Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Äänestys
Kysymys: Ajatko PLF1-sarjassa myös kaudella 4?
Kyllä - 12 (85.7%)
En - 2 (14.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 14

Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 29
Tulostusversio
Aihe: PLF1-sarja Kausi 3 (Kausi päättynyt!!)  (Luettu 166225 kertaa)
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #270 : 30.12.2011 21:09 »
Juhohfin Jäsen Viestejä: 271 Basaaripisteet: 0 Profiili Sori Jesse siitä kolarista. Vedit sen pitkän vasurin ennen sillan alitusta leveäksi ja pyörähdit hieman radalle päin ja itse vedin samalla myös aavistuksen leveäksi ja osuin suoraan kylkeen/etupyörään jonka seurauksena tuli turva-auto radalle.

Kisa meni ihan hyvin verrattuna reenauksen määrään (n. 15min. juuri ennen kisaa). Ekassa mutkassa olen mutkan ulkoreunassa ja toinen McLaren tulee voimalla kylkeen mutta onneksi ei käynyt mitään. Sen jälkeen kisa oli yli puolen väliin asti yksinajelua kunnes loppupuolella sain muuta porukkaa kiinni ja lopussa oli muutaman kierrokset hyvä taistelu Coken kanssa. Suorilla jäin jälkeen kun oli siipeä enemmän mutta mutkissa taas sain saman verran kiinni.

Voisin tehdä virallisen valituksen ajoapujen käytöstä sillä sarjan säännöissä on kielletty muut avut paitsi luistonesto ja automaattivaihteet mutta tänään huoneen asetuksissa avut oli jätetty auki. Kuinka moni pystyy tunnustamaan käyttäneensä ABS-jarruja vaikka ne on kielletty. Suzukan tapaisella radalla ne antavat arviolta 1-3 sekunttia ylimääräistä etua. Itse en käytä mitään apuja.


« Viimeksi muokattu: 30.12.2011 21:31 kirjoittanut Juhohfin »
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #271 : 30.12.2011 21:11 »
marjajokaolihap-
an
PSN: Kindiestoregon1 Jäsen Viestejä: 45 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ok eli lyhyesti,

MITÄ HELVETTIÄ? Lähdin 3 ruudust, hyvin taistelin alussa ja näin. Sitte näin ku kaks ekaa törmäili ja sain ilmasen 1 sijan. Sit tulee turvaauto ja mun hyvi hankittu ero meni hukkaa (VTU).
Sit, katoin et mitä helvettiä, renkaat sulaa alle! Jouduin mennä 6 KIERROKSELLA VARIKOLLE!. No eisiinä mitää primet alle ja baanalle. Sit 13 kieka kohil kisainssi huutaa korvaa et varikolle, katoin et justhan mä kävin ja katoin renkaitte kuntoo.. Punastahan ne näytti. Siinä sitte vitutuste kera toiselle pitille ja primel jälllee alle. Jos oisin laittanu siin kohtaa pehmeet, oisin joutunu mennä 3x varikolle, primet oli ainoo vaihtoehto. No siinä sitte yrittää ajaa parhaansa mukaa. Sitte spinnasin vielä sen yhen jonne-force-india kuskin takia. MIKÄ SILLÄ ON, ei osaa väistää.. Suoralla menin sen rinnalle DRS auki ja se työntää mut nurmelle.. "penii, heitä se banaanisaarelle".

Mun pointti on et, mil setupeil ajatte? Vissii jollain Quickeil. Itel oli netist katotut, ja pitäs kestää iha hyvin kisa ( ei ollu 11/11 bugi). Oisin ollu varmasti top3 jos ois renkaat kestänyt. Näkeehän sen jo siit ku ajoin toisiks nopeimman kierrosajan kisas.. Ja se nopein tuli viimesellä kierroksella vaikka ohitin coken sil kiekal D:^^

Et heittäkääpä vaikka prntscreeniä setupeistanne.. Coke vois vaik videol pistää, ku harmittaa niin ketusti ku quickeil en osaa ajaa ja sit netist kattoo niin käy just tollee yllämainitus kertomuksessani.. Pliiz, heittäkää jotain setuppii.
itel oli 9/9 aerodynamikis ja muuten perus
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #272 : 30.12.2011 21:11 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ok eli lyhyesti,

MITÄ HELVETTIÄ? Lähdin 3 ruudust, hyvin taistelin alussa ja näin. Sitte näin ku kaks ekaa törmäili ja sain ilmasen 1 sijan. Sit tulee turvaauto ja mun hyvi hankittu ero meni hukkaa (VTU).
Sit, katoin et mitä helvettiä, renkaat sulaa alle! Jouduin mennä 6 KIERROKSELLA VARIKOLLE!. No eisiinä mitää primet alle ja baanalle. Sit 13 kieka kohil kisainssi huutaa korvaa et varikolle, katoin et justhan mä kävin ja katoin renkaitte kuntoo.. Punastahan ne näytti. Siinä sitte vitutuste kera toiselle pitille ja primel jälllee alle. Jos oisin laittanu siin kohtaa pehmeet, oisin joutunu mennä 3x varikolle, primet oli ainoo vaihtoehto. No siinä sitte yrittää ajaa parhaansa mukaa. Sitte spinnasin vielä sen yhen jonne-force-india kuskin takia. MIKÄ SILLÄ ON, ei osaa väistää.. Suoralla menin sen rinnalle DRS auki ja se työntää mut nurmelle.. "penii, heitä se banaanisaarelle".

Mun pointti on et, mil setupeil ajatte? Vissii jollain Quickeil. Itel oli netist katotut, ja pitäs kestää iha hyvin kisa ( ei ollu 11/11 bugi). Oisin ollu varmasti top3 jos ois renkaat kestänyt. Näkeehän sen jo siit ku ajoin toisiks nopeimman kierrosajan kisas.. Ja se nopein tuli viimesellä kierroksella vaikka ohitin coken sil kiekal D:^^

Et heittäkääpä vaikka prntscreeniä setupeistanne.. Coke vois vaik videol pistää, ku harmittaa niin ketusti ku quickeil en osaa ajaa ja sit netist kattoo niin käy just tollee yllämainitus kertomuksessani.. Pliiz, heittäkää jotain setuppii.
itel oli 9/9 aerodynamikis ja muuten perus

Ok onko ne hyvät?
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #273 : 30.12.2011 21:12 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili
Sori Jesse siitä kolarista. Vedit sen pitkän vasurin ennen sillan alitusta leveäksi ja pyörähdit hieman radalle päin ja itse vedin samalla myös aavistuksen leveäksi ja osuin suoraan kylkeen/etupyörään jonka seurauksena tuli turva-auto radalle.

Kisa meni ihan hyvin verrattuna reenauksen määrään (n. 15min. juuri ennen kisaa). Ekassa mutkassa olen mutkan ulkoreunassa ja toinen McLaren tulee voimalla kylkeen mutta onneksi ei käynyt mitään. Jatkan tarinaa kohta...

Teitä saan siis syyttää mun johdon menettämisestä -.-                         Noei :D
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #274 : 30.12.2011 21:13 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili 9->5->2 kun kärjessä kolaroitiin  :o Sitten tuli se turva-autokin. Ikävä kyllä en päässyt kolmanneksi, koska renkaat loppui kesken olin ,kuin jäällä ja annoin JuhohFinin mennä ohi, samoin Bestterin.

Aika-Ajot
1. Ieponi  | HRT | 1.28.789
2. Peni | RedBull | +0.648
3. Bestter | Williams | +0.660
4. Masa | Lotus-Renault | +1.396
5. JuhohFin | RedBull | +2.125
6. S-J12 | Ferrari | 2.865
7. erijoil10 | Force-Indian | +3.485
8. Kindies | McLaren | +5.189
EI AIKAA cokeFIN | Lotus-Renault |

Kilpailu
1. Ieponi | HRT | Total Time ; 34:14.868 - 1.28.397
2. Masa | Lotus-Renault | +8.158
3. JuhohFin | Red Bull | +24.272
4. Bestter | Williams | +31.458
5. CokeFIN | Lotus-Renault | 41.216
6. Erijoil10 | Force-Indian | +45.702
DNF Peni, S-J12
DSQ Kindies
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #275 : 30.12.2011 21:16 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili Ice, onko sul vastaus mun rengasongelmiin, luehan aiempi dokumenttini kisasta :D ^^

E: Kisainssi kerto suoral et oon icee peräs 5s. Heti ekan sektorin jälkee olin varmaa noin 2-3s vaa jäljes. Katoin et oliko sul menny rengas:D
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #276 : 30.12.2011 21:20 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Ice, onko sul vastaus mun rengasongelmiin, luehan aiempi dokumenttini kisasta :D ^^

E: Kisainssi kerto suoral et oon icee peräs 5s. Heti ekan sektorin jälkee olin varmaa noin 2-3s vaa jäljes. Katoin et oliko sul menny rengas:D

Renkaat olivat vittu ihan loppu, en ymmärrä itsekkään. Ajelin jäällä nähtävästi  :/ Jos käytit aika-ajoissa renkaasi loppuun ja talli laittoi samat renkaat (?) kilpailussa, muuta en keksi. Toinen on bugi...
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #277 : 30.12.2011 21:20 »
ieponi Jäsen Viestejä: 46 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ok eli lyhyesti,

MITÄ HELVETTIÄ? Lähdin 3 ruudust, hyvin taistelin alussa ja näin. Sitte näin ku kaks ekaa törmäili ja sain ilmasen 1 sijan. Sit tulee turvaauto ja mun hyvi hankittu ero meni hukkaa (VTU).
Sit, katoin et mitä helvettiä, renkaat sulaa alle! Jouduin mennä 6 KIERROKSELLA VARIKOLLE!. No eisiinä mitää primet alle ja baanalle. Sit 13 kieka kohil kisainssi huutaa korvaa et varikolle, katoin et justhan mä kävin ja katoin renkaitte kuntoo.. Punastahan ne näytti. Siinä sitte vitutuste kera toiselle pitille ja primel jälllee alle. Jos oisin laittanu siin kohtaa pehmeet, oisin joutunu mennä 3x varikolle, primet oli ainoo vaihtoehto. No siinä sitte yrittää ajaa parhaansa mukaa. Sitte spinnasin vielä sen yhen jonne-force-india kuskin takia. MIKÄ SILLÄ ON, ei osaa väistää.. Suoralla menin sen rinnalle DRS auki ja se työntää mut nurmelle.. "penii, heitä se banaanisaarelle".

Mun pointti on et, mil setupeil ajatte? Vissii jollain Quickeil. Itel oli netist katotut, ja pitäs kestää iha hyvin kisa ( ei ollu 11/11 bugi). Oisin ollu varmasti top3 jos ois renkaat kestänyt. Näkeehän sen jo siit ku ajoin toisiks nopeimman kierrosajan kisas.. Ja se nopein tuli viimesellä kierroksella vaikka ohitin coken sil kiekal D:^^

Et heittäkääpä vaikka prntscreeniä setupeistanne.. Coke vois vaik videol pistää, ku harmittaa niin ketusti ku quickeil en osaa ajaa ja sit netist kattoo niin käy just tollee yllämainitus kertomuksessani.. Pliiz, heittäkää jotain setuppii.
itel oli 9/9 aerodynamikis ja muuten perus

Ok onko ne hyvät?


Mullaki tais olla samat 9/9 ja sit vaihelaatikkoa sillee et suoran päässä vasta huutaa rajotinta vasten.
Vittu ku tuli tuo turva-auto puoliksi mun takia, ohitin siinä sen joka oli ollu käressä muutaman kierroksen ku se veti leveeksi sillä takasuoraa edeltävässä mutkassa ja sit näin niistä nuolista et se oli tulossa ohi ja yritin mahollisimman reunaan mennä mut osuttiin silti ja katoin taakse ni se pyörähti... sit jäin oottelemaan et se pääsee taas matkaan mut sit sieltä tuliki joku takaa yli kolmeasataa ja vetää täysillä mun perään ja siitä lennän reunavalliin ja etusiipi paskaksi ja varikolle (kierros tais ollu joku 4). Onneks tuli turva-auto ja sai letkan kiinni, seittemäntenä siinä ajelin ja sit yhtäkkiä siitä alko porukkaa tippuu pois eestä ja ennen ku turva-auto lähti pois ni taisin olla neljäntenä jos oikein muistan..... siinä se meniki sitte ajellessa ja kolme varikkostoppia tuli tehtyä... prime-prime-option-option
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #278 : 30.12.2011 21:26 »
ieponi Jäsen Viestejä: 46 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ice, onko sul vastaus mun rengasongelmiin, luehan aiempi dokumenttini kisasta :D ^^

E: Kisainssi kerto suoral et oon icee peräs 5s. Heti ekan sektorin jälkee olin varmaa noin 2-3s vaa jäljes. Katoin et oliko sul menny rengas:D

Renkaat olivat vittu ihan loppu, en ymmärrä itsekkään. Ajelin jäällä nähtävästi  :/ Jos käytit aika-ajoissa renkaasi loppuun ja talli laittoi samat renkaat (?) kilpailussa, muuta en keksi. Toinen on bugi...

Renkaathan kuluu ihan siitäkin ku ajaa sillo kolmosseoksella, ite ajoin vaan lopussa sillä kolmosseoksella ku ajoin pehmeillä, jos oisin koko kisan ajanu nopeimmalla seoksella oisin varmaan joutunu 4 kertaa käymään varikolla kolmen sijasta.
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #279 : 30.12.2011 21:29 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili Miten olit niin korkeel, vaik teit 3 stoppia. Ite tein 2 ja ajoin tosi hyvii kierroksii silti jäin 30s. Ajoin semmosia 1.30-31 kiekkoi kokoajan.

Juu, se olin mä joka tuli 300 sieltä takaa mut, aika outoo mul näky et menin sun läpi ja katoin muka viel taate nii ei sulle ollu käyny mtn :o
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #280 : 30.12.2011 21:31 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ice, onko sul vastaus mun rengasongelmiin, luehan aiempi dokumenttini kisasta :D ^^

E: Kisainssi kerto suoral et oon icee peräs 5s. Heti ekan sektorin jälkee olin varmaa noin 2-3s vaa jäljes. Katoin et oliko sul menny rengas:D

Renkaat olivat vittu ihan loppu, en ymmärrä itsekkään. Ajelin jäällä nähtävästi  :/ Jos käytit aika-ajoissa renkaasi loppuun ja talli laittoi samat renkaat (?) kilpailussa, muuta en keksi. Toinen on bugi...

Renkaathan kuluu ihan siitäkin ku ajaa sillo kolmosseoksella, ite ajoin vaan lopussa sillä kolmosseoksella ku ajoin pehmeillä, jos oisin koko kisan ajanu nopeimmalla seoksella oisin varmaan joutunu 4 kertaa käymään varikolla kolmen sijasta.

Onko pehmeitäkin eri kovuuksii?? Vois vielä tosin hieman katella tän pelin monipuolisuutta.. Itte en kattonu yhtää et on pehmeitäki eri kovuuksia. Taisin ajaa aika-ajon niil 2 kovimmilpehmeil, ja kisaan myös niillä :o noloa:/
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #281 : 30.12.2011 21:43 »
ieponi Jäsen Viestejä: 46 Basaaripisteet: 0 Profiili
Lainaus
Onko pehmeitäkin eri kovuuksii?? Vois vielä tosin hieman katella tän pelin monipuolisuutta.. Itte en kattonu yhtää et on pehmeitäki eri kovuuksia. Taisin ajaa aika-ajon niil 2 kovimmilpehmeil, ja kisaan myös niillä :o noloa:/

Eiku siis ku sen bensaseoksen laittaa pienemmälle, ni se ei kuluta renkaita niin paljon mut suoranopeudet vähenee huomattavasti
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #282 : 30.12.2011 21:55 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili
Lainaus
Onko pehmeitäkin eri kovuuksii?? Vois vielä tosin hieman katella tän pelin monipuolisuutta.. Itte en kattonu yhtää et on pehmeitäki eri kovuuksia. Taisin ajaa aika-ajon niil 2 kovimmilpehmeil, ja kisaan myös niillä :o noloa:/

Eiku siis ku sen bensaseoksen laittaa pienemmälle, ni se ei kuluta renkaita niin paljon mut suoranopeudet vähenee huomattavasti

aa ookooo.. Aika outo toi sun voittos kyl. Kävit 3x varikolla mää kävin 2x (varikko noin 20sekkaa). Ja ajoin keskimääräsesti noin 1.32 kierroksii joka kiekka, paitti yks kiekka ku pyörähdin nii oli jotain 1.41. Aika ihmeellist et voitit mut 30sekunnilla :o


Ja muuten, onko tässä f1 2011 pelissä semmost nappii mist voi kysyy et pääseekö varikolle, ainakin f1 2010 pelissä oli tämmöinen. Tuo olisi hyvä niin voisi muuttaa kisataktiikkaa lennosta:P Itse en oo huomannu viel tommost "varikkokutsu" nappia?

Pelaajalaudan f1 sarjan virallinen habbo ryhmä: http://www.habbo.fi/groups/42854/id
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #283 : 30.12.2011 21:57 »
ieponi Jäsen Viestejä: 46 Basaaripisteet: 0 Profiili
Miten olit niin korkeel, vaik teit 3 stoppia. Ite tein 2 ja ajoin tosi hyvii kierroksii silti jäin 30s. Ajoin semmosia 1.30-31 kiekkoi kokoajan.

Juu, se olin mä joka tuli 300 sieltä takaa mut, aika outoo mul näky et menin sun läpi ja katoin muka viel taate nii ei sulle ollu käyny mtn :o

Ku ajoin aika-ajot kovilla renkailla niin alotin myös kisan kovilla, ja eihä siitä oo mittää hyötyä jos pääsee vaan ajaan 4 kierrosta kovilla ku meni se etusiipi... ja se etusiipi ei menny siitä sinusta ku sää ajoit läpi mut sinusta seuraava osuki minnuu ja lensin seinään... se turva-auto pelasti kuitenki paljon, kävin sitä ennen varikolla ja laitoin bensaseoksen hitaimmalle niin säästin siinä renkaita ja bensaa, mut joutu silti käymään kolmesti varikolla... ku mullahan oli 16s johto jossain välissä ja sit vaihdoin ensimmäiset pehmeet ja tulin radalle jonku taakse ja sit ku se meni varikolle ni kävin sen jälkeen iteki vielä kerran... toiseks viimesellä kierroksella ohitin ja vedin viimesellä kierroksella nopeimman ajan... jne..
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #284 : 30.12.2011 22:11 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili
Miten olit niin korkeel, vaik teit 3 stoppia. Ite tein 2 ja ajoin tosi hyvii kierroksii silti jäin 30s. Ajoin semmosia 1.30-31 kiekkoi kokoajan.

Juu, se olin mä joka tuli 300 sieltä takaa mut, aika outoo mul näky et menin sun läpi ja katoin muka viel taate nii ei sulle ollu käyny mtn :o

Ku ajoin aika-ajot kovilla renkailla niin alotin myös kisan kovilla, ja eihä siitä oo mittää hyötyä jos pääsee vaan ajaan 4 kierrosta kovilla ku meni se etusiipi... ja se etusiipi ei menny siitä sinusta ku sää ajoit läpi mut sinusta seuraava osuki minnuu ja lensin seinään... se turva-auto pelasti kuitenki paljon, kävin sitä ennen varikolla ja laitoin bensaseoksen hitaimmalle niin säästin siinä renkaita ja bensaa, mut joutu silti käymään kolmesti varikolla... ku mullahan oli 16s johto jossain välissä ja sit vaihdoin ensimmäiset pehmeet ja tulin radalle jonku taakse ja sit ku se meni varikolle ni kävin sen jälkeen iteki vielä kerran... toiseks viimesellä kierroksella ohitin ja vedin viimesellä kierroksella nopeimman ajan... jne..

Ihmeellistä kyllä, masa ja coke tais olla aika jäässä, kisan taso oli aika alhanen. Kävit varmaankin useiten varikolla ja voitit:D Taso oli ehkä tänään huono, mut olit sääki kyl aika yv. Miten sää nii lujaa ajat! Vedäks padil vai ratti&ohjain yhdistelmäl?

PS: Tee tallivaihto Williamsii nii koitetaa voittaa tallimestaruus:D
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #285 : 30.12.2011 22:15 »
Tohveli Jäsen Viestejä: 195 Basaaripisteet: 0 Profiili Suht. hyvin meni kisa omalta osalta. En oo koskaa oikein tykänny Suzukasta, joten siihen nähden ok tulos. Startissa onnistuin nousemaan hieman, mutta s-mutkien jälkeen ajauduin hieman nurmelle ja pyörähdin keskelle rataa ja ilmeisesti Ferrari ajo mu kylkeen. En sitten tiiä miten hänelle kävi, mutta iteltä etusiipi irti ja rengas rikki.
Kävi tuuri turva-auton kans. Kiekka pari stoppin jäläkeen tuli turva-auto ja kerkesin juuri ja juuri saada letkan pään kiinni ennen kuin turva-auto lähti radalta. Hyödyin siinä n. minuutin. Pääsin parin sekunnin päähän Jo_hannezzista ja onnistuin nousemaan hänen edelle hänen tehtyä pieni ajovirhe. Siinä sitten oli pientä kymmenystaistoa hänen ajellessa parin sekunnin päässä mun takana mutta lopulta jouduin taipumaan.

Sitte spinnasin vielä sen yhen jonne-force-india kuskin takia. MIKÄ SILLÄ ON, ei osaa väistää.. Suoralla menin sen rinnalle DRS auki ja se työntää mut nurmelle.. "penii, heitä se banaanisaarelle".
Minä se olin. Meillä oli useampaanki kertaan vähän taistelua radalla, mutta ite en ainakaa tuommosta tilannetta muista, että oisit tullu rinnalle ja sitte oisin työntäny sua nurmelle. Yks tilanne oli ainaki semmone, että yritit ulkolinjalta lähtiä ohittamaan mua pääsuoralla. Ite ainaki pysyin täysin ajolinjalla, mikä on siinä pääsuoralla aika lailla vasemmassa reunassa. Näpyttelin vähän väliä taakse kattomis-nappia ja oisin kyllä antanu myöten sen verran mitä oisin pystyny, mutta jostaki syystä yritit ohittaa ulkolinjan puolelta, missä ei missään vaiheessa siinä tilanteessa ollu tilaa ainakaan kahelle autolle. Sori, en kuitenkaa tarkotuksella yrittäny sua missää vaiheessa kiilata.
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #286 : 30.12.2011 22:48 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili
Suht. hyvin meni kisa omalta osalta. En oo koskaa oikein tykänny Suzukasta, joten siihen nähden ok tulos. Startissa onnistuin nousemaan hieman, mutta s-mutkien jälkeen ajauduin hieman nurmelle ja pyörähdin keskelle rataa ja ilmeisesti Ferrari ajo mu kylkeen. En sitten tiiä miten hänelle kävi, mutta iteltä etusiipi irti ja rengas rikki.
Kävi tuuri turva-auton kans. Kiekka pari stoppin jäläkeen tuli turva-auto ja kerkesin juuri ja juuri saada letkan pään kiinni ennen kuin turva-auto lähti radalta. Hyödyin siinä n. minuutin. Pääsin parin sekunnin päähän Jo_hannezzista ja onnistuin nousemaan hänen edelle hänen tehtyä pieni ajovirhe. Siinä sitten oli pientä kymmenystaistoa hänen ajellessa parin sekunnin päässä mun takana mutta lopulta jouduin taipumaan.

Sitte spinnasin vielä sen yhen jonne-force-india kuskin takia. MIKÄ SILLÄ ON, ei osaa väistää.. Suoralla menin sen rinnalle DRS auki ja se työntää mut nurmelle.. "penii, heitä se banaanisaarelle".
Minä se olin. Meillä oli useampaanki kertaan vähän taistelua radalla, mutta ite en ainakaa tuommosta tilannetta muista, että oisit tullu rinnalle ja sitte oisin työntäny sua nurmelle. Yks tilanne oli ainaki semmone, että yritit ulkolinjalta lähtiä ohittamaan mua pääsuoralla. Ite ainaki pysyin täysin ajolinjalla, mikä on siinä pääsuoralla aika lailla vasemmassa reunassa. Näpyttelin vähän väliä taakse kattomis-nappia ja oisin kyllä antanu myöten sen verran mitä oisin pystyny, mutta jostaki syystä yritit ohittaa ulkolinjan puolelta, missä ei missään vaiheessa siinä tilanteessa ollu tilaa ainakaan kahelle autolle. Sori, en kuitenkaa tarkotuksella yrittäny sua missää vaiheessa kiilata.

Joo, noi ei mitään. Aluksi shikaaniin jälkeen laitoin KERSsin pääl ja ku KERS loppu sai heti laittaa DRS, olin ihan sun imus. Ajolinja oli sillä hetkellä ainakin oikealla, ja lähdin ulkoa ohittamaan. Olin jo ihan vierelläsi, mutta seurasit ajolinjaa täysin ja tulit suoraan päälle, oli pakko väistää nurmen puolelle jossa onnistuin sitten töhrimään renkaani. Ajoit siinä tilanteessa hieman kuin AI ajaa, mutta ei mitään kivaa taisteluahan siinä oli :)
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #287 : 30.12.2011 23:03 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili Voiiko niinkin tehdä että aloittaa kisan eri renkailla kun mitä niil mil ajo a-ajol. Esim, tos kisassa kulutin pehmeet renkaat 88% a-ajos ja lähdin niillä kisaan. Voinko ennen kisaa laittaa tuoreetkin pehmeet alle :o Niin ja onko kisoja siis vain kerran viikossa? Olisi hyvä jos kisoja olisi vaikka MA ja PE
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #288 : 30.12.2011 23:15 »
ieponi Jäsen Viestejä: 46 Basaaripisteet: 0 Profiili
Voiiko niinkin tehdä että aloittaa kisan eri renkailla kun mitä niil mil ajo a-ajol. Esim, tos kisassa kulutin pehmeet renkaat 88% a-ajos ja lähdin niillä kisaan. Voinko ennen kisaa laittaa tuoreetkin pehmeet alle :o Niin ja onko kisoja siis vain kerran viikossa? Olisi hyvä jos kisoja olisi vaikka MA ja PE

Ainaki 2010:ssä oli sillai et jos jäi kuudeneksi aika-ajoissa (tai sitä huonommaksi) niin pysty vaihtaan uudet renkaat kisaan
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #289 : 30.12.2011 23:55 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili
Lainaus
Ja muuten, onko tässä f1 2011 pelissä semmost nappii mist voi kysyy et pääseekö varikolle, ainakin f1 2010 pelissä oli tämmöinen. Tuo olisi hyvä niin voisi muuttaa kisataktiikkaa lennosta:P Itse en oo huomannu viel tommost "varikkokutsu" nappia?


Tohon mun kysymyksee vastausta kts.
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #290 : 30.12.2011 23:56 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Paska rata kato oli ja oisin ollu kolmas mutku renkaat petti  :/

E:



E2: bännätty, prkl. Meen nyt nukkumaan ja laitan sitten jossain vaiheessa uuen jossa on eri musat  ;)

E3: Eipä ole bännätty, mun virhe  :)


« Viimeksi muokattu: 31.12.2011 10:41 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #291 : 31.12.2011 03:04 »
Juhohfin Jäsen Viestejä: 271 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ja muuten, onko tässä f1 2011 pelissä semmost nappii mist voi kysyy et pääseekö varikolle, ainakin f1 2010 pelissä oli tämmöinen. Tuo olisi hyvä niin voisi muuttaa kisataktiikkaa lennosta:P Itse en oo huomannu viel tommost "varikkokutsu" nappia?

Tämän vuoden pelissä ei ole erillistä "varikkokutsu" nappia vaan jos haluaa vaihtaa rengastaktiikkaa lennossa niin ensin radalla ollessa valitaan halutut renkaat ajoissa ennen varikolle menoa ja sitten ajetaan kylmästi pilttuuseen kun haluaa sillä tiimi odottaa valmiina vaihtamaan renkaat.

Nyt kun tässä illan aikana on ollut ihmetystä rengas-säännöistä niin yritän selventää niitä jos onnistun siinä enkä sekoita teitä lisää.

Renkaita on olemassa kuutta eri koostumusta, neljä kuivankelin rengasta ja kaksi sadekelin rengasta ja merkinnät ovat:
Kova - Hopea (huonoin pito, kestää pisimpään)
Medium - Valkoinen
Pehmeä - Keltainen
Super-Pehmeä - Punainen (paras pito, kuluu nopeiten)
Välikeli - Vaalen Sininen
Täysi sade - Oranssi

Näistä seoksista jokaiseen kisaan FIA on valinnut ennakkoon kaksi kuivankelin rengas-seosta joilla ajetaan kyseinen kisa. Molempia rengas-seoksia on viikonlopun aikana käytössä kolme rengas-sarjaa (3x4 rengasta per seos). Aika-ajossa kärkikymmenikkö joutuu aloittamaan kilpailun sillä rengas-sarjalla jolla on ajanut viimeisen aika-ajo-osion nopeimman aikansa. Kärkikymmenikön ulkopuolelle jäävät voivat aloittaa kilpailun millä rengas-sarjalla haluaa. Kuivan kelin kilpailun aikana on käytettävä molempia kuivan kelin seoksia vähintään yhden kierroksen ajan. Jos kilpailu alkaa sateessa tai kilpailun aikana alkaa sataa niin molempia kuivan kelin seoksia ei ole pakko käyttää eli voi ajaa kilpailun samoilla renkailla lähdöstä maaliin jos pystyy.

En tiedä miten rengas-sääntö skaalautuu peliin mutta taitaa olla niin jos on esim. kymmenen kuskia viivalla niin viisi ensimmäistä joutuu aloittamaan kisansa aika-ajossa käyttämillään renkailla ja loput viisi saa valita renkaansa vapaasti.

Minusta bensa-asetuksen muuttaminen ei juurikaan säästä renkaita sillä kun pistää seoksen laihemmalle niin auto ainoastaan kiihtyy ja kulkee hitaammin suorilla mutta mutkaan tullessa jarrutetaan vauhtia hieman vähemmän pois ja mutkat ajetaan samalla vauhdilla kuin jos ajaisi rikkaalla seoksella jolloin ainoastaan jarrutetaan enemmän.

Voisin tehdä virallisen valituksen ajoapujen käytöstä sillä sarjan säännöissä on kielletty muut avut paitsi luistonesto ja automaattivaihteet mutta tänään huoneen asetuksissa avut oli jätetty auki. Kuinka moni pystyy tunnustamaan käyttäneensä ABS-jarruja vaikka ne on säännöissä kielletty. Suzukan tapaisella radalla ne antavat arviolta 1-3 sekunttia ylimääräistä etua. Itse en käytä mitään apuja ja avauskierroksilla huomasin hyvin hiusneulasta lähdettäessä kuinka paljon luistonesto antaa etua kun voi laittaa kaasun pohjaan ja peli hoitaa kaasun käytön pelaajan puolesta. Samoin ABS-jarruja käytettäessä pystyy jarruttamaan pidemmälle mutkaan sisälle kuin ilman ABS:sää. Lisäksi apujen käyttö myös eliminoi lähes täysin kuskin virheet pois. Ainoastaan jarrutus voi mennä pitkäksi mutta takarenkaiden sutiminen kiihdytyksissä ja renkaiden lukkoon meneminen jarrutuksissa yms. autokisoihin kuuluva auton eläminen jää kokonaan pois kun auto kulkee kuin kiskoilla.
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #292 : 31.12.2011 10:09 »
marjajokaolihap-
an
PSN: Kindiestoregon1 Jäsen Viestejä: 45 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ok eli lyhyesti,

MITÄ HELVETTIÄ? Lähdin 3 ruudust, hyvin taistelin alussa ja näin. Sitte näin ku kaks ekaa törmäili ja sain ilmasen 1 sijan. Sit tulee turvaauto ja mun hyvi hankittu ero meni hukkaa (VTU).
Sit, katoin et mitä helvettiä, renkaat sulaa alle! Jouduin mennä 6 KIERROKSELLA VARIKOLLE!. No eisiinä mitää primet alle ja baanalle. Sit 13 kieka kohil kisainssi huutaa korvaa et varikolle, katoin et justhan mä kävin ja katoin renkaitte kuntoo.. Punastahan ne näytti. Siinä sitte vitutuste kera toiselle pitille ja primel jälllee alle. Jos oisin laittanu siin kohtaa pehmeet, oisin joutunu mennä 3x varikolle, primet oli ainoo vaihtoehto. No siinä sitte yrittää ajaa parhaansa mukaa. Sitte spinnasin vielä sen yhen jonne-force-india kuskin takia. MIKÄ SILLÄ ON, ei osaa väistää.. Suoralla menin sen rinnalle DRS auki ja se työntää mut nurmelle.. "penii, heitä se banaanisaarelle".

Mun pointti on et, mil setupeil ajatte? Vissii jollain Quickeil. Itel oli netist katotut, ja pitäs kestää iha hyvin kisa ( ei ollu 11/11 bugi). Oisin ollu varmasti top3 jos ois renkaat kestänyt. Näkeehän sen jo siit ku ajoin toisiks nopeimman kierrosajan kisas.. Ja se nopein tuli viimesellä kierroksella vaikka ohitin coken sil kiekal D:^^

Et heittäkääpä vaikka prntscreeniä setupeistanne.. Coke vois vaik videol pistää, ku harmittaa niin ketusti ku quickeil en osaa ajaa ja sit netist kattoo niin käy just tollee yllämainitus kertomuksessani.. Pliiz, heittäkää jotain setuppii.
itel oli 9/9 aerodynamikis ja muuten perus

Ok onko ne hyvät?


Mullaki tais olla samat 9/9 ja sit vaihelaatikkoa sillee et suoran päässä vasta huutaa rajotinta vasten.
Vittu ku tuli tuo turva-auto puoliksi mun takia, ohitin siinä sen joka oli ollu käressä muutaman kierroksen ku se veti leveeksi sillä takasuoraa edeltävässä mutkassa ja sit näin niistä nuolista et se oli tulossa ohi ja yritin mahollisimman reunaan mennä mut osuttiin silti ja katoin taakse ni se pyörähti... sit jäin oottelemaan et se pääsee taas matkaan mut sit sieltä tuliki joku takaa yli kolmeasataa ja vetää täysillä mun perään ja siitä lennän reunavalliin ja etusiipi paskaksi ja varikolle (kierros tais ollu joku 4). Onneks tuli turva-auto ja sai letkan kiinni, seittemäntenä siinä ajelin ja sit yhtäkkiä siitä alko porukkaa tippuu pois eestä ja ennen ku turva-auto lähti pois ni taisin olla neljäntenä jos oikein muistan..... siinä se meniki sitte ajellessa ja kolme varikkostoppia tuli tehtyä... prime-prime-option-option

Minul toimi aika hyvin noi 9/9 ja vaihteetki oli hyvin laitettu mutta ei vaan saanu parempaa, ja meni 70% ku ajoin aikaajois 3 kiekkaa nii renkaat ...
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #293 : 31.12.2011 10:38 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Mulla on ainakin ABS -offilla aina ja ne näkyy tossa videossa sitten kun YouTubessa on. Teknisiä murheitä tässä on. En edes huomannut tuota juttua.


E1: Toi mun video ei ole bännätty, katoin väärin  :)



E2: Mielipiteit saa heittää ja tost tallimääräys jutust nii se oli iha läppä, annoin Masan mennä niin sit kehitin tommosen


« Viimeksi muokattu: 31.12.2011 10:57 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #294 : 31.12.2011 11:17 »
marjajokaolihap-
an
PSN: Kindiestoregon1 Jäsen Viestejä: 45 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mist muute hankitte setupit netist vai teetteks ihan ite ? besteri sano et otti netistä, milt sivustolt ?
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #295 : 31.12.2011 11:23 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Mist muute hankitte setupit netist vai teetteks ihan ite ? besteri sano et otti netistä, milt sivustolt ?

Mulla oli Monzan säädöt  :P Vaihteisiin en koskenut ollenkaan, mutta videossa näkyy, että menen Bestterin ohi heittämällä ja sen jälkeen myös Juhosta.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #296 : 31.12.2011 11:32 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili Heitän kommetin ihan sarjan ulkoa.

Eikö teillä ole ajolinjakin kielletty? ainakin Ice coldilla se on videolla päällä :???:
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #297 : 31.12.2011 11:54 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Heitän kommetin ihan sarjan ulkoa.

Eikö teillä ole ajolinjakin kielletty? ainakin Ice coldilla se on videolla päällä :???:

Ei sitä ole kiellettyä.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #298 : 31.12.2011 13:36 »
Tohveli Jäsen Viestejä: 195 Basaaripisteet: 0 Profiili
Voiiko niinkin tehdä että aloittaa kisan eri renkailla kun mitä niil mil ajo a-ajol. Esim, tos kisassa kulutin pehmeet renkaat 88% a-ajos ja lähdin niillä kisaan. Voinko ennen kisaa laittaa tuoreetkin pehmeet alle :o Niin ja onko kisoja siis vain kerran viikossa? Olisi hyvä jos kisoja olisi vaikka MA ja PE

Ainaki 2010:ssä oli sillai et jos jäi kuudeneksi aika-ajoissa (tai sitä huonommaksi) niin pysty vaihtaan uudet renkaat kisaan
Sääntöhän kuuluu siis, että kaikki kymmenen Q3:een päässyttä kuskia joutuvat starttaamaan kisaan täsmälleen samoilla renkailla, millä ajoi aika-ajoissa nopeimman kierroksensa. En sitten tiedä miten multiplayerissä tämä toimii. Siinähän on vain yksi aika-ajo osio, joten olisiko sitten niin, että kaikki lähtevät niillä renkailla joilla ajoi nopeimman aikansa, vaiko vain 10 parasta. Mikäli kuskeja on siis enemmän kuin se 10. Tällä kaudella F1:ssähän monet pienempien tallien kuskit jättivät Q3:n kokonaan ajamatta vaikka pääsivätkin Q3:een säästääkseen renkaita ja he saivat silloin valita millä renkailla lähtee.
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #299 : 31.12.2011 13:44 »
peni Jäsen Viestejä: 287 Basaaripisteet: 0 Profiili Taas meni voitto omaan virheeseen. Keskeytys oli aika kummallinen sillä kun ajaa varikolle niin siinnä alussa on valkoinen viiva missä pistetään rajotin päälle niin viivan radanpuoleisessa päässä on kyltti johon törmäsin (pistän kuvaa myöhemmin tänään). Peli oli juuri ottanut auton "haltuun" joten en pystynyt ohjaamaan ja sitten rytisi.
Päivitin avausviestiä, siinnä on nyt Info ja säännöt kohta, pisäkää mielipiteitä 5. säännöstä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 29
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines