Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • WiiU!: 30.11.2012
Sivuja: 1 ... 30 31 32 33 34 [35] 36
Tulostusversio
Aihe: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte  (Luettu 951079 kertaa)
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1020 : 07.03.2016 10:19 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Mielipiteet pelistä osuvat näköjään laajasti paskaa-parhautta -arvosteluasteikon molempiin päihin, ja johonkin sinne väliinkin. Itsehän olen täysi Zelda-nyyppä, joten nämä uusintajulkaisut ovat hyvä tapa päästä sarjaan sisään. Wind Waker HD:n pelasin läpi viime vuonna ja tykkäsin! TPHD on tulossa Limited Editionina postissa tällä viikolla ja ihan avoimin mielin lähden tätäkin kokeilemaan, ja tarkoitus olisi läpäistäkin. Kestää se sitten kuukauden tai vuoden.

Mutta mitä sen jälkeen. 3DS ostoslistalle..? E-shopista löytyy myös joitain vanhempia Zeldoja, joten kyllä pelattavaa riittää.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1021 : 07.03.2016 12:02 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili A link between worlds nyt ainakin on ihan ehdoton. About paras 2d Zelda.
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1022 : 07.03.2016 12:23 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 702 Basaaripisteet: 2 Profiili
Twilight-maailman bloomi, äänet ja musiikki saavat edelleen repimään hiukset päästä. Siis tämä on varmaan huonoin ja ärsyttävin kipale mitä videopeleissä on tullut vastaan. Muistelen sen saaneen aivot sulamaan 10 vuotta sitten ja se sulattaa edelleen + että pelissä vielä tuon päälle tulee jatkuvia vihollisten kirkumisia ja huutoja:

https://www.youtube.com/watch?v=7PHwym5QKMc&list=PLF6FC95426946F1A5&index=28

On muuten aivan totta. Taistelussa suurin motivaatio mahdollisimman nopealle vihollisen teilaamiselle tuli tuosta...musiikista(?).

Itselle TP:n pilasi Wii-versio. Pelasin GC version läpi myöhemmin, mutta Wii -version tuomat fiilikset kummitteli hiukan edelleen. Ja susi muuntautuminen oli tehty typeräksi valikkoselailuksi. Tuli myös tämä Limited Edition hommattua, mutta enemmän keräilymielessä. Amiibo on kuitenkin aika cool. Vaikka ei sitä paketista voikaan ottaa... Tosin nykyään tulee ostettua aika moni peli lopulta "keräilymielessä", kun ei tule vaan pelattua. Täytyisi saada unirytmi korjattua, niin voisi joskus valvoa helvetin myöhään ja pelata ilman että olisi aamulla puolikuollut.

Mutta saa nyt nähdä jos tämänkin korkkaisi jossain vaiheessa vielä. Jos nyt innostuisi.

Tajusin muuten juuri, että meikällä on tästä pelistä kolme versiota hyllyssä O_o Olisivat tehneet Ocarina of Timen täydellä graafisella uudistuksella, niin olisi ostanut erikoisversion hyllyyn ja peruslevyn pelattavaksi.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1023 : 07.03.2016 13:10 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Kolme ekaa luolastoa vedetty läpi ja pelin pahin saasta alkaa olla takana päin. Ihan hyvin on maistunut susikohtauksia lukuunottamatta, jotka ovat uskomattoman typeriä. Kyllähän tämän sittenkin jaksaa toisen kerran pelata läpi.

Zelda TP:n vahvuus piilee luolastoissa ja eeppisissä bosseissa. Ja itsehän olen niitä tyyppejä, joiden mielestä luolastot ovat Zeldojen huonoin puoli, koska suurin osa niistä on nykyään aivan liian haasteettomia, hyvin suoraviivaisia ja ennalta-arvattavia, jotta niiden läpäisemisestä saisi mitään sen suurempaa seksuaalista tyydytystä. On toki poikkeuksiakin ja TP:n loppupuolella oli muistaakseni useampikin erinomainen luola. Kuitenkin sillä linjalla mennään, että mitä vähemmän luolia, sen parempi. Ei jaksa mitään luolasta toiseen ravaamista, vaan maailmassa pitää olla muutakin lihaa.

3ds:n Zeldahan oli erinomainen ja selvästi suunta oikeaan, mikä luo uskoa seuraavaan osaan. Aivan liian helppohan sekin on, mutta ainakin vapaus oli palannut takaisin, mikä on tärkeintä.


« Viimeksi muokattu: 07.03.2016 13:19 kirjoittanut MasterTK »
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1024 : 07.03.2016 14:28 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 702 Basaaripisteet: 2 Profiili
3ds:n Zeldahan oli erinomainen ja selvästi suunta oikeaan, mikä luo uskoa seuraavaan osaan. Aivan liian helppohan sekin on, mutta ainakin vapaus oli palannut takaisin, mikä on tärkeintä.
Voisi kuvitella että samoamista on paljon luolastojen ulkopuolellakin, kun kyse on avoimesta maailmasta. Se kuinka putkeen tämä avoin maailma on lopulta rakennettu on tietty eri juttu.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1025 : 08.03.2016 01:19 »
Siegmeyer Jäsen Viestejä: 131 Basaaripisteet: 0 Profiili Olihan TP:ssä ihan karmeaa rytmitystä alkupuolella, mutta kunnon 3D-zelda siitäkin sitten kuoreutui oliko nyt kolmen ekan luolan jälkeisen käännekohdan jälkeen.

Eikai mitään N64-klassikoitten veroista kannata uudelta Zeldalta odottaa, mutta toivotaan että on edes TP:n veroinen peli, eikä uusi Skyward Sword.
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1026 : 08.03.2016 07:20 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
eikä uusi Skyward Sword.

SS olisi ehkä jännittävin Zelda-remaster, jos se käännettäisiin toimimaan perinteisellä ohjaustyylillä. Wii-kontrollit olivat toimiessaan ihan OK, mutta tuli siinä lukuisia kertoja huitoessa mieleen että kyllä tätä mieluummin pelaisi ihan wanhaan tyyliin.

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1027 : 08.03.2016 09:05 »
Discokuningas Jäsen Viestejä: 60 Basaaripisteet: 0 Profiili
eikä uusi Skyward Sword.

SS olisi ehkä jännittävin Zelda-remaster, jos se käännettäisiin toimimaan perinteisellä ohjaustyylillä. Wii-kontrollit olivat toimiessaan ihan OK, mutta tuli siinä lukuisia kertoja huitoessa mieleen että kyllä tätä mieluummin pelaisi ihan wanhaan tyyliin.



Itse olen kyllä ihan eri mieltä tuosta eli minusta ne kontrollit toimivat lähes täydellisesti. Oikeastaan ainoana miinuksena se että liiketunnistusta oli käytetty ehkä muutamassa kohtaa turhaankin. Mutta tämä nyt on niin ikuinen vääntö että ei kannata aloittaa väittelyä :D Mutta mietin vain mitenhän tuo edes toimisi käytännössä, koska pelissä on asioita jotka on rakennettu täysin liiketunnistuksen varaan. Siis varmasti jotenkin aina toimii, mutta se pointti menee myös samalla. Olen kyllä varma että Nintendo ei lähde tekemään versioita ilman liiketunnistusta. Ja jos tekee niin minä en siihen koske. Ja sitten toisaalta Wii U:lle ei sellainen enää ehtisi ja voi hyvin olla että NX ei enää wiimotea tue, koska luultavasti oltava sen verran eri tyylistä rautaa että taaksepäin yhteensopivuus voi olla heikossa. Vaikka eihän se suoraan tuota wiimoten tukemista estä. Oikeastaan jos Nintendo haluaa jatkaa Wii-pelien virtual console tukea niin voi olla että wiimote toimii sittenkin. Pelit vaan tuskin pyörii suoraan kuten WiiU:lla vaan vaatisivat jonkun emuloinnin. Pointtihan tässä on se että NX ei voi minkään järjen mukaan jatkaa samaa vanhentunutta arkkitehtuuria kuin Wii U. Mutta toisaalta Nintendo.

Itse en allekirjoita puheita että uudesta Zeldasta ei voi tulla N64 pelien tasoista. Ei ne ilman nostalgialaseja sen parempia pelejä ole minusta. Majoras Mask on ehkä rakenteensa takia kyllä oma lemppari Zeldani, mutta ei se niin paljoa muiden yläpuolella ole. Ocarina taas on vain todella perus Zelda. Todella hyvä, mutta perus. Johonkin Twilight Princessiin verrattuna tosin paljon tasapainoisempi, mutta muuten pidän TP:tä ilman nostalgialaseja varmaan vähintään samanarvoisena pelinä. Vaikea näitä on verrata. Kaikki ne hyviä ovat omalla tavallaan. Jopa monien parjaama Skyward Sword.

Liiketunnistuksesta vielä sen verran että TPHD:n kohdalla on yksi asia kontrolleissa joka on huonontunut Wii-versiosta. Nimittäin kalastus. Tähtäys on toinen joka olisi voinut huonontua, mutta gyro kontrollit toimii kyllä täydellisesti. Moni on tuota Eponan kontrollia haukkunut, mutta minusta se ei ole huonontunut. Ennen hevonen meni vähän minne sattuu ja nyt se ei tahdo mennä minnekään. Plus miinus nolla. Heikohko se kontrolli edelleen on.


« Viimeksi muokattu: 08.03.2016 09:12 kirjoittanut Discokuningas »
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1028 : 08.03.2016 23:21 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Yhtäkkiä Zelda TP:tä käynnistäessa aiempaa tallenusta ei enää ole. Näkyy vain "new game" -kohtia. Ei perseen perse. Siinä oli sitten tämä peli. Nevah again.

edit: save file kyllä näkyy toissapäivältä vielä itse wii u:n save management -paikassa, mutta ei toimi itse pelissä.
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1029 : 08.03.2016 23:35 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 163 Basaaripisteet: 0 Profiili Onko peli digitaalinen vai fyysinen? Entä onko tallennus koneen muistissa vai usb tikulla / kovolla?

Jos peli on levyllä ja tallennus koneen muistissa niin koittaisin ekana kopsata sen tallennuksen usb tikulle ja jos se onnistuu mukisematta niin kokeilisin löytääkö peli sen sieltä.
Jos peli on eshop lataus ja tuo saven kopsaus eri paikkaan ei auta niin pelille delete ja uusi lataus jos se vaikka auttaisi.
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1030 : 08.03.2016 23:52 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Fyysinen tietenkin ja tallennus oli Wii U:n omassa muistissa. Kokeilin siirtää savea usb:lle ja hienosti antoi kopsata, mutta ei se siltikään näytä aiemmin tallennettua peliä. Hahtunut savuna ilmaan, eikä Wii U:lla tietenkään voi napsata jotain vastaavaa save fileä netistä itselle.

Kylläpä taas osaa ottaa päähän.
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1031 : 09.03.2016 00:11 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 163 Basaaripisteet: 0 Profiili Tämä tietysti on niin typerä kysymys, että voisi jättää kyllä kysymättäkin, mutta jos sulla on koneessa useampi käyttäjäprofiili niin kai sulla oli sama profiili käytössä? Savet kun taitaa olla profiili kohtaisia.
Täytyy varmaan itse kopsata save aina usbille talteen pelaamisen jälkeen sitten kun tuota aloitan pelaamaan jos noin voi käydä. Googlella en löytänyt mitään vastaavaa eli ei ainakaan kovin yleistä ole.
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1032 : 09.03.2016 00:25 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Joo, kokeilin varmuuden vuoksi kaikilla profiileilla, mutta ei mitään. Vaikuttaa ihan bugilta tuossa pelissä.
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1033 : 09.03.2016 08:42 »
Discokuningas Jäsen Viestejä: 60 Basaaripisteet: 0 Profiili Tuo TPHD on kyllä hitusen bugisemman oloinen kuin useimmat Nintendon pelit. Varjot menee välillä minne sattuu ja ilmeisesti pelin kello ei pysähdy home menun ajaksi, vaikka itse en ole kyllä tuota testannut. Jollain oli ollut myös jotain lataamisongelmia ulkoiselta ajettaessa. 
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1034 : 17.03.2016 03:18 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili
Yhtäkkiä Zelda TP:tä käynnistäessa aiempaa tallenusta ei enää ole. Näkyy vain "new game" -kohtia. Ei perseen perse. Siinä oli sitten tämä peli. Nevah again.

edit: save file kyllä näkyy toissapäivältä vielä itse wii u:n save management -paikassa, mutta ei toimi itse pelissä.

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=198498284&postcount=34
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1035 : 22.03.2016 21:16 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Wii U on sitten virallisesti kuollut.

Sinällään vähän sääli, nimittäin Wii U:n peliarjonta on ollut jees, vaikka julkaisutahti hitaammanlaista. Toivottavasti NX yhteensopiva taaksepäin, että ainakin Wii U:n tarjontaa pääsee pelaamaan.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1036 : 23.03.2016 18:56 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Lisää kuvia mahdollisesta NX-ohjaimesta/prototyypistä:




https://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1199996
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1037 : 23.03.2016 19:28 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Jännää kyllä jos menevät ilman fyysisiä toimintanappeja. Ihan yhtä hullu ja rohkea idea kuin Wii ja Wii U. Monet HC pelisarjat voi unohtaa samantien.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1038 : 23.03.2016 20:42 »
Discokuningas Jäsen Viestejä: 60 Basaaripisteet: 0 Profiili Okei. Kuka on Perkele37? Myöntäkää.

Siis reddit vuotajan nimimerkki on tuo.
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1039 : 23.03.2016 21:12 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Ihan kuin pelaisi kännykkäpelejä. Konsolilla. Nintendo teki sen taas ja keksi pyörän uudelleen!
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1040 : 23.03.2016 21:34 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili Olisi kiva tietää mitä Nintendon sisäisissä Wii U debriefingeissä on todettu konsolin epäonnistumisen syyksi. Tuo ohjainproto vihjailisi ainakin itselleni että siellä on päättäjät pähkäilleet että: "Gamepadissa oli liikaa nappeja! Liian vaikeaa kuluttajille! Sen on pakko olla syy paskoihin myyntilukuihin! Heureka!"

Mutta oikeasti Wii U:n epäonnistumisen syyt löytyvät muun muassa eläkeikäisestä CPU-arkkitehtuurista, surkeista kehitystyökaluista, ala-arvoisesta nettipuolen toteutuksesta, paskoista väleistä third party kehittäjiin, sekä paskasta markkinoinnista ("Wii U? Joku lisäpalikka Wiihin? Bah ei kiinnosta t. Pertti Peruskuluttaja"). Wii U:n CPU:han pohjautuu Wiin Broadway prosessoriin, joka taas oli viritetty GameCuben Gekko-piiristä, mikä kehitettiin 1997 markkinoille tulleesta PowerPC 750-piirisarjasta. Nintendon virrankulutusfetissi ja vääriin asioihin panostaminen on ampunut firmaa tehokkaasti jalkaan. Toivottavasti siellä olisi edes jotenkin herätty todellisuuteen.
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1041 : 23.03.2016 21:38 »
Discokuningas Jäsen Viestejä: 60 Basaaripisteet: 0 Profiili Ei nyt vielä kannata tosissaan tätä ottaa. Jonkinlaista uskottavuutta nauttiva Liam Robertson twiittasi näin.
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1042 : 23.03.2016 22:08 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 702 Basaaripisteet: 2 Profiili Jaha. Ei näy fyysisiä nappeja. Se siitä. Jos lopullinen versio on jotain tuollaista saa jäädä hyllyyn. Ei mitään järkeä.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1043 : 23.03.2016 22:41 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili No, toivottavasti on feikki, joita tulee aina ennen uuden konsolin julkistusta ovista ja ikkunoista, kun huomiota ja klikkejä koitetaan niin epätoivoisesti metsästää. Toisaalta en olisi yhtään yllättynyt, vaikka ei olisikaan feikki, kun katsoo Nintendon lähivuosien kikkailuja. Kännykät ovat hyvin todistaneet moneen otteeseen että kosketusnapit ovat täysin luokaton ratkaisu vähänkään tarkkuutta vaativisissa peleissä ja todennäköisesti Nipan kosketusnäytöt eivät ole lähelläkään parhaita puhelimia. Jopa yksinkertaisimmat yhden napin hyppelypelit, kuten Impossible game toimii paremmin pleikkarin ohjaimella kuin kännykällä.

Aika järjetöntä, että pelitalo jonka useat pelit ovat kestäneet aikaa juurikin erinomaisen pelattavuuden takia, on nykyään kohta kaikkein huonoin toteuttamaan mitään, koska koittaa epätoivoisesti keksiä näitä "innovaatioita". Aina pitää olla joku motion, gimmick, touch, kallistelu, tai puhallusjuttu joka pelissä mukana. Toisaalta sama koskee lähes kaikkia japanilaisia pelitaloja, jotka ovat lähinnä kalpeita nimiä entisestään. Epätoivoisesti koitettavat saada rahaa mobiilimassoilta, joille ei ole kovinkaan tarkkaa miten pelit on tehty.
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1044 : 23.03.2016 23:25 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Wii Uya.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1045 : 24.03.2016 01:27 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili En kyllä näe mitään syytä uskoa noiden NX kuvien aitouteen. Joku täysin random tyyppi postaa pari kuvaa niin heti neogaffissa 100 sivun topic. Toki tuo voi olla ihan legittikin, mutta minun näkökulmasta ei kyllä mikään viittaa siihen. Kyllähän jumalakin voi olla olemassa.

tallennettu
Re: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1046 : 24.03.2016 01:30 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Ahdistunutta Rokia odotellessa.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1047 : 24.03.2016 08:11 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 702 Basaaripisteet: 2 Profiili Se mikä tässä huhussa on johdonmukaista, on sen sopiminen muihin huhuihin. Hybridi on ollut huhuna jo kauan ja toistuvasti, joten se alkaa olemaan aika varma juttu (huhuksi). Tämä ohjain tukee sitä väitettä ja tämä on jo toinen kuva uutinen siitä. Täysin perättömästä huhusta harvemmin tulee monia päivityksiä. Joten jotain perää tässä tässä voi siis olla. Prototyyppi tietysti ja kukaan ei tiedä kuinka vanha, joten fyysiset napit ovat vielä ihan mahdollisia käytännössäkin. Ja voi hyvinkin olla että kotikonsolipuolella olisi vielä normiohjain, kuten WiiU:lla.
Mutta samaan hengenvetoon voi sanoa, että tuskin tuollainen nyt niin vaikeaa olisi feikata kaverilta jolla on liikaa aikaa. Ja miksi WiiU:n ohjain olisi samassa kuvassa? Voisin kuvitella, että WiiU:ta ei tämän kehityksessä niin paljon huomioida että se tarvitsisi vieressä olla.


Siihen malliin näitä huhuja kyllä tippuu nykyään, että Nintendolla alkaa olemaan kiire julkistuksen kanssa. Alan jo epäilemään että ovat oikeasti niin typeriä että jättävät julkistuksen E3:een.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1048 : 24.03.2016 10:05 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Näyttää aika aidolta.

Tuota ruudun muotoa ei sen kummemmin kannata ihmetellä: sen keskellä tapahtuu kaikki mitä ruudulla normaalistikin tapahtuu, sen ulkopuolelle ja peukaloittesi alle menevä kuva on vaan pientä lisäimmersiota. Ja kun Wii U:n ohjain on kuluvan sukupolven ominaisuuksiltaan paras, niin itse olen tyytyväinen jos ruutu tekee paluun. Vaikka sitä käyttäisi vain karttana, on se silti bonusta normaaliin ohjaimeen.


Mutta... ei tule mitään ilman fyysisiä nappeja.

Kaksi asiaa voi tässä vielä pelastaa asian: joko tuo on se käsikonsoli jolloin Nintendo kosiskelee mobiilikehittäjiä sille, tai sitten kotikonsoli-NX:lle tulee vaihtoehtoinen Pro-ohjain. Jälkimmäinen vaihtoehto on aika todennäköinen, mutta se vaan todistaa että Nintendo ei ole oppinut pitämään hommaa simppelinä ja säästämään rahaa kuluttajalle. Mutta jos saavat koneen ulos vaikka 199€ hintaan, niin sitten HC-pelaajien masseilla ei vaan ole väliä, sitten se kyllä tulee myymään ihan jees.
tallennettu
Vs: Wii U | Nintendon uusin voimannäyte « Vastaus #1049 : 24.03.2016 11:07 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 702 Basaaripisteet: 2 Profiili Vastakkaista väitettä: Nintendo of Europe Employee Reportedly Said The NX Controller Images Are “Completely Fake.”
Eli "Friend of mine from NoE says that the 'NX images' are completely fake."

Muuten voisin jotenkin uskoa, mutta tämä päivitys pistää miettimään:
"There are SO few people right now who have access to legit NX prototype hardware. Take any 'leaks' like these with a huge pinch of salt."

Jos tämä on oikeasti tilanne, eihän konsoli voi tulla millään ulos tämän vuoden puolella. Tuosta saa käsityksen että edes Nintendon sisäiset kehitystiimit eivät olisi päässeet käsiksi "legit NX prototype" rautaan. Eihän se vaan voi olla jos konsoli julkaistaisiin tänä vuonna. Menee helposti ensi vuoden puolelle, ehkä jopa loppuun. Joten tuo ei voi vaan pitää paikkansa.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 30 31 32 33 34 [35] 36
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines