Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15
Tulostusversio
Aihe: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS  (Luettu 123337 kertaa)
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #240 : 01.03.2008 22:05 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Tässä se videopätkä, minkä lupasin. Siinä siis vasemmalla huoneessa yksi terroristi, jota ryhmä yrittää saada päiviltä. Tukipartio pitää silmällä huoneen yhtä ovea ja kärkipartio menee sisään toisesta. Harmi, että kärkipartio keilasi tuossa huoneen vyöryttämisessä jääden turhan pitkään hengailemaan kranaatin räjähdyksen jälkeen oven ulkopuolelle.
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #241 : 02.03.2008 11:45 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Wohoo! Nyt on 6kk:n nakki varma. Aukiin yrittivät maanitella, muka liian hyvät paperit miehistöön ja vertaisten/kouluttajien arvioiden mukaan selvää johtaja-ainesta. Meinasivat miltei pakottaa, mutta tiukan linjan pidin ja uhkailin sivarilla. Toimi.

Arvatkaa kuka puhaltelee nollia 4.7?  ;D

You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #242 : 08.03.2008 08:56 »
Rignel Jäsen Viestejä: 175 Basaaripisteet: 0 Profiili
Wohoo! Nyt on 6kk:n nakki varma. Aukiin yrittivät maanitella, muka liian hyvät paperit miehistöön ja vertaisten/kouluttajien arvioiden mukaan selvää johtaja-ainesta. Meinasivat miltei pakottaa, mutta tiukan linjan pidin ja uhkailin sivarilla. Toimi.

Arvatkaa kuka puhaltelee nollia 4.7?  ;D


Aika sluiba miäs. Olen kyllä nähnyt, kuinka monella on mieli muuttunut alokasaikana noista jutuista. Olin itsekin NIIN 180 aamun mies, mutta aamuja kilahtikin 270 että hups vain.
Wii: 1770 1925 2790 4764
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #243 : 16.03.2008 14:02 »
Anaconda Jäsen Viestejä: 7 Basaaripisteet: 0 Profiili Vaikka olenkin aseintoilija ja jotkut ihme luolamiesgeenit painaa taustalla ja armeijan on ihan pakko päästä, niin olen silti sitä mieltä, että asevelvollisuus sotii yksilönvapautta vastaan. Se on valtion kohdistama vaade ihmisen yksityisyyttä kohtaan, ja valtio tekee ainutlaatuisesta ihmisestä omaisuuttaan vaatimalla tämän palvelukseensa vähintään kuudeksi kuukaudeksi, tai häkki heilahtaa. Mielestäni tämä on vastenmielistä enkä näe siinä mitään positiivista. Muutenkin Suomen armeija ei kiinnosta sitten tippaakaan. Onneksi olen kaksoiskansalainen ja pääsen suorittamaan armeijan yhdessä maailman parhaimmista armeijoista. Rämpikää te täällä loskassa suksilla ja unelmoikaa NH-90:stänne.
With $10,000, we'd be millionaires! We could buy all kinds of useful things like... love!
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #244 : 16.03.2008 16:45 »
Rignel Jäsen Viestejä: 175 Basaaripisteet: 0 Profiili
Vaikka olenkin aseintoilija ja jotkut ihme luolamiesgeenit painaa taustalla ja armeijan on ihan pakko päästä...

...

...Suomen armeija ei kiinnosta sitten tippaakaan.

Havaitsenko ristitriitaisuuksia? OBJECTION!
Wii: 1770 1925 2790 4764
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #245 : 16.03.2008 16:47 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Vaikka olenkin aseintoilija ja jotkut ihme luolamiesgeenit painaa taustalla ja armeijan on ihan pakko päästä...

...

...Suomen armeija ei kiinnosta sitten tippaakaan.

Havaitsenko ristitriitaisuuksia? OBJECTION!

Hän puhui kaksoiskansalaisuudesta. Eli suorittaa asepalveluksen jossain muussa maassa.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #246 : 16.03.2008 16:53 »
Rignel Jäsen Viestejä: 175 Basaaripisteet: 0 Profiili
Vaikka olenkin aseintoilija ja jotkut ihme luolamiesgeenit painaa taustalla ja armeijan on ihan pakko päästä...

...

...Suomen armeija ei kiinnosta sitten tippaakaan.

Havaitsenko ristitriitaisuuksia? OBJECTION!

Hän puhui kaksoiskansalaisuudesta. Eli suorittaa asepalveluksen jossain muussa maassa.
Ai. Sisälukutaito taantuu täällä missä olen juuri tällä hetkellä.

Mutta tosiaan siitä loskassa rämpimisestä? Ei päde minuun, sillä olen säämies. Säämiehenä olo tarkoittaa sitä, että leireillä päästetään pari palloa ilmaan ja katsellaan niitä puolisen tuntia riippuen pilvisyydestä. Ei muuta. Kasarmilla taas säämiehenä olo tarkoittaa sitä, että katsotaan säätilanne pari kertaa päivässä ja pelataan pleikkaria loppupäivä. 

Talven saapumiserää kun olen, niin säämiesaika levittyy siinä kesän päälle. Meillä on sääasemalla pallogrilli, että silleen. :P
Wii: 1770 1925 2790 4764
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #247 : 16.03.2008 17:11 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Musta tulee isona säämies.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #248 : 16.03.2008 22:57 »
tombbi Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Noniin, nyt kaivataan vinkkejä... Elikkäs miten tämän sodanleikkimisen saa ohi 180 päivässä? Mitä tuota varusmies 2008 kirjasta selailin, niin melkein kaikki koulutukset ovat 270 tai 362 päiväisiä...
I see your face but I can't decide now
If it's real or just in my mind
I see your face, and it says with a smile
"Welcome to hell, 'cause this is where you'll die"
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #249 : 16.03.2008 23:11 »
KOSHIRRO Jäsen Viestejä: 93 Basaaripisteet: 0 Profiili
Noniin, nyt kaivataan vinkkejä... Elikkäs miten tämän sodanleikkimisen saa ohi 180 päivässä? Mitä tuota varusmies 2008 kirjasta selailin, niin melkein kaikki koulutukset ovat 270 tai 362 päiväisiä...

Josset halua aukkiin joutua...Ole mahdollisimman passiivinen äläkä tee mitään mikä kiinnittäisi kouluttajien huomion posiitiivisessa mielessä. Ei kuitenkaan kannata alkaa perseilemään tai ne pistää sut sinne ihan vaan vittuilun vuoksi. Niin ja jossain vaiheessa tulee sellainen testi missä mitataan johtamistaidot. Tässä testissä kannattaa olla vaan mahdollisimman hiljaa.
"Tasa-arvoasioista vastaava ministeri Stefan Wallin (Rkp) korosti, että tasa-arvon lähtökohdat ovat kolme K:ta"
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #250 : 17.03.2008 17:39 »
tombbi Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Noniin, nyt kaivataan vinkkejä... Elikkäs miten tämän sodanleikkimisen saa ohi 180 päivässä? Mitä tuota varusmies 2008 kirjasta selailin, niin melkein kaikki koulutukset ovat 270 tai 362 päiväisiä...

Josset halua aukkiin joutua...Ole mahdollisimman passiivinen äläkä tee mitään mikä kiinnittäisi kouluttajien huomion posiitiivisessa mielessä. Ei kuitenkaan kannata alkaa perseilemään tai ne pistää sut sinne ihan vaan vittuilun vuoksi. Niin ja jossain vaiheessa tulee sellainen testi missä mitataan johtamistaidot. Tässä testissä kannattaa olla vaan mahdollisimman hiljaa.

Näillä eväillä suunnittelemaan tulevaisuutta! Kiitos ;D
I see your face but I can't decide now
If it's real or just in my mind
I see your face, and it says with a smile
"Welcome to hell, 'cause this is where you'll die"
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #251 : 17.03.2008 18:04 »
Rignel Jäsen Viestejä: 175 Basaaripisteet: 0 Profiili
Noniin, nyt kaivataan vinkkejä... Elikkäs miten tämän sodanleikkimisen saa ohi 180 päivässä? Mitä tuota varusmies 2008 kirjasta selailin, niin melkein kaikki koulutukset ovat 270 tai 362 päiväisiä...

Josset halua aukkiin joutua...Ole mahdollisimman passiivinen äläkä tee mitään mikä kiinnittäisi kouluttajien huomion posiitiivisessa mielessä. Ei kuitenkaan kannata alkaa perseilemään tai ne pistää sut sinne ihan vaan vittuilun vuoksi. Niin ja jossain vaiheessa tulee sellainen testi missä mitataan johtamistaidot. Tässä testissä kannattaa olla vaan mahdollisimman hiljaa.

Näillä eväillä suunnittelemaan tulevaisuutta! Kiitos ;D

Muista tosin se seikka, että lyhin palvelusaika ei aina ole se helpoin.
Wii: 1770 1925 2790 4764
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #252 : 24.03.2008 15:42 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili
Wohoo! Nyt on 6kk:n nakki varma. Aukiin yrittivät maanitella, muka liian hyvät paperit miehistöön ja vertaisten/kouluttajien arvioiden mukaan selvää johtaja-ainesta. Meinasivat miltei pakottaa, mutta tiukan linjan pidin ja uhkailin sivarilla. Toimi.

Arvatkaa kuka puhaltelee nollia 4.7?  ;D


Aika sluiba miäs. Olen kyllä nähnyt, kuinka monella on mieli muuttunut alokasaikana noista jutuista. Olin itsekin NIIN 180 aamun mies, mutta aamuja kilahtikin 270 että hups vain.

Eikös 270 ole se kaikkein turhin vaihtoehto? Miehistön 180 päivää ja RUK on ainakin omasta mielestäni ne joihin kannattaa pyrkiä(itseä ei "johtaja"-koulutus kiinnosta). Eihän tämä puolen vuoden nakki ole se helpoin, mutta ainakin kavereita jotka ovat 270 valinneet ovat sitä katuneet. Pelkkää sluibailua esimerkiksi kuskina ja silti menee se 3kk enemmän kuin muilla.

Itsellä vielä se 102 päivää jäljellä, eli miltei puolet käyty. Rankin osuus vielä edessä, mutta ainakin kotiutuu lämpimien kelien koittaessa ja pääsee ottamaan biniä terassille tai jonnekin etelän rannoille.



You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #253 : 24.03.2008 15:48 »
KOSHIRRO Jäsen Viestejä: 93 Basaaripisteet: 0 Profiili
Itsellä vielä se 102 päivää jäljellä, eli miltei puolet käyty. Rankin osuus vielä edessä, mutta ainakin kotiutuu lämpimien kelien koittaessa ja pääsee ottamaan biniä terassille tai jonnekin etelän rannoille.

Kyllä musta oli ainakin mukava kotiutua muiden jäädessä pakkaseen  ;D
"Tasa-arvoasioista vastaava ministeri Stefan Wallin (Rkp) korosti, että tasa-arvon lähtökohdat ovat kolme K:ta"
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #254 : 24.03.2008 17:43 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Itsellä vielä se 102 päivää jäljellä, eli miltei puolet käyty. Rankin osuus vielä edessä, mutta ainakin kotiutuu lämpimien kelien koittaessa ja pääsee ottamaan biniä terassille tai jonnekin etelän rannoille.

Kyllä musta oli ainakin mukava kotiutua muiden jäädessä pakkaseen  ;D
Sata-nolla minun mielestäni ainakin parempi kotiutua kesällä kuin talvella. Puolen vuoden miehenä I/07-erästä kotiutuneena oli kyllä herkkua se intin loppuaikakin viimeisen metsäkeikan jälkeen. Makoiltiin vain perseillämme ja kulutettiin päiviä pois pelaamalla ulkona esimerkiksi sählyä ja futista. Sitten kotiutumispäivänä fiilis oli kaksin verroin mahtava kun pääsi ruuvaamaan nollia AUK:uun jääneille.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #255 : 24.03.2008 18:01 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili On se näin parempi. Tosin ihan sama talvella tai kesällä. Elämä on niin lyhyt ettei sitä intissä kannata kuluttaa.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #256 : 09.04.2008 21:38 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Kävin sitten tänään vihdoin ortopedillä kysymässä hänen mielipidettään siitä, kannattaako minun osallistua armeijaan polvieni kanssa. En uskonut sitä silloin, mutta C-paperit tuli. En muuten ole ikinä ennen ollut näin onnellinen ja huojentunut. Nyt voinkin sitten hyvillä mielin keskittyä jatko-opiskelupaikan hakuun, kesätöiden hommaamiseen ja kesämatkan suunnitteluun. Ei tarvitse lähteä heinäkuussa leikkimään sotaa. :D
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #257 : 09.04.2008 21:44 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Kävin sitten tänään vihdoin ortopedillä kysymässä hänen mielipidettään siitä, kannattaako minun osallistua armeijaan polvieni kanssa. En uskonut sitä silloin, mutta C-paperit tuli. En muuten ole ikinä ennen ollut näin onnellinen ja huojentunut. Nyt voinkin sitten hyvillä mielin keskittyä jatko-opiskelupaikan hakuun, kesätöiden hommaamiseen ja kesämatkan suunnitteluun. Ei tarvitse lähteä heinäkuussa leikkimään sotaa. :D

Pitäisi itsekin harkita reissua ortopedille, sillä vähän on häikkää oikeassa polvessa. En yritä mitenkään intistä laistaa, mutta olisi ihan kiva saada jotain tarkennusta asiaan. Ollut jo monta vuotta, mutta eivät nuo normaalit lääkärit ole siitä osanneet sanoa juuta eikä jaata, saati sitten suositella jotain toimea. Normaalisti tuon polven kanssa ei ole ongelmia, normaalisti pelaa ja silleen, mutta uskon että intin aikana ongelmia saattaisi hyvinkin tulla.

CFrank, et viitsisi kertoa mikä siinä sinun polvessasi on vikana? Ties vaikka olisi meillä sama ongelma...


« Viimeksi muokattu: 09.04.2008 21:54 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #258 : 09.04.2008 22:31 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
CFrank, et viitsisi kertoa mikä siinä sinun polvessasi on vikana? Ties vaikka olisi meillä sama ongelma...
Diagnoosin mukaan chondromalacia patellae, eli polvirustot on epätasaiset. Tämä ortopedi tosin kiinnitti huomiotaan enemmänkin polvieni heikkouteen ja päätti ihmeen nopeasti antaa C:t. En olisi uskonut, mutta ihan älyttömän hyvin kyllä meni.

Kannattaa kyllä käydä ortopedillä. Minä en ainakaan tahtoisi mennä riskeeraamaan polviani armeijaan.
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #259 : 10.04.2008 00:20 »
tombbi Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Polvi on paska paikka rikkoa... Ite odottelen täsä, että saisi nuo koulutapaturmapaperit kuntoon, että pääsee tutkituttamaan kunnon lääkärille. Koululääkäri kun meinasi, ettei siinä mitään vikaa ole..

Ja lisäillääs sen verran vielä, ettei täysin OTksi mene. Tääläkin kun tuo intti alkaa pääle puskea, niin pitää tarkistaa mikä vika siinä polvessa on, ennen kun menee armeijaan rikkomaan sitä lisää.
I see your face but I can't decide now
If it's real or just in my mind
I see your face, and it says with a smile
"Welcome to hell, 'cause this is where you'll die"
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #260 : 10.04.2008 00:32 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Kaikilla tuntuu olevan polvet paskana. :???:

My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #261 : 10.04.2008 12:42 »
rinturi Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kaikilla tuntuu olevan polvet paskana. :???:



Hyvä syy pelata videopelejä ja katsoa animea.

EDIT: Sit vielä pari hymiötä perään ettei kukaan ota hernettä nenään.  ;D ;D ;D :lol: :lol: :lol: 8) 8) :P :rollaus: :) ;) Konsolifinistä opittua.
<@Fraeon> Heinz pelas jotain 2D-Mariota, jossa pääkkärinä oli lentävä Yoshi joka tuhos lerssillään kenttää
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #262 : 10.04.2008 13:02 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili

EDIT: Sit vielä pari hymiötä perään ettei kukaan ota hernettä nenään.  ;D ;D ;D :lol: :lol: :lol: 8) 8) :P :rollaus: :) ;) Konsolifinistä opittua.
<3 <3 <3 Elitismi <3  <3 <3
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #263 : 10.04.2008 13:30 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Lainaus
<3 <3 <3 Elitismi <3  <3 <3

On väistämätön paha  :lol: :( >:( :P

"polvillaan Nintendon edessä."


"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #264 : 11.04.2008 10:58 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Häh, mä en nyt taas ymmärrä sanan "elitismi" käyttöä tässä yhteydessä. Varmaan joku internetjuttu.
N
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #265 : 11.04.2008 11:08 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Häh, mä en nyt taas ymmärrä sanan "elitismi" käyttöä tässä yhteydessä. Varmaan joku internetjuttu.

Varmaan liittyi konsolifiniin enemmänkin kuin polviin ja vässyköihin? Vai etkö ymmärtänyt nimenomaan sitä? No sehän menee niin, että ne on kateellisia kun Pelaajalaudalla puhutaan asiaa (joskus) ja Pelaajalauta on kateellinen niille, kun Konsolifinissä spämmätään enemmän viestejä minuutissa kuin täällä vuodessa.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #266 : 14.04.2008 18:42 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Huomenna alkaa sitten THE barettimarssi. Meikäläinen vieläpä ryhmänjohtajana. Matkalla on kuusi rastia, joilla esim. perustetaan VCP (vehicle check point) tai OPT (observation post temporary). Marsittavaa matkaa tulee varmaan sellaiset 45 km. Mukana kannetaan sovellettua täyspakkausta eli reppu on oman maun ja tarpeiden mukaan pakattu, kuten kuuluukiin. Marssi kestää kaksi päivää ja niitten välisenä yönä nukutaan teltoissa. Marssin suoritettuamme baretin hopeinen kokardi vaihtuu kultaiseen.
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #267 : 14.04.2008 18:58 »
Faiska Jäsen Viestejä: 427 Basaaripisteet: 4 Profiili Hajoa siihen...
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #268 : 19.06.2008 20:44 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Perkele. Nyt tulee vähän rehellistä tiliä. Tänään oli toiset kersanttiylennykset. Ja meikäläinen jäi taas uupumaan ylennettyjen listalta. Meidän joukkueesta oli ehdolla 4 minä mukaanlukien. Kaksi valittiin. Minua oli suositeltu joukkueeni kokelaiden toimesta. Myös oma ryhmäni oli ilmaissut kokelaille, että haluaisivat minulle kessun nappulat. Kys. suositus on kyllä uskomaton työvoitto ja erittäin mairitteleva myönnytys, kun me olemme kaikki vertaisia ja kaikki periaatteessa tappelevat kolmannesta väkäsestä. Hommia olen painanut erittäin tunnollisesti ja olen omastakin mielestä ehdottomasti ansainnut ylennyksen. Ainoa asia, mitä minulla ei ole ylennettyihin verrattuna, on näkyvä ja karismaattinen persoona. En myöskään ole pitänyt itsestäni erityisesti meteliä. No, ensi viikolla teen sen, mitä parhaiten osaan eli asioiden puimisen. Menen kouluttajani puheille ja kysyn, että kuinka monta ylennystä on vielä tiedossa kotiuttamisen yhteydessä ja otan sitä kautta minun ylennyksen puheeksi. Kouluttajalla on kyllä tiedossa, että olen noheva ja ehdotettujen listallakin, mutta haluanpa varmistaa sen ylennyksen, jottei joku viime tingassa pääse kiilaamaan väliin. Tämä nimittäin vaikuttaa suoraan sotilasuraani, jota olen nyt tosissani aloittamassa. Syksyllä alkaa Kosovon rotaatiokoulutus, jonka jälkeen itse toimialueelle vuodeksi tai puoleksi. Sillä, onko alikersantti vai kersantti, on suuri vaikutus siihen, minkälaisen tehtävän operaatiossa saa hoidettavakseen. Haluan vastuullisen johtamistehtävän, joita ei juuri alikräkätille heru. Vuoden verran nollaus Kosovossa viestimies vitosena ei kiinnosta yhtään.

« Viimeksi muokattu: 19.06.2008 20:55 kirjoittanut Joel-san »
tallennettu
Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS « Vastaus #269 : 19.06.2008 20:53 »
tuhis Vieras Kannattaa olla rento, mutta täytyy sitä itsestään ääntäkin pitää. Vähänkin kun osoittaa väränkaltaista vakavuutta niin se tuntuu olevan merkki siitä että ei korpraalia korkeammaksi ole asiaa. Joka on minusta pelkästään hyvä asia. Eipä ole erityisen pahaa sanottavaa kenestäkään, mutta kaikkea paskaa ei onnistuta siivilöimään ja meilläkin oli joku nukkavieru lestaadiolaisnysverö joka sitten räksytti mielipuolisena kun oli ränkkiä. Onneksi vammaisimmat tyypit jäivät ilman yhtäkään ylenemistä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines