Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9
Tulostusversio
Aihe: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3  (Luettu 59642 kertaa)
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #150 : 24.01.2009 21:28 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 702 Basaaripisteet: 2 Profiili
Ja oli ne opiskelijat ihan tyttöjä lol.
Jos ne ajattelin samoin sinusta ;)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #151 : 25.01.2009 13:20 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Ja oli ne opiskelijat ihan tyttöjä lol.
Jos ne ajattelin samoin sinusta ;)

No kyllä tämä mahdollinen väärinkäsitys todennäköisesti niille myöhemmin selkeni.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #152 : 25.01.2009 21:54 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 163 Basaaripisteet: 0 Profiili siis joko a) zoukka on helvetin laiha kukkakeppi tai sitten b) ne akat oli jtn hormooni hirmu kuulantyöntäjiä.
ei siitä mitään tule että akat KANTAA jätkän baariin.

sen vielä ymmärtää että ne raahaa jätkän pois sieltä ja nimenomaan raahaa, ei kanna.
tosin tuo että ne tarjos juomat viittaa tuohon vaihtoehto beehen.
kai ne toivoi jtn muutakin saavansa kun viinaa tarjoo.

mites loppu ilta? zoukka sammu pöytään ja akat lähti sitten keskenään pitämään hauskaa kämpille kun eivät saaneet mitä tulivat hakemaan?
onhan se tyttörakkauskin kaunis asia mutta ei se kivaa ole niitä kohtaan jotka muutakin haluavat.

se on alkoholi joka kirjoittaa en minä.
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #153 : 25.01.2009 22:06 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Joo no ei ne kirjaimellisesti mua sinne roudannut senkin pellet. Ei vaan sillä hetkellä kiinnostanut baari, mutta suunnilleen siis repivät vaatteista sinne ja tarjosivat juomat. Kauneinta asiaa ei tapahtunut, vaikka en kyllä sammunutkaan. Ja ihan omasta päätöksestä :)

Lainaus
a) zoukka on helvetin laiha kukkakeppi

You got that right.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #154 : 25.01.2009 23:33 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Onko siellä jo pantu?

Ei vaan, onhan se kiva jos vientiä löytyy. Sitä kait se hippielämä taidekoulussa on.  :???:
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #155 : 25.01.2009 23:37 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Onko siellä jo pantu?

"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #156 : 24.07.2009 03:20 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Ihastuminen. Se on jännä asia. Etenkin, kun se tapahtuu ensimmäisen kerran elämässä. Tässä tapauksessa tarkoitan siis "oikeaa" ja syvää ihastumista, en niinkään tilanteita joissa tiettyä henkilöä saattaa hetken aikaa katsella hieman eri silmällä tai vastaavaa. Itse koin tämän tunteen loppusyksystä/alkutalvesta 2008, kun syystä tai toisesta iskin silmäni samaa koulua käyvään henkilöön. Alussa ilmassa oli lähinnä lievää mielenkiintoa toista kohtaan, mutta kasvoi siitä myöhemmin ihastukseksi. Mikä tilanteesta tekee ehkä hieman omituisen, on se, että käytännössä en tiennyt henkilöstä yhtään mitään. Jossain vaiheessa sain luokan selville mutta siinä se. Tytön ollessa pari ikävuotta nuorempi, eli juuri lukion aloittanut, piti hyvin huolen siitäkin, ettei missään tilanteessa tulisi "luonnollisesti" törmättyä ja tutustuttua sitä kautta paremmin.

Tunteet pidin kaiken aikaa omana tietonani. Muutaman kerran pohdin olisiko asiasta pitänyt puhua vanhimman ja luotettavimman kaverini kanssa, mutten lopulta pystynyt, vaikka se varmasti tilannettani olisikin huomattavasti helpottanut. Kontaktin ottaminen tyttöön venyi ja venyi. Osittain "teen sen huomenna"-ongelman takia (tuppaan lykkäämään asioita myöhemmäksi ja myöhemmäksi, kunnes joskus on jo liian myöhäistäkin, erittäin ärsyttävä luonteenpiirre), mutta vielä enemmän koska olen huono ottamaan kontaktia ja keskustelemaan uusien ihmisten kanssa. Uuden ihmisen, jolle pitäisi puhua, ollessa ihastus ei helpota asiaa lainkaan.

Aikaa kului, paljon. Kolmisen kuukautta ainakin, ja mitä pidemmälle aika kului, sen ikävämmäksi fiilis saamattomuuden takia kasvoi. Etenkin joululoman ensimmäisenä päivänä olo oli äärettömän turhautunut. Sitä vain pyöritteli asioita mielessään. Miksi en saa otettua itseäni niskasta kiinni? Mitä hävittävää minulla on? Voisiko kiinnostus mahdollisesti olla molemminpuolista? Varsinkin viimeistä tuli pohdittua paljon, sillä konkreettisen oloisia esimerkkejä tuntui olevan jonkin verran. Näistä viimeisin tuli koulusta lähtiessä joululoman viettoon. Oli miten oli, tilanne pysyi valitettavasti samana vielä joulunkin jälkeen. Välillä mietin ja hölmönä vähän ehkä toivoinkin (jotta saisi tekosyyn olla ottamatta kontaktia), että ehkä tämäkin oli vain väliaikainen ja todella lievä ihastus joita aina vastaan tulee. Joskus tältä hieman tuntuikin, tai näin uskottelin. Mutta paskat. Heti kun tytön käytävällä näki ja etenkin, kun läheltä ohi käveli, muuttui olo epätavalliseksi ja sydänkin lyömään tavallista tiheämpään. Tätä ei kenenkään muun kohdalla ollut aiemmin tapahtunut. Saamattomuus jatkui aina oman lukulomani alkamiseen asti.

Ärsytys ja paska fiilis oli huipussaan. Mitään en ollut saanut aikaan, vaikka aikaa olisi ollut vaikka kuinka. Luonnollisestikaan en enää tyttöä nähnyt käytännössä viimeisenä päivänä, kun koulussa olin. Tämän jälkeen fiilis oli jopa eräällä tapaa hätääntynyt. Mitä minä nyt teen? Jos en jollain tapaa yhteyttä saa otettua, niin se tulee harmittamaan, jos ei koko lopun elämää, niin kumminkin hyvin, hyvin pitkään.

Jotain kumminkin tapahtui vielä samana päivänä. Kotona kiireessä syödessäni ennen Tampereelle lähtöä illan Opethin keikkaa katselemaan, kännykääni saapui täysin mitäänsanomattomasta numerosta yksinkertainen tekstiviesti, jossa luki: "Moi :)". Jos nyt saisin samankaltaisen viestin itselleni tuntemattomasta numerosta, saattaisin hämmentyä hieman, muttei mitään sen kummempaa. Tuona kyseisenä hetkenä aika tuntui kumminkin pysähtyvän hetkeksi ja sydän jättävän pari lyöntiä väliin. Vaikken tiennyt lainkaan keneltä viesti oli, valtasi erittäin epäluonnollinen olo ruumiini ja sydämessäni toivoin vain yhtä asiaa. Kuinka ollakaan, seuraava viesti paljasti toiveeni 99,9% (nousten myöhemmin sataan) varmasti todeksi. Sen hetkistä oloa on mahdotonta sanoin kuvailla (meinasi kyynel tulla silmään, kun tuota hetkeä tätä kirjoittaessa aloin muistella). Päivä joka oli alkanut kiireisenä ja kaikin tavoin huonosti (esim. edellisenä päivänä Opethin keikalle tulossa oleva kaveri kertoi olevansa sairas, eikä voinut lähteä, ja samana aamuna pikahälytyksellä tuuraamaan tullut kaveri ilmoitti saman ongelman aiheuttaen suurta päänvaivaa), muuttui lopulta ehkä yhdeksi parhaista, joita on elämän varrella vastaantullut. Tuona kyseisenä hetkenä avautuivat valtavat päänsisäiset lukot ja taisipa samalla itsetuntokin ottaa mukavan harppauksen parempaan päin. Tuon jälkeen ei ole enää samaan tapaan mietittyä etukäteen muiden mahdollisia reaktioita asioihin ja olo on ollut muutenkin huomattavasti levollisempi kaikin puolin. Liekö tällä ollut vaikutusta myös illan keikkafiilikseen, mutta näin ohimennen voin mainita kyseisen Opethin vedon menneen omaan top-3:ni todistamistani keikoista.

Tuosta jonkin verran myöhemmin kahden kesken keskustellessa kävi ilmi, ettei ihastuminen todellakaan ollut yksipuolista vaan päinvastoin, samoihin aikoihin tuo oli molemmilla tapahtunut. Hänen fiiliksensä olivat myös pitkälti samanlaiset kuin minulla oman kouluni loputtua, ja itse asiassa tämä lopulta ajoikin yhteyden ottamiseen. Koulussa se ei olisi enää ollut mahdollista. Jälkikäteen pohtiessa on ehkä jopa tietyllä tapaa hyvä, että asiat etenivät miten etenivät. Jos ensikontakti olisi tullut kasvotusten keskustellen, olisi lopputuloksena ollut mitä varmimmin lähinnä kiusallista hiljaisuutta. Tyttö kun on vielä minuakin ujompi ja hiljaisempi henkilö. Nyt sai etukäteen tekstiviestien ja internetin kautta keskustelemalla selvitettyä sen verran mielenkiinnon kohteita ja vastaavia, että ensimmäisestä kahdenkeskisestä kasvotusten keskustelustakin selvittiin kunnialla.

Onkin itse asiassa jännä miten samankaltaisiksi lopulta paljastuimme. Perusluonteet ovat hyvin pitkälle samankaltaiset. Myöskin mieltymykset esimerkiksi musiikin ja elokuvien suhteen ovat melko pitkälle yhtenevät, ja niistä poikkeuksista missä sukset menevät täysin ristiin, pystyy toiselle leikkimielisesti naljailemaan ilman, että tämä pahoittaa mieltänsä. Itse asiassa hommat ovat toimineet niin hyvin, ettei niiden viiden kuukauden aikana mitä tähän mennessä on tullut tunnettua, ole tullut yhtäkään riitaa tai mainittavaa erimielisyyttä asioiden suhteen. Joku voi sanoa, ettei tämä pitkällä aika tähtäimellä ole hyvä asia. Tähän mennessä ei kuitenkaan ole mitään ongelmia ollut eikä edessäkään päin niitä ole näkyvissä, joten itseäni ei nuo puheet jaksa kiinnostaa. Oma itseni olen koko ajan ollut, enkä mitään missään vaiheessa ole mitään piilotellut. Esimerkiksi finngamerin pelimiitti nro. 18 sattui olemaan samana viikkona kuin yhteyttä alettiin pitämään, ja kerroin sen kummempia peittelemättä, että olen lauantaina matkustamassa Espooseen miittiin, joissa pääosassa pelien pelaaminen ja paskan jauhaminen. Eipä paljoa kiinnostanut lähteä samalle linjalle kuin kaveri, joka vielä kolmenkin vuoden seurustelun jälkeenkin peitteli pelaamistaan ja WoWista oli vaiennut täysin (peli muiden joukossa, ei minkäänlaista addiktiota siis). Päivän mykkäkouluhan siitä seurasi, kun tyttöystävä lopulta WoWista sai kuulla.

Summa summarum: Epin viesti puolen vuoden takaa kuvaa tämän hetkistä tilannetta varsin hyvin. Pitkälle on piilotellusta ihastuksesta tultu, ja käyrä on jatkuvasti ollut ylöspäin. Olo parempi kuin kenties ikinä. Tästä on siis hyvä jatkaa eteenpäin. Voi hyvin olla, etten syvempiä asiasta enää tulevaisuudessa puhu, kun tässäkin saattoi olla liikaa. Kunhan päätin pitkästä aikaa jotain hieman sisältörikkaampaa Laudalle kirjoittaa, ja samalla nostaa jo miltei toiselle sivulle pudonneen ketjun pinnalle, samalla toivoen, että edes joku saa iloa irti pikku tarinanpoikasestani. Ja jos tyttöystäväni sattuisi tähän viestiin joskus jostain syystä törmäämään, en jaksa uskoa, että hän suuttuisi, vaikka asioista yleistä tasoa yksityiskohtaisemmin olenkin kirjoittanut. :)
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Vs: Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #157 : 24.07.2009 11:26 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 702 Basaaripisteet: 2 Profiili
...kännykääni saapui täysin mitäänsanomattomasta numerosta yksinkertainen tekstiviesti, jossa luki: "Moi :)". Jos nyt saisin samankaltaisen viestin itselleni tuntemattomasta numerosta, saattaisin hämmentyä hieman, muttei mitään sen kummempaa. Tuona kyseisenä hetkenä aika tuntui kumminkin pysähtyvän hetkeksi ja sydän jättävän pari lyöntiä väliin. Vaikken tiennyt lainkaan keneltä viesti oli, valtasi erittäin epäluonnollinen olo ruumiini ja sydämessäni toivoin vain yhtä asiaa. Kuinka ollakaan, seuraava viesti paljasti toiveeni 99,9% (nousten myöhemmin sataan) varmasti todeksi.
Tämä on jännä juttu mutta nämä jotenkin "vaistoaa" :) Muistan kun itsekkin olin samanmoisessa tilanteessa. Kyseessä oli puhelinsoitto (eihän "minun nuoruudessa sellassia juttuja ollu kun" tekstarit). Oli ollut pientä "säpinää" tms. ja kun puhelin soi jotenkin "vaistosin" kuka sieltä soitti. Tämän vuoksi vastasinkin itse puheluun ja...no jätetään juttu tähän ;)


Itse asiassa hommat ovat toimineet niin hyvin, ettei niiden viiden kuukauden aikana mitä tähän mennessä on tullut tunnettua, ole tullut yhtäkään riitaa tai mainittavaa erimielisyyttä asioiden suhteen. Joku voi sanoa, ettei tämä pitkällä aika tähtäimellä ole hyvä asia. Tähän mennessä ei kuitenkaan ole mitään ongelmia ollut eikä edessäkään päin niitä ole näkyvissä, joten itseäni ei nuo puheet jaksa kiinnostaa.
Ei sillä ole mitään väliä onko riitoja kuinka usein tai koska on ensimmäinen vaan se kuinka se ensimmäinen tai riidat yleensä hoidetaan ;) Kunhan sen muistat jos/kun hetki tulee (usein se menee niin että äijän se pitää muistaa ;) ) millään muulla ei ole väliä.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #158 : 24.07.2009 13:27 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili
Osittain "teen sen huomenna"-ongelman takia (tuppaan lykkäämään asioita myöhemmäksi ja myöhemmäksi, kunnes joskus on jo liian myöhäistäkin, erittäin ärsyttävä luonteenpiirre), mutta vielä enemmän koska olen huono ottamaan kontaktia ja keskustelemaan uusien ihmisten kanssa. Uuden ihmisen, jolle pitäisi puhua, ollessa ihastus ei helpota asiaa lainkaan.

Et kyllä ole yksin tässä asiassa, sillä itse onnistuin kuluttamaan niin pääni kuin parin seinänkin lisäksi noin vuoden ennen kuin sain kasattua edes jonkinlaiset "tuttavavälit" ihastukseni kanssa. Tämä hidastelu onkin tainnut nyt kostautua :rollaus:

Mutta joo, tiedäpä edes millaiset mahikset meikäläisellä olisi tyttöön loppujen lopuksi edes ollut :lol:
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #159 : 04.09.2009 10:39 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili
Valitettavasti(?) kaverisuhteemme oli ehtinyt kehittyä jo jokseenkin vankalle pohjalle, enkä suurin surminkaan halunnut väärillä sanoilla (Alatko oleen?) rikkoa sitä. Kaipa ystävyyssuhde vain merkitsee minulle sen verran paljon. Hän oli sen verran herttainen, hauska ja söpö tyttö, etten todellakaan halunnut rikkoa välejämme möläyttämällä jotain tyhmää.
Tuo olisi ollut juuri jotain sellaista, mitä minä olisin sanonut samanlaisessa tilanteessa ja katson, että sinunkin olisi kannattanut. Tuon perään vaan sydänverta tihkuva rakkaudentunnustus ja johan lähtee hommat rullaamaan. Johonkin suuntaan ainakin.

Noin paria vuotta myöhemmin näin hänet yöelämässä kaveriporukkansa ja poikaystävänsä kanssa, itse olin jonossa yökerhoon ihmismassan keskellä. Hän taisi huomata minut, ja kun muut hänen porukastaan lähtivät pois päin, hän jäi siihen yksinäisen näköisenä, ikään kuin odottamaan jotain. Minuako? Itse olin jonossa sen verran ihmisten takana, etten oikein viitsinyt lähteä peräänkään.
Perään hyvä mies! Jos kaupungilla näkee tuttuja, niiden luokse juostaan ja tehdään vaikka tikusta asiaa. Ihmiset ilahtuvat tavattomasti, kun joku huomaa heidät kadulla muiden joukosta.
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #160 : 04.09.2009 12:08 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Kai nyt kaikki naiset on otettuja jos onnistuu välittämään sen tunteen joka jo tuosta vuodatuksesta käy ilmi eli jos ei muuta niin sen että hänelle on todella uhrannut aikaa ja energiaa, niin luulisi tytön kun tytön sydämen sulavan. (Tosin sitten pitää vielä välttää se sudenhuoppa että vaikuttaa nololta ihme hiipparilta.)
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #161 : 04.09.2009 12:17 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili
Perään hyvä mies! Jos kaupungilla näkee tuttuja, niiden luokse juostaan ja tehdään vaikka tikusta asiaa. Ihmiset ilahtuvat tavattomasti, kun joku huomaa heidät kadulla muiden joukosta.
 :lol: Tähän on pakko puuttua sen verran, että ainakin jos itse satun bongaamaan jonkun tutun yllättäen jossain, pyrin piiloutumaan tältä hyvin. Jotenkin kun ainakin minä koen usein, että tuttujen ihmisten kanssa jutusteluun täytyy valmistautua ainakin henkisesti todella hyvin, sillä esimerkiksi ankeat tikkukeskustelut iskiessään voivat aiheuttaa pahimmassa tapauksessa aika vaivaantunutta oloa. Samalla tulen myös usein ajatelleeksi, että tämä tuttukin voi hyvinkin kärsiä aivan samoista "ongelmista" kuin minä, jolloin en tietenkään halua myöskään lähteä aiheuttamaan minkäänlaista häiriötä hepulle.

E: Tokihan poikkeustilanteita on aina olemassa ;)


« Viimeksi muokattu: 04.09.2009 12:31 kirjoittanut Riepu »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #162 : 04.09.2009 12:28 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
 :lol: Tähän on pakko puuttua sen verran, että ainakin jos itse satun bongaan jonkun tutun yllättäen jossain, pyrin piiloutumaan tältä hyvin. Jotenkin kun ainakin minä koen usein, että tuttujen ihmisten kanssa jutusteluun täytyy valmistautua ainakin henkisesti todella hyvin, sillä esimerkiksi ankeat tikkukeskustelut iskiessään voivat aiheuttaa pahimmassa tapauksessa aika vaivaantunutta oloa. Samalla tulen myös usein ajatelleeksi, että tämä tuttukin voi hyvinkin kärsiä aivan samoista "ongelmista" kuin minä, jolloin en tietenkään halua myöskään lähteä aiheuttamaan minkäänlaista häiriötä hepulle.

Sama. :lol:

Melkein aina tulee väisteltyä tuttuja kaduilla, mä vihaan small-talkia. :lol:
tallennettu
Vs: Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #163 : 04.09.2009 12:57 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
:lol: Tähän on pakko puuttua sen verran, että ainakin jos itse satun bongaan jonkun tutun yllättäen jossain, pyrin piiloutumaan tältä hyvin. Jotenkin kun ainakin minä koen usein, että tuttujen ihmisten kanssa jutusteluun täytyy valmistautua ainakin henkisesti todella hyvin, sillä esimerkiksi ankeat tikkukeskustelut iskiessään voivat aiheuttaa pahimmassa tapauksessa aika vaivaantunutta oloa. Samalla tulen myös usein ajatelleeksi, että tämä tuttukin voi hyvinkin kärsiä aivan samoista "ongelmista" kuin minä, jolloin en tietenkään halua myöskään lähteä aiheuttamaan minkäänlaista häiriötä hepulle.

Sama. :lol:

Melkein aina tulee väisteltyä tuttuja kaduilla, mä vihaan small-talkia. :lol:
Meitä on siis useampia. Johtuu tosin minulla varmaan siitä, ettei minulle ole pahemmin luotu smalltalkin lahjoja. Parin kaverin ja perheen kanssa tulee juttua vaikka mistä, mutta suurin osa tuttavista ovat sellaisia, joiden seurassa tulee koko ajan mietittyä, että jotain pitäisi sanoa, mutta mitään ei saa ulos. (Tuon taisikin jo miittiläiset tietää.) Kai siihen sitten tarvitaan jokseenkin samanlainen luonne.

Itse asiassa mietin aikoinaan vuosia, miksi paras kaverini on oikeastaan paras kaverini. Tässä vuoden sisällä ollaan juteltu sen verran paljon aika henkilökohtaisiakin asioita, että tajusin, että olemme aika pitkälti aika samanlaisia luonteeltamme ja ajatuksiltamme. Tietysti löytyy aika suuriakin eroavaisuuksia, sillä muutenhan ei ystävyydestä tulisi mitään.

Mitä itse seurustelemiseen tulee, ikinä en ole kokeillut. Mieli on tehnyt ties kuinka monta kertaa, mutta en tunne minkään näköistä tarvetta parisuhteeseen. Ihastumisia tulee ja menee, mutta en lähesty ketään ujouteni takia. Kerran meinasin, mutta kävelin pois. Tämä on varmaan osittain juuri senkin takia, että en keksi sanomista ihan kenen ihmisen kanssa. Ehkä pelkään, että ihastukseni kohteet ovat liian erilaisia, enkä voisi välttää epämiellyttävää hiljaisuutta.

Osittain varmaan juuri tuosta syystä odotan mieluummin, että jotain tapahtuu. Pidän itse asiassa enemmän siitä, että ihastus syntyy vasta tavattua. Siinäkin on tosin omat riskinsä, joista on kai pakko avautua: tutustuin kerran erääseen tyttöön, joka ei alkuun tuntunut ollenkaan tyyppiseltäni. Juttelimme paljon, pidimme hauskaa, kävimme kävelyllä jne. Aloin tuntea jotain tyttöä kohtaan, mutten tiennyt, miten asian ilmaisisin. Periaattessa flirttailimme koko ajan toistemme kanssa. No, eräänä kauniina iltana kyseinen tyttö täräyttää mesessä, että hänellä on seuraavana viikonloppuna treffit saman tyypin kanssa, josta olin samana päivänä hänelle kertonut. Ketutti. Lopetin flirttailun siihen ja otin hieman etäisyyttä säilyttäen samalla hyvät välit tyttöön. He muuttivat pian yhteen ja ovat yhdessä yhä. Nyt näen taas, ettei kyseinen tyttö ollut ollenkaan tyyppiseni, joten en pysty olemaan pahoillani siitä, ettei siitä mitään syntynyt.
tallennettu
Vs: Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #164 : 04.09.2009 13:13 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Mitä itse seurustelemiseen tulee, ikinä en ole kokeillut. Mieli on tehnyt ties kuinka monta kertaa, mutta en tunne minkään näköistä tarvetta parisuhteeseen. Ihastumisia tulee ja menee, mutta en lähesty ketään ujouteni takia. Kerran meinasin, mutta kävelin pois. Tämä on varmaan osittain juuri senkin takia, että en keksi sanomista ihan kenen ihmisen kanssa. Ehkä pelkään, että ihastukseni kohteet ovat liian erilaisia, enkä voisi välttää epämiellyttävää hiljaisuutta.

Suosittelen nettiä. Sieltä sekä minä että veljeni olemme löytäneet itsellemme vaimot.

En nyt tiedä tuleeko jollekin yllätyksenä, mutta olen oikeasti helkkarin ujo vastakkaisen sukupuolen kanssa. Tai siis olin kunnes ei enää ole tarvetta tehdä tuttavuutta. En vain pystynyt menemään baarissa juttelemaan, tai kun menin niin jokainen suusta lähtenyt sana tuntui typerimmältä sanalta ikinä. Todella vaivaannuttavaa.


Mutta sitten vain nettiin hiomaan ilmoitustekstejä, pitää kertoa sopivasti totuuksia ja sopivasti siloitella niitä. Sitten oman kodin turvassa sähköpostitse tutustuu ihmisiin ja sopii sitten treffejä oikeaan maailmaan. Netti on ujojen ihmisten pelastus, eikä tarjonta siis ole yhtään sen huonompi. Tai päinvastoin, todennäköisesti törmäät siellä juuri sellaisiin ihmisiin jotka ovat baarissa yhtä vaivaantuneita kuin sinäkin. (Ei sillä että vaimollani olisi ollut tätä ongelmaa, mutta kuitenkin)

Se, ettet näe syytä parisuhteeseen on vähän kumma. Tai ehkä et vain ole kokenut sitä vielä, koska vaikka et fyysisesti kokisikaan sitä tarvitsevasi, on se oikea kuitenkin VÄHINTÄÄN paras ystäväsi. Aina on kaveri leffaan ja joku jolle kertoa mistä vaan. Tai joku jonka kanssa olla vaan hiljaa. Se on aika mukavaa.
tallennettu
Vs: Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #165 : 04.09.2009 13:30 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Se, ettet näe syytä parisuhteeseen on vähän kumma. Tai ehkä et vain ole kokenut sitä vielä, koska vaikka et fyysisesti kokisikaan sitä tarvitsevasi, on se oikea kuitenkin VÄHINTÄÄN paras ystäväsi. Aina on kaveri leffaan ja joku jolle kertoa mistä vaan. Tai joku jonka kanssa olla vaan hiljaa. Se on aika mukavaa.
Tarpeen tuntua ei ole varmaankaan ihan sen takia, että nautin yksinäisyydestä. Toki kavereitakin on välillä kiva nähdä ja olisi kiva käpertyä jonkun kainaloon, mutta liian kauan saman ihmisen seurassa yhdellä kertaa on hieman liikaa. Tarvitsen omaa aikaa ja yksinäisyyden tunnetta. Toki olisi kiva, jos olisi joku, jonka kanssa kodin jakaisi ja kenen kainaloon käpertyisi sohvalla, mutta en vain tunne tarvitsevani ketään vierelleni. Ehkä osittain myös senkin takia, ettei minulla ole mitään hinkua hypätä kenenkään kanssa sänkyyn. Ja joo, tiedän, ettei parisuhde ole yhtä kuin seksi, mutta kiinnostuksen puuttuminen vähentää tarpeen tuntua.

Mitä tulee nettideitteihin, vierastan niitä. Lähinnä etäisyyksien takia. Eräs tyttö, joka asuu maapallon toisella puolella, alkoi kerran hieman liian aggressiiviseksi kerrottuaan ihastuneen minuun. Blockin saman tien messengeristä. Paikallisesti seuran etsiminen voisikin olla ihan jees, mutta ongelma on siinä, etten tavallaan etsi ketään. Ilmoituksen laittaminen nettiin ei siis sovi luonteelleni. Ajattelen enemmänkin niin, että tulee jos on tullakseen. Toivon tietty, että tulee.
tallennettu
Vs: Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #166 : 04.09.2009 14:11 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Tarpeen tuntua ei ole varmaankaan ihan sen takia, että nautin yksinäisyydestä. Toki kavereitakin on välillä kiva nähdä ja olisi kiva käpertyä jonkun kainaloon, mutta liian kauan saman ihmisen seurassa yhdellä kertaa on hieman liikaa. Tarvitsen omaa aikaa ja yksinäisyyden tunnetta. Toki olisi kiva, jos olisi joku, jonka kanssa kodin jakaisi ja kenen kainaloon käpertyisi sohvalla, mutta en vain tunne tarvitsevani ketään vierelleni.

Se johtuukin siitä ettet ole tavannut sitä oikeaa vielä. ;)
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #167 : 04.09.2009 14:39 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Jos nyt etsisin, etsisin netissä. Siellä ne kaikki miehet joista koskaan olen tykännyt kuitenkin suuren osan ajastaan viettää.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #168 : 04.09.2009 15:10 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Paikallisesti seuran etsiminen voisikin olla ihan jees, mutta ongelma on siinä, etten tavallaan etsi ketään. Ilmoituksen laittaminen nettiin ei siis sovi luonteelleni. Ajattelen enemmänkin niin, että tulee jos on tullakseen. Toivon tietty, että tulee.
Huijaat vaan turhaan itseäsi. Et etsi tyttöystävää, mutta toivot että sellainen jostain sinulle tulisi. Karu totuus on ettei tule, jos et etsi. En nyt sano että pitäisi se netti-ilmoitus samantien tehdä, mutta kauan saat toivoa, jos et elettäkään tee kumppanin etsimisen kannalta.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #169 : 04.09.2009 16:10 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
 :lol: Tähän on pakko puuttua sen verran, että ainakin jos itse satun bongaan jonkun tutun yllättäen jossain, pyrin piiloutumaan tältä hyvin. Jotenkin kun ainakin minä koen usein, että tuttujen ihmisten kanssa jutusteluun täytyy valmistautua ainakin henkisesti todella hyvin, sillä esimerkiksi ankeat tikkukeskustelut iskiessään voivat aiheuttaa pahimmassa tapauksessa aika vaivaantunutta oloa. Samalla tulen myös usein ajatelleeksi, että tämä tuttukin voi hyvinkin kärsiä aivan samoista "ongelmista" kuin minä, jolloin en tietenkään halua myöskään lähteä aiheuttamaan minkäänlaista häiriötä hepulle.

Sama. :lol:

Melkein aina tulee väisteltyä tuttuja kaduilla, mä vihaan small-talkia. :lol:

Itse taas oikein metsästän tuttuja kadulla!  Lähden juoksemaan perään ja kun huomaavat minut, pinkaisevat pää kolmantena jalkana pakoon!

Miksihän?  8)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #170 : 04.09.2009 19:11 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 702 Basaaripisteet: 2 Profiili
olisi kiva käpertyä jonkun kainaloon
Mutta mietippä jos joku käpertyisi sinun kainaloon. Se vasta mukavaa onkin ;)

mutta liian kauan saman ihmisen seurassa yhdellä kertaa on hieman liikaa. Tarvitsen omaa aikaa ja yksinäisyyden tunnetta.
Eihän seurustelu sitä tarkoita että ei olisi yhtään omaa aikaa. Totta kai useimmiten siinä vain käy lopulta niin että se ennen mukava oma-aika ei tunnu niin hienolta enää, mutta eihän seurustelu yhdessä elämistä ole.

Mitä tulee nettideitteihin, vierastan niitä. Lähinnä etäisyyksien takia. Eräs tyttö, joka asuu maapallon toisella puolella, alkoi kerran hieman liian aggressiiviseksi kerrottuaan ihastuneen minuun. Blockin saman tien messengeristä. Paikallisesti seuran etsiminen voisikin olla ihan jees, mutta ongelma on siinä, etten tavallaan etsi ketään. Ilmoituksen laittaminen nettiin ei siis sovi luonteelleni. Ajattelen enemmänkin niin, että tulee jos on tullakseen. Toivon tietty, että tulee.
Minäkään en ole oikein ikinä perustanut noihin nettideitteihin tms. Muutenkin en ole oikeastaan ikinä arvostanut nettiä kaveripiirin hakemiseen tai sosiaalisen elämän ylläpitovälineenä. Ja vaikka netissä on fiksuakin porukkaa, niin onhan niitä sekopäitäkin ihan tarpeeksi. Mutta poikkeus vahvistaa säännön ja juuri tämän laudan porukka tekee sen poikkeuksen minulle. Mutta minulla ei ole tämän laudan ulkopuolella oikeastaan minkäänlaisia "nettituttuja".


Ujous on niin käypä tekosyy näissä seurustelu jutuissa aina. Ja jokaisella näitä ujouksia on aina jossain vaiheessa ollut tai jossain tapauksissa. Ihan luonnollistahan se on. Vastakkaisen sukupuolen kanssa minulla ei muuten ole kyllä ollut ikinä ongelmia. Tämä johtuu varmaan siitä koska sisareni ja kaikki ikäiseni serkut ovat naispuolisia jolloin heidän kaveritkin tulivat tutuiksi. Olen siis viettänyt aikaa toisen sukupuolen kanssa aina joten puhuminen tai jutun keksiminen ei ole ikinä ollut ongelma. Tosin en ole voinut olla miettimättä onko tämä vaikuttanut käyttäytymiseeni tai luonnollisuuteeni äijien seurassa...no, parempi näin päin ;)

Mutta varsinkin näiden ujojen persoonien kannattaa muistaa että jos haluaa itsensä kaltaista seuraa, niin ei sinua kiinnostava muija sinulta silloin tule kysymään mitään. Muutenkin jos naispuolinen henkilö tulee tekemään ehdotuksia yhteisestä leffaillasta tai ajanvietosta kyseessä on usein astetta puheliaampi tai "räväkämpi" persoona. Ja eihän naispuolisten kanssa keskustelua muutenkaan ei kannata pelätä. Jos on on samassa porukassa niin keskustelun aloittaminen on niinkin helppoa että menee hymyillen kysymään että:"Mitäs sinä?". Ja jos ei tiedä kuin nimen niin nykyäänhän se on niin helppoa kun on tekstiviestit ja sähköpostit jne. keksitty. Vaikka minusta puhuminen ja "Mitäs sinä?" kysymykset ovat luonnollisempia ja jopa helpompia kuin sähköinen kanssa käynti.

Mutta joka tapauksessa todellisuudessa kysymys vain kuuluu että miksi ei? Ja jos on kaveri ja pelkää että siinä käy huonosti niin älkää peljätkö, se on vain tekosyy. Eihän "syvä kaverisuhde" sellaisen kysymyksen jälkeen enää varmaan entisensä ole, mutta siinä voi sitten kysyä jättääkö sen "syvän kaverisuhteen" sitten kun muija löytää miehen vai sitten kun sinä kysyt tai teet "ratkaisevan liikkeen"? Ja minä olen ainakin huomannut kielteisiä ja hyväksyviä vastauksia saaneena, että jälkikäteen ajatellen ne kielteiset vastaukset ei kaduta tai nolota tai vaivaa enää milläänlailla, oli ehdotuksen kohde tuttu tai ei. Ei sillä että niitä paljon olisi, mutta kuitenkin. Epihän taisi aikoinaan valitella kuinka "ahkerasta" metsästyksestä huolimatta flaksi ei käy, joten mitenkäs on Epin kokemuksen laita? Kaduttaako ne "avaukset" jotka teit ja joista tuli pakit? Ne avaukset mitkä on minulta jäänyt tekemättä niin...ne on sitä perinteistä nostalgista katumusta joita muistellessa manaa. Vaikka myönnän kyllä että en voi valittaa "polkuni" ja/tai valintojeni tulleista seurauksista, eli nykytilanteesta.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #171 : 04.09.2009 21:57 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili Parisuhteeseen haikailevat! Pitäkää mielessä, että erot on sitten vittumaisia. Erityisesti silloin, jos olette mustasukkaista tyyppiä.

Stressittömänä sinkkuna on hyvä olla. Ainakin, jos on vielä pelivuosia jäljellä.
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Vs: Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #172 : 05.09.2009 18:42 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Parisuhteeseen haikailevat! Pitäkää mielessä, että erot on sitten vittumaisia. Erityisesti silloin, jos olette mustasukkaista tyyppiä.

Stressittömänä sinkkuna on hyvä olla. Ainakin, jos on vielä pelivuosia jäljellä.

Ei todellakaan millään pahalla, mutta ei kenenkään täysjärkisen kannata "neuvoasi" noudattaa. Kaikki elämän suurimmat ilot sisältävät myös suuria riskejä.

Muistakaa siis lapset rakentaa se ISO suhde todella vakaalle ja rehelliselle pohjalle. Hätiköidessä saattaa sattua juhaa leukaan.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #173 : 05.09.2009 20:13 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili
Parisuhteeseen haikailevat! Pitäkää mielessä, että erot on sitten vittumaisia. Erityisesti silloin, jos olette mustasukkaista tyyppiä.

Stressittömänä sinkkuna on hyvä olla. Ainakin, jos on vielä pelivuosia jäljellä.

Ei todellakaan millään pahalla, mutta ei kenenkään täysjärkisen kannata "neuvoasi" noudattaa. Kaikki elämän suurimmat ilot sisältävät myös suuria riskejä.

Muistakaa siis lapset rakentaa se ISO suhde todella vakaalle ja rehelliselle pohjalle. Hätiköidessä saattaa sattua juhaa leukaan.
Lähinnä tarkoitin sitä, että ei kannata masentua sinkkuna olemisesta. Parisuhteessa ja sinkkuna olemisessa on omat hyvät puolensa, joista kannattaa repiä ilo irti, eikä haikailla toista vaihtoehtoa.
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Vs: Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #174 : 07.09.2009 10:37 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Lainaus käyttäjältä: Xerobos
Lähinnä tarkoitin sitä, että ei kannata masentua sinkkuna olemisesta. Parisuhteessa ja sinkkuna olemisessa on omat hyvät puolensa, joista kannattaa repiä ilo irti, eikä haikailla toista vaihtoehtoa.

Masentua ei kannata tietenkään, mutta kivempaa se on jonkun kanssa ilonsa ja surunsa jakaa, eli kyllä zoukkadamus suosittelee aktiivista etsintää sillä sektorilla.

Sinkkuna helposti jäyhistyy.

"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #175 : 07.09.2009 11:59 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Mä olen parisuhteessa viihtyvää tyyppiä, mutta nyt olen pidempään pyörinyt yksin alkuvuodesta loppuneen pidemmän suhteen jäljiltä. Sinkkuelämä on tietty hauskaa ja vapaata, mutta vanhenee todella nopeasti. Sitä fiilistä, kun on joku josta oikeasti välittää, ei mikään ympäriinsä sutiseminen - tai enemmänkin lupa siihen kuin varsinainen toiminta - voita millään. Samalla en kuitenkaan halua pakottaa itseäni mihinkään, sillä olen vahvasti sitä mieltä, että seurustelujutut tulevat omalla painollaan. "Etsiminen" kuulostaa musta aina jotenkin väärältä. Se ei tarkoita sitä, että kotona istumalla löytää rakkauden, muttei sitä tarvitse sherlock-hattu päässä kaupungilla metsästääkään. Kun joku oikeasti kiinnostava sattuu kohdalle - ja niitä tulee kyllä - pitää vain uskaltaa tehdä asialle jotain.

Sitäkään ei kannata peltätä, että ehtii kaverustua liikaa jonkun kanssa. Kaikki suhteeni ovat aina alkaneet jonkinlaiselta kaveripohjalta, sillä mä olen todella hidas tiedostamaan omia ihastuksiani. Yleensä kaikki kaverini tietävät asiasta ennen kuin minäkin sen viimein tajuan, ja siltikään on harvoin liian myöhäistä tarttua toimeen. Aina ei tietenkään onnista, mutta voi pojat sitä fiilistä kun kaikki napsahtaa kohdalleen ja lähtee rullaamaan. Mitkään pilvilautat, auringonpaisteet ja pikkulinnut eivät ole liioittelua sitä sielunmaisemaa maalaillessa. Ja sen takia kannattaa ottaa joitain riskejäkin. Minkä pystyn muuten sanomaan epäröimättä, vaikka elän juuri nyt sitä rakkauden kääntöpuolta. Eron jälkeen koko kevät meni kuin sumussa, ja vaikka nyt päivät maistuvat taas ja kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen on palailemassa, menee varmasti vielä hetki, ennen kuin mitään vakavampaa sattuu. Sitä odotellessa voi keskittyä muihin asioihin, ja välissä aina hieman single life, baby!

Siirappi-Sharkie kiittää ja kuittaa.


Peeäs. Tanssi on muuten jäänmurtajista parhaimpia, ja lisäksi perkeleen kivaa, joten jonkun kurssin ottamista tai omin neuvoin klubille uskaltautumista ei voi kuin suositella.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #176 : 07.09.2009 21:38 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Ex-tyttöystävää kohtaan tunteita ja ollut kaikennäköistä säätöä viimeaikoina. Tiedän kuitenkin ettei seurustelusta tulisi mitään. Pitäis osata päästää vaan kokonaan irti ja suunnata nokka kohti tulevaisuutta. Seurustelu kyllä kiinnostaisi, kun vain löytäisi nyt sen oikean... Sinkkuilu on sinäällään jees, ja tavallaan rennompaa, mutta oishan se kiva nukkua jonkun vieressä, ja silleen, taas.
Niin kova avautumisputki ollut täällä että oli pakko jo itsekkin.

n. Aina ei tietenkään onnista, mutta
Peeäs. Tanssi on muuten jäänmurtajista parhaimpia, ja lisäksi perkeleen kivaa, joten jonkun kurssin ottamista tai omin neuvoin klubille uskaltautumista ei voi kuin suositella.

Tanssikurssille menemistä on tullut mietityttä, ihan muutenkin, ei pelkästään niiden naisten takia :lol: Millonkohan sitä uskaltaisi.
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #177 : 08.09.2009 17:42 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili Tanssi on kyllä hyvä keino tilan haltuunottamiseen ja väkijoukon hämmentämiseen.

Ja polven tuhoamiseen. Kolmesti. @ sedula

 :/
Voice of The World.
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #178 : 08.09.2009 18:08 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili ^Vicky Rosti -potpuri + Onnelan suomirockbaari + pöydillä tanssiminen + "Suhtautumisesi alkohollin"?

Itse asun naisen kanssa. Toisinaan meno on hyvin, hyvin erikoista.
N
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #179 : 08.09.2009 23:22 »
720 Jäsen Viestejä: 165 Basaaripisteet: 0 Profiili Haluaako sitä miettiä tulevaisuudessa niitä asioita joita teki vai niitä joita ei tehnyt?

Tätä kannattaa miettiä jos ei meinaa rohkeus riittää sanoihin tai tekoihin.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines