Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 ... 42
Tulostusversio
Aihe: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.)  (Luettu 238254 kertaa)
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #690 : 07.04.2011 19:04 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Ymmärrän kyllä Coken ja karppasen jupakassa molempia osapuolia: kyllä se korpeaa jos jokaisessa välissä auto pyörähtää ja vielä siitä jos joku osuu edes vähän. Tietenkin haukkujen kuuleminen harmittaa, mutta toisaalta siitä huomauttaminen kerran on mielestäni ihan asiallista. Tarkoitan siis, että vaikka vähän vihaisena voi kerran ihmetellä, mutta sen jälkeen asian voi jättää sille tielleen.

En tässä nyt yritä mustamaalata karppasta ja toivottavasti hän ei kommentieni perusteella harkitse lähtöä, mutta samaa oli ilmassa kun hyvarine ohitti kyseenalaisesti mutta esti nämä päästämällä takaisin edelleen.
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #691 : 07.04.2011 19:10 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Olen 89% messissä Hokessa !
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #692 : 07.04.2011 19:11 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili Minun ja karppasen kolari valenciassa oli vähän outo. Lähdin ohittamaan karppasta sisäkautta ennen ensimmäistä mutkaa , hipaisin karppasen sivu ponttoonia ja karppanen pyörähti. Liekkö sitten peli lagittanu. Mutta kohta hyvät skabat käyntiin ja kaikilla on hauskaa :)
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #693 : 07.04.2011 19:21 »
Bunder Jäsen Viestejä: 107 Basaaripisteet: 1 Profiili En oo jaksanu ajella tätä mutta oon kyl kattonu teidän kisoja. Oikeastaan en oo pelaillu edes formulaa pariin kuukauteen.
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #694 : 07.04.2011 19:24 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Minun ja karppasen kolari valenciassa oli vähän outo. Lähdin ohittamaan karppasta sisäkautta ennen ensimmäistä mutkaa , hipaisin karppasen sivu ponttoonia ja karppanen pyörähti. Liekkö sitten peli lagittanu. Mutta kohta hyvät skabat käyntiin ja kaikilla on hauskaa :)

Ok. Itse en ole vihainen Karppaselle mistään paitsi hänen asenteestaan. Jos hän ajaa häntäpäässä häntä vituttaa. Tämä on PLF1, relaa. Itse ajan koko ajan tuolla ja sanon vain, jos minulla olisi ratti olisin nopeampi. Vaikka Sulo12 voitti pädillä niin Ratilla ja polkimella pärjäisin paremmin. Itse aijon ajaa kilpaa niin kauan kun saan ajaa tässä sarjassa, mutta jos Karppanen vielä mikkiin sanoo ,kun keskeytän ''vihdoin'' tai muuten vain niin hanskat roukkuu narikassa ja kaikki tietävät mitä se tarkoittaa...

EDIT
Ihan kiva tietää ,että Sulo12 pitää puoliani vaikka otimme viime kaudella yhteen. En kuitenkaan halua ,että lopetat.

EDIT2 (Sori)
En halua ,että Sulo12 tai Karppanen lopettaa PLF1 sarjan. Sulo12 otti hienon avauskilpailun voiton ja todisti ,että hänessä on potentiaalia jos on vain vauhtia ja Karppanen on viimevuoden mestari joten miksi heidän pitää lopettaa? Itse en ole voittanut yhtään kisaa ja enkä ole ollut edes podiumilla. Paras sijoitus on 4. Tyhmäkin osaa laskea 1+1. Eli jos jonkun pitää lähteä sarjasta se olen minä...


« Viimeksi muokattu: 07.04.2011 19:52 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #695 : 07.04.2011 19:55 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili

EDIT2 (Sori)
En halua ,että Sulo12 tai Karppanen lopettaa PLF1 sarjan. Sulo12 otti hienon avauskilpailun voiton ja todisti ,että hänessä on potentiaalia jos on vain vauhtia ja Karppanen on viimevuoden mestari joten miksi heidän pitää lopettaa? Itse en ole voittanut yhtään kisaa ja enkä ole ollut edes podiumilla. Paras sijoitus on 4. Tyhmäkin osaa laskea 1+1. Eli jos jonkun pitää lähteä sarjasta se olen minä...

Ratkasu: kukaan ei lopeta  :) simppeliä
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #696 : 07.04.2011 19:57 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili

EDIT2 (Sori)
En halua ,että Sulo12 tai Karppanen lopettaa PLF1 sarjan. Sulo12 otti hienon avauskilpailun voiton ja todisti ,että hänessä on potentiaalia jos on vain vauhtia ja Karppanen on viimevuoden mestari joten miksi heidän pitää lopettaa? Itse en ole voittanut yhtään kisaa ja enkä ole ollut edes podiumilla. Paras sijoitus on 4. Tyhmäkin osaa laskea 1+1. Eli jos jonkun pitää lähteä sarjasta se olen minä...

Ratkasu: kukaan ei lopeta  :) simppeliä

Kyllä ,mutta halusin tuolla edellyttää jos pitäisi päättää niin minä lopetan ei kukaan muu, koska olen sarjan ehkä huonoin kuski ja tämän takia Sulo12 ei tarvitse/kannata lopettaa.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #697 : 07.04.2011 21:03 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Perskule, viimisellä kiekalla vaihtu podium viidenteen sijaan. Olvin kaa oli osuma ku tultiin rinnakkain neulansilmän jälkeiseen mutkaan. Seuraava mutka meni vähän pitkäksi ja liikaa kanttarin päältä ja perä lähti alta, mutta NonRunner palautti minut suoraan. Kuitenkin Olvi karkasi ja NonRunner myös.

Mutta loistava kisa oli!
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #698 : 07.04.2011 21:04 »
Olvi Jäsen Viestejä: 90 Basaaripisteet: 0 Profiili Aika-ajot jees.. Kisassa ekassa mutkassa joku osuu perään, menetän jo 3-4 sijotuista ja seuraavassa mutkassa taas osutaan, jään viimeiseksi yli 10sec kärkeen  :rollaus: Nonrunner sinäkö siinä molemmissa osuit? Hyvää kisailua oli tosin läpi kisan.
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #699 : 07.04.2011 21:05 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Oisko Hyvarisen ajotyylistä tuo Bensaongelma? Ihan ok kisa. Tipuin kärjestä aika kauas joten vikat 15 kierrosta vain kaasuttelin ja vaihteilla leikin. Anteeksi niille joiden kanssa törmäilin  8)

EDIT
Mitä Runnerille tapahtui ekalla kieroksella?
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #700 : 07.04.2011 21:15 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili mones olus muuten oli ku päivittelen pisteitä omalla sivulle?
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #701 : 07.04.2011 21:17 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili EIIIIIIII. Hienosta lähtöpaikasta ja mokaan. Noh, DSQ vielä kruunasi ,mutta oli todella hauska Kanadan Ennakko kisa. Ajetaanko vkl joku pienimuotinen skapa?
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #702 : 07.04.2011 21:20 »
Jabajab4 Jäsen Viestejä: 22 Basaaripisteet: 0 Profiili Olihan taas murheellista. Ekalla kierroksella nousin jo kolmanneks tai neljänneks, kunnes kutos mutkassa ice tulee perään ja putoan sijalle 10. Sit Olvin kanssa lähdettiin jahtaamaan muita. Alettiin jo saavuttaa seuraavia, kunnes kuulin radiosta: "Hyvä Jaba anna mennä! Otetaan kokoajan kiinni." Sit tietysti intoa täynnä kaks mutkaa myöhemmin spinnaus radan vikassa mutkassa ja jään kauas muista. Perkeleen Olvi ei saa tsempata tollee! :D

No sit taas muutamia kierroksia myöhemmin aloin saavuttaa Olusta. Kasi mutkassa Oluksella menee vähän pitkäksi ja hänen vauhti pysähtyy kuin seinään hiekan reunalle. No minä tietysti parin sekunnin päässä tulossa täyttä vauhtia eikä mitään ollut tehtävissä, kun ajoin täysillä perään. Ja mitä tekee tuomarit! Jaballe varikon läpiajorangaistus!!

Loppu kisa olikin tylsää yksin ajelua. Ainut tavoite oli ettei Karppanen tule kierroksella ohi. Se sentään onnistui.
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #703 : 07.04.2011 21:24 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili 21. päivä oleva kisa jää minulta ohi sillä lähemme Lahteen Easter-koristurnaukseen. Siellä ollaa sinne sunnuntaille asti ja tullaa sunnuntain ja maanantain välisenä yönä jotan maanantaina i'm back in the business
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #704 : 07.04.2011 21:26 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili
Aika-ajot jees.. Kisassa ekassa mutkassa joku osuu perään, menetän jo 3-4 sijotuista ja seuraavassa mutkassa taas osutaan, jään viimeiseksi yli 10sec kärkeen  :rollaus: Nonrunner sinäkö siinä molemmissa osuit? Hyvää kisailua oli tosin läpi kisan.
Ensimmäisessä joo, anteeksipyynnöt siitä. Mutta toisesta ei tietoa. En mun mielestä ollut minä sitten enää siinä.

Viimeiset kymmenen kierrosta olivat kyllä aivan mahtavia, hurjaa taistelua. Kuin Australiassa, mutta täällä vaihtelu sijoitukset vielä herkemmin ;D

E: ja sain viimeinkin mikin toimimaan tuossa itse kisan jälkeisessä pikakisassa, joten aina kun mahollista, liityn tähän kommentaattoriporukkaan :)
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #705 : 07.04.2011 21:30 »
Olvi Jäsen Viestejä: 90 Basaaripisteet: 0 Profiili Osuikos joku suhunkin, kun jäit sinne tienvarteen köllöttelemään?  :o
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #706 : 07.04.2011 21:32 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili
Osuikos joku suhunkin, kun jäit sinne tienvarteen köllöttelemään?  :o
Eipä jäänyt tarkkana muistikuvana päähän köllöttämään, mutta luulisin... En mä kuitenkaan niin myöhäseks sitä jarrutusta jättänyt :P
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #707 : 07.04.2011 21:45 »
Player9 Vieras

EDIT2 (Sori)
En halua ,että Sulo12 tai Karppanen lopettaa PLF1 sarjan. Sulo12 otti hienon avauskilpailun voiton ja todisti ,että hänessä on potentiaalia jos on vain vauhtia ja Karppanen on viimevuoden mestari joten miksi heidän pitää lopettaa? Itse en ole voittanut yhtään kisaa ja enkä ole ollut edes podiumilla. Paras sijoitus on 4. Tyhmäkin osaa laskea 1+1. Eli jos jonkun pitää lähteä sarjasta se olen minä...

Ratkasu: kukaan ei lopeta  :) simppeliä

Kyllä ,mutta halusin tuolla edellyttää jos pitäisi päättää niin minä lopetan ei kukaan muu, koska olen sarjan ehkä huonoin kuski ja tämän takia Sulo12 ei tarvitse/kannata lopettaa.
Ei tässä kenenkään tarvitse lopettaa, minä pidän turpani kiinni ja kaikilla on hyvä mieli ;D

Kisan alussa oli hyvää vääntöä Hyvärisen kanssa, harmi kun hänellä on niitä bensaongelmia, niin joutuu ottamaan vähemmän irti koneesta. Aika-ajoissa tuli vedettyä omalle tasolle aika hyvä kierros, Hocke ei kuulu parhaimmistooni.
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #708 : 07.04.2011 21:47 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili

EDIT2 (Sori)
En halua ,että Sulo12 tai Karppanen lopettaa PLF1 sarjan. Sulo12 otti hienon avauskilpailun voiton ja todisti ,että hänessä on potentiaalia jos on vain vauhtia ja Karppanen on viimevuoden mestari joten miksi heidän pitää lopettaa? Itse en ole voittanut yhtään kisaa ja enkä ole ollut edes podiumilla. Paras sijoitus on 4. Tyhmäkin osaa laskea 1+1. Eli jos jonkun pitää lähteä sarjasta se olen minä...

Ratkasu: kukaan ei lopeta  :) simppeliä

Kyllä ,mutta halusin tuolla edellyttää jos pitäisi päättää niin minä lopetan ei kukaan muu, koska olen sarjan ehkä huonoin kuski ja tämän takia Sulo12 ei tarvitse/kannata lopettaa.
Ei tässä kenenkään tarvitse lopettaa, minä pidän turpani kiinni ja kaikilla on hyvä mieli ;D


Jos mulla ois ollu mikki nii oisin heittäny sieltä että pietetää karppaselle testi ja kaikki ajaa sen perään ja jos se huutaa takasin nii feilaa kokeen  ;D ;D
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #709 : 07.04.2011 21:48 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Ajetaanko vkl jokut skapat? En puhu PLF1 turnauksista vaan ihan skapoista.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #710 : 07.04.2011 21:53 »
Player9 Vieras
Jos mulla ois ollu mikki nii oisin heittäny sieltä että pietetää karppaselle testi ja kaikki ajaa sen perään ja jos se huutaa takasin nii feilaa kokeen  ;D ;D
Haha joo aika varmasti olisin feilannut ;D

Kyllähän tuossa lauantaina voisi vähän ajella, sunnuntaina pitää taas keskittyä kivikovaan KFIN-kisaan, niin ei mielellään silloin :P
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #711 : 07.04.2011 22:51 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kyllähän tuossa lauantaina voisi vähän ajella, sunnuntaina pitää taas keskittyä kivikovaan KFIN-kisaan, niin ei mielellään silloin :P
[/quote]

Lauantai kävis tännekkin, jotain 5 kierroksen mini kisoja  :)
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #712 : 07.04.2011 23:33 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Blogi on päivitetty.


Lauantaista en itse tiedä vielä, voi olla, että illalla on jotain GT5-skabaakin.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #713 : 07.04.2011 23:41 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili http://www.youtube.com/watch?v=NPwwsb1MW6Q tossa ois hockenheimin aika-ajo kierros
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #714 : 08.04.2011 00:12 »
Olvi Jäsen Viestejä: 90 Basaaripisteet: 0 Profiili
http://www.youtube.com/watch?v=NPwwsb1MW6Q tossa ois hockenheimin aika-ajo kierros
Traction control?  :o
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #715 : 08.04.2011 00:17 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mikä traction control ?
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #716 : 08.04.2011 00:20 »
Olvi Jäsen Viestejä: 90 Basaaripisteet: 0 Profiili Ajoapu siis. Erehdyinkö?  :P
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #717 : 08.04.2011 00:21 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ajoapu siis. Erehdyinkö?  :P

Taisit kyllä nyt erehtyä  :P Kisassa tuli yhdessä mutkassa luisteltua niin paljon että karppanen pääs ohi :(
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #718 : 08.04.2011 00:31 »
Olvi Jäsen Viestejä: 90 Basaaripisteet: 0 Profiili Nauhotitko siekin kisan? Näkyykö siinä mitä tapahtuu ekan kierroksen toisessa mutkassa?  ;D
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #719 : 08.04.2011 00:34 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili
Nauhotitko siekin kisan? Näkyykö siinä mitä tapahtuu ekan kierroksen toisessa mutkassa?  ;D

Nauhoitin kisan mutta johdin kilpailua siinä vaiheessa niin ei näy  :/
tallennettu
Sivuja: 1 ... 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 ... 42
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines