Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 ... 63
Tulostusversio
Aihe: Viimeksi nähtyjä elokuvia  (Luettu 482624 kertaa)
Vs: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1620 : 17.12.2015 12:17 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili No, oliko se hyvä?
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1621 : 17.12.2015 12:21 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
No, oliko se hyvä?

Lainaan itseäni spoiler-viestistäni. Olisihan tämän voinut jättää näkyville.

"No olihan se hyvä. Hyvä Star Wars -elokuva siis. Tietysti tällaisissa elokuvissa on typeryyksiä, mutta ei näitä myöskään katsota samalla tavalla kuin mustavalkoisia puolalaisia teenjuontielokuvia."
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1622 : 17.12.2015 14:23 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
No, oliko se hyvä?

Lainaan itseäni spoiler-viestistäni. Olisihan tämän voinut jättää näkyville.

"No olihan se hyvä. Hyvä Star Wars -elokuva siis. Tietysti tällaisissa elokuvissa on typeryyksiä, mutta ei näitä myöskään katsota samalla tavalla kuin mustavalkoisia puolalaisia teenjuontielokuvia."

Riippunee tosiaan vähän, mitä Star Warsiltaan hakee. Lucas ei  ole varmasti tykännyt, mutta suurin osa kuluttajista pitänee. Alkuperäisten henkeä modernilla otteella. Itse olin mielissäni.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1623 : 17.12.2015 16:53 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Star Wars: The Force Awakens

Ihan OK leffa. Mun mielestä tämä oli ihan samanlainen kuin Abramsin Star Trekit, joten niistä voi päätellä kuinka paljon diggaa tästä. Ihan viihdyttävä pätkä mutta siihen se itellä jääkin. Ei jäänyt mitään kummempia fiiliksiä tai muistoja tuosta. 2 tuntia putkeen toimintaa ilman minkäänlaista tarinaa tai hengähdystaukoa ja sitten lopputekstit ruudulle.
tallennettu
Vs: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1624 : 17.12.2015 20:07 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Itse taas tykkäsin nimenomaan hengähdystauoista. Varsinkin Reyn hahmo pohjustettiin mielestäni hyvin. Ihmisenä, toisin kuin esim. moni prequel-trilogian hahmoista. Star Warsin maailmasta tuli jotenkin astetta elävämpi myös sen myötä, kun stormtrooperit kuvattiin niin ikään ihmisinä eikä vaan cannon fodderina.

Oli mukana toki pöljyyksiäkin, mutta niin oli episodeissa IV-VI:kin.

Pahiskin deliverasi. Hyvä look, hyvä ääni, ja persoona oli...

Spoileri (osoita katsoaksesi)
tallennettu
Vs: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1625 : 18.12.2015 14:37 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Katsoin alkuperäisen Star Wars -trilogian toista kertaa vasta tällä viikolla, viimeksi olen tuon nähnyt ehkä joskus alle 10-vuotiaana, eli minulla ei ole minkäänlaista tunnesidettä tähän sarjaan tai universumiin. Ihan charmikasta scifi/seikkailuhömppää, vaikka elokuvat ovatkin kestäneet huonosti ajan hammasta (vrt. esim Alienit tai The Thing samalta ajanjaksolta). Special Editionin kamalat päälleliimailut näyttivät juuri niin hirveiltä, mitä fanit antavat olettaa. Etenkin Return of the Jedin loppu, jossa esiosien Anakin Skywalker virnuilee ilman mitään kontekstia hologrammina Yodan ja Obi-Wanin vieressä. Miten minun oletetaan tietävän kuka tämä tyyppi on, kun en ole nähnyt esiosia ollenkaan? Olisi pitänyt ladata ne Despecialized Editionit.

Anyway, The Force Awakens tuli katsottua ja olihan se hyvä ja viihdyttävä elokuva, vaikka tapahtumat alkavatkin jo hälvetä mielestä.

Spoileri (osoita katsoaksesi)

The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1626 : 18.12.2015 15:10 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Katsoin alkuperäisen Star Wars -trilogian toista kertaa vasta tällä viikolla, viimeksi olen tuon nähnyt ehkä joskus alle 10-vuotiaana, eli minulla ei ole minkäänlaista tunnesidettä tähän sarjaan tai universumiin. Ihan charmikasta scifi/seikkailuhömppää, vaikka elokuvat ovatkin kestäneet huonosti ajan hammasta (vrt. esim Alienit tai The Thing samalta ajanjaksolta). Special Editionin kamalat päälleliimailut näyttivät juuri niin hirveiltä, mitä fanit antavat olettaa. Etenkin Return of the Jedin loppu, jossa esiosien Anakin Skywalker virnuilee ilman mitään kontekstia hologrammina Yodan ja Obi-Wanin vieressä. Miten minun oletetaan tietävän kuka tämä tyyppi on, kun en ole nähnyt esiosia ollenkaan? Olisi pitänyt ladata ne Despecialized Editionit.

Anyway, The Force Awakens tuli katsottua ja olihan se hyvä ja viihdyttävä elokuva, vaikka tapahtumat alkavatkin jo hälvetä mielestä.

Spoileri (osoita katsoaksesi)


Spoileri (osoita katsoaksesi)


Episodi 4-6 -akselin muokkailu on kyllä täysin käsittämätön keissi. Itse asiassa tuo uuden Anakinin hengailu Jedin paluun lopussa on rikkeistä pienin siinä mielessä, että ulkomuodollisesti toteutettu efekti sopii hyvin muiden henkien rinnalle. Toki se, että ratkaisu sitoo esiosat ikään kuin pakolliseksi osaksi katselukokemusta on hanurista. Kaikkein käsittämättömimmät aivopierut löytyvät kuitenkin ekasta osasta. Parhaimmillaan ei ennen kanttiinaosiota näe edes niitä kohtauksia, kun ruudussa on tietokonepelistä revitty dinosauruksen pakara sekuntikaupalla. Niin kamalan näköistä.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1627 : 18.12.2015 23:18 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Paluu tulevaisuuteen 1-2 katsoin juuri ekan kerran ikinä. En yhtään ihmettele, miksi ovat sellaisessa kulttimaineessa. Aivan helkkarin hyviä. Efektit vanhentuneet toki, mutta tarina ja sen kerronta 5/5.
tallennettu
Re: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1628 : 18.12.2015 23:37 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Tuli katsottua A New Hope Despecialized-versio. Varmaan ensimmäinen kerta, kun näen tämän ilman mitään lisättyä paskaa. Tai ehkä ihan ekan kerran, kun olen nähnyt, niin kyseessä on ollut joku tarpeeksi vanha VHS-versio mutta sen jälkeen on aina päässyt "nauttimaan" niistä hienoista CGI-hahmoista ja lisätyistä kohtauksista. Mutta tämä oli kyllä hyvä. Suosittelen jokaiselle, jos vaan saa nämä käsiinsä. Vielä kun Disney tajuaisi julkaista ne originaalit versiot BD:lle..

Pakko kyllä arvostaa miten iso homma näissäkin on varmaan ollut. Todella hyvää jälkeä myös. Huomenna sitten Empire Strikes Back ja sunnuntaina Return of the Jedi.
tallennettu
Vs: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1629 : 19.12.2015 02:04 »
Discokuningas Jäsen Viestejä: 60 Basaaripisteet: 0 Profiili No Star Wars katsottu. Itsehän olen nykyään lähinnä sellainen taideleffa friikki. Kaikki perus massaelokuva on sontaa ollut jo monet vuodet. kaikenmaailman tietokone efektit ja 3d ovat tehneet elokuville hallaa. Keskitytään pintaan sisällön sijaan. Olen ihannoinut tässä 80- ja 90-lukujen leffoja jo jonkin aikaa ja katsellut niitä nostalgiamielessä ja silloin osattiin tehdä hyvää ihan normaalia taviksille suunnattua elokuvaa. Minusta tämä uusi Star Wars osoittaa että se on vieläkin mahdollista. Tykkäsin aika paljonkin kun ottaa huomioon että vasta trilogian eka osa. Ei ihan isoissa sfääreissä oltu vielä kuten ei oltu aikanaan episode IV:ssäkään vielä. Pohja hyvälle trilogialle on olemassa. Ja oikeasti en ole nauttinut tämän tyyppisistä elokuvista kunnolla varmaan ainakaan kymmeneen vuoteen. Miinuksena nyt voi sanoa että kaikki juonenkäänteet arvasin ja liiaksi samoja kikkoja ja juonenkäänteitä kun aiemmissa. Mutta toisaalta ehkä se tekee osittain saman fiiliksen kuin silloin joskus. Joka tapauksessa tykkäsin paljon sellaiseksi elokuvaksi kun se on. Ja ehkä tämä saa hanat nyt auki ja aletaan tekemään hyvää perusleffaa pitkästä aikaa.
tallennettu
Re: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1630 : 20.12.2015 21:17 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Nyt on katsottu kaikki originaalit originaalit Star Warsit. Suosittelen kyllä ehdottomasti tsekkaamaan nuo Harmy's Despecialized -versiot, jos vaan yhtään sarjasta diggailee. Erittäin hyvin toteutettu restoraatio ja paljon miellyttävämpi kokemus noihin pilattuihin versioihin verrattuna. Ei tule kyllä noihin hyllyssä oleviin BD-versioihin varmaan kajottua..

Huomenna sitten The Force Awakens  :)
tallennettu
Vs: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1631 : 20.12.2015 22:38 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Terminator Genisys katsottu (Star Wars vasta huomenna). Pakko myöntää tämä yllätti. Oli ihan katsottova. Loppu ehkä meni vähän yli tai siinä tehtiin huonoja valintoja. Mutta muuten, yllättävän hyvä. Terminator 3 ei ole lähelläkään samassa luokassa tämän kanssa ja vaikka edellinen oli lähtökohdiltaan vallan mainio, tässä toteutus oli jotenkin enemmän mieleeni. Vaikka kahden ensimmäisen tunnelmasta ollaan aika kaukana. Ensimmäinen kun nojaa melkein jopa kauhun puolelle ja toinen vähintäänkin tiukkaan jännitykseen, Genisys on silkkaa hollywood toimintaa. Verta ei ollut, uhkaavat tilanteet oli siloteltu kevennyksillä ja yksi hahmon oli mukana vain komiikan vuoksi. Ei ne nyt varsinaisesti häirinnyt, mutta eihän tämäkään Cameronin terminaattoreita takasin tuo, jos joku niin toivoo. Vaikka tuskin tämä oli tarkoituskaan.

Arskakin veti paremmin kuin T3:ssa ja Emilia Clarke sopi yllättävän hyvin Sarahin rooliin. Roolikaan ei ollut niin paljon eksynyt alkuperäisestä. Kyle Reese on taas eri juttu. Jai Courtney hoiti homman paljon paremmin kuin Die Hardissa, mutta ei tätä hahmoa kyllä Kyle Reesenä pidä. Eli ihan jees, mutta Kyle Reese tämä ei ollut. Tosin tätä tuskin voi laittaa vain Courtneyn piikkiin.

Yllätti: 3/5, eli hyvä
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1632 : 21.12.2015 20:06 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Olihan se Star Wars hyvä. Ei ehkä ihan niin hyvä, kuin toivoin mutta hyvä silti. Yhdyn edellisten kommentoijien näkemyksiin. Reyn hahmo ja näyttelijä varsinkin oli positiivinen yllätys.

Spoileri (osoita katsoaksesi)


Tuli mentyä katsomaan 3D:nä, kun oli sopivin aika, mutta oli kyllä virhe. En tiedä miksi, mutta ekaa kertaa joku oli oikeasti pielessä. Ei pystynyt kunnolla uppoutumaan leffaan, kun tuntui siltä että sitä katsoi jonkun ikkunan läpi. Ei ollut vaan minä ja elokuva, vaan minä, lasit ja elokuva. Ennen ei ole ollut tälläistä ongelmaa, mutta nyt häiritsi hemmetisti varsinkin alussa. 3D:stä ei edes ollut mitään iloa, haittaa vaan. Harvoin 3D-version valitsen, mutta ei varmaan tule enää mentyä katsomaan..

Paska tekniikka.
tallennettu
Vs: Re: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1633 : 21.12.2015 22:50 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili
Tuli mentyä katsomaan 3D:nä, kun oli sopivin aika, mutta oli kyllä virhe. En tiedä miksi, mutta ekaa kertaa joku oli oikeasti pielessä. Ei pystynyt kunnolla uppoutumaan leffaan, kun tuntui siltä että sitä katsoi jonkun ikkunan läpi. Ei ollut vaan minä ja elokuva, vaan minä, lasit ja elokuva. Ennen ei ole ollut tälläistä ongelmaa, mutta nyt häiritsi hemmetisti varsinkin alussa. 3D:stä ei edes ollut mitään iloa, haittaa vaan. Harvoin 3D-version valitsen, mutta ei varmaan tule enää mentyä katsomaan..

Paska tekniikka.

Ei ole mitään käryä pääkaupunkiseudun elokuvateattereiden tilanteesta, mutta epäilisin että 3D-tekniikka on sitä samaa mitä täällä? Eli painavat aktiivilasit käytössä?
Kokoelma
tallennettu
Vs: Re: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1634 : 21.12.2015 22:56 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Paska tekniikka.

Ei noita jälkikäteen 3D:ksi muunnettuja leffoja kannata käydä katsomassa. Oikeasti 3D:nä kuvattu leffa toimii vaan niin paljon paremmin. Esimerkiksi Gravity oli 3D:nä upean näköinen.

IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1635 : 22.12.2015 01:11 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Star Wars nähty. Yllätyin ja pidin. Pidin oikeastaan yllättävän paljon. Helposti Top-3 Star Wars -leffa, heti New Hopen kannassa. Koko touhu oli jotenkin toteutettu niin nostalgisen viihdyttävällä tavalla, että hymy nousi useamman kerran leffan aikana. Sinänsä aika laskelmoitua, mutta onko sillä väliä jos se toimii. Kuitenkaan irrallisia viittauksia ei juurikaan ollut.

Ja sitten spoilerit. Ja siis oikeita, "voi vittu spoilasi leffan pahasti" -tason spoilereita, eli älä lue jos haluat kokea ne itse.
Spoileri (osoita katsoaksesi)

Teknisesti elokuva oli tehty mielestäni todella hyvin. Lucasin edellisen trilogian "tehdään-näin-koska-se-on-hieno" -fiilis loisti poissaolollaan. Ja ei sillä että tässäkin ei olisi ollut hienoa kohtauksia, mutta kokonaisuus oli paljon toimivampi.

Näillä tunnelmilla 4/5. Voi muuttua kun vielä vähän sulattelee, mutta meikäläisen top-3 Star Wars -leffat meni kyllä uusiksi.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1636 : 22.12.2015 05:21 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Tuli mentyä katsomaan 3D:nä, kun oli sopivin aika, mutta oli kyllä virhe. En tiedä miksi, mutta ekaa kertaa joku oli oikeasti pielessä. Ei pystynyt kunnolla uppoutumaan leffaan, kun tuntui siltä että sitä katsoi jonkun ikkunan läpi. Ei ollut vaan minä ja elokuva, vaan minä, lasit ja elokuva. Ennen ei ole ollut tälläistä ongelmaa, mutta nyt häiritsi hemmetisti varsinkin alussa. 3D:stä ei edes ollut mitään iloa, haittaa vaan. Harvoin 3D-version valitsen, mutta ei varmaan tule enää mentyä katsomaan..

Paska tekniikka.

Ei ole mitään käryä pääkaupunkiseudun elokuvateattereiden tilanteesta, mutta epäilisin että 3D-tekniikka on sitä samaa mitä täällä? Eli painavat aktiivilasit käytössä?

Tennispalatsi 1, eli passiivilasit.

Kuten Kabanossi sanoikin, kyllä se joihinkin sopii. Harvassa vaan ovat sopivat leffat suhteessa siihen, että varmaan puolet näytöksistä on nykyään 3D:nä.
tallennettu
Vs: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1637 : 22.12.2015 08:25 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Mietittiin porukassa ensin menisikö katsomaan 3D:nä, mutta Flamingossa kun käytiin, jossa aktiivilasit on käytössä, niin valinta oli aika selkeä. 2D katsottiin ja ilmeisesti aika hyvä valinta. Tosin en nyt heti muista elokuvaa joka olisi jäänyt juuri 3D:n vuoksi mieleen. Gravity voi olla tälläinen, mutta senkin olen nähnyt vain 2D:nä. Hyllyssä olisi Hugo 3D, jota on kehuttu hyväksi 3D elokuvaksi, niin ehkä se tekee poikkeuksen sääntöön. Pitäisi vaan katsoa se vielä...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1638 : 22.12.2015 08:34 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Gravity ja The Walk hyötyivät 3D:stä. Ensiksi mainittu taitaa olla vieläkin suurnäyte siitä millaisen fiiliksen sillä voi teatterissa saada aikaan.

Valitsen aina muuten 2D-näytöksen vaikka pyörisi pienessä salissa. Onneksi ainakin Sellossa tänä vuonna laittoivat isojakin leffoja (Spectre ja Mockingjay Part 2) pyörimään ykkös-salissa 2D 4K:na. Ärsyttää aina jos pakottavat pelkän 3D:n suurimpaan saliin kuten Star Warsinkin kanssa kävi.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1639 : 22.12.2015 09:23 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Onko Sellossa muuten Finnkinon ainoa 4k projektori?
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1640 : 22.12.2015 11:36 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Tuli mentyä katsomaan 3D:nä, kun oli sopivin aika, mutta oli kyllä virhe. En tiedä miksi, mutta ekaa kertaa joku oli oikeasti pielessä. Ei pystynyt kunnolla uppoutumaan leffaan, kun tuntui siltä että sitä katsoi jonkun ikkunan läpi. Ei ollut vaan minä ja elokuva, vaan minä, lasit ja elokuva. Ennen ei ole ollut tälläistä ongelmaa, mutta nyt häiritsi hemmetisti varsinkin alussa. 3D:stä ei edes ollut mitään iloa, haittaa vaan. Harvoin 3D-version valitsen, mutta ei varmaan tule enää mentyä katsomaan..

Paska tekniikka.

Ei ole mitään käryä pääkaupunkiseudun elokuvateattereiden tilanteesta, mutta epäilisin että 3D-tekniikka on sitä samaa mitä täällä? Eli painavat aktiivilasit käytössä?

Tennispalatsi 1, eli passiivilasit.

Kuten Kabanossi sanoikin, kyllä se joihinkin sopii. Harvassa vaan ovat sopivat leffat suhteessa siihen, että varmaan puolet näytöksistä on nykyään 3D:nä.

Joo, lähtökohtaisesti 3D-näytökset ovat boikotissa. Huonompi kokemus kalliimpaan hintaan kun on varsin anteeksiantamaton paketti. Vaan on se paikallaan silloin tällöin. Epin esiin nostamat Gravity ja The Walk lienevät ne kovimmat. Plus, Avatar oli aikanaan varsin vaikuttava ensipuraisu 3D:hen isolla ruudulla. Teknisesti, that is.


Star Wars nähty.

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Spoileri (osoita katsoaksesi)
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1641 : 22.12.2015 17:56 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Onko Sellossa muuten Finnkinon ainoa 4k projektori?
Ja mikä homma tää muutenkin on? Oon eläny siinä luulossa että teattereissa tykit pystyvät vähintään tuohon resoon, vai puhutaanko jostain 2K:sta.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1642 : 22.12.2015 18:22 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Onko Sellossa muuten Finnkinon ainoa 4k projektori?
Ja mikä homma tää muutenkin on? Oon eläny siinä luulossa että teattereissa tykit pystyvät vähintään tuohon resoon, vai puhutaanko jostain 2K:sta.

Tämä ei ole raakaa teatterityöntekijöiltä kuulemaani faktaa, mutta tietääkseni Finnkinon muut digitykit suoltavat 1080p tai 2K-resoa. Sellossa taitaa tosiaan olla ainakin PK-seudun ainoa 4K-sali, toistaiseksi (ykkönen).

Filmiprojektorit sitten pystyivätkin näyttämään yli 4K-tarkkuuden, mutta Finnkino korvasi viimeisetkin filmiprojut digitaalisilla teattereistaan vuoden 2012 alkupuolella.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1643 : 22.12.2015 19:10 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Jotenkin läppä, että tossakin on menty tavallaan taaksepäin  :rollaus:
tallennettu
Vs: Re: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1644 : 22.12.2015 22:07 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Jotenkin läppä, että tossakin on menty tavallaan taaksepäin  :rollaus:
True. Star Warsia katsoessa huomasi että Flamingon 2 salissa saattaa jopa olla 1080p. Kuva näytti jotenkin niin rakeiselta alussa, että melkein alkoi vituttamaan. Onneksi tämä ei lopulta varsinaisesti häirinnyt elokuvan mittaan, kun fiilis vei mukanaan, mutta ei se kuva terävä ollut. Toki ongelma saattoi olla jossain muussakin... Mutta muutenkin tuntuu että Flamingon salit on jätetty jotenkin "heitteille". Vieläkään ei ole esim. uusittu 3D:tä passiivi tekniikkaan, jolla sentään jaksaisi laseja pitää päässä.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1645 : 22.12.2015 22:20 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Turun Kinopalatsissa Star Warsin lopputekstien jälkeen VLC-ohjelma pieneni full screenistä Windows-työpöydälle samalla kun porukka naureskeli ja otti kuvia kankaasta. :lol: Olihan se jotenkin hämmentävää ajatella, että leffat pyöritetään nykyään tuohon tapaan kankaalle.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1646 : 23.12.2015 08:15 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tuli tuosta 4K:sta mieleen, että kun keväällä siitä kuultiin kaverin kanssa niin haluttiin tietysti mennä Selloon katsomaan tyyliin mikä tahansa leffa 4K:na mikä nyt sattuisi siellä ensiksi pyörimään.

Löysin sitten itseni kaverini kanssa Magic Mike XXL:n 4K-näytöksestä tutkailemassa miten öljytyt ja lihaksikkaat vartalot hötkyivät suurella kankaalla.

En nauttinut siitä. Kovinkaan paljon.

Vähän. Koska kuva.  :o


Itseasiassa en ollut siellä. Pelkästään kaverini. Jep, niin se oli.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1647 : 23.12.2015 10:41 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Siis oli ihan selvää että digitaalisten projektorien tullessa kuvanlaatu heikkeni huomattavasti ainakin finnkinoissa. Hienoa muistella sitä vaahtoamista mitä monessa paikkaa harrastettiin filmin kuolemasta. No ei ole ensimmäinen kerta kun siat eivät ole kaivanneet helmiään.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1648 : 23.12.2015 15:12 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Tuli tuosta 4K:sta mieleen, että kun keväällä siitä kuultiin kaverin kanssa niin haluttiin tietysti mennä Selloon katsomaan tyyliin mikä tahansa leffa 4K:na mikä nyt sattuisi siellä ensiksi pyörimään.

Löysin sitten itseni kaverini kanssa Magic Mike XXL:n 4K-näytöksestä tutkailemassa miten öljytyt ja lihaksikkaat vartalot hötkyivät suurella kankaalla.

En nauttinut siitä. Kovinkaan paljon.

Vähän. Koska kuva.  :o


Itseasiassa en ollut siellä. Pelkästään kaverini. Jep, niin se oli.

Kamoon, kyllä me sua ymmärretään.

Oothan sä laudan päähopo.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Viimeksi nähtyjä elokuvia « Vastaus #1649 : 23.12.2015 17:22 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili No eipä siinä 2K:lla ja 4K:lla oikeasti kovin merkittävää eroa ole. Outoa silti että 4K alkaa olemaan standardi ihmisten olohuoneissa.

Toimitetaankohan digitaaliset elokuvat edelleen kovalevyillä teattereille, vai saadaanko noi jollain gigasella yhteydellä jo imuteltua.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Sivuja: 1 ... 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 ... 63
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines