Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 ... 42
Tulostusversio
Aihe: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.)  (Luettu 233078 kertaa)
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #960 : 17.04.2011 23:37 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Karppasen pleikkari kosahti tänä iltana, joten sarja saa aikamoisen käänteen, jos hän ei pääse osallistumaan tuleviin kilpailuihin sen huollattamisen aikana.
Tämä ei taida vaikuttaa sarjan tilanteeseen mitenkään, koska erot kärjessä ovat jo suuret. Hyvarine saattaa olla ainoa, joka voi ohittaa Karppasen pisteissä. Ja uskon, että Karppanen on jo huomenna kisassa, että se siitä sitten.

Tilanteesta tekee kinkkisemmän se, että F1 2010 -peli jäi hänellä koneen sisään. Joten Nordisk filmin huoltokeikka kestää sen parisen viikkoa ja sarja ehdittäisiin ajaa siinä ajassa jopa loppuun.

Toki on mahdollista, että hän käy ostamassa uuden konsolin ja F1-pelin.

Olen eri mieltä tämän asian vaikutuksesta sarjan tilanteeseen, sillä esimerkiksi NonRunner ja Eikka olisivat parilla voitolla taas taistossa täysillä mukana. Neljä skabaa jäljellä, mukaanlukien sateinen monaco, joka voi päättyä aivan miten vain.


Mutta katsotaan miten hommassa lopulta käy. En halua nyt lähteä vielä spekuloimaan tällä sen enempää, kun ei ole tiedossa kuinka pitkästä taosta tulee olemaan kysymys.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #961 : 18.04.2011 02:03 »
Player9 Vieras Tosiaan YLOD iski, ja huomenna olisi tarkoitus yrittää hiustenkuivaaja-kikkaa, jotta saisi savet ja F1:sen (kuinka ironista, että juuri se peli jäi sisään  8)) ulos vanhasta koneesta. Sitten vaan Slimin ostoon, ja toivottavasti pääsisi jo torstain kisaan. Huominen jää hyvin todennäköisesti väliin.

Huoltoon en lähetä, koska harkitsin uuden koneen ostamista jo muutenkin. Nyt vain pitäisi saada ne tallennukset ja peli ulos. Reilu 4 vuotta jaksoi vanha kone taistella. R.I.P.  :/
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #962 : 18.04.2011 08:31 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili No onhan se harmi jos pleikkari posahtaa ,mutta sille ei voi mitään. Kauankohan omani pleikkari kestää? Tänään tulee jännät paikat Brasiliassa, se ensimmäinen mutka menee aika helposti leveäksi ja se on sen radan melkein ainut ohituspaikka. Onhan se varikolta ulostulo suora vielä jonkun näköinen ohitus paikka, mutta katotaan mitä tulee aikaiseksi siellä. Itse pääsen mukaan ellei jotain ihmeellistä tapahdu...
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #963 : 18.04.2011 11:15 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili Taidan jäädä pois kauden viimeisistä kisoista. Katsotaan sitten seuraavalla kaudella. Viime ajoista Monacossa jäi todella paska mieli, eräästä asiasta johtuen.

Ja Karppane tiedän kyllä itse kuinka huono olen pelissä, niin ei sitä tarvi koko ajan hokea, että kaikkea paskaa vaan sulle.
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #964 : 18.04.2011 11:23 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Todella harmillinen asia. Toivottavasti pienen tauon jälkeen olet lähtöviivalla kun kausi 3 alkaa. 

Tyypillä on jo kaksi voittoakin tilillä. Kuka ihme siis on se huono kuski, josta puhut?  :)


PLF1:n yksi perusajatus on aina ollut se, että kaikkien osallistujien ei tarvitse olla kokoajan uusia säätöjä testaavia superkuljettajia, jotka takovat kierros toisensa jälkeen huippuaikoja. Kaikille tulisi antaa yhtälainen mahdollisuus viihtyä, ajotaidoista riippumatta.


Toivottavasti sarja ei hajoa ihan käsiin loppukauden aikana.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #965 : 18.04.2011 13:23 »
Player9 Vieras
Taidan jäädä pois kauden viimeisistä kisoista. Katsotaan sitten seuraavalla kaudella. Viime ajoista Monacossa jäi todella paska mieli, eräästä asiasta johtuen.

Ja Karppane tiedän kyllä itse kuinka huono olen pelissä, niin ei sitä tarvi koko ajan hokea, että kaikkea paskaa vaan sulle.
Varmaan itsekin tiedät, mitä yritit tehdä mulle siellä Monacossa muutamaan otteeseen, kun yritin tulla kierroksella ohi. Jos olet katkera jostain, nii tule tänne niin painitaan, se auttaa mukavasti mielipahaan.

Ja en sanonut missään vaiheessa, että olet huono tässä pelissä, sen todistaa jo Australian ylivoimainen voitto. Vaan se, että yrität kolme kertaa vetästä mua kisasta ulos tuo mieleen ajatuksen, että "hei sä et taida tykätä musta"
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #966 : 18.04.2011 17:23 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili Ei kovin hyvälle näytä minun osaltani tuleva Brasilian kilpailu, ajo on puhdasta mutta vauhti puuttuu  :???:
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #967 : 18.04.2011 17:58 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Mitä Monacossa kävi sitten? En muista mitään siitä paitis että keskeytin pari kierosta ennemmin tunnelissa  8)
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #968 : 18.04.2011 18:01 »
Player9 Vieras
Mitä Monacossa kävi sitten? En muista mitään siitä paitis että keskeytin pari kierosta ennemmin tunnelissa  8)
Puhuttiin tuossa KonsoliFIN-reenikisasta, joka ajettiin lauantaina.
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #969 : 18.04.2011 18:19 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Okei, sanon tässä ,että tuo uusi pistejärjestelmä on päin ****. Olen saanut kaksi pistettä kauden aikana ja se ei todellakaan ilahduta. Miksi me emme aja sillä pistejärjestelmällä joka on F-1 tällä hetkellä?
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #970 : 18.04.2011 18:20 »
Bunder Jäsen Viestejä: 107 Basaaripisteet: 1 Profiili Jos nää jotku tyypit on lopettanu ni voisin tulla ajaa ainaki siksi aikaa et ne tulee takasi jos vaan voi. Tänää en viel ehtis varmaa mut torstaina sitte. Enkä tällä kertaa aja niin agressiivisesti
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #971 : 18.04.2011 18:20 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Harmillinen juttu. Mutta Miccis saanee laskea Eikan ulos mestaruustaistelusta, sillä torstaina olen varmuudella pois, koska lähden pelireissuun ja tänään saattaa jäädä homma välistä, koska tässä ollut jo viikonlopun yli kovaa päänsärkyä ja yli tunnin mittainen formulaskaba tuskin auttaa asiaa. Mutta älkää laskeko vielä sataprosenttisesti ulos tämän päivän kisasta.   :)
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #972 : 18.04.2011 18:25 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Jos nää jotku tyypit on lopettanu ni voisin tulla ajaa ainaki siksi aikaa et ne tulee takasi jos vaan voi. Tänää en viel ehtis varmaa mut torstaina sitte. Enkä tällä kertaa aja niin agressiivisesti

Tervetuloa Torstaina jos muille sopii, autona varmaan Virgin tai Force Indian jos Sulo12 lopetti.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #973 : 18.04.2011 18:47 »
ice83 Jäsen Viestejä: 59 Basaaripisteet: 0 Profiili Huh huh..multa meni sitten puolikautta sarjasta ohi..tänään taas viivalla jos vaan mukaan vielä saa tulla? Jengi varmaan muistaa kun pari kertaa oon kironnu tota ps3 nettiyhteyden katkeamista.. Tuli sitten todistettua että ei ole mun netissä vika vaan koneessa.. Frendin kanssa vaihettii koneita viikonlopuks päittäin, se toi sen mulle lauantai aamun takas ja sano että pidä tunkkis  ;D ;D
Psn ice83-aka-ice
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #974 : 18.04.2011 18:54 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Joo, tottakai Ice83 pääset mukaan skaboihin.  :)

Bunderille myös tervetuloa ensi torstaina Spahan. Saat käyttöösi Oluksen Force Indian, jos olus antaa tälle siunauksen ja vahvistaa todella olevansa loppukauden sivussa. Muussa tapauksessa autosi on Olvin jättämä Virgin.


Uudesta pistesysteemistä... Mielestäni on ihan hienoa, että pisteistä joutuu taistelemaan eikä niitä saa vain maaliin ajamalla. Mutta tietenkin tämä saattaa tuntua turhauttavalta, kun pistetili ei tunnu millään karttuvan.

Mietitään pistesysteemiä uudestaan taas kun seuraavaa kautta hahmotellaan. Toka kausi mennään toki loppuun nykyisellä järjestelmällä.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #975 : 18.04.2011 18:55 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Itsellä on parhaillaan fifty-fifty tuo torstaina osallistuminen, pääsiäislomasuunnitelmien vuoksi... Tänään kuitenkin satarossavarmuudella messissä
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #976 : 18.04.2011 18:57 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Itsellä on parhaillaan fifty-fifty tuo torstaina osallistuminen, pääsiäislomasuunnitelmien vuoksi... Tänään kuitenkin satarossavarmuudella messissä

Niin muuten myös minulla. Olen mahdollisesti lähdössä pääsiäislomaksi pois PK-seudulta, mutta en vielä tiedä lähdenkö torstaina illalla vai perjantaina aamulla. Jos torstaina, niin kisa jää silloin minultakin väliin.

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #977 : 18.04.2011 19:16 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ei kovin hyvälle näytä minun osaltani tuleva Brasilian kilpailu, ajo on puhdasta mutta vauhti puuttuu  :???:
No parempi se puhdas ajo ja hidas vauhti ku nopea vauhti mutta kauheesti virheitä  ;)
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #978 : 18.04.2011 19:17 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Itse olen Ma eli tänään ja To messissä ellei jotain ihmeellistä tapahdu (pleikka rikki, netti ei toimi tai sähköt poikki yms.)
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #979 : 18.04.2011 19:21 »
Player9 Vieras Tässä lähden nyt metsästysreissulle, mutta en usko että ehdin takaisin ennen kahdeksaa, ja pitäisi vielä virittää vanha käyttäjä uuteen koneeseen. Pelin tosiaan sain ulos koneesta, ja savet, mutta nyt kone kaatui uudestaan.

Yritän kännykällä ilmoittaa, milloin pääsen lähtemään kohti kotia.
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #980 : 18.04.2011 19:27 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Joo, elikkäs mie en tänää pysty osallistumaan kovan päänsäryn takia. Ei haluais riskeerata torstain pelireissua sellaisten "pikkuasioitten" takia, eli pleikan peluun johdosta. On vaan nii sietämätön kipu ottassa eikä yli tunnin kisa tee hyvää.  :(
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #981 : 18.04.2011 19:50 »
Tompson Jäsen Viestejä: 54 Basaaripisteet: 0 Profiili Multa jää tän päivän kisa väliin, aika ei oikeen tänään riitä kun pitäisi tehdä vähän sitä sun tätä.
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #982 : 18.04.2011 19:56 »
Player9 Vieras Joo multakin jää kisa väliin, ei löytänyt semmoista mallia ensimmäisestä kaupasta, joten metsästys jatkuu -->
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #983 : 18.04.2011 20:10 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Hmpf, kuka nyt uskoisi että mikkiasetusten räpläämisestä peli heittää istunnosta ulos. Näin nyt sattus käymään. Perse.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #984 : 18.04.2011 20:16 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Ääh, peli antoi 5 sijan penaltyn ,koskam minulla oli bensa mittari punaisella ja matelin varikolle. Pelin mukaan peittelin Jabaa ,mutta en peitellyt vaan annoin rutkasti tilaa eikö vain Jaba? Ihan turhaa penaltya.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #985 : 18.04.2011 20:56 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Onnittelut Juho voitostasi ja huima ero oli Hyvariseen 0,0  :lol:
Kävin neljä kertaa varikolla. 1 Varikko käynti + 3 varikon läpiorangaistusta. Menin mukamas liian kovaa varikolla joka ikinen kerta vaikka laitoin päälle tuon varikko nopeuden päälle, bugi?
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #986 : 18.04.2011 20:58 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Varikolle tullessa pitää pirun aikasin tolla radalla jarruttaa varikolle. Mullakin meni treenissä nelisen kertaa ennen kuin kunnolla sen hiffasin... :P

Tais olla kovat skabat siellä, harmi vaan että itselle kävi nyt miten kävi.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #987 : 18.04.2011 21:00 »
Jabajab4 Jäsen Viestejä: 22 Basaaripisteet: 0 Profiili Mulla lähti ajokenkä jalasta startissa ja tämä häiritsi ajoa, kun jalka tarrasi kaasupolkimeen kiinni :D Ei pystynyt vastaamaan kärkikaksikon vauhtiin.

Onnea tallikaverille voitosta!
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #988 : 18.04.2011 21:02 »
Jabajab4 Jäsen Viestejä: 22 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ääh, peli antoi 5 sijan penaltyn ,koskam minulla oli bensa mittari punaisella ja matelin varikolle. Pelin mukaan peittelin Jabaa ,mutta en peitellyt vaan annoin rutkasti tilaa eikö vain Jaba? Ihan turhaa penaltya.

Et estellyt mua eikä mulla ollut edes nopea kierros menossa.
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #989 : 18.04.2011 21:13 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili Aika tiukka voittotaistelu  :lol: Ei vaan mahtanu suorilla mitään juholle. Oli aika hauska toi mini kisa sateisessa monacossa, Miccis lensi muutaman voltin ja vain siipi irtosi  :lol:
tallennettu
Sivuja: 1 ... 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 ... 42
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines