Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • WiiU!: 30.11.2012
Sivuja: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 ... 36
Tulostusversio
Aihe: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte  (Luettu 951285 kertaa)
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #330 : 02.12.2012 11:39 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Tätä menoa se automaattinen penistunnistus on todellisuutta. Sitte vähänki tattimaisemmat sienet karsitaan pois miiversestä. :D

Tää nettiselain muuten yllättävän toimiva, vaikka varmaan harvemmin tarvetta tulee.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #331 : 02.12.2012 14:12 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Tai sitten TK:n kaveri vaan painaa tuota Report Violation nappia? ;)
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #332 : 02.12.2012 14:22 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 703 Basaaripisteet: 2 Profiili Kyllä tää nyt jotain kertoo pelikonsolista tai sen pelivalikoimasta, kun ensimmäisten testien joukossa on että voiko sillä lähettää kyrvän kuvia kaverille :lol:


EDIT: Tai no, voihan se tietty kertoa jotain pelaajastakin  :)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #333 : 02.12.2012 14:30 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili
Kyllä tää nyt jotain kertoo pelikonsolista tai sen pelivalikoimasta, kun ensimmäisten testien joukossa on että voiko sillä lähettää kyrvän kuvia kaverille :lol:


EDIT: Tai no, voihan se tietty kertoa jotain pelaajastakin  :)
Edelleen ne pelit on siellä postissa matkalla tänne. Auta armias, jos en olisi ACIII:a hakenut...
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #334 : 02.12.2012 14:31 »
Edgeworth Jäsen Viestejä: 230 Basaaripisteet: 0 Profiili Eilen istuttiin iltaa poikien kesken ja muiden aktiviteettien ohessa tutustuttiin Nintendolandiin. Mario Chase, Luigi's Ghost Mansion ja Animal Crossing olivat illan suosikkeja, joihin upposi enemmän aikaa kuin Wii Sportsiin koskaan ikinä. Yksinpeleistä kokeiltiin F-Zeroa, joka sekin oli yllättävän hauskaa katseltavaa.

Lisäsin tuossa yöllä migen ja Snaken.


« Viimeksi muokattu: 02.12.2012 15:30 kirjoittanut Edgeworth »
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #335 : 02.12.2012 14:47 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili Mario chase ja New super mario bros U molemmat parasta taas vähään aikaan. Vaikka välillä saa ihmetellä Nintendon touhuja, niin kyllä siellä yhä osataan.
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #336 : 02.12.2012 15:08 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili
Täysin laillista ostaa peli ja palauttaa se sinetillä takaisin. Kaupan käytäntö ja kaupan käytännön mukaan mennään. Monet ostaa pelejä lahjaksi ja palauttaa ne joulun jälkeen kun tulikin kaksi kappaletta samaa peliä.

Täysin eriasia. Tuossa despiren tilanteessa kauppa ei saa "omaa" tuotettaan takaisin. Ei tuo rehellistä toimintaa missään tapauksella ole vaikka tuote onkin identtinen.
Noh, jokainen tekee miten parhaaksi näkee...

Itse WiiU:sta niin varsin mielenkiintoinen konsoli.
Enpä ite taida nähdä tarvetta ostaa sitä kun en omista Wii:tä ja PC sekä PS3 riittää minulle. Aivan turha ostos olisi minulle.
tallennettu
Re: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #337 : 02.12.2012 15:29 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Täysin laillista ostaa peli ja palauttaa se sinetillä takaisin. Kaupan käytäntö ja kaupan käytännön mukaan mennään. Monet ostaa pelejä lahjaksi ja palauttaa ne joulun jälkeen kun tulikin kaksi kappaletta samaa peliä.

Täysin eriasia. Tuossa despiren tilanteessa kauppa ei saa "omaa" tuotettaan takaisin. Ei tuo rehellistä toimintaa missään tapauksella ole vaikka tuote onkin identtinen.
Noh, jokainen tekee miten parhaaksi näkee...

Periaatteessa totta, että kauppa ei saa juuri sitä "omaa" tuotetaan takaisin, mutta liekö tuolla yhtään mitään väliä kun tuote on aivan identtinen joka suhteessa ja kukaan ei häviä yhtään mitään? Edelleenkin moraalisesti kenties hieman arveluttavaa, mutta varastamisesta olla aika helvetin kaukana.

Mites sitten kun jouluna saat kaksi samaa peliä/tuotetta lahjaksi ja ne menee vahingossa sekaisin? Sulla on vain 50% todennäköisyys palauttaa se oikea tuote siihen oikeaan liikkeeseen, mistä se on ostettu. Muuten menee vissiin varastamiseksi?  :rollaus:


« Viimeksi muokattu: 02.12.2012 15:35 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Re: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #338 : 02.12.2012 15:55 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili
Täysin laillista ostaa peli ja palauttaa se sinetillä takaisin. Kaupan käytäntö ja kaupan käytännön mukaan mennään. Monet ostaa pelejä lahjaksi ja palauttaa ne joulun jälkeen kun tulikin kaksi kappaletta samaa peliä.

Täysin eriasia. Tuossa despiren tilanteessa kauppa ei saa "omaa" tuotettaan takaisin. Ei tuo rehellistä toimintaa missään tapauksella ole vaikka tuote onkin identtinen.
Noh, jokainen tekee miten parhaaksi näkee...

Periaatteessa totta, että kauppa ei saa juuri sitä "omaa" tuotetaan takaisin, mutta liekö tuolla yhtään mitään väliä kun tuote on aivan identtinen joka suhteessa ja kukaan ei häviä yhtään mitään? Edelleenkin moraalisesti kenties hieman arveluttavaa, mutta varastamisesta olla aika helvetin kaukana.

Mites sitten kun jouluna saat kaksi samaa peliä/tuotetta lahjaksi ja ne menee vahingossa sekaisin? Sulla on vain 50% todennäköisyys palauttaa se oikea tuote siihen oikeaan liikkeeseen, mistä se on ostettu. Muuten menee vissiin varastamiseksi?  :rollaus:

En viitti lähtee tuolle linjalle.
Varastaminen oli ehkä hieman voimakas ja vertauskuvallinen heitto. Periaatteessa näpistyskin on näpistys jos tuote kulkeutuu vahingossa kassalinjan yli ja vaikka maksaisit sen heti.
Sitäpaitsi kaikki liikkeet eivät ota vastaan noita tuotteita jos ne ei ole siinä sinettipussissa. Eikös esim. Anttilalla ole niissä omat tunnukset tjsp.
Niin kauan aikaa kun sinetissä saanut tuotteen.
tallennettu
Re: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #339 : 02.12.2012 16:03 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Riippuu tietysti kaupan omasta linjauksesta, että miten ottavat palautukset vastaan. Esimerkiksi Citymarketin sivuilla lukee selvästi pelien ja elokuvien kohdalla, että pitää olla sinettipussisa. Prisman sivuilla puhutaan vain myyntikelpoisesta ja käyttämättömästä. Lienee tietysti jokaisen tätä kikkaa yrittävän omalla vastuulla, että selvittää nämä käytännöt etukäteen.
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #340 : 02.12.2012 16:38 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Enpä ite taida nähdä tarvetta ostaa sitä kun en omista Wii:tä ja PC sekä PS3 riittää minulle. Aivan turha ostos olisi minulle.
Miksi perustelet olla hankkimatta Wii U:ta sillä perustein ettet omista Wiitä?
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #341 : 02.12.2012 16:50 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 703 Basaaripisteet: 2 Profiili Käväsin tuossa Keravan Citymarketissa ja kaksi WiiU Premium pakettia näytti olevan. Pelejä oli vaikka muille jakaa ja valikoimaakin riitti. Taisi olla enemmän markkinointi kikka että WiiU loppuu kesken. Mielenkiinnolla odottelen löytyykö laitteita vielä joulun jälkeen.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #342 : 02.12.2012 16:57 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Käväsin tuossa Keravan Citymarketissa ja kaksi WiiU Premium pakettia näytti olevan. Pelejä oli vaikka muille jakaa ja valikoimaakin riitti. Taisi olla enemmän markkinointi kikka että WiiU loppuu kesken. Mielenkiinnolla odottelen löytyykö laitteita vielä joulun jälkeen.
En ymmärrä miksi jälleenmyyjät markkinoisivat näin. Konsolinetissä oli kaikki varattuina kun kävin omani hakemassa. Kampin Anttilassa oli eilen hyllyssä muutama Premium ja yksi Basic.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #343 : 02.12.2012 18:36 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 703 Basaaripisteet: 2 Profiili
En ymmärrä miksi jälleenmyyjät markkinoisivat näin. Konsolinetissä oli kaikki varattuina kun kävin omani hakemassa. Kampin Anttilassa oli eilen hyllyssä muutama Premium ja yksi Basic.

Joo tuskin jälleenmyyjät näin tekivätkään. Nintendo ja/tai maahantuojat ehkä. Vaikka se on tosia asia että kun tuote loppuu silloin ei tienata sitä mitä voisi, mutta jos tuote loppuu siitä saa lähes kuin puoli-ilmaiseksi markkinointi puhetta, kun konsoli on "Niin suosittu ja hyvä että se loppu kaupoista."
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #344 : 02.12.2012 18:44 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili
Enpä ite taida nähdä tarvetta ostaa sitä kun en omista Wii:tä ja PC sekä PS3 riittää minulle. Aivan turha ostos olisi minulle.
Miksi perustelet olla hankkimatta Wii U:ta sillä perustein ettet omista Wiitä?

Mitä nyt olen seurannut niin Wii:n pelit toimii WiiU:lla? Tällöin olisi jo muutenkin pelimateriaalia ja eritoten Nintendo pohjaa. Toki konsoli kiinnostaa ja otan vastaan jos ilmakseksi saisin. En kuitenkaan näe sitä tarpeelliseksi kun PC ja konsoleista PS3 riittää minulle ja saan niille tarvittavat asiat.
Miksi ostaisin uuden konsolin kalliilla kun jotakuinkin samat pelit julkaistaan, poikkeukset poislukien, yllämainituille alustoille. Hieno kosketusnäytöllinen kapula ei riitä.
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #345 : 02.12.2012 18:52 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 916 Basaaripisteet: 0 Profiili
Enpä ite taida nähdä tarvetta ostaa sitä kun en omista Wii:tä ja PC sekä PS3 riittää minulle. Aivan turha ostos olisi minulle.
Miksi perustelet olla hankkimatta Wii U:ta sillä perustein ettet omista Wiitä?

Mitä nyt olen seurannut niin Wii:n pelit toimii WiiU:lla? Tällöin olisi jo muutenkin pelimateriaalia ja eritoten Nintendo pohjaa. Toki konsoli kiinnostaa ja otan vastaan jos ilmakseksi saisin. En kuitenkaan näe sitä tarpeelliseksi kun PC ja konsoleista PS3 riittää minulle ja saan niille tarvittavat asiat.
Miksi ostaisin uuden konsolin kalliilla kun jotakuinkin samat pelit julkaistaan, poikkeukset poislukien, yllämainituille alustoille. Hieno kosketusnäytöllinen kapula ei riitä.

My mind is full of fuck.

Eli sulla pitäisi olla Wii, jotta voisit ostaa WiiU:n, että olisi pelimateriaalia? Eikö se tuolla logiikalla olisi parempi, että sulla juuri ei olisi valmiiksi niitä Wiin pelejä, jotka olisit jo pelannut läpi.

Sitten toi, että konsolin pelit julkaistaan myös PS3:lla ja PC:llä, poislukien poikkeukset. No shit. Näinhän on myös PS3:n kohdalla - poislukien poikkeukset, PC:n kohdalla, poislukien poikkeukset. Et sä saa mitään Nintendon pelejä muille koneille.

En edes ymmärrä miksi keskustelet WiiU aiheessa, jos mikään Nintendon tuotos ei kiinnosta.  :)
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #346 : 02.12.2012 19:05 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili
My mind is full of fuck.

Eli sulla pitäisi olla Wii, jotta voisit ostaa WiiU:n, että olisi pelimateriaalia? Eikö se tuolla logiikalla olisi parempi, että sulla juuri ei olisi valmiiksi niitä Wiin pelejä, jotka olisit jo pelannut läpi.

Sitten toi, että konsolin pelit julkaistaan myös PS3:lla ja PC:llä, poislukien poikkeukset. No shit. Näinhän on myös PS3:n kohdalla - poislukien poikkeukset, PC:n kohdalla, poislukien poikkeukset. Et sä saa mitään Nintendon pelejä muille koneille.

En edes ymmärrä miksi keskustelet WiiU aiheessa, jos mikään Nintendon tuotos ei kiinnosta.  :)

Missähän vaiheessa olen sanonut, että mikään Nintendon tuotos ei kiinnosta? Juuri viimeisimmässä viestissä kirjotin, että konsoli kiinnostaa. En kuitenkaan rahaa sen ostoon pistäisi. Vähän tarkkuutta ;)

Kyllä Wii:n ja muutamien pelien omistaminen auttaisi siihen, että päivittäisin konsolin tähän WiiU:hun. Tuskin minä nyt hirveästi sillä Wii:llä pelaisin niitä Wiin pelejä jos voin pelata niitä myös WiiU:lla.

En myöskään ole sanonut, että Nintendon yksinoikeus pelit kiinnostaisivat minua juurikaan. Toki jotain klassikoita voisi pelata, mutta en tiedä yhtään Nintendon yksinoikeus peliä jonka takia ostaisin konsolin. Toki ei niitä taida olla muillakaan alustoilla. Joten en edelleenkään näe syytä ostaa konsolia ja pistää rahaa siihen jos/kun mulla on mahdollisuus ostaa se peli Ps3 tai joskus jopa PC.


« Viimeksi muokattu: 02.12.2012 20:32 kirjoittanut Wyrkk »
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #347 : 02.12.2012 20:14 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 779 Basaaripisteet: 6 Profiili Siis en tajua mitään tuon Wyrkkin kirjoituksista vieläkään. >_>



Mutta asiasta toiseen. Kävin nappaamassa Zombi U:n ja voi hittolainen minkä virheen olisin tehnyt, jos en olisi ostanut. Jälleen kerran arvostelijoihin ei ole minkäänlaista luottamista. Ilmeisesti pelin olisi pitänyt olla nopeatempoista räiskintää, jossa save-pointteja on viiden sekunnin välein. Onneksi kuuntelin eri foorumeiden tyyppien kehuja ja suositteluja pelistä.

Pelihän on erinomaista selviytymiskauhua, eikä näitä tosiaan ole liikaa olemassa. Vähän kuin 3D-versio vanhoista Resident Evileistä. Ammukset lopussa jatkuvasti, kaikkia ei vihuja ei kannata tappaa, rajallinen inventaario ja aavistuksen kömpelö ohjattavuus jne. Äänimaailma ja tunnelma ei tästä paljoa parane. Jännää kuulla Nintendon koneesta pakkaamatonta pcm-ääntä, kun Wiin paskassa sai tyytyä Dolby pro logic II:neen, joka on käytännössä stereo-ääntä emuloituna tilaääniksi. Tämä peli janoaa äänentoistojärjestelmää tai vähintään hyviä kuulokkeita. Pienellä putkitelkkarilla päivänvalossa pelatessa pelin voimasta katoaa 80%.

Nähtäväksi jää, miten peli kantaa loppuun saakka, mutta toistaiseksi Wii U:n paras peli.


« Viimeksi muokattu: 02.12.2012 20:24 kirjoittanut MasterTK »
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #348 : 02.12.2012 20:25 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili
Siis en tajua mitään tuon Wyrkkin kirjoituksista vieläkään. >_>

Ja minä en ymmärrä mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? Eipä tuolla ole väliä. :)
Tiivistelmä -kuitenkin- ranskalaisittain:

-Nintendo kiinnostaa
-En kuitenkaan näe tarvetta ostaa konsolia
-Saan pelini muille alustoille (jotka minulla jo on), joten voin ostaa pelini niille alustoille.
-En näe yhtään Nintendon yksinoikeuspeliä, jonka takia ostaisin WiiU.

Ei se oo niin vaikeeta. :) Mun puolesta voidaan jatkaa elämää.


« Viimeksi muokattu: 02.12.2012 20:32 kirjoittanut Wyrkk »
tallennettu
Re: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #349 : 02.12.2012 20:32 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Ei ole ennestään Wiitä -> Ei pelejä tai muita romppeita. Lisäksi Wiin pelit ei ilmeisesti niin paljoa kiinnosta.
PS3 ja PC löytyy -> 90% 3rd party peleistä tulee siis pelattua, todennäköisesti paremmilla grafiikoilla ym.
Wii HD:n yksinoikeuspelit ei kiinnosta niin paljoa, että konsolista jaksaisi maksaa ylihintaa.

Eikös se jotakuinkin noin mennyt Wyrkk?

E: Äh olin hidas.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #350 : 02.12.2012 20:34 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ei ole ennestään Wiitä -> Ei pelejä tai muita romppeita. Lisäksi Wiin pelit ei ilmeisesti niin paljoa kiinnosta.
PS3 ja PC löytyy -> 90% 3rd party peleistä tulee siis pelattua, todennäköisesti paremmilla grafiikoilla ym.
Wii HD:n yksinoikeuspelit ei kiinnosta niin paljoa, että konsolista jaksaisi maksaa ylihintaa.

Eikös se jotakuinkin noin mennyt Wyrkk?

E: Äh olin hidas.

Tuossapa kiteytyi hyvin tuo Wii ja se peli yhteys.
Aikasemmassa sitten muut kun kerta 'mitään' ei tajuttu.
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #351 : 02.12.2012 20:35 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 779 Basaaripisteet: 6 Profiili No ensin luin jostain yläpuolelta viestistä että ps3 ja pc riittää sille ja sitten luin toisesta viestistä ettei sillä ole koko Ps3:sta, eli ostaa sen jos jotakin on ostamassa.

EDIT: wyrkki editoi omaa viestiään jälkeenpäin. Se oli varmasti pitkin poikin persettä ennen sitä, tai sitten luin käsittämättömän väärin. >_>
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #352 : 02.12.2012 20:47 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili
No ensin luin jostain yläpuolelta viestistä että ps3 ja pc riittää sille ja sitten luin toisesta viestistä ettei sillä ole koko Ps3:sta, eli ostaa sen jos jotakin on ostamassa.

EDIT: wyrkki editoi omaa viestiään jälkeenpäin. Se oli varmasti pitkin poikin persettä ennen sitä, tai sitten luin käsittämättömän väärin. >_>

Miksi haukut toisia (tekstiä) oman virheesi takia. Lisäsin viimeiselle riville sanan "peli". Muuten en koskenut koko tekstiin eli luit "päin persettä". :D
Ja kyllä mulla Ps3 on ollut ihan julkaisupäivästä asti :)
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #353 : 02.12.2012 20:52 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 779 Basaaripisteet: 6 Profiili Se yksi puuttuva sana oli riitti aiheuttamaan koko sekaannuksen, kun tarpeeksi nopeasti luki viestejä, sillä kyllähän tuo lause on aika päin persettä.

Joten en edelleenkään näe syytä ostaa konsolia ja pistää rahaa siihen jos/kun mulla on mahdollisuus ostaa se Ps3 tai joskus jopa PC.

Mutta joo - ihan sama. Ei niin tärkeä juttu.
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #354 : 02.12.2012 20:58 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili
Se yksi puuttuva sana oli riitti aiheuttamaan koko sekaannuksen, kun tarpeeksi nopeasti luki viestejä.

Joten en edelleenkään näe syytä ostaa konsolia ja pistää rahaa siihen jos/kun mulla on mahdollisuus ostaa se Ps3 tai joskus jopa PC.

Mutta joo - ihan sama. Ei niin tärkeä juttu.

Joo, mutta puhe jutussa oli kuitenkin peleissä koko kappaleen ajan, joten olisi tyhmää hypätä kesken kappaleen toiseen aiheeseen. Totta kuitenkin, että lause oli huono ja pystyi tulkitsemaan tuolla tavoin.
Tosiaan eipä tuolla ole väliä, elämä jatkuu.
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #355 : 02.12.2012 21:45 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili Omistan Wiin, joten kai se on tämä Wiiuki hommattava, jotta pääsen pelaamaan sillä Wiin pelejä.
Kokoelma
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #356 : 02.12.2012 23:47 »
Sakaali Jäsen Viestejä: 94 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Lisäilin threadissa mainitut ID:t kavereiksi, meikän ID on Sakaali.

Nintendo Landia tuli viikonloppuna pelailtua aika paljon, on kyllä loistavaa viihdettä kun porukalla pelaa!
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #357 : 03.12.2012 19:05 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Mitäs mieltä muuten Epi on Wii U:sta? Mikä nimimerkki sulla on?


Huomasin tuossa muuten että Friend Listin kautta laitettu 'Register Friend' toimii vähän eri tavalla kuin Miiversen kautta laitettu kaverikutsu. Ensin mainittu ei näy vastapuolella ilmeisesti mitenkään, vaan kummankin pitää hieman kaverikoodien tapaan lisätä toisensa. Kaverikutsut taas näkyvät Miiversen notifikaatioissa. Mikähän ihme tässäkin on ollut ideana. Muutenkin olisivat hyvin voineet sulauttaa koko kaveritoiminnon Miiverseen.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #358 : 03.12.2012 19:15 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Mitäs mieltä muuten Epi on Wii U:sta? Mikä nimimerkki sulla on?

Mä en ole hakenut sitä vielä postista  ;D

Sain päähäni säästää koneen joululahjaksi itselle ja avata sen vasta jouluaattona, ainakin yhdessä Mario U:n kanssa. Uusi 2D-Mario ja joulu, siinä aika maaginen yhdistelmä, ainakin itselleni.  :)

Haen koneen postista tyyliin viimeisenä säilytyspäivänä ja sitten kääräisen pakettiin. Pystynkö tähän vai murrunko joku päivä ennen joulua täysin? En tiedä!
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #359 : 03.12.2012 19:19 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Hae nyt se ennen sitä viimeistä päivää pois. Katkaiset kuitenkin jalkasi tai saat veriripulin tai jotain vastaavaa, et pääse hakemaan sitä ja kone menee menojaan :P



tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 ... 36
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines