Re: X-Files arvostustopic!
« Vastaus #102 : 27.07.2008 00:00 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Leffan tuotantoyhtiö muuten käärii vain puolet maailman lipputuloista, joten jos leffan budjetti on 30 miljoonaa niin elokuvan pitää tuottaa 60 milj. jotta sen tekijät saisivat rahansa takaisin.
Kannattaa tosin muistaa, että monille elokuville DVD/videovuokraus-kierros on paljon merkittävämpi tulonlähde kuin itse leffakierros. Tämä on erityisten totta etenkin näiden pienten julkaisujen kohdalla.
Onhan se näinkin, mutta luulen että se teatterikierros merkitsee enemmän. Eihän Kultainen Kompassikaan ilmeisesti saa nyt jatkoa kun se ei tuottanut teattereissa niin paljon kuin olisi pitänyt. Vaikka plussan puolelle ymmärtääkseni kuitenkin päästiin.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #107 : 31.07.2008 13:28 »
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
« Vastaus #108 : 31.07.2008 13:42 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Mikäli I want to believe on samaa luokkaa kuin kolmen tähden Viikon hirviö -jakso filuissa, on se siltikin omalla asteikollani todella katsottava tapaus. No, huomennahan sen näen!
Hyvä, että on odotukset korkealla!
Minä saan jo pieniä kiksejä kun TV-mainoksessa näytetään lumista maisemaa ja sitten kuuluu vain: "Mulder"..."Scully" päänäyttelijöiden äänellä ja sen jälkeen kuuluu klassinen sävel....
Tämä tunnelma on myyty minulle jo vuosia sitten, ja olen toivonut kaikki nämä vuodet jatkoa tälle sarjalle. Joten en todellakaan aio pilata pitkää odotusta ja tunnelmaa joka on sarjan faneille varmasti tarpeeksi, sillä että odottaisin koko vuoden elokuva tapausta.
Ei sillä että en arvostaisi sitä että sarjasta tehtäisiin hieno elokuva, mutta olen vain ollut jonkinlainen X-Files fani jo kauan, joten valehtelisin jos sanoisin että en nauttisi vain siitä että saan uuden X-Files seikkailun Mulderin ja Scullyn kanssa samalla tutulla tunnelmalla. Eli menen katsomaan X-Files tarinaa, ja olen tyytyväinen jos sen saan. Toivon vain että leffa menestyisi edes sen verran että saisimme jatko-osia.....pahalta tosin näyttää.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #112 : 31.07.2008 15:11 »
tuhis
Vieras
Niin siis onko elokuvaan muuten kannattanutkaan suhtautua kuin perinteisenä jaksona, mutta isolla rahalla? Itse en luultavasti tykkää yhtään, vaikka Scully onkin nätti.
tallennettu