Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20
Tulostusversio
Aihe: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää)  (Luettu 219437 kertaa)
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #390 : 17.11.2012 15:20 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili
Toivottavasti tekevät toisenkin kauden.
Varmasti, sen verran mediahuomiota on sarja saanut. Itseäni ei kyllä ole kiinnostunut.
N
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #391 : 17.11.2012 17:14 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili Katsottu on kaikki tähän mennessä tulleet Vain elämää -jaksot. Sarja tuli kyllä ihan puskista, ja olen tykännyt kovasti.  

Finnpanelin mukaan Nelosen katsotuin ohjelma ainakin viikolla 45, ja jossain top10 tienoilla kaikkien kanavien ohjelmien vertailussa. Lisäksi ohjelman kappaleista koostettu levy on myynyt jo tähän mennessä sen verran hyvin, että kyllä sieltä uutta tuotantokautta on varmasti tulossa. Hyviä 7 hengen ryhmiä Suomen artisteista löytyy varmasti vaikka kuinka monta, mutta kyllähän saman tasoisen kauden tekeminen on kovan työn alla. Tästä eteenpäin kun katsojien odotuksetkin ovat huomattavasti korkeammalla kun tämän ensimmäisen kauden kohdalla.
Kokoelma
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #392 : 21.11.2012 18:46 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 911 Basaaripisteet: 0 Profiili Todella vaikea tuota ekaa kautta on biitata, jokainen artisti veti hemmetin hyviä suorituksia. Kaikki tuntuivat onnistuvat vuorotellen parhaiten.

Spotifystä pystyy muuten kuuntelemaan jokaisen noista biiseistä. Vain elämää hakusanaksi, niin löytyy kokoelma + artistien omat päivät.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #393 : 02.12.2012 14:08 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili Tulipa katottua Netflixistä 24:n eka jakso. Itellä meni täysin ohi koko sarja silloin kun se alkoi Suomessa. Kaverit siitä saattoi aina puhua.
Eipä tuo eka jakso todellakaan mikään mestariteos ollut. Varsin tylsän oloista menoa, mutta en halua tuomita mitään ekan jakson perusteella vaan katon nyt ainakin pari jaksoa lisää. Sittenpä näkee jaksaako tuota enään katsoa.
tallennettu
Re: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #394 : 02.12.2012 14:29 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 938 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Tulipa katottua Netflixistä 24:n eka jakso. Itellä meni täysin ohi koko sarja silloin kun se alkoi Suomessa. Kaverit siitä saattoi aina puhua.
Eipä tuo eka jakso todellakaan mikään mestariteos ollut. Varsin tylsän oloista menoa, mutta en halua tuomita mitään ekan jakson perusteella vaan katon nyt ainakin pari jaksoa lisää. Sittenpä näkee jaksaako tuota enään katsoa.

Eka kausi lähtee hieman hitaasti liikkeelle. Tuli itsekin katsottua tuo eka kausi Netflixistä. Aikoinaan 24 oli huikea sarja, mutta nyt ei enää iskenyt niin kovasti. Käsikirjoitus ei oikein natsaa. Liian paljon epäuskottavia kohtauksia, päätöksiä ym.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #395 : 03.12.2012 11:39 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Ihan hirveä ohjelmahan se on. Aina voi luottaa siihen, että Jack huutaa puhelimeen ja CTU:ssa on petturi. Lopulta Jack pelastaa maailman (USA:n).
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #396 : 03.12.2012 12:12 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Minusta 24:n eka kausi oli oikeasti kova, ja nautin siitä kyllä vielä tänäkin päivänä. Toki sen jälkeen konsepti on vesitetty lukuisilla toisinnoilla, mutta alkujaan meininki oli freesiä ja rehellistä.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #397 : 05.01.2013 17:03 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Netflixin ansiosta tuli vihdoin aloitettua Firefly -sarja. Oli suunnitelmissa katsoa tätä jo kun se alkoi, mutta kun sarja loppui niin lyhyeen niin en vaivautunut. 14 jaksoa on kuitenkin vähän onnetonta ja sarja jää varmasti avoimeksi.

Nyt on katsottu kaksi ensimmäistä jaksoa ja voi voi kuinka lupaavaa alku ainakin on. Tapahtumat liikkuu eteenpäin, ei pitkitetä jaksoja, ei väkisin väännettyä draamaa, ei yhtäkään "perus-tv-sarja-teiniä" ulisemassa, muijista ei ole tehty idiootteja (oikeastaan mikään hahmo ei ole idiootti, mikä on hämmästyttävää), asetelma on kiinnostava ja avoin (ideat ei loppuisi),... paras alku mitä olen pitkään aikaan tavannut. Ja sitten tämä lopetetaan 14:sta jaksoon! WTF?!!! Mikä helvetti ihmisiä vaivaa! Kaiken maailman teinisarjat jotka on idiootteja täynnä ja turhaa jahkaamista, menestyy ja kukoistaa. En oikeasti tiedä kannattiko tätä sarjaa aloittaa katsomaan, koska kyrsii niin pirusti kun tämä sarja lopetettiin alhaisten katsojalukujen vuoksi, kun samaan aikaan joka viikkoon mahtuu vähintään yksi teini-ihqdaa-yliluonnollinen-homo-ryhmä-plus-typeriä-muijia -sarja ja viisi CSI -kopiota. Vittu!!

Eli joo. Sarja on erittäin lupaava. Suosittelen. Kunhan kestätte sen että loppu tulee 14 jakson jälkeen + elokuva.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #398 : 09.01.2013 19:09 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Twin Peaksia olen katsellut Netflixistä viime päivinä. Neljä ensimmäistä jaksoa takana ja sarjan tunnelma on lyönyt kerta kaikkiaan ällikällä.

Näinköhän tämän viimeksi 16-vuotiaana alusta loppuun? Siinä iässä keskityin lähinnä kuolaamaan sarjan uskomatonta naisnäyttelijöiden katrasta. Itse juonesta ja sarjan tunnelmasta meni iso osa sivu suun, ei yksinkertaisesti ollut vielä kehittynyt ymmärtään TP:n kaikkia hienouksia.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #399 : 09.01.2013 19:38 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Mä olen elämässäni kaksi kertaa aloittanut katsomaan Twin Peaksia ja molemmilla kerroilla sarjan katsominen on jäänyt sinne 2. kauden alkuun. Tiedä mikä siinäkin on sitten..
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #400 : 09.01.2013 21:02 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili
N
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #401 : 10.01.2013 07:21 »
Edgeworth Jäsen Viestejä: 230 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ja sitten tämä lopetetaan 14:sta jaksoon! WTF?!!! Mikä helvetti ihmisiä vaivaa!

Tervetuloa ruskeatakkeihin. Meillä ei ole keksejä, mutta mahtava faniyhteisö löytyy.

Vastauksena kysymykseen: Fireflyhan ei saanut katsojia koska FOX teki peliliikkeen sijoittamalla sen huonoon timeslottiin ja esittämällä jaksot väärässä järjestyksessä. Yritä siinä sitten pysyä juonessa mukana. Hauska fakta: pilottijakso ei FOXin isoille kihoille kelvannut sarjan aloitukseksi, joten Joss Whedon ja kumppanit joutuivat tekemään 2. jaksosta (Train Job) toisen pilotin. Eli periaattteessa tiivistämään tuplajaksopilotin premissin luomisen kolmeen varttiin.

Firefly on jatkunut Serenityn jälkeen muutamilla sarjakuvilla , jotka ovat laadullisesti vaihtelevia. Ehdottomasti kannattaa etsiä käsiinsä Better Days 1-3 lehdet (saatavina myös yhtenä julkaisuna). Loistava tarina, joka on tunnelmaltaan aivan samanlainen kuin tv-sarja.
tallennettu
Re: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #402 : 13.01.2013 11:46 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Twin Peaksia olen katsellut Netflixistä viime päivinä. Neljä ensimmäistä jaksoa takana ja sarjan tunnelma on lyönyt kerta kaikkiaan ällikällä.

Se on kyllä aivan omaa luokkaansa. Käsittämätöntä miten vähemmän tosiaan on enemmän, kun nyansseilla osataan oikeasti pelata. DVD-boksin ostamisen jälkeen olen katsonut sarjan jo pariin kertaan lävitse, ja melkein tekisi mieli taas ottaa projekti. Mutta annetaan nyt kypsyä vielä hetki.

---------------------------------------------------------------------------------------

Itse sen sijaan katsoin Netflixissä tarjolla olleet kolme kautta Californicationia. Jo Duchovny riittää syyksi tykätä sarjasta, mutta onhan tässä hyvä meininki muutenkin. Eritoten ensimmäisellä kaudella dialogi on timanttista, asetelma ytimekäs ja sarja tarjoilee sopivassa suhteessa sekoilua ja tunnelmointia. Toisella kaudella fokus ikävä kyllä hukkuu ajoittain hieman, ja samoin kolmoskauden alkua vaivasi päämäärättömyys. Siinä mielessä siis, että kakkoskauden loppuun pedatut asetelmat eivät tuntuneet enää pätevän ollenkaan. Hank ja Karen eivät olleet yhtäkkiä lainkaan niin vakavissaan toisistaan kuin oli annettu ymmärtää, Beccan teiniangstailu tuli liian äkkiä ja sekoilun määrä oli muutenkin liiallista. Loppua kohden homma kuitenkin taas paranee, ja viimeinen jakso olikin sitten sellaista emotionaalista all in -kamaa, että myönnän puhaltaneeni pienen itkun. Pakko rakastaa sarjaa, joka pystyy yllättämään näin.

Onko täällä sarjaa kuinka pitkälle katsoneita? Pysyykö homma kasassa tai mielekkäänä myöhemmillä kausilla? Itse en ole ihan vakuuttunut, pystytäänkö laatua pitämään yllä vai meneekö samojen panojen toistamiseksi, mutta aion silti jossain vaiheessa jatkaa sarjan katsomista. Potentiaalia kyllä on ja toivoisin kovasti, että se saadaan myös lunastettua.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #403 : 13.01.2013 11:48 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Olen katsonut kaikki kaudet Californicationia, mitä on tullut. Täytyy myöntää, että kokonaisuudessaan paras meininki lienee 1. kaudella, mutta loputkin kaudet ovat kyllä hauskaa katsottavaa. Joihinkin ylilyönteihin/typeryyksiin toki syyllistytään ajoittain, mutta kokonaisuudessaan sarjan parissa tulee viihdyttyä hyvin. Hahmot ovat sen verran hyviä, että sarjaa katsoo edelleen mielellään.

6. kausihan alkaa jenkeissä tänään...
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #404 : 13.01.2013 12:11 »
Turpo Jäsen Viestejä: 78 Basaaripisteet: 0 Profiili Itse olen vastaavasti Netflixistä katsonnut kohta neljä kautta Breaking Badia. Täytyy sanoa, että on tällä hetkellä aika korkealla minun lempisarjojen listalla. Neloskausi on ollut omasta mielestäni melkein paras tähän mennessä. Harmi vaan, kun  Netflixiin tuskin tulee vielä pitkään aikaa vitoskautta. No, täytyy katsoa se sitten muuta kautta.
"Life is too short to remove USB safely"
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #405 : 13.01.2013 19:05 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Nyt on Firefly tullut lähes päätökseen. 13 jaksoa katsottu, eli enään yksi jäljellä. Onneksi on elokuva vielä. Ja näiden jaksojen jälkeen olen edelleen sitä mieltä että sarjan kohtalo on erittäin sääli ja suuri vääryys. Myönnän että osa jaksoista on tarinaltaa vähän mitä on (12. ja 13. nyt ehkä eniten), mutta sarjan hahmot ovat mielenkiintoisia. Ja myönnän senkin että hahmojen mielenkiinto johtuu paljon siitäkin että kaikilla tuntuu olevan yllätyksiä historiassa. Mutta hahmoja jaksaa silti kuunnella, mikä on aika paljon nykyään (tosin Fireflyt ei ole enää "nykykään").

Hiukan ehkä on paikoitellen näissä jälkipään jaksoissa turhaa romanssia ja konfliktia. Tuntuu että esim. jakson 13 juoni oli tehty täysin yhden tai kahden kohtauksen vuoksi. Vaikka ei sinänsä, vaikka jakso oli mitä oli, hahmojen kemia ja alkujaksojen pohjustus teki draamastakin yllättävän mielenkiintoista. Joten en tämänkään vuoksi sarjaa olisi tuominnut pidemmällekään mentäessä suoraan. Tiedä sitten mihin sarja olisi suunnannut.

Mutta hieno sarja kuitenkin joka tapauksessa. Suren vielä pitkään sarjan kohtaloa joka kerta kun näen TV:ssä tällä hetkellä pyöriviä, ties monennella kaudella olevia teinisarjoja.

Sarjassa on myös yksi mielenkiintoinen seikka. Se perustuu avaruuteen. Eli eri planeettoja ja kuita nähdään yllin kyllin. Eli ihan kotikulmilla ei olle. Mutta, sarjassa ei ole yhtäkään muukalaisrotua. Ei ainuttakaan. Se tuo yllättävän kiehtovan kuvakulman sarjaan. Tämänkin puolesta, tälläisiä sarjoja ei ole kovin montaa.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #406 : 13.01.2013 20:53 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 938 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Nyt on Firefly tullut lähes päätökseen. 13 jaksoa katsottu, eli enään yksi jäljellä. Onneksi on elokuva vielä. Ja näiden jaksojen jälkeen olen edelleen sitä mieltä että sarjan kohtalo on erittäin sääli ja suuri vääryys. Myönnän että osa jaksoista on tarinaltaa vähän mitä on (12. ja 13. nyt ehkä eniten), mutta sarjan hahmot ovat mielenkiintoisia. Ja myönnän senkin että hahmojen mielenkiinto johtuu paljon siitäkin että kaikilla tuntuu olevan yllätyksiä historiassa. Mutta hahmoja jaksaa silti kuunnella, mikä on aika paljon nykyään (tosin Fireflyt ei ole enää "nykykään").

Hiukan ehkä on paikoitellen näissä jälkipään jaksoissa turhaa romanssia ja konfliktia. Tuntuu että esim. jakson 13 juoni oli tehty täysin yhden tai kahden kohtauksen vuoksi. Vaikka ei sinänsä, vaikka jakso oli mitä oli, hahmojen kemia ja alkujaksojen pohjustus teki draamastakin yllättävän mielenkiintoista. Joten en tämänkään vuoksi sarjaa olisi tuominnut pidemmällekään mentäessä suoraan. Tiedä sitten mihin sarja olisi suunnannut.

Mutta hieno sarja kuitenkin joka tapauksessa. Suren vielä pitkään sarjan kohtaloa joka kerta kun näen TV:ssä tällä hetkellä pyöriviä, ties monennella kaudella olevia teinisarjoja.

Sarjassa on myös yksi mielenkiintoinen seikka. Se perustuu avaruuteen. Eli eri planeettoja ja kuita nähdään yllin kyllin. Eli ihan kotikulmilla ei olle. Mutta, sarjassa ei ole yhtäkään muukalaisrotua. Ei ainuttakaan. Se tuo yllättävän kiehtovan kuvakulman sarjaan. Tämänkin puolesta, tälläisiä sarjoja ei ole kovin montaa.
Sarja on kyllä parhautta, mutta itse tykkään eniten itse leffasta. Lopussa on niin parhautta, että parhauden kyyneliä saattaa tirahdella.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #407 : 13.01.2013 23:19 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Sarja on kyllä parhautta, mutta itse tykkään eniten itse leffasta. Lopussa on niin parhautta, että parhauden kyyneliä saattaa tirahdella.
Menikin samantien Serenity tilaukseen Discshopista. Turhaan pitkittää ostosta jonka arvon voi aika hyvin ennustaa. Olen jo muutaman kovan kehun kuullut kuitenkin.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #408 : 03.02.2013 01:39 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Kavereiden kanssa aloiteltiin uusintakierrokset parista huippusarjasta. Gilmoren tytöt tuli parisen vuotta sitten ahmaistua läpi. Loistavaa settiä. Jengi nauraa mulle edelleen, kun mainitsen sen yhdeksi lempparisarjoistani. Moni kuvittelee tuon olevan jotain lässynläädraamaa. Kaukana siitä! Sarja pursuaa upeita ja rakastettavia hahmoja sekä aivan mielettömän upeaa dialogia. Olisinpa edes puoliksi niin sanavalmis kuin Lorelai, Luke ja kumppanit. Pidän myös siitä, että tuo ei sisällä mitään väkisiväännettyä ja elämää suurempaa draamaa. Kaikki tuntuu niin ihanan arkiselta ja aidolta. Huumorikin on aivan loistavaa. Ei tuota voi olla rakastamatta!

Siinä ohessa ollaan myös The Wire aloitettu. Pari meistä on jo sarjan katsonut, mutta joukossa on myös ensikertalainen. Aluksi tuohon on vaikea päästä sisään, mutta kun siinä onnistuu, niin paluuta ei ole. Meikäläinen on katsonut nyt tuota nyt ekasta jaksosta alkaen ihan eri silmin. Tiedän jo paljon hahmoista ja tapahtumista, mutta voin nyt poimia alkupään jaksoista aivan erilaisia juttuja. Todella paljon pieniä siistejä yksityiskohtia on joko unohtunut tai mennyt kokonaan ohi. Voi tsiisus kun ei malta olla laittamatta levyä pyörimään, mutta pitää ikävä kyllä odotella seuraavaa kavereiden vierailua.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #409 : 03.02.2013 09:26 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Eka jakso Treme'ä näkyi alkuviikosta ja kyllähän tuo laadukkaalta vaikutti. Wiren tekijöiltä ja onhan tämä kehuja kerännyt ympäri mualimoo.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #410 : 16.02.2013 20:59 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Game of thronesin blureiskan season ykkönen eilen illasta ---> aamu seiskaan saakka. Melkein kerralla koko setti alusta loppuun. Mitäpä tuosta nyt osaisi sanoa. Elokuvien ja tv-sarjojen fantasiateemat eivät yleensä uppoa meikään kovinkaan hyvin ja olen edelleen sitä mieltä, että Lord of the ringit ja Hobbitit ovat aika perseestä, mutta kyllä tämä oli täyttä kamaa. Huippuja näyttelijöitä ja täysin ennalta-arvaamattomia kohtauksia. Kirveellä vaan hevosen pää irti, kun ei elukka suostunut tottelemaan.  :lol:

Näköjään kakkoskausi tulee sopivasti myyntiin ihan muutaman viikon päästä. Pakko-ostos.
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #411 : 16.02.2013 21:04 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili
Game of thronesin blureiskan season ykkönen eilen illasta ---> aamu seiskaan saakka. Melkein kerralla koko setti alusta loppuun. Mitäpä tuosta nyt osaisi sanoa. Elokuvien ja tv-sarjojen fantasiateemat eivät yleensä uppoa meikään kovinkaan hyvin ja olen edelleen sitä mieltä, että Lord of the ringit ja Hobbitit ovat aika perseestä, mutta kyllä tämä oli täyttä kamaa. Huippuja näyttelijöitä ja täysin ennalta-arvaamattomia kohtauksia. Kirveellä vaan hevosen pää irti, kun ei elukka suostunut tottelemaan.  :lol:

Näköjään kakkoskausi tulee sopivasti myyntiin ihan muutaman viikon päästä. Pakko-ostos.
Ja kolmoskausi alkaa 31.3, dem odottamattomat juonenkäänteet suoraan puun takaa. Pysykää kaukana spoilereista. ;)
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #412 : 16.02.2013 21:10 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Game of thronesin blureiskan season ykkönen eilen illasta ---> aamu seiskaan saakka. Melkein kerralla koko setti alusta loppuun. Mitäpä tuosta nyt osaisi sanoa. Elokuvien ja tv-sarjojen fantasiateemat eivät yleensä uppoa meikään kovinkaan hyvin ja olen edelleen sitä mieltä, että Lord of the ringit ja Hobbitit ovat aika perseestä, mutta kyllä tämä oli täyttä kamaa. Huippuja näyttelijöitä ja täysin ennalta-arvaamattomia kohtauksia. Kirveellä vaan hevosen pää irti, kun ei elukka suostunut tottelemaan.  :lol:

Näköjään kakkoskausi tulee sopivasti myyntiin ihan muutaman viikon päästä. Pakko-ostos.
Ja kolmoskausi alkaa 31.3, dem odottamattomat juonenkäänteet suoraan puun takaa. Pysykää kaukana spoilereista. ;)

Voi perkule, nyt hypetyin  ;D

En oo edennyt kirjojen luvussa ensimmäistä pidemmälle, niin en tiedä ollenkaan mitä tuleman pitää.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #413 : 17.02.2013 12:08 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 911 Basaaripisteet: 0 Profiili
Game of thronesin blureiskan season ykkönen eilen illasta ---> aamu seiskaan saakka. Melkein kerralla koko setti alusta loppuun. Mitäpä tuosta nyt osaisi sanoa. Elokuvien ja tv-sarjojen fantasiateemat eivät yleensä uppoa meikään kovinkaan hyvin ja olen edelleen sitä mieltä, että Lord of the ringit ja Hobbitit ovat aika perseestä, mutta kyllä tämä oli täyttä kamaa. Huippuja näyttelijöitä ja täysin ennalta-arvaamattomia kohtauksia. Kirveellä vaan hevosen pää irti, kun ei elukka suostunut tottelemaan.  :lol:

Näköjään kakkoskausi tulee sopivasti myyntiin ihan muutaman viikon päästä. Pakko-ostos.

Parasta viihdettä ikinä. Kirjat biittaa kaikki kirjat mitä on ikinä kirjoitettu ja sarja itsesään biittaa kaikki leffat ja sarjat mitä tehty. Ikinä en ole parempaa viihdettä aivoilleni syöttänyt. Ei pysty kyllin ylistämään Game Of Thronesia, jaksot on taas uudelleen katselussa ja kohta pitäisi lukea kirjat varmaan suomeksi. Pakko varmaan ostaa ne paskat pelitkin mitä tästä tehdään.  ;D
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #414 : 17.02.2013 12:13 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Pitääpä ottaa joskus yksi noista kirjoista luettavaksi. Olisi mukava lukea pitkästä aikaa kirja joka koukuttaa oikein kunnolla.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #415 : 17.02.2013 13:36 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili Ota ihmeessä. Huikeaa tavaraa alusta loppuun saakka. Itse olen Dance of Dragonsissa menossa kirjojen puolella, itse hbo:n sarjasta on katsottuna vasta ensimmäinen seasoni, mutta pakko ihastella kuinka uskollisena kässäri on pysynyt Martinin alkuperäistekstille. Btw, kolmas/neljäs kausi tulee olemaan mieletön, jäätäviä cliffhangereita tiedossa.. ;) Vissiin pilkkovat tuon kolmannen kirjan puokkia kun se on suht järkäle?

Millos se kakkoskauden bluray-julkaisu tarkalleen olikaan? Vois pistää tilaukseen.
Voice of The World.
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #416 : 17.02.2013 13:54 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Kesällä tuli luettua ihan hullun lailla noita suomenkielisinä versioina, mutta neljännessä kirjassa oli jotenkin niin juustonen meininki, että jäi kesken. Pitäsköhän sitä vielä yrittää.. Tohon neljänteen kirjaan saakka taso oli toki ihan mielettömän kova.

Ja sarjakin on parhautta  :)
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #417 : 07.03.2013 12:23 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tapaus Falling Skies on varsin mielenkiintoinen.

Katselin ensimmäisen kauden pikapikaa Netflixistä ja se oli hutuinta Scifi-huttua pitkään aikaan. Sarjan tapahtumat eivät sen eeppisestä mittakaavasta huolimatta tuntuneet erityisen tärkeiltä ja koko paketti tuntui saippuaoopperalta, jolla vain oli valju Scifin huntu yllään.

Mutta jaksoin sen läpi. Miksi? Koska lupauksia paremmasta oli ilmassa. Jos en olisi lukenut 2. kauden saamia kehuja, tuskin olisin niin tehnyt.


En ymmärrä mitä tapahtui ensimmäisen ja toisen kauden välissä. Ihan kuin itse Spielberg olisi astunut taukohuoneen kahvinkeittimen ääreltä käsikirjoittajien huoneeseen ja läpsäissyt näitä kasvoille. "Nyt vittu oikeesti".

Tuloksena on tasonnousu, jollaista en olisi uskonut: nyt mennään vihdoin teeman ehdoilla eikä ihmissuhteiden. On kuin katselisi tyystin eri sarjaa.

Vielä on katsomatta toisen kauden finaali. Sarja palaa kolmannen kauden jaksoilla jenkeissä kesällä.

Suurin näyttelijäyllätys 2. kaudella oli erään suursuosikki läsnäolo. Meinasin pudota tuoliltani:

Spoileri (osoita katsoaksesi)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #418 : 14.03.2013 01:51 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Nyt on katsottu Game of Thronesin kaksi ensimmäistä kautta. Ja onhan hienoa menoa. Vieläkin ihmettelen miten onkin voinut tulla näin hieno sarja, kun katsoo mitä muuta sieltä tulee. Onhan tietty fantasia ollut Pottereiden ja LOTRin jälkeen kovassa nousussa ja jatkuvassa suosiossa, mutta eihän tätä voi mitenkään verrata kyseisiin tuotoksiin. Ainoa mikä epäilyttää on tarinan laajuus. Kuinka se pysyy kasassa kun tuntuu että nytkin hahmoja on aika helvetisti. Tosin vielä se pysyy kasassa ilman mitään ongelmia ja hahmojen määrä ja monipuolisuus on aika huimaa. Monesta hahmosta löytyy todella monta "kerrosta".

Nykyään yleensä vihaan sarjoja missä on älytöntä juonittelua tms. mutta tämä on yllättäen aivan eri juttu. Todennäköisesti se johtuu hahmoista. Kaikki hahmojen valinnat ja tapahtumat tuntuvat loogisilta. Ja mikä parasta, typeriä hahmoja ei ole. Eli siis hahmoja jotka tekevät päättömiä ja poukkoilevat ilman syytä, vain siksi että tarina saisi lisää menoa. Paras esimerkki tästä on ehkä Theon Greyjoy. Mies teki aika helvetin typerän ratkaisun kakkoskaudella, mutta sen ymmärsi. Ei tullut sellaista oloa että tilanne tapahtui vain kirjoittajan ajatuksesta että jotain pitäisi tapahtua.

Ehkä ainoa hahmo mikä liikkuu sielä rajoilla on Catelyn Stark. En ymmärrä muijan ratkaisua Jaime Lannisterin tapauksessa. En vain tajua. Koko jutussa ei ole mitään järkeä. Mutta, tämä nyt on sinänsä pikku seikka.

Mutta kolmatta kautta odotellaan kuumeisesti. Ilmeisesti sisältää vielä kovia shokkejakin tms.

Onko kuinka moni lukenut kirjoja tästä sarjasta? Aloin miettimään että kirjat on aika järkäleitä, joten on niistä jouduttu karsimaan paljonkin pois? Tai onko juonikuvioita muokattu paljon? Alkoi kirjatkin hiukan kiinnostamaan tämän toisen kauden jälkeen. Voisi lukea niitäkin tässä sarjan ohella. Mutta mietin onko tämä järkevää jos sarja eroaa paljonkin kirjoista.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #419 : 14.03.2013 08:44 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 911 Basaaripisteet: 0 Profiili Catelyn Stark nyppii itseänikin. Typerä vanha harppu.



Onko kuinka moni lukenut kirjoja tästä sarjasta? Aloin miettimään että kirjat on aika järkäleitä, joten on niistä jouduttu karsimaan paljonkin pois? Tai onko juonikuvioita muokattu paljon? Alkoi kirjatkin hiukan kiinnostamaan tämän toisen kauden jälkeen. Voisi lukea niitäkin tässä sarjan ohella. Mutta mietin onko tämä järkevää jos sarja eroaa paljonkin kirjoista.


Ensimmäinen kirja ja tuotantokausi kulkevat käsikädessä, mutta siitä eteenpäin kirjoissa on paljon uutta verrattuna sarjaan. Onhan se nyt tietenkin järkevämpää lukea niitä kirjoja jos en eroavat sarjasta kuin, että eivät eroaisi. Todella hyvä ovat, suosittelen. ¨

Itse tilasin jo virallisen ruokakirjankin, jotta pääsen valmistamaan kunnon Game Of Thrones feastin.

You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines