JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
En ymmärrä miksi jälleenmyyjät markkinoisivat näin. Konsolinetissä oli kaikki varattuina kun kävin omani hakemassa. Kampin Anttilassa oli eilen hyllyssä muutama Premium ja yksi Basic.
Joo tuskin jälleenmyyjät näin tekivätkään. Nintendo ja/tai maahantuojat ehkä. Vaikka se on tosia asia että kun tuote loppuu silloin ei tienata sitä mitä voisi, mutta jos tuote loppuu siitä saa lähes kuin puoli-ilmaiseksi markkinointi puhetta, kun konsoli on "Niin suosittu ja hyvä että se loppu kaupoista."
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Gba
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Enpä ite taida nähdä tarvetta ostaa sitä kun en omista Wii:tä ja PC sekä PS3 riittää minulle. Aivan turha ostos olisi minulle.
Miksi perustelet olla hankkimatta Wii U:ta sillä perustein ettet omista Wiitä?
Mitä nyt olen seurannut niin Wii:n pelit toimii WiiU:lla? Tällöin olisi jo muutenkin pelimateriaalia ja eritoten Nintendo pohjaa. Toki konsoli kiinnostaa ja otan vastaan jos ilmakseksi saisin. En kuitenkaan näe sitä tarpeelliseksi kun PC ja konsoleista PS3 riittää minulle ja saan niille tarvittavat asiat.
Miksi ostaisin uuden konsolin kalliilla kun jotakuinkin samat pelit julkaistaan, poikkeukset poislukien, yllämainituille alustoille. Hieno kosketusnäytöllinen kapula ei riitä.
My mind is full of fuck.
Eli sulla pitäisi olla Wii, jotta voisit ostaa WiiU:n, että olisi pelimateriaalia? Eikö se tuolla logiikalla olisi parempi, että sulla juuri ei olisi valmiiksi niitä Wiin pelejä, jotka olisit jo pelannut läpi.
Sitten toi, että konsolin pelit julkaistaan myös PS3:lla ja PC:llä, poislukien poikkeukset. No shit. Näinhän on myös PS3:n kohdalla - poislukien poikkeukset, PC:n kohdalla, poislukien poikkeukset. Et sä saa mitään Nintendon pelejä muille koneille.
En edes ymmärrä miksi keskustelet WiiU aiheessa, jos mikään Nintendon tuotos ei kiinnosta.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu