Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9
Tulostusversio
Aihe: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3  (Luettu 59681 kertaa)
Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #120 : 22.06.2008 18:21 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili Kerrot tietty fiilareistas. Älä päästä karkuu nyt ;)
tallennettu
Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #121 : 22.06.2008 19:50 »
tuhis Vieras Jos tyttö tietää tunteista ja silti seurustelee toisten kanssa, voi tämä olla myös merkki siitä että on parempi siirtyä eteenpäin eikä jäädä tytön ikuiseksi olkapääksi.
tallennettu
Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #122 : 22.06.2008 21:11 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kerrot tietty fiilareistas. Älä päästä karkuu nyt ;)
Niin olen ajatellutkin :P ja tuhis kokeilen vielä viimeisen kerran.
Over and out.
tallennettu
Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #123 : 22.06.2008 21:23 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Jooh, minä ainakin olen jo liian vanha tuollaisesta tunaamaan. Kissa pöydälle, jos se ei auta niin ei sitten mikään ja sitten voi aloittaa asian unohtamisen. Jos toimii, niin hyvä.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #124 : 23.06.2008 03:34 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili Mitä enemmän nuorena ryssii naisasioissa, sen etevämpi kolli vanhempana, joten anna mennä vaan. Paras oppi tulee kantapään kautta.
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #125 : 12.12.2008 12:01 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Arvon Pelaajalautalaiset, haastan teidät tilannekatsaukseen. Näin pyhien aikana parisuhteissa on pinna kireällä ja mies ostaa tunnetusti ääliömäisen ja tunneköyhän joululahjan. Pysyykö kimppa kasassa vai ollaanko jo uudenvuodenjuhlissa kiikaroimassa uusia miehiä/naisia?

Itselläni tulee nykyisen tyttöystävän kanssa jo hieman yli vuosi täyteen. Toisinaan asian ajatteleminen kammottaa minua. Tätähän voisi kutsua vaikkapa oikeaksi ja tasapainoiseksi parisuhteeksi. Olenko vanha ja väsynyt? Seuraavaksi löytyy pankkitililtä vitun iso laina, nurkissa pyörii lapsia jotka postinjakaja on todennäköisesti pannut tähän maailmaan ja itse taon ysistä viiteen töissä odottelemassa loman alkua kun koko porukka kärrätään kahdeksi viikoksi mökille.

Tyttöystäväni vanhemmat ovat hyvin erilaisia kuin omani. Ei mahdollisuutta rakentavaan keskusteluun, jutellaan niitä näitä jostain vitun säästä, venytellään vokaaleja ja juorutaan siitä mitä se naapurin frigidi Martta-täti on taas tehnyt. Luonnollisesti he tietävät kaikesta kaiken ja maailmassa olisi kaikki vitusti paremmin jos saisivat päättää miten asiat tehtäisiin. Kiinnostaa ihan vitusti, kiitos vaan.

Mutta siis kokonaisuutena pyyhkii varsin hyvin. Kukapa nyt appivanhemmista pitäisi? Seuraavana vuorossa siintää naisen muuttaminen asuntooni ja avoliitto. Huh huh, nyt kun sen kirjoittaa tähän niin näyttää aika pahalta. Tohon vaan yksi vokaali väliin ja sitten onkin jo pallo jalassa...
N
tallennettu
Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #126 : 12.12.2008 12:47 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Se on kyllä ihan totta, että lahjojen osto on aika hermoja riipivää hommaa. Varsinkin jos siinä on todella huono(eli mies?). Mäkin oon nyt omalle vaimokkeelle väsäillyt yhdistettyä joulu/synttärilahjaa(en voi väittää etteikö olisi helpotus, että tämän voi hoitaa näin) pidempään, eikä voi kun toivoa, että se tykkää. Pirulainen kun hommasi mulle ihan törkeän hyvän syntymäpäivälahjan. Fight!

Mutta muista Mel silti, että ne appivanhemmat on vaan pieni bonari/mätky. Olishan se tietty kiva käydä faijan kans golffaamassa, leipoa anopin kans pipareita jouluksi ja keskustella hc:sti politiikasta, mutta aina ei voi voittaa. Jos itse suhde natsaa, eivätkä appivanhemmat ole palkkaamassa hitmania perääsi, niin so not. Kuten usein täälläkin itketään: älä korjaa sitä ellei se ole rikki.

Itsekinhän olen nyt suhteessa pyörinyt 9-10 kuukautta, ja fiilis on mitä mainion. Jos ei tietysti oteta huomioon sitä, että beibsi asuu Stadissa, ja kaukosuhteet ovat paskin keksintö sitten Gizmondon. But still, en kyllä vaihtaisi mihinkään. Jos tilanne jatkuu tähän tahtiin, voi olla maisemanvaihto edessä. Ei ihan vielä kuitenkaan.


Peeäs. Tykkään myös omista "appi"vanhemmistani. :)
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #127 : 12.12.2008 12:57 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 703 Basaaripisteet: 2 Profiili Olipas hauskaa luettavaa :) Huvittavinta näissä jutuissa on että useinhan nämä vielä pitää paikkansa. Tai no eihän postimiehet nyt joka kakaraa siitä, mutta muut olivat kaikessa kärjistetyssä negatiivisuudessaan osaltaan tottakin. Sitäkään ei uskoisi kuinka ne vitsit niistä kaiken maailman tuoksukynttilöistä ja koristeita ympäri kämppää pitää paikkansa. On tuossa hyllyssäkin sellainen kokonaisuus kuin: Maljakko, vihreää hiekkaa (luit oikein) pohjalla about 10cm, jonka päällä iso vihreä kynttilä.

Paras konfliktihan tulee siitä kun ajattelee elektroniikan ostamista. Pitää suostuttelu ja neuvottelu aloittaa kuukautta aikaisemmin että kovin suurta porua ei tulisi. Kun ei sovi sisustukseen. Ja aina kannattaa aloittaa siitä pahimmasta mahdollisesta vaikka se ei olisi suunnitelmissakaan. Siinä saa illuusion aikaiseksi että on tehty kompromissi.

Mutta trendin mukaan minunkin tarina on kerrottu kärjistetyn negatiivisesti. Kyllähän se jollain tapaa rasittavaa on kun olisi jotain mielenkiintoista seurattavaa tai luettavaa edessä (kirja, PC, TV, pelaaminen) ja toinen tinkaa onko tää kynttilä nyt kiva tässä, tai tää "horsma" tässä, tai nää jouluvalot tässä. Minun vastaushan on aina sama: Aivan sama kunhan ei liikkumista hankaloita. No okei jouluvalojen asettelu jne. nyt on ihan "kivaa" puuhaa kun joulutunnelmasta itsekkin pidän, mutta loppujen lopuksi asenteeni on pidemmälti sama. Sinänsä tämä on hyväkin. Mitä siitä nyt tulisi jos pitäisi sisustus elementeistä alkaa kinaamaan.

Tämä suhdehan on kestänyt noin 8 vuotta ja kihlaus muutaman kuukauden. Siinä kammotusta Melficelle. Mutta älkää nyt stressiä tyttöystävienne lahjoista ottako. Naiset on lopulta hyvin helppoja lahjojen suhteen, varsinkin suhteen alussa: Suklaa ja ihanin pehmolelu kaupasta mitä löytyy. Onhan tämäkin tietty tytön luonteesta kiinni, mutta luulen että selvä enemmistö naispuolisista olisivat tähän enemmän kuin tyytyväisiä. Sitten se vaikeaa on kun toinen pitäisi tuntea. Mutta tästäkin selviää kun vaan kuuntelee sivukorvalla koko ajan mitä toinen puhuu. Tämä tosin pitäisi aloittaa loka-marraskuussa, eli nyt voi olla jo hiukan myöhäistä. Kaikki ovat varmaan huomanneet tai kuulleet kuinka joku kuvasto tai lehti on kädessä ja yhtäkkiä kuuluu lause:"Kato kuinka ihana!" Sitten tietysti täytyy toivoa että kyse ei ole vauvan vaatteista tai koiranpennusta. Silloin voi sanoa että: "It´s game over man".
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #128 : 12.12.2008 13:08 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Hä, minä ainakin olen pitänyt appivanhemmista ensihetkestä lähtien. Ne ymmärtää härskien juttujen päälle. :lol: Joululahjojen ostaminen on helppoa. Alkaa vain siinä syksyn mittaan tutkailemaan, mitä tyttönen kaupoissa katselee. Sitten vaan ostaa ne kaikki lahjaksi ja saa päälle vielä ihmettelyt, että miten ihmeessä lahjat ovat juuri oikeanlaisia.

En usko perinteiseen "ajatus on tärkein"-tyyliin, vaan kun pistää vain rahaa roiskumaan, niin varmasti miellyttää enemmän kuin ajatukset.
tallennettu
Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #129 : 12.12.2008 13:12 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Hä, minä ainakin olen pitänyt appivanhemmista ensihetkestä lähtien. Ne ymmärtää härskien juttujen päälle. :lol:
No pakkohan niiden on. Soittaisivat varmaan poliisille muuten. :lol:
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #130 : 12.12.2008 13:15 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 703 Basaaripisteet: 2 Profiili
Hä, minä ainakin olen pitänyt appivanhemmista ensihetkestä lähtien. Ne ymmärtää härskien juttujen päälle. :lol:
No pakkohan niiden on. Soittaisivat varmaan poliisille muuten. :lol:
Kuka tahansa appivanhempi olisi mukava kun ne huomaa että kaveri löytää silkkaa rahaa kun vain käy kävelemässä kaupungilla.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #131 : 12.12.2008 14:56 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Itsekinhän olen nyt suhteessa pyörinyt 9-10 kuukautta, ja fiilis on mitä mainion. Jos ei tietysti oteta huomioon sitä, että beibsi asuu Stadissa, ja kaukosuhteet ovat paskin keksintö sitten Gizmondon.
No täällä on ainakin kymmenen kertaa pidempi välimatka kaukosuhteella!
Play-Asia
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #132 : 12.12.2008 15:52 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Joululahjojen ostaminen on helppoa.
Aivan, kun on rahaa millä mässätä.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #133 : 12.12.2008 16:00 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Koriste-esineistä on muodostunut ilmiö täälläkin päässä. Huomasin sen ensimmäisen kerran kun jääkaapin oveen ilmeistyi sydämen muotoisia magneetteja. Onhan koristeet ihan kivoja, tiettyyn pisteeseen asti. Nyt ollaan tultu siihen pisteeseen, että menoa on pitänyt rajoittaa. Jos esim kirjahyllyyn tulee koriste-esine, on sieltä otettava myös yksi pois. Muuten tuo alkaa näyttämään Tiimarin myyntihyllyltä.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #134 : 12.12.2008 16:03 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Hyvin menee, mutta menköön!

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #135 : 12.12.2008 16:09 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 703 Basaaripisteet: 2 Profiili
Hyvin menee, mutta menköön!



Epi taitaa olla kipeä kun ei enempää fiiliksiä löydy ;)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #136 : 12.12.2008 23:53 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Itsekinhän olen nyt suhteessa pyörinyt 9-10 kuukautta, ja fiilis on mitä mainion. Jos ei tietysti oteta huomioon sitä, että beibsi asuu Stadissa, ja kaukosuhteet ovat paskin keksintö sitten Gizmondon.
No täällä on ainakin kymmenen kertaa pidempi välimatka kaukosuhteella!
Joo, ja Gizmondokin varmaan floppasi siellä ainakin kymmenen kertaa pahemmin kuin missään muualla.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #137 : 13.12.2008 00:17 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Voisi itsekin panostaa tähän keskusteluun. Tyttöystävän kanssa ollaan nyt kuutisen kuukautta tunnettu, ja siitä viisi olemme seurustelleet. Jonkinasteinen kaukosuhde löytyy täältäkin, sillä hän opiskelee tämän vuoden Kouvolassa. Mesta on kuitenkin alusta asti inhottanut sen verran, ettei hän aio siellä vuotta pidempää viihtyä. Vähän vituttavahan tuollainen kaukosuhde on, vaikka välimatka onkin KYMMENEN kertaa lyhyempi kuin Sharkiella ja AINAKIN sata kertaa lyhyempi kuin Rockyllä. Onneksi sentään viikonloppuisin nähdään  :) Tiivistettynä sanottakoon, että todella tyytyväinen olen tähän suhteeseen ollut ja voisin nähdä sen johtavan vaikka miten pitkälle. Näkee sitten.

Appivanhemmista toista on tullut tavattua aika paljonkin (kesällä joka päivä) ja toista vähän vähemmän. Ei valittamista kummassakaan, varsinkin anoppi on vitun jees. Appikin ihan siedettävä, vaikka onkin vähän kaheli.

Joululahjoissa onnistuin mielestäni varsin hyvin, vaikka mitään hirveän suurta tietomäärää tytön mieltymyksistä en olekaan vielä pystynyt koostamaan päähäni. Onneksi häntä on helppo miellyttää, ainakin tähän asti on ollut näin. En nyt viitsi mitään listaa ruveta vääntämään, mutta kaikkea kivaa tuli ostettua. Enkä ihan mitä tahansa kamaa sortunut ostamaan, vaan vähän yritin miettiä jotain speciaalimpaa josta näkyisi, että olen vähän asiaa ajatellutkin. Tuli myös sovellettua noita Heinzin esimerkkejä asiasta ihan hyvin  :)


« Viimeksi muokattu: 13.12.2008 00:27 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #138 : 13.12.2008 23:55 »
Ramen Soup "Done in three minutes!" Jäsen Viestejä: 110 Basaaripisteet: 1 Profiili Hmm, tekisi mieleni avautua topikkiin, mutta kun otsikkona on "keskustelemme seurustelusta" niin mun sinkkuelämän erinäiset säätämisyritelmät eivät kuulune aihepiiriin. Totean tähän vain sen, etten enää ymmärrä miehiä niin hyvin kuin seurusteluaikoinani luulin ymmärtäväni. Tosin, silloin olikin vain yksi mies huolenaiheena, ja ko. ihmisen oppi kuitenkin aika hyvin tuntemaan niin pitkän suhteen aikana. Olen nyt päässyt aitiopaikalta todistamaan mitä omituisempia parisuhdejärjestelyjä ("meillä on vapaa suhde/muija on ulkomailla joten on ok olla muiden kanssa") ja erilaisia näkemyksiä treffailun/tapailun/kaveeraamisen/yhden yön juttujen kirjoittamattomasta säännöstöstä ja ylipäänsä siitä missä raja noiden välillä kulkee. Sitä tajuaa suhteessa elämisen jälkeen astuneensa suoraan maailmaan, jossa mennään sillä koodistolla minkä kukin oikeaksi kokee. Confusing? Kyllä, ja very much so.

Koetan ihan tietoisesti olla liikaa kategorisoimatta miehiä omaksi marginaaliryhmäkseen, koska minua ärsyttää tyttökaverien "no miehet nyt vaan on sellasia/ne vaan tekee niin/mitäs outoa tuossa nyt on, se on mies" -kiteytykset. Eihän se voi olla niin simppeliä!  :)
"Aa sie nii kaunis, noin no ällee haalistu ku haaveisii sie vaa hukut sil’ aah! - eellä onni on, sinua kiin’ ei saa!"
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #139 : 14.12.2008 10:40 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Keskustelun aloittajana olen sitä mieltä että tänne kuuluvat myös sinkkujutut ja panotarinat.
N
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #140 : 14.12.2008 14:31 »
Kogeki Hymypoika Jäsen Viestejä: 88 Basaaripisteet: 0 Profiili Naiset/tytöt vastatkaa, kiitos.

Mikä siinä on, että niin moni tyttö ja nainen on niin avuton ja aikaansaamanton? Ei siis pahalla, mutta lukemattomia kertoja tyttö on ollut ihastunut minuun, mutta he eivät ole koskaan tehneet asialle mitään. Aina odotetaan, että minun pitäisi toimia. Siis oikeastikin, mikä teitä vaivaa?  ;D

Joskus tyttö on voinut olla hyvä kaverini, ystävä, joskus taasen pelkkä luokkakaveri. Olen myös tietyllä tapaa hyvä lukemaan ihmisiä (vitut) ja voin sanoa, että joskus tyttö, jota en edes tunne, on ollut ihastunut minuun. Silti tyttö ei koskaan kerro tunteistaan vaan odottaa jotakin. Joskus on tullut myös vastaan tilanne, jossa tytön kaveri(t) on/ovat tulleet sanomaan, että sepäs tykkää musta ja mun pitäisi tehdä jotain. Turhauttavaa, kun aina pitää itse olla se, jonka pitäisi tehdä aloite näissä hommissa, vaikka tyttöjenhän pitäisi olla "parempia" ihmissuhteissa. Kaikkea tätä iskee pahiten se, että olen huono tekemään alotteita tyttöjen suhteen. Eli jos en itse tee aina aloitetta, ei jutusta tule mitään.

Jotenkin en uskonut, että tulen kirjoittamaan tähän ketjuun Eeprahamin viestien jälkeen, mutta pakko oli "avautua".  :)
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #141 : 14.12.2008 14:41 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili
Hyvin menee, mutta menköön!


Epi on aivopesty? :o
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #142 : 14.12.2008 14:48 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Naiset/tytöt vastatkaa, kiitos.
Olen sanaton.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #143 : 14.12.2008 15:07 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Naiset/tytöt vastatkaa, kiitos.
En ole kyllä tyttö, mutta uskon tietäväni mistä on kyse.

Yksinkertaisesti tytöt vain säikähtävät komeaa ulkonäköäsi ja supernovan tavoin hohtavaa itseluottamustasi. He luulevat, että he eivät voi koskaan olla sinulle tarpeeksi hyviä saati kauniita. He vain seisovat edessäsi rivissä ja toivovat, että teet oikean valinnan. Lisäksi he varmasti tuntevat vetoa pahaan poikaan, kun tietävät että pistit Xboxisi saunaan vain saadaksesi sen takuuseen. Mutta samalla tämä paha poika -aura pelottaa ja he vain toivovat, että sinä lähestyisit heitä. Sinun täytyy vain tyytyä kohtaloosi ja valita yksi näistä tuhansista ehdokkaista. He ovat armoillasi.




---------------
Edit: Juu ei ole mitään hampaankolossa. En edes tunne sua, eikä olla koskaan varsinaisesti tavattu. Älä huoli, et ole saanut minulta mitään erityiskohtelua. Ihan sitä samaa mitä muutkin. Eräät viestit vain pistävät silmään paremmin kuin muut. Useimmat varmaan ovat huomanneetkin tämän.


« Viimeksi muokattu: 15.12.2008 19:44 kirjoittanut Rocky_Balboa »
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #144 : 15.12.2008 17:09 »
Kogeki Hymypoika Jäsen Viestejä: 88 Basaaripisteet: 0 Profiili Huoh'd. Pitää nyt heti alkuun kysyä, että eihän sulla ole jäänyt mitään hampaankoloon, josta haluaisit kenties avautua? Eihän sua enää pänni se, että 10 vuotiaana raiskasin sinut suliksessa, olithan sentään kahdeksan vuotta vanhempi? Vai ei kai tämä johdu siitä, että otit naamaan klaanisi kanssa Gearssissa 4-0 (5-0, 5-0, 5-0, 5-0)? Oli syy kumpi tahansa, pahoittelen, etten ottanut tunteitasi huomioon. Joku sua kumminkin pännii, kun olet koko ajan päivystämässä viestejäni ja provoamassa niihin parhaalla näkemällä tavallasi. Tosin internet ei ole oikea paikka purkaa vihaasi.

Yksinkertaisesti tytöt vain säikähtävät komeaa ulkonäköäsi ja supernovan tavoin hohtavaa itseluottamustasi. He luulevat, että he eivät voi koskaan olla sinulle tarpeeksi hyviä saati kauniita. He vain seisovat edessäsi rivissä ja toivovat, että teet oikean valinnan. Lisäksi he varmasti tuntevat vetoa pahaan poikaan, kun tietävät että pistit Xboxisi saunaan vain saadaksesi sen takuuseen. Mutta samalla tämä paha poika -aura pelottaa ja he vain toivovat, että sinä lähestyisit heitä. Sinun täytyy vain tyytyä kohtaloosi ja valita yksi näistä tuhansista ehdokkaista. He ovat armoillasi.

Myönnän, että tekstini oli huonosti muodostettu ja oli täynnä huonoja sanavalintoja, mutta:

En missään vaiheessa väittänyt, että kun menen kauppaan ja isken silmää 50-vuotiaalle kassan tädille, hän ihastuu minuun. En myöskään tarkoittanut, että kun kävelen käytävää, tytöt kääntyvät minuun päin ja huutavat; "valitse minut!". Väitätkö, ettei ole mahdollista, että toista kunnolla tuntematta saattaa silti tuntea jonkinlaista vetoa häneen? Enkä tarkoita ketään randomia, joka pyöräilee kerran elämäsi aikana kadulla vastaan. Sen vain sanon, että jo useamman kerran elämässä on jäänyt suhde puolitiehen oman sekä tytön saamattomuuden takia. Jos koet siinä jotain hauskaa, naura vain.
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #145 : 15.12.2008 17:44 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Mikä siinä on, että niin moni tyttö ja nainen on niin avuton ja aikaansaamanton?

Lainaus
...olen huono tekemään alotteita tyttöjen suhteen. Eli jos en itse tee aina aloitetta, ei jutusta tule mitään.

 :/
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #146 : 15.12.2008 21:06 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili Sarkasmi. :) Ihana taiteen laji.
Voice of The World.
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #147 : 16.12.2008 08:05 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Pojot Zoukalle. *I smiled*

Mutta kai se nyt vaan on kaikille selvää että helpompaahan se elämä olisi, kun voisi vaan relasti odotella että muut tekevät aloitteen, ottavat riskin ja niin edelleen. Itselle jäisi vaan se rankka homma että pitäisi osata joskus sanoa ei kun ei voi aikarajoitusten vuoksi valita kuin parhaat päältä.

Joskus ihmiset oat liian ujoja, eivätkä tee aloitetta edes silloin kuin todella pitäisi. Mutta täydellisessä maailmassa kahden ihmisen välillä oleva jännite on sen verran huomattava että osapuolet voivat "tunnustella" normaalin kanssakäymisen lomassa olisiko mahkuja. Ja jos nyt puhutaan sellaisten ihmisten "suhteista" joissa mitään normaalia kanssakäymistä esim. työpaikalla tai koulussa ei ole vaan viehätys perustuu ainoastaan ulkonäköön tai toisen tarkkailuun hyvin kaukaa, niin näihin juttuihin minä olen liian vanha ja saatoin olla jo syntyessäni. ó_ò
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #148 : 24.01.2009 14:15 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Mutta täydellisessä maailmassa kahden ihmisen välillä oleva jännite on sen verran huomattava että osapuolet voivat "tunnustella" normaalin kanssakäymisen lomassa olisiko mahkuja.

Tämä! Kyllä vain!

Minulla tämän tajuamiseen meni aivan liian kauan. Kylvin puhelinnumeroani epätoivon vimmalle ties kenelle, maksimoin mukamas mahdollisuuksiani.

Heikoimmalla hetkelläni olin jo luovuttamassa, lampsimassa puuhelmet kaulassa, geelihyppyri hiuksissa ja pinkissä Lacosten paidassa sisään DTM-yökerhoon.

Mutta ei sentään: annoin itselleni aikaa ja en enää ottanut stressiä koko tilanteesta. Epätoivo tuoksahtaa Helsingistä Pekingiin.


Nykyään en halua jakaa netissä ihmissuhteistani liikaa tietoa, mutta sen verran voin sanoa, että tämänkaltaisella "tunnustelulla" se alkoi. Ensimmäistä kertaa sitä oli tavallaan melkeinpä varma, että nyt toinenkin osapuoli on tässä jutussa mukana. Koko juttu tuntui niin luonnolliselta. 0% pakotetulta..
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: DR. LOVE <3 Täällä keskustelemme seurustelusta <3 « Vastaus #149 : 24.01.2009 15:14 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Kaksi kanssaopiskelijaa kantoi mut baariin, tarjosi kaikki illan juomat ja oli kivaa. Miksi kerroin tämän? Ei mitään hajua, mutta siitä saa jonkinlaista kuvaa taidekoulusta ja minun nykyisestä itsevarmuudesta.

Ja oli ne opiskelijat ihan tyttöjä lol.

EDIT: Liikaa tietoa.


« Viimeksi muokattu: 24.01.2009 15:35 kirjoittanut zoukka »
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines