Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 ... 42
Tulostusversio
Aihe: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.)  (Luettu 239451 kertaa)
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #660 : 04.04.2011 21:31 »
Olvi Jäsen Viestejä: 90 Basaaripisteet: 0 Profiili Kuinka moni vetelee ABS ja TC päällä?

E: Ei vissiin kukaan?  :rollaus:


« Viimeksi muokattu: 04.04.2011 22:10 kirjoittanut Olvi »
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #661 : 04.04.2011 21:36 »
Jabajab4 Jäsen Viestejä: 22 Basaaripisteet: 0 Profiili Espanja on p***a maa!

Alkukierrokset sujui hyvin ja taistelin kärkipaikasta NonRunnerin ja hyvarisen kanssa. Sitten menin hyvarisen ohi ja seuraavassa mutkassa sieltä tultiinkin kuin kostoksi niskaan sillä seurauksella, että lensin seinään ja siipi rikki. Tässä vaiheessa sade oli jo alkanut ja pehmeät renkaat olivat loppu. Ristin käteni, että sade lakkaisi ja otin riskillä kovat renkaat alle. Se tuntui n. viiden kierroksen ajan hyvältä ratkaisulta sillä pitoa oli ihan riittävästi. Karppasella oli edellä ilmeisesti sama taktiikka, mutta hän meni jossain vaiheessa vaihtamaan saderenkaat. Itse päätin kuitenkin vielä jatkaa radalla mikä oli iso virhe! Samalla hetkellä kun karppanen meni varikolle pito loppui kovista renkaista täysin ja spinnailua oli yhden kierroksen aikana enemmän kuin riiittävästi.

Noh, sitten tein sen toisen taktisen virheen. Minun oli pakko ottaa taas riski renkaiden kanssa, jos meinaisin nousta takaisin lähemmäksi kärkeä. Otin välikelin renkaat ja toivoin, että se sade vihdoin hellittäisi. Mutta eihän se hellittänyt! Välikelin pyörillä sitten luiskasteltiin loppuun ja jäin toiseksi viimeisestä koko ajan lisää. Jäin sitten lopussa odottamaan että karppane tulee kierroksella ohi että saan mahdollisimman nopeasti tämän murhenäytelmän ohi.

Onnittelut karppaselle onnistuneesta taktiikasta. Kai se on peesattava vaan ensi kerralla...


« Viimeksi muokattu: 04.04.2011 21:45 kirjoittanut Jabajab4 »
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #662 : 04.04.2011 21:36 »
Player9 Vieras
Kauheeta säätöä alussa  :lol: Mitä Olus sulle kävi?
19.45 netti poikki, 20.25 netti poikki.

Harmi. Karppanen sori. Jarrutin sinun takana ja etusiipeni hipaisi sinua ja se lähti heti lapasesta. Sori. Hieno startti minulla ,mutta sitten tuli ongelmia. Ajoin pehmeellä renkaalla aika-ajon ,mutta pleikka tarjosi minulle kovia  :???: En saanut vaihdettua niitä.
No joo, kunhan otat vähän varovaisemmin ensi kerralla ja taisit siinä Olvinkin vetäistä pellolle.

Olipahan kisa ;D Aika-ajoissa auto palasiksi aivan ihmeellisestä kolarista. Kisassa jouduin alkukolariin ja Micciksen kanssa viimeiseksi. No sieltä sitten vaan nousua ylöspäin ja taistelua ties ketä vastaan ;D Hyvärinen teki kyllä miehen teon, olisi voinut mennä menojaan, mutta antoi tilaa koska ohitti hiukan kyseenalaisesti. Yksi hienoimpia kisoja koko "F1-uralla" :P Kyllä se sade tuo vaan sen oman juttunsa näihin.
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #663 : 04.04.2011 21:39 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Näin nopesti laskettua 5 jätkää on sarjassa 7 pisteen sisällä eli todella tiukkaa on  :)
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #664 : 04.04.2011 21:40 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili No huhhuh olipa kisa! Harmittaa karppasen kanssa kolarointi koska jos oisin ulkokautta lähteny ohitse niin olisin päässyt ohi nätisti ja päässyt kärkeen mutta ei mahda mitään. Kolarin jälkeen odottelin sopivaa hetkeä päästää karppanen ohitse jotta eikka ei tulisi samalla ohitse. Loppu meni aikalailla varmistellen ja bensa loppui maalisuoralle. Mutta ehkäpä paras kilpailu tähän asti. :)
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #665 : 04.04.2011 22:02 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Ihan jees kisa. Nyt tuli ainakin näillä kahdella radalla todistettua, että olen nopein mies kun ajetaan ajasta. Kisavauhtikin oli alussa ihan hyvää, sain sopivan eron pidettyä hyvariseen. Mutta sitten sateella se vauhti on karmeata. Siis negatiivisella tavalla karmeeta. Sain varmaan neljän sekunnin johdon varikkokäyntien jälkeen, ja eikös sitten seuraavalla pääsuoralla ollut hyvarine jo kontissa kiinni.

No, aika-ajoissa vauhti ihan jees, ja ton varmuuden kanssa otettu askel parempaan suuntaan. Enemmän infoa blogissa hetken kuluttua.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #666 : 04.04.2011 22:52 »
Player9 Vieras Tuossa kun katsoin kilpailua uudestaan, niin kiitän kyllä tosi paljon Miccistä siitä, että hän palasi vielä hakemaan meikäläistä :) Tosiaan oli ongelmia päästä kirjautumaan sisään, ja se näkyi sitten ensimmäisessä yrityksessä  :(  

Karmeeta toi säätö mun takia tuossa alussa, eli pahoittelut   :/
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #667 : 04.04.2011 22:57 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili Mistä kisan voi katsoa uudestaan ?
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #668 : 04.04.2011 23:06 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Mistä kisan voi katsoa uudestaan ?

Blogin etusivulta löytyy nyt linkki.  :)

Samalla myös pisteet päivitetty.


Pitää muuten varmaan nostaa äänenvoimakkuuden tasoja. Mikki rätisi tosi useasti mun innokkaan selostamisen seurauksena!   :lol: :lol:
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #669 : 04.04.2011 23:36 »
Player9 Vieras Näin jälkikäteenkin katsottuna kisa oli huikea, ja todella upeaa selostusta Miccikseltä  :lol: Innolla odotan seuraavaa kisaa.
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #670 : 05.04.2011 01:33 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili Oli kyllä hyvät selostukset miccikseltä !!! Vois melkein itekkin kuvata seuraavan kisan  :)
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #671 : 05.04.2011 13:53 »
Juhohfin Jäsen Viestejä: 271 Basaaripisteet: 0 Profiili JIIIIIPPPIIIIII!!!   JUUHUUUU!!!!  Uusi nettiliittymä aukesi vihdoin ja viimein joten pääsen seuraavaan kisaan mukaan.   JEEEEEEESSSSSS!!!
sori capslockin käytöstä

Edit. Uuden liittymän kunniaksi voisi ottaa käyttöön pitkään laatikossa lojuneen mikin. Mitkä olisivat hyvät asetukset kun tulen pitämään mikkiä pöydällä ja pelin äänet tulee kuulokkeista. Eli kuinka lähellä/pitkällä mikki kannattaa pitää itsestä  jottei tarvitse huutaa ja ratista ettei se ota häiriöääniä ja mitkä asetukset laittaa konsolista päälle.


« Viimeksi muokattu: 05.04.2011 14:11 kirjoittanut Juhohfin »
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #672 : 05.04.2011 14:14 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
JIIIIIPPPIIIIII!!!   JUUHUUUU!!!!  Uusi nettiliittymä aukesi vihdoin ja viimein joten pääsen seuraavaan kisaan mukaan.   JEEEEEEESSSSSS!!!
sori capslockin käytöstä

Edit. Uuden liittymän kunniaksi voisi ottaa käyttöön pitkään laatikossa lojuneen mikin. Mitkä olisivat hyvät asetukset kun tulen pitämään mikkiä pöydällä ja pelin äänet tulee kuulokkeista. Eli kuinka lähellä/pitkällä mikki kannattaa pitää itsestä  jottei tarvitse huutaa ja ratista ettei se ota häiriöääniä ja mitkä asetukset laittaa konsolista päälle.

Hieno homma, saadaan Hockeen tod.näk 12 auton gridi.  :)

Tuohon mikkikyssään saa joku muu vastata, sillä en ole kokeillut käyttää sitä tuolla tavoin. Osviittaa varmaan saa, kun menee sinne PS3:n audioasetuksiin ja katsoo miten herkästi äänenvoimakkuustasot nousevat kun puhuu/ääniä kuuluu.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #673 : 06.04.2011 17:16 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili Nyt tuli itsekkin hommattua mikki :) Meinasko kukaan pelata tänään ?
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #674 : 06.04.2011 18:25 »
Player9 Vieras
Nyt tuli itsekkin hommattua mikki :) Meinasko kukaan pelata tänään ?
Muuten voisi, mutta illalla KFIN-kisa, pitää keskittyä siihen  ;)
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #675 : 07.04.2011 07:22 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Lainaus
Coke uhkaa lopettaa ajamisen!!!

Nyt CokeFIN nettisivuilla lisää. Kaksi artikkelia tullut. Miksi Coke keskeytti ja Coke uhkaa lopettaa.

http://cokefin.wordpress.com/

EDIT!!!!!

Taidan jättää ehkä tän päiväsen Saksan kisan...
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #676 : 07.04.2011 07:36 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Mä luulen, että karppane heittää kisajännityksen tuoksinassa paljon sellaista, mitä ei välttämättä suoraan tarkoita. Olihan siellä kieltämättä jokunen vähän ilkeämpi heitto mukana, kuten se kun keskeytettyäsi karppane sanoi  "vihdoinkin".

PLF1:n pitäisi olla sarja, jossa ketään ei oteta ns. hampaisiin. Toivon mukaan tämä asia saadaan sovittua ja jatkat ajamista  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #677 : 07.04.2011 10:00 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Mä luulen, että karppane heittää kisajännityksen tuoksinassa paljon sellaista, mitä ei välttämättä suoraan tarkoita. Olihan siellä kieltämättä jokunen vähän ilkeämpi heitto mukana, kuten se kun keskeytettyäsi karppane sanoi  "vihdoinkin".

PLF1:n pitäisi olla sarja, jossa ketään ei oteta ns. hampaisiin. Toivon mukaan tämä asia saadaan sovittua ja jatkat ajamista  :)

Nii-in. Itse en tykkää ajaa jos haukutaan ihan turhasta asiasta. En tajua miksi Karppanen spinnahtui vaikka vain hipaisin häntä.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #678 : 07.04.2011 13:11 »
Player9 Vieras
Mä luulen, että karppane heittää kisajännityksen tuoksinassa paljon sellaista, mitä ei välttämättä suoraan tarkoita. Olihan siellä kieltämättä jokunen vähän ilkeämpi heitto mukana, kuten se kun keskeytettyäsi karppane sanoi  "vihdoinkin".

PLF1:n pitäisi olla sarja, jossa ketään ei oteta ns. hampaisiin. Toivon mukaan tämä asia saadaan sovittua ja jatkat ajamista  :)

Nii-in. Itse en tykkää ajaa jos haukutaan ihan turhasta asiasta. En tajua miksi Karppanen spinnahtui vaikka vain hipaisin häntä.
Joo mulla tuppaa lentämään välillä sellaisia asioita mitä en todellakaan tarkoita. Vaikka siinä mutkassa kolahti ja kovaa, oli kyllä vähän turhaa kuittailua siitä kuitenkin ja olen pahoillani siitä. Toivon ettet sen takia lopeta, ja mun huuteluja ei kannata ikinä ottaa tosissaan :)

Vielä lisäyksenä tähän, että kadun itse monia asioita, mitä on tullut sanottua kilpailun aikana, silloin kun ei oikein keskity muuta kun siihen ajamiseen. Tuo Cokelle kuittailu vain johtui siitä, että kilpailu oli siihen mennessä mennyt aika metsään, ja se kolari oli vain piste i:n päälle. Olen nähnyt monia tilanteita tässä kun on ajanut muutamissa sarjoissa, että toisella ei edes tunnu että olisi osunut ja toisella taas rymisee oikein kunnolla. Johtuu hyvin todennäköisesti jostain lagista.


« Viimeksi muokattu: 07.04.2011 13:23 kirjoittanut Player9 »
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #679 : 07.04.2011 13:15 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili Karppasen huutelut ja ihmeen vihjailut vievät mielekyyttä sarjasta, mutta myös laskee Karppasen arvostusta ainakin minun silmissäni. Jos Coke lähtee, niin saatan itsekin harkita pois jäämistä.
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #680 : 07.04.2011 13:24 »
Player9 Vieras
Karppasen huutelut ja ihmeen vihjailut vievät mielekyyttä sarjasta, mutta myös laskee Karppasen arvostusta ainakin minun silmissäni. Jos Coke lähtee, niin saatan itsekin harkita pois jäämistä.
Jos näin on asia, niin ehkä on parempi että mä lähden.
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #681 : 07.04.2011 14:03 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili Toivottavasti kukaan ei lähtisi sarjasta. Ymmärrän hyvin karppasta siinä että kun täysillä keskittyy kisaan ja joku menee vituiks niin saattaa tulla lauottua mitä tahansa suuhun tulee mutta ymmärrän kyllä että pahoittaa mielensä jos toinen laukoo törkeyksiä.  Jos jatkossa koitettaisi ajaa kaikki hyvillä mielin, kolareita sattuu :)
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #682 : 07.04.2011 14:11 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Kaikki vaan gridiin Saksaan sulassa sovussa! Tulee varmasti hieno kilpailu.

Meikä suhtautuu näihin asioihin vain puhtaana viihteenä. Vaikka olisi kiva voittaa ja ottaa paaluja, niin ne ovat silti todella mitättömiä asioita elämässäni enkä koe pieniä kolareita piikkeinä lihassani. Emme aja oikeita autoja, eikä meillä ole henkiämme pelissä, toisin kuin oikeilla kuskeilla; me olemme vain omissa olohuoneissamme hauskaa pitämässä.

Se ei kuitenkaan rajaa pois sitä, etteikö voi yrittää ajaa maltillisesti ja siististi, muita kunnioittaen.


Hyvillä mielin siis kohti Hockea!  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #683 : 07.04.2011 15:00 »
Player9 Vieras Joo mulla menee välillä vähän totiseksi tämä homma, ja pahoittelen sitä. Niin kuin tuossa aiemmin sanoin, niin aika nopeasti kadun mitä on tullut sanottua, hyvänä esimerkkinä (Rampa jos luet tätä, niin anteeksi että tuon tämän taas esiin ;D) KFIN-sarjan viime kauden Kanadan kisassa, kun Rampa vahingossa törmää muhun ja mä lennän siitä ensimmäisestä mutkasta yli seuraavan mutkan ja peli hylkää minut. Siinä tuli sitten aika paljon sanottua Rampalle, mutta kun asiaa alkoi miettiä niin olihan se selvä ettei se ollut Rampan vika että mut hylättiin.

Yritän lopettaa ylimääräisen kuittailun, mutta toivon myös ettei siihen tule aihetta :)


« Viimeksi muokattu: 07.04.2011 15:05 kirjoittanut Player9 »
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #684 : 07.04.2011 15:17 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Saako kevennyksenä sanoa; muistatteko mitä tapahtui Spassa 1998? Schumi meinasi käydä Coulthardin kimppuun, kun he törmäilivät siinä tajuttomassa vesisateessa. Mestareilla välin kiehahtaa  :)
030906 | 190308
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #685 : 07.04.2011 15:39 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Löysin tavan lisätä justin.tv-lähetyksiin grafiikkaelementtejä ja tekstejä. Tämä periaatteessa mahdollistaisi jonkinlaisten extra-lähetyksien teon, jossa vilahtaisi kuskien tilastoja ja kauden tuloksia.  Joten.... PLF1Live Extra saattaa sittenkin vielä tapahtua!   ;D

Tämä kausi onkin näille suorille lähetyksille tälläistä testaamis ja hiomisaikaa vielä. Kaikkea kivaa saattaa vielä tulla mukaan. 
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #686 : 07.04.2011 15:48 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Mihinkä me tarvitaan enää MTV3 Maxia?  ;D No, mutta kuulostaa hienolta. Extra oli vain villi heitto, mutta niistähän ne parhaimmat aina tulee :)

Odottelen kovasti teidän sateista Monacoa. Tässä itse yrittänyt räpistellä siellä kuivalla, ja tuppaa kaiteet olemaan liian lähellä. Saati, kun te vedätte sateella. Toivon mukaan silloin Ephin livelähetykset toimii.
030906 | 190308
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #687 : 07.04.2011 15:51 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Sateinen Monaco: romutan autoni ensimmäisessä mutkassa.  "ööööhhhh.. Hyvät katsojat. Valitettavasti kuvayhteys juuttui tähän tulosliuskaan, mutta meillä on onneksi miehemme varikolla!"   :lol:

Ei vaan, siinä on kyllä sellaisen skaban ainekset, että huimaa kun sitä vain miettiikin.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #688 : 07.04.2011 15:54 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Niin jos oli jo Valencia (sateella ja ilman) huima, niin Monacoa ei osaa edes kuvitella. Se tulee varmasti olemaan jotain ennenkokematonta.
030906 | 190308
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #689 : 07.04.2011 16:48 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kuinka moni vetelee ABS ja TC päällä?

E: Ei vissiin kukaan?  :rollaus:
Varmaan padipelaajat, mutta niitä ei taida kummemmin enää olla :P Ittellä kaikki avut vexxxx
-"No can do!"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 ... 42
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines