Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16
Tulostusversio
Aihe: Mitä telkusta tulee?  (Luettu 142355 kertaa)
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #360 : 15.02.2012 22:40 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Onhan se vähän tyhmää  :P
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #361 : 15.02.2012 22:45 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Silloinhan minkä tahansa kamppailulajin harrastaminen on typerää.
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #362 : 15.02.2012 22:56 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili Melficen trolliin ei olisi pitänyt mennä, mutta mentiinpä kuitenkin...

Niin, kaikkihan on typerää, missä saattaa sattua. Alkoholi, nyrkkeily, vapari, riippuliito jne. Järkevä ja ajatteleva ihminen kuitenkin saa itse päättää miten ja mihin aikansa käyttää ja mitä riskejä ottaa.

On täyttä hölmöyttä lähteä vinkumaan siitä, että elämä on vaarallista.
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #363 : 15.02.2012 23:04 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Vapaaottelu on parasta ja puhtainta urheilua mitä on. Ei sääntöjä. Siinä mies ottaa miehestä mittaa ja katsotaan kumpi on vahvempi niin henkisesti, fyysisesti kuin teknisesti.

"Vapaaottelua on helppo seurata, koska kaikki ymmärtävät, mistä on kyse. Taistelu on geeneissä. Nyky-yhteiskunta vaatii, että vaistot ja vietit työnnetään taustalle. Vapaaottelu on urheilulaji, jossa alkukantaisia vaistoja hyödynnetään." -Anton Kuivanen

Jos Snake kaikki on tyhmää missä voi sattua, niin elämä on silloin tyhmää ja kyllä mä sanoisin, että henkiset vammat satuttaa pahemmin, kuin käsien ja jalkojen katkeaminen. Elämä olisi aika tylsää pumpulissa. Loppujenlopuksi ollaan kaikki madonruokaa, joten sama se kai mitä täällä maan päällä tekee. :)


« Viimeksi muokattu: 15.02.2012 23:11 kirjoittanut Gba »
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #364 : 15.02.2012 23:15 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili Vapaaottelussa on itseasiassa paljonkin sääntöjä. Toki kaikki munille potkut, silmien tökkimiset jne. on kielletty. Tämän lisäksi maassa makaavaa ei saa monottaa päähän, tietynlaiset kyynärpääiskut (suoraan ylhäältä putoavat) on kielletty jne.

tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #365 : 15.02.2012 23:19 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili No siis toki on sääntöjä ja toista ei saa tappaa, mutta sanotaanko, että saa tehdä toiselle enemmän damaa kuin missään muussa lajissa.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #366 : 15.02.2012 23:21 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili
"Vapaaottelua on helppo seurata, koska kaikki ymmärtävät, mistä on kyse. Taistelu on geeneissä. Nyky-yhteiskunta vaatii, että vaistot ja vietit työnnetään taustalle. Vapaaottelu on urheilulaji, jossa alkukantaisia vaistoja hyödynnetään." -Anton Kuivanen
Minä taasen en ymmärrä että mitä mielenkiintoista on katsoa kun kaksi miestä tappelee häkissä, luetaan se urheiluksi tai ei. Siinä ei vain ole mitään mielenkiintoista.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #367 : 15.02.2012 23:27 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili Ei se toki kaikki voi kiinnostaa, eikä pidäkään. Mutta Kuivasen matsi pitää katsoa silti ;)
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #368 : 16.02.2012 15:16 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Mulle tulee UFC:stä aina mieleen tää.

A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #369 : 16.02.2012 16:44 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Samaa gladiaattorimeininkiähän se on ollut maailman sivu, luulisi että tuollaisesta idiotimismista olisi päästy jo 2000-luvulla eroon. Itse en diggaile tarkoituksellisista aivovammoista.

On se nyky-yhteiskuntakin kauhea paikka kun vaistot ja vietit työnnetään taka-alalle. Se vaan sattuu olemaan ero ihmisen ja eläimen välillä. Jos me noudatettais vaistoja ja viettejä totaalisti niin olisimme vielä apinan tasolla puussa raapimassa itseämme (ja vain itseämme, emmekä vieressä kököttävää kaveria.)
N
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #370 : 16.02.2012 17:46 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili No ei se kyllä ihan samaa ole ollut. On vähän toinen juttu laittaa gladiaattorikehään orja vastoin tahtoaan taistelemaan leijonaa tai miekoin ja keihäin varustettua miestä vastaan, kuin harrastaa vapaaehtoisesti kamppailu-urheilua ja kilpailla siinä.
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #371 : 16.02.2012 20:33 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Pah. Jalkapallo se typerää on. Äijät juoksee nahkapallon perässä ihan helvetin isolla kentällä ja "yrittää" saada nahkapallon helvetin isoon maaliin. Tämä ei ole edes varsinainen kontaktilaji, mutta silti nähdään helvetin moisia loukkaantumisia ja yhteen törmäyksiä. Puhumattakaan ihme kusetuksesta ja lajin seurauksista (fanien yhteenotot). Apinoiden laji sanon minä.

Mutta lätkä, se on se fiksu laji saatana. Muovi lätkää lasikuitumailoilla pienee maaliin ohi maalivahdin jossa on enemmän toppausta kuin itse miestä. Saadaan vähän haastetta. Ja kiekosta taistellaan intohimolla jolloin paikat ja reunat rytiseen niin perkeleesti.

Tosin mikään ei voita yleisurheilua. Treenataan kropasta kaikki irti kunnes paikat hajoaa ja vedetään joka nappi joka sallitaan tai hipoo sääntöjen rajoja. Ja sitten *ittu juostaa rinkiä tai hypätään tai heitetään niin paljon kun kroppa ja mieli antaa myöden.

Että jos nyt ihan rehellisesti sanotaan niin jos ihminen alkaa tosissaan kilpailemaan siitä on järki aika kaukana. Toiset vaan näyttää raadollisemmalta kuin toiset. Paremmissa rajoissa (tai viisaudessa) silloin antiikin aikaan oltiin. Ja eläinten toiminnastakin ollaan suht kaukana. Mikään eläin ei huvin, kunnian tai rahan vuoksi itseään niin loppuun vedä. "Pesän" tai ruuan vuoksi kyllä. Nykänen oli aikoinaan eläin urheillessaan. Onhan se nykyäänkin aika apina.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #372 : 16.02.2012 21:08 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Ihanko oikeasti väität, että jalkapallo ei ole kontaktilaji?  :lol:Jääkiekkofanithan luonnollisesti on sitä viisasta porukkaa aina.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #373 : 16.02.2012 21:27 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Jalkapallo on neitien laji. Siinähän miehitkin käyttää meikkiä. Se ei kuitenkaan tainnu olla jayheizin pointti?
Play-Asia
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #374 : 16.02.2012 21:56 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili
Ihanko oikeasti väität, että jalkapallo ei ole kontaktilaji?  :lol:Jääkiekkofanithan luonnollisesti on sitä viisasta porukkaa aina.

Ovat. Viisaita. Käyttäyvät fiksusti ja asiallisesti myös suomessa.

Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #375 : 16.02.2012 22:07 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Kyllähän kaikki tietää, että kaukalokendoilijat on juntteja ja kendo muutenkin on ihan junttien laji. Nakkikioski tappeluita ja uhoamista koko laji täynnä.

Ei sillä, on futiksessakin äärifaniryhmät naurettavaa katseltavaa.

Pokeri on herrasmiesten laji.  ;D
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #376 : 16.02.2012 23:45 »
Taist0 Cyborg Jäsen Viestejä: 544 Basaaripisteet: 3 Profiili Pokerihan on pellelajien äiti, samaa sarjaa Counter Striken ja lumilautailun kanssa.
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #377 : 16.02.2012 23:50 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili Jäbät lähti oikein urakalla disauttelemaan lajeja.
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #378 : 17.02.2012 07:23 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Mites Biljardi? Onko kukaan sitä vastaan?
Play-Asia
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #379 : 17.02.2012 07:57 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Poliisi ja roisto oli kiva.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #380 : 17.02.2012 08:02 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Mites Biljardi? Onko kukaan sitä vastaan?

Bilis on kyllä jees. Ja snooker, siinä vasta herrasmiesten laji. Tykkäsin aikanaan katsoa Eurosportilta myöhäisiltojen matseja. Ammattilaisäijät tekee puhtaasti taianomaisia lyöntejä.

Vaikka toisaalta mulla ei ole mitään näitä muitakaan urheilun ja kilpailemisen muotoja vastaan.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #381 : 24.02.2012 22:15 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Jokos Ephram on huomannut, että Emily VanCampin tähdittämä Kosto alkaa maaliskuussa maikkarilta?   :P Emily ei niin kiltissä roolissa, missä hänet totuttu näkemään.
030906 | 190308
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #382 : 24.02.2012 23:19 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili
Jokos Ephram on huomannut, että Emily VanCampin tähdittämä Kosto alkaa maaliskuussa maikkarilta?   :P Emily ei niin kiltissä roolissa, missä hänet totuttu näkemään.

No eiköhän Epi ole tuota varten vetänyt ihan uuden 40 päivää 40 yötä paaston  ;D
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #383 : 25.02.2012 00:37 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Jokos Ephram on huomannut, että Emily VanCampin tähdittämä Kosto alkaa maaliskuussa maikkarilta?   :P Emily ei niin kiltissä roolissa, missä hänet totuttu näkemään.

No eiköhän Epi ole tuota varten vetänyt ihan uuden 40 päivää 40 yötä paaston  ;D

 ;D

Never again...


Mutta hyvä kun Minna huomautit, on mennyt tuo sarja vähän ohi. Täytyy ehdottomasti tsekkailla. Vaikuttaa ihan kiintoisalta roolilta ja VanCamp on aina kiva nähdä ruudulla.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #384 : 25.02.2012 17:23 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili Top Gear jatkuu maanantaina MAX:lla uuden kauden jaksoin.

Olen itse Top Gear fani ja ohjelman huumori uppoaa muhun. Olen kiinnostunut myös autoista, joten ohjelma on mulle kun tehty.
Ohjelmaa katsoakseen ei musta silti tarvitse olla autoista kiinnostunut, koska mitään autotestiä tai mitään muutakaan ei tehdä täysin totisessa hengessä.

Katsooko joku muukin laudalla Top Gearia?
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #385 : 25.02.2012 21:04 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Top Gear jatkuu maanantaina MAX:lla uuden kauden jaksoin.

Olen itse Top Gear fani ja ohjelman huumori uppoaa muhun. Olen kiinnostunut myös autoista, joten ohjelma on mulle kun tehty.
Ohjelmaa katsoakseen ei musta silti tarvitse olla autoista kiinnostunut, koska mitään autotestiä tai mitään muutakaan ei tehdä täysin totisessa hengessä.

Katsooko joku muukin laudalla Top Gearia?
Omasta mielestäni yksi parhaista ohjelmista ikinä. Auto-ohjelma, josta voi tykätä, vaikka ei autot muuten kiinnostaisikaan.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #386 : 25.02.2012 23:48 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Top Gear jatkuu maanantaina MAX:lla uuden kauden jaksoin.

Olen itse Top Gear fani ja ohjelman huumori uppoaa muhun. Olen kiinnostunut myös autoista, joten ohjelma on mulle kun tehty.
Ohjelmaa katsoakseen ei musta silti tarvitse olla autoista kiinnostunut, koska mitään autotestiä tai mitään muutakaan ei tehdä täysin totisessa hengessä.

Katsooko joku muukin laudalla Top Gearia?

Kyllä katson, humoristinen ja jutut uppoo, tykkään.

E: Kiitti Max muuten, en olisi ite tiennyt sen alkavan  ;)
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #387 : 13.03.2012 23:30 »
Jubi_ Jäsen Viestejä: 26 Basaaripisteet: 0 Profiili
Katsooko joku muukin laudalla Top Gearia?

Sarja on ehdottomasti tv- viihdettä parhaimmasta päästä, pitää sitten autoista tai ei. Clarksonin, Hammondin ja Mayn välinen kemia sekä huumori toimii niin loistavasti, että toista samanlaista porukkaa ei taida television puolelta löytyä ja siihen sarjan hyvyys täysin perustuukin. 

Jaksot täytyy kyllä katsoa sitä mukaan, kun BBC niitä esittää. Tuo Maxilta nyt alkanut 17. kausi oli tosin koko sarjan paskimpia kausia. Myös tämä nyt Britanniassa päättynyt 18. kausi sisälsi muutaman huonon jakson, mutta kauden loppua kohden meininki alkoi taas olemaan sitä tuttua Top Gear- laatua. Tuo viime sunnuntain Kimi- jakso oli kyllä ehdottomasti päättyneen kauden paras. Kimi heitti ihan hyvää läppää, mutta jakso oli myös kokonaisuutena todella hyvä. Tällä kaudella suomalaiset olivat muutenkin ihan hyvin edustettuina, kun pari viikkoa sitte mukana oli Toni Gardemeister. Harmi vain, että nuo kaudet ovat keskimäärin ainoastaan sen kuusi tai seitsemän jaksoa pitkiä. Taas joutuu odottelemaan uusia jaksoja ainakin tuonne syksyyn asti.

tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #388 : 14.03.2012 10:30 »
Bill Duke Jäsen Viestejä: 255 Basaaripisteet: 0 Profiili Onhan se kyllä hyvä ja viihdyttävä sarja. Nykyään ei vaan enää jaksa kiinnostaa ne auto vs juna/mottoripyörä/mopo/laskuvarjohyppääjä/hävittäjä -kisat, joita on ihan liikaa. Kolmikon keskinäiset kisailut ovat kuitenkin yleensä hauskoja. Uusimman kauden viimeisessä jaksossa ollut ralli-osio oli parasta Top Gearia pitkään aikaan.
tallennettu
Vs: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #389 : 14.03.2012 13:09 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili Kolmikko saisi seuraavassa Special-jaksossaan osallistua Gumball 3000-ralliin. Olisi varmasti parempi, kuin edellinen India-special.  ;D
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines