit. Keskustelu jatkukoon sitten toisissa keskusteluissa. :)


« Viimeksi muokattu: 21.06.2007 16:18 kirjoittanut ~Sidekick~ »
http://www.last.fm/user/Sidekick_87/
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #31 : 21.06.2007 11:28 »
Rignel Jäsen Viestejä: 175 Basaaripisteet: 0 Profiili Heissanmorron, taas on näemmä postattava tämmöiseen topikkiin. Noh, wanhoilla boardeilla hyppäsin kelkkaan joskus kauan sitten, ja kirjoittelin kun huvitti. Uusille boardeille tultaessa Mogban vaihtui Rigneliin ja myöskin muutuin aika lailla taustavierailijaksi, kirjoittelu lopahti ja sillee. Mutta nyt sitten, jospa aloitan uuden uran ja... tuota, kirjoittelen. Enemmän. Lisää. Niin.

Ai juu, itsestäkö piti vielä esitelmöidä. Ikää on 18 vuotta, valkolakki on, ja tällä hetkellä odottelen tuomiota yliopistobiologian yhteishausta. Aika kuluu satunnaisen pelaamisen parissa, ja välillä tuota mangaakin tulee ostettua.
Wii: 1770 1925 2790 4764
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #32 : 21.06.2007 12:55 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Moro! Ajattelin, että josko tälle foorumille passaisi hypätä mukaan, kun en tuolla Pelaaja-lehden sivuilla koskaan jaksanut aloittaa kirjottelemista. Eli mä oon 18-vuotias keväällä valmistunut ylioppilaspoika. Asustelen Jyväskylän seudulla vielä tällä hetkellä vanhempien luona. Syksyllä alkaa siviilipalvelus ja samalla on edessä muutto sivarikämppään. Pelaamisen lisäksi harrastelen iaidoa, lenkkeilyä ja kuntoilua.

Pelaajataustastani: Olen sellainen uudelleenherännyt pelaaja. Pentuna pelailtiin meillä NES:llä ja kaverin luona SNES:llä. Noilta ajoilta suosikkipelejä ovat mm. sellaiset klassikot kuin Super Mario Bros. 3, Super Mario World, Mega Man 2, Tecmo Cup, Super Metroid ja monet muut joita ei nyt jaksa luetella. Toinen kaveri osti sitten Nintendo 64:n, mutta tässä vaiheessa mä olin jo pudonnut "skenestä", eli siirtynyt tietokonepelaamiseen. Pleikkarisukupolvet ovat jääneet aika paljolti multa paitsi. Kaverin luona olen joskus joitain tärkeimpiä pelejä pelannut.

Tietokoneella tuli sitten pelailtua monta vuotta, mutta en koskaan pitänyt itseäni varsinaisesti "pelaajana". Uusi herääminen tapahtui sitten lukiossa, kun näin kaverilla Nintendo DS:n ja samana syksynä kuulin Wiistä. Eli kyllä, olen kliseinen Nintendon pelaamisen maailmaan uudelleen houkuttelema uusvanha pelaaja. :) Ostin tuolloin talvella 2005 mainostenjakorahoilla DS:n, jolle on nyt kertynyt viitisentoista peliä. Suosikkeina Phoenix Wrightit (eilen oli muuten oikiksen pääsykoe...) ja Castlevaniat. Phoenix Wright on oikeastaan mielestäni yksi kaikkien aikojen parhaista pelisarjoista.

Wiitä odottelin kuin kuuta nousevaa. Uusi ohjaustapa kiinnosti mielettömästi. Asenne oli pitkään mulla sellanen, että tykkään pelata enemmän pirteitä pastellipelejä. Nyt kuitenkin Wiin ostamisen myötä olen alkanut kiinnostua myös 360:n sekä PS3:n tarjonnasta. Rahat eivät vaan riitä, sillä kohta pitää elää 3,5 euron päiväpalkalla. Wiille on tähän mennessä kertynyt 6 peliä ja samalla olen alkanut tutustua Gamecuben tarjontaan, mikä meni aikoinaan multa ihan ohi.

Tulipahan tarina. Loppuun vielä tiivistelmäksi lempipelisarjani: Mega Man, Phoenix Wright, Castlevania, Silent Hill ja itsestäänselvät Mariot ja Metroidit tietenkin.

Kuitti.

Muok: Musiikkimaun voi tsekata tuosta: www.last.fm/user/Turilas/.

Kuitti 2.


« Viimeksi muokattu: 21.06.2007 13:14 kirjoittanut Turilas »
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #33 : 21.06.2007 15:46 »
lloyf Jäsen Viestejä: 99 Basaaripisteet: 0 Profiili Hei hoi.  :)

Olen maalta kaupunkiin muuttanut karajalainen korpisoturi, jonka sydäntä lähellä on kivat pelit ja pyöräily <3

Pelannut olen olen alta kouluikäisestä ja sama meno jatkuu nyt lukiossa. Vaikkakin hieman hillitympään tahtiin, kun aikaa menee nyt muuhunkin.. En omista uusista konsoleista ainuttakaan ja pelattua tulee lähinnä vain rakkaalla DS:lläni. Pelaajaboardia olen seurannut salaa, vaihtelevalla aktiivisuudella, mutta jonkin näkönen käsitys on syntynyt eniten kirjoittelevista parroista. Toivottavasti otatte minut ilolla joukkoonne.  :)
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #34 : 21.06.2007 17:05 »
tetsuo ...I think. Jäsen Viestejä: 369 Basaaripisteet: 2 Profiili Hyvää yötä ja huomenta. 21- vuotias pelaajan rutjake Kajaanista. Vanhoilla boardeilla olin muutaman päivän, jonka jälkeen ne suljettiin. Viime syksynä rupesin tilaajaksi ja liityin uudemmille boardeille. En kumminkaan paljoa sinne jaksanut kirjoitella.

Harrastuksiin kuuluu pelit, elokuvat sekä hiljattain aloittama kuntosali. Pelikonsoleista Wii, DS Lite, PS2 ja NES ovat omistuksissani. Pelejä löytyy melkoinen kasa, eniten PS2:lle. Suurimpina suosikkeina MGS ja Final Fantasy.  Kirjoihin en kummemmin koske, vaikka se 21. päivä heinäkuuta tulee olemaan se tämän kesän kohokohta. Harry Potterit siis ainoastaan TSH:n lisäksi tuolta saralta. Musiikkimakuni on melkoisen laaja-alainen. Melkein kaikki menee, paitsi puhemusiikki, josta edellinen hankinta oli Beastie Boysin viimeisin joskus muutama vuosi sitten. Uusimpana levyhankintana Queens of the Stone Agen Era Vulgaris, joka on loistava uudelleenherätys vähän vaisumman Lullabies to Paralyzen jälkeen.

Toivotaan että pelaajaboard...lauta lähtee tästä uuteen nousuun!
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #35 : 21.06.2007 18:02 »
Atskuli The Corps is mother, the Corps is father. Jäsen Viestejä: 36 Basaaripisteet: 1 Profiili HI

Olen Tampereelta lyllertävä Attepoika joka oli aikoja sitten kova PS2 ja SNES jyystäjä mutta on siirtynyt Cuben, Wiin ja DS:n hauskaan maailmaan.

Olen MGS sarjan kova fanittaja, esimerkiksi MGS2 on mennyt läpi kymmeniä kertoja. Myös fainaleita on tullut meissattua. Fahrenheit on kova ja Ratchet&Clankit olivat kovia, ja ovat kovie edelleen.

PC:ltä on tullut hakattua WoWia vuosia sitten, mutta lopetin sen hyvissä ajoin. Dawn of War, Warcraft, Starcraft (kakkosta odotellessa) Diablo II ja Defcon ovat olleet minun seksisymboleitani PCn osalta. Defconia suosittelen kaikille, varsinkin kun se on ilmainen. Hullua menoa kavereiden kanssa.

DSltä voi mainita Mario Kartin, jota ollaan kavereiden kanssa joka välitunti koulussa jyystetty niin perkeleesti ettei mitään rajaa. Ollaan niin kovia pelureita että perustettiin oma klaani, The Notes. Netissä voi meidät tavata nuottisymboli nimimerkin edessä. Cubella Donkey Konga on kovassa käytössä. Mahtava peli. Wiillä pyörii ne vakiopelit Redsteel ja Twilight Princess.

Seuraavia pelejä tulee varmaan olemaan Pokemon Diamond, joka tulee postista lähipäivinä.

En ollut myöskään noilla vanhoilla foorumeilla, koska vihaan Pelaajalehteä, se on niistä kahdesta pelilehdestä mitä Suomessa julkaistaan, se paljon huonompi. Foorumia minulle suositteli SOJ, jonka kanssa on tullut sitä Splitterssiä runkattua oikein olan takaa.

Harrastan myös musiikkia, lähinnä pianonsoittoa kuten SOJ:kin. Musavalinnoista voi heittää myllyyn vaikka Blind Guardian, Matiyashu ja Earth, Wind & Fire.

Lempisarjoja on mm. Babylon 5 ja Rome. Mikään sarja ei ole vielä yltänyt B5 tasolle, se hallitsee yhä.

Vapaa-ajalla harrastan Magic the Gatheringia ja miniatyyripelejä. Warhammer ja Mordheim on käyty jo läpi, nyt odottaa BFG-boksi postissa. Dawn of Warista lähti innostus tähän =).
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #36 : 21.06.2007 18:39 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili 20 vuotias angstijeesus Kajaanista. Pelannut aina, piirtänyt aina ja elokuvat, musa sekä kaikenmaailman grafiikka kiinnostaa.

Joel-Sanin sielunveli
Rocky Balboan parhauden zoukka
Andy-O:n lemppari-kiroilija
Lord of the Rings fanikerhon toinen perustajajäsen MasterTK:n kanssa

En tykkää lässyttäjistä, perseennuolijoista, Bubbelboobista, paskasta, popista, nyky-ihanteista, ylimielisyydestä ja junteista [:D]
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
READY FOR MY KINGDOM COME? « Vastaus #37 : 21.06.2007 22:17 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Tein muutoksia psyykenlääkitykseeni. Olen nykyään tasapainoisempi mies. The new improved Melfice?
N
tallennettu
Re: READY FOR MY KINGDOM COME? « Vastaus #38 : 21.06.2007 22:21 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Tein muutoksia psyykenlääkitykseeni. Olen nykyään tasapainoisempi mies. The new improved Melfice?

Oliko sulla aina Battis-avatar ? Tykkään susta.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #39 : 21.06.2007 22:23 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Batman-avatareilla varustettu sälli taisi olla Miikka.

Mutta minne se on kadonnut?
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #40 : 21.06.2007 22:25 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Joo, Miikka720. Hyvä tyyppi, hehkutti meikäläisen kanssa Everwoodia wanhoilla boardeilla ja niin pois päin...

Kyllä ainakin HeinZ tietää näistä boardeista. Onko mies päättänyt upota v3-laivan mukana?  :P
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #41 : 21.06.2007 22:27 »
Iva Jäsen Viestejä: 71 Basaaripisteet: 0 Profiili
Muok: Musiikkimaun voi tsekata tuosta: www.last.fm/user/Turilas/.

Kuitti 2.

Heh.. ekaa kertaa kun vilkaisin nimeäsi, päässäni välähti nimi Turisas ja mietin kuunteletkohan sinä Turisasta.
Onneksi on Last.fm, enkä menettänyt yöuniani miettiessä ;- ) Turisas on helvetin kova!
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #42 : 21.06.2007 22:28 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Mikään miikka. Eikunniin Melficellä oli se N siellä sigussa. No kuka se heebo oli joka tykkäs jostain suolet-pellolle musasta ja sillä oli sigu tyyliin "Cut you in half without a fucking box" tai jotain.

Melficehän oli the äijä boardeilla!
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #43 : 21.06.2007 22:56 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili
Kyllä ainakin HeinZ tietää näistä boardeista. Onko mies päättänyt upota v3-laivan mukana?  :P
HeinZ on rekisteröitynyt, muttei ole vielä aktivoinut tunnustaan. Onkohan kirjoittanut väärin sähköpostiosoitteen? Sillä nickillä ihan mahdollista. JaieHzY vai miten se nyt menikään?
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #44 : 21.06.2007 23:31 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili
Muok: Musiikkimaun voi tsekata tuosta: www.last.fm/user/Turilas/.

Kuitti 2.

Heh.. ekaa kertaa kun vilkaisin nimeäsi, päässäni välähti nimi Turisas ja mietin kuunteletkohan sinä Turisasta.
Onneksi on Last.fm, enkä menettänyt yöuniani miettiessä ;- ) Turisas on helvetin kova!
Kyllä vain! Turilasta on saatettu käyttää toisena nimityksenä sodanjumala Turisaasta. Myös Tursas ja Turso viittaa samoihin ympyröihin, joskin näiden kautta Turilas voi tarkoittaa myös eräänlaista merihirviötä. Turilas on myös muinainen jättiläinen, joka sai kalliot vavahtelemaan. En kuitenkaan oo kovin isokokoinen sälli. :) Tuosta sepostuksesta kävi nyt varmaan myös ilmi se, että suomalainen kansanperinne kuuluu myös kiinnostuksenkohteisiini.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #45 : 22.06.2007 00:42 »
Iva Jäsen Viestejä: 71 Basaaripisteet: 0 Profiili
Muok: Musiikkimaun voi tsekata tuosta: www.last.fm/user/Turilas/.

Kuitti 2.

Heh.. ekaa kertaa kun vilkaisin nimeäsi, päässäni välähti nimi Turisas ja mietin kuunteletkohan sinä Turisasta.
Onneksi on Last.fm, enkä menettänyt yöuniani miettiessä ;- ) Turisas on helvetin kova!
Kyllä vain! Turilasta on saatettu käyttää toisena nimityksenä sodanjumala Turisaasta. Myös Tursas ja Turso viittaa samoihin ympyröihin, joskin näiden kautta Turilas voi tarkoittaa myös eräänlaista merihirviötä. Turilas on myös muinainen jättiläinen, joka sai kalliot vavahtelemaan. En kuitenkaan oo kovin isokokoinen sälli. :) Tuosta sepostuksesta kävi nyt varmaan myös ilmi se, että suomalainen kansanperinne kuuluu myös kiinnostuksenkohteisiini.
Juu, tiesin kyllä sanan etymologian :-) Ja huomasin kyllä hannunvaakunan Last.fm:ssä, joten kiinnostus suomalaiseen kansanperinteeseen ei jäänyt huomaamatta. Meillä on siis jotain yhteistä, heh!
No lopetetaanpa tämä off-topic tähän.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #46 : 22.06.2007 21:16 »
Killerbone Vieras hola! Olen boardissa riehuneen inkivisition ystäviä (ei. en ollut mukana raideissa) ja kun kuulin että boardeista on tulossa vapaa versio niin ajattelin liittyä joukkoon hilpeään. Olen ehkä hieman raskaampian strategioiden ystävä joten olen enemmän tietokone pelaaja. harrastan warhammer 40k minatyyrejä. (hemmetti on kallista. ois pitänyt hankkia halvempi harrastus kuten esim urheilu-autojen kerääminen.) Tavoitteena on olla aktiivinen lautalainen joka on kristillisesti ymmärtäväinen mutta myös päättäväinen. mielipiteeni on että pleikka 3, wii ja 360 ovat yhtä hyviä. jokainen niistä on hyvä omalla tavallaan. kait multa juttua tulis enemmänkin mutta en kirjota koska sitten kukaan ei jaksa lukea tätä vaan hyppää yli. pitää hankkia vetävä avatar...
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #47 : 22.06.2007 21:34 »
Rignel Jäsen Viestejä: 175 Basaaripisteet: 0 Profiili
kait multa juttua tulis enemmänkin mutta en kirjota koska sitten kukaan ei jaksa lukea tätä vaan hyppää yli.
Hanki ny mies itseluottamusta!
Wii: 1770 1925 2790 4764
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #48 : 22.06.2007 22:44 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Pitää sitä kai tännekin jotain sepustaa. Elikkäs, Jyväskylässä asustelen ja ikää on kertynyt 17 ikävuoden verran. Syksyllä alkaa toinen lukuvuosi lukiossa. Pelaaminen tuli aloitettua 3-vuotiaana 386:lla, ensimmäinen konsoli oli SNES siinä kuuden seitsemän vuoden vaihteilla, tarkkaan en muista. Siitä lähtien pelannut tasapuolisesti konsoleilla ja tietokoneella. Konsoleista löytyvät kaikki Nintendon konsolit NES:iä lukuunottamatta sekä PlayStation 2. Melkeinpä kaikkia, Segat poisluettuna, on kuitenkin tullut pelattua. PC-puolta edustaa eilen kasattu uusi Core 2 Duo -kokoonpano, jonka takia yksinpelauspuoli saattaa jonkin aikaa painottua tietokonepuolelle.:)

Pelejen lisäksi musiikki on lähellä sydäntä, vielä tarkennettuna metalli. Siinä missä vielä vuosi sitten en huomattavia määriä musiikkia kuunnellut, ja levyhylly ammotti tyhjyyttään, tulee nykyään parhaina päivinä kuunneltua monta tuntia. Levyjäkin on kertynyt vuoden aikana vajaat 50. Seuraavaksi varmaan säästelen jonkin aikaa rahaa, jotta saan vetämään isomman tilauksen Keski-Eurooppaan. Turhan monta kovaa bändiä, joiden levyjä ei Suomessa myydä. Melodisesta tavarasta pidän eniten, mutta ajan mittaan olen oppinut kuuntelemaan melkeinpä kaikkea, mitä metallilla on tarjota ja pitämään siitä. Melodinen Power, Death sekä Folk ovat tällä hetkellä ykkösiä, ehdottomana kärkikolmikkona bändeistä voisi sanoa Ensiferum, Gamma Ray ja Wintersun. Jos tarkempaan kiinnostaa tietää, niin Last.fm-ketjusta löytyy linkkiä ko. sivun profiiliini.

Muok: Musiikkimaun voi tsekata tuosta: www.last.fm/user/Turilas/.

Kuitti 2.

Heh.. ekaa kertaa kun vilkaisin nimeäsi, päässäni välähti nimi Turisas ja mietin kuunteletkohan sinä Turisasta.
Onneksi on Last.fm, enkä menettänyt yöuniani miettiessä ;- ) Turisas on helvetin kova!

Jeps, itsellänikin meni puoli sekuntia yhdistää Turilas Turisakseen, ja mikäs se siellä Last.fm:ssä olikaan viikon kuunneltuimpana artistina.:D Erittäin bändi kyllä, The Varangian Wayn ostaisin heti, jos vain olisi rahaa. Viikon päästä Tuskan keikkaa katsomaan joka tapauksessa.:)
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #49 : 22.06.2007 23:27 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Olen keväällä 18 täyttänyt tuleva ravintolakokki. Olen kotoisin Kemiöstä, mutta olen asunut jo pian vuoden Salossa, jossa opiskelupaikkani ja kesätyöni sijaitsee. Elokuun puoleen väliin saakka olen Nokian tehtaalla kokoamassa kännyköitä ja tienaamassa rahaa uusiin konsoleihin ja peleihin. Sitten käynnistyykin viimeinen vuosi amiksessa, ja jos opinnot jatkuvat entiseen malliin, pitäisi keväällä olla käsissä ravintolakokin paperit.

Töitä tulen tuskin koskaan tekemään tuolla alalla, nyt jälkeenpäin on ehkä vähän kaduttanut alan valinta. Koulussa on ihan jees, mutta työharjoitteluissa näkee millaista se työ oikeasti on. Ei ehkä ole ihan mun juttu. No katsotaan sitten keväällä, toisen opiskeluvuoden aikana on mielipiteet tuhansista muistakin asioista mennyt aikamoista ylä- ja alamäkeä.

Pelien suhteen olen melko kaikkiruokainen. JRPG ei ole ihan mun juttu, mutta muuten menee melkeen mikä vaan. Kaikkien mieluiten pelaan FPS-pelejä ja etenkin netissä. Tästä johtuen vietän eniten aikaa Xbox 360:n parissa. Kaikki konsolit kuitenkin hommataan, että ihan fanipojaksi ei voi luokitella.  :)

Cokis on parasta limsaa ja silleen. Ei kai muuta  :D
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #50 : 23.06.2007 13:35 »
Cobaia Vieras
Olen 17-vuotias "r4nd0m Pelaaja" Jyväskylästä, Muihin harrastuksiin kuuluu mm. koripallo, salibandy,Freerunning/parkour.
Kappas kappas. Temmellätkö ihan Dashin porukassa vai jonkun kaveripiirin? Ootko käynyt sunnuntaisin parkourvuorolla?

Joo, mutta. Hei vaan kaikille.

Olen tällainen melkein kaksimetrinen parrunpätkä Jyväskylän suunnalta. Olen myös tuore ylioppinut, eli ikää löytyy 19 ja vajaat. Edustan karvaisempaa sukupuolta. Harrastuksiini kuuluu koripallon valmennus, Capoeira, Telinevoimistelu, Brasilialainen Jujutsu, kalastus ja tietysti pelaaminen. Urheilu on hauskaa ja siitä ajattelin tulevaisuudessa ammatinkin itselleni vääntää. Saapa nähdä ottavatko vielä tänä vuonna Yliopiston liikunta-pedagogiseen sisälle. Jos eivät niin ensi vuosi on sitten siviilipalvellessa aikaa harjoitella ja lukea.

Omistan kaikki Nintendon aiemmat kotikonsolit ja DS:n. En ole kuitenkaan mikään Nintendo-puristi. Rahatilanne on aina rajoittanut konsolivalikoimani yhteen per sukupolvi ja Nintendolle vaan tulee minulle mielekkäimmät pelit. Kesätöiden palkan ja osan YO-rahoista ajattelin sijoittaa Xbox360:een ja pariin must peliin.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #51 : 23.06.2007 18:44 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Olen "Homoparoni" Blassu, Kotkasta. Lukion aloittava juntti, joka aikanaan pyöri sillä vanhalla Pelaajaboardilla nickillä Donkey Kong. Muistanette minut varmasti liikkuvista Donkey Kong-avatarista ja pervosta jouluavatarista.

Pitkiin aikoihin ei ole kerennyt pelailemaan muuta kuin PC:llä muutamia pelejä. Omistan NES:n (Tällä hetkellä ei pelikuntoinen), SNES:n, N64:n, Gamecuben, PS1:n (Kaksi kappaletta, toinen paskana), Game Boy Colorin ja vanhemman mallin DS:stä. Lisäksi minulta löytyy Commodore64, tosin yksi johto puuttuu. PS2 minulla oli, mutta mystisesti meni rikki. Seuraavaksi hankintavuorossa olisi Wii ja myös Mortal Kombat 2 odottaa, että pelaisin sitä. Siihen tarvitsisin Sega Megadriven, joka pitää hankkia.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #52 : 24.06.2007 12:13 »
MunkkiPossu Jäsen Viestejä: 5 Basaaripisteet: 0 Profiili Joo Joo, eli jo (iki)vanhoilla boardeilla jonkun verran pyörinyt ja kirjoitellut. En tiedä muistaako kukaan enää niiltä ajoilta, en niin kovin aktiivisesti mukana ollut. Olin myös mukana Pelaajaboard v2 betassa, mutta lehteä tilaamattomana sain porttikiellon kyseiseen paikkaan ja nyt lähinnä aktiivisesti keskusteluja sivustaseuranneena ja sormenpäät kihelmöiden olen tännekin päätynyt.

Ikää on kertynyt jo pari viikkoa vaille 19 ja vaikka harrastuksista pelaaminen onkin jo jäänyt vähän (turhankin) vähälle, tulee sitä silti aika ajoin tehtyä ja muutenkin peliskeneä seurattua. Pleikkari ykkösen ja kakkosen olen omistanut ja niillä pelaan ja joskus naapurin Nintendolla aikoinaan tuli myös pelattua. Nykyisin aikaa vie enemmän skeittaus, piirtäminen ja valokuvaus... Ja tietysti työt... Avataria ja muuta lisäilen kunhan kerkeän ja jakselen. Hieno juttu että tämäkin saatiin auki ja pääsee pitkän vaitiolon jälkeen taas avaamaan sorminiveliä! ;)
Well, I wish I was a catfish.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #53 : 24.06.2007 17:00 »
OldHorny In Satan We Trust! Jäsen Viestejä: 8 Basaaripisteet: 0 Profiili Terve

Olen OldHorny ja päätin kanssa nyt rekisteröityä tänne koska en tuota Pelaaja-lehteäkään enää tilaile ja tullut aika vähän sitä foorumia muutenkin käytettyä.

Olen 23-vuotias nuori poika Hämeenlinnasta. Harrastuksiini kuuluu Xbox 360:n ja Nintendo DS:n ohella lukeminen (kirjat, sarjakuvat), DVD-elokuvien keräily (kauhu enimmäkseen), musiikki (www.last.fm/user/oldhorny), piirtely, maalaaminen, kirjoittaminen (lyriikoita, novelleja jne.).

Pelaamisen aloitin joskus ihan nuorena poikana pikkuserkulla ja sitten tulikin hankittua 8-bittinen Nintendo josta se varsinaisesti alkoi. Lempipelejäni ovat rooli- ja seikkailupelit ja muutamat väkivaltaiset toimintapelit.
Live GT: Vanha Kiima
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #54 : 24.06.2007 17:45 »
Mrum Jäsen Viestejä: 192 Basaaripisteet: 0 Profiili Moro. Arviolta heitettynä 17,82-vuotias pelaaja Oulun suunnalta. Pelaajalehden sivuilta tuli napattua tämä osoite. Lehteä ei ole itse tullut tilattua (kumma kyllä sillä irtonumerot on tullut viimeisen 9kk ajalta ostettua jokainen), mutta uutiset kävin usein sivuilta lukemassa. Jaksoin rekisteröityä ihan senkin takia, että nykyään on oikeasti todella vaikea löytää suomenkielisiä yleisesti pelaamista käsitteleviä asiallisia keskustelupaikkoja. :)

Pelikoneina toimivat Wii, PC, PS2, GC ja tänään ostettu uunituore DS Lite. Pelimaku on kaikkiruokainen. Pääasiassa maistuu sekä konsoli- että pc-rpg. Erittäin tylsästi sanottuna suosikkipelit löytyvät akselilta Zeldat - FFVII - MGS. Toki monia muitakin suosikkeja löytyy, mutta tuossa ne peruspilarit.

Niin ja musiikki ja leffat maistuvat (ylläri?). Kirjoitellaan!
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #55 : 24.06.2007 19:25 »
Avefin Vieras
Olen 17-vuotias "r4nd0m Pelaaja" Jyväskylästä, Muihin harrastuksiin kuuluu mm. koripallo, salibandy,Freerunning/parkour.
Kappas kappas. Temmellätkö ihan Dashin porukassa vai jonkun kaveripiirin? Ootko käynyt sunnuntaisin parkourvuorolla?



Enpä temmellä Dashin kanssa, ihan kaveriporukalla ollaan vielä liikenteessä. Eikös se vakiovuoro oo keskiviikosin?. harrastatko sää Jyväskylässä vai jossain lähimailla?
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #56 : 25.06.2007 15:56 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili En minä mihinkään ole uponnu Epi. Vaikka toivoisit :)

Mutta siis, kerrompa nyt tuntemattomille vielä itsestäni.

Jos nyt kerrotaan vielä Pelaajan jäsenyydestä niin olen ollut jäsen oikeastaan alusta asti :) Silloin kun sivut tulivat, oliko joskus 2002, rekisteröidyin aikalailla heti. Tosin kirjoittamisen foorumeille aloitin vasta...pari kolme vuotta sitten, ja reilu vuosi sitten aloin käymään aktiivisemminkin.

Pelailen silloin kun ehdin, mutta silloin kun ehdin en kuule enkä näe ympärilläni mitään. Parhaimmat hetket on vietetty PSOne FF-pelien kanssa sekä 2D- ja 3D-mättöjen parissa. Ja totta kai Nintendo on lähellä sydäntä kun 80-luvulta asti olen pelannut. Ikää siis löytyy hyvin yli 20v. Tarkempi ikä jääköön salaisuudeksi...tai onnekkaiden tiedoksi.

Tällä hetkellä koneista löytyy PS2, GC, DS ja PC. Wii olisi hankinnassa kunhan illat pimenee ja noiden muiden koneiden kokemattomien pelien lista vähenee. Tämän vuoden puolella kuitenkin, viimeistään kun MP3:C on kaupoissa.

Sen verran vielä että seikkailen muillakin palstoilla, lähinnä kiusaamassa tietämättömiä ja riitelemässä turhista asioista. Nikki on joka paikassa JayeizH. Ja kun tuo nikki on jostain syystä suomalaisen mieleen sopimaton, niin jossain tilanteissa saatetaan minuun viitata myös nikillä HeinZ.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #57 : 25.06.2007 16:13 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Sama vanha naama kuin vanhoillakin boardeilla ja vielä samalla nickillä. Miiteistä tutut boardilaiset haukkuvat myös despoksi. Pelaajalaudan lisäksi tulee pyörittyä Pelaajan boardilla (ainakin vielä) ja KonsoliFINissä, jossa olen myös uutistoimittajana.

Harrastuksia ovat pelaamisen lisäksi anime, kendo, musiikin kuuntelu ja lenkkeily.

Pääasiallisia pelilaitteita tällä hetkellä ovat PS2, Xbox 360 ja PC. DS Litellä ja Dreamcastilla tulee pelailtua vain satunnaisesti. PS3 on ostoslistalla ja kattoo, jos sitten syksymmällä sen kotio kantaisi.

Lempipelityyppejä ovat kaikenlaiset seikkailu- ja toimintapelit. Räiskintäpelejä ja roolipelejä tulee myös pelailtua. Urheilupelit taitavatkin olla ainut lajityyppi, johon ei tule koskaan koskettua.


« Viimeksi muokattu: 25.06.2007 18:27 kirjoittanut despire »
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #58 : 26.06.2007 10:34 »
Fleg. Vieras Terppa!

Olen Yhdeksänkyt syntyny Jyväskyläläinen lukiolais poika. En ole kirkoitellut pelaajaboardeilla lainkaan mutta tänne piti tehdä tunnukset kun kaveri (Avefin/Derefel) niin pyyti... Ja täytyy myöntää että kyllähän sitä on tullut jonkin verran itsekin aikaa pelien kanssa vietettyä. Itse en omista minkäänlaista konsolia mutta haaveissa olisi EHKÄ kesätyörahoilla sellainen ostaa itselleni. Konsoleissa olen Nintendo fani heidän loistavien pelisarjojen takia (mariot, zelda, metroid ja yms.) joten konsoli tulisi ehkä sitten olemaan joko WII tai GameCube (jos jostain löytää). PC on aina ollut ja sitä on aina pelannu paljon (joittenkin mielestä liikaa, kuten äitin) ja uuden koneen hankinta on myös mielessä.

En ajattele itseäni fanaattisena himo/HC pelaajana enkä käsittele pelaamista vakavana harrastuksenakaan. Pelejä on vaan tullut pelattua ja jatkossakin varmaan vielä enemmän ;). Pc:llä tähän asti olen pelannut pääasiassa urheilu, seikkailu, RPG ja strategia pelejä mutta viime aikoina nettipelit on vienyt enemmän aikaa. Tänä keväänä ja kesänä on qauken tyyliset nopeatempoiset FPSsät alkanut kiinnostaa perinteisen CS:sän lisäksi. Kavereiden luona enemmän pelatuista konsolipeleistä mainittakoon Zelda: Twilight Princess (Avefinille kiitokset) ja Tekken 5. Ja jos Nintendon tai PS jonkun itselleni hommaan niin eiköhän pelimaailmani avarru.

"Normaalin" pelaamisen lisäksi pelaan myös tanssipelaamista jonka aloitin viime talvena. Tanssipelaamisessa olen vannoutunut ITG:n kannattaja (DDR:rää ei tueta)!!

Muihin harrastuksiini kuuluu (osa satunnaisesti) jujutsu, ITG, vapaa juoksu, sähkökitaran soittaminen, koripallo ja random palloilu/urheilu. Musiikkimakuuni sisältyy lähes kaikki painottuen rockiin/metalliin ja jammavampaan/groovavampaan musiikkiin.

Pelimaailmassa ja täällä minut voi löytää nimeltä Fleg. (tulee flegmaatikosta joka kuvaa luontaista tapaa laiskuuteen). Muita nimimerkkejä joita joskus käytän voi olla koRpisoturi tai poppamies riippuen pelistä ja mielialasta.

Oikeaan pelimaailmaan taipaleeni on vasta aluillaan mutta jostakin se on lähdettävä!
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #59 : 26.06.2007 11:10 »
Bronson I don't want to talk about it, I want to do it. Jäsen Viestejä: 7 Basaaripisteet: 0 Profiili Tännepä löytää väkeä.

Itse olen varttuneempi peliruhtinas pääkaupungista. Nintendo ja Xbox 360 ovat nosteessa, vaikka aika ei anna myöten pelaamiseen vaan enemmän pelifoorumeiden (tai oikeastaan NeoGAFin) seuraamiseen.

Täytyy kuitenkin liittyä kaartiin ja katsoa, mitä Laudasta tulee.

Ja Ephram-nimimerkki tuolla sanoi: Apple rulettaa. iPhonea odottelen.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 8
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines