Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13
Tulostusversio
Aihe: Xbox 360  (Luettu 127381 kertaa)
Vs: Xbox 360 « Vastaus #330 : 22.03.2010 13:29 »
Cocki Destoroyah Jäsen Viestejä: 231 Basaaripisteet: 2 Profiili
Onko osotetta antaa?
En nyt satu löytämään mutta oli samanlainen kuin tämä mutta suljettiin samalla tavalla parissa tunnissa joten iloa siitä ei ole enään. Jonkinlainen "testaa liveä ilmaiseksi 1kk".
Allekirjoitus näkyy kaikkien lähettämiesi viestien alla. Voit käyttää BBQ kastiketta.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #331 : 22.03.2010 23:29 »
Iva Jäsen Viestejä: 71 Basaaripisteet: 0 Profiili Olen aikeissa ostaa Livepojoja piitkästä aikaan. Tsekkasin aiemmin parit vanhat tutut sivut, mutta olivat muuttaneet käyttöliittymää yms. joten jätin sen sikseen kun vaikutti sen verran sekavilta, enkä saanut otettua selvää myyvätkö eurooppapongoja vai mitä. Eli mistä kantsis ostaa pisteet? Alla olis OP:n nettipankki ilman luottokorttia tms.
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #332 : 23.03.2010 03:01 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 942 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Olen aikeissa ostaa Livepojoja piitkästä aikaan. Tsekkasin aiemmin parit vanhat tutut sivut, mutta olivat muuttaneet käyttöliittymää yms. joten jätin sen sikseen kun vaikutti sen verran sekavilta, enkä saanut otettua selvää myyvätkö eurooppapongoja vai mitä. Eli mistä kantsis ostaa pisteet? Alla olis OP:n nettipankki ilman luottokorttia tms.
Huuto.netistä saa aika halvalla Live-aikaa, joten varmaan live pointsejakin löytyy halvalla.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #333 : 23.03.2010 20:13 »
Bill Duke Jäsen Viestejä: 255 Basaaripisteet: 0 Profiili Viikko sitten ostin Huuto.netistä 4200 pojoa 36,90€:lla. Ihan hyvä hinta siis.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #334 : 25.03.2010 12:08 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Ensi viikolla ilmestyy kauppojen hyllyille 250 gigan kovot, näistä köyhtyy 99€. Pakettiin kuuluu ymmärtääkseni myös datasiirtokaapeli.

Ostan jos mahdollisesti loppuvuonna ilmestyvä Slim-malli ei ole tarpeeksi houkutteleva. Nykyisestä 60 gigaisesta on jäljellä enää parisataa megaa. Mulla on niin paljon pelejä työn alla ja kaikki täytyy pitää asennettuna, tähän päälle vielä kaikki DLC + Arcadesta ostetut pelit. Vuosi sitten olin varma, että 60 gigaisella pärjää tämän genin loppuun.  :lol:
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #335 : 25.03.2010 16:30 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Itse olen pari peliä kokeillut asentaa kovolle, ja todennut sitten että ei siitä mitään merkittävää hyötyä ole. Näin ei ole tarvinnut kituutella kovalevytilankaan kanssa. Säästyy satku tässäkin.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #336 : 26.03.2010 00:13 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Itse olen pari peliä kokeillut asentaa kovolle, ja todennut sitten että ei siitä mitään merkittävää hyötyä ole. Näin ei ole tarvinnut kituutella kovalevytilankaan kanssa. Säästyy satku tässäkin.
Minä olen taas todennut vastaista. Varsinkin jos tulee jotakin peliä pelattua hyvin paljon, asennan sen yleensä kovolle, jolloin lataustauot pienenevät edes sen vähän. Lisähyötynä myös konsoli on paljon äänettömämpi. Hirveästi siis himottaisi tuollaisen isomman kovon ostaminen.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #337 : 26.03.2010 18:49 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Ja nyt se on totta. 6.4. ilmestyvän päivityksen myötä muistikut (ja ulkoiset kovot?) toimivat myös tallennusvälineenä. Yhdelle tikulle voi tallentaa korkeintaan 16 gigaa tavaraa, vaikka tikulle mahtuisi enemmänkin. Kahdella tikulla saa siis lisätilaa jopa 32 gigaa.

Ihan hyvä juttu, ei tarvitse ihan heti hankkia uutta kovoa.

13.6. pidetään lehdistötilaisuus koskien Natalia, eli varsinaisessa E3-tilaisuudessa ei kuulla Natal-hehkutusta.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #338 : 01.04.2010 14:47 »
Kogeki Hymypoika Jäsen Viestejä: 88 Basaaripisteet: 0 Profiili Onko kyllä vitun paska kone. Pelannu enää pitkään aikaan tällä paskalla, mutta silti Mikkisofta saa mun vitutuksen äärimmilleen. Elikkäs, kyseessä on tämä vanha vaiva. Menet Marketplaceen kaksi vuotta sitten, ostat Kuukauden livejäsenyyden, jonka jälkeen Mikkisofta uusii jäsenyyden joka kuukausi ja jäsenyys muuttuukin "kuukausittaiseksi jäsenyydeksi". Täyttä vittuilua ja kusetusta koko homma.

Kysymys kuuluu, miten ton saa pois päältä?!?!? Xbox.comissa lukee vaan, että käytössä, mutta sitä ei saa sieltä pois päältä. Sitten toi toinen sivu alkaa vaan vittuilemaan ja heittää jotain poppi-ikkunoita mun näytölle ja selittää, että enpäs saakaan sitä ite laitettua mitenkään pois.

Kiitos etukäteen.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #339 : 01.04.2010 16:05 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili Kogeki, soitto Microsoftin asiakaspalveluun auttanee prosessissa. En muista aivan tarkalleen miten homma toimii, kun jollain muullakin on ollut vastaavanlainen prosessi.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #340 : 02.04.2010 19:48 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Onko kyllä vitun paska kone. Pelannu enää pitkään aikaan tällä paskalla, mutta silti Mikkisofta saa mun vitutuksen äärimmilleen. Elikkäs, kyseessä on tämä vanha vaiva. Menet Marketplaceen kaksi vuotta sitten, ostat Kuukauden livejäsenyyden, jonka jälkeen Mikkisofta uusii jäsenyyden joka kuukausi ja jäsenyys muuttuukin "kuukausittaiseksi jäsenyydeksi". Täyttä vittuilua ja kusetusta koko homma.

Kysymys kuuluu, miten ton saa pois päältä?!?!? Xbox.comissa lukee vaan, että käytössä, mutta sitä ei saa sieltä pois päältä. Sitten toi toinen sivu alkaa vaan vittuilemaan ja heittää jotain poppi-ikkunoita mun näytölle ja selittää, että enpäs saakaan sitä ite laitettua mitenkään pois.

Kiitos etukäteen.
Selaapa hieman tätä ketjua taaksepäin. Sivulta 8 löytyy tietoa.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #341 : 06.04.2010 15:11 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Ja muistitikkupäivitys on jaossa. 2 gigan tikulta varattiin lähes puoli gigaa konsolin käyttöön. En ymmärrä miksi, sillä kovalevyltä on ymmärtääkseni varattu jo pieni osa käyttöjärjestelmälle yms. No sama se, varmuuskopioin vain jotain tärkeimpiä saveja. Suunnitelmissa on joka tapauksessa hankkia isompi kovalevy. Konsoli suorittaa alustuksen yhteydessä jonkun yhteensopivuustestin. Forza 3 CE:n mukana tullut tikku oli täysin yhteensopiva. Ilmeisesti tikku voi olla myös yhteensopimaton ja jotain noiden kahden väliltä.

Muita uusia (näkyviä) ominaisuuksia ei tainnut tulla.

E: Miten mahtaa käydä asennettujen pelien, latautuvatko ne nyt entistä nopeammin jos sellaisen asentaa USB-tikulle? Nehän ovat flash-muistia?


« Viimeksi muokattu: 06.04.2010 15:19 kirjoittanut Kabanossi »
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #342 : 15.04.2010 09:32 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 702 Basaaripisteet: 2 Profiili Näkeekös X360:n myyntipaketista mistään mikä rautaversio siinä on? Yritin eilen metsästää jotain merkintää laitteen tehovaatimuksista (Jasperissa 150W), mutta empä nähnyt. Vai tarvitseeko tälläistä edes miettiä? Eli onko kaikissa Elite paketeissa jo tuo Jasper emolevy?
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #343 : 15.04.2010 16:40 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Ite en ole jaksanut vielä tänäkään päivänä selvittää minkä version boksista omistan. Pääasia että toimii, ja jos ei toimi niin vien takuulapun kanssa kauppaan takaisin.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #344 : 15.04.2010 23:00 »
edn Jäsen Viestejä: 18 Basaaripisteet: 1 Profiili
Näkeekös X360:n myyntipaketista mistään mikä rautaversio siinä on?

Myyntipakkaukseen on ystävällisesti jätetty pieni luukku josta voi kurkistaa boksin takapuolen virtamerkinnät. 12,1 A = Jasper ja viimeisenkin numeron näkeminen riittää, koska 14,2 = Falcon ja 16,5 Zephyr.

Vai tarvitseeko tälläistä edes miettiä?

Boksin toimintavarmuus on parantunut versio versiolta, ja vaikka RROD-takuu on tosiaan kolmeksi vuodeksi, niin kyllä se muutaman viikon odottelu syö sen verran miestä jossain vaiheessa että version selvittäminen tuntuu aika pieneltä vaivalta kun sillä voi minimoida ongelmien todennäköisyyden. Toisaalta on täysin arpapeliä millaisen yksilön sattuu saamaan, omien kokemusten mukaan yksilöerot ovat paljon suurempia kuin PS3:lla.

Eli onko kaikissa Elite paketeissa jo tuo Jasper emolevy?

Lyhyesti sanottuna ei.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #345 : 18.05.2010 11:07 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Mistäs nykyään saa Live -aikaa edullisimmin? Tuo jasper1675 on ollut sold out jo pitkään.

Rasittavaa muuten kun Forza 3:n jotkut ominaisuudet puuttuvat silver -jäseniltä, kuten huutokaupassa myynti ja huutaminen. Tämä vielä semmoinen ominaisuus, jota tarvitsisi saavutuksiin.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #346 : 18.05.2010 12:43 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 942 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Huuto.netistä saa alle 30 eurolla 12kk. Itse ostin viimeksi sieltä.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #347 : 18.05.2010 14:31 »
Cocki Destoroyah Jäsen Viestejä: 231 Basaaripisteet: 2 Profiili Huuto.netiä itsekin suosittelen. Sieltä olen viimeksi tammikuussa aikaa ostanut. 12kk maksoi huikeat 22e. Nyt nuo hinnat ovat hieman nousseet sinne about 30 euroon. MS Pointsitkin saa tuolta halviten, pari kertaa olen ostanut 2100 pojoa 18 eurolla. Nyt pitäs 4200 ostaa, 36e tais olla hintaa. Eli ei ollenkaan pahat hinnat tuolla. Palvelukin on vielä nopeaa, kun olet huutanut ja maksanut, melkolailla heti tulee s-postiisi koodi.
Allekirjoitus näkyy kaikkien lähettämiesi viestien alla. Voit käyttää BBQ kastiketta.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #348 : 18.05.2010 16:30 »
Iva Jäsen Viestejä: 71 Basaaripisteet: 0 Profiili Jep, itsekin ostin 2100 pojoa 18 eurolla. Uskomatonta, mutta totta...
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #349 : 24.05.2010 18:36 »
Kubs Jäsen Viestejä: 493 Basaaripisteet: 1 Profiili Mikähän mahtaa olla kun Xbox ei suostu yhdistymään enää nettiin? Kokeiltu kahdella eri piuhalla, muttaa mykkä on.
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #350 : 01.11.2010 23:53 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 942 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Xboxin dashboard päivitty ts. PARAS PARANI. Ei kyllä mitenkään erikoinen päivitys, mutta voicechatin äänenlaatu sentään parani. Ehkä nyt saan jotain selvää Fraeoninkin selityksistä.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: Xbox 360 « Vastaus #351 : 02.11.2010 00:29 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Xboxin dashboard päivitty ts. PARAS PARANI. Ei kyllä mitenkään erikoinen päivitys, mutta voicechatin äänenlaatu sentään parani. Ehkä nyt saan jotain selvää Fraeoninkin selityksistä.

 :(
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #352 : 23.11.2010 12:07 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 942 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Boxikin on jo 5 vuotta vanha. Saisivat alkaa ensi vuonna jo huhuilemaan uudesta konsolista, mutta tuskin alkavat. No kunhan niitä hyviä pelejä vielä tulee, niin kai tuolla pärjää. Grafiikat eivät kyllä enää paljoa parane.

Noin 5 vuoden aikana:
*GamerTagin mukaan olen pelannut 153 peliä ja Gamerscorea on tullut 48350 pojoa.
*153 pelistä 68 on XBLA pelejä ja noin 80 "normi"peliä. Jäljelle jäävät kappaleet ovat jotain Halo Waypoint ja Musicstore sovelluksia.
*Pelatuimmat pelit ovat varmaan (Super) Street Fighter 4, Dead or Alive 4, Rainbow Six Vegas ja Call of Duty 4.
*Launch-boxi hajosi 2 kertaa, annoin serkulle ja ostin Eliten.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #353 : 03.12.2010 14:46 »
Taist0 Cyborg Jäsen Viestejä: 544 Basaaripisteet: 3 Profiili Mistä pääsee poistamaan vanhoja profiileja? Ärsyttää kun joka kerta oletuksena on aina joku random profiili.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #354 : 03.12.2010 17:44 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW System Settings --> Memory --> Gamer Profiles

Voit toki myös asettaa jonkun tietyn profiilin kirjautumaan sisään, se onnistuu seuraavanlaisesti:

Kirjaudu sisään haluamallasi profiililla --> My Xbox riviltä mene toiselle välilehdelle, se missä Avatar seisoo --> Profile --> Sign-in Preferences  --> Profile Auto Sign-in --> On.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #355 : 26.01.2011 14:36 »
ZepKi Jäsen Viestejä: 308 Basaaripisteet: 0 Profiili Heh, tein uuden Gamertagin jotta saan kuukauden ilmaista liveä. Noh, sen dashboardilla oli mainos, kuinka tämän trialin aikana voin ostaa eurolla toisen kuukauden liveä ja kaksi arcade-peliä kaupan päälle.
Vasta jälkeenpäin muistin, että uusiutumisen saa peruutettua vain soittamalla niille tuen virolaisille naisille. prkl
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #356 : 26.01.2011 16:32 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 942 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Itsellä Liven automaattinen uusiutuminen poistui, kun aloin käyttämään prepaid koodeja. Eli jos saat jostakin 1kk, 3kk tai 12kk:n koodin niin onnistuu. Todennäköisesti. Näin ainakin mulla.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #357 : 26.01.2011 18:06 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili Eikö sen uusinnan saa peruttua xbox.com-sivustossa. Kirjaudut sisään ja laitat pois sen uusinnan omasta profiilista. Näin ainakin olen itse joskus tehnyt.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #358 : 28.02.2011 19:31 »
ZepKi Jäsen Viestejä: 308 Basaaripisteet: 0 Profiili
Eikö sen uusinnan saa peruttua xbox.com-sivustossa. Kirjaudut sisään ja laitat pois sen uusinnan omasta profiilista. Näin ainakin olen itse joskus tehnyt.

Juu tuo ei enää toimi, tattista vaan kuitenkin.

Itsellä Liven automaattinen uusiutuminen poistui, kun aloin käyttämään prepaid koodeja. Eli jos saat jostakin 1kk, 3kk tai 12kk:n koodin niin onnistuu. Todennäköisesti. Näin ainakin mulla.

Eli prepaid-koodin jälkeen ei enää edes uusiudu livesi? Vois tuota testata jos ihan 48h-koodi kelpaisi.
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #359 : 28.02.2011 19:58 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 942 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Vähän epäilen, että 48 tunnin koodi toimisi, mutta samahan se on kokeilla.
Play-Asia
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines