Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 13
Tulostusversio
Aihe: Xbox 360  (Luettu 127271 kertaa)
Vs: Xbox 360 « Vastaus #150 : 07.12.2008 15:02 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Itse pidän eniten siitä, miten MS rahoittaa Livestä, vaikka heittäisi jonkin randomosoitteen luottokorttitietoihin. Kultajäsenyys meni huhtikuussa jäihin, joten heitin sitten korttinumeroksi 1111111111 ja osoitetiedot miten sattuu. Tililläni ei kuitenkaan ollut  rahaa vasta kun joskus toukokuussa, jolloin myös tililtä hävisi tuo ihana 59,99 euron summa, josta piti jo päästä ikuisiksi ajoiksi eroon.

Eli MS siis kaivaa ne joskus vielä toimineet laskutustiedot bittavaruudesta, vaikka syöttäisitte mitä sinne dashboardille. Kerran olen gamertagin perunut, ja sekin oli yhtä taistelemista jonkun hurrin kanssa, joten maaliskuussa hankin suosiolla halvimman mahdollisen 12kk-koodin ja jatkan tilausta, vaikken mitään pelaisikaan.

MS 1 - 0 minä
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #151 : 07.12.2008 17:27 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Todennäköisesti mitään ei ole tehtävissä, mutta lähetinpä nyt mailia sekä Amerikan että Suomen asiakaspalvelijoille. Huomenna soitan myös Suomen tukeen. Ehkä ne voi edes yrittää tehdä jotain, koska tiedän täsmälleen, mistä kiikastaa.
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #152 : 07.12.2008 17:48 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 939 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Todennäköisesti mitään ei ole tehtävissä, mutta lähetinpä nyt mailia sekä Amerikan että Suomen asiakaspalvelijoille. Huomenna soitan myös Suomen tukeen. Ehkä ne voi edes yrittää tehdä jotain, koska tiedän täsmälleen, mistä kiikastaa.

En tiedä auttaako vai ei, mutta ainahan kannattaa yrittää. Nimittäin PELIMIES KILLI!

"Sähköpostiakin saa lähettää jos on jotain kysyttävää tai sanottavaa Xboxiin liittyen. Osoite on tuttu pelimies (at) killi.fi."

Killi on/oli vähän tyyliin Suomen Major Nelson. Muistaakseni auttoi jotakin tyyppiä, kun oli boxin kanssa ongelmia. Ehkä se onnistuisi toisenkin kerran?
Play-Asia
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #153 : 07.12.2008 18:29 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Nyt meni vielä Killillekin mailia. Kiitos vinkistä! Kaikki tuutit täyteen vaan apupyyntöjä.

Kattelin samalla huvikseni, mitä gamertageja Livessä on vapaana. Tietenkään yksikään ajattelemani nicki ei ole vapaa eikä Livessä voi käyttää väliviivaa, joten en voi käyttää Joel-sania. Jumalauta, Katto Kassinenkin, joka olisi ollut varsin hauska nicki Mirror's Edgessä, oli varattu. HV MS olisi kuitenkin vapaana.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #154 : 07.12.2008 20:11 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Mailin laittaminen on aika turhaa. Ainakin Suomen tuesta tulee aina sama vastaus, jossa pyydetään soittamaan, koska ongelmaa on vaikea käsitellä mailitse. Aivan sama mitä sinne kirjoittaa.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #155 : 07.12.2008 20:46 »
Kogeki Hymypoika Jäsen Viestejä: 88 Basaaripisteet: 0 Profiili Itsellä oli joskus sama ongelma kuin Scarrella. Olin siis joskus ostanut kortillani kuukauden Live-ajan ja sen jälkeen se otti rahat automaattisesti joka kuukausi. Jos tililtä nosti kaikki rahat, se odotti kunnes tilille tulee rahaa ja otti rahat sitten. Soitin asiakaspalveluun ja sanoivat, että jos haluan perua automaattisen Live-ajan tilauksen, pitää minun koko tägi pistää jäihin. Enhän minä sitä halunnut, kun kaikki kaverit, satojen tuntien gs-huoraukset ja kerätty kunnia olisi mennyt sillä sekunnilla pöntöstä alas. Noh, vittuunnuin, etsin Live-aikaa halvalla ja viidellä eurolla ostettu 12kk live-ajan aktivoituani ei ole ollut enää ongelmaa. Ilmeisesti kun aktivoit kaupasta ostetun live-ajan, lähtee tuo automaattinen tilaus pois. Dunno. Sen kuitenkin tiedän, että melko perseestä veloittaa rahaa tililtä ilman minkäänlaista ilmoitusta ostovaiheessa ja ilman minkäänlaista peruutusmahdollisuutta.

Itse huomasin tuon xbox.com/support -toiminnon about viikko sitten ja sitä kautta tilasin itselleni huollon. Pitäisi vain jaksaa huomenna soittaa sinne UPS:lle, että tulevat hakemaan romun huoltoon. Kuinkahan pienellä varoitusajalla he voivat hakea paketin? Voinko siis esimerkiksi soittaa maanantaina ja odottaa postipoikia jo tiistaina ovellani?
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #156 : 07.12.2008 21:06 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili
Pitäisi vain jaksaa huomenna soittaa sinne UPS:lle, että tulevat hakemaan romun huoltoon. Kuinkahan pienellä varoitusajalla he voivat hakea paketin? Voinko siis esimerkiksi soittaa maanantaina ja odottaa postipoikia jo tiistaina ovellani?
Hakupyyntö onnistuu myös UPSin sivuilta, joten ei tarvitse soittaa. Seuraavana työpäivänä hakivat paketin.

edit. Siis paskalootan, ei pakettia.
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #157 : 10.12.2008 19:18 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Soittelin kaksi tuntia sitten Xbox tukilinjalle (maanantai 8.12). Meni ihan kivasti. Ei tarvinnut kauaa odottaa, kunnes joku nainen vastasi ja sanoi englanniksi, että valitettavasti kaikki suomea puhuvat palvelijat ovat varattuja, mutta haluaisinko käsitellä asiani englanniksi. Kyllähän se minulle kävi oikein mainiosti. Selitin asiani, jota helpotti ja nopeutti huomattavasti se, että olin etukäteen sherlokoinut, missä mättää, ja toisessa päässä luuria ymmärrettiin, mitä selitän eikä esitetty mitään mikkihiirikysymyksiä. Selittämiseen ja muutamaan tarkentavaan kysymykseen vastaamiseen meni noin pari minuuttia, kunnes nainen pyysi erittäin kohteliaasti, että voisinko odottaa hetkisen, kun hän konsultoi jotain tekniikkatyyppiä. Jouduin odottamaan minuutin tai kaksi ja sitten hän palasi puhelimeen. Hän neuvoi minua menemään http://login.live.com/ -> Get answers... -> Contact us, jossa eteeni aukeaisi lomake, jonka avulla voisin pyytää vanhan Windows Live ID:n uudelleenaktivoimista. Sanoin kokeilevani heti, kun pääsen kotiin (olin automatkalla kotiin, jonka aikana puhelu oli näppärä hoitaa, koska ei kulu muuta aikaa). Kiitin ja kuittasin. Hän puolestaan kiitteli kärsivällisyydestäni ja toivotti hyviä päivänjatkoja.

Nyt sitten alkaa toinen vaihe, kun selvitin asiani sille lomakkeelle ja pistin menemään. Ainakin puhelintuki oli parhainta saamaani puhelinpalvelua. Melkein olisin voinut pyytää sen naisen/tyttösen kahville.

EDIT: Status tällä hetkellä. Windows Live ID Support osasi kertoa, ettei ilmoittamallani sähköpostilla ole enää tunnusta olemassakaan. Sähköpostilla heihin yhteydenottaminen on myös aika perseestä, koska vastaaminen kestää luvattoman kauan, vaikka suurin osa heidän viesteistään koostuu vain valmiista diipadaapa–tekstistä. Sivuavat siinä ohella sitä varsinaista asiaa omin sanoin vain muutamalla sanalla. Eivät myöskään osanneet päättää minkä support–osaston tehtävä tämä olisi, joten kovasti olivat sysäämässä minua Xbox Supportiin takaisin.

No, soitin nyt huvikseni hetki sitten Xbox tukilinjalle taas. Jonoa ei ollut ja sain puhua suomeksi. Asiat sujuivat puhelimessa jälleen vallan mainiosti. Luurin toisessa päässä kaivettiin myös gamertagini tiedot ylös ja kävi ilmi, että gamertagini on sidottu vielä vanhempaan Live ID:een kuin luulin. Kysyin, että olisiko heidän mahdollista linkittää gamertagini suoraan nykyiseen aktiiviseen Live ID:hen. Kuten arvasin, se ei ole mahdollista. He pystyvät vain katsomaan tietojani. Jippii.

Joka tapauksessa tieto siitä, mihin ID:hen gamertag oikeasti on sidottu, on tärkeä johtolanka. Laitoin juuri tiedustelun Windows Live ID Supportiin tämän ID:n tilasta. Todennäköisesti sekin on jo poistunut. Jos näin on, sain kuitenkin vielä yhden vinkin Xboxin tukilinjalta. He eivät uskaltaneet luvata toimiiko seuraava kikka, koska eivät ole sitä itse kokeilleet, mutta on ehkä mahdollista, että gamertagini tilin hallinta herää henkiin, jos luon uuden ID:n sillä ikivanhalla sähköpostiosoitteella ja tismalleen samalla salasanalla. Onneksi sähköpostiosoite on vielä olemassa ja muistan vanhan ID:n salasanan! Paskempi juttu, jos näin ei olisi.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #158 : 10.12.2008 19:31 »
KOSHIRRO Jäsen Viestejä: 93 Basaaripisteet: 0 Profiili Olenko ainut jolla Live on lagannut törkeästi viimepäivinä?
"Tasa-arvoasioista vastaava ministeri Stefan Wallin (Rkp) korosti, että tasa-arvon lähtökohdat ovat kolme K:ta"
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #159 : 10.12.2008 20:29 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Olenko ainut jolla Live on lagannut törkeästi viimepäivinä?
NXE:n tulosta lähtien on hidastellut esimerkiksi filejen infojen lataaminen. Nyt ei kuitenkaan niin pahasti kuin aluksi.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #160 : 11.12.2008 18:39 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Joo. Poistunut oli se ikivanha ID:kin. Kokeilin myös luoda sen uudelleen täsmälleen samoilla asetuksilla, muttei se vaikuttanut gamertagin toimivuuteen mitenkään. Eli nyt oli pakon edessä tehtävä uusi. Perkele, sinne meni gamerscoret. Aloitetaan nollista.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #161 : 12.12.2008 10:42 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili Molyneux vihjaa suurten pelien tulosta Xbox Liveen.

Jos tuo pitää paikkansa niin meikä harkitsee tällästä sisustusta.
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #162 : 12.12.2008 14:59 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 939 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Jos jossakin vaiheessa hommaan isomman kovon niin tulee hankittua näitä ladattavia versioita. Tietenkin riippuu vähän hinnasta, kun noita saa nykyään 30-40 eurolla hommailtua.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #163 : 19.12.2008 19:00 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili Onko kellään ollut tällaista "ongelmaa" että XO heittää aika-asetukset perseelleen? Muutamaan kertaan oon parin viikon aikana korjannut ne, mutta jostain syystä ne muuttuu aina tilaan 22/11/2005 14:00. Pieni vikahan tuo vain on, mutta vähän kysii silti.  :/
Kokoelma
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #164 : 19.12.2008 19:15 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili
Onko kellään ollut tällaista "ongelmaa" että XO heittää aika-asetukset perseelleen? Muutamaan kertaan oon parin viikon aikana korjannut ne, mutta jostain syystä ne muuttuu aina tilaan 22/11/2005 14:00. Pieni vikahan tuo vain on, mutta vähän kysii silti.  :/
Irroitatko töpselin, kun et pelaa? Pelaatko offline-tilassa? Boxi päivittää muistaakseni ajan automaattisesti, jos se on kytketty Liveen.
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #165 : 19.12.2008 20:05 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili
Onko kellään ollut tällaista "ongelmaa" että XO heittää aika-asetukset perseelleen? Muutamaan kertaan oon parin viikon aikana korjannut ne, mutta jostain syystä ne muuttuu aina tilaan 22/11/2005 14:00. Pieni vikahan tuo vain on, mutta vähän kysii silti.  :/
Normaali persefeature. Ollut jo Xbox 1:ssä. Itselläni jenkki-XO kiinni stepdownissa, jonka laitan aina kiinni peluun jälkeen, joten joka kerta edessä kellon ajan asettaminen, kun koneen käynnistää. Boxissa ei ole mitään patterivarmistettua ohjelmistoa, joka tuota aikaa pitäisi yllä, kuten kaikissa muissa järkevissä laitteissa.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #166 : 20.12.2008 15:54 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili Joo, enpä tullut tuollaista mahdollisuutta ajatelleeksi. Offlinessa on tähän päivään saakka pelailtu, ja töpseliä irroteltu DVD-soittimen tieltä aina silloin tällöin. Hyvä että selvisi mistä on kyse.
Kokoelma
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #167 : 24.12.2008 20:27 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Nyt on Xbox 360 Premium 60GB. Vielä kun saisi Liven toimimaan. En vaan osaa, enkä nyt jaksa oikein yrittää. Miten saan toimimaan, kun käytössä on langaton nettiyhteys?
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #168 : 24.12.2008 20:39 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Nyt on Xbox 360 Premium 60GB. Vielä kun saisi Liven toimimaan. En vaan osaa, enkä nyt jaksa oikein yrittää. Miten saan toimimaan, kun käytössä on langaton nettiyhteys?

Oletusarvoisestihan Boksin saa kiinni nettiin vain piuhalla. Langattomasti nettiin pääsee ostamalla joko Microsoftin virallisen, riistohintaisen lisätarvikkeen tai jonkun kolmannen osapuolen vastaavan (ilmeisesti toimii niilläkin, mutta en osaa sen enempiä neuvoa, kun edes konsolia omista).
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #169 : 24.12.2008 20:42 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Tolla kaapelilla yritettiin, mutta alkoi testauksessa IP Addressin kohdalle tuli lukemaan FAILED. Pitää sitten kai ostaa toi langaton sovitin.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #170 : 24.12.2008 20:56 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Tolla kaapelilla yritettiin, mutta alkoi testauksessa IP Addressin kohdalle tuli lukemaan FAILED. Pitää sitten kai ostaa toi langaton sovitin.

Auttaneekohan langaton netti mitään? Lähtisin ensin etsimään vikaa muualta. Laudan verkkogurut voinevatkin auttaa enemmän.  ;D
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #171 : 24.12.2008 21:55 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili En ole asiantuntija, mutta onhan IP settings automaticilla? Modeemin ja konsolin uudellen käynnistyksen jälkeen pitäisi löytyä IP ellei sitten ole joku ihme operaattori/liittymä.
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #172 : 24.12.2008 22:08 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Automaticilla on. Pitää vielä testata niin, että käynnistän modeemin sekä konsolin uusiksi.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #173 : 24.12.2008 22:21 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Jos modeemissa on useampi portti, kokeile vaihtaa piuhan paikkaa. Joissain neliporttisissa modeemeissa 3 ja 4 portti toimivat ja 1 ja 2 toinen ovat joko tiukan NAT:n takana tai eivät toimi ollenkaan.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #174 : 25.12.2008 17:36 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Lainaus käyttäjältä: Konsolifinin Mahlainen
Talossamme on alakerrassa tietokoneeseeni kytketty Telewell EA510-reititin. Käytän satunnaisesti ylhäällä miniläppäriä, johon saan nettiyhteyden lähiverkosta. Ainoa mahdollisuus saada Live pyörimään Xbox:ssa on yhdistää miniläppäri ja itse pelikonsoli toisiinsa Xbox:n mukana tulleella ethernet-kaapelilla.

Aluksi kaikki sujuu normaalisti, laite saadaan vahvistettua - toisessa kohdassa, IP-osoitteessa, ruudulle ilmestyy kuitenkin "failed"-teksti. Etsin tietoa virheilmoituksesta Microsoftin omasta tietokeskustesta sekä keskustelupalstoilta ympäri netin, mutten ole saanut lukuisista toimintaohjeista huolimatta Liveä toimimaan Xboxissani. Kokeilin kertaalleen reitittimen sijasta myös kannettavaan kiinnitettyä mokkulaa, mutta tulos oli täsmälleen sama. Mitä tehdä?
Eli mulla ihan sama ongelma, sillä erotuksella, että millään mokkulalla ole yrittänyt ja modeemi, boxi sekä läppäri ovat samassa kerroksessa.

Huoh, pitää kai sitten käydä ostamassa ylikallis lisäkapula. Voisihan tuon kaapelin pistää suoraan modeemista boxiin, mutta kun kaapeli on niin naurettavan lyhyt, niin ei onnistu.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #175 : 25.12.2008 18:06 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW No osta pidempi piuha. Paljon halvemmaksi tulee. Kokeile toki sillä lyhyellä piuhalla, että saat yhteyden pelittämään.

Mä ymmärsin, että sulla ois koko ajan ollu boxi suoraan modeemissa kiinni.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #176 : 25.12.2008 18:38 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili
Itse pidän eniten siitä, miten MS rahoittaa Livestä, vaikka heittäisi jonkin randomosoitteen luottokorttitietoihin. Kultajäsenyys meni huhtikuussa jäihin, joten heitin sitten korttinumeroksi 1111111111 ja osoitetiedot miten sattuu. Tililläni ei kuitenkaan ollut  rahaa vasta kun joskus toukokuussa, jolloin myös tililtä hävisi tuo ihana 59,99 euron summa, josta piti jo päästä ikuisiksi ajoiksi eroon.

Eli MS siis kaivaa ne joskus vielä toimineet laskutustiedot bittavaruudesta, vaikka syöttäisitte mitä sinne dashboardille. Kerran olen gamertagin perunut, ja sekin oli yhtä taistelemista jonkun hurrin kanssa, joten maaliskuussa hankin suosiolla halvimman mahdollisen 12kk-koodin ja jatkan tilausta, vaikken mitään pelaisikaan.

MS 1 - 0 minä

Joku aika sitten lakkasi loota toimimasta vilkuttamalla neljännesympyrää, minkä kuitenkin korjasi kovalevyn rynkytys edestakaisin muutaman kerran. Nyt ei toimi enää ollenkaan. Tai no toimii ilman kovalevyä, mutta mitä minä koko paskalla ilman sitä tekisin. Sinne meni ilmeisesti sitten myös 3kk live-aikaa, joka oli jäljellä. Ja hurjan tärkeät 1900 gamerscore-pistettä.

Niin ja molemmat padit sammuvat, jos niitä riuhtoo edes hieman. Ilmeisesti Ninja Gaiden 2:n ja Halo 2:n rauhallinen livepelaaminen kostautuu sitten tässä.

MS 2-0 minä


Noh, saapahan tuosta nyt ainakin ilmaisen muuntajan tulevaan japsikoneeseen, kunhan Caven shmupit joskus ilmestyisivät.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #177 : 25.12.2008 23:59 »
voEtto siinähän kärvistelet! Jäsen Viestejä: 38 Basaaripisteet: 0 Profiili
Lainaus käyttäjältä: Scarf
Noh, saapahan tuosta nyt ainakin ilmaisen muuntajan tulevaan japsikoneeseen, kunhan Caven shmupit joskus ilmestyisivät.

Vaan etpäs saakkaan jos tilaat sisälmyksiltään erilaisen xboxin kuin edellinen loota, eri koodinimellisten boxien muuntajat kun eivät toimi yhteen.

tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #178 : 26.12.2008 00:04 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili 3-0

Toivottavasti käyttävät vielä erilaisia tv-piuhan ulostuloja, niin saan heittää nekin roskiin.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #179 : 26.12.2008 00:30 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Uudet boksit toimivat vanhoilla powereilla, muttei tietenkään toisinpäin. Anandtechin artikkeli asiasta.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 13
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines