Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 20
Tulostusversio
Aihe: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää)  (Luettu 219908 kertaa)
Re: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #270 : 26.10.2011 19:16 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Yhdyn muihin, eli ykköskausi oli helvetin hyvä, mutta sen jälkeen lopahti mielenkiinto.
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #271 : 26.10.2011 21:12 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 914 Basaaripisteet: 0 Profiili Kakkonenkin onkin vielä hyvä, mutta kolmosen alusta (luultavasti) alkaa TK:llakin tympäsemään.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #272 : 26.10.2011 23:12 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Prison Breakin laskusuhdanne noudatti melko samaa kaavaa kuin Lostin, eli tokaa kautta vielä jaksoi just ja just katsoa ja kolmannella kaudella toivo oli jo menetetty.
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #273 : 27.10.2011 15:42 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Lost onnistui kuitenkin nousemaan siitä paskasta.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #274 : 27.10.2011 15:52 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Juu ei kannata näitä kahta verrata. Lostin neloskausi oli ehkäpä sarjan paras. Viidennellä kaudella nähtiin sitten notkahdus laadussa eikä kuudettakaan kautta voida sanoa niin laadukkaaksi kuin kausia 1,2 ja 4. myös kolmannen kauden loppu on huikeaa tykitystä; through the looking glassista ei kauden finaalijakso voi paljoa jännemmäksi enää mennä. Jaksoa alleviivaavat toki sen viimeiset minuutit ja kuuluisa "We have to go back!", mutta jakso on muillakin ansioillaan klassikko.

Mutta Prison Breakin huonoin kausi (4) on paljon, paljon kehnompi kuin Lostin huonoin kausi (mielestäni viides).

PB:n ensimmäisen kausi on lähes klassikkomatskua ja toinenkin kausi vielä varsin katsottava. Homma alkaa kuivua kasaan kolmannella kaudella ja neljäs onkin jo sitten melkoisen surkuhupaisaa touhua.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #275 : 28.10.2011 17:46 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Joo samoilla linjoilla. Ykköskausi oli parhautta, kakkosenkin vielä katsoi, sitten alkoi menemään aika perseilyksi.
+1

Tuota sarjaa jaksoi katsoa tasan sen itse "Prison Breakin" verran, joka oli helvetin mahtavaa. Varsinkin Peter Stormare oli roolissaan jälleen järkyttävän kova. Sen itse vankilapaon jälkeen sarja oli täyttä sontaa.

+2

Kunpa olisivat lopettaneet sarjan ensimmäiseen kauteensa, olisi meinaan ollut yksi telkkuhistorian munakkaimpia vetoja sekä kompakteimpia ja toimivimpia paketteja. Todella hyvää kamaa. Kakkoskausi jäi kuitenkin jo parin jakson jälkeen kesken.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #276 : 28.10.2011 21:19 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Lostia (taikka Prison Breakiä) en pystynyt tokan kauden jälkeen enää seuramaan joten en voi Lostin myöhempiä kausia kommentoida.

Prison Breakille olisi kyllä kulttisuosio ollut taattu jos sarja olisi niputettu ekan kauden jälkeen.
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #277 : 31.10.2011 13:51 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW The Wire - Langalla

"The Wire kertoo realistisella tavalla rappeutuvan urbaanin ympäristön ongelmista."

Huumeita, poliiseja, politiikkaa, korruptiota. The Wire pyörii näiden ympärillä. Saattaa vaikuttaa tylsältä ja muutaman jakson perusteella onkin. Kestää tovin ennen kuin hahmoihin pääsee tutustumaan ja monet tarinankaaret saadaan käyntiin. Wireä on kutsuttu realistisimmaksi poliisisarjaksi ikinä. Sarjan käsikirjoittaja on käsittääkseni entinen Baltimorelainen rikostoimittaja joka päätti kirjoittaa kaupunkiin sijoittuvan rikossarjan yhdessä entisen poliisin kanssa. Pieniin yksityiskohtiin on panostettu ja hahmot tuntuvat todella aidoilta. Ei voi olla miettimättä, että näin ne rikolliset varmaan oikeasti hommaa pyörittävät.

Joka kaudella on oma tarinankaarensa. Näiden lisäki on koko sarjan läpi kestäviä teemoja ja tarinoita. Tarinat avautuvat hitaasti ja vielä hitaammin tutustutaan hahmoihin. Kovin syvälle ei mennä mutta juuri sen verran saadaan tietää, että katsoja oppii ymmärtämään mitä sarjan hahmot miettivät. Huumoria on niukasti ja sekin on ns. lämminhenkistä työporukan läppää. Ihan kuin hahmot olisivat oikeasti tehneet sen 10 vuotta yhdessä töitä.

Katsokaa ja antakaa sarjalle mahdollisuus!  :)
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #278 : 31.10.2011 15:05 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili On pitänyt jo varmaan viimeset 5 vuotta alottaa The Wiren katsominen, mutta jostain syystä ei ole ikinä iskenyt. Jaksoin kerran katsoa joku viisi ensimmäistä jaksoa, mutta en millään päässyt sarjaan sisälle ja tarina ja hahmot ei vakuuttaneet tylsyyksillään.
tallennettu
Vs: Re: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #279 : 01.11.2011 07:43 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
On pitänyt jo varmaan viimeset 5 vuotta alottaa The Wiren katsominen, mutta jostain syystä ei ole ikinä iskenyt. Jaksoin kerran katsoa joku viisi ensimmäistä jaksoa, mutta en millään päässyt sarjaan sisälle ja tarina ja hahmot ei vakuuttaneet tylsyyksillään.
Mä olen tismalleen tässä tilanteessa. Ekasta kaudesta on katsottuna muutama jaksoa ja sarjan perusidea ja vakiohahmot ovat kyllä juuri ja juuri sisäistetty, mutta ei nappaa niin paljon, että jaksaisi eteenpäin. Taitaa jäädä ikuisuusprojektiksi.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #280 : 01.11.2011 14:16 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Mä oli reilu vuosi sitten samassa asemassa. Hyllyssä kolme kautta DVD:nä ja eka kausi ei tahtonut millään imaista mukaansa. Sarja jäi kesken. Nyt tässä n. kuukausi sitten pari kaveria alkoi katsomaan sarjaa ja kehuivat sitä mielettömästi. Aloitin sarjan katsomisen alusta ja pikkuhiljaa se kuuluisa koukku löytyi. Nyt menen jo neljännessä kaudessa.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #281 : 01.11.2011 23:42 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 914 Basaaripisteet: 0 Profiili Lol, itsellä ihan sama Wiren kanssa, ekat jaksot katsottu ja sen jälkeen unohdettu, vaikka vaikuttikin laadukkaalta. Jotenkin ehkä liian raskas sarja, että olisi jaksanut paneutua kunnolla.

Boardwalk Empire

Mielenkiintoinen uutuus HBO:lta. Pilotin ohjasi itse Scorsese. Ainakin ensimmäisen jakson perustella kova sarja. Itse diggaan ainakin tuosta vanhanajan meiningistä, 1920-luvun Atlantic Citysta.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #282 : 02.11.2011 11:21 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili Boardwalk Empire tällä hetkellä parhaita tv-sarjoja, joita tulee seurattua. Toisen kauden puolessa välissä mennään ja meno on pysynyt tasokkaan ensimmäisen kauden jälkeen samanlaisena. Hahmot, miljöö ja juonikoukerot pitävät otteessaan todella kovasti. Suosittelen lämpimästi vanhanajan meiningistä diggaaville.
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #283 : 04.11.2011 19:34 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Huutokaupan metsästäjät (Storage Wars, Suomi-TV) ja Jersey Shore (MTV) on maailman parhaat reality-sarjat.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #284 : 04.11.2011 19:40 »
Justece Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili
Huutokaupan metsästäjät (Storage Wars, Suomi-TV) ja Jersey Shore (MTV) on maailman parhaat reality-sarjat.
Mitä ihmettä? Olen FP:n kanssa samaa mieltä. :D
I'm the best fuck the rest.
tallennettu
Re: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #285 : 04.11.2011 19:43 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Jersey Shore on kyllä loistokamaa. Kesällä kun ei öisin tullut mitään telkkarista niin ei muuta kuin MTV päälle ja laatusarjaa pyörimään. Tosin en ole tätä uusinta kautta ollenkaan seurannut, joten pitää varmaan pistää lataukseen.
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #286 : 04.11.2011 19:58 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 914 Basaaripisteet: 0 Profiili Vika kausi oli pakko ladata ja katsoa putkeen. Pauly D ehdottomasti viihdyttävin henkilö. Eniten ottaa päähän Mike "The Situtation" ja Deena.

COME AT ME BRO!
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #287 : 04.11.2011 20:26 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Paras jätkistä on kyllä Ronnie joka on tainnut tyrmätä useammanki kerran jonkun. Muijista eniten iskee Jwoww koska tissit.
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #288 : 08.11.2011 14:33 »
mikki.h088 Jäsen Viestejä: 6 Basaaripisteet: 0 Profiili
Vanhaa Everwood ja 24-hömppää.

Tuntuu että tuo everwood on kovinkin monen mielestä ollut koskettava - ei ole minulle tuttu. 24 sensijaan kyllä - ja olihan ne sitten pakko katsoa kaikki etukäteen kun ei malttanut odottaa. ja yksi kanssa mikä on kyllä ollut tosi hyvä oli Lost - vaikkakin sitten ekan kauden jälkeiset kaudet eivät enään niin hyviä olleet - mutta kaikki katottu ja täytyy kyllä suositella ehdottomasti.


« Viimeksi muokattu: 08.11.2011 15:53 kirjoittanut Riepu »
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #289 : 08.11.2011 21:04 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Vanhaa Everwood ja 24-hömppää.

Tuntuu että tuo everwood on kovinkin monen mielestä ollut koskettava - ei ole minulle tuttu.

Everwood on minulle hyvin, hyvin erityinen TV-sarja. Katson sen lähivuosina varmasti kokonaan uudelleen. 1. kauden olen nähnyt useamman kerran, mutta myöhempiä kausia en.

Rakastan sitä, kun TV-sarja tarjoaa minulle tilanteita ja hahmoja, joita pystyn peilaamaan omaan elämääni. Se on tavallaan terapeuttista. Silloin sarja myös alkaa elämään mielessä tavalla, jota tapahtuu äärimmäisen harvoin. Toki ajankohdankin tulee olla otollinen; itse olin Everwoodin alkaessa täyttänyt juuri 18 vuotta ja koko elämäni oli valtaisassa myllerryksessä.


Everwoodin finaalin Ephram & Amy -montaasi saa vieläkin silmät kosteiksi aina kun katson sen. Biisi on nappivalinta ja samoin myös montaasissa näytettävät hetket. Fan serviceä parhaimmillaan.

(alla olevaa pätkää ei luonnollisesti kannata katsoa, jos suunnittelee Everwoodin katsomista eikä halua nähdä vilauksia sarjan avainkohtauksista).


www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #290 : 08.11.2011 21:25 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 914 Basaaripisteet: 0 Profiili

Rakastan sitä, kun TV-sarja tarjoaa minulle tilanteita ja hahmoja, joita pystyn peilaamaan omaan elämääni. Se on tavallaan terapeuttista. Silloin sarja myös alkaa elämään mielessä tavalla, jota tapahtuu äärimmäisen harvoin. Toki ajankohdankin tulee olla otollinen; itse olin Everwoodin alkaessa täyttänyt juuri 18 vuotta ja koko elämäni oli valtaisassa myllerryksessä.



Itsellä sarja toi oman elämän liiankin elävästi mieleen, niin ei tehnyt mieli katsoa. Oma mutsi oli kuollut juuri kaksi vuotta aiemmin ja heti sarjan trailerissa muistaakseni mainittiin perheen äidin kuolema, niin jäi kyllä katsomatta. Nyt kun tuosta on jo reilusti, niin voisi antaa sarjalle uuden mahdollisuuden, onhan Ephram Everwoodia muutaman palstamillimetrin hehkuttanut.  :)
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #291 : 09.11.2011 10:49 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Everwood voisi kyllä tulla uusintana jossakin vaiheessa. Viime näkemästä on jo sen verran aikaa, että nyt olisi taas hyvä hetki Everwoodille. Tulihan sarja Ava-kanavalta tässä muutama vuosi (?) sitten, mutta aina ei pysynyt tahdissa, kun välin oli uusinnan uusintaa, ja jäi sitten jaksoja välistä jne. Kaiholla muistelee Andyn ja Haroldin kinoja, ja sitten ystävystymistä, ja kinoja jälleen.. Ja kyllähän ne keskustelutkin sarjasta olivat myös aika legendaarisia..
030906 | 190308
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #292 : 09.11.2011 12:29 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Ei ei enää näitä Everwood -juttuja. Vuosi 2005 meni jo.  :(
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #293 : 09.11.2011 12:30 »
mikki.h088 Jäsen Viestejä: 6 Basaaripisteet: 0 Profiili
Everwood voisi kyllä tulla uusintana jossakin vaiheessa. Viime näkemästä on jo sen verran aikaa, että nyt olisi taas hyvä hetki Everwoodille. Tulihan sarja Ava-kanavalta tässä muutama vuosi (?) sitten, mutta aina ei pysynyt tahdissa, kun välin oli uusinnan uusintaa, ja jäi sitten jaksoja välistä jne. Kaiholla muistelee Andyn ja Haroldin kinoja, ja sitten ystävystymistä, ja kinoja jälleen.. Ja kyllähän ne keskustelutkin sarjasta olivat myös aika legendaarisia..

alkaa jo vallan itteäkin kiinnostaa kun niin kovin hehkutetaan - että joo, sopis hyvin tulla uusintana - ja hihkaise sitten, niin aukaisen kanssa sitten telsun oikeaan aikaan oikealle kanavalle :)
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #294 : 15.11.2011 15:04 »
peni Jäsen Viestejä: 287 Basaaripisteet: 0 Profiili En oo tätä ketjua ennen huomannutkaan, itte on kattonu englantilaista Sydämen asialla sarjaa (muistuttaa todella palijon Everwood sarjaa) tule ykköseltä alko vuonna 1992 ja lopetettiin 2010 rahapulan takia. Nyt tulee pelkkiä uusintoja. Amerikkalaisia sarjoja on tullu katottua muumuassa Kovat kaulassa, Vihjeet hukassa, NCIS Rikostutkijat josta on juuri julkastu peli ja tietenkin Fringe.
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #295 : 24.11.2011 15:26 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Spartacusta olen alkanut seuraamaan. Kaverin luona muutama kk sitten sattumalta näin Spartus: Gods of the Arenan ekan jakson, ja kiinnostus heräsi. Menen siis kronologisessa järjestyksessä, eli ensin katson tuon prequelin (Gods of the Arena) ja sitten siirryn ekaan tuotantokauteen (Blood and Sand). Joo, kyllähän tuossa alussa spoilattiin Blood and Sandin lopetus, mutta se ei mua haittaa, kun sattumalta spoilaannuin jo silloin, kun ekan kerran sarjasta kuulin. Tässä prequelissa on kuusi jaksoa, ja puolet olen katsonut.

Onhan tämä ihan mielettömän kova sarja. Vaikka historiasta olen aina ollut kiinnostunut, niin jostain syystä olen aina vältellyt näitä Rooma -ja gladiaattoriaiheisia leffoja ja sarjoja. Upeasti toteuttua shittiä tämä Spartacus. Loistavia hahmoja, seksiä, verta, väkivaltaa ja homoilua. Ihan kuin Oz. Tuossa on juuri ne ainekset mitä tarvitaan hyvään tv-sarjaan.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #296 : 24.11.2011 16:00 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Jep, Spartacus on kyllä kova. Tosiaan sehän on kuin antiikin Oz. Katselin Blood and Sandin kokonaisuudessaan jenkkien tahtiin silloin kun sitä siellä näytettiin ja koukutti kyllä kovasti. Itsekin olen tuosta Gods of the Arenasta nähnyt kolme jaksoa, kaikki kuusi kyllä löytyy koneelta mutta tämä tuotantokausi ei ole koukuttanut aivan yhtä kovaa. Taso on mielestäni vähän alhaisempi kuin BaS:ssa, mutta silti kovaa kakkaa. Eli jos Fyysine Breesenz dikkaat GotA:sta niin odotahan vaan kun pääset tykittämään Blood and Sandia.
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #297 : 27.11.2011 15:49 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili


Paras draamasarja, mitä on koskaan tehty. Piste.

Breaking Bad paranee kausi kaudelta, kolmos- ja neloskauden ollessa sellaista tykitystä, ettei mikään sarja pääse lähellekään. Metacritic: ykköskausi [74], kakkoskausi [85], kolmoskausi [89] ja neloskausi [96]. IMDb: [9.4].

Näyttelijät ja hahmot ovat aivan uskomattomia. Bryan Cranston on voittanut nyt kolmena vuotena putkeen Emmyn parhaasta miespääosasasta ja tulee voittamaan myös tänäkin vuonna. Aaron Paul voitti viime vuonna parhaan miessivuosan palkinnon.

Entäpä ne hahmot? Walter "Heisenberg" White, Skyler "rasittava ämmä, josta oppii pitämään" White, Jesse Pinkman, DEA-kyttä Hank Schrader, Gustavo "Gus" Fring, Mike; jättää esim. jokaisen The Departedin ns. koviksen varjoonsa, Saul Goodman; koko sarjan parhaita hahmoja ja loistavin lakimies TV- tai elokuvahistoriassa, meksikolaiset palkkatappajakaksoset; yhtä hyytäviä kuin No Country for Old Menin tappaja Anton Chigurh ja lukematon määrä muita, mm. pikkuroolissa esiintyvä Dany Trejo.

En ole myöskään nähnyt sarjaa, jossa olisi panostettu näin paljon yksityiskohtiin. Kamerakulmat, leikkaukset, väkivalta ja sen aiheuttamat ruhjeet ja tuho, viittaukset aikaisempiin jaksoihin ja ennen kaikkea juoni joka kulkee aina järkevästi eteenpäin eikä katsojaa ikinä aliarvioida. Sarja ei myöskään ole turhan mustavalkoinen. Hyvikset eivät ole aina hyviksiä, sillä epätoivoiset tilanteet vaativat epätoivoisia tekoja.

Erityismaininta vielä Vince Gilliganille, joka on koko sarjan takana, ohjaten, käsikirjoittaen ja tuottaen esikoistaan. Gilligan, jos kuka, ansaistee loistavan uran meriiteillään. Toisin kuin J.J. Abrams, joka on suoltanut ulos vain paskaa.

Jos nämä myyntipuheet eivät riitä, niin omapa on häpeäsi. Itse jään odottamaan kulli kovana viimeistä kautta.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #298 : 27.11.2011 16:27 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Paras draamasarja, mitä on koskaan tehty. Piste.

Breaking Bad paranee kausi kaudelta, kolmos- ja neloskauden ollessa sellaista tykitystä, ettei mikään sarja pääse lähellekään. Metacritic: ykköskausi [74], kakkoskausi [85], kolmoskausi [89] ja neloskausi [96]. IMDb: [9.4].

Ah, loistavaa että joku muukin on sarjasta yhtä mielissään! Tätähän on yritetty boostata ennenkin.

Itsellä on neljäs kausi edelleen katsomatta, kiitos syksyn kiireiden, ja nyt on kolmosen cliffhangerista jo niin kauan, että päätin katsoa kaudet 1-3 uusiksi ennen neljänteen sukeltamista. Voi pojat sieltä on herkkua luvassa!
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) « Vastaus #299 : 28.11.2011 15:18 »
Juhohfin Jäsen Viestejä: 271 Basaaripisteet: 0 Profiili Sori myöhäinen ilmoitus mutta jos joltakin meni eilen ohi niin klo15.55 YLE TV1 alkaa uusintana:

Se päivä muutti Suomen: Commodore 64

Yhtäkkiä kenellä tahansa oli varaa omaan tietokoneeseen, jolla oli laskentatehoa saman verran kuin mitä pankin suurtietokoneella oli ollut vain muutama vuosi aikaisemmin.

Ohjelma löytyy myös Ylen areenasta 4.12.2011 klo 18.15 asti.

Yle Areena: Se päivä muutti suomen: Commadore 64
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 20
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines