Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Äänestys
Kysymys: Ajatko PLF1-sarjassa myös kaudella 4?
Kyllä - 12 (85.7%)
En - 2 (14.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 14

Sivuja: 1 ... 23 24 25 26 27 [28] 29
Tulostusversio
Aihe: PLF1-sarja Kausi 3 (Kausi päättynyt!!)  (Luettu 166477 kertaa)
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #810 : 21.01.2012 17:05 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili
Jep. Eli minä(peni) icecold dew ja juhohfin foorumin pitäjiks. Ja kauden 4 aloitusajankohdasta lisää sitte lähempänä ja teen tänne sitte myös PLF1 kausi 4 ilmoittautumis ketjun.
Joo IceColdin ja Juhon olen jo pistänyt modeiksi. Käy rekkaamassa kun pystyt, niin lisään sutkin ylläpitoon.

Kyllä mäkin voin ylläpitää ku koneella kuitenkin aikaa vietän..

Nojoo mut sitte tähän toiseen kysymykseen eli mites noi tallit menee. Mulla ois semmonen ehdotus, että se kuka on tallinomistanut saa omistaa sitä tallia niin kauan kun haluaa, ellei sitten anna toiselle tallinoikeuksia. Eli ns "tekijänoikeudet". Tai sitten, olisi sekin tosiaan hyvä että Valmistajien sarjan mukaan menisi nuo tallit eli. CokeFIN saa valita ensimmäisenä tallin, sitten Peni, jnejne.. Eli homma toimisi hieman niinkuin NHL:n varauskierros :D


« Viimeksi muokattu: 21.01.2012 17:18 kirjoittanut Jo_hannezz »
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #811 : 21.01.2012 17:19 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Jep. Eli minä(peni) icecold dew ja juhohfin foorumin pitäjiks. Ja kauden 4 aloitusajankohdasta lisää sitte lähempänä ja teen tänne sitte myös PLF1 kausi 4 ilmoittautumis ketjun.
Joo IceColdin ja Juhon olen jo pistänyt modeiksi. Käy rekkaamassa kun pystyt, niin lisään sutkin ylläpitoon.

Kyllä mäkin voin ylläpitää ku koneella kuitenkin aikaa vietän..

Nojoo mut sitte tähän toiseen kysymykseen eli mites noi tallit menee. Mulla ois semmonen ehdotus, että se kuka on tallinomistanut saa omistaa sitä tallia niin kauan kun haluaa, ellei sitten anna toiselle tallinoikeuksia. Eli ns "tekijänoikeudet". Tai sitten, olisi sekin tosiaan hyvä että Valmistajien sarjan mukaan menisi nuo tallit eli. CokeFIN saa valita ensimmäisenä tallin, sitten Peni, sitten minä jnejne..

Samoilla linjoilla sun kanssa.

E: Tämän hetkinen valintajärkkä:

CokeFIN
benlonn
Dew
Johannezz
Ieponi
Sj12
JesKuli
Runner
Euro
Jonde


« Viimeksi muokattu: 21.01.2012 17:47 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #812 : 21.01.2012 18:29 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili Löysin semmosen ohjelman millä pystyn muokkaamaan kameran videot semmoisiksi että voin muokata niitä esim windowslivemakerissa ja sitä kautta lähettää youtubeen. TÄmä mahdollistaa sen, että kuvaan tästä eteenpäin kisoja! Kohta laitan yhden höntsä videon tubeen.

E: Dewillä aloitusviestin mukaan 100p mutta Force Indialla vain 83.. :(
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #813 : 21.01.2012 18:43 »
Juhohfin Jäsen Viestejä: 271 Basaaripisteet: 0 Profiili
E: Dewillä aloitusviestin mukaan 100p mutta Force Indialla vain 83.. :(

Tämä johtuu siitä kun Dew ajoi muistaakseni Intian GPn vahingossa McLarenilla joten pisteet menivät sinne eikä Force-Indialle. Talli-pisteet on laskettu aina sille tallille missä kyseinen kuski ajoi kisassa eikä sille mikä lukee ensimmäisessä viestissä.
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #814 : 21.01.2012 18:43 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Löysin semmosen ohjelman millä pystyn muokkaamaan kameran videot semmoisiksi että voin muokata niitä esim windowslivemakerissa ja sitä kautta lähettää youtubeen. TÄmä mahdollistaa sen, että kuvaan tästä eteenpäin kisoja! Kohta laitan yhden höntsä videon tubeen.

E: Dewillä aloitusviestin mukaan 100p mutta Force Indialla vain 83.. :(

Eikö se keränny 25p McLarenilla ja Tohveli Forcelle 8p. valmiiksi ennen Dew:iä?
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #815 : 21.01.2012 18:54 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili Täsä: http://www.youtube.com/watch?v=jT5H--O1LZw&feature=youtu.be

Todella huono laatu, millä asetuksila ice sää tallennat ne sun "elokuvat" että saat ne HD Laatuun? Nomut eka video ihsm. Kisa editeis sit HD laatu *lupaus*
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #816 : 21.01.2012 18:57 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Täsä: http://www.youtube.com/watch?v=jT5H--O1LZw&feature=youtu.be

Todella huono laatu, millä asetuksila ice sää tallennat ne sun "elokuvat" että saat ne HD Laatuun? Nomut eka video ihsm. Kisa editeis sit HD laatu *lupaus*

Emmä mitään säädä, kun painan YouTubeen niin otan siitä 720p. koska siinä lukee (suositellaan)
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #817 : 21.01.2012 19:01 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili
Täsä: http://www.youtube.com/watch?v=jT5H--O1LZw&feature=youtu.be

Todella huono laatu, millä asetuksila ice sää tallennat ne sun "elokuvat" että saat ne HD Laatuun? Nomut eka video ihsm. Kisa editeis sit HD laatu *lupaus*

Emmä mitään säädä, kun painan YouTubeen niin otan siitä 720p. koska siinä lukee (suositellaan)

Ok, muunsin ton mun MTS. videon MP4 niin silti näky mustaruutu uusimmas windows movie makerissa. Ääni kuulu, mutta kuvaa ei näy. Voiko johtua näytönohjaimesta tjtn?
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #818 : 21.01.2012 19:02 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Täsä: http://www.youtube.com/watch?v=jT5H--O1LZw&feature=youtu.be

Todella huono laatu, millä asetuksila ice sää tallennat ne sun "elokuvat" että saat ne HD Laatuun? Nomut eka video ihsm. Kisa editeis sit HD laatu *lupaus*

Emmä mitään säädä, kun painan YouTubeen niin otan siitä 720p. koska siinä lukee (suositellaan)

Ok, muunsin ton mun MTS. videon MP4 niin silti näky mustaruutu uusimmas windows movie makerissa. Voiko johtua näytönohjaimesta tjtn?

En tiedä hirveämmin näist asioista  :/
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #819 : 21.01.2012 20:29 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili Toi dewin foorumeiden link ei toimi enään:(
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #820 : 21.01.2012 20:32 »
Vans_Boyy psn Vans_Boyy Jäsen Viestejä: 13 Basaaripisteet: 0 Profiili Joo sori mun kamut on ollu mun ps3 ja lähetelly varmaa melkee kaikile jtn...
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #821 : 21.01.2012 20:38 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Johannezz, se on nyk. http://playboard.palstani.com/ ja minne mun mode juttu hävis ja miks Dew on muokannu mun viestejä? Eli siis seuraava on kausi 1?  Täähän on iha perseest  >:(

E: Jaaha, ton sarjan nimi on nyk.  PlayBoard F1-sarja ja seuraava kausi on 1, miks ei mielummin 4? Et PLF1 -sarjan historia jne. mutta sarja vain vaihtuu
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #822 : 21.01.2012 21:18 »
Vans_Boyy psn Vans_Boyy Jäsen Viestejä: 13 Basaaripisteet: 0 Profiili Minäkin olen kiinostunut tuosta sarjasta..
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #823 : 21.01.2012 21:20 »
Dew Jäsen Viestejä: 58 Basaaripisteet: 0 Profiili Nonnis, koska vastaanotto uudesta konseptista oli murhaava, on koko foorumi muutettu takaisin PLF1-sarjan keskustelualueeksi. http://plf1sarja.palstani.com/
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #824 : 21.01.2012 21:22 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Minäkin olen kiinostunut tuosta sarjasta..


Ööhm..?  :???:

Tajusin että tuo järkkä kusee koska jos esim. benlonn ja Juhoh ei aja enää samassa tallissa niin mikä on JuhohFin:in järkkä numero? No nyt sitten laitoin niin että se on sopiva. Järkkä voi muuttua (ja muuttuu varmasti) koska on vielä kaksi kilpailua.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #825 : 21.01.2012 22:14 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili
Minäkin olen kiinostunut tuosta sarjasta..


Ööhm..?  :???:

Tajusin että tuo järkkä kusee koska jos esim. benlonn ja Juhoh ei aja enää samassa tallissa niin mikä on JuhohFin:in järkkä numero? No nyt sitten laitoin niin että se on sopiva. Järkkä voi muuttua (ja muuttuu varmasti) koska on vielä kaksi kilpailua.

Ne keillä ei ole ollut tallia tällä kaudella, valitsevat tallinsa viimeisenä (jos haluavat tehdä tallin)

E: En näe miksei voitaisi käyttää tätä foorumia: http://www.habbo.fi/groups/42854/id/discussions Simppeli, helppo käyttää! Tarvitsee olla vain rekistyröityneenä habboon. Habos vointehdä vaikka kausihuoneen plf1 sarjalle.


« Viimeksi muokattu: 21.01.2012 22:20 kirjoittanut Jo_hannezz »
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #826 : 21.01.2012 23:33 »
Juhohfin Jäsen Viestejä: 271 Basaaripisteet: 0 Profiili Jos nyt annetaan kuitenkin penin itsensä päättää millä foorumilla/sivulla hän haluaa sarjaansa pyörittää. Muuten tämä menee pikkulasten väittelyksi kun kaikki haluaa eri asioita ja "kun ei tehdä niin kuin minä haluan niin mä lähden" - menttaliteetti nostaa päätään sekä sarjan keskustelu hajautuu moneen eri paikkaan jolloin sitä on hankala seurata. Osalle tuntuu olevan paha paikka jos sarjaan tulee nopeampia kuskeja mitä itse on eikä pysty ajamaan kisojen voitosta/mestaruudesta mutta sitten ei haittaa lainkaan jos uudet kuskit ovat huonompia kuin mitä itse on.

Tallipaikoista puhuttaessa voidaan lähteä oletuksesta, että kaikki ensi kaudelle jatkavat kuskit jatkavat samassa tallissa kuin missä he nyt ovat. Yksin jäävät kuskit voivat neuvotella "tallin omistajien" kanssa pääsystä talliin tai yhdistää voimansa toisen yksityistallin kanssa. Mikäli joku haluaa vaihtaa tallia niin ainoastaan vapaisiin talleihin voi mennä kysymättä keneltäkään kunhan siitä ilmoittaa muille mihin talliin on mennyt. Jos joku haluaa päästä täynnä olevaan talliin niin silloin tallin vanhoilla kuskeilla on etuoikeus pysyä tallissa ja ainoastaan yhteisellä suostumuksella voi päästä vanhan kuskin paikalle. Muutenkin ensi kauden tallipaikoista puhuminen voitaisiin jättää seuraavan kauden ketjuun tai hoitaa yksityisviesteillä eikä sotkea niitä tämän kauden asioihin.
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #827 : 21.01.2012 23:57 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Jos nyt annetaan kuitenkin penin itsensä päättää millä foorumilla/sivulla hän haluaa sarjaansa pyörittää. Muuten tämä menee pikkulasten väittelyksi kun kaikki haluaa eri asioita ja "kun ei tehdä niin kuin minä haluan niin mä lähden" - menttaliteetti nostaa päätään sekä sarjan keskustelu hajautuu moneen eri paikkaan jolloin sitä on hankala seurata. Osalle tuntuu olevan paha paikka jos sarjaan tulee nopeampia kuskeja mitä itse on eikä pysty ajamaan kisojen voitosta/mestaruudesta mutta sitten ei haittaa lainkaan jos uudet kuskit ovat huonompia kuin mitä itse on.

Tallipaikoista puhuttaessa voidaan lähteä oletuksesta, että kaikki ensi kaudelle jatkavat kuskit jatkavat samassa tallissa kuin missä he nyt ovat. Yksin jäävät kuskit voivat neuvotella "tallin omistajien" kanssa pääsystä talliin tai yhdistää voimansa toisen yksityistallin kanssa. Mikäli joku haluaa vaihtaa tallia niin ainoastaan vapaisiin talleihin voi mennä kysymättä keneltäkään kunhan siitä ilmoittaa muille mihin talliin on mennyt. Jos joku haluaa päästä täynnä olevaan talliin niin silloin tallin vanhoilla kuskeilla on etuoikeus pysyä tallissa ja ainoastaan yhteisellä suostumuksella voi päästä vanhan kuskin paikalle. Muutenkin ensi kauden tallipaikoista puhuminen voitaisiin jättää seuraavan kauden ketjuun tai hoitaa yksityisviesteillä eikä sotkea niitä tämän kauden asioihin.

Iha hieno tuo uus foorumi, ois kiva jos Peni ois rekannu sinne koska sil ois pari asiaa hoidettavana (esim. mun ja bestterin ehdotus)
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #828 : 22.01.2012 11:22 »
peni Jäsen Viestejä: 287 Basaaripisteet: 0 Profiili Nyt kävin rekisteröitymässä foorumiin. Foorumin käyttis on benlonn jos dewin tarvii tietää.
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #829 : 22.01.2012 12:07 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Nyt kävin rekisteröitymässä foorumiin. Foorumin käyttis on benlonn jos dewin tarvii tietää.

Hyvä, saatiin sarjanjohtajakin paikalle  ;D
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #830 : 22.01.2012 20:28 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili Onkos tää foorumi sit täysin kuollut :rollaus:
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #831 : 22.01.2012 20:47 »
peni Jäsen Viestejä: 287 Basaaripisteet: 0 Profiili
Onkos tää foorumi sit täysin kuollut :rollaus:

Nii, jos pidetäis tää ketju kuitenki elossa kauden loppuun asti. Täällä vois keskustella jotain pientä ja jos joku haluu ilmoittautua mukaan ni pistää tänne

Kysyn nyt täällä että ajaako Tohveli enään?


« Viimeksi muokattu: 22.01.2012 20:54 kirjoittanut peni »
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #832 : 23.01.2012 16:57 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili
Onkos tää foorumi sit täysin kuollut :rollaus:

Nii, jos pidetäis tää ketju kuitenki elossa kauden loppuun asti. Täällä vois keskustella jotain pientä ja jos joku haluu ilmoittautua mukaan ni pistää tänne

Kysyn nyt täällä että ajaako Tohveli enään?

Eipä oo miestä näkynyt 8)
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #833 : 23.01.2012 19:08 »
Dew Jäsen Viestejä: 58 Basaaripisteet: 0 Profiili Joo eli laitoinkin jo äänestykseen, etten osallistu enää seuraavalle kaudelle. Nyt on elämässä vähän sellainen siirtymävaihe, ja aika ei oikein riitä enää pelaamiseen, saati sitten sarjan ajamiseen. Joten kiitos näistä muutamista kisoista ja onnea seuraavalle kaudelle. Juho ja Peni saavat varmaan pyöritettyä uutta foorumia, ja toki seuraan itsekkin tapahtumia, mutta hieman takavasemmalta.
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #834 : 23.01.2012 19:57 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Joo eli laitoinkin jo äänestykseen, etten osallistu enää seuraavalle kaudelle. Nyt on elämässä vähän sellainen siirtymävaihe, ja aika ei oikein riitä enää pelaamiseen, saati sitten sarjan ajamiseen. Joten kiitos näistä muutamista kisoista ja onnea seuraavalle kaudelle. Juho ja Peni saavat varmaan pyöritettyä uutta foorumia, ja toki seuraan itsekkin tapahtumia, mutta hieman takavasemmalta.

Hö enkö mä saa koska olen aktiivisin tuolla foorumilla
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #835 : 23.01.2012 20:35 »
Dew Jäsen Viestejä: 58 Basaaripisteet: 0 Profiili
Joo eli laitoinkin jo äänestykseen, etten osallistu enää seuraavalle kaudelle. Nyt on elämässä vähän sellainen siirtymävaihe, ja aika ei oikein riitä enää pelaamiseen, saati sitten sarjan ajamiseen. Joten kiitos näistä muutamista kisoista ja onnea seuraavalle kaudelle. Juho ja Peni saavat varmaan pyöritettyä uutta foorumia, ja toki seuraan itsekkin tapahtumia, mutta hieman takavasemmalta.

Hö enkö mä saa koska olen aktiivisin tuolla foorumilla
Anteeksi, ja IceCold :P Ja kyllä mäkin siellä vielä pyörin ja kommentoin teidän kisoja.
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #836 : 23.01.2012 21:05 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Joo eli laitoinkin jo äänestykseen, etten osallistu enää seuraavalle kaudelle. Nyt on elämässä vähän sellainen siirtymävaihe, ja aika ei oikein riitä enää pelaamiseen, saati sitten sarjan ajamiseen. Joten kiitos näistä muutamista kisoista ja onnea seuraavalle kaudelle. Juho ja Peni saavat varmaan pyöritettyä uutta foorumia, ja toki seuraan itsekkin tapahtumia, mutta hieman takavasemmalta.

Hö enkö mä saa koska olen aktiivisin tuolla foorumilla
Anteeksi, ja IceCold :P Ja kyllä mäkin siellä vielä pyörin ja kommentoin teidän kisoja.

Siis kyllä mä sen ymmärsin että pyörit foorumeilla mutta meinasin että enkö sää kaikkii juttuihin oikeuksia mutta eipä ihmeempiä.  :)
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #837 : 24.01.2012 14:47 »
peni Jäsen Viestejä: 287 Basaaripisteet: 0 Profiili Katoin Dewin tekemän foorumin hallintapanelia ja ymmärsin että Cokella pitäis olla samat oikeudet muiden moderaatoreiden kanssa.

« Viimeksi muokattu: 24.01.2012 15:36 kirjoittanut peni »
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #838 : 25.01.2012 08:43 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Katoin Dewin tekemän foorumin hallintapanelia ja ymmärsin että Cokella pitäis olla samat oikeudet muiden moderaatoreiden kanssa.

Njoo, ihan vaik siksi koska taidan olla aktiivisin tuolla, mutta ymmärrän jos niitä ei haluta antaa  ;)
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu perjantaina kello 20!!) « Vastaus #839 : 25.01.2012 15:14 »
Juhohfin Jäsen Viestejä: 271 Basaaripisteet: 0 Profiili Pistetilanne päivitetty Abu Dhabiin asti (10/11)

1. F1-Masa..............145
2. CokeFIN..............126
3. DewFIN...............100
4. Peni......................90
5. Bestter.................88
6. JuhohFin...............86
7. Ieponi...................63
8. Super-Jesse..........56
9. Runner..................33
10. Kindies................28
11. CrazyFinnBoy......27
12. Vans_Boyy..........15
13. Jeskuli.................15
14. EuronjuustoFIN...10
15. Erijoil10.................8
16. Jonde....................0
17. Pfour.....................0

Tallipisteet

1. Lotus-Renault....292
2. Red Bull.............176
3. Williams.............107
4. Force-India..........83
5. HRT......................69
6. McLaren...............62
7. Ferrari..................58
8. Mercedes.............30
9. Team Lotus..........10
10. Sauber.................0
tallennettu
Sivuja: 1 ... 23 24 25 26 27 [28] 29
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines