Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 16
Tulostusversio
Aihe: Mitä telkusta tulee?  (Luettu 142358 kertaa)
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #90 : 18.01.2008 22:29 »
AK-87 AK omistaa isosti Jäsen Viestejä: 169 Basaaripisteet: 0 Profiili
Hauska yhteensattuma muuten, Dammehan oli ehdolla predatorin rooliin, mutta hänellä oli vaikeuksia liikkua puvussa!

Todennäköisimmin se oli liian iso.

Joo niinhän se oli, ainut että itse olen lukenut (olikohan jopa imdb:ssä), että Damme ei halunnut olla pelkkä "erikoisefekti", ja jätti roolin sitten sikseen.

Ehkäpä hyvä niin ;)
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #91 : 30.01.2008 19:50 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tänään Neloselta 22.00 G-piste

Tämähän on seksiaiheinen talk show naisille.   


JOTEN MINÄ KATSON SEN!




Muttajuu, kyllähän tämän ohjelman toteutus meikäläistä kovasti kiinnostaa. Hienoa nähdä, millaisella linssillä tämä show on kuvattu, miten liikkeen sumennusta käytetään ja millaisia kamera-ajoja yleisöstä tehdään. Myös kivannäköisen juontajakaksikon suoritusta katson takuuvarmasti silmä kovana.

Käytän tätä ohjelmaa ennen kaikkea oppimismateriaalina. Tiedän naisen seksuaalisuudesta yhtä paljon kuin pässi pörssikursseista. Eli olen edelleen siinä uskossa, että ehkäisy hoidetaan ampumalla haikara kiväärillä alas. Ennenkuin mokoma ehtii rahdata rääkyvän pakettinsa oikean talon terassille.

Mutta katotaanpas mitä tästä showsta tulee.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #92 : 30.01.2008 22:19 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili No voi nyt pyhä Jesse-Setä mitä paskaa tuo G-piste on. Olisi vaan pitänyt ottaa vakavasti se ohjelmatietojen kohta "naisille tarkoitettu..." :rollaus:
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #93 : 30.01.2008 22:32 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Valitettavasti näin.  >:(

Jenna Jamesonin 9,5 gigan megapaketti sittenkin latausjonoon. Se käy paremmasta oppimateriaalista.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #94 : 06.02.2008 22:27 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Tuossa tuo G-piste pyörii vieressä. Aika perinteistä lässytystä, en mä oikein ymmärrä mille katsojaryhmälle toi on suunnattu; liian kesyä ja rautalangasta vääntämistä että nuoria aikuisia tai keski-ikäisiä seksipetoja kiinnostaisi. On muuten ladattu aika paljon estrogeenia tohon ohjelmaan. Ehkä tää menee niille seksistä unelmoiville teiniummikoille joiden mielestä tää on tuhmaa, voivat katsoa salaa vanhemmiltaan.

Anna Perhon kolumni oli kyllä back in the day ihan pakko lukea uudesta City-lehdestä. Sitten nainen jäi pois ja tilalle tuli kaiken maailman Tuomas Vimmaa ja muita apinoita jotka kuvittelivat olevansa urbaaneja nuoria intellektaaleja. Toisaalta koko City-lehti alkaa olla nykyään Walter de Campin munansaantivinkkejä myöten aika väsynyt. Onneksi siinä julkaistaan sentään Hugleikur Dagnarssonin sarjakuvia.

"Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS"-keskustelun aloitusviestini Jussi Hermaja -osuus on muuten erään Anna Perhon kolumnin innoittama. Joku vois jopa väittää suoraksi referaatiksi...
N
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #95 : 07.02.2008 10:38 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Nyt se tapahtui. Heroessissa tuli kerrankin todella hyvä jakso. Eli jakso "mikä-se-nyt-onkaan" joka tuli eilen TV:stä. Siinä tapahtui, siinä selvitettiin asioita ja siinä saatiin mielenkiintoa tulevalle. Tälläisiä jaksoja lisää ehdottomasti! Tosin veikkaan että nyt siirrytään taas perinteiseen vatvomiseen ja pyöritellään samoja juttuja kierrellen ja kaarrellen sattumien ja väärinkäsitysten saattelemina.

Niin ja mikä parasta, se god damn "Jeckyll & Hyde" -syndrooman omaava muija jätettiin ihan omaan rauhaan.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #96 : 07.02.2008 12:37 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Aijai. American Hot Rod kovettaa kyllä enemmän kuin G-piste.  Eli JIMillä alkoi eilen tuo Hot Rod klo. 22.00. Kannattaa katsoa, mikäli amerikanraudat saavat teltan kohoamaan.
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #97 : 09.02.2008 15:30 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Perkele, tässä on pari hyvää elokuvaa mennyt jo ohitse pakollisen lauantaidokailun takia, Predatot ja Karate Kid. Onneksi Nelonen paikkaa virhettään näyttämällä hienoa elokuvaa välillä myös sellaiseen aikaan kun ihmiset ovat kotona:

Nelonen 16.20-18.30 Karate Kid II

Mr Miyagi! Ralph Macchio, kasareista kasarein! Wax on, wax off!

Lainaus
[Walking through the Okinawa airport, Daniel and Miyagi find a poster advertising Sato's karate school. The poster shows Sato breaking a log with his bare hands]
Daniel: You think you could break a log like that?
Miyagi: Don't know. Never been attacked by a tree.
N
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #98 : 09.02.2008 23:03 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Klo. 20.00 JIMiltä lauantaisin tulee sarja nimeltään Haamutiimi (Ghost Hunters)


Herranen aika, en tiennyt tälläisen huippudokumenttisarjan olemassaolosta mitään. Kuulin siitä tänään veljeltäni, joten nappasin moisen välittömästi tallennukseen. Tällä hetkellä sitä katselen ja on kyllä aika mielenkiintoista kamaa tämä. Sarjaa lienee tehty jo kolme kautta, Suomessa kai mennään vasta ensimmäisellä kaudella.

Amerikkalainen haamututkimisyksikkö etsii huipputeknologian avulla todisteita henkiolentojen olemassaolosta. Joka ikisessä jaksossa ei tosiaankaan ilmaannu juuri mitään, mutta silloin kun tapahtuu, ovat niskavillat pystyssä taatusti itse kullakin.

Veljeni on kokenut tälläisen kohtaamisen henkiolennon kanssa, jossa myös minä ja siskoni olimme osallisena, mutta emme niin suoranaisesti. Tulen sarjaa varmasti seuraamaan tiiviisti tästä lähtien.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #99 : 10.02.2008 00:40 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili
Klo. 20.00 JIMiltä lauantaisin tulee sarja nimeltään Haamutiimi (Ghost Hunters)

Kuulemma tuon sarjan tuottajilta on tullut myös UFO Hunters-niminen samantyyppinen sarja.

http://en.wikipedia.org/wiki/UFO_Hunters_%28Sci_Fi_Channel%29
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #100 : 10.02.2008 01:55 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Täytyypä lähettää JIMin palautelaatikkoon toivomus, että hankkisivat myös tuon UFO-sarjan ohjelmistoon. Ei liene mahdotonta.


Kuulin tuossa, että jokin taho on ottanut täällä Suomessa ilmoituksia vastaan ihmisiltä sellaisista taloista, joissa saattaa esiintyä yliluonnollisia tapahtumia. Jos olen oikein ymmärtänyt niin pian pääsemme siis nauttimaan kummitustaloista myös kotimaan mittakaavassa. Ongelma voi tulla siinä, että harva täällä Suomessa kai lähtee moiseen touhuun mukaan, kun on vaarassa tulla leimatuksi kylähulluksi, vaikka itse olisikin täysin varma ettei kuvittele asioita omassa päässään. Tuskin ainakaan kummitustalojen asukkaat jakaisivat tuntojaan yhtä avoimesti kuin tuossa jenkkien versiossa.


Täysin OT, mutta yksi haaveistani on lähteä tulevaisuudessa kiertämään Suomen kuuluisimpia kummitustaloja läpi ja sitten kirjoittaa kokemuksista kirja. Moinen on käynyt muutenkin mielessä kuin vain puolivakavasti ilmaan heitettynä ideana. Olisi aivan fantastista kiertää tuolla tavoin paikasta paikkaan, yöpyä vaikka halvoissa motelleissa ja dokumentoida matkan päällä kaikki kiinnostava. Tästä kuulette vielä...  ;)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #101 : 10.02.2008 12:10 »
AK-87 AK omistaa isosti Jäsen Viestejä: 169 Basaaripisteet: 0 Profiili
Olisi aivan fantastista kiertää tuolla tavoin paikasta paikkaan, yöpyä vaikka halvoissa motelleissa ja dokumentoida matkan päällä kaikki kiinnostava. Tästä kuulette vielä...  ;)

Uusi Blair Witch...? ;D

Joitain jaksoja olen joskus silloin tällöin tuota sarjaa katsellut, mutta itse suhtaudun aika skeptisesti. Kuitenkin kun olen sitä tyyppiä, että pitää itse kokea/nähdä, ennenkuin uskoo.
Vieläkun todisteet ovat yleensä enemmän tai vähemmän epäselviä ja pimeitä.

Sama homma on sen hypnosointi ohjelman kanssa. Hankala moista asiaa uskoa varsinkaan näin television välityksellä...
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #102 : 14.02.2008 23:34 »
AK-87 AK omistaa isosti Jäsen Viestejä: 169 Basaaripisteet: 0 Profiili Double kill...

Huomenna taasen pari laatuleffaa tulossa.
Kolmoselta klo. 22.55 alkaapi Arskaäijäilyä, elikkäs Conan-barbaari.
Nelosella sitten taasen alkaakin klo. 01.00 Hämärästä aamunkoittoon.

Huomeniltapa meneekin mukavasti television ääressä.
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #103 : 15.02.2008 09:04 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Lainaus
Kolmoselta klo. 22.55 alkaapi Arskaäijäilyä, elikkäs Conan-barbaari.

Himottas! Mutta käyn hakemassa mieluummin makuunista...
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #104 : 17.02.2008 15:52 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Haamutiimin eilisessä jaksossa tapahtui jo hurjia. Loistomatskua!



Tiimin paras todiste kummittelusta taitaa silti olla vanhassa majakassa itsestään liikkunut tuoli.


www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #105 : 17.02.2008 16:04 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Haamutiimin eilisessä jaksossa tapahtui jo hurjia. Loistomatskua!



Tiimin paras todiste kummittelusta taitaa silti olla vanhassa majakassa itsestään liikkunut tuoli.



Tai sitten tuottaja vain vetäisi narusta.

Minulle nuo ovat vain todiste siitä että ihminen uskoo siihen mihin haluaa.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #106 : 17.02.2008 16:13 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW TAPS kuvaa jokaiselta tapahtumapaikalta kymmeniä tunteja raakamateriaalia. Heillä on monia jaksoja, joissa ei tapahdu yhtikäs mitään. Uutuutena sarjan tekijät tarjoilevat jonkinlaista nettiradion kaltaista ohjelmaa, jossa voi kuunnella leikkaamattomana mitä nuo tyypit puhuvat ohjelmien teon aikana. Heillä ei ole mitään kikkoja takataskussa ja itse uskon sen sataprosenttisesti.


Mutta en toki varmastikaan uskoisi, jos en itse olisi todistanut tuonkaltaista toimintaa. Kun olin noin kymmenen vuotta vanha, todistin itse omin silmin tuollaisen esineen kiistämättömän itsestään liikkumisen. Ja jos jostain silloin olin varma, niin siitä, ettei minkään ohjelman tuottaja ollut vetelemässä naruista.


Mielestäni on yhtä hassua teilata suoralta kädeltä paranormaalin olemassaolo kuin niellä kaikki väittämät kummittelusta suoralta kädeltä. Huijauksia on aivan valtavasti, mutta siellä joukossa myös aitoa materiaalia.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #107 : 17.02.2008 16:15 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Mutta en toki varmastikaan uskoisi, jos en itse olisi todistanut tuonkaltaista toimintaa. Kun olin noin kymmenen vuotta vanha, todistin itse omin silmin tuollaisen esineen kiistämättömän itsestään liikkumisen. Ja jos jostain silloin olin varma, niin siitä, ettei minkään ohjelman tuottaja ollut vetelemässä naruista. 

Kerro lisää.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #108 : 17.02.2008 17:24 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mielestäni on yhtä hassua teilata suoralta kädeltä paranormaalin olemassaolo kuin niellä kaikki väittämät kummittelusta suoralta kädeltä. Huijauksia on aivan valtavasti, mutta siellä joukossa myös aitoa materiaalia.
Mutta kun se suurin kysymys koskee juuri sitä mitä se aito materiaali on. Tuossakin ohjelmassa kyseessä oli automaattisesti haamu, kun mitään muuta selitystä ei keksitty. Paranormaali, eli poikkeava toiminta ei tarkoita sitä että kyseessä on kuolleen ihmisen henkiolento asialla.

Poikkeavaa toimintaa on olemassa, mutta miksi ihmiset suhtautuvat siihen niin epätietellisesti? Tuossa tuolitapauksessa olisin itse ainakin lähtenyt simuloimaan tilannetta uudestaan. Tällä kertaa useammalla kameralla ja paremmalla valaistuksella. Kenties tapahtuman syyt olisivat tulleet paremmin ilmi tai ainakin antaneet jonkin paremman selityksen kuin kuvitteellisen olion. Nyt tyydyttiin vain sahailemaan huonolaatuista videopätkää edestakaisin, koska se näyttää niin makeelta. Jonkin asteinen Myth Busters -ajattelutapa olisi ollut tervettä tässäkin tilanteessa, mutta minkäs teet, kun haamuja etsitään niin niitä on sitten pakko löytää.

Mutta viihdeohjelmasta tässäkin on vain kyse. Se että mukana on muka-skeptikkoja saa haamuintoilijoiden pöksyt kostumaan aina kun ne epäilevät näkemäänsä. Oli sitten kuka tahansa, ei tuota kannata liian vakavissaan ottaa. Jo se että tuolin liikahtaessa kajahtaa hyvin jenkkimäiset ääniefektit käyntiin, aiheutti hilpeyttä.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #109 : 17.02.2008 17:29 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Mutta en toki varmastikaan uskoisi, jos en itse olisi todistanut tuonkaltaista toimintaa. Kun olin noin kymmenen vuotta vanha, todistin itse omin silmin tuollaisen esineen kiistämättömän itsestään liikkumisen. Ja jos jostain silloin olin varma, niin siitä, ettei minkään ohjelman tuottaja ollut vetelemässä naruista.



Hmmm...
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #110 : 17.02.2008 17:36 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Kun kyse on haamuista, vaatii todennäköisesti sen, että kokee itse "kohtaamisen", että alkaa suhtautumaan niihin avoimin mielin. Vaikka millaista videomateriaalia saataisiin, niin aina on mahdollisuus että sitä on peukaloitu tai lavastettu. PAITSI jos materiaali on itse kuvattu tai tapahtumien keskellä on itse oltu.

Lainaus käyttäjältä: Kabanossi
Kerro lisää.

Eli kyse oli leijuvasta mukista. Siellä talolla jossa veljeni asui joitakin vuosia sitten, oli monien entistenkin asukkien toimesta havaittu outoa toimintaa. Sitten kun minä, veljeni ja muutama veljeni kaverini näimme kirjaimellisesti teemukin lähtevän pöydältä ja tekevän pienen kierroksen ilmassa, palaten lopulta suurinpiirtein entiseen paikkaansa, niin ne muuttoaikeet saivat veljeni mielessä entistä enemmän vahvistusta  ;D

Muutama aiempi naapuri oli tosiaan lähtenyt talosta näistä epämääräisistä syistä johtuen.

Lainaus käyttäjältä: migge
Mutta kun se suurin kysymys koskee juuri sitä mitä se aito materiaali on. Tuossakin ohjelmassa kyseessä oli automaattisesti haamu, kun mitään muuta selitystä ei keksitty. Paranormaali, eli poikkeava toiminta ei tarkoita sitä että kyseessä on kuolleen ihmisen henkiolento asialla.

Jos katsoi koko ohjelman, niin siinä alleviivattiin, että tässä tapauksessa kummittelua ei voida todistaa, vaan selvää on ainoastaan se, että ovi liikahti. Minkäänlaisia vastauksia hengiltä ei äänitteiltä saatu tai muitakaan todisteita.  Vain ja ainoastaan raskas ovi avautui ja sulkeutui itsestään.

TAPS on siitä erilainen tutkimusyksikkö, että se nimenomaan pyrkii kumoamaan kummittelun. Se ei siis etsi todisteita haamuista kuola valuen uskoen jokaista pientäkin todisteenmurusta sumuisesti, vaan kyseenalaistaa asioita. Jos vertaa muihin samankaltaisiin ohjelmiin, niin ero on aikalailla selvä tämäm JIMin haamutiimin hyväksi.






« Viimeksi muokattu: 17.02.2008 17:42 kirjoittanut Ephram »
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #111 : 18.02.2008 14:14 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Tiesitkö Epi, että "sielu" on sähkövirtaa? Ja miten helvetissä joku yhdistää jonkun kupin leijumisen kuolleisiin? Siis jos huomaisit, että kuolemasi jälkeen eläisit, niin heiluttelisitko sitten mukeja, ovia ja kiikkutuoleja seuraavat pari ziljardia vuotta?

Siis camoon. Jos jotain tuollaista olisi olemassa, niin siitä olisi tähän mennessä muutakin dokumentaatiota kuin sumuisia valokuvia ja rakeista videokuvaa.

Mutta jokainen saakoon kiksit siitä mistä haluaa.


« Viimeksi muokattu: 18.02.2008 14:42 kirjoittanut zoukka »
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #112 : 18.02.2008 14:40 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Siis oletus oli, että tuolla asunnolla riehui/riehuu ns. räyhänhenki. Aaveitahan on olemassa runsaasti erityyppisiä, joista räyhänhenki edustaa vain yhtä lajia.

Ilmava teemuki antoi toden teolla ajateltavaa. Tottakai yhdistimme kyseisen tapauksen heti aaveisiin, ottaen huomioon kyseisen talon menneisyyden ja siellä sattuneet tapahtumat. Ei mikään painava muki voi leijua ilmassa itsestään, fysiikan lait sen kumoavat. En tiedä mitä se oli ja voisiko tapahtuma olla selitettävissä tieteellisesti, mutta käytettävissä olevien tietojen perusteella todennäköisin selitys meistä on juurikin räyhänhenki.


Merkillistä on tosiaan se, ettei tarpeeksi vakuuttavia todisteita olla kummitteluista ja hengistä saatu. Mutta jos joku taho tänä päivänä esittäisi moisen selkeän videonauhan tai kuvan, epäiltäisiin sitä välittömästi tietokoneella muokatuksi. Vaikka tutkijat vahvistaisivat sen aitouden, niin aina olisi epäilylle sijaa.  Jos henget ovat pääasiassa yksinäisyydessä viihtyviä olentoja, niin silloinhan niistä on lähes mahdotonta selvää todistusaineistoa saada.


Mutta nyt lähtee aihe käsistä, joten paranormaali-ketju on väistämätön! Malttakaahan odottaa.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #113 : 18.02.2008 22:39 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili Höh, en muistanut muistuttaa teitä katsomaan Teemalta Teshigaharan ohjaamaa elokuvaa Woman of the Dunes, joka on pyörinyt tätä kirjoittaessa jo puoli tuntia. . .

Jesus Camp'kin on ihan mielenkiintoinen dokumentti, joka ehti alkaa jo tovi sitten. Siinä rikotaan tällä hetkellä kuppeja Jeesuksen nimeen.
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #114 : 19.02.2008 08:38 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Kattoiko kukaan tuota Dodon selviytymisopasta? Ihminenhän on maapallon suurin katastrofi, sitten edellisen lajien massatuhon ja loppu olikin niin hellyttävä kun "ihmiskunta hävisi" ja eläimet tanssivat ja juhlivat. Repesin aplodeeraavalle simpanssille :lol:
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #115 : 27.02.2008 16:08 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili Lauantaina alkaa MTV3:n uudet maksukanavat. Scifi kanavalta ainakin tulee sen verta paljon meikäläistä kiinnostavaa katsottavaa että digiboksin kiintolevy repeilee saumoistaan. Mitä nyt tuossa noita ohjelmatietoja kattellu niin ainakin Babylon 5 on varma hitti. Red Dwarf vaikuttaa hyvälle, saanu aika superarvion IMDB:ssä, 9.1/10 (2,799 votes), mikä on hiukan parempi kuin B5:n arvio (8.8/10 (3,078 votes)). The Sentinel, Dark Skies ja 7 Days vaikuttaa myös kohtuu hyvältä ja kaipa sitä vois Doctor Who:n kattoa kun ei sitä tullu TV2:n puolelta katottua silloin kun se sieltä tuli. Ja tuleehan sieltä vielä muutakin katsomisen arvosta ohjelmaa. Täältä löytyy lisää ohjelmatietoja.

Ja tietenkin nuo uudet kanavat tarkoittaa korkeampaa hintaa, 1.4. lähtien MTV3 kanavapaketti maksaa 15€/kk. Tai ainakin Elisa kertoo noin sivuillaan, MTV3 ei ole hirveemmin mainostanu tuota hintojen nousua. Noh, formulafanit kiittää ja sillee.


Ja ens viikonloppu (pe 7.3. klo 18:00 - ma 10.3. klo 8:00) on taas Cable Open viikonloppu, eli vinopino maksukanavia näkyy ilmaseks ilman mitään kortteja kaapelitalouksissa. Täältä löytyy lista maksukanavista mitkä näkyy ilmaseks Soneran verkossa.
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #116 : 27.02.2008 17:06 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Ja tietenkin nuo uudet kanavat tarkoittaa korkeampaa hintaa, 1.4. lähtien MTV3 kanavapaketti maksaa 15€/kk. Tai ainakin Elisa kertoo noin sivuillaan, MTV3 ei ole hirveemmin mainostanu tuota hintojen nousua. Noh, formulafanit kiittää ja sillee.

Varmasti kyrsii. Mutta vitutus ei varmasti ole yhtä korkealla kuin minulla kun olen antennijärjestelmän armoilla. Tämähän tarkoittaa sitä että uudet kanava eivät näy (paitsi Ava klo 19 alkaen, kiinnostaa...) ja hinta on 19,90e/kk + kortti maksu. Ei kyrsi yhtään.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #117 : 28.02.2008 08:18 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Meinaako kukaan kaapelimies testata elämää ilman jumalaa? Eikö ne kanavat viikonloppuna simahda?

Itse aion pitkittää boxin ostoa niin kauan kuin mahdollista. Ties vaikken osta ollenkaan. Liian usein huomaa teeveeseen kohdistuvista negatiivisista asenteista huolimatta, makaavansa sohvalla apaattisena ja tuijottaen jotain tyhjänpäiväistä paskaa. Mielessä käy, että voishan sitä taiteilla tai voishan sitä lähteä lenkille, mutta hypnoosi on liian kova.

Lähtekää messiin!
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #118 : 28.02.2008 10:32 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Ei oo digiboksia enkä oo hankkimassa.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Mitä telkusta tulee? « Vastaus #119 : 28.02.2008 11:41 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili
Itse aion pitkittää boxin ostoa niin kauan kuin mahdollista. Ties vaikken osta ollenkaan. Liian usein huomaa teeveeseen kohdistuvista negatiivisista asenteista huolimatta, makaavansa sohvalla apaattisena ja tuijottaen jotain tyhjänpäiväistä paskaa. Mielessä käy, että voishan sitä taiteilla tai voishan sitä lähteä lenkille, mutta hypnoosi on liian kova.

Lähtekää messiin!

Mä oon alkanu huomaamaan vähän samaa. Miksi helvetissä katson jotain amerikkalaista massaviihdettä, kun voisin sen sijaan lukea vaikka kirjaa ja sivistää itseäni. Tai tehdä ihan mitä tahansa muuta. Television ote on kuitenkin vielä aika luja, mutta jonkinlaista etääntymistä olen alkanut jo huomaamaan. Ajatuksissa on samanaikaisesti se, että olisipa kivaa elää ilman televisiota ja se, kuinka sitten jäisi kaikki hyvät sarjat näkemättä. Elämä on valintoja täynnä. Saas nähdä, jos vaikka jätän opiskelijana sitten ihan perustellusti tv-maksun maksamatta ja heitän digiboksin romukoppaan.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 16
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines