Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 13
Tulostusversio
Aihe: Xbox 360  (Luettu 127379 kertaa)
Re: Xbox 360 « Vastaus #30 : 11.03.2008 09:13 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Lainaus
Ja Premium 279€ Jäätävä hinta.

Onko tämä nyt ihan virallinen jälleenmyyntihinta? Aika mehukas.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #31 : 11.03.2008 10:44 »
Zuor Jäsen Viestejä: 180 Basaaripisteet: 2 Profiili
Lainaus
Ja Premium 279€ Jäätävä hinta.

Onko tämä nyt ihan virallinen jälleenmyyntihinta? Aika mehukas.

Peliplaneetan mukaan "Hinnat ovat arvioituja jälleenmyyntihintoja, eli maakohtaisia eroja voi esiintyä."
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #32 : 11.03.2008 13:06 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili KonsoliFINin mukaan 209/279/389€ ovat ainakin ihan Suomen hinnat. Eli noihin hintoihin pitäisi löytyä, ellei sitten joku yritä vetää välistä.

Kuulemma ovat ihan Suomen Microsoftin ilmoittamia hintoja, joten "suomilisät" ovat jo mukana.
Euro-hinnat ovat ilmeisesti: 199,99/269,99/369,99€.
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #33 : 11.03.2008 14:59 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Euro-hinnat ovat ilmeisesti: 199,99/269,99/369,99€.
Uskoisin että jotkut kaupat myyvät ihan tähänkin hintaan. Kyllähän MS:n ohjehinnoista on ennenkin myyty halvemmalla ja 199 näyttää kivemmalta kuin 209.

Edit: Onko muuten Play Asian Live kupongit yhteensopivia PAL-Xbox 360:n kanssa?

Jokin näistä: http://www.play-asia.com/paOS-14-71-es-49-en.html

Hirveän hintainen muuten tuo langaton verkkoadapteri.


« Viimeksi muokattu: 11.03.2008 15:12 kirjoittanut migge »
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #34 : 11.03.2008 16:06 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Hirveän hintainen muuten tuo langaton verkkoadapteri.

Onhan se, mutta kuulemma muutkin kuin Microsoftin virallinen toimivat ihan yhtä hyvin. Joku (olisikohan ollut Snake) sanoi siis näin miitissä, kun keskusteltiin konsoleista. Itsehän en siis asiasta mitään muuta tiedä kuin tuon virallisen värkin riistohinnan.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #35 : 11.03.2008 16:12 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili

Edit: Onko muuten Play Asian Live kupongit yhteensopivia PAL-Xbox 360:n kanssa?


Tämä olisi kyllä kiva tietää, koska pitäisi ostaa lyhyt liveaika ainakin NHL 08:n rosteripäivitystä varten.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #36 : 11.03.2008 16:27 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW

Edit: Onko muuten Play Asian Live kupongit yhteensopivia PAL-Xbox 360:n kanssa?


Tämä olisi kyllä kiva tietää, koska pitäisi ostaa lyhyt liveaika ainakin NHL 08:n rosteripäivitystä varten.

Ei ole kokemusta, mutta KonsoliFIN:ssä väittivät, että olisi. 13kk hintaan 35e. Ei paha.

Ja oma veikkaus on, että konsolin hinta tulee todellisuudesa olemaan alle 279. Suomessa on koko ajan yleinen hintataso ollut parikymppiä alle MS:n ilmoittaman virallisen hinnan.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #37 : 11.03.2008 16:32 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 942 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Ei ole kokemusta, mutta KonsoliFIN:ssä väittivät, että olisi. 13kk hintaan 35e. Ei paha.

Itse olen kuullut jotain aivan muuta. Tiedä niistä sitten.
Play-Asia
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #38 : 13.03.2008 22:37 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Megaswap myy jo kympin MS:n ilmoittamia hintoja halvemmalla.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #39 : 13.03.2008 23:17 »
Taist0 Cyborg Jäsen Viestejä: 544 Basaaripisteet: 3 Profiili Kun tulee lauantaina Gigantin mainos ja etusivulla (tai ei ehkä ihan etusivulla) "Shokkitarjous Xbox360 premium pro hdmi 239€" niin käyn ostamassa.

« Viimeksi muokattu: 13.03.2008 23:53 kirjoittanut Taist0 »
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #40 : 30.03.2008 13:07 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Mä olen nyt tehnyt melko vakaan päätöksen. Vähennän kalliiden oluiden ostoa yhteen per viikko (nyyh...), totuttaudun näin ensi syksynä alkavaan köyhään opiskelijaelämään ja otan oluista jääneinä säästöinä takaisin 360:n hintaa. Nyt on niin monessa paikassa premium (tai pro)-malli 279 € ja hyviä tarjouspelejä niin jumalattomasti, että en voi enää vastustaa kiusausta. Ensiksi hankin Forza 2:n sekä ratin ja polkimet masiinan rinnalle.
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #41 : 31.03.2008 06:02 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Hulluilla Päivillä Arcade-versiota työnnetään keskiviikosta lähtien 189 € hintaan. Tämän lisäksi erä pelejä 29,90 €, joten hyviä tarjouksia on luvassa.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #42 : 01.04.2008 11:54 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Eilen eksyin Prismaan ja siellähän möllötti Falcon-mallinen (175W) pro-boksi hyllyssä hintaan 279 euroa. Kaappasin matkaan. Nyt olen onnellinen Xbox 360:n omistaja. Pelejä en vielä ostanut, kun kaverilta saan lainaan niitä aika paljon. Forza 2 maksoi Prismassa niin helvetisti, että ostan sen muualta. Ratti ja polkimet pitäisi myös löytää nyt jostain.
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #43 : 01.04.2008 14:32 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili
Eilen eksyin Prismaan ja siellähän möllötti Falcon-mallinen (175W) pro-boksi hyllyssä hintaan 279 euroa. Kaappasin matkaan. Nyt olen onnellinen Xbox 360:n omistaja. Pelejä en vielä ostanut, kun kaverilta saan lainaan niitä aika paljon. Forza 2 maksoi Prismassa niin helvetisti, että ostan sen muualta. Ratti ja polkimet pitäisi myös löytää nyt jostain.

Muistaakseni Forza 2 oli juuri yksi niistä peleistä, joka lähtisi hulluilta päiviltä hintaan 29.90.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #44 : 01.04.2008 14:33 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Eilen eksyin Prismaan ja siellähän möllötti Falcon-mallinen (175W) pro-boksi hyllyssä hintaan 279 euroa. Kaappasin matkaan. Nyt olen onnellinen Xbox 360:n omistaja. Pelejä en vielä ostanut, kun kaverilta saan lainaan niitä aika paljon. Forza 2 maksoi Prismassa niin helvetisti, että ostan sen muualta. Ratti ja polkimet pitäisi myös löytää nyt jostain.

Musitaakseni Forza 2 oli juuri yksi niistä peleistä, joka lähtisi hulluilta päiviltä hintaan 29.90.

Kuten myös Halo 3 ja Mass Effect. Osta Turilas ainakin tuo jälkimmäinen, varsinkin jos kaveriltasi uupuu. XO:n parhaita pelejä miten päin tahansa  :)
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #45 : 01.04.2008 17:17 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Mass Effectiä pelasin lainaboksilla yli puolen välin, sitten kaveri haki boksinsa pois ja hilpaisi inttiin. Nyt häntä näkee sen verran harvoin, että en tiedä milloin saisin tallennuksen omalle kovolleni. Toiselta kaverilta puolestaan oli tuo Mass Effect lainassa ja sitä voisin alkaa pelaamaan vaikka saman tien, mutta kun ei huvita alusta aloittaa. Tällä hetkellä väännän Call of Duty 4:sta.

Hulluille päiville ei mulla ole asiaa, koska Jyväskylän lähin Stockmanni taitaa olla Tampereella.

Muok: Konsolinetissä oli Forza 2 29 euroa ja tilasin lisäksi sieltä tuon Logitechin ratin, joka maksoi 89 euroa. Huh, nyt täytyy tosiaan aloittaa säästökuuri.


« Viimeksi muokattu: 01.04.2008 18:10 kirjoittanut Turilas »
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #46 : 01.04.2008 20:40 »
tiong tng @ QuakeNet, IRCNet, NetGamers Jäsen Viestejä: 321 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Muok: Konsolinetissä oli Forza 2 29 euroa ja tilasin lisäksi sieltä tuon Logitechin ratin, joka maksoi 89 euroa. Huh, nyt täytyy tosiaan aloittaa säästökuuri.

Miksi et ostanut Microsoftin omaa? Logitechin ratista ei ole omakohtaista kokemusta mutta Microsoftin ratti on mielestäni erittäin hyvälaatuinen hintaansa nähden ja toimii varmasti paremmin kuin 3rd party -ratit. Oliko tuossa Logitechissä edes forceja?
:: tiong ~ Xbox One, PS4, PS3, Wii, Xbox 360, Xbox, PS2, GC, PC, PSX, DS Lite ::
:: Gamertag: tiong fi ::
:: PSN: tiong_fi ::
:: i5 3570K, 16GB DDR3 1600MHz, HD7950 3GB ::

:: http://twitter.com/tiong_fi
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #47 : 01.04.2008 21:27 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Tossa on Axial feedback. Arvioiden mukaan ajotus tärinöille ja väännöille toimii hyvin, mutta tehoa ei ole ihan niin paljon kuin Force feedbackissa. Kympin oli halvempi ja noita sattu olemaan varastossa (näköjään yksi just mulle). Oishan sitä tietenkin voinut Microsoftin rattiakin odotella, mutta toivottavasti tällä pärjää. Mitään sutta ei ainakaan mun lukemat arvostelut lupaa.

« Viimeksi muokattu: 01.04.2008 21:44 kirjoittanut Turilas »
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #48 : 02.04.2008 17:52 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili Anteeksi että tuli tämmönen ajatus mieleen, mutta miksi demoista ei voisi myös saada gamerscorea? Siis ihan vaikka 5G, eikä sitä tarvitsisi luovuttaa pelaajalle jos hän pelaa demon kerran läpi, vaan sen voisi täytyä pelata vaikka viisi kertaa alusta loppuun. Näin ainakin jokainen, vähän vähemmänkin kiinnostava demo tulisi ladattua ja sitä testailtua kunnolla, luulisin. Tähänkin on varmaan joitain lakiin liittyviä tai käytännön syitä, joista en vaan tiedä. Ois vaan niin mukavata. :(
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #49 : 02.04.2008 18:00 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Homojen hommaa tollaset "gamerscoret". Tollaset pilaavat vaan pelailun.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #50 : 02.04.2008 18:23 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili No ei ainakaan minun. Jos minulle tulee yksi pienikin syy, jos vaikka vastassa on tavoite joka ei ensimmäisellä kerralla onnistu, minun on niin helppo laittaa virrat pois, heittää peli helvettiin eikä koskaan enää palata siihen. Ei mitään tuskia, ei mitään "tulipahan ostettua, pitäisi sitä kai pelatakin" -aatoksia. Kyllä ne ihan riittävästi motivoi pelaamaan, vaikka pelissä olisikin joku paska kohta.

Gamerscoren vastustajat on vaan jotain perkeleen jeesustelijoita. Mitä haittaa niistä on pelaajille, joita ei pisteet kiinnosta? No juu, onhan tuolla internet-pelien puolella sitä "hei tapetaan nyt toisemme sillai sovitusti, että saadaan scoree, jookoxx??" meinikiä, mutta ei kai ketään haittaa jos Strangleholdin hard-boiledilla läpi? Ja ei, minä en todellakaan ole mikään hardcorehomostelija enkä todellakaan pelaa mitään peliä vain gamerscoren tai achievementtien takia. Jos niitä ei olisi, minä... pelaisin varmaan pelkästään Haloa netseissä.
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #51 : 02.04.2008 18:25 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Ihan perseestä kuitenkin vinkua, jos ei jostain demon pelailusta saa pisteitä. Jee!
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #52 : 02.04.2008 19:17 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili En vinkunut siitä siksi, että saisin niistä itselleni yhtään mitään. Tuli vaan mieleen, sillä olisihan se kehittäjien kannalta ihan mukavaa että peliä varmasti jotkut pelaisivat, ja näin ehkä hieman enemmänkin. Tuskin olisin ainoa joka voisi pelata sen paskaFPS:n ekan kentän puolikkaan viisi kertaa yhden sijaan, ja saada siitä vieläpä pojoja.
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #53 : 05.06.2008 21:10 »
JasuPoju Oh Shi-- Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili XO olisi tarkoitus tässä kohtapuoliin hommailla ja tuli mieleen, että paljonko sillä on vaikutusta jos pelaa tavallisella telkkarilla? Eli näyttääkö kaikki pelit paskalta jos ei ole hoodeeta?
Kiitos jos etukäteen.
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #54 : 05.06.2008 21:51 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili Se on pikemminkin niin päin, että pelit näyttävät upeilta hoodeena. Pienimpiä tekstejä pitää ehkä hieman tihrustaa, mutta muuten näyttää kyllä aivan tarpeeksi hyvältä.
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #55 : 06.06.2008 09:36 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
XO olisi tarkoitus tässä kohtapuoliin hommailla ja tuli mieleen, että paljonko sillä on vaikutusta jos pelaa tavallisella telkkarilla? Eli näyttääkö kaikki pelit paskalta jos ei ole hoodeeta?
Kiitos jos etukäteen.

Olen edelleen sitä mieltä, että HD:lla ei ole paljon paskaakaan merkitystä pelin hienouteen. Vaikka kuinka paljon pelasin HD-telkkarilla, niin ei ollut mitään vaikeuksia siirtyä normaalilla telkkarilla pelaamiseen, kun ero on niin pieni. Tekstien luettavuus ainoastaan huononee jonkin verran. Lisäksi SD-telkkareissa ei ole sitä paskaa input-lagia, joka ottaa niin aivoon varsinkin vanhemmilla konsoleilla pelatessa. Vaikuttaa myös joihinkin uusiinkin tarkkuutta vaativiin peleihin, esim. Halo3:sta en koskaan pelaa enää HD-paskalla.
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #56 : 06.06.2008 09:44 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
XO olisi tarkoitus tässä kohtapuoliin hommailla ja tuli mieleen, että paljonko sillä on vaikutusta jos pelaa tavallisella telkkarilla? Eli näyttääkö kaikki pelit paskalta jos ei ole hoodeeta?
Kiitos jos etukäteen.

Olen edelleen sitä mieltä, että HD:lla ei ole paljon paskaakaan merkitystä pelin hienouteen. Vaikka kuinka paljon pelasin HD-telkkarilla, niin ei ollut mitään vaikeuksia siirtyä normaalilla telkkarilla pelaamiseen, kun ero on niin pieni. Tekstien luettavuus ainoastaan huononee jonkin verran. Lisäksi SD-telkkareissa ei ole sitä paskaa input-lagia, joka ottaa niin aivoon varsinkin vanhemmilla konsoleilla pelatessa. Vaikuttaa myös joihinkin uusiinkin tarkkuutta vaativiin peleihin, esim. Halo3:sta en koskaan pelaa enää HD-paskalla.

Allekirjoitan. Ei minunkaan silmät kärsi yhtään HD:sta SD:hen siirryttäessä. Tosin seuraava sukupolvihan se on vasta se HD-polvi, eli vähän turhaa napinaa.

Eli kunhan sulla on Jasu tarpeeksi iso kuvaputkitöllö laajakuvalla niin se välttää.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #57 : 06.06.2008 10:23 »
JasuPoju Oh Shi-- Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili
Eli kunhan sulla on Jasu tarpeeksi iso kuvaputkitöllö laajakuvalla niin se välttää.

Okei, no hyvä sitten koska ei millään olisi viitsinyt pistää rahaa palamaan uutta telkkaria varten. Saatan sitten myöhemmin sellaisen hankkia...
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #58 : 08.06.2008 22:27 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
HUHU: Blu-ray Xbox 360 julkistetaan huomenna? Aikooko Microsoft tuoda Blu-ray Boksin omista kiertelyistä huolimatta? Julistus kerrottaisiin Applen Developer's Conferencesin aikaan huomenna joka kiltämättä lisää herkullisuutta asiaan...
Siinä minun HD-konsoli/HD-leffasoitin.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #59 : 19.07.2008 19:36 »
tiong tng @ QuakeNet, IRCNet, NetGamers Jäsen Viestejä: 321 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW RIP 2.12.2005 - 18.7.2008

Omassa käytössä boksi kesti hyvin kahden ja puolen vuoden ajan mutta heti kun laite oli kaksi viikkoa siskon käytössä niin rikkihän se meni 8D

Tänään piti sitten käydä ostamassa uusi HDMI-mallin Arcade viikonloppuvapaiden iloksi. Vanha kone jää sitten lopullisesti siskon käyttöön kunhan joskus huollosta palaa.
:: tiong ~ Xbox One, PS4, PS3, Wii, Xbox 360, Xbox, PS2, GC, PC, PSX, DS Lite ::
:: Gamertag: tiong fi ::
:: PSN: tiong_fi ::
:: i5 3570K, 16GB DDR3 1600MHz, HD7950 3GB ::

:: http://twitter.com/tiong_fi
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 13
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines