Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 13
Tulostusversio
Aihe: Xbox 360  (Luettu 127645 kertaa)
Vs: Xbox 360 « Vastaus #120 : 01.12.2008 19:10 »
Kogeki Hymypoika Jäsen Viestejä: 88 Basaaripisteet: 0 Profiili
Heititkö löylyä? Kosteusvauriot menee varmaan sitten omaan piikkiin.

En. Kolme kertaa se siellä saunassa oli ja jos totta puhutaan itse en kertaakaan ollut messissä. Katselin oven ulkopuolelta pienestä raosta miten kone jakselee ja venyttelin suihkutilan lattialla tai tein muuta mielenkiintoista. Jos takuukuluja tulee, en suostu niitä maksamaan. Kaiken järjen mukaan myös kuluttajavirasto on kanssani samaa mieltä.  8)

Syy tähän saunatemppuuni oli se ettei boxini enää toiminut niinkuin oikein pelikonsolin kuuluisi toimia. Sehän on ollut siitä asti rikki, kun tuli viimeksi huollosto, mutta silloin se ei vielä haitannut pelaamista liiaksi. Esimerkiksi peliasemaa ei saanut auki, vaan sitä piti tökkiä aina kaiken maailman tikuilla, jotta sen sai auki. Pelit tilttasivat jatkuvasti ja kone hidasteli välillä todella epäilyttävästi.

Enhän mä tätä maksavien asiakkaiden silmään kusemista enää muuten kestäisi ja hyväksyisi, mutta kun on GH2:een, GH3:een ja RB(2):een ladattu DLC:tä varmaan 100e edestä, niin ei viitsisi heittää niitä hukkaan tuosta vaan. Vielä kun on soittimetkin ostettu boxille ja Live-aikaa löytyy hyllystä useammalle vuodelle, on lähes pakko pysyä MS:n kelkassa. Joka päivähän mua vituttaa se, että lähdin tähän Microsoftin soppaan mukaan, mutta pakko vaan leikkiä loppuun asti.
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #121 : 01.12.2008 19:15 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Pelaa sillä pleikkarillas. Tuo boxi kun tuntuu sulla vain olevan valituksen aiheena viestistä viestiin. Soitot voi sit soitella boxilla.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: Xbox 360 « Vastaus #122 : 01.12.2008 19:29 »
Kogeki Hymypoika Jäsen Viestejä: 88 Basaaripisteet: 0 Profiili
Pelaa sillä pleikkarillas.

En omista ja kaksi 400 euron konsolia on liikaa.

Toisaalta onko oikein, että yli kymmenestä konsolista boxin on ainoa, joka on mennyt rikki, ja vieläpä kaksi kertaa. Pistää "vähän" miettimään.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #123 : 01.12.2008 19:37 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Emmä ymmärrä mitä sä tolla boxin dissaamisella yrität saavuttaa? Kaikkihan sen tietää, että laadultaan se on paskin konsoli ikinä. Falconit ja Jasperit on auttanu asiaa paljon, muttajoo. Sekin tiedetään ettei ne sua paljon liikuta kun et sellasta omista. Ite ostin uuden 60Gb konsolin juuri Falconin ja isomman kovalevyn takia. Pian kuullaan varmaan läppää siitä, ettei ihmekään kun boxia myydään kun se joudutaan ostamaan ainakin kahteen kertaan. Ostihan moni PS2:nkin pariin kertaan Slimmien ja rikkinäisten konsoleiden takia.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #124 : 02.12.2008 05:05 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kolme kertaa piti boxin kanssa saunaan eksyä
Katselin oven ulkopuolelta pienestä raosta miten kone jakselee ja... suihkutilan lattialla tein muuta mielenkiintoista.
Taitaa Kogeki olla aika ihastunut Xboxiinsa. Ei vaan uskalla myöntää ;)
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #125 : 02.12.2008 08:21 »
Bill Duke Jäsen Viestejä: 255 Basaaripisteet: 0 Profiili
Toka kerta jo kun tää paskaloota sanoo sopimuksen irti.

Kolme kertaa piti boxin kanssa saunaan eksyä ennen kuin suostui Rroddaamaan.

Joo-o..
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #126 : 02.12.2008 08:22 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Toka kerta jo kun tää paskaloota sanoo sopimuksen irti.

Kolme kertaa piti boxin kanssa saunaan eksyä ennen kuin suostui Rroddaamaan.

Joo-o..
Kuka nyt tuon paskan korjaamisesta haluais maksaa, kun siitä voi selvitä ilmaiseksikin?
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #127 : 02.12.2008 08:40 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kuka nyt tuon paskan korjaamisesta haluais maksaa, kun siitä voi selvitä ilmaiseksikin?
Mulla ei oo silmät tummat
jotka olis paljon halutummat
ei vitsit irtoo tyttöseurassa
tanssipaikoissa oon seinän reunassa

se johtuu
se johtuu gee-gee-gee-geeneistä
se johtuu
se johtuu gee-gee-gee-geeneistä

(voi)

rakkausjutut pettymyksiin kuoli
ei tytöt anarkisteja huoli
tyttöjä kiinnostaa vain gigolot
yksin jää pitkätukkapolot

se johtuu
se johtuu gee-gee-gee-geeneistä
se johtuu
se johtuu gee-gee-gee-geeneistä

(ei)

jos joku musta joskus välittäis
mun luonteen outoudet se käsittäis
niin mä varmaan hyvä mies oisin
vaik ei olis hauiksen läpimitta pisin

aa-a-aa aa-a-aa...
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #128 : 02.12.2008 08:49 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Mistä tiesit yhden mun lemppari Tehari-kappaleista?  :o
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #129 : 02.12.2008 09:57 »
blindside Jäsen Viestejä: 151 Basaaripisteet: 1 Profiili Onko boxin korjauksen jälkeen hajoamisesta mitään tilastoja olemassa? Varmaan jonkun foorumin RROD-threadista löytyisi läjäpäin vastauksia mutta kysyn nyt teiltä. Oma tuli takaisin ekalta saksanreissultaan pari viikkoa sitten ja nyt odotan jännittyneenä koska punaiset valot vilkkuu taas. On käynyt mielessä että ostaisin ensi vuoden puolella uuden Jasper-Eliten ja lahjoittaisin nykyisen lootan pikkubroidille. Toisaalta kannattaako sitä ennenkuin toi hajoaa taas.
"The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't."
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #130 : 02.12.2008 10:18 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Riippuu tuurista. Useimmilla on varmaankin kestänyt tähän päivään asti korjauksen jälkeen, toisessa ääripäässä on Xboxaajat, joiden laite on ollut korjauksessa useampia kertoja (näitäkin on tai ainakin oli aikaisemmin melko runsaasti). Kogekin Boksi aloitti mun muistaakseni pienimuotoisen reistailun suhteellisen pian saavuttuaan takaisin korjaamolta postin mukana n. 1,5 vuotta sitten, mutta vasta viime kesänä tai alkusyksystä on alkanut tilettämään ihan säännöllisesti eikä ole välttämättä pyörittänyt joitain pelejä ollenkaan. Rock Bändissäkään ollut mitään järkeä edes yrittää niitä suurimpia "keikkoja" soittaa, kun peli tiletti 90%:n varmuudella siinä 4-6 kappaleen tienoilla, 99%:n varmuudella sen jälkeen.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #131 : 02.12.2008 10:25 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Ihan käsittämättömän hauras laitehan se boksi on, mutta vähän ihmettelen miksei näistä ongelmista valitettu aikaisemmin; saunajuttu vielä päälle niin siinäpä on sitä ihmeteltävää oikein sukupolville. Kai sitä takuuta vielä on vai onko laite lähellä julkaisua ostettu tapaus?
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #132 : 02.12.2008 10:35 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
onko laite lähellä julkaisua ostettu tapaus?
Tuosta syystä kone menikin saunaan ylikuumenemaan. Jopa se 3 vuoden RROD-takuu on menossa umpeen, kun kone kuitenkin hankittiin jouluksi 2005.

Lainaus
mutta vähän ihmettelen miksei näistä ongelmista valitettu aikaisemmin
Onhan noista, siksihän MS pitensikin takuuta niin paljon. Piti ny ees jotenkin korjata tilanne, jossa oltiin päästetty markkinoille keskeneräinen ja huonosti suunniteltu vehje.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #133 : 02.12.2008 10:40 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Lainaus
mutta vähän ihmettelen miksei näistä ongelmista valitettu aikaisemmin
Onhan noista, siksihän MS pitensikin takuuta niin paljon. Piti ny ees jotenkin korjata tilanne, jossa oltiin päästetty markkinoille keskeneräinen ja huonosti suunniteltu vehje.

Ei kun meinaan näitä Kogekin tilttauksia ja pelinlukuongelmia. Jos peliasemaa ei saanut auki, pelit tilttailivat eikä laite lukenut pelejä kuin kerran kuussa, niin olisi siitä voinut ihan normitakuuaikana voinut valittaa, eikä odottaa sitä RRODia.

Laitteessa on kieltämättä paljon vikaa, mutta kyllä tässä on vikaa yhtä lailla myös käyttäjällä.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #134 : 02.12.2008 10:45 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Xbox 360 täytti muuten 3 vuotta tänään! (Näin eurooppalaisten silmin..)

Eli julkkariboxien RROD-takuu päättyy tänään.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #135 : 02.12.2008 10:46 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Lainaus
mutta vähän ihmettelen miksei näistä ongelmista valitettu aikaisemmin
Onhan noista, siksihän MS pitensikin takuuta niin paljon. Piti ny ees jotenkin korjata tilanne, jossa oltiin päästetty markkinoille keskeneräinen ja huonosti suunniteltu vehje.

Ei kun meinaan näitä Kogekin tilttauksia ja pelinlukuongelmia. Jos peliasemaa ei saanut auki, pelit tilttailivat eikä laite lukenut pelejä kuin kerran kuussa, niin olisi siitä voinut ihan normitakuuaikana voinut valittaa, eikä odottaa sitä RRODia.
Normitakuuaika meni umpeen ajat sitten. Pian sen jälkeen kun tuli takaisin ensimmäiseltä reissulta. Ja nuo ongelmat oli aluksi niin pieniä ja niitä tapahtui kuitenkin suht harvoin ainakin minulla, ettei esimerkiksi tuo levyaseman jumittaminen häirinnyt hirveästi. Sitten kun takuuaika oli mennyt umpeen, niin oli aivan sama kituuttaa loppuun asti tuolla vanhalla. Ehkä ne osais jo korjata koneet sillä tavalla, että eivät mene aivan heti rikki.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #136 : 02.12.2008 20:27 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Huvittavaa, mutta olen alkanut tässä tosissani miettiä Live Goldin hankkimista Mirror’s Edgen takia. Siis pelin, jossa ei muuta online–toimintoa ole kuin leaderboard. Tarkoitus olisi siis saada Live–aikaa mahdollisimman halvalla 3-12 kk. Joskus joku kertoi ostaneensa jostain netistä halvalla aikaa ja sai koodin sähköpostiinsa. En muista palvelun nimeä, mutta joku muu varmaan muistaa.

Toinen hankinta tähän liittyen olisi tietysti WLAN–adapteri, mutta MS:n virallinen kapula on edelleen aivan naurettavan kallis. Markkinoilla on kuitenkin varmasti 3rd partyjen valmistamia asiansa ajavia adaptereita. Niistä olisi kiva saada lisäinfoa.
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #137 : 02.12.2008 20:29 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Huvittavaa, mutta olen alkanut tässä tosissani miettiä Live Goldin hankkimista Mirror’s Edgen takia. Siis pelin, jossa ei muuta online–toimintoa ole kuin leaderboard. Tarkoitus olisi siis saada Live–aikaa mahdollisimman halvalla 3-12 kk. Joskus joku kertoi ostaneensa jostain netistä halvalla aikaa ja sai koodin sähköpostiinsa. En muista palvelun nimeä, mutta joku muu varmaan muistaa.

En tiedä onko halvin, mutta melko halpa kuitenkin. Luotettava tuo ainakin on.
http://www.jasper1675.com/
Play-Asia
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #138 : 02.12.2008 22:20 »
Bill Duke Jäsen Viestejä: 255 Basaaripisteet: 0 Profiili Jonkin aikaa sitten tilasin liveaikaa tuolta-> http://www.boxeddeal.com/
Tuli koodi sähköpostissa n. puolen tunnin sisällä. Tyyppi vielä jostakin syystä soitteli ja varmisti tilauksen. En sitten tiedä yleisellä tasolla, että miten luotettava tuo on. Taisin jostain neogaffilta bongata tuon sivuston.

Aikalailla samaa hintatasoa näyttää olevan kuin Rokin linkki.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #139 : 02.12.2008 23:03 »
Kogeki Hymypoika Jäsen Viestejä: 88 Basaaripisteet: 0 Profiili
Emmä ymmärrä mitä sä tolla boxin dissaamisella yrität saavuttaa?

Rakkautta ja rauhaa. Yksi syy miksi olen konsolimiehiä on turhan säätämisen välttely. PC:llä pelejä pitää aina asennella, netistä pitää ladata ties mitä tiedostoja ja asentaa ne ja yleensä vielä maksaa monista nettipeleistä. Lisäkis konetta pitää monesti päivitellä ja sitä rataa. Ostaessani Xbox360:n luulin iskeneeni kirveen suoraan kultasuoneen. Olin kuitenkin väärässä.

Xbox360 on kyllä tarjonnut paljon hyviä "elämyksiä" liven välityksellä, mutta siinä samassa se on tarjonnut paljon säätämistä ja lisäkuluja, joita ei olisi koskaan pitänyt tulla. Mulla on mennyt boxi kerran rikki ja silloin odotin boxia takaisin reilusti yli kuukauden. Kaiken lisäksi lisälaitteita on mennyt rikki useita kappaleita. Niin mikkejä, ohjaimia kuin latureita. Kone on naarmuttanut ja tuhonnut useita levyjä ja veloittanut minun tietämättäni minulta Live-aikaa. Nyt kone on ollut menossa rikki toistamiseen jo kauan aikaa. Se miksen lähettänyt sitä huoltoon aikaisemmin oli vikojen pienuus. Ne eivät silloin vielä aiheuttaneet päävaivaa samalla tavalla kuin ne alkoivat aiheuttaa kahden vuoden takuun mentyä umpeen. Siksi olikin aika lähteä saunomaan ja rikkoa kone niin, että saan sen ilmaiseksi huoltoon ennen kolmen vuoden takuuajankin umpeen menoa.

419 euroa on iso raha. Jos siihen lisää vielä 60-70 euroa maksavat pelit, lisälaitteet ja Live-ajan, ei hupi ole aivan halpaa. Kyllä tuolla yli 400 eurolla pitäisi saada toimiva laite, jonka takia ei joudu maksamaan satoja euroja ylimääräistä sen elinkaaren aikana, jotta sillä voi pelata. Jotenkin järkyttävää kuinka joku voi edes väittää ettei asian pitäisi olla näin. On myös turhauttavaa joutua soittelemaan reilusti yli kymmenen kertaa tukeen, jonottamaan ja selittämään samoja asioita yhä uudelleen ja uudelleen. Minä kun vain haluaisin pelata silloin, kun minua pelatuttaa.

Kuitenkin tästä huushollista löytyy/löytyi NES, SNES (2kpl), N64, GC, Dreamcast, PS One, PS2 (3kpl), Wii, Xbox360, PSP (2kpl), DS, PS3 ja muutama Gameboy Colour. Kuitenkin Xbox360 on ainoa, joka on mennyt näistä rikki ja sekin kaksi kertaa. Tässä Kabanossi on se syy mun whineemiseen. Jos tämä tulee olemaan tuleva suuntaus, en todellakaan halua olla siinä mukana. Asiakkaita tulee kunnioittaa ja useiden satojen eurojen laitteiden tulee toimia eikä niihin ostettavien lisälaitteiden ja levyjen kuulu mennä rikki, jotka aiheuttavat sitä kautta vieläkin enemmän kuluja. Omasta mielestä mulla on varsin hyvä syy whinettää kaiken tämän tapahtuneen jälkeen varsinkin, kun Xbox360 kestävyysongelmat ovat muodostuneet yleiseksi läpäksi. Enkä väitä että boxilla olisi huonot nettipeliominaisuudet tai pelit (vaikkakin hiukan yksitoikkoiset...), mutta kaiken tämän jälkeen eivät ne oikein ole enää sen väärtti, kun tarjolla on ehkä parempaakin.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #140 : 02.12.2008 23:10 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Niin mutta tota on kuultu jo iät ja ajat. Vaihda levyä välillä. Sun mielipitees tiedetään ja ikävää, että joillekin tuntuu kasaantuvan kaikki ongelmat.

Emmäkään juokse koko ajan itkemässä kun mun Pleikan firmispäivityksiä ladataan pari valovuotta, in-game XMB on surkea ja muutenkin nettiominaisuudet laahaa perässä. Kovasti Sony yrittää parantaa ja hatunnosto siihen suuntaan.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #141 : 02.12.2008 23:27 »
Kogeki Hymypoika Jäsen Viestejä: 88 Basaaripisteet: 0 Profiili
Niin mutta tota on kuultu jo iät ja ajat. Vaihda levyä välillä. Sun mielipitees tiedetään ja ikävää, että joillekin tuntuu kasaantuvan kaikki ongelmat.

Emmäkään juokse koko ajan itkemässä kun mun Pleikan firmispäivityksiä ladataan pari valovuotta, in-game XMB on surkea ja muutenkin nettiominaisuudet laahaa perässä. Kovasti Sony yrittää parantaa ja hatunnosto siihen suuntaan.

Njaah, enpä muista montaa kertaa tänne samasta asiasta valittaneeni? Tiedät hyvinkin ettei ne joillekin kasaannu. Yleinen ongelmahan tuo on. Ja se miksi joudun samasta asiasta monesti kirjoittamaan on se, että sama asia eli luotettavuus tulee niin monesti mulla vastaan boxin kanssa, että kyllähän se jonkun kanssa on jaettava.

Mitä tuohon sinun loppuviestiisi tulee ei se liity aiheeseen eikä oikeastaan koko tähän asiaan mitenkään. Valitettavaa, että joudut perustelemaan Xboxin ongelmia PS3:n ominaisuuksien kautta. Itse asiassa todella ikävää.

PS. Lisään vielä sen, että ihan samalla tavalla sinä olet korjaamassa muiden väittämiä muista konsoleista, jos näet niissä jotain väärää. Minä teen vain samoin.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #142 : 02.12.2008 23:35 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Njaah, enpä muista montaa kertaa tänne samasta asiasta valittaneeni? Tiedät hyvinkin ettei ne joillekin kasaannu. Yleinen ongelmahan tuo on.

Siis mitä vittua? Aiemminhan mä kyselin mitä sä yrität todistaa tolla dissaamisella? Ihan turha laukoa itsestäänselvyyksiä kun kaikki ne tietävät. Ongelmia ihan suurimmalla osalla boxiomistajista. Osalla enemmän, osalla vähemmän. Omasta kaveripiiristäni löytyy kai 7 Xbox 360 omistajaa. Kaikilla paitsi yhdellä on hajonnut boxi kaks kertaa. Levynnaarmuttajakoneita ei ole ollut. Vain RROD ja mikkiongelmia. Osalla näitä ongelmia tuntuu olevan sitten oikein rutkasti, ja totesin tämän olevan ikävää. Ties kuinka monta blogia ja foorumipostausta oon lukenu sulta, jotka dissaavat boxin laatua. Sitä mä meinasin kun sanoin, että tota on kuultu iät ja ajat valitus vaan jatkuu. On sulla siihen syytä, mutta mieti niitä välillä vaikka päässäs. Ei samaa valitusta jaksa lukea koko ajan.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #143 : 02.12.2008 23:56 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Emmäkään juokse koko ajan itkemässä kun mun Pleikan firmispäivityksiä ladataan pari valovuotta,
Mulle tulee noin 3-4 minuutissa, eli vika on sinun yhteyksissä (voitpa sitten tehdä asialle mitään tai et). En kyllä väitä vastaan siinä, etteikö PS3:n tapa päivittää firmware olisi alkeellinen ja paska verrattuna XO:an. Mieluummin lataisin minäkin pienen päivityksen kahdessa sekunnissa kuin koko käyttiksen aina uudestaan. Se nyt onkin yksi ainoista asioista, joissa Sonyllä olisi vielä opittavaa Microsoftilta, mikä on sinänsä ihan ymmärrettävää, onhan MS kuitenkin ensisijaisesti käyttisten valmistaja siinä missä rautapuoli on enemmän Sonyn alaa.

Ja btw, valovuosi ei ole ajan mitta.

 
Lainaus
in-game XMB on surkea
Hyvin se mulla toimii, vaikka kaipailee vielä paria ominaisuutta. Muutenkin diggailen enemmän PS3:n käyttöliittymästä kuin XO:n (vanhasta, en oo uutta testannu ku tuo boksi tosiaan hajos lopullisesti). NXE:kin vaikuttaisi toisaalta olevan melkoinen rip-off XMB:stä (+ Mii), mitä nyt kuvien perusteella voi sanoa.

Lainaus
ja muutenkin nettiominaisuudet laahaa perässä.
Ei kyllä laahaa perässä, on enintään pari kolme askelta enää jäljessä. Ainoa isompi ominaisuus, joka PS3:lta vielä puuttuu, on pelienvälinen voice chätti. Muuten en keksi mitään merkittävästi parempaa Livestä.

Ja onhan se ilmainen. Nettipelaaminen on MMO-pelejä lukuun ottamatta ollut aina ilmaista PC-puolella, vasta Live esitti täysin turhat kuukausimaksut nettipelaamiseen. Eipä se ainakaan tarjoa vakaampia nettipelejä, se on varma.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #144 : 02.12.2008 23:59 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 164 Basaaripisteet: 0 Profiili sen haluaisin tietää että miten boxi veloittaa ihan itsestään sitä live aikaa sun tietämättä?
jos olet luottokortilla live aikaa ostanut niin siellä lukee koska se menee vanhaksi ja se uusiutuu automaattisesti eikä sitä uusiutumista saa pois.

on minullakin loota levinnyt kaksi kertaa.
molemmat kesti sen n.6kk.
onneksi anttilan palvelu toimii ja sain molemmilla kerroilla uuden korkkaamattoman koneen paskan tilalle toisin kuin mikkisoftan takuuhuollosta josta tulee jonkun toisen vanha korjatu räpsä.
tai siis ainakin ennen noin oli.

nyt tuo viimeisin on surrannut yli vuoden tuossa ja on myös eka kone jota pidän pystyssä.
onko asialla yhteys vai pelkkää tuuria, sitä en tiedä.

mutta jos niin paljon se paska loota on vituttanut niin mikset laittanut jo aikaisemmin sitä huoltoon ja käynyt ostamassa uutta falconia.
se maksaa sen 249e eli käytännössä ei mitään.
sitten kun vanha loota olisi tullut huollosta niin olisit myynyt pois.

ei olisi paljon tullut hintaa falcon lootalle eikä olisi tarvinnut kärsiä mistään.

edit: pakko lisätä tuohon plese keskusteluun omakin panos.

kyllä se firmiksen lataus ja asennus kestää pienen ikuisuuden.
yli 10 minsaa imutus ja saman verran asennus.
ja kun noita täytyy asennella joka vitun kerta kun haluaa jonkun demon storesta imuttaa niin kyllä syö miestä.

sitten kun boxin koko dashi vedetään uusiksi ja kokoa on yli 100 megaa niin koko paska on imutettu ja asennettu n.10:ssä minuutissa.
eikä ole yhteyksissä vika.

edit2: mit vit, NXE rip-off xmb:stä?
et oo tosissas.
jos mikkisofta on käytännössä laittanut koko vanhan dashin guide napin taakse niin miten se on rip-off xmb:stä?
tai jos perus dashillä sattuu ne valikot olemaan vierekkäin nykyään.
kyllä se on kaukana jostain sonyn miljoonan ikonin xmb helvetistä.

sulta unohtui myös se asia jossa sony on jäljessä aivan helvetisti eli demojen lataus.
mikä pakko niitä on imuttaa se puoli tuntia jonka jälkeen niitä asennettaan toiset puoli tuntia.


« Viimeksi muokattu: 03.12.2008 00:11 kirjoittanut Partajeesus »
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #145 : 03.12.2008 00:13 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Mulle tulee noin 3-4 minuutissa, eli vika on sinun yhteyksissä (voitpa sitten tehdä asialle mitään tai et). En kyllä väitä vastaan siinä, etteikö PS3:n tapa päivittää firmware olisi alkeellinen ja paska verrattuna XO:an. Mieluummin lataisin minäkin pienen päivityksen kahdessa sekunnissa kuin koko käyttiksen aina uudestaan. Se nyt onkin yksi ainoista asioista, joissa Sonyllä olisi vielä opittavaa Microsoftilta, mikä on sinänsä ihan ymmärrettävää, onhan MS kuitenkin ensisijaisesti käyttisten valmistaja siinä missä rautapuoli on enemmän Sonyn alaa.

Jostain syystä monella valuu firmispäivitykset ihan saatanan hitaasti. Storesta tavaraa valuu kasimegaisella niin nopsaan kuin kuuluukin. Vituttaa vaan kun Sonylla on tapana tunkea niitä pieniä ja mitättömiä päivityksiä, joita ladataan se tunti. Tänäänkin se tarjos jotain uutta päivitystä. annoin vaan olla ja menin kattomaan leffaani.

Lainaus
Hyvin se mulla toimii, vaikka kaipailee vielä paria ominaisuutta. Muutenkin diggailen enemmän PS3:n käyttöliittymästä kuin XO:n (vanhasta, en oo uutta testannu ku tuo boksi tosiaan hajos lopullisesti). NXE:kin vaikuttaisi toisaalta olevan melkoinen rip-off XMB:stä (+ Mii), mitä nyt kuvien perusteella voi sanoa.

XMB on nopea ja simppeli. Emmä osaa nostaa NXE:tä tai XMB:tä toisen edelle. Periaatteessa ihan sama mulle. In-game XMB on hidas, kaverilista latautuu aina useita sekunteja ja Trophy-vertailu heittää mulla aina jotain erroria. Koodi tais olla pitkä rivi samaa numeroa tai kirjainta. Ja NXE:hän on rip-off Microsoftin Media Centeristä (+ Mii), joku on varmaan tännekin postannut kuvia. Niin jakuten aikaisemmin sanoin, on MS:nkin ottanu takapakkia pelinaikaisen käyttiksen kanssa. Ainakin mulla Guide miettii ja pohtii välillä liian pitkään.

Lainaus
Ei kyllä laahaa perässä, on enintään pari kolme askelta enää jäljessä. Ainoa isompi ominaisuus, joka PS3:lta vielä puuttuu, on pelienvälinen voice chätti. Muuten en keksi mitään merkittävästi parempaa Livestä.

No ehkei laahaa enää, mutta aika suuret pari kolme askelta saa ottaa päästäkseen tasoihin. Universaali kaverilista, 8 hengen voice chat missä vain, koska vain ja konsolin yhteys Liveen mitä ikinä teetkin on hienoja juttuja. Livestä ei lennetä ulos kuin päivityksiä ladatessa.

Maksullisuus on ikuinen kädenvääntö. Ei reilu 30/vuosi ole mulle paha, tosin käytänkin Liveä niin paljon. Satunnaispelaajia varmaan vatuttaa. Jos PSN ois lähempänä Liven ominaisuuksia voisin maksaa siitäkin. PSN:ssä ei ole edes kaikkia ominaisuuksia, joita Livessä oli jo neljä vuotta sitten. :/ Mutta kuten sanoin jossain aikaisemmin. Onneksi Sony päivittää palvelujaan ahkerasti ja Live lähenee askel askeleelta.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #146 : 03.12.2008 03:36 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
PC:llä pelejä pitää aina asennella, netistä pitää ladata ties mitä tiedostoja ja asentaa ne ja yleensä vielä maksaa monista nettipeleistä.

Koska viimeksi olet nähnyt PC-pelejä?

MMO:t maksaa melkeinpä aina alustasta riippumatta. Näin PS2:lla, PC:llä, boksilla ja tulevilla PS3-massiivinettiropeilla. Joko maksetaan kuukausimaksua (World of Warcraft, City of Heroes) tai veloitetaan maksua aseista (e.g. MapleStory ja muut korealaiset tapaukset). Joku voi hihkaista "Guild Wars!", mutta sitä pelataan suurimmalti instanssissa pienen joukon kanssa. Hyvä peli, mutta massiivinettirope se ei ole. Jokaisella näistä on omat ongelmansa, tietenkin. Mitään uskottavaa PvP:tä et esimerkiksi saa, jos pääkeino saada tehokkaita tavaroita ja skillejä on ostaa ne oikealla rahalla. Toisekseen asentelu näyttää olevan arkipäivää konsolien puolella ja kolmanneksi isolla osalla nykypeleistä mukana tulee päivityssofta, joka tekee kaiken päivittelyn automaattisesti.

Mitä tohon XMB:n rippaamiseen tulee, niin tuntuu siltä, että ihmiset syyttelee rippauksesta jo siksi, kun se on konventionaalisempi valikko edellisen sivujärjestelmän sijaan.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #147 : 07.12.2008 12:03 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili OK. Tilasin sitten sitä Live–aikaa BoxedDealista 4. päivä. Ei kuulunut koodia päivään, joten laitoin support ticketin. Olin saanut sähköpostiin siihen mennessä vain tilauksen statusilmoituksia ja niiden mukaan tilaus oli loppuun asti käsitelty. Koodia ei ollut herunnut kuitenkaan. Eilen sitten kerkesivät vastaamaan tickettiini. Sanoivat, että olivat lähettäneet koodin minulle Xbox Livessä viestinä ilmoittamalleni gamertagille heti tilaukseni jälkeen. Voitte vaan arvata, että tuliko minulle mieleen ja olinko käynyt Livessä tilauksen jälkeisenä aikana. Ei perkele...

Koodi näyttäisi olevan oikea ja toimiva, mutta sitten törmättiin seuraavaan ongelmaan. Gamertagini on luotu joskus joulukuussa 2005 Xbox.comiin ja käytin sen luomiseen vanhaa mese–osoitetta. MS:llä on sellainen systeemi, että nämä mese–osoitteet aka Windows Live ID:t vanhentuvat, mikäli niitä ei käytä puoleen vuoteen. No enhän minä vanhaa mese-osoitetta käyttänyt enää mihinkään, joten vanhentuihan se ja nyt en voi kirjautua Xbox.comiin, en voi säätää Dashboardilla gamertagini yhteystietoja enkä voi vaihtaa gamertagiin linkitettyä Windows Live ID:tä, koska sen on nyt jostain välttämättömästä syystä saatava yhteys vanhaan ID:hen, jota ei siis enää ole olemassa. Lisäksi tämä vaikuttaa myös siihen, etten voi muuttaa tätä gamertagiani Goldiksi. Näitä lukuunottamatta kaikki, siis ihan kaikki, Livessä toimii täydellisesti enkä ollut ennen tätä selkkausta edes huomannut asiaa. Jee jee. Ei noilla yhteystietojen muuttamisilla niin väliä, mutta miksi juuri tuon Silver->Gold palikan pitää olla riippuvainen Windows Live ID:stä... Ei viittis tehdä uuttakaan gamertagia, koska onhan tossa nyt joku vajaa 4000 gamerscorea kerättynä.

Katsotaan, mitä Xbox Support tähän sanoo. Eri palstoilla saman ongelman parissa painineet ovat kertoneet, ettei MS voi tehdä mitään asian eteen. What, ei voida muuttaa tietokannasta gamertagiin linkitettyä ID:tä? Varmaan sama apina suunnitellut tämän systeemin, joka keksi, että mese–osoitteiden tunnisteet olisi hyvä olla sähköpostiosoitteita. Ihmisethän eivät tunnetusti koskaan vaihda osoitteitaan.


« Viimeksi muokattu: 07.12.2008 12:11 kirjoittanut Joel-san »
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #148 : 07.12.2008 12:27 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Xbox supportissa on aika surkeita asiakaspalvelijoita, ainakin oli silloin vuosi sitten kun mulla on sinne viimeks ollu asiaa. Minkä helvetin takia sinne on pitänyt palkata jotain huonosti Suomea puhuvia ja ymmärtäviä ihmisiä. Yrität ensin selittää asiasi kuin kelle muulle tahansa. Luurin toisesta päästä tulevasta vastauksesta päätelleen tyyppi ei tajunnut sitten ollenkaan mitä tarkoitit. Seuraavaksi pohditaan hetki uudelleenmuotoillun kysymyksen parissa. Ja jos aspan mies/nainen nyt ymmärsi asian, ilmoittaa hän tehtävän mahdottomaksi. Silloin vuosi sitten puhelimeen vastasi kaksi eri tyyppiä. Itse soitin sinne niin kauan, että sain puhelimeen sen miespuolisen tyypin. Hän tuntui tietävän asioista paljon enemmän ja sai jotain aikaankin. Voi toki olla, että siellä on taas tyypit vaihtunu. Onnea matkaan vaan Joel. Pelkään pahoin, ettet saa apua ongelmaasi.

Ja en vihaa virolaisia, jos joku nyt sellaisen käsityksen sai.

E: No ei tosta tekstistä näköjään käynytkään ilmi, että virolaisia on langan toisessa päässä. No nytpä tiedätte.  :P


« Viimeksi muokattu: 07.12.2008 12:32 kirjoittanut Kabanossi »
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #149 : 07.12.2008 13:16 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili Tässä huumorilla höystetty tarina Xbox Liven asiakaspalvelusta. Josko Joelilla sujuis aspan kanssa vähän paremmin.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 13
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines