Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • WiiU!: 30.11.2012
Sivuja: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 ... 36
Tulostusversio
Aihe: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte  (Luettu 951263 kertaa)
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #300 : 30.11.2012 18:20 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 777 Basaaripisteet: 6 Profiili Lisäsin tetsuoFinin. Meikän ID on MasterTK.

On muuten kermaa, että ohjaimen näytöllä voi pelata sängyssä tuota Mariota.
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #301 : 30.11.2012 18:40 »
tetsuo ...I think. Jäsen Viestejä: 369 Basaaripisteet: 2 Profiili On muuten yllättävän nopea tuo WiiUn nettiselain. Youtube app kannattaa nakata heti alkuun pois, selaimen kautta tube toimii nopeammin kun (Ainakin minun) kotikoneella. Blops kakkosen tuetuissa ohjaimissa näytti olevan Wii Classic controller, ilmeisesti toimii sittenkin nämä Wiin classicit WiiU:n peleissä? Pitää vielä testailla tämä kuhan töistä pääsen. Yöllä tarkempaan testiin Blops, otetaan kaverin kanssa ainakin tuota zombie pelimuotoa alkuun ja sitten kontrollien tottumisen jälkeen ihan kunnon multiplayer häsmäkkää. Wiimote+nuncha combolla mennään. Pitää TK:kin lisäillä listoille.
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #302 : 30.11.2012 21:56 »
Edgeworth Jäsen Viestejä: 230 Basaaripisteet: 0 Profiili Vähän alkaa näyttää siltä että jää Miiversen penikset tältä illalta väliin. Update ei suostu lataamaan ei niin millään ja valittaa error 108-0144:sta, joka ilmeisesti meinaa että serverit on tukossa. Kellään muulla samaa ongelmaa?
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #303 : 30.11.2012 22:06 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 777 Basaaripisteet: 6 Profiili Minulla ainakin latautui kaikki suhteellisen nopeasti.

Nyt on tullut enemmän tuota Mariota hakattua. Aivan helkkarin hyvä peli. Challenge mode ja muut moninpelikikkailut ovat uskomattoman hajottavaa settiä. Vaimon kanssa tuli naurettua katketakseen, kun aina (se tyri)ttiin. Ja tuo Miiversen intergrointi peleihin on hyvä idea, jota varmasti tullaan matkimaan muillakin konsoleilla. Nyt vaan vähän päivittelevät sitä nopeammaksi, koska välillä valikot latautuvat typerän hitaasti.

Yleisesti ottaen koko laitteesta paremmat fiilikset kuin Wiistä ikinä.
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #304 : 30.11.2012 22:40 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili Niinhän siinä kävi, että minulla on Wii U, muttei muita pelejä kuin Nintendo Land. Ei napsahtanut mitään Ahvenanmaan tilauksista tänään kotiin :D

Nintendo Landiäkään ei juuri yksin huvita pelata, kun suurin osa peleistä on moninpeleiksi tarkoitettu.

Mutta älyttömän hyvinhän Wii U toimii. Ohjaimen näyttö on kirkkaasti odotuksia parempi. En oikein tajua miksi tätä näyttöä on niin paljon parjattu. Pelit näytöltä näyttävät äärimmäisen hyviltä.

FIFA 13:n demon latasin. Ärsyttää, että kun jotain on ladannut, täytyy se itse käydä sitten installoimassa. Laite ei osaa tuota automaattisesti.

Kovasti houkuttaisi mennä pelikauppaan hakemaan ZombiU huomenna, saattaa kyllä hyvin olla, että menenkin.

Ohjaimen akku kyllä hurahtaa tyhjäksi huippunopeasti  :lol:
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #305 : 01.12.2012 09:51 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Juu itse vietän seuraavat pari viikkoa tyhjillä kämpillä patjan ja PC'n kanssa, niin en tosiaan voi hommata Wii U'ta. Vähän harmittaa, sillä launchi on aina launchi, mutta toisaalta hype kun menee ohi, niin tiedän, etten todennäköisesti edes muista koko konsolia ennen ensimmäistä killeripeliä.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #306 : 01.12.2012 11:11 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili
Juu itse vietän seuraavat pari viikkoa tyhjillä kämpillä patjan ja PC'n kanssa, niin en tosiaan voi hommata Wii U'ta. Vähän harmittaa, sillä launchi on aina launchi, mutta toisaalta hype kun menee ohi, niin tiedän, etten todennäköisesti edes muista koko konsolia ennen ensimmäistä killeripeliä.
Kyl. Alkuhypen takia tulee usein ostettua, mutta onhan tämä julkaisupeleiltään sitä tasoa, että hyvin ehtii katsastaa vaikka puolen vuoden päästä uudelleen.
tallennettu
Re: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #307 : 01.12.2012 11:36 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Pieni pro tip näille, ketkä vielä odottavat pelejään Ahvenanmaalta. Jos haluatte oikeasti päästä jo esim. tänään pelaamaan, niin käykää hakemassa ne pelit jostain läheisestä isosta kaupasta (esim. Prisma/Cittari), missä on tuotteilla 14pv palautusoikeus. Sitten kun ne Ahvenanmaan pelit viimein tulee ensi viikolla, niin käytte palauttamassa ne sinne Prismaan avaamattomana ja saatte sen 69,95€ vai paljon maksaakaan takaisin. Eli pidätte ne täyshintaiset Prismasta ostetut pelit ja palautatte sinne ne verottomat kappaleet ja saatte rahat takaisin. Ihan saman näköisiähän ne on.

Itse olen tehnyt näin ainakin kerran, kun jäi Witcher 2 tulematta perjantaina..


« Viimeksi muokattu: 01.12.2012 11:46 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Re: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #308 : 01.12.2012 12:57 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili
Pieni pro tip näille, ketkä vielä odottavat pelejään Ahvenanmaalta. Jos haluatte oikeasti päästä jo esim. tänään pelaamaan, niin käykää hakemassa ne pelit jostain läheisestä isosta kaupasta (esim. Prisma/Cittari), missä on tuotteilla 14pv palautusoikeus. Sitten kun ne Ahvenanmaan pelit viimein tulee ensi viikolla, niin käytte palauttamassa ne sinne Prismaan avaamattomana ja saatte sen 69,95€ vai paljon maksaakaan takaisin. Eli pidätte ne täyshintaiset Prismasta ostetut pelit ja palautatte sinne ne verottomat kappaleet ja saatte rahat takaisin. Ihan saman näköisiähän ne on.

Itse olen tehnyt näin ainakin kerran, kun jäi Witcher 2 tulematta perjantaina..
Ei mulla ole pokkaa tehdä tuollaista :D
tallennettu
Re: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #309 : 01.12.2012 13:44 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Pieni pro tip näille, ketkä vielä odottavat pelejään Ahvenanmaalta. Jos haluatte oikeasti päästä jo esim. tänään pelaamaan, niin käykää hakemassa ne pelit jostain läheisestä isosta kaupasta (esim. Prisma/Cittari), missä on tuotteilla 14pv palautusoikeus. Sitten kun ne Ahvenanmaan pelit viimein tulee ensi viikolla, niin käytte palauttamassa ne sinne Prismaan avaamattomana ja saatte sen 69,95€ vai paljon maksaakaan takaisin. Eli pidätte ne täyshintaiset Prismasta ostetut pelit ja palautatte sinne ne verottomat kappaleet ja saatte rahat takaisin. Ihan saman näköisiähän ne on.

Itse olen tehnyt näin ainakin kerran, kun jäi Witcher 2 tulematta perjantaina..
Ei mulla ole pokkaa tehdä tuollaista :D

Nythän on vielä se paras vuodenaika tehdä näin, kun voi vaan sanoa että ei ollutkaan oikea joululahja tms  ;D

Tosin Citymarketin sivuilla lukee kyllä näköjään näin:
Lainaus
sinetöimättömät elokuvat, CD-levyt, konsoli- ja PC-pelit

En tiedä tarkoittaako tuo "sinetöimättömät" muoveissa olevia vai pitääkö siinä olla se sinettipussi.. Prisman sivuilla puhutaan vain käyttämättömästä ja myyntikelpoisesta tuotteesta.


« Viimeksi muokattu: 01.12.2012 22:48 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #310 : 01.12.2012 14:21 »
Edgeworth Jäsen Viestejä: 230 Basaaripisteet: 0 Profiili Itse en ole tuolla lailla sikaillut, mutta rohkaisin paria kaveria tekemään niin Borderlands 2:n ilmestymisen aikoihin ja hyvin toimi.

Sain Wii U:n updatettua ja leikin juuri tavaralla mitä nyt löytyy. Lisäsin tetsuon ja MasterTK:n listoille. Oma ID on sama kuin XBL:n Gamertag, Jaakkosakari.
tallennettu
Re: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #311 : 01.12.2012 14:31 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Itse en ole tuolla lailla sikaillut...

Sitä on valmiina vaikka mihin, kun se perjantai-illan ratoksi hankittu peli jääkin tulematta ja pitäisi muka odottaa maanantaihin asti ;)
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #312 : 01.12.2012 14:57 »
tetsuo ...I think. Jäsen Viestejä: 369 Basaaripisteet: 2 Profiili Käytin tuota lähikauppakikkaa. Marion kävin ostamassa, kavereilla ei aavistustakaan tästä. Saahaanpahan rauhassa testailla Nintendoland läpi ennen päänumeroa.
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #313 : 01.12.2012 15:48 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Nyt on Nintendon uusi pikkumusta hyllyssä.

Ei jumalauta tätä system updatea. :D
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #314 : 01.12.2012 15:50 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili Kävin ostamassa Assassin's Creed 3:n. Olin HYVIN lähellä napata ZombiU:n, oli peli jo kädessä, mutta nössähdin sitten turvalliseen ratkaisuun. Nyt on sitten jotain pelattavaa ensi viikkoa odotellessa. Sieltä sitä sitten tuleekin, kun napsahtaa Black Ops 2, Mario U ja XO:lle vielä Far Cry 3.

Kyllä ainakin Wii U:lle on nyt tullut hankittua tuota pelattavaa aika paljon. Ei haittaa, vaikkei laitteelle tulisi mitään ostamisen arvoista puoleen vuoteen.

Btw. ainakin Citymarketeista löytyy Wii U -konsoleita vielä reilusti. Oman lähi Cittarini hyllystä löytyi vielä kymmenkunta Wii U:ta. Laitepulasta ei siis ainakaan voida vakavasti puhua, kun vehkeitä on hyllyt pullollaan.
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #315 : 01.12.2012 20:00 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili Premiumia vai Basiccia?
tallennettu
Vs: Re: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #316 : 01.12.2012 20:07 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili
Pieni pro tip näille, ketkä vielä odottavat pelejään Ahvenanmaalta. Jos haluatte oikeasti päästä jo esim. tänään pelaamaan, niin käykää hakemassa ne pelit jostain läheisestä isosta kaupasta (esim. Prisma/Cittari), missä on tuotteilla 14pv palautusoikeus. Sitten kun ne Ahvenanmaan pelit viimein tulee ensi viikolla, niin käytte palauttamassa ne sinne Prismaan avaamattomana ja saatte sen 69,95€ vai paljon maksaakaan takaisin. Eli pidätte ne täyshintaiset Prismasta ostetut pelit ja palautatte sinne ne verottomat kappaleet ja saatte rahat takaisin. Ihan saman näköisiähän ne on.

Itse olen tehnyt näin ainakin kerran, kun jäi Witcher 2 tulematta perjantaina..

Mun mielestä tuo on varastamista.
Ja ei mun omatunto anna tehdä tuollaista. Huh.
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #317 : 01.12.2012 20:10 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili
Premiumia vai Basiccia?
Premiumia.
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #318 : 01.12.2012 20:10 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 777 Basaaripisteet: 6 Profiili
Premiumia vai Basiccia?

Ei kai Euroopassa pitäisi mitään suurempia puutteita olla laitteista?  Ainakaan Suomessa, jossa 99% peliostoksista on Simsiä ja NHL:ää. Varmaan joistakin kaupoista löytyy vielä yksittäisiä kappaleita. Ainakin Tampereen Koivistonkylän Prismassa oli vielä eilen illalla pari premiumia ja pari normaalia. Muista Prismoista on vissiin myyty jo loppuun.
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #319 : 01.12.2012 20:40 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Nintendo Network ID: miggeFIN
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #320 : 01.12.2012 21:10 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili Mä oon SnakeFIN
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #321 : 01.12.2012 21:40 »
Noppa yarr Jäsen Viestejä: 270 Basaaripisteet: 0 Profiili Nintendolandista olen katsellut tubesta pelivideoita ja ei perhana se näyttää hauskalta. Tekisi niin mieli pelata noita minipelejä kavereiden kanssa. Köyhänä opiskelijana ei vain ole varaa. Ei kyllä kaveritkaan koskaan käy kylässä. :(
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #322 : 01.12.2012 22:42 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 777 Basaaripisteet: 6 Profiili
Ei kyllä kaveritkaan koskaan käy kylässä. :(

Hienoja kavereita sulla!


Tuli ladattua just Trine 2 kun en koskaan ole kyseistä peliä pelannut. Huomenna pitää varmaan kokeilla kepillä jäätä ja hakea Prismasta Zombi U.
tallennettu
Re: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #323 : 01.12.2012 22:53 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Pieni pro tip näille, ketkä vielä odottavat pelejään Ahvenanmaalta. Jos haluatte oikeasti päästä jo esim. tänään pelaamaan, niin käykää hakemassa ne pelit jostain läheisestä isosta kaupasta (esim. Prisma/Cittari), missä on tuotteilla 14pv palautusoikeus. Sitten kun ne Ahvenanmaan pelit viimein tulee ensi viikolla, niin käytte palauttamassa ne sinne Prismaan avaamattomana ja saatte sen 69,95€ vai paljon maksaakaan takaisin. Eli pidätte ne täyshintaiset Prismasta ostetut pelit ja palautatte sinne ne verottomat kappaleet ja saatte rahat takaisin. Ihan saman näköisiähän ne on.

Itse olen tehnyt näin ainakin kerran, kun jäi Witcher 2 tulematta perjantaina..

Mun mielestä tuo on varastamista.
Ja ei mun omatunto anna tehdä tuollaista. Huh.

Ööh wat? Missähän mielessä tuo on varastamista?

Pelit ovat täysin identtisiä ja se sieltä postista tuleva on täysin uudenveroinen kappale. Yksikään osapuoli ei kärsi rahallista vahinkoa. Ainoastaan pelaaja pääsee pelaamaan sitä kauan odotettua peliä silloin kun oli tarkoituskin. Ja eiköhän se sun palauttama peli sieltä Prismasta aika pian lähde jonkun tyytyväisen asiakkaan kyytiin kuitenkin. Ei jää mihinkään hyllyyn pölyttymään todellakaan. Siis onhan tuo periaatteessa moraalisesti vähän arveluttavaa, mutta varastamiseksi kutsuminen on aikamoista ylireagointia. Eikä hirveästi varmaan siellä Prisman sikariportaassa itketä, kun joku tekee sen yhden kerran näin. Sen takia sanoinkin, että "isosta kaupasta", niin ei ainakaan tarvitse oman tunnon tuskista kärsiä.
 
Ajattelin nyt kuitenkin kertoa, että näinkin voi hätätapauksessa tehdä, kun porukka täällä itkee että pääsee pelaamaan Mariota uudella konsolilla vasta maanantaina. Ei ole nimittäin todellakaan kivaa.
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #324 : 01.12.2012 23:00 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 916 Basaaripisteet: 0 Profiili Täysin laillista ostaa peli ja palauttaa se sinetillä takaisin. Kaupan käytäntö ja kaupan käytännön mukaan mennään. Monet ostaa pelejä lahjaksi ja palauttaa ne joulun jälkeen kun tulikin kaksi kappaletta samaa peliä.

You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #325 : 01.12.2012 23:20 »
tetsuo ...I think. Jäsen Viestejä: 369 Basaaripisteet: 2 Profiili Aika makeat sessiot Nintendolandia ja Marioo takana viidellä pelaajalla. Nintendolandin kaikkia pelejä ei edes keretty kokeilla, jäätiin siihen Animal Crossing peliin koukkuun melkein kahdeksi tunniksi, gamepad siirtyi pelaajalta toiselle eikä siihen meinannut mitenkään kyllästyä. Marioo melkein 2 maailma tykitettiin ja olihan tuo mielettömän siistiä vetää taas porukassa pitkästä aikaa vanhan kunnon tasoloikkaa. Tyytyväinen oon kyllä julkaisupelivalikoimaan, pitää varmaan se ZombieU itekin kopasta jossain vaiheessa kuhan näitä on saanut pelailtua. Kaatuilua ei ole tapahtunut (vielä) kertaakaan, mitä oon kuullut tapahtuvan varsinkin Nintendolandin tapauksessa.

// Lisäilin Snaken ja migen
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #326 : 02.12.2012 02:47 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 777 Basaaripisteet: 6 Profiili Siis tuo Miiverse on puolueellinen kuin perse. Meikä ihan rehellisen "opettele pelaamaan" -tekstin lähetän kaverille sellaisen ihan normaalin kuvan keran, niin se poistetaan välittömästi ja saan varoituksen. Lisäksi profiilissa ei saa näköjään lukea edes "valkoihoiset - nöyryytetty ja alistettu kansa" Sain siitäkin varoituksen.

No ei se siinä mitään, mutta sneikki sitten tuikkaa meikälle ihan pokkana tällaisen:



Ja läpi tulee surutta. Ehkä tuo "sieni"-teksti naamioi tuon niin hyvin, että meni sensuurista läpi.
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #327 : 02.12.2012 09:08 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Nallekarkit ja mitäs muita näitä oli.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #328 : 02.12.2012 10:12 »
tetsuo ...I think. Jäsen Viestejä: 369 Basaaripisteet: 2 Profiili Joo kyllä sieltä viestejä saa läpi ilman mitään varoituksia.

tallennettu
Vs: WiiU | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #329 : 02.12.2012 10:49 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili
Siis tuo Miiverse on puolueellinen kuin perse. Meikä ihan rehellisen "opettele pelaamaan" -tekstin lähetän kaverille sellaisen ihan normaalin kuvan keran, niin se poistetaan välittömästi ja saan varoituksen. Lisäksi profiilissa ei saa näköjään lukea edes "valkoihoiset - nöyryytetty ja alistettu kansa" Sain siitäkin varoituksen.

No ei se siinä mitään, mutta sneikki sitten tuikkaa meikälle ihan pokkana tällaisen:



Ja läpi tulee surutta. Ehkä tuo "sieni"-teksti naamioi tuon niin hyvin, että meni sensuurista läpi.
:lol:  ;D  :lol:  ;D  :o  :)  ;D  :lol:
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 ... 36
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines