Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 13
Tulostusversio
Aihe: Xbox 360  (Luettu 126568 kertaa)
Vs: Xbox 360 « Vastaus #90 : 19.11.2008 16:52 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW  :rollaus: Dashboardi on kyllä aika helvetin paljon hiljaisempi kuin huutava DVD-asema. Itse istun 2,5 metrin päässä boxista ja pelatessani Gearsia, pelin melut peittävät konsolin melun alleen. Hiljaisemmissa kohdissa erottaa konsolin hurinan, nyt senkin voi hyvästellä.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #91 : 19.11.2008 17:03 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili Itellä on boksi jalkojen juuressa, mutta onneksi se ei haittaa lainkaan, tietokone nimittäin huutaa kahta kovemmin. Sitä voi alkaa verrata jo pieneen mopoon.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #92 : 19.11.2008 18:41 »
Kogeki Hymypoika Jäsen Viestejä: 88 Basaaripisteet: 0 Profiili
Toivon hartaasti, että asennettuani GeoW2:n kovalevylle, se alkaisi toimia kunnolla. Ennen päivitystä kun pelit sattuivat tilttaamaan jatkuvalla syötöllä.

Turha toivo, nyt tulee "disc is unreadable" jo pelin alkuteksteissä ja jokaikisellä käynnistys kerralla. Muutenkin tuntuu, että jo valmiiksi hiukan sekava ja tönkkö käyttis on sekavoitunut ja tönköittynyt entisestään. Muutoin jääny positiivinen kuva ja kiva kun voi vakoilla muiden partyja.  :P

Kapa, onhan tuo selvästi hiljaisempi, mutta et kai vakavissasi väitä, että dashboard on hiljainen ja ääni katoaa tyystin kuten eräälle toiselle foorumille kirjoitit? Kyllä se on edelleen äänekäs kone. Sanotaanko vaikka näin, että ennen se kuulosti suihkukoneelta ja nyt se kuulostaa äänekkäältä mopolta. Eihän tuo oikeastaan muulloin haittaa kuin yksinpeleissä ja netissä silloin, kun pitäisi kuunnella mistä vihut tulevat.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #93 : 19.11.2008 18:43 »
Mrum Jäsen Viestejä: 192 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kapa, onhan tuo selvästi hiljaisempi, mutta et kai vakavissasi väitä, että dashboard on hiljainen ja ääni katoaa tyystin kuten eräälle toiselle foorumille kirjoitit? Kyllä se on edelleen äänekäs kone. Sanotaanko vaikka näin, että ennen se kuulosti suihkukoneelta ja nyt se kuulostaa äänekkäältä mopolta. Eihän tuo oikeastaan muulloin haittaa kuin yksinpeleissä ja netissä silloin, kun pitäisi kuunnella mistä vihut tulevat.

Tuulettimien äänessä on boksikohtaisia eroja. Mun uusi Elite miltei äänetön.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #94 : 19.11.2008 19:55 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kapa, onhan tuo selvästi hiljaisempi, mutta et kai vakavissasi väitä, että dashboard on hiljainen ja ääni katoaa tyystin kuten eräälle toiselle foorumille kirjoitit? Kyllä se on edelleen äänekäs kone. Sanotaanko vaikka näin, että ennen se kuulosti suihkukoneelta ja nyt se kuulostaa äänekkäältä mopolta. Eihän tuo oikeastaan muulloin haittaa kuin yksinpeleissä ja netissä silloin, kun pitäisi kuunnella mistä vihut tulevat.

Tuulettimien äänessä on boksikohtaisia eroja. Mun uusi Elite miltei äänetön.
Samoin. Vuoden vanhan Pro-boksini on 2-3 m päässä sohvasta tv-hyllyn sisällä lasioven takana, eikä kuulu sohvalle juuri mitään. Eikä varsinkaan peliäänien yli.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #95 : 19.11.2008 20:40 »
Mixba Jäsen Viestejä: 71 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kapa, onhan tuo selvästi hiljaisempi, mutta et kai vakavissasi väitä, että dashboard on hiljainen ja ääni katoaa tyystin kuten eräälle toiselle foorumille kirjoitit? Kyllä se on edelleen äänekäs kone. Sanotaanko vaikka näin, että ennen se kuulosti suihkukoneelta ja nyt se kuulostaa äänekkäältä mopolta. Eihän tuo oikeastaan muulloin haittaa kuin yksinpeleissä ja netissä silloin, kun pitäisi kuunnella mistä vihut tulevat.

Tuulettimien äänessä on boksikohtaisia eroja. Mun uusi Elite miltei äänetön.
Samoin. Vuoden vanhan Pro-boksini on 2-3 m päässä sohvasta tv-hyllyn sisällä lasioven takana, eikä kuulu sohvalle juuri mitään. Eikä varsinkaan peliäänien yli.

Siitä huolimatta illalla nukkumaan mennessänne ihmettelette varmasti molemmat, miksi korvissa soi.
Been there. Seen that. Got the scars
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #96 : 19.11.2008 22:42 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Kapa, onhan tuo selvästi hiljaisempi, mutta et kai vakavissasi väitä, että dashboard on hiljainen ja ääni katoaa tyystin kuten eräälle toiselle foorumille kirjoitit? Kyllä se on edelleen äänekäs kone. Sanotaanko vaikka näin, että ennen se kuulosti suihkukoneelta ja nyt se kuulostaa äänekkäältä mopolta. Eihän tuo oikeastaan muulloin haittaa kuin yksinpeleissä ja netissä silloin, kun pitäisi kuunnella mistä vihut tulevat.

Ei se äänetön ole, mutta sulla on oikeesti joku superkuulo tai todella meluisa boxi jos tuulettimien hurina häiritsee. Ja katoitko sä sen IGN:n tekemän videon? Fablea pyöritettiin kovalevyltä ja DVD:ltä. Desibelimittari hädin tuskin huomasi tuulettimien hurinan, kun taas DVD-aseman meluun se reagoi aika villistikin.

Ei pidä kaikkeen tarttua ihan sanatarkasti.  :)
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #97 : 20.11.2008 20:28 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Nyt mulla on se.

Xbox 360 siis. 60 gigan versio Lego Indyn ja KungFu Pandan kera. Ihan ymmärrettäväähän se on myydä konsolia lasten peleillä näin joulun alla, mutta itse olisin toivonut vähän vaihtoehtoja. Geow2 -bundle ei ole hinnaltaan mitenkään erikoinen tarjous. Gears of War 2 oli joka puolella 70 euron hintalapulla, joten jäi vielä toistaiseksi kauppaan. Laitoin kasan demoja tulemaan paremman pelattavan puutteessa.

Boxin uusi käyttis on vähän erikoinen. Ei pysty suoralta kädeltä tuomitsemaan, mutta vaatii ehdottomasti totuttelua. Onneksi kaikkeen pääsee hyvin käsiksi guidea painamalla.

Tällä hetkellä boksi on kiinni tietokoneen 19" näytössä VGA-piuhalla. Kuva on ihan kohtalainen, mutta kyllä tämä oikeuksiin pääsee kunnolla vasta kunhan saan olohuoneen telkkariasiat kuntoon. Äänet on ihan kivat näin stereonakin. Login kajarisetti siis käytössä.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #98 : 20.11.2008 22:18 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili Netflixin puute ja ylipäätänsäkin PAL-360:n videopuolin tilanne harmittaa kovasti. Surullista katsottavaa kun ladattavissa on vain vanhoja pelitrailereita ja pari vieläkin vanhempaa leffatraileria sekä musiikkivideoita joista pitäisi maksaa.

Avatarit tuntuvat vähän hölmöiltä, mutta kyllähän tuon tekemiseen ihan mieluusti hetken kulutti. Calvinia yritin kovasti saada aikaan, mutta muokkausmahdollisuudet loppuivat kesken :(
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #99 : 20.11.2008 22:42 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Netflixin puute ja ylipäätänsäkin PAL-360:n videopuolin tilanne harmittaa kovasti.

 ;) --> Klicka!

Vaatii pientä säätöä, mutta toimiipahan kuitenkin.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #100 : 20.11.2008 22:52 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili
;) --> Klicka!

Vaatii pientä säätöä, mutta toimiipahan kuitenkin.


Vau, tuo todellakin toimii!

Tosin Entropayllä ja proxeilla ja ties millä kikkaileminen alkoi vähän huolestuttamaan ja tuli paranoidi olo, että kohta tulee bänniä Livestä tai vastaavaa, joten taidan käyttää Netflixistä pelkästään tuon ilmaisen trialin. . .

When Harry Met Sally tuli katsottua (no se sattui olemaan heti etusivulla enkä jaksanut etsiä mitään muuta!) ja Netflixin tai vastaavan systeemin on pakko tulla Eurooppaan. Kuva oli nättiä katsottavaa ja elokuvien lisääminen ja katsominen on naurettavan simppeliä ja 8 dollaria kuussa ei ole yhtään mitään tälläisestä systeemistä.


« Viimeksi muokattu: 22.11.2008 12:45 kirjoittanut sleepy »
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #101 : 22.11.2008 21:09 »
Kogeki Hymypoika Jäsen Viestejä: 88 Basaaripisteet: 0 Profiili Tänään kun on lauantai niin päätin, että miksipä en saunoisi oman boxini kanssa. Kysymykseni kuuluukin, missä vaiheessa mun kannattaa viedä boxi pois saunasta ettei se muovi ala sulaa? Tällä hetkellä siellä on mukavat 81 seppoa ja sauna täysillä eli asteita on luvassa vielä lisää. =)

Tavoitteenani on siis rikkoa boxi sisäisesti, mutta ei ulkoisesti. Pitää saada toi kone huoltoon niin saan uuden koneen tilalle vielä ennen kuin takuu loppuu. ;)
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #102 : 22.11.2008 21:13 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Pakko arvostaa. Microsoft alas!
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #103 : 22.11.2008 21:21 »
tsärdään Vieras omistan xbox ykkösen. oon ajatellut ostaa sen uuden.. oliko se xbox 360? siihen tullut halo 3 ja kaverilla pelannu paljon.. en kyl ite oo saanut hankkia sitä aiempaa osaa mut se on aika hyvä. banjosta kaveri puhui joskus se on kai se pesukarhupeli missä ohjataan sillä crashin tapaisella...  ;)

vaikea selittää. olen uusi  :???:
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #104 : 22.11.2008 22:04 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Remember boys, don't feed the trolls.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #105 : 22.11.2008 22:40 »
ZepKi Jäsen Viestejä: 308 Basaaripisteet: 0 Profiili Tätä nää kuusankoskelaiset
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #106 : 25.11.2008 19:18 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Pitää kyllä vähän vetaa sanojaan takaisin Guiden nopeudesta. Parhaimmillaan se on oikeasti paljon nopeampi kuin vanha Guide, mutta pahimmillaan todella hidas. Välillä se miettii useita sekunteja jotain, ei väliä pelaako vaiko idlaako Dashboardissa. Ikävä kyllä se on nykyään useammin hidas kuin nopea.  :(

Marketplaceen on kyllä jo tottunut, nopeasti osaa löytää etsimänsä. Harmittavasti kaikki on niin monen napin painalluksen ja turhan animoidun siirtymän takana, että joitain saattaa ärsyttää aika pahastikin. Ei mulla niin kiire ole ikinä ollut, ettäkö ois päässy ärsyttämään. XMB on kyllä edelleen nopein ja simppelein käyttis, mutta NXE:n kanssa kyllä elää ilman itkua ja parkua. Guiden toimintanopeus vähän harmittaa. Pieksee se silti aivan hirveän in-game XMB:n 100-0.


« Viimeksi muokattu: 25.11.2008 19:26 kirjoittanut Kabanossi »
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #107 : 25.11.2008 19:38 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Päivitin minäkin pääasiassa kovalevyasennuksen takia. Vaikka epäilinkin, ettei pelejä pysty pelaamaan pelkästään kovalevyltä, petyin jossain määrin silti, kun levy pitikin olla asemassa. Muuten tykkään paljonkin. Useimmin käytetyt ominaisuudet löytyy nopeammin kuin ennen. Guide avautuu nopeammin, mutta välillä sen sisällön lataaminen siihen ruutuun lagaa liikaa. Minusta Dashboardin tapa ensin avata jokin ruutu ja vasta sitten ladata sen sisältö on aina ollut ärsyttävä.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #108 : 25.11.2008 19:44 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Päivitin minäkin pääasiassa kovalevyasennuksen takia. Vaikka epäilinkin, ettei pelejä pysty pelaamaan pelkästään kovalevyltä, petyin jossain määrin silti, kun levy pitikin olla asemassa.
Silloinhan naapurin Pekka ja Mikko eivät ostaisi peliä, jos sen saisi Kallelta lainaan ladattavaksi.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #109 : 25.11.2008 19:56 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili No utopiaa se olikin, kun harvaa PC-peliäkään pystyy ilman levyä pelaamaan haksaamatta. Se olisi ollut kuitenkin eri kivaa.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #110 : 25.11.2008 21:48 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili Mitäh, minulla ei ole kyllä ollut Guiden kanssa mitään ongelmia. Quickstart on hieno, ja muutkin ominaisuudet löytyvät loistavasti. NXE:n myötä itse dashboardissakin kaikki on vain jotenkin helpottunut nyt.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #111 : 27.11.2008 13:03 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili Xtival '08 alkaa huomenna, eli perjantaina 28.11 ja päättyy sunnuntaina 30.11. Jos tuosta ei muuta iloa ole niin kaikki silver jäsenyydet muutetaan kultaiseksi tuon tapahtuman ajaksi.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #112 : 28.11.2008 17:51 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili Noniin, nyt sitä ollaan täälläkin suunnassa XO:n omistajia. Elite lähti Gamestopista mukaan Kung Fu Pandan (:lol:) ja Lego Indiana Jonesin (:lol:) kanssa. Jokunen muu peli onkin tullut osteltua itse konetta odotellessa. Nyt pitää vain yrittää kikkailla tuo Live toimimaan ylioppilaskylän nettiyhteyksien kanssa. :)
Kokoelma
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #113 : 29.11.2008 01:44 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Noniin, nyt sitä ollaan täälläkin suunnassa XO:n omistajia. Elite lähti Gamestopista mukaan Kung Fu Pandan (:lol:) ja Lego Indiana Jonesin (:lol:) kanssa. Jokunen muu peli onkin tullut osteltua itse konetta odotellessa. Nyt pitää vain yrittää kikkailla tuo Live toimimaan ylioppilaskylän nettiyhteyksien kanssa. :)
Lego Indy ei ole edes mikään vitsi! Aivan mainio seikkailupeli varsinkin kaverin kanssa pelattuna. Ei mitään maailman haastavinta, mutta kivaa viihdettä. Liven toimintaan virittämisen jälkeen kannattaa hirttää laite kiinni tietokoneeseen, niin saat katsottua videoita ja kuunneltua musiikkia x-lootan kauta.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #114 : 29.11.2008 04:01 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Liven toimintaan virittämisen jälkeen kannattaa hirttää laite kiinni tietokoneeseen, niin saat katsottua videoita ja kuunneltua musiikkia x-lootan kauta.

Toi on kyllä niin hieno juttu ja ainakin Macilla toimii ihan ongelmitta. Kaikki musat tulee kuunneltua boxin kautta, kun ei tietokoneessa ole kiinni kajareita. Viime aikoina on ollut tapana katsella Muumeja Xboxin kautta samalla kun syön.  :P
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #115 : 29.11.2008 11:08 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Noniin, nyt sitä ollaan täälläkin suunnassa XO:n omistajia. Elite lähti Gamestopista mukaan Kung Fu Pandan (:lol:) ja Lego Indiana Jonesin (:lol:) kanssa. Jokunen muu peli onkin tullut osteltua itse konetta odotellessa. Nyt pitää vain yrittää kikkailla tuo Live toimimaan ylioppilaskylän nettiyhteyksien kanssa. :)
Lego Indy ei ole edes mikään vitsi! Aivan mainio seikkailupeli varsinkin kaverin kanssa pelattuna. Ei mitään maailman haastavinta, mutta kivaa viihdettä. Liven toimintaan virittämisen jälkeen kannattaa hirttää laite kiinni tietokoneeseen, niin saat katsottua videoita ja kuunneltua musiikkia x-lootan kauta.
Myös Lego Batman on helppo, mutta hauska kaverin kanssa.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #116 : 29.11.2008 12:04 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili Minunkin pitäisi hommata pari uutta ethernet-piuhaa, jotta voisi tuotakin ominaisuutta käyttää. Modeemi kun on olkkarissa, ja minulla on vain yksi tarpeeksi pitkä johto, joka sekin pitää vetää huoneen keskeltä. En ole vielä onnistunut kompastumaan, mutta olisi hauska jos voisi vaikka irkata samalla kun on demo latauksessa tai pelata kun lataa tv-sarjoja. Ja Lego Indy on itseasiassa loistopeli, itse pelasin jopa kahdesti läpi, ja vielä PC:llä. Ei ollut Achuja kannustamassa. Kaverin kanssa tosin tietenkin.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #117 : 29.11.2008 12:50 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Itse en ole pahemmin noista kylkiäispeleistä innostunut. Kung Fu Panda on ehkä enemmän minun mieleeni, vaikka ei Indykään huono ole. Molemmat voi kuitenkin huoletta laittaa pyörimään jos kylään tulee junioreita. Sen verran yksinkertaista pelimekaniikkaa on tarjolla.

Olen koittanut vähän katsella halpoja 360 -pelejä, mutta toistaiseksi ei ole mitään kiinnostavaa tullut vastaan. Täytyy se Gears2 laittaa tilaukseen kunhan rahaa tulee taas tilille ja suurin innostus GH4:ään on laantunut.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #118 : 01.12.2008 18:48 »
Kogeki Hymypoika Jäsen Viestejä: 88 Basaaripisteet: 0 Profiili Kolme kertaa piti boxin kanssa saunaan eksyä ennen kuin suostui Rroddaamaan. Huomenna soitto tukeen ja odottelemaan uutta boxia. Mitenkäs, voinko saada jostakin varaboxin tämän huollon ajaksi vai pitääkö vain jaksaa odottaa? Nyt kun vihdoin alkaisi taas liikenemään aikaa pelaamisellekin.

EDIT: Toka kerta jo kun tää paskaloota sanoo sopimuksen irti.


« Viimeksi muokattu: 01.12.2008 18:57 kirjoittanut Kogeki »
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #119 : 01.12.2008 18:51 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Heititkö löylyä? Kosteusvauriot menee varmaan sitten omaan piikkiin.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 13
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines