Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14
Tulostusversio
Aihe: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos?  (Luettu 94085 kertaa)
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #270 : 20.11.2008 22:27 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Twilight princess vieläkin kesken ja Wind Waker vikassa temppelissä :lol: Sen sortin pelejä, että jossain vaiheessa vaan jää kesken. Liian pitkiä, liian hidasta etenemistä. WW:ssä on se mahtava ''kerää turhaa paskaa ympäri merta'' osio joka katkaisi peluun aika onnistuneesti pitkäksi aikaa. Mut joo, onhan se Zelda varmaan ihan kiva sitten 2012?
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #271 : 20.11.2008 22:29 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 702 Basaaripisteet: 2 Profiili
Hei mitä pelejä voi odottaa ensi vuodelle ? Näyttää nimittäin aika heikolta tarjonta jouluksikin. Wiimusic ei todellakkaan nappaa ja Animal Crossing on melkein DS:n version kopio. Onko jotain A-luokan pelejä tulossa?

Näin äkkiseltään ei kyllä tule mieleen kuin kaksi: MadWorld ja No More Heroes 2. Nintendohan ei ole tehnyt ensi vuodelle oikein muita huippu julkaisuja kuin Pikminin, joten eiköhän sieltä jotain ole tulossa. Joka vuosi kun sieltä on tullut jotain oikein pelaajillekkin.

EDIT: Empäs huomannutkaan että oli jo seuraavalle sivulle tullut aika paljon vastauksia :) Mutta...totuushan on ainakin Nintendon osalta se mitä Penny Arcade hauskasti E3:sta kommentoi:


« Viimeksi muokattu: 20.11.2008 22:35 kirjoittanut JayeizH »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #272 : 20.11.2008 22:30 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Surkeinta tässä on se, etten omistanut viime genistä muuta konsolia kuin GC:n  :lol: No PC:llähän tässä on pidemmän aikaa mennyt. Ahdistaa kyllä miten paskoja valintoja on nyt konsolien suhteen tullut tehtyä. Onneksi on sentään Super Nintendo. Se on superi.

Cube oli ihan jees jos pelasi suhteellisen inhimillisiä määriä. Saa nähdä pääseekö Wii lähellekään edes Cuutiota pelitarjonnan osalta... mikä on jo aika vitun naurettava ajatus näillä myynneillä :lol:

Toisaalta taasen ihan melkein yhtä paskaa on tämä HD-taikakin. RE5 vie isot koneet pykälän sentään eteenpäin ja luulisi sen FFXIII:nkin olevan juuri ja juuri ostamisen arvoinen interaktiivinen Advent Children.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #273 : 20.11.2008 22:36 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili No siis onhan tämä kaikenkaikkiaan ollut ainakin tähän mennessä paska gen. Little Big Planet on hyvä ja Dead Risingiki voisi mahdollisesti olla. Ja Cuutio oli sinäänsä ihan jees valinta, pakkohan sitä oli Sunshinea päästä pelaamaan. PS2:lla on vaan niiin paljon enemmän :P Ei sillä, että rahaa olisi ollut niin paljoa, että laajasta pelivalikoimasta olisi hirveästi päässyt hyötymään. Mutta nyyh, olisihan sitä pitänyt lapsuus päästä pilaamaan GTA:lla :(
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #274 : 20.11.2008 22:36 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili Joo näyttää Wiin tuleva pelitarjonta heikommalta kuin meikäläisen huominen ruokatarjonta, ja se ei ole hyvä merkki se. Tosin itselläni kyllä on ainakin muutama kokeilemisen arvoinen peli vielä hankkimatta (Wario Land, NMH, Umbrella Cronicles nyt ainakin), joten ehkä tuolle jotain käyttöä löytyy jatkossakin. Zack and Wiki oli muuten loistava. Kannattaa ehdottomasti hankkia, eihän tuo enää kustanna kuin sen parisenkymmentä euroa.

Surkeinta tässä on se, etten omistanut viime genistä muuta konsolia kuin GC:n  :lol: No PC:llähän tässä on pidemmän aikaa mennyt. Ahdistaa kyllä miten paskoja valintoja on nyt konsolien suhteen tullut tehtyä. Onneksi on sentään Super Nintendo. Se on superi.

Itsekin omistin viime genistä vain GC:n. En kylläkään kadu.
Kokoelma
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #275 : 20.11.2008 22:38 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili

Surkeinta tässä on se, etten omistanut viime genistä muuta konsolia kuin GC:n  :lol: No PC:llähän tässä on pidemmän aikaa mennyt. Ahdistaa kyllä miten paskoja valintoja on nyt konsolien suhteen tullut tehtyä. Onneksi on sentään Super Nintendo. Se on superi.

Itsekin omistin viime genistä vain GC:n. En kylläkään kadu.
En kadu, todellakaan. Mutta GC + Wii yhdistelmä on turhaa paskaa, koska Wiillä ei itsellään ole mitään tarjottavaa.
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #276 : 20.11.2008 22:54 »
WeePee Väsynyt kokki Jäsen Viestejä: 70 Basaaripisteet: 1 Profiili Ohhoh tulipahan eloa tähän kejuun.  :lol:

Mutta tosiaan heikolta näyttää. Olen tässä kahden vaiheilla, että pidänkö vielä Wiin vai pistänkö sen kylmästi myyntiin. Toisaalta menisi kaikki VC:n pelit mukana, mutta tuleeko nyt niitäkään pelattua loppupeleissä hirveästi? Lataa ja pelaa hetken. Lapsuudessa puhki pelattuja. Muutaman minuutin nostalgiamuisto.  That's it.

Ja Umbrellat, Zack&Wikit, Metroid ja Galaxy pelattuna.

Meikäläinen taitaa siirtyä tuohon Xbox360n käyttäjäksi. Kattellaan sitten uudestaan kunhan jotain uutta infoa Zeldasta ja Mariosta tulee.
Nyt: Modern warfare 2 ja 10/10 netti... parhautta
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #277 : 20.11.2008 23:18 »
Teppo Holmqvist Jäsen Viestejä: 277 Basaaripisteet: 0 Profiili Minä olen ollut tyytyväinen, ja seuraava vuosi näyttää jo paremmalta. Seuraavan vuoden alkupuolen picklistiltä löytyy tällä hetkellä:

* Another Code Wii (Cing taas vauhdissa! Tammikuussa oleva julkaisupäivä voi luvata nopeaa lokalisointia.)
* Chocobo's Dungeon (minä pidän rogueista, ja olen pelannut jopa Nethackin rehellisesti läpi. Tämä on vähään aikaan ainoa konsoleille tullut laadukas sellainen, koska Shireniä ei tulla kääntämään.)
* Dynamic Slash (EDF:n tekijät ensimmäistä kertaa isolla budjetilla, aikataululla, ja Nintendon tuottajien tukemana.)
* Fatal Frame IV (tulossa on, vaikka Tecmo yllättävä mergeri Koein kanssa onkin lykännyt pelin julkaisua lännessä. Kaikki aikaisemmatkin olen pelannut läpi, joten pakkohan tämäkin on)
* House of the Dead: Overkill (pidän valopyssypeleistä)
* Klonoa: Door to Phantomile (ensimmäistä en koskaan omistanut aitona, joten lähtee mukaan. Ja tasohyppelyt ovat muutenkin kuoleva genre kiitos HD-konsoleiden.)
* Let's Tap (Näyttää niin paljon wanhalta kunnon Dreamcast ajan SEGA:lta että pakko sen hyvä on olla. Ja soundtrack on kewl jos jokin.)
* Line Attacker (peli jossa jyrätään armeijat letkajenkalla, jesh! Final Fantasyn XI:n tuottajan projekti, Nintendo kustantaa)
* Little King's Story (kun sinun inspiksenäsi on Pikmin, ja sinulla on kehittäjätiimissäsi kuusi JRPG-alan legendaa, homman pitäisi hoitua)
* MadWorld (hyvältä näyttää)
* Monster Hunter 3  (rehellisyyden nimissä aikamoinen kysymysmerkki, koska genre ei sinänsä kiinnosta. Ehkä nappaan, ehkä en)
* Muramasa: the Demon Sword (lupasivatt korjata Odin Spheren pahimmat design virheet, joten hyvältä näyttää)
* Punch-Out (Next Level Games on osoittanut viime peleissä olevansa hyvin kykenevä tiimi, joten ei ole mitään syytä olettaa etteikö tämäkin menisi hyvin)
* Pro Evolution Soccer Playmaker 2009 (jos hiovat edes hieman viime vuoden peliä niin helvetin lujaa menee)
* Rune Factory: The New Frontier
* Sin & Punishment 2 (Treasuren ei-anime pelit ovat aina merkkitapauksia)
* Taiko no Tatsujin (plegelle en koskaan omistanut Taiko no Tatsujinia rumpujen arvokkuuden takia, mutta nyt sitä rahaa lopultakin on, joten tämä tulee hankittua)
* Tales of Mothership (Tales sarja on kulahtanut, mutta tämän pitäisi olla Team Symphonian seuraava projekti (eli sen joka teki Vesperian))
* Tatsunoko vs. Capcom (sen verran positiivista palautetta olen kuullut pelistä turnaustasolla pelaavilta pelaajilta että pakko on importata.)
* Tenchu 4 (Olen jo pelannut hieman ja pitänyt. Jenkkiversiota odotellaan. Sarja palasi lopultakin Tenchu 2:n viittoimalle linjalle, kiitos Acquiren.)
* Williams Pinball Classics (jatkis omalle guilty pleasurelle, kuulemma parantaa viime peliä dramaattisesti)

Tietenkin minulla on moneen muuhun verrattuna se ero, että minä satun tykkäämään japskipeleistä, seuraan niitä kohtuu aktiivisesti, ja pystyn aika hyvin arvioimaan mikä on hyvää niihin kiinnitettyjen nimien kautta. Kun vielä otetaan huomioon, että monia pelejä (etenkin 1st partyja) tullaan vielä ilmoittamaan myöhemmin, hyvältä näyttää. Plus pitäisi vielä poimia pari jo julkaistua peliä jotka puuttuvat. Jos taas makusi perustuu siihen että pelissä pitää ampua terroristeja, gangstereita ja/tai alieneita joko 1st tai 3rd person näkymässä, sitten tilanne näyttääkin huonommalta.

Tästä olin juuri itsekin marisemassa. Koko laitteelle ei ole tulossa yhtään peliä, josta olisin innostunut. Ei yhtään.

Joo näyttää Wiin tuleva pelitarjonta heikommalta kuin meikäläisen huominen ruokatarjonta, ja se ei ole hyvä merkki se.

Yksihän suuri ongelma näissä jutuissa on aina, että porukka ei edes tiedä mitä konsolille tulee, eikä ole valmis tutkimaan asioita. Ja jos peli on nähty aikaisemmin, se unohdetaan jo viikon kuluttua kun ADHD lääkkeet on unohdettu ottaa. Kaikkea pitäisi aivottomasti hypettää pelimedioissa. Oma lukunsa ovat vielä nämä mulkunlutkuttajat, joiden mielestä jollei peliä hypetetä tai ei ole HD-resossa, se on automaattisesti paska. Tosin tämähän on sitä maankuulua tosipelaamista josta minä en tunnetusti ymmärrä mitään. Odotankin jonkun täyspään taas kerran lähettävän yksityisviestinä kommentteja pelimaustani.


« Viimeksi muokattu: 21.11.2008 00:33 kirjoittanut Teppo Holmqvist »
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #278 : 21.11.2008 01:29 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Joo kyllähän listasota on kivaa, mutta tässä itketäänkin lähinnä sellaisten varmojen AAA-pelien puutosta. Tai no A-pelitkin kelpaavat jo tässä vaiheessa. Ja mielellään sillä Wiillänsä pelaisi vielä sellaisia pelejä, jotka eivät ole lähinnä PS2-pelejä laajakuvatuella ja "kissanheilutuksella"...

Miksi se Wii ylipäätään joskus ostettiin? Change should've happened.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #279 : 21.11.2008 02:17 »
dzei Vieras
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #280 : 21.11.2008 07:14 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Ja mielellään sillä Wiillänsä pelaisi vielä sellaisia pelejä, jotka eivät ole lähinnä PS2-pelejä laajakuvatuella ja "kissanheilutuksella"...

Miksi se Wii ylipäätään joskus ostettiin? Change should've happened.
Tuo on kyllä minunkin se suurin ongelma Wiin kohdalla. Varmasti Muramasa tulee olemaan ihan kelpo peli, mutta ei se ole mitään, mitä ei oltaisi voitu tehdä jo vaikka SNES:llä, pelattavuudeltaan. Monster Hunter 3 ja Fatal Frame IV eivät voita yhtään mitään sillä, että ovat Wiillä (pelaajan kannalta). Alustana on Wii vain kustannussyistä, ei siksi, että Wiimote toisi tai sillä tuotaisiin pelaamiseen uusia ulottuvuuksia. Sitten ne "erilaiset" pelit ovat jotain luokkaa WiiMusic, joille sanon kiitti, mutta ei kiitti.

Todennäköisesti osa noista tulee kyllä hankittua (Anothe Code Wii, Muramasa ja Monster Hunter 3 ny ainaski, varmaan myös Vesperia-tiimin uusin Tales, Sin & Punishment 2 kans, jos on ekan tasoinen).
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #281 : 21.11.2008 07:28 »
Teppo Holmqvist Jäsen Viestejä: 277 Basaaripisteet: 0 Profiili
Joo kyllähän listasota on kivaa, mutta tässä itketäänkin lähinnä sellaisten varmojen AAA-pelien puutosta.

Itkekööt kuka haluaa, ei ole minun ongelmani. Kuten sanoin, pelimakuni on omanlaiseni, ja minä olen tyytyväinen. Ne niin sanotut AAA-pelit alkoivat menettää henkilökohtaisella tasolla joku viisi vuotta sitten, eikä se todellakaan auta, että termi yleensä nykyään tarkoittaa jotakin ylihypetettyä FPS:ää tai sandboxia. Tai sitten emoa JRPG:tä jossa hahmojen sukupuolta ei pysty kertomaan, ja peli yrittää myydä omaa vaatelinjaa otakuille. Thanks, but no thanks. Tämä on ensimmäinen sukupolvi jossa minä vakavasti harkitsen muiden kotikonsoleiden skippaamista kokonaan, ja pelkän PC:n käyttämistä konsolini tukena. PC:stä ei voi luopua kirveelläkään kun se on ainoa paikka jossa voit pelata raskaita strategiapelejä ja simuja.


« Viimeksi muokattu: 21.11.2008 08:34 kirjoittanut Teppo Holmqvist »
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #282 : 21.11.2008 13:41 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Square-Enix on paska näin pähkinänkuoressa. Itse en myöskään lämpene millekään Genericzone 2:lle enkä Gays of War 2:lle, mutta onpa siltikin HD-koneilla tässäkin genressä vaihtelua. RE5 luultavasti taas räjäyttää tajunnan ja Mirrors Edge vaikuttaa kiinnostavalta. Dull Spacekin on vielä kokematta...

AAA-peli meinaa minulle sellaisia pelejä joiden edestä voi jo uhrata vapaa-aikaakin. Elämäntäytteeksi tuossa listassasi onkin kamaa vaikka kuinka paljon, mutta sellainen kuona ei ole vuosiin enää kiinnostanut.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #283 : 21.11.2008 15:55 »
Teppo Holmqvist Jäsen Viestejä: 277 Basaaripisteet: 0 Profiili
AAA-peli meinaa minulle sellaisia pelejä joiden edestä voi jo uhrata vapaa-aikaakin. Elämäntäytteeksi tuossa listassasi onkin kamaa vaikka kuinka paljon, mutta sellainen kuona ei ole vuosiin enää kiinnostanut.

Katsos, tässä tulee se erilainen maku esiin. Ja minä en osaa selittää mikä minua innostaa uhraamaan pelille vapaa-aikaa, koska siihen ei tunnu olevan mitään järkevää kaava. Joko peli iskee tai sitten ei. :)
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #284 : 21.11.2008 15:57 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Surkeinta tässä on se, etten omistanut viime genistä muuta konsolia kuin GC:n  :lol:

Olen aina pitänyt ja tulen pitämäänkin jatkossakin Gamecubea hyvänä konsolina. En pelannut Cubella sen takia, että se olisi ollut Nintendon konsoli, vaan sen vuoksi, että mielestäni sille oli paljonkin loistavia pelejä. Wii ei varmaan tule koskaan pääsemään lähellekään vanhaa kunnon kuutiota ja enkä enää edes usko, että Nintendo osaisi tehdä samantasoisia pelejä kuin Snes, N64- ja Cube- aikoina.

Sekuntiakaan en ole katunut Xbox360:n ostoa ja Wiin myymistä.
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #285 : 21.11.2008 16:03 »
Teppo Holmqvist Jäsen Viestejä: 277 Basaaripisteet: 0 Profiili
...ja enkä enää edes usko, että Nintendo osaisi tehdä samantasoisia pelejä kuin Snes, N64- ja Cube- aikoina.

[JOKEPROVO, ÄLÄ OTA VAKAVASTI]
Mutta sinä oletkin näitä tyyppejä, jotka ovat katkeria kuin heiltä vietiin wavedashi, ja Wii Music ajoi koiran päältä. :P
[/JOKEPROVO, ÄLÄ OTA VAKAVASTI]
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #286 : 21.11.2008 16:07 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili  :) :)
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #287 : 21.11.2008 16:08 »
Teppo Holmqvist Jäsen Viestejä: 277 Basaaripisteet: 0 Profiili
:) :)

Ja tuo avatari pelottaa!  :/
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #288 : 21.11.2008 16:12 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili
Surkeinta tässä on se, etten omistanut viime genistä muuta konsolia kuin GC:n  :lol:

Olen aina pitänyt ja tulen pitämäänkin jatkossakin Gamecubea hyvänä konsolina. En pelannut Cubella sen takia, että se olisi ollut Nintendon konsoli, vaan sen vuoksi, että mielestäni sille oli paljonkin loistavia pelejä. Wii ei varmaan tule koskaan pääsemään lähellekään vanhaa kunnon kuutiota ja enkä enää edes usko, että Nintendo osaisi tehdä samantasoisia pelejä kuin Snes, N64- ja Cube- aikoina.

Sekuntiakaan en ole katunut Xbox360:n ostoa ja Wiin myymistä.
No siis juu, hyvä konsolihan se on. Mutta kuten jo ylempänä totesin, nyt kun on Wii niin ainoat pelit joita sillä jaksaisi pelata onkin jo pelattu GC:llä.. Ja olihan se tietty viddumaista olla GC:n omistaja kun pelit olivat niin kalliita verrattuna PS2:seen ja massia ei ollut hirveesti pelejä ostella.
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #289 : 21.11.2008 16:18 »
Teppo Holmqvist Jäsen Viestejä: 277 Basaaripisteet: 0 Profiili
No siis juu, hyvä konsolihan se on. Mutta kuten jo ylempänä totesin, nyt kun on Wii niin ainoat pelit joita sillä jaksaisi pelata onkin jo pelattu GC:llä.. Ja olihan se tietty viddumaista olla GC:n omistaja kun pelit olivat niin kalliita verrattuna PS2:seen ja massia ei ollut hirveesti pelejä ostella.

Olisihan ne GC:n pelit ollut kalliita jos ei olisi ollut nettikauppoja ja korttia, sekä kärsivällisyyttä kytätä alelaareja. Meikäläisellä on pelejä hyllyssä tarkalleen ottaen 80 cubepeliä, ja vain harvasta olen maksanut 25 euroa enemmän.
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #290 : 21.11.2008 16:41 »
dzei Vieras
Olisihan ne GC:n pelit ollut kalliita jos ei olisi ollut nettikauppoja ja korttia, sekä kärsivällisyyttä kytätä alelaareja. Meikäläisellä on pelejä hyllyssä tarkalleen ottaen 80 cubepeliä, ja vain harvasta olen maksanut 25 euroa enemmän.

Sinäkö se oletkin vienyt meikäläisen nenän edestä tarjoukset?!

Yhteen aikaan (GC:n vedellessä viimeisiä) esim. play.com:sta sai Killer 7:aa, Resident Evil re-makea/Zeroa, Twin Snakesia jne jne. Alle 20€lla. Nyt harmittaa kun tuli myytyä suurin osa. Yleensä kalliimmalla toki, mutta yritäppä nyt etsiä noita samoja pelejä halvalla...
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #291 : 21.11.2008 16:59 »
Teppo Holmqvist Jäsen Viestejä: 277 Basaaripisteet: 0 Profiili
Sinäkö se oletkin vienyt meikäläisen nenän edestä tarjoukset?!

Siis ne pelit tuli ostettua sitä vauhtia kun niitä tuli alelaareihin, ja jonkun viiden vuoden saraltahan nuo minun kaikki ostokseni ovat. Jos olisin vasta joskus 2005 alkanut kerätä pelejä, niin kokoelma olisi paljon pienempi. Nykyään Cubepelit ovat arvokkaita kiitos Wiin, pienten painosmäärien sekä keräilijöiden.
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #292 : 21.11.2008 17:32 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili No mut olin vasta pieni poika & asutaan korvessa joten mitään superduper valikoimiakaan täällä päin ei ole. Oli täällä sentään pelidivari. Kyllähän sitä nykyään osaisi halvalla etsiä.  :P
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #293 : 21.11.2008 19:21 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Lista ensi vuoden loistavista peleistä.
Ok.






























Nyt ne ihanan valkoiset Wii-lasit pois päästä. HD-konsolit tappavat tasohyppelygenren? Todella, todella paska väite. Eiköhän tasohyppelyt ole lähtenyt jo kuolemaan hitaasti silloin kun 3d tuli mukaan. Ja oikeasti odotat jotain flipperipeliä Wiille? Flipperit ovat kyllä kovia, mutta ei niitä kuulu millään konsolilla pelata.

Monen muun tavoin olen hyvin pettynyt Wiihin. Siinä konsolissa on potentiaalia, mutta Nintendo ei osaa (halua?) käyttää kaikkea mahdollisuuksia. Olen pettynyt pelitarjontaan, koska sillä ei ole mitään tarjota minulle. Vaikka grafiikoista en paljon välitäkään, on silti hassua, että suurin osa Wii-peleistä muistuttaa ulkoasultaan PS-pelejä. Oikeastaan ainoa ilonaihe tänä vuonna Wiissä on ollut se, että pääsi pelaamaan MegaMan 9:ä. Ai niin, mutta sehän tuli myös XO:lle ja PS3:llekin. No perkele.

Kieltämättä alkanut itseänikin houkuttamaan X-Box 360.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #294 : 21.11.2008 20:38 »
Teppo Holmqvist Jäsen Viestejä: 277 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ja oikeasti odotat jotain flipperipeliä Wiille? Flipperit ovat kyllä kovia, mutta ei niitä kuulu millään konsolilla pelata.

Se on kiva kun täällä ei saa enää edes odottaa mitään muuta kuin sitä seuraavaa sinkohippaa. Jokainen vitun taulaspää tulee kertomaan minulle mistä minä saan pitää ja mistä en. Tämä loppui tähän.

Modemuokkaus: Henkilökohtaisuudet jätetään sikseen. -Turilas


« Viimeksi muokattu: 22.11.2008 18:56 kirjoittanut Turilas »
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #295 : 21.11.2008 22:05 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili Minnes Tepolta jäi Captain Rainbow listalta? No, en ole kyllä lukenut oikeastaan mitään kommentteja pelistä, mutta luulisi sen ihan kiva olevan kun kehittäjänä skip nyt kuitenkin on.
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #296 : 22.11.2008 01:17 »
Tzibo Jäsen Viestejä: 492 Basaaripisteet: 0 Profiili Jos on flipperihimo eikä viitsi satsata sellaiseen isoon flipperiin/ei ole tilaa niin kyllä hyvin toteutettu flipperipeli on varmaan ihan hyvä valinta.
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #297 : 22.11.2008 02:33 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Minnes Tepolta jäi Captain Rainbow listalta? No, en ole kyllä lukenut oikeastaan mitään kommentteja pelistä, mutta luulisi sen ihan kiva olevan kun kehittäjänä skip nyt kuitenkin on.
Eikai Captain Rainbow'n Euro/USA-julkaisusta ole mitään uutta tietoa tullut? Mukavan näköinen peli kyllä, eikä Birdolle voi nauraa tarpeeksi, mutta käsittääkseni sen tulosta Japanin ulkopuolelle ei ole yhtään mitään takeita.
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #298 : 22.11.2008 12:27 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili
Eikai Captain Rainbow'n Euro/USA-julkaisusta ole mitään uutta tietoa tullut? Mukavan näköinen peli kyllä, eikä Birdolle voi nauraa tarpeeksi, mutta käsittääkseni sen tulosta Japanin ulkopuolelle ei ole yhtään mitään takeita.


Eipä taida olla jotain gonintendon huhua lukuunottamatta, mutta en nyt näkisi PAL-version olevan mikään täysi mahdottomuus, kun katselee mitä pelejä Nintendo on julkaissut Euroopassa. Jos Tinglen DS-peli julkaistiin täällä, niin miksei Captain Rainbow'kin. . .
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Vs: Wii - tehoton minipelikone ja porttaustunkio, muutama mestariteos? « Vastaus #299 : 22.11.2008 18:39 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Lentosimulaattoreistakaan ei varmaan saa tykätä, koska yhtä hyvinhän sitä voi lentää oikealla :) Flippereitäkin on niin perkeleen vähän Suomessa etten ymmärrä mikä ongelma flipperipeleistä pitämisessä on.. Ja Toni P on ihan Mieron tiellä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines