Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Äänestys
Kysymys: Ajatko PLF1-sarjassa myös kaudella 4?
Kyllä - 12 (85.7%)
En - 2 (14.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 14

Sivuja: 1 ... 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 ... 29
Tulostusversio
Aihe: PLF1-sarja Kausi 3 (Kausi päättynyt!!)  (Luettu 166773 kertaa)
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #630 : 15.01.2012 13:20 »
Dew Jäsen Viestejä: 58 Basaaripisteet: 0 Profiili
Epäilen et jeskuli on saanu 1.18, meinaan pitää aika huikea kierros ajaa..

DEW, tuutko tänään höntsään?
Itse vedin aikani GP-modessa, joten 1.18 TT:ssä on ihan mahdollinen.

Tänään en pääse, kohta pitää lähteä harjoituksiin ja illalla on muuta menoa. Tiistaina ennen kisaa ehtisin pienet höntsäilyt ajaa.
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #631 : 15.01.2012 13:29 »
marjajokaolihap-
an
PSN: Kindiestoregon1 Jäsen Viestejä: 45 Basaaripisteet: 0 Profiili
Epäilen et jeskuli on saanu 1.18, meinaan pitää aika huikea kierros ajaa..

DEW, tuutko tänään höntsään?

Osallistujat I aika-ajo I 40% kisa

- Bestter aka Jo_hannezz
- CokeFIN
- Juhohfin

ICE, mites ku kuvaat kameralla, niin siihen tulee kaikkii äänii mitä siel huonees tapahtuu ynms. MIten saat ne äänet pois ja sit tilalle musaa.. Meinaan mulla käy aina sillee et musa ja muut äänet menee päällekkäi..
mie voisin tulla, ja löysin g27 citymarketist 270e ja dfgt 130e oisko hintansa väärti jos sen dfgt tuolta ostais ? en viittis ihan tohon g27 investoida vaikka sanovat että kun gt5 tuli nuo myytiin loppuun suomesta .. joten laadukas ratti ois mutta dfgtssä samat ominaisuudet muutamaa juttua huomioimatta ? sitten
movie makeril otat Ääni tasapaino etit sieltä sitten on video ja musiikki, laitat täysillä musiikkiin niin ei kuulu tausta ääniä enään
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #632 : 15.01.2012 13:36 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili ihan oikeesti Kindies, kysyt koko ajan.

Kello 15:00 sopis mulle
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #633 : 15.01.2012 13:40 »
ThePfour Jäsen Viestejä: 2 Basaaripisteet: 0 Profiili Tuun Jonden talliin, ps3 nick Lapipeluu... <3<3
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #634 : 15.01.2012 13:44 »
Vans_Boyy psn Vans_Boyy Jäsen Viestejä: 13 Basaaripisteet: 0 Profiili Mäkin voisin tulla tänään siihen ajelemaan ku ei ole oikein muuta tekemistä..
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #635 : 15.01.2012 13:48 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili - Bestter aka Jo_hannezz
- CokeFIN
- Juhohfin
- Kindiesregon
- Vans_Boyy
- Supero12
- Bunder (ehkä)
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #636 : 15.01.2012 13:52 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili
- Bestter aka Jo_hannezz
- CokeFIN
- Juhohfin
- Kindiesregon
- Vans_Boyy
- Supero12
- Bunder (ehkä)

sovitaaan ajakasi kello kolme? Mulle tuli pieni este en oo 100% varma pääsenkö mutta luultavasti. Ja muutenki vois coke tehdä serverin ku ite en oo ikään tehny jne jne:)
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #637 : 15.01.2012 13:55 »
marjajokaolihap-
an
PSN: Kindiestoregon1 Jäsen Viestejä: 45 Basaaripisteet: 0 Profiili
odottamaton este -> en pääse höntsäilee, toi ois kyll viis kertaa parempi jossain illal ku ois aikaa
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #638 : 15.01.2012 14:01 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
- Bestter aka Jo_hannezz
- CokeFIN
- Juhohfin
- Kindiesregon
- Vans_Boyy
- Supero12
- Bunder (ehkä)

No jos et pääse Bestter nii en jaksa tulla itsekkään
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #639 : 15.01.2012 14:23 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili

- Bestter aka Jo_hannezz
- CokeFIN
- Juhohfin
- Vans_Boyy
- Supero12
- Bunder (ehkä)

No jos et pääse Bestter nii en jaksa tulla itsekkään

Pääsen mä ajelee. Tällä kokoonpanolla siis. Laitoin just kameran valmiiks jne jne. Tehdään niinkuin virallisessakin kisas eli 14.45 servu ja odotellaa vaik siihen kolmeen asti.

PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #640 : 15.01.2012 14:23 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Jos viideltä tai myöhemmin alotettais niin pääsisin itekki. Haluisin ton mäkihypyn kattoa, niin en kolmeksi pääse.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #641 : 15.01.2012 14:25 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili
Jos viideltä tai myöhemmin alotettais niin pääsisin itekki. Haluisin ton mäkihypyn kattoa, niin en kolmeksi pääse.
Mulla ainakaan mitään estettä ettenkö pääsis myös viideltä ajelee. voin sunkans ajella sit viide jälkee testaillaa säätöi jne.

Eli siis te:
Bestter aka Jo_hannezz
- CokeFIN
- Juhohfin
- Vans_Boyy
- Supero12
- Bunder (ehkä)

Varttii vailla kolme ps3 ääreen  ;)
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #642 : 15.01.2012 14:28 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Bestter aka Jo_hannezz
- CokeFIN
- Juhohfin
- Vans_Boyy
- Supero12
- Bunder (ehkä)
- Pfour (ehkä)

Autoilla ei ole väliä?
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #643 : 15.01.2012 14:29 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili
Bestter aka Jo_hannezz - Team Lotus
- CokeFIN - Team Lotus
- Juhohfin
- Vans_Boyy
- Supero12
- Bunder (ehkä)
- Pfour (ehkä)

Autoilla ei ole väliä?

Joo ei mutta tässä voi varata auton jos haluaa.
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #644 : 15.01.2012 14:31 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Haluan Team Lotuksen  ;D

Syynä että haalareissa lukee Fonecta  :lol:




Bestter aka Jo_hannezz - Team Lotuksen
- CokeFIN - Team Lotuksen
- Juhohfin -
- Vans_Boyy -
- Supero12 - HRT
- Bunder (ehkä) -
- Pfour (ehkä) -


« Viimeksi muokattu: 15.01.2012 14:49 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #645 : 15.01.2012 15:52 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili Tulisko jotku viel joskus 18 ajelee höntsää ku tuo höndsä meni nyt vähä penkin alle :rollaus:

ymmärsin ainakin että Nonrunner tulisi jos olis myöhemmi?

Eli ketä tulis klo18 höntsää ja ny ajeltas kunnol?

-johannez
-NonRunner
-CokeFIN (?)
- Vans_boyy (?)
- SUper-jesse (?)
- Peni (?)
- Masa (?)
- marjajokaolihapan
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #646 : 15.01.2012 15:53 »
Juhohfin Jäsen Viestejä: 271 Basaaripisteet: 0 Profiili Huomaa ettei ole tullut intian rataa paljoa ajettua. Aika-ajossa en saanut täysin puhdasta kierrosta onnistumaan lainkaan ja kisassa taisi olla kierroksella kahdeksan kun vedin 8. mutkan hieman leveäksi ja osuin 9. mutkan sisäkanttarin päähän ja auto pysähtyy kuin seinään, seurauksena välitön keskeytys ja turva-auto radalle.

Super-Jesse voisi alkaa edes hieman kunnioittamaan muita sillä jesse ajoi 10. mutkan leveäksi ja pääsin sisäpuolelle ja mutkien 11-13 välissä pysyin koko matkan oikeassa reunassa ja jesse osuu minua kaksi tai kolme kertaa suoraan kylkeen ja sitten vielä valittaa että minä rammaisin häntä. Jessen onneksi minulla ei ollut mikkiä päällä (ei toimi ilman virtaa) niin olisin sanonut "vähän" takasin päin miten asia todellisuudessa oli. Muutenkin jesse oikoo mutkia surutta joka kierroksella sekä tulee kyljen kautta ohi jos on lähellä. Mikäli ei käytöstavat parane niin minusta jessellä ei ole asiaa enää seuraavalle kaudelle jos on tulossa tarpeeksi muita kuskeja joilla on ratakäyttäytyminen kunnossa.

Edit. Jos höntsää ajetaan tänään vielä klo 21.00 jälkeen niin voin tulla mukaan, aikaisemmin en ehdi.
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #647 : 15.01.2012 15:59 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili
Huomaa ettei ole tullut intian rataa paljoa ajettua. Aika-ajossa en saanut täysin puhdasta kierrosta onnistumaan lainkaan ja kisassa taisi olla kierroksella kahdeksan kun vedin 8. mutkan hieman leveäksi ja osuin 9. mutkan sisäkanttarin päähän ja auto pysähtyy kuin seinään, seurauksena välitön keskeytys ja turva-auto radalle.

Super-Jesse voisi alkaa edes hieman kunnioittamaan muita sillä jesse ajoi 10. mutkan leveäksi ja pääsin sisäpuolelle ja mutkien 11-13 välissä pysyin koko matkan oikeassa reunassa ja jesse osuu minua kaksi tai kolme kertaa suoraan kylkeen ja sitten vielä valittaa että minä rammaisin häntä. Jessen onneksi minulla ei ollut mikkiä päällä (ei toimi ilman virtaa) niin olisin sanonut "vähän" takasin päin miten asia todellisuudessa oli. Muutenkin jesse oikoo mutkia surutta joka kierroksella sekä tulee kyljen kautta ohi jos on lähellä. Mikäli ei käytöstavat parane niin minusta jessellä ei ole asiaa enää seuraavalle kaudelle jos on tulossa tarpeeksi muita kuskeja joilla on ratakäyttäytyminen kunnossa.

Edit. Jos höntsää ajetaan tänään vielä klo 21.00 jälkeen niin voin tulla mukaan, aikaisemmin en ehdi.

Okke, samaa mieltä olen kyllä jessestä. Mutta juu, tänää tai huomena laitan höntsästä videon. Kuvasin vain 2,5kierrosta ku kamerasta loppu akku :lol:
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #648 : 15.01.2012 16:50 »
peni Jäsen Viestejä: 287 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tulisko jotku viel joskus 18 ajelee höntsää ku tuo höndsä meni nyt vähä penkin alle :rollaus:

ymmärsin ainakin että Nonrunner tulisi jos olis myöhemmi?

Eli ketä tulis klo18 höntsää ja ny ajeltas kunnol?

-johannez
-NonRunner
-Peni
- CokeFIN (?)
- Vans_boyy (?)
- Super-jesse (?)
- Masa (?)
- marjajokaolihapan

Voin tulla ajelemaan kello 18.

Tuun Jonden talliin, ps3 nick Lapipeluu... <3<3

Pistän kaveripyyntöä tulemaan. Ootko mukana jo seuraavassa kisassa tiisataina?


« Viimeksi muokattu: 15.01.2012 16:59 kirjoittanut peni »
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #649 : 15.01.2012 17:25 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili Osaiskohan joku neuvoo.. Meinaan ku rupesin muokkaa tota mun videoo Windows live elokuvatyö kalulla (uusin on joo) niin ääni kuuluu mutta videota ei näy. Esikatselu täysin mustana. KOkeilin tallentaa videota ja sittenkin vain ääni kuului ja muuten musta ruutu. Luultavasti ongelma on siinä ettei WindLiveElo ei tue videotani. Voikohan tämän asian jotenkin muuttaa :rollaus:
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #650 : 15.01.2012 17:49 »
Juhohfin Jäsen Viestejä: 271 Basaaripisteet: 0 Profiili
Osaiskohan joku neuvoo.. Meinaan ku rupesin muokkaa tota mun videoo Windows live elokuvatyö kalulla (uusin on joo) niin ääni kuuluu mutta videota ei näy. Esikatselu täysin mustana. KOkeilin tallentaa videota ja sittenkin vain ääni kuului ja muuten musta ruutu. Luultavasti ongelma on siinä ettei WindLiveElo ei tue videotani. Voikohan tämän asian jotenkin muuttaa :rollaus:

Minäkin ihmettelin ensin samaa asiaa kun yritin itse muokata omaa videotani. Sen jälkeen kun olet ladannut videosi työkaluun niin katso ruudun vasempaan alakulmaan sillä työkalu alkaa automaattisesti muokkaamaan videon laatua tai jotain. Siinä kestää ainakin muutama minuutti. Sitten kun ohjelma on valmis kuvan pitäisi näkyä esikatseluruudussa normaalisti.
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #651 : 15.01.2012 17:50 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili
Osaiskohan joku neuvoo.. Meinaan ku rupesin muokkaa tota mun videoo Windows live elokuvatyö kalulla (uusin on joo) niin ääni kuuluu mutta videota ei näy. Esikatselu täysin mustana. KOkeilin tallentaa videota ja sittenkin vain ääni kuului ja muuten musta ruutu. Luultavasti ongelma on siinä ettei WindLiveElo ei tue videotani. Voikohan tämän asian jotenkin muuttaa :rollaus:

Minäkin ihmettelin ensin samaa asiaa kun yritin itse muokata omaa videotani. Sen jälkeen kun olet ladannut videosi työkaluun niin katso ruudun vasempaan alakulmaan sillä työkalu alkaa automaattisesti muokkaamaan videon laatua tai jotain. Siinä kestää ainakin muutama minuutti. Sitten kun ohjelma on valmis kuvan pitäisi näkyä esikatseluruudussa normaalisti.

huomasin kyllä tämän. Ääni tuli kuva ei :b. Videoni oli siis .MTS
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #652 : 15.01.2012 17:50 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Mun nimen voi vetää yli

E: Miks mun nimi on listassa? TÄMÄ ON LOUKAUS  >:(


« Viimeksi muokattu: 15.01.2012 17:56 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #653 : 15.01.2012 17:51 »
marjajokaolihap-
an
PSN: Kindiestoregon1 Jäsen Viestejä: 45 Basaaripisteet: 0 Profiili
voin tulla jos 18.30 aloteltais koska pitäis syödä täs vähän ..
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #654 : 15.01.2012 17:54 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili En tuu tänää enää ajelee täs vähä koulua / videon muokkausta.
Niin juhoh, kyl näin sen ja ku se oli tehny sen operationin nii ääni tuli mut kuva ei..
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #655 : 15.01.2012 17:59 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Huomaa ettei ole tullut intian rataa paljoa ajettua. Aika-ajossa en saanut täysin puhdasta kierrosta onnistumaan lainkaan ja kisassa taisi olla kierroksella kahdeksan kun vedin 8. mutkan hieman leveäksi ja osuin 9. mutkan sisäkanttarin päähän ja auto pysähtyy kuin seinään, seurauksena välitön keskeytys ja turva-auto radalle.

Super-Jesse voisi alkaa edes hieman kunnioittamaan muita sillä jesse ajoi 10. mutkan leveäksi ja pääsin sisäpuolelle ja mutkien 11-13 välissä pysyin koko matkan oikeassa reunassa ja jesse osuu minua kaksi tai kolme kertaa suoraan kylkeen ja sitten vielä valittaa että minä rammaisin häntä. Jessen onneksi minulla ei ollut mikkiä päällä (ei toimi ilman virtaa) niin olisin sanonut "vähän" takasin päin miten asia todellisuudessa oli. Muutenkin jesse oikoo mutkia surutta joka kierroksella sekä tulee kyljen kautta ohi jos on lähellä. Mikäli ei käytöstavat parane niin minusta jessellä ei ole asiaa enää seuraavalle kaudelle jos on tulossa tarpeeksi muita kuskeja joilla on ratakäyttäytyminen kunnossa.

Edit. Jos höntsää ajetaan tänään vielä klo 21.00 jälkeen niin voin tulla mukaan, aikaisemmin en ehdi.

Jesse ei anna taistelussa ollenkaa tilaa ja tönii minkä kerkee
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #656 : 15.01.2012 18:01 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Joo no ei se haittaa jos ei tänään mitään olekaan. Tiistaina varmaan voisin tulla sitten kisaan mukaan, kun toi Intia lukeutuu yhteen lemppareista.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #657 : 15.01.2012 18:07 »
Jo_hannezz PSN: Jo-_hannezz Jäsen Viestejä: 170 Basaaripisteet: 0 Profiili Vittu, oisin kyl hyvä laatusii kisavideoita saanu mut minkäs teet ku mitkää muokkaus ohjelmat ei osaa toistaa noita kameran videoita  >:(
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #658 : 15.01.2012 18:10 »
Juhohfin Jäsen Viestejä: 271 Basaaripisteet: 0 Profiili
huomasin kyllä tämän. Ääni tuli kuva ei :b. Videoni oli siis .MTS

Jaa, no sitten en tiedä mitä tehdä mutta minulla se rupesi näkymään tuon jälkeen. Tosin minun video on .MOV
tallennettu
Vs: PLF1-sarja Kausi 3 (Sarja jatkuu tiistaina kello 20!!) « Vastaus #659 : 15.01.2012 18:29 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
huomasin kyllä tämän. Ääni tuli kuva ei :b. Videoni oli siis .MTS

Jaa, no sitten en tiedä mitä tehdä mutta minulla se rupesi näkymään tuon jälkeen. Tosin minun video on .MOV

Mulla MP4 tiedosto
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Sivuja: 1 ... 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 ... 29
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines