Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 8
Tulostusversio
Aihe: Esitelmöi itsestäsi.  (Luettu 140596 kertaa)
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #60 : 26.06.2007 14:04 »
blindside Jäsen Viestejä: 151 Basaaripisteet: 1 Profiili Moro!

Olen 22-vuotias mieshenkilö Itä-Helsingistä. Kirjoittelin aika vähän ja harvoin tuonne pelaajalehden boardille, lähinnä siksi että foorumisofta tuntui aika köykäiseltä ollessaan sulautettu sinne sivustoon. Tämän boardin avaaminen oli kyllä ihan kunkkuidea ja olen iloinen että suuri osa pelaajaboardin vakiokirjoittelijoista ovat tänne liittyneet, sillä asiallisia keskusteluja siellä kyllä oli (/on) ja vaikken itse hirveästi ottanut osaa niin luen boardia melkein päivittäin.

Minä olen suht aktiivinen pelaaja. Omistan tällä hetkellä PS2:n, Xboxin ja Wiin, tosin pelaan näistä lähinnä PS2:lla (modattu Xbox toimii mediakeskuksena ja Wiillä ei tällä hetkellä ole vielä Zelda lisäksi itseäni kiinnostavia pelejä). Peleistä suosikkigenrejäni ovat erityyliset japanilaiset roolipelit (Final Fantasyt, Alundra, Shadow Heartsit) toimintapelit (Metal Gearit, Resident Evil 4, God Hand, Devil May Cry, God of Warit). Pelasin noin puolitoista vuotta WoWiakin ja tuli se Burning Crusadekin ostettua mutta en vaan jaksanut jatkaa sitä. WoW onkin sitten melkein ainoa PC-peli mitä lähivuosina on tullut pelattua.

Pelien lisäksi yksi (ehkäpä jopa suurempi) intohimoni on musiikki. Minulla on omasta mielestäni varsin laaja musiikkimaku, mutta toisaalta olen joissakin asioissa hyvin ehdoton. Esimerkiksi kaikki Urzumburzum-örinämetallit on jotain sellaista joka kuulostaa korvaani liian oudolta että voisin siitä oikeasti nauttia. Ostelen CD-levyjä aika paljon silloin kun rahaa riittää, pyrkimyksenä olisi omistaa kaikki levyt joista ihan oikeasti tykkään. Musamakuani voi tarkastella lähempää tuolta last.fm:stä, liityinkin jo pelaajalaudan yhteisöön siellä.

Mistä muusta tykkään? No voisin heittää randomilla joitakin suosikkiasioitani tähän. Kaikkien aikojan suosikkileffani on Richard Kellyn kirjoittama/ohjaama Donnie Darko jota tulee katsottua ja ihmeteltyä silloin tällöin. Mitä animeen ja mangaan tulee niin se oli mulle aika kova juttu yläasteella ja silloin tuli luettua ja katseltua sarjoja aika paljon. Ajan myötä kiinnostus on hiipunut aika paljon ja nykyään tulee lähinnä katsottua animea kavereiden suosituksesta. Edellinen anime jonka katsoin alusta loppuun ja josta oikeasti pidin oli Samurai Champloo ja varsinkin sarjan soundtrack iski ja kovaa. Tällä hetkellä katselen humoristista mecha-animea nimeltä Gurren Lagann.

Kirjoja ei ole tullut hirveästi luettua viimeaikoina mutta mainittakoon nyt pari suosikkikirjailijaa sekä näiden kirjoja. Douglas Adams - The Hitch Hikers Guide To The Galaxy, Neil Gaiman - Stardust sekä Neverwhere, Umberto Eco - Foucaults Pendulum sekä The Name of The Rose, Robert Jordanin Wheel of Time-sarjaa olen lukenut yhdeksänteen tai kymmenenteen kirjaan asti muistaakseni. Ainiin, katselen aika paljon telkkarisarjoja. Äksöni (24, Prison Break, Lost, Heroes) ja scifi (Stargate SG-1, Stargate Atlantis) ovat sydäntä lähellä mutta vähän humoristisemmat sarjat kuten House ja Weeds ovat myös suuria suosikkejani.

Tykkään Applen tietokoneista, moi vaan kaikki muut mäkistit <3. Omistan tällä hetkellä 12" G4 PowerBookin jonka kaveriksi tulee ehkä syksymmällä iMac, joten pöytäkoneena porskuttelee vielä toistaiseksi n. viisi vuotta vanha PC:ni.
"The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't."
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #61 : 26.06.2007 21:58 »
Masi Jäsen Viestejä: 43 Basaaripisteet: 0 Profiili Masi tässä terve!.

Olen pelaaja kaikilla mausteilla,löytyy uutta boksia ja pleikkaria sekä vanhempaa konetta mm. Seegaa ja Nintendoa.Elokuvia harrastan myös ja kirjallisuutta silloin tällöin.

Mielenkiintoista tulla tänne Pelaajalauta foorumille  :)
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #62 : 27.06.2007 09:10 »
PZQ Jäsen Viestejä: 17 Basaaripisteet: 0 Profiili Terve!

Olen boardeilta vanha Pezku, nimi muuttunut PZQ:ksi(jos PZQ haluu jotenkin lausua, niin Petskuhan siitä tulee ;))
Asun käytännössä puskassa 120 kilometrin päässä pääkaupunkiseudulta ja ulkona näkyy pelkää peltoa ja metsää...
Koneita on PC, PS2, GBA ja Wii on tulossa lähiviikoina
Aloitin pelaamisen joskus kauan sitten ensimmäisellä tietokoneellamme, mutta varsinainen aktiivinen pelaus alkoin kun huomasin Playstationin hyvät pelit
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #63 : 27.06.2007 22:38 »
6puu Jäsen Viestejä: 77 Basaaripisteet: 0 Profiili 6puu, moro. Olen samalla nikillä kirjoitellut vanhoilla ja vanhemmilla Boardeilla. Vanhoilla Boardeilla kirjoittelin melko aktiivisestikin ja olin jäsen pari vuotta, mutta uusien Boardien myötä jostain syystä lopetin kirjottamisen melkein kokonaan. Tunsin itseni ulkopuoliseksi vaikka olin ollut jäsen jo kauan, ja olihan siellä tietty "sisäpiiri." Pistesysteemi oli kyllä täysin turha keksintö.

Olen 18-vuotias poika Järvenpäästä, ja pelaamisen aloitin vuonna 1996 SNES:illä. Eka peli olikin Donkey Kong Country. Rap (sekä suomalainen että ulkolainen) on sydäntä lähellä, mutta en paheksu muitakaan musatyylejä. Eipä näin yksinkertaisesta tyypistä voi monimutkaista stooria kertoa, joten jätetään tarina lyhyeksi ja ytimekkääksi.

E:
Lainaus
Batman-avatareilla varustettu sälli taisi olla Miikka.

Mutta minne se on kadonnut?

Miikan voi löytää kirjoittelemasta Jepsin perustamalta Alias-foorumilta, joilla Jepsikin kirjoittelee. Käykäähän morjenstamassa: http://www.thealias.net/forum/index.php. Jos ruvetaan mainostamisesta känisemään niin suutun. :D


« Viimeksi muokattu: 28.06.2007 00:16 kirjoittanut 6puu »
Always roll deep on the streets like the mafia
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #64 : 28.06.2007 17:57 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Tanssipelaajaurastani suuret kiitokset Fraeonille, kun valehtelit pääseväsi Hybridin expertillä. En usko sinua vieläkään. :-*

Ei se ole uskon asia, poika.

Myöhässä, myöhässä. En vaan tiennyt, mitä kirjoitella. 20-vuotias opiskelija ja kaiken sortin säätämisen ystävä, joka tykkää säätää ja pelata PC:illä. Laitteita on vuosien varrella kerääntynyt PC:n lisäksi Xboxia, DS:ää, Dreamcastiä ja uusimpana hankintana 360:tä. Melkein kaikki pelityypit menee, kunhan ne eivät ole urheilua. Strategiasta tykkään kuin hullu puurosta, vaikken oikeasti vaan osaa niitä. Aina tulee turpaan. Viimeaikoina olen innostunut mättäämään 2d-mätkintöjä. Eritoten olen kunnostautunut ottamaan Third Strikessä turpaan Elenalla ja Ibukilla.

Kuulun myös niihin ihmisiin, jotka eivät lehteä tilaa ja ovat juuri kohtsilleen lentämässä v3-boardeilta pihalle. Jutut tulee nykyään useimiten käytyä Quakenetin #pelaajassa, joten postailtua tulee hieman harvemmin kuin joskus ennen muinoin.

Niin, ja scifiä luen. Philip K. Dick, Asimov ja Gibson voittoon.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #65 : 28.06.2007 18:44 »
720 Jäsen Viestejä: 165 Basaaripisteet: 0 Profiili

E:
Lainaus
Batman-avatareilla varustettu sälli taisi olla Miikka.

Mutta minne se on kadonnut?

Miikan voi löytää kirjoittelemasta Jepsin perustamalta Alias-foorumilta, joilla Jepsikin kirjoittelee. Käykäähän morjenstamassa: http://www.thealias.net/forum/index.php. Jos ruvetaan mainostamisesta känisemään niin suutun. :D

Päätin nyt sitten rekisteröityä tänne kun niin kaivattiin. ::)

Pelaaminen on loppunut kyllä lähes kokonaan mutta Vapaassa Sanassa ja Popkulttuuri-osioissa riittää varmasti jotain juteltavaa. Yritän tällä kertaa nussia vähemmän pilkkua ja jättää spämmääminen vähemmälle. Olinkin jo vähän kaipaillut tällaista foorumia missä voisi keskustella vähän laajemmalti kuin vain esmes. elokuvista.

Uusille naamoille terve. Kohta tällä peelolla ikää mittarissa 16 vuotta, ja sukupuoli on kaksilahkeinen. Pelaamista harrastin aktiivisesti vielä pari vuotta sitten mutta nyt se on oikeastaan rajoittunut nettipokeriin ja satunnaiseen SimCity-fiilistelyyn. ::). Laitteita on kyllä vielä nurkissa isot kasat, mm. PS2, Xbox, Gamecube, Dreamcast, NDS ja melkein kaikki Game Boy-mallit mitä on tehty. Nykyään vapaa-aikaa tulee kulutettua enemmän liikunnan, musiikin ja elokuvien kanssa. Tennispalloon tulee purettua agressioita, keihästä heittelen hankkiakseni niitä agressioita ja talvella tykkään lasketella kuin mikäkin mielipuoli. Musiikkimaku on melko laaja, vaikka iPodissa soi lähinnä hevi-ja rock-musiikkia. Elokuvista taas omaan makuun iskee toiminta ja sota, joskin mitään genreä en karsasta. Melkein kaikkea tulee katseltua laidasta laitaan.

Saa nähdä kauanko täällä olen, vähän kiirusta tuppaa olemaan asuntoa etsiessä ja muita käytännön asioita järjestellessä kun muutan syksyllä toiselle paikkakunnalle opiskelujen perässä.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #66 : 28.06.2007 21:46 »
Silent Hill Jäsen Viestejä: 25 Basaaripisteet: 0 Profiili Tervepä terve.

Nimimerkin takana tietokoneen luona hyörii sama Pelaajaboardeiltakin tuttu sonysti (lue: sonisti) Silent Hill.

Pelaamisen aloitin 90 -luvun loppupuolella NES:n muodossa, jonka ajoista pelaaminen on jatkunut enemään kuin riittävänä tähän päivään asti.

Konsoleissa vanhaan sukupolveen olen jämähtänyt, vaikka uutta ja hienoa olisi tarjolla (älkää huolehtiko, kyllä Xbox 360 löytyy). PS2- pelejä keräilen, joita nyt löytyykin jopa 58, uusimpana Shadow of The Colossus.

Pelikoneina löytyy mainittujen PS2:n ja XO:n lisäksi PSP ja "kunnon" PC.

Ja hienot keskustelulaudat olet tehnyt, Joel-San.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #67 : 28.06.2007 22:11 »
Janne80 What? Jäsen Viestejä: 6 Basaaripisteet: 0 Profiili Do diin,elikäs olen pelaajaboardilla samalla nimimerkillä: Janne80.
Ikää on kertynyt vaatimattomat 26v.
Autopelit on lähinnä mitä pelaan,tosin kyllä noi räiminät kiinostaa jonkii verran.
Pelaamiseen käytetty aika vaihtelee,välillä enempi,välillä vähempi.
Pelikoneina toimii XO,PS2 ja välillä retroillaan Commodore 64 parissa.  ;D


« Viimeksi muokattu: 12.07.2007 10:48 kirjoittanut Janne80 »
Kaikki mikä voi mennä pieleen,myös menee pieleen!
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #68 : 28.06.2007 23:22 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Hellurei!! Muutamaa kuukautta vaille 23-vuotias neitokainen on hän. Ihan vanhoilla boardeilla olin Jeps, uusilla Minna, vaikken siellä kyllä juurikaan pyörinyt. Täällä toivon mukaan kyllä. Etenkin, kun peli-intokin on taas pitkistä aikoihin palannut, ja on tullut pelattua aina kun vain joutaa ja ehtii. Valitettavan harvoin kyllä, mutta mieluusti ohjaimeen tarttuu.

Musiikki ja elokuvat jatkavat edelleen kiinnostuksenkohteina, vahvoina sellaisina. Työ ja muu elämä kuitenkin vie niin ison osan ajasta, että kaikkea ei millään kerkeä. Mutta jos edes joskus, se on jo hyvä.

Mitäpä tässä muuta, eipä ihmeitä kerrottavaa ole. Eiköhän tässä ajan kanssa selville käy.
030906 | 190308
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #69 : 28.06.2007 23:25 »
Rignel Jäsen Viestejä: 175 Basaaripisteet: 0 Profiili Heh, alkaa porukka pikkuhiljaa löytää takaisin Suomen parhaalle laudalle. ;D
Wii: 1770 1925 2790 4764
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #70 : 29.06.2007 01:38 »
Snap wuuhuu Jäsen Viestejä: 2 Basaaripisteet: 0 Profiili No terveppä terve.

Pitipä sitten tännekin rekisteröityä kun tuolla boardeillakaan näytä mitään menevän.Voisi sanoa että Pelaajalauta vei ne vähäisimmätkin kirjoittajat Pelaaja boardeilta.

Asiaan eli minut löytää boardeilta samalla nickillä.Olen 15-vuotias kotoisin Tuusulasta etelä suomesta.Pelikoneista löytyy PS2,PS3,PSP ja romu PC.

Kattelee nyt jaksaako tänne kirjoitella jotain.tarkoitus olisi olla vähän ahkerampi kirjoittelija kuin Pelaaja boardilla.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #71 : 29.06.2007 04:26 »
Rentsushi Inquisition Member Jäsen Viestejä: 5 Basaaripisteet: 0 Profiili Hmm... olempas tämmöinen ukkeli kuka "harrastaa" (juu aloittelemassa) WH 40kta ja umm.. pelailen aikas paljon kaiken sortin pelejä =/ (paitsi kämäistä FF IX:ä.. tylsä) Sitten sitten... Mie.. kaiketi pidän animesta ja mangasta? o.O;

enempää en keksi tähän hättää... 

Juuh ja mainittakoon vielä että oikyllä olin 1 niistä kolmesta ketkä raidasivat vanhoja pelaajaboardeja... voi sitä vääryyttä..

Nojuu.. tuosta myönnöksestä tulee 100 varmana permabannit + iPBann  :P


« Viimeksi muokattu: 02.07.2007 01:32 kirjoittanut Rentsushi »
Vaadimme kunnon keskustelua ò.ó
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #72 : 29.06.2007 08:37 »
Suurvisiiri "crevice" is a dirty word, but "security" isn't Jäsen Viestejä: 148 Basaaripisteet: 0 Profiili Aika kai se on minunkin esitelmöidä itsestäni.

Suurin osa jo meikäläisen tunteekin, tosin nimellä maestro_opa. Kyllä, juuri se sama kaljupää. Joelin pyynnöstä täälläkin moderoin.

Pelaan lähes kaikenlaisia pelejä lähes kaikilla konsoleilla. Urheilu- ja kilpa-ajopelit ovat niitä, joita en juurikaan pelaa. Konsoleista taas käytössä ei ole PS3:a ja PSP:tä. Tämä ei johdu toki mistään fanityttöydestä, vaan suoraan rahasta, tai sen puutteesta. Vakaa aikomus on vielä molemmat hankkia.

Keräilen myös pelejä, ihan yleisesti ja sitten vielä erityisesti. Yleisesti kaikille omistamilleni konsoleille sellaisia pelejä joita haluan pelata ja erityisesti Final Fantasyjä kaikilta aluilta kaikille mahdollisille alustoille. Jos pelin nimessä on Final Fantasy, se kuuluu keräilykohteisiin.

Mitäs muuta? Joo niin, ikää on elokuussa 23. Pelaamisen aloitin joskus akselilla 88-87. Pelityyppi ylitse muiden on tasoloikka, varsinkin 2D-sellainen. Muita suosikkigenrejä on sitten RPG ja seikkailu. Kaikkien aikojen suosikkipelinä edelleen Super Mario Bros. Aina aloittaessani Wiillä pelaamisen, pistän Mariosta yhden tason läpi. Muita suosikkisarjoja: Zelda, Final Fantasy, Sonicit,  Rayman, KotoR, The Elder Scrolls, Splinter Cell ja tietysti Legacy of Kain.

Tämmöstä.
Vaahterasiirappi on sairasta.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #73 : 29.06.2007 13:57 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Mikssää ja Snake vaihdoitte nickit ? Joku hiljainen protesti vai...
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #74 : 29.06.2007 14:10 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mikssää ja Snake vaihdoitte nickit ? Joku hiljainen protesti vai...

Vai yrittävätkö he vain jättää raskaimmat muistot taakseen? Vink.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #75 : 30.06.2007 14:53 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Loppuillan ohjelma on lyöty nyt lukkoon: tuijotan avatariasi kunnes menen nukkumaan  ;D
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #76 : 30.06.2007 15:29 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Duden avahan on pahempi, kuin tämän käyttäjän!

« Viimeksi muokattu: 30.06.2007 17:11 kirjoittanut Aivovamma »
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #77 : 02.07.2007 00:56 »
Ilezki Haha oh wow Jäsen Viestejä: 7 Basaaripisteet: 0 Profiili Nyt lienee lyhyt esitelmä paikallaan, kun satun kuulumaan juurikin siihen kinkkiseen käyttäjäluokkaan, joka on kertakaikkisen uusi naama.

Terve siis, olen lähes 20 ikävuotta saavuttanut oman elämäni tallaaja. Satuin aikanaan lurkkailemaan wanhaa Pelaajaboardia (kaimani IPlayerin hehkutuksen johdosta) ja olin aivan rekisteröitymisen kynnyksellä, kunnes eteen yhtäkkiä yllättäen pläjäytettiinkin Tilaajarajoite, joka tehokkaasti ajoi karille suunnitelmani. Tällä kertaa kaimamiehen myötämielisellä painostuksella sitten päättelin korjata muinaisen virheen ja tuoda itseni ilmi. Internetin keskustelupalstojen maailmassa on muutenkin mennyt parisen vuotta hiljaiselon puolella, mutta annettakoon tarttumapinnaksi sen verran että joskus FFfinin suunnalla tuli pyörittyä aika urkalla, välillä modeoikeuksien kanssakin.

Sydäntäni lähellä ovat etenkin kaikensorttiset nousevan auringon maan putkijuoksumaailmanpelasteluhiusgeeliroolipelit, Square-eniksin tuotokset junan etunokassa. Tällä hetkellä pelinurkkaa koristavat Kuutio, Playstation 2 sekä Portable, joilla pelailtua tulee hieman kausittain, riippuen ihan töiden ja yleisen elämänrytmin virrasta.

Muutoin kiinnostuksen kohteita ovat yleinen rockpoliisina olo ja Oikeiden Mielipiteiden jakelu. Parin kuukauden ajan minut voi vielä bongata Kuusankosken metropoliksesta, sen jälkeen siirryn Suomen Ateenaan suorittamaan opiskelijaelämää.
Aktiivisuuden tasosta ei vielä uskalla luvata juuta eikä jaata kun ei taas muutamaan vuoteen tätä foorumieloa ole yritellyt, mutta yritetään pitää jonkinsorttista pulssia ilmoilla.

Eipä tässä sitten oikein muuta meikäläisellä, hyviä keskusteluja odotellessa. :)
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #78 : 02.07.2007 02:26 »
Edgeworth Jäsen Viestejä: 230 Basaaripisteet: 0 Profiili Tässä nyt kun katsoin postaamaani viestiä, tuli fiilis että täydennystä tarvitaan. (=Minulla on tylsää ja postailen faktoja itsestäni)

Eli kohtapuoliin 16 vuotta täyttävä kuusankoskelainen, joka tykkää Jumalasta sen verran etä isoskoulutuksessa/rippileirillä isosena pörrää. Fanitan Nintendoa, vaikken yhtä mielipuolisesti kuin ennen. Lukioon suuntaan syksyllä ihmisiä kauhistuttamaan naamavärkilläni. Näköradiota en katso, Internettiä poltan loppuun ja musiikinkuuntelukin on noussut viime aikoina.

Pelimasiinoista löytyy NES(epäkunnossa), N64, Gamecube, Wii, DS ja DS Lite.
Ja heille jotka eivät aloitusviestiä ole lukeneet tai muista siitä pätkääkään:
Eli itse kuljin wanhoilla boardeilla nickillä SoulAlchemist ja vuoden verran olen Pelaajan sivuja ahdistellut anonyyminä muiden pervouksieni ohella. Pitää mangasta, animesta, peleistä, ropetuksesta ja sosiaalisesta ihmisten kanssakäymisestä.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #79 : 02.07.2007 16:55 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Ainii, en oo Jari Peltonen.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #80 : 02.07.2007 17:01 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Ainii, en oo Jari Peltonen.
http://www.peliplaneetta.net/arvostelut/427/    :lol:
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #81 : 02.07.2007 17:58 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Olen 18-vuotias pelaaja pohjois-Helsingistä, jolla on aina menossa jokin projekti, joka ei kuitenkaan koskaan toteudu. Pidän erikoisista ja hyvistä peleistä ja yritän samalla välttää pahimmat macho-pelit. Sydäntä lähinnä ovat Zeldat, Ace Attorneyt ja Jak-trilogia.

Pelaaja-lehden boardeilla kirjoittelen samalla nimellä, tosin hieman harvakseltaan. Tännekään en nyt kesän aikana kauheasti kirjoittele, kun ei kone tuppaa kesäaikoina käynnistymään kovinkaan usein.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #82 : 06.07.2007 16:12 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Paluu!
Pelaajaboardeilla(uusilla) olin mamphy ja vanhemmilla tällä nimimerkillä. Vaihtelevalla aktiivisuudella olisi tarkoitus kirjoitella.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #83 : 06.07.2007 17:11 »
PetriP-TNT Jäsen Viestejä: 129 Basaaripisteet: 0 Profiili
Eipä siinä, yritän olla aktiivinen kirjoittelija yms. Täällä ei onneksi ole sitä Karma ja pisteytys-systeemiä (minäkin oikeesti inhoan sitä!)
Onneksi purit vihasi oikein, eli rämpyttelemällä plussaa ja miinusta tuntikausia putkeen ja loppupeleissä pisteiden miinustamiseen kotisivubugilla!
Kokoelma
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #84 : 07.07.2007 22:39 »
IPlayer fagotti Jäsen Viestejä: 147 Basaaripisteet: 0 Profiili Terveppä terve, uuden lupaavan boardin innoittamana päätin minäkin rekisteröityä.

Niillä Wanhoilla boardeilla aloitin kirjoitteluni ja ihan aktiivisestikin olin menossa mukana, mutta Pelaaja-lehden uudistusten myötä aktiivisuus romahti täysin. Osittain juuri samoihin aikoihin aloitetun asepalveluksen takia, mutta eiköhän myöskin siksi etten oikein tykästynyt uuteen ilmeeseen/linjaan. Toivoakseni kuitenkin osalla on muistinsa syövereissä jotain asioita jotka osaa yhdistää minuun (äärimmäisen stiff kirjoitustyyli, paska nick...no, se ei ole muuttunut mihinkään ^^)

Vekaranjärveltä kotiuduin tuossa perjantaina reservin alikessuna, ja osaa kyllä tuntua saaketin hyvältä! ;D Vuosi meni enemmän ja vähemmän vaihtelevissa merkeissä, mutta siitä sitten aikanaan lisää YLEINEN TAKTISUUS-topikissa. Nyt ajattelin pitää ihan vaan lomaa kuukauden-pari.

Harrastuksista sen verran, että hevimusakki ja manga on lähellä verenpumppauselintäni, pelien ohella. Koneita löytyy Cube, PSone, SNES sekä PSP, jolla ankarasti Tekkeniä kurmuutan (oli muuten intissä harvinaisen kätevä iltavapaiden viettotapa, varsinkin kun parilla tupalaisellakin oli sama peli!)


Nyt on kyllä tosiaan aikaa reilusti tännekin kirjuutella, että freesi startti on enemmän kuin kaivattua omalta osaltani.


ps: Niin, ja heivasin etunimi-kaimani Ilezkin samasta kaupungista tänne iloksenne.  ;)
It's the end of the world as we know it, and it's only just begun.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #85 : 07.07.2007 22:45 »
Faiska Jäsen Viestejä: 427 Basaaripisteet: 4 Profiili
Koneita löytyy Cube, PSone, SNES sekä PSP, jolla ankarasti Tekkeniä kurmuutan (oli muuten intissä harvinaisen kätevä iltavapaiden viettotapa, varsinkin kun parilla tupalaisellakin oli sama peli!)

No Prkl. Hommasin just itsekin tuon Tekkenin psp:lle että voi sitten intissä sitä pelailla. Pitää toivoa että omiltakin tupatovereilta se löytyy.  :)
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #86 : 07.07.2007 22:55 »
IPlayer fagotti Jäsen Viestejä: 147 Basaaripisteet: 0 Profiili
No Prkl. Hommasin just itsekin tuon Tekkenin psp:lle että voi sitten intissä sitä pelailla. Pitää toivoa että omiltakin tupatovereilta se löytyy.  :)

Onnittelut vaan hyvästä hankinnasta! Et tule katumaan, kokemuksen perusteella varsinkin kaksistaan hulvatonta hupia. Pienet tournamentit päivän päätteeksi oli aina hienoa. ;D
It's the end of the world as we know it, and it's only just begun.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #87 : 12.07.2007 18:20 »
AK-87 AK omistaa isosti Jäsen Viestejä: 169 Basaaripisteet: 0 Profiili Liittyä nyt minunkin, kun vihdoinkin jotakuinkin aikaa löytyy. Eli vanha tuttu nimimerkki tekee paluun n. vuoden tauon jälkeen.
Eli uusille naamoille turhaksi tiedoksi, olen siis tuttu PB:n vanhalta että uudelta versiolta. Tosin uudella myös minunkin kirjoitteluni vähentyi aika paljonkin itse asiassa. Mutta siihen saattoi toki vaikuttaa tämä puolen vuoden tynnyrissä elo...

Vekaranjärveltä kotiuduin tuossa perjantaina reservin alikessuna, ja osaa kyllä tuntua saaketin hyvältä! ;D Vuosi meni enemmän ja vähemmän vaihtelevissa merkeissä, mutta siitä sitten aikanaan lisää YLEINEN TAKTISUUS-topikissa. Nyt ajattelin pitää ihan vaan lomaa kuukauden-pari.

Kas...vaikuttaa suhkoht tutulta suunnitelmalta...
Itsehän olin tunnetusti Kajaanissa päin, toki vässykkänä viivyin (onneksi) sen pakollisen 6kk ja kotiuduin myös viime perjantaina, ja hyvältä kieltämättä tuntuu.
Lomaa olisi tarkoitus myös täällä viettää, tosin ihan reilumman puoleisesti, eli ainakin nyt vuosi olisi tarkoitus loisia kotona...

Mutta eipä kai siinä enää muuta...kaiken "tärkeän" taisin muistaa ilmoittaa...paitsi että harmillisesti en ehtinyt tännekään aikaisemmin liittyä, ei päässyt piruilemaan pojille inttiin pääsemisestä, noh...pitäkää hauskaa ;)
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #88 : 16.07.2007 20:49 »
Shinta Playing to win Jäsen Viestejä: 67 Basaaripisteet: 0 Profiili Johdonmukaisena miehenä kirjoitan ensimmäisen viestini tähän ketjuun. Eli: Hei kaikki! Olen 26 vuotta nuori peliharrastaja. Pelaajaboardeilla heiluin siihen asti kun se oli sallittua meille surkeille ei-tilaajillekin. Minut tunnetaan (tai ei mutta nyt se on mahdollista) samalla nimimerkillä ympäri useiden internettien. Joillain ulkomaisilla boardeilla nickini on saanut peräänsä mystisen FIN-päätteen mutta muuten minä olen ihan sama jannu sielläkin. Pelimaailman ulkopuolinen elämäni on tällä hetkellä vähän pirstaleista mutta parenemaan päin. Sen verran voin salamyhkäisyyden verhoa raottaa, että yo-pohjalla perusduunissa painan tällä hetkellä, vaihtoehtojakin olisi mutta erinäisten tapahtumien seurauksena opiskelijaelämä ei juuri tällä hetkellä kiinnosta pätkääkään, kokeiltu on kuitenkin. Armeija on käyty ajat sitten ja vuosi siellä meni (pikkuveli muuten lähti just omia natsojaan hankkimaan). Terveyskin löytyy, kiitos kysymästä, mutta nyt iloisempiin aiheisiin.

Pelaaminen ja eritoten konsolit ovat ei-niin-yllättävästi minunkin harrastuksiani. Pelattu on jo muinaiselta 80-luvulta, vanhoilla Sierran seikkailuilla tuli englannin alkeetkin aikanaan opittua. Kavereilla tuli pelailtua C64:lla ja jossain vaiheessa joulupukki toi NES:in ja siitä se lähti. Kaikenlaiset pelit maistuvat mutta todellisella friikkiasteella harrastan mätkintöjä ja niistä erityisesti "kahta suurta" (hymiö tähän mielipidettä ilmaisemaan), eli 3d-mättöjen kuningasta Virtua Fighteria ja 2d-mättöjen valtiasta 3rd Strikea. Turnaustasolla en ole kummassakaan, tai missään muussakaan, mutta yritys on kova. PC:lläkin tulisi varmaan pelailtua mikäli pelikelpoinen sellainen löytyisi. Vähänkään uudemmat pelit lähinnä nauravat vedet silmissä tämän P3-450 tehomyllyn nähdessään. Toisinaan tulee kuitenkin jotain pikkupelejä veivattua ja joskus saatan vajota todella syvälle Nethackin maailmaan viikkokausiksi.

"Peli-PC:n" lisäksi kalustukseeni kuuluvat Atari 2600 (!), SNES, N64, PS2 ja PS3. Pleikkarit nyt ovat luonnollisesti eniten käytössä tällä hetkellä. PS2 on kröhöm... "wareystävällistä" mallia (siksi kun Capcom s*tna... 3rd Strike... *vetti... PAL.. ei *kele) ja 200 GB:n kiintolevyineen saa PS3:n vakiolevyn kalpenemaan. Tästä huolimatta pelejä ostetaan aina kun mahdollista ja onhan niitä kertynytkin. PS3-valikoimani käsittää tällä hetkellä vain kaksi peliä eli toisin sanoen molemmat ostamisen arvoiset (tähän jotkut voivat vielä lisätä Storesta löytyvän Tekkenin).

Mitäpä muuta. Musiikkia tulee kuunneltua ja aika lailla hevillä mennään. Toisinaan minut voi saada myös kiinni nu-metallin kuuntelemisesta (mitä se nyt sitten tarkoittaakin) mutta siis Diosta ja Iron Maidenista aina Sepulturaan ja In Flamesiin iskee lujaa. Viime aikoina minulla on ollut tälläinen kotimaisen musiikin kausi ja muun muassa Rautiaisen Timppaa on tullut pyöritettyä soittimessa. Elokuvista menee lähinnä toiminta ja "kiinalaiset kung fu-leffat" kuuluvat myös suosikkeihin. Osassa niistä on mainiota koreografiaa ja osa vaan on surkuhupaisia, viihdyttäviä yhtä kaikki. Toki ihan myös länsimainen perusjööti uppoaa (kun kerran olen länsimainen perusjööti) ja kauhugenrestä iskee muutenkin enempi amerikkalaisten psykomurhaajat kuin vaikkapa japanilaisten "pelätään varjoja ja kammoksutaan kukkaruukkua" -tyyliset järjettömyydet.

Eipä tähän hätään enempää, terve tuloa vaan mullekin.
Ajanhukkaa ajatuksella - Shintan blogi
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #89 : 24.07.2007 12:24 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Vuoden tulokkaat 2005 - AK-87 & Donkey Kong ;)
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 8
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines