Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8
Tulostusversio
Aihe: Esitelmöi itsestäsi.  (Luettu 140569 kertaa)
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #150 : 30.05.2008 00:13 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
"There is no thing such death, life is only a dream and we are imagination of ourselves"

Ehkäpä parhain teoria ikinä.


Ja aurinko paistaa aina, vaikka maapallo räjähtäisi.
Itseasiassa aurinko paistaa enää vain ~10 miljardia vuotta. :)
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #151 : 30.05.2008 00:16 »
Networx Jäsen Viestejä: 41 Basaaripisteet: 0 Profiili
"There is no thing such death, life is only a dream and we are imagination of ourselves"

Ehkäpä parhain teoria ikinä.


Ja aurinko paistaa aina, vaikka maapallo räjähtäisi.
Itseasiassa aurinko paistaa enää vain ~10 miljardia vuotta. :)

No perkele.tässähän tulee kiire että näkee aurinkoa vielä jatkossakin :o
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #152 : 30.05.2008 00:19 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili
Itseasiassa aurinko paistaa enää vain ~10 miljardia vuotta. :)

Menee yli mun käsityksen ainaisuudesta  :rollaus:
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #153 : 28.07.2008 11:40 »
Demppa May the Force serve you well Jäsen Viestejä: 3 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Hellou. Demppa pelaajaboardeilta ilmottautuu. Huomasin kummakseni että siel ei ollut enää miiteistä puhetta ja sitten tajusin hämmästyksekseni että niistä on puhuttukin täällä. Vanhoilla boardeilla kuljin nimimerkillä Grim Reaper (Tässä välissä pyytäisin nyt erittäin paljon anteeksi yhdestä nimeltämainitsemattomasta topicista, jonka menin typeryyksissäni aloittamaan, anteeksi anteeksi, olin nuor(empi)i, typerä sekä vihainen. Ei muistella enää sitä, se oli kamalaa.) ja saavutuksiinki kuuluu esim. ensimmäisissä miiteissä pyöriminen ;D Se oli ehkä aikoinaan suurin syy jonka takia boardeilla heiluin. Sit tuli pitkää paussia, ja ne uudistu oudoksi (boardit siis). Nyt sitten kun ei ole muutakaan tekemistä töissä (ainakaan yleensä), niin tulee jotain kummallisuuksia kommentoitua. Siellä kuljen vähän aktiivisemmin, mutta täytyy katsastella jos jotain mielenkiintoista tulee vastaan.  :)

« Viimeksi muokattu: 30.07.2008 14:25 kirjoittanut Demppa »
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #154 : 28.07.2008 20:40 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Klassinen "Onko rap musiikkia"?

Eipä vaan, tervetuloa.
N
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #155 : 07.08.2008 01:42 »
CBU Jäsen Viestejä: 3 Basaaripisteet: 0 Profiili Terve!

Ephramin hehkutuksien ansiosta päätin rekisteröityä foorumille. Ikää on kertynyt 28 vuotta ja mainostoimistossa elantoani tienaan.

Pelaajahistoria alkoi joskus 80-luvun loppupuolella legendaarisella Commodore 64:lla ja eteni siitä Amiga 500:n kautta nykykonsoleihin. Omistuksessa on tällä hetkellä 360, DS ja PS3.

Elokuvia ja musiikkia taitaa tulla harrastettua pelejä enemmän. Suosikkiohjaajista tulevat kirjoittaessa mieleen herrat Billy Wilder, Sergio Leone ja Wes Anderson. Musiikkimaku on vahvasti 60- ja 70-lukupainotteista höystettynä Pearl Jamilla.

Salibandyä on tullut "harrastettua" ihan korkeimmallakin sarjatasolla asti mutta näyttäisi siltä että ehkä on aika ruveta jäähdyttelemään.

Siinäpä kaikki tärkeimmät pointit taisi tulla.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #156 : 07.08.2008 07:58 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Vanhoilla boardeilla kuljin nimimerkillä Grim Reaper
No johan on, Grimi! Onko siitä jotain viisi vuotta kun miitattiin Tampereella? :D
En oikeasti edes tiennyt että olet vielä boardeilla kuvioissa.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #157 : 25.08.2008 01:34 »
Jooans Jäsen Viestejä: 12 Basaaripisteet: 0 Profiili Iltaa vuan tasapuolisesti kaikille, tietysti.

Olen täällä silloin tällöin piipahdellut, mutta todellisen sanottavan puutteessa Pelaajalautailuni on jäänyt lähinnä selailun tasolle. Tykkään aivan mahdottomasti höpistä peleistä, mutta nyt vakio pelijuttukaverini Turkuun muuton myötä juttuseurani typistyi ikävästi kahteen nuorempaan pikkusiskooni ja muutamaan WoW-rajoitteiseen kaveriini.

Yritän varmaan kovasti seuraavan muutaman viikon aikana asettua laudan tavoille, joten älkää hirveästi lytätkö vaikka välillä ottaisikin pattiin kovasti tämä noboilu.

Itsestäni voisin kertoa sen verran, että ikää löytyy uhkeat 20, vaikutan Jyväskylän alueella, opiskelen Jyväskylän Liikuntatieteellisessä liikuntapedagogiaa ja vapaa-ajalla harrastan Capoeiraa, telinevoimistelua ja valmennan koripalloa. Peliharrastukseni oli aikaisemmin hyvin Nintendopainotteista, mutta nykyään olen hyvin kaikkiruokainen ja levyasemassa pyörii niin Halo kuin WoWikin. Etunimeni saatta joku nokkelin nimierkistän päätellä.

Rattoisia koulunalusviikkoja kaikille!
Innovaation vastakohta on imitaatio.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #158 : 25.08.2008 15:02 »
Cocki Destoroyah Jäsen Viestejä: 231 Basaaripisteet: 2 Profiili Njoo no moro, oon Oce/ot tuolla pelaajafoorumeilla. Tykkään lihapullista ja harrastan kellonaikoja no ei ku oon lukiolainen pohjoisesta joka tykkää zombi leffoista ja raskaamman puoleisesta metallista eli pääasiassa tosta death metelist. On ollu tää profiili täällä jo pari kuukautta mutta ei oo ollu hirveenä aikaa olla täällä mut katotaan nyt jos jaksais ku toi pelaajanfoorumitki niin perseestä tällä hetkellä kiitos rekusen :)
Allekirjoitus näkyy kaikkien lähettämiesi viestien alla. Voit käyttää BBQ kastiketta.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #159 : 15.09.2008 22:07 »
Swani Enhän mä nyt mitään oikeasti tiedä Jäsen Viestejä: 10 Basaaripisteet: 0 Profiili Moro olen 20 vuotias, Turusta. Pelannut konsoli pelejä suurimmaksi osaksi n. 7 vuotta, pleikkari 1,2 sekä nykyistä 3:sta, xbox ja nyt mulla on myös xbox 360. tietenkin varat mennyt konseleihin ja pelejä löytyy vähä. Toivon saavani tietoja pleikkari kolmosen peleistä pääosin ja tietenkin mistä saa halvalla. Jos jollain sattuis olemaan aikaa ja viittii neuvoa, niin kiitos jo etukäteen.

 :???:
Kyllä pleikkarille vielä pelejä putoaa ja kunnolla
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #160 : 17.11.2008 19:05 »
Chopperi Do a Barrell Roll!!!1one Jäsen Viestejä: 2 Basaaripisteet: 0 Profiili Jaaha pitääpä tehdä tälläinen "virallinen" esittely.

Osa saattaa tunteakkin pelaajan boardien tai kannun puolelta. Rekkasin tänne koska täällä voisi kuulemma keskustella niistä ns. videopeleistä vähän fiksumpienkin kavereiden kanssa eikä vain 12 vuotiaan keharin joka ei erota Doomia Final Fantasystä.

Olen pelannut päältä kymmenen vuotta ja pelikoneita löytyy tällä hetkellä VIC 20, Xbox 360, PS2, GBC, DS lite, "teho" PC ja PS1. Tällä hetkellä hankinnassa on C64 ja PS3.

Lempipeli genreä en omaa vaan hyljin kaikkia genrejä tasapuolisesti.

Amiksen raksapuolen kautta suorittelen kaksoistutkintoa.

Pelailemisen lisäksi aika kuluu Rekusta stalkatessa, radalla (myös moottoriurheiu mielessä) ja salilla.

Musiikkia kuuntelen laidasta laitaan vaikka Irlantilainen ja wnb Irlantilainen Jenkki punkki koviten kolahtavatkin.

Leffojenkin kohdalla tulee katsottua aikalailla kaikkia muita paitsi nyyhkyleffoja ja Jenkkien omenapiirakka sota scheissea. Parhaimpia ohjaajia ovat Scorsese ja Coppola ja tuosta ei edes kiistellä.

Viimeisenä muttei todellakaan vähäisempänä sanottakoon että fanipoikia ym. apareita vihaan kuin ruttoa.
Hyvä peli on hyvä peli genrestä riippumatta.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #161 : 17.11.2008 19:55 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Osa saattaa tunteakkin pelaajan boardien tai kannun puolelta. Rekkasin tänne koska täällä voisi kuulemma keskustella niistä ns. videopeleistä vähän fiksumpienkin kavereiden kanssa eikä vain 12 vuotiaan keharin joka ei erota Doomia Final Fantasystä.
Mikäköhän kannu kyseessä? Et kai vaan irkkaa tng:n kanssa #pelaajalehdessä?
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #162 : 17.11.2008 21:32 »
Chopperi Do a Barrell Roll!!!1one Jäsen Viestejä: 2 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mikäköhän kannu kyseessä? Et kai vaan irkkaa tng:n kanssa #pelaajalehdessä?
Sielläpä juuri. Loisto jutut muuten  :)
Hyvä peli on hyvä peli genrestä riippumatta.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #163 : 22.11.2008 10:18 »
[AghKep] Jäsen Viestejä: 1 Basaaripisteet: 0 Profiili Terppa.. Spartan meni miulle näitä foormumeita suosittelemaan.. Joten katsotaanpas millaista tääläpäin on..
Enpäs nyt taida laittaa mitään niin iskevää "éntreä" kuin yhdelle aikaisemmalle foorumeille. Mutta jhu, näin.
Superlyhyt esittely itsestä; Enimmäkseen tykkään pelailla mättöä, räiskintää ja ylipäätänsä (MMO-)RPG pelei  :P
Jaja.. olen hetkellisesti 21 vuotias  :rollaus: (pahoitteluni vielä etten saanut tästä ensimmäisestä viestistäni mitenkään..
Kummoista...
Joudun juoksemaan öisin tai katoan.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #164 : 22.11.2008 11:17 »
tiong tng @ QuakeNet, IRCNet, NetGamers Jäsen Viestejä: 321 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Osa saattaa tunteakkin pelaajan boardien tai kannun puolelta. Rekkasin tänne koska täällä voisi kuulemma keskustella niistä ns. videopeleistä vähän fiksumpienkin kavereiden kanssa eikä vain 12 vuotiaan keharin joka ei erota Doomia Final Fantasystä.
Mikäköhän kannu kyseessä? Et kai vaan irkkaa tng:n kanssa #pelaajalehdessä?

Mä vaan idlaan siellä. En kyllä edes tiedä miksi.
:: tiong ~ Xbox One, PS4, PS3, Wii, Xbox 360, Xbox, PS2, GC, PC, PSX, DS Lite ::
:: Gamertag: tiong fi ::
:: PSN: tiong_fi ::
:: i5 3570K, 16GB DDR3 1600MHz, HD7950 3GB ::

:: http://twitter.com/tiong_fi
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #165 : 29.12.2008 03:25 »
Anders Helevete Jäsen Viestejä: 116 Basaaripisteet: 1 Profiili Moi olen Aku 17v Kokkolasta ja videopelit ja musiikki ovat harrastukset. Huomasin vasta kaksikymmentä minuuttia sitten tämän foorumin olemassaolon ja pienen selailun jälkeen päätin sitten rekata.

ps: Toni P on mun idoli
Pika Pikaa
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #166 : 29.12.2008 03:38 »
Jerskaleh Vieras Terve, olen Jere Haminasta. Ikää löytyy 14 vuotta ja tossa kesäkuussa sitten vuosi lisää ja mopo käyttöön. Pidän musiikista, kaikenmaailman metallit ja kevyemmät parhaudet kuuluu minun makuuni. Fanitan myös Madventuresia ja Toni P:tä.
Peleistä pidän myös, tossahan lojuu kaikenlaisia konsoleita ja ihme vempeleitä joita tulee runkkailtua aina sillontällöin. Lempipelisarjoja hmm, en kommentoi.

Siis tälläinen ihmemies Haminasta, kiitos, seuraava.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #167 : 29.12.2008 12:12 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Moi olen Aku 17v Kokkolasta ja videopelit ja musiikki ovat harrastukset. Huomasin vasta kaksikymmentä minuuttia sitten tämän foorumin olemassaolon ja pienen selailun jälkeen päätin sitten rekata.

ps: Toni P on mun idoli
No voi Helevetin kuustoista!
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #168 : 29.12.2008 14:54 »
fivestar Jäsen Viestejä: 4 Basaaripisteet: 0 Profiili Yritetäänpäs avata peli nyt jotenkin. Turhat löpinät voinee säästää muihin ketjuihin, sillä eihän näitä esitelmiä kukaan lue. Mainittakoot kuitenkin, että tapasin lurkkailla edesmenneellä Pelaajalaudalla mikä toivottavasti herättää vanhan koulukunnan lautalaisissa hiljaista arvostusta itseäni kohtaan.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #169 : 29.12.2008 14:58 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Mainittakoot kuitenkin, että tapasin lurkkailla edesmenneellä Pelaajalaudalla mikä toivottavasti herättää vanhan koulukunnan lautalaisissa hiljaista arvostusta itseäni kohtaan.

Boardeja siis tarkoittanet?;) Lauseen muotoilusta päätellen vielä niitä vanhoja, ilmaisia? Pelaajan nykyiset Boardithan pitäisi nimetä uudelleen Peeloboardiksi...
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #170 : 29.12.2008 15:16 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mainittakoot kuitenkin, että tapasin lurkkailla edesmenneellä Pelaajalaudalla mikä toivottavasti herättää vanhan koulukunnan lautalaisissa hiljaista arvostusta itseäni kohtaan.

Ei kuitenkaan niin paljon kuin Bebop -avasi.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #171 : 29.12.2008 15:21 »
fivestar Jäsen Viestejä: 4 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mainittakoot kuitenkin, että tapasin lurkkailla edesmenneellä Pelaajalaudalla mikä toivottavasti herättää vanhan koulukunnan lautalaisissa hiljaista arvostusta itseäni kohtaan.

Boardeja siis tarkoittanet?;) Lauseen muotoilusta päätellen vielä niitä vanhoja, ilmaisia? Pelaajan nykyiset Boardithan pitäisi nimetä uudelleen Peeloboardiksi...
Aivan, tosiaan. Boardeja. Ei ole kyllä muistikuvaa miksi silloista foorumia kutsuttiin ja kuten arvata saattaa niin tosiaan kyseessä se vanha, ilmainen mesta.

edit. <3
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #172 : 05.01.2009 02:23 »
jannes H-O-R-WARD Jäsen Viestejä: 28 Basaaripisteet: 0 Profiili Tuolla irkissä jo sen verran viipynyt, niin aattelin että vois tännekin silloin tällöin pari viestiä kirjotella.
Dajza-nickillä pyöriny irkissä, jos joku siitä nyt tunnistaa. Loppu.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #173 : 16.01.2009 20:28 »
Mega8848 Jäsen Viestejä: 24 Basaaripisteet: 0 Profiili Mörö.

Oon Aku Salonseudulta 15v. Kaikki muut genret kiinosta paitsi rts:ät (jotenkin menee jotkut Fire Emblemit).
Pelikoneita mulla on liikaa, kaikki uusimmat ja uusimpina Snes ja Nes.
Kaikki ovat sanoneet musiikkimakuani, kuin myös leffamakuani randomiksi (kuuntelee Rihannaa ja Metallicaa  ;) )
Pelejä kertynyt varmaan pyöristettynä 200. Hifi (B&W CM7:t ) ja pelaaminen ovat tärkeimmät harrastukset.
Sanotaan, että olen hyvä GH/RB, haukoissa ja Burnouteissa  8)
Pelaa, kun jaksaa
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #174 : 01.03.2009 16:40 »
Rirpe Jäsen Viestejä: 40 Basaaripisteet: 0 Profiili Terve. Olen siis äskettäin 17-vuotta täyttänyt märkäkorva, joka käy lukion ykkösvuotta ja asustaa pääkaupunkiseudulla. Pelaajan boardeilla jonkin aikaa kohtuulisesti kirjoitellut, tosin toisella nimimerkillä Monsteri. Jo jonkin aikaa olen laudan viestejä jo lukenut ja nyt päätin sitten jo rekisteröityä.

Pelaamisen aloitin aloitin ihan naperona, vaikka vielähän minä nuori olen. Uusimmista pelikoneista löytyy PS3 ja Wii, mutta PS2 on kuitenkin usein käytössä. Olen pelieni kanssa melko kaikkiruokainen toisin kuin sen oikean ruoan. Hyvä peli on mulle aina hyvä lajityypistä riippumatta, vaikka tietynlaisia mieltymyksiä löytyykin. Ruoan suhteen sitten ovat jotkut jopa nirsoksi haukkuneet. Leffamaku on myös melko monipuolista, vaikka johonkin paskaan se raja pitää vetää. Melko rento jätkä olen ja en nyt mitään ihmeempiä esittelyjä keksi.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #175 : 21.06.2009 15:53 »
haisku Jäsen Viestejä: 1 Basaaripisteet: 0 Profiili Back to basics!

Wanhat Pelaajaboardit oli ensimmäinen foorumi, jota seurasin aktiivisesti, ja siellä opin nettikeskustelun aapiset. Vaikka kirjoittelu jäikin Edenta-nimimerkin takaa aika vähiin, luettua tuli sitäkin enemmän. Ephramin Everwood-hehkutukset, Finngamerin ja Solid Snaken väittelyt sekä "uudemmatkin tulokkaat" ovat vielä mielessä. Muutamille jutuille tuli silloin naurettua maha kippurassa, kiitos näistä. ;D

Nyt jo muutaman vuoden ajan olen palloillut ympäri netin keskustelupalstoja etsien yhtä tasokasta paikkaa. Ja sitten löysin tänne. Tämä vaihtoehto tilaajaboardeille (en kyllä ole enää tilaaja) on mennyt omalta osaltani täysin ohi.

Kerronpa vaihteeksi jotain itsestäni. Ikää löytyy 18-vuotta ja asuinpaikkana toimii aina niin ihana Vantaa. Pelaaminen alkoi kaverin SNES:in kautta, ja myöhemmin faija kantoi himaan ensimmäisen Pleikkarin. Silloin oli riemu katossa. Kaikki pihan pojat tulivat hakkaamaan meille Tekkeniä. Oi niitä aikoja. Myöhemmin tätä seurasivat luonnollisesti Gameboyt, jonka Pokemon-pelejä tuli hakattua enemmän kuin tarpeeksi. Color, Advance, PS2, Nintedo DS... Nykyisen sukupolven konsoleista en omista yhtäkään, PC on vienyt niistä voiton.

Nykyään lähellä sydäntä ovat elokuvat, valokuvaus, turhanpäiväinen väittely sekä tietysti yhä pelaaminen, vaikkakin pienemmissä määrin. Eiköhän tänne laudalle tule lisääkin kirjoiteltua, vaikuttaa ainakin tähän mennessä hyvältä. :)
Jos mielesi ei ole avoin, pidä myös suusi kiinni.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #176 : 22.12.2009 20:47 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili No tänne ei tunkua näytä olevan...

Vin, boardeilta melko uusi tuttavuus, nimellä Vinn123. Nikki juontaa juurensa Vinnie Gognitista, ja kun Vinnie näyttää olevan jo varattu niin mennään tuolla lyhyemmällä versiolla. Sillä ei siis ole mitään tekemistä Vin Dieselin kanssa.

Lähinnä uteliaisuuttani rekkasin kun muutamia keskusteluja luin, ja meno näyttää melko asialliselta. Katsotaan josko jotain sanottavaa tännekin löytyisi. Laadusta voidaankin sitten olla montaa mieltä ;)

Olen paljasjalkalainen mikkeliläinen 21 vuotias poikamies joka tykkää pelailla varsinkin nykyään kun työttömänä on aikaa siihen. Töissä kun olen niin tienaan elantoni joko rakennus/puualan töistä ja/tai/toivottavasti ajamalla. Intissä tuli lusittua vuosi moottorilinjalla ja siitä kipinä ajamiseen. Harrastan lenkkeilyä sen verran että voin valehdella käyväni lenkillä. Pidän myös lukemisesta.

Pelien suhteen olen melko kaikkiruokainen tapaus, mutta musapelit jätän omaan arvoonsa. Suosikkipeliksi mainittakoon Wolfenstein: Enemy Territory. Hyllystä löytyy ps3, nes ja pc (tulossa).

Eipä tähän hätään keksi itsestään muutakaan sanottavaa. Ei sen puoleen, ei se ketään kiinnostaisikaan :)

E: paljasjalkalainen, jepjep. Pitäisi todellakin totella tuota lainausta.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #177 : 15.06.2010 11:15 »
Shiranui (ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻ Jäsen Viestejä: 149 Basaaripisteet: 1 Profiili despire yritti kauan sitten maanitella rekisteröitymään tänne, ja tarpeeksi kauan kuunneltuani miehen löpinöitä päätin itsekin rekisteröityä, sen verran asialliselta menolta näyttää verrattuna erääseen muuhun nimeltä mainitsemattomaan boardiin. Kirjoittaminen laudalle kuitenkin tyrehtyi ennen alkuaan, mutta nyt E3:sen ja kesäloman alkamisen kunniaksi voisi ruveta kirjoittelemaan laudalle enemmän tai vähemmän säännöllisesti.

Pidemmittä jaaritteluitta olen siis juuri lukion käynyt opiskelija Helsingistä, pelit pelaan enimmäkseen PS3:lla ja Wiillä. Lempipeleihin lukeutuvat mm. Shadow of the Colossus, ICO, Okami, Metroidit, Metal Gearit ja God of Warit. Aloitin pelaamisen vasta ensimmäisen PlayStationin aikoihin, Spyro the Dragonilla vuonna 1998  :rollaus:
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #178 : 15.06.2010 13:08 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Pisteet Mushishi–avatarista.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #179 : 26.04.2011 19:51 »
Brobleema Jäsen Viestejä: 2 Basaaripisteet: 0 Profiili Täältä kirjoittaa -93 muija varsinais-suomesta.
Lukion toista vuotta ollaan juuri käymässä ja syksyllä pitäisi kirjoitellakkin pari ainetta jo.
Jatko-opinnoista tiedän sen verran, että taiteelliselle alalle tungen itseni ja unelmani olisi olla sarjakuvapiirtäjä.
Tämän unelman aion toteuttaa.
  Kiinnostuksen kohteita ovat elokuvat, elokuvien soundtrackit, taide, kaikenlaiset sarjakuvat, kauhu, psykologia ja vasta lähiaikoina olen hurahtanut pelaamiseenkin oikein kunnolla. Tähänastisia pelisuosikkejani ovat olleet Resident Evil 4, Ôkami, Left 4 Dead, vanhat Spyro pelit ja Amnesiaakin on tullut kokeiltua (tosin ei kovin pitkälle teknisien ongelmien takia). Kirjoista on tullut luettua enemmän tuota Stephen Kingin tuotantoa, mutta suosikkina on pysynyt mahtava Kellopeliappelsiini. Musiikkimaku on HYVIN sekalainen. En viitsi ikinä tyrmätä mitään tyyliä kokonaan, koska sitten sieltä löytyy juuri se yksi kappale mistä pitää.
  Jaa-a mitäpäs sitä vielä kertomaan, kysykää ihmeessä jos haluatte jotain tietää!
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines