Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 8 [9]
Tulostusversio
Aihe: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3  (Luettu 59051 kertaa)
Vs: Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #240 : 01.02.2012 08:20 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tällaista turvaa ja hyvää fiilistä ei vaan voi ostaa. :)

Kyllä, näin se vaan on. Onneksi on vielä asioita joita rahalla ei saa. Kyllä se tunne sen oikean ihmisen kanssa on korvaamatonta. Minulla tulee kohta 5,5 vuotta täyteen saman ihmisen kanssa, enkä päivääkään vaihtaisi pois. Enkä osaisi kyllä elää enää ilman.
030906 | 190308
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #241 : 01.09.2012 00:26 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili RAPORTTEJA! MISSÄ MENNÄÄN? ONKO SIELLÄ JO PANTU?

Itsehän menin kuukausi sitten naimisiin, päivitän tietovirtaa jahka ehdin.
N
tallennettu
Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #242 : 01.09.2012 02:37 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
RAPORTTEJA! MISSÄ MENNÄÄN? ONKO SIELLÄ JO PANTU?

Itsehän menin kuukausi sitten naimisiin, päivitän tietovirtaa jahka ehdin.

Veikkaan että on, kun kerta nuo laudan varttuneemmat on alkaneet lykätä lasta maailmaan jo ihan reipasta tahtia. :b

Aina vaan hauskempi lueskella ja muistella sinkkuaikaa ja vanhoja deittituskailuja nyt, kun niin moni sekä täällä että omassa kaveripiirissä on suhteessa ja aloilleen asettunut. Ja itsekin kihloissa. Kyllä se elämä vie.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #243 : 01.09.2012 18:04 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Itse erosin juuri pitkästä suhteesta tyttöystävään. Syynä oli kait liian vakava suhde, joka alkoi liian nuorena. Ei vaan loppujenlopuksi ollut mun juttu, ainakaan vielä.
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #244 : 01.09.2012 18:38 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili
Itse erosin juuri pitkästä suhteesta tyttöystävään. Syynä oli kait liian vakava suhde, joka alkoi liian nuorena. Ei vaan loppujenlopuksi ollut mun juttu, ainakaan vielä.

Sama. Tosin ei siinä syynä ollut mikään liika vakavuus, vaan ettei kummallakaan enää riittänyt aikaa hommaan(eli kiinnostus loppui). '

Kyllä se elämä vie - halut elää.  :lol:
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 8 [9]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines