Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Äänestys
Kysymys: Ajatko PLF1-sarjassa myös kaudella 4?
Kyllä - 12 (85.7%)
En - 2 (14.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 14

Sivuja: 1 ... 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29
Tulostusversio
Aihe: PLF1-sarja Kausi 3 (Kausi päättynyt!!)  (Luettu 164267 kertaa)
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #660 : 15.01.2012 19:21 »
ieponi Jäsen Viestejä: 46 Basaaripisteet: 0 Profiili Perskeles kun meni toi perjantain kisa vähän penkin alle ku olin jo liian humalassa siinä vaiheessa :D
Muutenkin ekassa mutkassa joku veti perään ja jäin viimeseksi siinä ja sain vielä penaltyn, sit niitä penaltyja alko koko ajan tulemaan ku normaalisti tulis vaan varotus mut viimenen shikaani ei koskaan menny nappiin ni meni toiset renkaat yli kanttareiden ja penaltyja alko sateleen ilman varotuksia... :F
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #661 : 15.01.2012 19:50 »
marjajokaolihap-
an
PSN: Kindiestoregon1 Jäsen Viestejä: 45 Basaaripisteet: 0 Profiili
tais olla icecoldi miun avustuksella joka sinuu osu ;P ja ieponi minkäs malline ratti siul o
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #662 : 15.01.2012 19:53 »
ieponi Jäsen Viestejä: 46 Basaaripisteet: 0 Profiili
tais olla icecoldi miun avustuksella joka sinuu osu ;P ja ieponi minkäs malline ratti siul o

ps3-ohjain :D
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #663 : 15.01.2012 19:56 »
marjajokaolihap-
an
PSN: Kindiestoregon1 Jäsen Viestejä: 45 Basaaripisteet: 0 Profiili
mie sain jonku kuvan et siujl ois ratti ku nuo niin sano ;O
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #664 : 15.01.2012 20:00 »
ieponi Jäsen Viestejä: 46 Basaaripisteet: 0 Profiili
mie sain jonku kuvan et siujl ois ratti ku nuo niin sano ;O

Aijaa, ei miul rattia oo koskaa ollukaa, aina ohjaimella ajellu

Tuuks höntsäilee nyt? Masan kans kaksistaan tuolla aulassa :D
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #665 : 15.01.2012 20:07 »
marjajokaolihap-
an
PSN: Kindiestoregon1 Jäsen Viestejä: 45 Basaaripisteet: 0 Profiili
en mie nytte ku koulujuttuja väännän maanantaille ;P muuten kylh

E: vois höntsän laittaa huomen pystyy nii sais kokeiltuu vähän? jatketaa tuol f1 2011 online topiciss


« Viimeksi muokattu: 15.01.2012 20:24 kirjoittanut marjajokaolihapan »
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #666 : 15.01.2012 22:35 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili Maanantai höntsät kuulostas kyl hyvältä  ;D. Ajeltaisko siinä kuuden maissa? Vois ite viel treenii vähän manuaalivaihteilla ajamista :p
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #667 : 16.01.2012 00:16 »
ieponi Jäsen Viestejä: 46 Basaaripisteet: 0 Profiili Ite en luultavasti pääse taaskaan tiistain kisaan, joutuu töissä ollee
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #668 : 16.01.2012 06:42 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Ite varmaa vetelen Crazyn ja Jonden kans tota änärii et ei kiitos.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #669 : 16.01.2012 15:24 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili Jauhot suuhun niille jotka väittää et ratil ja polkimil pääsee paljo kovempaa ku ohjaimella. Vedin TT:s kaks kymppää nopeemman ajan ohjaimel et stfu.

Ratti&polkimet - 1.21.8
Ohjain - 1.21.5


« Viimeksi muokattu: 16.01.2012 16:19 kirjoittanut Jo_hannezz »
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Trollface « Vastaus #670 : 16.01.2012 17:37 »
ThePfour Jäsen Viestejä: 2 Basaaripisteet: 0 Profiili Tallien kotisivut:

http://cokefin.wordpress.com/
http://redbullracingplf1.wordpress.com/
http://jesseracing.wordpress.com/
http://sauberetusivu.blogspot.com/
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #671 : 16.01.2012 17:54 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili
Jauhot suuhun niille jotka väittää et ratil ja polkimil pääsee paljo kovempaa ku ohjaimella. Vedin TT:s kaks kymppää nopeemman ajan ohjaimel et stfu.

Ratti&polkimet - 1.21.8
Ohjain - 1.21.5

Se riippuu siitä, et kummalla olet tootunut ajaan

Satuin asiaa sopivasti kokeileen ja:

Ohjain - 1.40.323

Ratti ja polkimet - 1.48.xxx

Ajat Singaporesta Team Lotuksella
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #672 : 17.01.2012 06:45 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Muistutus:Tänään Intian GP


E: Marjajokaolipahan on estetty pelaajalaudalle, syytä ei olla kerrottu. Joten hän ei voi siis informoida mitään tänne:
Spoileri (osoita katsoaksesi)


« Viimeksi muokattu: 17.01.2012 14:57 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #673 : 17.01.2012 18:42 »
Juhohfin Jäsen Viestejä: 271 Basaaripisteet: 0 Profiili En ole varma ehdinkö linjoille kahdeksaan mennessä niin sopiiko muille että siirretään kisan alkua tarvittaessa sen verran että pääsen mukaan?
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #674 : 17.01.2012 18:52 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili
En ole varma ehdinkö linjoille kahdeksaan mennessä niin sopiiko muille että siirretään kisan alkua tarvittaessa sen verran että pääsen mukaan?
¨
Paljos meinaat myöhästyä?
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #675 : 17.01.2012 19:01 »
peni Jäsen Viestejä: 287 Basaaripisteet: 0 Profiili
En ole varma ehdinkö linjoille kahdeksaan mennessä niin sopiiko muille että siirretään kisan alkua tarvittaessa sen verran että pääsen mukaan?
¨
Paljos meinaat myöhästyä?

Enintään noin 10 min voidaan siirtää koska ollaan päätetty että kello kahdeksalta alotetaan ja voi olla että joillekkin ei sovi jos enemmän siiretään.
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #676 : 17.01.2012 19:29 »
Juhohfin Jäsen Viestejä: 271 Basaaripisteet: 0 Profiili
En ole varma ehdinkö linjoille kahdeksaan mennessä niin sopiiko muille että siirretään kisan alkua tarvittaessa sen verran että pääsen mukaan?
¨
Paljos meinaat myöhästyä?

Enintään noin 10 min voidaan siirtää koska ollaan päätetty että kello kahdeksalta alotetaan ja voi olla että joillekkin ei sovi jos enemmän siiretään.

En tiedä paljonko myöhästyn jos tulen myöhässä sillä olen vanhempien tykönä odottamassa heitä asioiltaan takaisin ja pidän samalla silmällä kahta koiraa ja takan palamista niin en voi lähteä liian aikaisin pois. Jos minua ei näy viimeistään 20.10 linjoilla enkä ole ilmoittanut tulevani juuri silloin linjoille niin jään kisasta pois.

Edit. Näyttää pahasti siltä etten ehdi millään ajoissa tämän päivän kisaan mukaan.


« Viimeksi muokattu: 17.01.2012 20:08 kirjoittanut Juhohfin »
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #677 : 17.01.2012 21:20 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Heh, renkaat suli taas puolet ennemmin kuin piti ja optimalla jouduin ajamaan. -1 bensa meni kun taistelin benlonnin kanssa ja pistin mix 3.

Aika-ajo

1. Dew | McLaren | 1.20.773 |
2. Runner | Mercedes GP |
3. Bestter | Williams | +10 Pos
4. Masa | Lotus-Renault |
5. benlonn | Red Bull |
6. Pfour | Sauber |
7. Super-Jesse12 | Ferrari | +10 Pos
8. Kindiesregon | HRT |

Kisa

1. Dew | McLaren | 1.21.818
2. Bestter | Williams |
3. Runner | Mercedes GP |
4. Masa | Lotus-Renault |
5. benlonn | Red Bull |
6. cokeFIN | Lotus-Renault |
7. Kindiesregon | HRT |
DNF JesKuli | McLaren |
DSQ Pfour | Sauber |
DSQ Super-Jesse12 | Ferrari |

Miksi Dew ajoi McLarenilla? Kindies ei voinut ajaa McLarenilla vaan joutui tyytymään Hispaniaan. Super-Jesse12 ajoi ainakin 3x perään ja lensin seinään -> DNF, esteli jotakin kuskia viimeisessä mutkassa ja JesKuli varikolle sisäänmenossa ja rammasi Bestterin. Aika-ajoissa siis.


« Viimeksi muokattu: 17.01.2012 21:30 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #678 : 17.01.2012 21:25 »
Juhohfin Jäsen Viestejä: 271 Basaaripisteet: 0 Profiili
Heh, renkaat suli taas puolet ennemmin kuin piti ja optimalla jouduin ajamaan. -1 bensa meni kun taistelin benlonnin kanssa ja pistin mix 3.

Aika-ajo

1. Dew | McLaren | 1.20.773 |
2. Runner | Mercedes GP |
3. Bestter | Williams | +10 Pos
4. Masa | Lotus-Renault |
5. benlonn | Red Bull |
6. Pfour | Sauber |
7. Super-Jesse12 | Ferrari | +10 Pos
8. Kindiesregon | HRT |

Kisa

1. Dew | McLaren |
2. Bestter
3. Runner
4. Masa
5. benlonn
6. Masa
7. Kindiesregon
DNF JesKuli | McLaren |
DSQ Pfour | Sauber |
DSQ Super-Jesse12 | Ferrari |

Miksi Dew ajoi McLarenilla? Kindies ei voinut ajaa McLarenilla vaan joutui tyytymään Hispaniaan. Super-Jesse12 ajoi ainakin 3x perään ja lensin seinään -> DNF, esteli jotakin kuskia viimeisessä mutkassa ja JesKuli varikolle sisäänmenossa ja rammasi Bestterin. Aika-ajoissa siis.

Pystytkö lisäämään aika-ajon ajat kaikille sekä kisatuloksiin kaikkien erot kärkeen sillä ajan vielä tänään simuloidun kisan teköälyä vastaan niin pystyisin vertaamaan mihin oma nopeus olisi riittänyt jos olisin ehtinyt kisaan mukaan.
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #679 : 17.01.2012 21:30 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Emmä eroja koska menin pois
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #680 : 17.01.2012 21:31 »
Dew Jäsen Viestejä: 58 Basaaripisteet: 0 Profiili
Miksi Dew ajoi McLarenilla?
Joo lobbyssa katselin huvikseni niitä autoja ja se sitten jäi vahingossa päälle kun hypättiin latausruutuun. Pahoittelut siitä.

Tämä taisi olla meikäläisen viimeinen kisa, kun siirto toiseen seuraan varmistui, ja tapahtumia on melkein joka päivälle. Kiitos näistä kolmesta kisasta ja tsemppiä loppukauteen.
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #681 : 17.01.2012 21:33 »
JesKuli Jäsen Viestejä: 59 Basaaripisteet: 0 Profiili
Heh, renkaat suli taas puolet ennemmin kuin piti ja optimalla jouduin ajamaan. -1 bensa meni kun taistelin benlonnin kanssa ja pistin mix 3.

Aika-ajo

1. Dew | McLaren | 1.20.773 |
2. Runner | Mercedes GP |
3. Bestter | Williams | +10 Pos
4. Masa | Lotus-Renault |
5. benlonn | Red Bull |
6. Pfour | Sauber |
7. Super-Jesse12 | Ferrari | +10 Pos
8. Kindiesregon | HRT |

Kisa

1. Dew | McLaren |
2. Bestter
3. Runner
4. Masa
5. benlonn
6. Masa
7. Kindiesregon
DNF JesKuli | McLaren |
DSQ Pfour | Sauber |
DSQ Super-Jesse12 | Ferrari |

Miksi Dew ajoi McLarenilla? Kindies ei voinut ajaa McLarenilla vaan joutui tyytymään Hispaniaan. Super-Jesse12 ajoi ainakin 3x perään ja lensin seinään -> DNF, esteli jotakin kuskia viimeisessä mutkassa ja JesKuli varikolle sisäänmenossa ja rammasi Bestterin. Aika-ajoissa siis.

Pystytkö lisäämään aika-ajon ajat kaikille sekä kisatuloksiin kaikkien erot kärkeen sillä ajan vielä tänään simuloidun kisan teköälyä vastaan niin pystyisin vertaamaan mihin oma nopeus olisi riittänyt jos olisin ehtinyt kisaan mukaan.
super-jesse oli törmänny kindiesiin jne sitkun yritän päästä varikolle niin yhtäkki super-jesse pysähtyy ja lähtee peruttaan,mutta onneksi mun auto muuttu haamuksi että pääsin ohi siitä tyypistä............ja sori non_runner kun törmäsin suhun.
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #682 : 17.01.2012 21:58 »
Juhohfin Jäsen Viestejä: 271 Basaaripisteet: 0 Profiili Löytyykö joltakin aika-ajon ja tuloksia sekä pistäisi ne näkyviin jotta voisin verrata omaa simuloidun kisan tuloksia niihin.
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #683 : 17.01.2012 22:39 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili oks eli ku puhelimella oon, niin lyhyesti: jesse esteli ja rammas mut nopealla kierroksella, siitä penalttyy! oikeesti nyt kieltoa jesselle. suoralla olin imus ja lähdin jessen ohitse, äijä suoralla tulee mua päin ja kolahtaa. Jessen kans on vitun pelottavaa ajaa. sit näin ku jesse tunkee väkisi benlonni ohi ja osu samal benlonii. Oikeasti nyt kieltoo jesselle hopihopi!!!!! muute oon tyytyväinen yhdeksäs ruutu jessen takii, ja kisas toine. Oisin halunnu nahistella dewin kans startis mut minkäs teet..... BANNII JESSELLE JO!!!
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #684 : 17.01.2012 23:31 »
Jonduh Jäsen Viestejä: 14 Basaaripisteet: 0 Profiili
oks eli ku puhelimella oon, niin lyhyesti: jesse esteli ja rammas mut nopealla kierroksella, siitä penalttyy! oikeesti nyt kieltoa jesselle. suoralla olin imus ja lähdin jessen ohitse, äijä suoralla tulee mua päin ja kolahtaa. Jessen kans on vitun pelottavaa ajaa. sit näin ku jesse tunkee väkisi benlonni ohi ja osu samal benlonii. Oikeasti nyt kieltoo jesselle hopihopi!!!!! muute oon tyytyväinen yhdeksäs ruutu jessen takii, ja kisas toine. Oisin halunnu nahistella dewin kans startis mut minkäs teet..... BANNII JESSELLE JO!!!

Ainoastaan kolmesti sanoit viestissäsi saman asian..
PSN: jonde48
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #685 : 17.01.2012 23:48 »
JesKuli Jäsen Viestejä: 59 Basaaripisteet: 0 Profiili
oks eli ku puhelimella oon, niin lyhyesti: jesse esteli ja rammas mut nopealla kierroksella, siitä penalttyy! oikeesti nyt kieltoa jesselle. suoralla olin imus ja lähdin jessen ohitse, äijä suoralla tulee mua päin ja kolahtaa. Jessen kans on vitun pelottavaa ajaa. sit näin ku jesse tunkee väkisi benlonni ohi ja osu samal benlonii. Oikeasti nyt kieltoo jesselle hopihopi!!!!! muute oon tyytyväinen yhdeksäs ruutu jessen takii, ja kisas toine. Oisin halunnu nahistella dewin kans startis mut minkäs teet..... BANNII JESSELLE JO!!!

Ainoastaan kolmesti sanoit viestissäsi saman asian..
voi todistaa että Jo_hannezz puhuu totta,koska tuun varikolta niin päästän 3autoa ohi (vanssi,super-jessen ja jo_hannezzin) sit nään miten jesse rammaa hannezzin seinäää eikä mitenkään päästä ohi hannezzia.....JOTAIN RAJAAA jesse
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #686 : 18.01.2012 07:01 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
oks eli ku puhelimella oon, niin lyhyesti: jesse esteli ja rammas mut nopealla kierroksella, siitä penalttyy! oikeesti nyt kieltoa jesselle. suoralla olin imus ja lähdin jessen ohitse, äijä suoralla tulee mua päin ja kolahtaa. Jessen kans on vitun pelottavaa ajaa. sit näin ku jesse tunkee väkisi benlonni ohi ja osu samal benlonii. Oikeasti nyt kieltoo jesselle hopihopi!!!!! muute oon tyytyväinen yhdeksäs ruutu jessen takii, ja kisas toine. Oisin halunnu nahistella dewin kans startis mut minkäs teet..... BANNII JESSELLE JO!!!

Ainoastaan kolmesti sanoit viestissäsi saman asian..
voi todistaa että Jo_hannezz puhuu totta,koska tuun varikolta niin päästän 3autoa ohi (vanssi,super-jessen ja jo_hannezzin) sit nään miten jesse rammaa hannezzin seinäää eikä mitenkään päästä ohi hannezzia.....JOTAIN RAJAAA jesse

Mäkin koska spectasin ja Lapipeluu myös spectas.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #687 : 18.01.2012 07:13 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Saanen kysyä että mikä oli Jeskulin tarkoitus, kun hän ajoi ykkösmutkan täysillä seinään? Olin ihan rinnalla, jarrutin aika aikasessa, sitten sääkin jarrutit mutta päätitkin pistää kaasun taas pohjaan ja päräyttää seinään.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #688 : 18.01.2012 13:11 »
peni Jäsen Viestejä: 287 Basaaripisteet: 0 Profiili Ei tarvii todistaa mitä super-jesse teki sillä näin sen itte. Sinnä ku ekalla kierroksella ajoin kindiksen ja sjessen välissä ni pelotti kyllä vähän että mitäs sjesse nyt tekee ja sitte rupes tapahtumaan siinnä shikaanissa sjesse oikas oiken kunnolla ja pääs mun ohi ja kun palas radalle ajo suoraan kindiksen kylkeen ja site törmäs muhun ja sain penaltyä.

Super-Jesse12 saa nyt ainakin yhden kisan pituisen kisakiellon.
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #689 : 18.01.2012 13:49 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Ei tarvii todistaa mitä super-jesse teki sillä näin sen itte. Sinnä ku ekalla kierroksella ajoin kindiksen ja sjessen välissä ni pelotti kyllä vähän että mitäs sjesse nyt tekee ja sitte rupes tapahtumaan siinnä shikaanissa sjesse oikas oiken kunnolla ja pääs mun ohi ja kun palas radalle ajo suoraan kindiksen kylkeen ja site törmäs muhun ja sain penaltyä.

Super-Jesse12 saa nyt ainakin yhden kisan pituisen kisakiellon.

Okei, kovat väännöt sun kanssa, mulla vain suli renkaat puolet mitä piti ja bensa vähissä.

Hienon paikan kuva sulla.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Sivuja: 1 ... 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines