Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Profiili
Yhteenveto
Näytä tilastot
Näytä kirjoitukset

  Näytä kirjoitukset
Sivuja: 1 ... 10 11 12 13 14 [15]
421  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Rattiohjaimet - koska autopelisi on sen arvoinen : 11.07.2011 14:30
Itsellä on nyt tullut mietteihin toi G27. Riparin jälkeen saanen hyvni rahaa joten se ei siitä ole kiinni.
Nykyinen DFGT:ni on huippuratti, mutta tossa G27:ssa on oikeastaan toi H-kaavio, kytkin ja siipiviahteet jotka kiinnostaisivat. Ja tietty se nahkapinta :)

Kysyisin vaan, että onko se sen rahan arvoinen?

Ja jos sen ostaa, niin varmaan kannattaisi ostaa jokin teline siihen tarkoitukseen. Tällä hetkellä meen keittiöjakkaralla ;D

Älähän nyt keittiöjakkara täälläkin oli käytössä tai no ei enään kun se oli nyt tietyistä syistä vähän sanotaanko näin epätukeva. Joten siirsin TV:n kuvan tietokoneen näytölle.

Itse omistan juurikin tuon g27 kun G25 lakkasi toimimasta ja kun vein sen huoltoon, niin liike antoi G27 takaisin kun maksoin 40e väliä.
Täytyy sanoa, että itteeni ei kiinnosta tuo H-kaavio ratissa, mutta mitänyt olen kokeillut niin toimiva pelihän toi on.

Mitä taas nahkapintaan tulee niin se on mukavan sileä ja sitä voi hiplata vaikkei pelaisikaan. Aaaahhh.
No joo, toi siipivaihde on todella hyvä systeemi. Alkujaa kun aloittelin ratilla ajamista, niin ajoin automaatilla kun ei jaksanut vaihteita vaihdella. Mutta sanoisin, että jos ajopeleissä haluaa päästä parhaisiin mahdollisiin aikoihin niin siipivaihteet ovat ainakin itselleni pakollinen. Automaatti tuppaa vaihtamaan vähän väärissä paikoissa.

Tuosta ratista itselläni ei ole minkään valtakunnan kokemusta, mutta jos todella haluat uuden ratin niin G27 on mainio valinta. Hiljainen, mukava, helppo ja toimiva.
422  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 11.07.2011 14:14
Epi suositteli jo rattia toisessa aiheessa joten kiitos hänelle vielä kerran.

Olihan siina TeamVVV videoissa KERS käytössä ja hän ajoi ratilla, niin mielenkiintoista miten se soveltuu itse peliin. Uskoisin, että kartassa on esim. sininen alue tai vastaava. Harjoituksissa urassa kisainsinööri kertoo paikat? Ken tietää tässä vaiheessa, viime vuonna CM ei tehnyt vahinkomallinnus videota, mutta IGN teki. Jos/kun turva-auto tulee, AI kolaroi enemmän? Ja romua tulee helpommin? Tuskin ne varsinaista kolari videoo tekee...

Ah, no en tarkoittanutkaan varsinaista kolari videota, vaan videota jossa näytetään myös ohimennen vaurimallennusta.
Ja tosta videosta heräsikin mielenkiiintoi KERS:in ja ratin nappuloihin, sillä (jos nyt puhumme samasta videosta) napin painaminen oli niin vaikean näköistä.
Itse tässä olen sovitellut peukaloitani ratin ylänapeille ja kuten aikasemmin sanoin niin kylläne sinne saa menemään ja tottumis kysymyshän se varmasti on.

Kenties DRS:n voi laittaa ns. automaattiseksi, että peliavittaa kuljettajaa avaamalla sen kun on tarpeeksi lähellä. No en tiedä onko tässä mitään iloa... Vähän samantyylinen kuin oikeastikkin eli vilkku DRS tjsp. olisi varmaan ihan toimiva.

Sitten vielä toi turva-auto ja AI:n kolarit vähän pistävät hirvittämään bugien osalta. Kunhan ei kävis silleen, että lähes joka kilpailussa Bernd Mayländer pääsee kaasuttamaan radalle.
On muuten jännä, että Nokian uudet puhelimet vuotavat maailmalle jo ennen julkistusta jne. , mutta tuo turva-auto salaisuus on pystytytty pitämään salassa. Jossain on siis onnistuttu?
423  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 11.07.2011 13:03
Tuon hintaista rattia en osaa suositella, mutta itse olen miettinyt tuota KERS ja DRS systeemiä ratinnappuloille.

Omistan itse g27 ja täytyy myöntä, että ratin napit eivät ole ihan parhaat mahdolliset tähän käyttöön. Ainakaan omat sormeni eivät mene parhaalla mahdollisella tavalla napille, joten näiden käyttö ainakin alkuunsa on varmasti hieman haastavaa. Tietysti eihän DRS:ää luultavasti paljoa edes tarvitse käyttää, mutta tuo KERS vähän mietityttää. Jos vaikka pääsen kisan johtoo ja kasvatettua eroa niin viitsinkö enään vaivautua painamaan tuota nappia?
Ehkä en.
Ainakin näin alkuun on luottavainen fiilis, että ne peukalot löytää tiensä napille ainakin ajan kanssa.

Onkos muuten tietoa vielä, että miten tuo DRS on toteutettu? Tarkoitan siis, että miten peli-ilmoittaa minulle, että voin käyttää sitä?
Itse en ole jaksanut vaivautua kovin tutkailemaan noita kuvia niin tarkkaan, että olisin tämmöisen huomannut.

Ja kiltti Codemasters, voisitteko laittaa videota vauriomallennuksesta. Turva-auton ohella odotan vauriomallennusta enemmän kuin innoissani. Pahoin kuitenkin "pelkään", että siitä tulee ainakin omaan mieleeni vielä liian anteeksiantava...
424  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 09.07.2011 20:03
Lainaus
Joka paikassa sanotaan, että pelissä on oikeat F1 säännöt tältä kaudelta,
mutta entä 107% sääntö ja mitenköhän se toimii ns. erikoistapauksissa?

Olisiko pelissä näin: kaikki pääsevät 107% sännön sisään. Jos ajaa kolarin vaikka minä niin eiköhän ''FIA'' armahda minut, varmaankin AL kuskien kanssa jos kolaroivat.

Täytyy myöntää, etten itse edes muistanut tuota 107%:n sääntöä.
Voisikohan nuo erikoistapaukset seuraavat:

Jos pelaaja ajaa jotain kärkiautoa tai keskikastinkin niin peli armahtaa pelaajan ja päästääpeliin. Tietysti myös mm- pisteet voisivat edesauttaa asiaa.

Jos taasen pelaaja ajaa häntäpään autoa, niin asia olisi huonommin. Mutta mikäli joku tekninen vika tai kolari iskee niin armahdus voisi olla häntäpäällekkin hyvä ratkaisu.

Tässä nyt muutama ehdoitus jotka katsoisin ihan toteutettaviksi, tietysti myös harjoituksia voitaisiin katsella, mutta en tiedä meneekö tämä jo liian monimutkaiseksi.
Pääasia että tämä toteutettaisiin nyt jotenkin ja toivotaan, ettei iske bugeja.

425  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 08.07.2011 20:29
Olisihan se aika ihmisen kiusaamista, jos tuo keltainen lippu on "vahingossa" päällä etusuoralla.

Itseä ei tuo kaksinpeli ainakaan split screenillä niin paljoa kiinnosta, mutta pakollinen lisähän se tälläiseen peliin on. Kun katsoo tuota alempaa kuvaa kaksinpelistä, niin huomaa ettei vaurionmallennus ole ainakaan vielä sillä tasolla mitä ainakn itse haluaisin. Aikarajusti saa vielä ajella toisiin autoihin. Itse nimittäin kuulun niihin, joka mielellään kävisi vaihtamassa sen etusiiven pienestä kolhusta jonka on tyhmyyttään aiheuttanut. Nyt saa vielä ajaa toisen perään eikä vahinkoa synny.

Katsellaan, onhan tässä aikaa vielä riemastua, mutta myös pettyä.
426  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 08.07.2011 19:48
Moi. Elikkäs tulipas tehtyä tännekin tunnus. Jo viime vuonn tuli vakoiltua teidän keskustelua f1 2010: stä. Tätäkin tullut aktiivisesti seurattua, mutta jostain syystä ei ole tullut liityttyä. Mutta nyt aika on koittanut!

Tämä turva-auto asia sai tämän liittymisen aikaan. Tosiaan mielenkiintoinen asia, jotkut codemasterssin foorumilla väittävät ettei SC taulu ole ns. On vaan off. Toivon, että se on päällä, todellakin.

Oletteko ajatelleet, että kolari itsessään tapahtui jossain radan keskivaiheen tienoilla, mutta miksi sitten keltainen lippu välkkyi jo suoralla? Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eihän keltaisten lippujen pitäisi olla noin aikaisin voimassa ELLEI turva-auto ole radalla?

Vielä tänään olin pettynyt tähän peliin, mutta tuo uusi video ja etenkin toivo turva-autosta toi sen takaisin ja vielä enemmän!
Sivuja: 1 ... 10 11 12 13 14 [15]
Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines