Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: [1] 2 3 4 5
Tulostusversio
Aihe: Virtual Console  (Luettu 36654 kertaa)
Virtual Console « : 21.06.2007 09:40 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tämä on palvelu, johon olen suorastaan ihastunut. Ja koskapa uusia VC-pelejä ilmestyy viikoittain, täytyy oma aihekin tehdä.

Minulla on tällä hetkellä Super Mario 64, Zelda: A link to the Past ja Lylat Wars.  Classic Controlleria ei vielä ole, mutta näiden kaikkien pelaaminen on sujunut erittäin rattoisasti GC-ohjaimella. Taitavat kuusnepa-pelit toimia parhaitenkin Cuben padilla, väittävät lähes kaikki.

Mutta hemmetti, pelasin Super Mario 64:n läpi muutamassa pikaistunnossa enkä ole nauttinut pelin pelaamisesta näin paljoa koskaan. Sen viimekertaisesta läpäisystä on aikaa kenties jo viitisen vuotta. GC-ohjain soveltui peliin upeasti ja Mario-seikkailu pääsi oikeuksiinsa RGB-kaapelin ansiosta. Huomasin myös, että oma pelimakuni on kehittynyt. Tarkoitan tällä tätä, että nyt nautin kaikista pikkuhienouksista ja pelin jipoista montaa kertaa enemmän kuin silloin vuosia aiemmin. Silloin kärsivällisyyteni pelien kanssa oli aika heikkoa laatua, nykyään osaa nauttia ihan toisella tavalla.


Viime perjantaina Euroopan Virtual Consoleen ilmestyi F-Zero X. Jotkut ovat sanoneet, että peli olisi huomattavan hitaampi kuin N64-originaali? Miten sitten on. 

Huomenna julkaistaan taas tukku uusia pelejä. Odotettavissa varmasti laihempi viikko viimekertaisen "sadas peli" -juhlan jälkeen.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #1 : 21.06.2007 09:54 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Itselläni on vasta OoT ja Super Mario World, mutta kohta pitäisi hommata A Link to the Past. Super Mario RPG:tä ja Paper Marioa odotan innolla, kuuluvat ehdottomasti parhaimpien joukkoon roolipelien osastolla. Sitten jos Super Metroid vielä tulisi, niin kaikki olisi täydellistä.

Mutta näitä odotellessa SMW tyydyttää nälkää, ja Punch Out! pitäisi myös hommata. Skidinä niin pirun vaikea, mutta saas nähdä miten nyt on.  :-X
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #2 : 21.06.2007 09:57 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Super Mario RPG:tä..
Joo tosiaan, itsekin haluaisin pelata tätä. Mutta mites se nyt olikaan, ovatko Wii-pelit aluerajoitettuja? Että jos peli on ilmestynyt alunperin vain Japanissa ja Amerikassa, sitä ei tulisi tällöin Euroopan Virtual Consoleen? Luin aikoinaan näin, mutten tiedä onko tuo tällä hetkellä kuinka validi tieto.  Vatuttaisi huolella jos vaikka Super Mario RPG ja Chrono Trigger jäisi pois tuosta syystä Eurooppalaisilta.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #3 : 21.06.2007 10:02 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Viime perjantaina Euroopan Virtual Consoleen ilmestyi F-Zero X. Jotkut ovat sanoneet, että peli olisi huomattavan hitaampi kuin N64-originaali? Miten sitten on. 

Kyseessä on vain pieni väärinkäsitys. Ei se ole yhtään sen hitaampi kuin alkuperäinenkään, vaan kyseessä on vaan PAL-julkaisu pelistä. Pal-versio on huomattavasti hitaampi(tosin silti nopea peli), kuin USA-versio. Netissä sitten lähti juttuja liikkeelle, että Virtual Consolesta ladattava versio olisi jotenkin normaalia hitaampi, vaikka alunperin pelaaja oli vain itse pelannut USA-versiota ja siitä syystä sitten PAL-versio tuntuu hitaalta. Oikeastaan VC:n F-Zero X on parempi kuin orginaali, sillä siinä kuva on tarkempi.

Voin vahvistaa asian, sillä omistan Pal-versioita kolme kappaletta, yhden JAP-version ja yhden USA-version. o/



Itse tuli ladattua Punch-Out parisen päivää sitten. Ei voi kuin ihmetellä miten hyvin peli on kestänyt ajanhammasta. Pelimekaniikka on yksinertaisesti niin hyvä ja nerokas, vaikkakin pelin vaikeustaso on melko korkea. Suosittelen ehdottomasti lataamaan, jos sattuu olemaan ylimääräisi wiipojoja tallessa.
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #4 : 21.06.2007 10:06 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili
Super Mario RPG:tä..
Mutta mites se nyt olikaan, ovatko Wii-pelit aluerajoitettuja? Että jos peli on ilmestynyt alunperin vain Japanissa ja Amerikassa, sitä ei tulisi tällöin Euroopan Virtual Consoleen? Vatuttaisi huolella jos vaikka Super Mario RPG ja Chrono Trigger jäisi pois tuosta syystä Eurooppalaisilta.

Niin tosiaan taisi olla.. Kyllähän se ketuttaa, jos näistä huippupeleistä ei Eurooppalaiset saa nauttia. Toivoa kyllä saa, mutta olen valmis pettymään .
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #5 : 21.06.2007 10:08 »
Suurvisiiri "crevice" is a dirty word, but "security" isn't Jäsen Viestejä: 148 Basaaripisteet: 0 Profiili Virtual Console on hieno palvelu. Itse olen ladannut Super Mario Brosin, Super Mario Worldin, SM64:n, Ocarina of Timen, Mario Kart 64 ja DKC:n. Hassuinta on, että omistan noista kahta viimeistä lukuunottamatta alkuperäisinä kaikki.

Ostoslistalla on vielä ainakin loput Zeldat, Lylat Wars ja DKC2. Vaikka osa noistakin löytyy useampanakin kappaleena, maksan ilomielin muutaman euron siitä helppoudesta millä noita nykyään pelaa. Ei tarvitse kaivella vanhoja koneita esiin laatikoista eikä ole mitään toimivuusongelmia.

Ainut VC:ssä vihaksi pistävä asia on sen mahdottoman huono suunnittelu. Joka välissä ladataan ja välillä pitkäänkin. Sitten vielä luottokortin tiedot pitää joka kerta syöttää uudestaan. Kunpa vain joskus VC saataisiin toimimaan yhtä näppärästi kuin Live Arcade.
Vaahterasiirappi on sairasta.
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #6 : 21.06.2007 10:17 »
JasuPoju Oh Shi-- Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili

Classic Controlleria ei vielä ole, mutta näiden kaikkien pelaaminen on sujunut erittäin rattoisasti GC-ohjaimella. Taitavat kuusnepa-pelit toimia parhaitenkin Cuben padilla, väittävät lähes kaikki.
Ai tätä en tiennyt, tämähän ratkaisee monta asiaa. Olen nimittäin miettinyt mikä "tavallinen" nintendon ohjain kannattaisi hankkia moten rinnalle ja valinta luonnollisesti pyörii GC-kapulan ja Classicin välillä. Mutta jos VC-pelejä VOI pelata Cuben ohjaimella ongelma on ratkaistu.

Sitten asiaan: En ole vielä mitään ladannut, koska en ole Wiitä edes kytkenyt nettiin, koska Pelaajan mukaan se vaatii jonkun USB-lähiverkko-jutun, joka täytyy hankkia tässä kohta. Mutta mukavia pelejähän sieltä löytyy varsinkin kun olen aloittanut pelaamisen kunnolla vasta PS2:lla niin kaikki NES/SNES/N64 klassikot vielä pelaamatta.

Mitenkäs niitten pisteiden kanssa..? Kuinka monta pistettä on esim. 10€, eli onko järkevää ostaa sellainen Wii-points- card kaupasta vai maksaa luottokortilla?
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #7 : 21.06.2007 10:21 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Luottokortilla pisteiden ostaminen tulee vähän halvemmaksi. 10 euroa = 1000 pistettä.  2000 pisteen kortti maksaa kaupasta riippuen 23-26 euroa.  Itselläni on Sampon Visa Electron ja sillä toimii pisteiden ostaminen hyvin.

Langaton GameCuben Wavebird on tietty tosi jees tapa pelata VC:n pelejä. Konsolinettiin on tullut myös jokin valkoinen 3rd-party viritys (ei langaton). Näppäimien laatu ratkaisee aika paljon.  http://www.konsolinet.fi/tuotekortti.php?path=34/39/3953
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #8 : 21.06.2007 10:25 »
Suurvisiiri "crevice" is a dirty word, but "security" isn't Jäsen Viestejä: 148 Basaaripisteet: 0 Profiili
Langaton GameCuben Wavebird on tietty tosi jees tapa pelata VC:n pelejä. Konsolinettiin on tullut myös jokin valkoinen 3rd-party viritys (ei langaton). Näppäimien laatu ratkaisee aika paljon.  http://www.konsolinet.fi/tuotekortti.php?path=34/39/3953

Wavebirdillä itsekin tällä hetkellä vielä pelailen. Pätevä N64-peleihin, mutta SNES-pelit tuottavat sillä kyllä ongelmia. Classic-ohjain on kyllä pakkohankinta tässä kesän mittaan.
Vaahterasiirappi on sairasta.
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #9 : 21.06.2007 10:29 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Itse en ole niinkään innostunut Virtual Consolesta, mutta eipä siitä mitään haittaakaan ole. Yleensä pyrin ostamaan kiinnostavat pelit niille originaaleille konsoleille, joille ne on julkaistu. Ikävä kyllä, tällöin hinta saattaa olla kolminkertainen... Jo omistamiani pelejä ei tulisi mieleenikään ostaa, koska rahaa on harvoin tuhlattavaksi asti. Ainut peli, jonka tähän mennessä olen ostanut, on Bomberman, joka sekin tuli hommattua vain siksi, että sinä hetkenä sattui olemaan viisi henkilöä paikalla ja yksi olisi joutunut sivustaseuraajan asemaan SSBM:ssä. 400 pistettä siis lojuu itselläni käyttämättömänä tällä hetkellä, mutta mitään noin halpaa ei VC:stä löydy,
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #10 : 21.06.2007 12:31 »
Rignel Jäsen Viestejä: 175 Basaaripisteet: 0 Profiili Kiva palvelu. Nyt on Wiissä SMW, DKC, SM64, Super Castlevania IV, Kid Icarus (oujeeaaaaa! nostalgiaa!), Bomberman'93 ja Streets of Rage II.
En ole muuten aiemmin päässyt kunnolla pelaamaan Mario kuusnelosta, kun en ole ikinä N64:ää omistanut.

Mites se Final Fight? Aiemmin ollut ikinä kuullutkaan kunnes entisillä boardeilla siitä mainittiin.
Wii: 1770 1925 2790 4764
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #11 : 21.06.2007 13:37 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Mä oon tähän mennessä ladannut 5 peliä: Super Mario Brosin, Sonicin, Castlevanian, Bomberman '93:n sekä Kirby's Adventuren. Huippupelejähän siellä ois vaikka millä mitalla, mutta kun OP:n Visa Electronilla ei toimi tuo systeemi, vaikka oon säätäny ne nettikauppaominaisuudet päälle. Pitää siis ostaa niitä kortteja ja tämä rajoittaa hieman noiden VC-pelien hankintaa. Ehkä sinänsä ihan hyvä asia. :)

Nintendon Classic-controller -rahastukseen mä en lankea. Törkeää suunnitella SNES-peleihin kontrollit päin honkia ja vaatia näin pelaajia ostamaan upouusi 30 euron ohjain. Mä oon kehittänytkin hyvän tyylin, millä voi pelata esim. Super Mario Worldia ilman ongelmia Cube-ohjaimella. Etusormen kun laittaa Y-napin päälle, voi juosta ja hyppiä vaikka millä mitalla samaan aikaan. Peukku jää siis vapaaksi A:lle ja B:lle. Pienen totuttautumisen tarvitsee, mutta ei mulla ollu suurempia ongelmia lopulta noin pelata. Analogitatti on kieltämättä vähän heikko noihin peleihin ja Cube-ohjaimen ristiohjain on aika käyttökelvoton. Ehkäpä joskus vielä tuollainen klassinen pitää ostaa.
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #12 : 21.06.2007 13:46 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Onko tuo Super Castlevania IV kuinka loistava? En ole pelannut sitä nimittäin koskaan. Monet sanovat, että se on paras perinteinen Castlevania.  Onko siinä siis niin, että pelissä edetään "tasoilla" eikä suurella "pääkartalla"?   Entä vaikeustaso?

Vasta Classic Controllerin hankkimisen jälkeen todennäköisesti hommaan tuon. GC:n ohjaimella voi pelata A Link to the Pastia, sillä siinä näppäinsijoittelulla ei ole väliä. Mutta Castlevaniassa sen takia voi tulla turhia kuolemia.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #13 : 21.06.2007 13:55 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili VC:ltä löytyy Super Mario World, Super Castlevania IV, Gunstar Heroes, F-Zero X ja jokin varsin hauska mutta yli-inhimmillisiä näpytystaitoja vaativa yleisurheilupeli, jonka nimeä en nyt muista.

Oikein hieno palvelu, mutta peleistä maksaminen kirpaisee aina, kun muistaa, miten pienellä rahalla pelit saa ladattua jorpakon takana.

Epille: Super Castlevania IV on oikein menevä peli, jos tykkää niistä alkuaikojen Castevanioista. Kyseessä ei siis ole Metroidvania-tyyppinen peli.

Pelin juoksee puoleen väliin ilman sen kummempaa yrittämistä, minkä jälkeen vaikeustaso nousee asteittain. Peli näyttää ja kuulostaa hyvältä (olihan sitä tekemässä Treasuren luonutta porukkaa, muistaakseni), mutta passwordeilla leikkiminen on melko rassaavaa. Onneksi tasokohtaiset salasanat löytää vaikka GameFAQsista, jos ei halua pitää kynää ja paperia koko ajan mukana.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #14 : 21.06.2007 14:10 »
jufo Jäsen Viestejä: 17 Basaaripisteet: 0 Profiili Ehdoton helmi tuolla Virtual Consolessa on Super Mario Bros 1. ;) Tosiaan kaverilla tullu pelattua Virtual Consolen kautta myös Super Mario 64. F-Zero X olis varmaan hyvä peli myös.
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #15 : 21.06.2007 16:15 »
Pyramidhead Vieras Yllättävän vähän on porukalla pelejä ladattuna. Itselläni on 15. Kai täällä nyt joillain on enemmänkin?

Ja kuten pelien määrästä voi päätellä olen myös ihastunut palveluun.
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #16 : 21.06.2007 16:35 »
Wiii The Legend of Triforce Jäsen Viestejä: 1 Basaaripisteet: 0 Profiili
Etusormen kun laittaa Y-napin päälle, voi juosta ja hyppiä vaikka millä mitalla samaan aikaan. Peukku jää siis vapaaksi A:lle ja B:lle.

Ihan samaa systeemiä käytin minäkin. Kunnes ikävä kyllä "sorruin" ostamaan kaamean classic-kapulan. Mutta sen puollustukseksi nyt sanon että yllättävän hyvä ostos se on ollut; jo ristinäppäimen sekä x ja y nappein takia. Silti suurimmaksi osaksi Cube-ohjain on parempi syvyytensä takia, erityisesti  N-64 peleissä. Pidemmissä pelisessioissa voi tuntea sormissa kipua, sillä classic kapulasta ei saa sitä "oikea oppista" puristus-otetta :/

-> Varsinkin jos pelaat MarioKart 64:ää nelinpelinä 5 tuntia putkeen, älä tartu classicciin ;P

Itse olen ladannut Mario Kart 64:n, Bomberman 93:n (<-- PRKL**N MAHTAVA!!!), super marion sekä super mario worldin. Seuraavaksi voisi ladata The Legend of Zeldan: A link to the past:in.

Eniten odotan VC:ltä Paper Mario:ta sekä Mario RPG:tä. Saisi tulla yllätyksenä ensimmäisenä tänne Eurooppaan, jo huomenna :D


« Viimeksi muokattu: 21.06.2007 19:30 kirjoittanut Wiii »
May the goddess Farore, the goddess Nayru and the goddess Din bring you balance.
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #17 : 21.06.2007 17:51 »
TseiTsei Jäsen Viestejä: 262 Basaaripisteet: 1 Profiili Ehdottomasti itseäni eniten kiinnostava ominaisuus Wiissä. Olen missannut Punch-Outin, Lylat Warsin ja Streets of Rage II:n vain muutamia mainitakseni. Toivottavasti Virtual Consoleen tulee tulevaisuudessa myös jonkun verran enemmän urheilupelejä - esim. matolaatikon Track & Field olisi aika jees.

Ja hyllyt notkuvat jo sen verran tavaraa, että pelien säilöminen flash-muistissa on enemmän kuin tervetullutta.
Nice beaver!
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #18 : 21.06.2007 17:56 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili VC:n käyttö on jäänyt hieman taka-alalle, mutta asiaan on tulossa syksyyn mennessä, kun rahatilanne taas kohenee. Harmittaa vain kun Nordean Electron ei käy sitten millään Virtual Consolessa maksuvälineenä.

Tällä hetkellä ladattuna on R-Type ja Bomberman '93, sekä tilillä vielä 600 pistettä odottelemassa.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #19 : 21.06.2007 22:40 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
passwordeilla leikkiminen on melko rassaavaa. Onneksi tasokohtaiset salasanat löytää vaikka GameFAQsista, jos ei halua pitää kynää ja paperia koko ajan mukana.

Eihän niitä passwordeja tarvitse lainkaan missään VC:n pelissä, sillä pelinhän pystyy aina lopettamaan kesken ja jatkaamaan siitä mihin jäi... Painaa vain menu-nappia, niin se tallentaa ja poistuu pelistä itsestään.

Kannattaa Epi ladata se Castlevania. Se on loistava kaikinpuolin.
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #20 : 22.06.2007 10:50 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Eurooppa sai Virtual Consoleen kaksi peliä: China Warriorin ja...



Megaman! Vihdoinkin MM-peli Virtual Consoleen.. Ja koskapa ykkönen tuli nyt, ei jumalaiseen kakkos-osaan voi olla pitkä aika  ;D  Damn, hienoa että eurooppalaiset saivat Megamanin ensimmäiseksi.

500 pistettä loistavaan tarkoitukseen.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #21 : 22.06.2007 11:58 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Oi tätä onnea! Mega Man!!!! Nyt pitää äkkiä jäydä ostamassa pisteitä jostain kaupasta. Ei perhana! Juhannus... Vasta maanantaina pääsee kauppaan. Argh! Meen sekasin! 300 pistettä vain tilillä tällä hetkellä... :(

Toisaalta ton pelin lataaminen vähän pelottaa. On nimittäin sen verran pahoja pomovastuksia, että voi hermot mennä useammin kuin kerran. Toivottavasti toimii siinä palapelimiehessä, jonka osat lentelee ja kasaantuu sitten aina puolelta toiselle huonetta, elecman+pause -kikka. Jos ei niin mä oon kusessa. :D Samaten se kaksoisolentopomo on kanssa melko paha nakki, mutta kuitenkin helpommin voitettavissa kuin palapelimies, mikä sen oikea nimi sitten onkaan.

Kakkonen on mulle sitten se legendaarisin, sillä sitä tuli Mega Maneista pelattua eniten pienenä. Tulispa pian.
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #22 : 22.06.2007 12:04 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Oho, kun kerran ensimmäinenkin Megaman tuli ladattavaksi, niin myöhemmät osat tulevat varmasti myös jossain vaiheessa. Mahtavaa! Tuota en viitsi ladata, kun juuri pelasin sen viimeksi toissapäivänä vaihteeksi läpi, mutta kakkosesta eteenpäin voisin ladata kaikki seuraavat.
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #23 : 22.06.2007 13:16 »
Cobaia Vieras
Oi tätä onnea! Mega Man!!!! Nyt pitää äkkiä jäydä ostamassa pisteitä jostain kaupasta. Ei perhana! Juhannus... Vasta maanantaina pääsee kauppaan. Argh! Meen sekasin! 300 pistettä vain tilillä tällä hetkellä... :(

Toisaalta ton pelin lataaminen vähän pelottaa. On nimittäin sen verran pahoja pomovastuksia, että voi hermot mennä useammin kuin kerran. Toivottavasti toimii siinä palapelimiehessä, jonka osat lentelee ja kasaantuu sitten aina puolelta toiselle huonetta, elecman+pause -kikka. Jos ei niin mä oon kusessa. :D Samaten se kaksoisolentopomo on kanssa melko paha nakki, mutta kuitenkin helpommin voitettavissa kuin palapelimies, mikä sen oikea nimi sitten onkaan.

Kakkonen on mulle sitten se legendaarisin, sillä sitä tuli Mega Maneista pelattua eniten pienenä. Tulispa pian.
Mullapa on just sopivasti 500 pistettä! Bujaka.

Menenkin heti ostamaan. Onkohan pelistä korjattu se starttikikka? Saattaa nimittäin siinä ykssilmäsessä kivimiehessä päästä muuten itku. Onko siihen lentävään kupladroidiin aika lopussa mitään varmaa kikkaa? Mulle se ainakin oli kaikista vaikein.
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #24 : 22.06.2007 13:20 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Menenkin heti ostamaan.

Hei, pelaatko Classic Controllerilla, GC-padilla vai poikittain Wiimotella? Jos pelaat Cuben padilla, olisi kiva tietää miten näppäinsijoittelu toimii. Voi kyllä toimia ihan mukavastikin, kun pelissä ei vielä ole sitä Megamanin "liukutaklausta", joka tuli kolmosessa vasta liikerepertuaariin.

Sammon tilillä ei ole cashia... prkl!
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #25 : 22.06.2007 14:02 »
Cobaia Vieras
Hei, pelaatko Classic Controllerilla, GC-padilla vai poikittain Wiimotella? Jos pelaat Cuben padilla, olisi kiva tietää miten näppäinsijoittelu toimii. Voi kyllä toimia ihan mukavastikin, kun pelissä ei vielä ole sitä Megamanin "liukutaklausta", joka tuli kolmosessa vasta liikerepertuaariin.
Ajattelin poikittain motella pelata. GC näppäinsijoittelu on suorastaan sanoen aika hanurista, eikä niitä pysty muuttamaan. Probotectorissa esim ampuminen on kartoitettu y-nappiin, hyppääminen b-nappiin ja kranaatti a-nappiin. Ärsyttää kun ei pysty ampumaan ja hyppäämään samaan aikaan. >:( Super Mario Worldissa on kuulemma samat ongelmat. Turilas tietää. Ihan salettiin tehty epämukavat ohjaukset ihan vaan siks, että ihmiset ostaisivat Classic-ohjaimia.

Editz. Niin ongelmia on lähinnä SNES-peleissä. NES peleissä se ei haittaa kun on muutenkin vaan kaks näppäintä. :)
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #26 : 22.06.2007 15:48 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili
Eurooppa sai Virtual Consoleen kaksi peliä: China Warriorin ja...



Megaman!


:o Nyt on minullakin syy hommata lisää pointseja.
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #27 : 25.06.2007 18:50 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Jenkeille Virtual Consoleen mm. Street Fighter 2: Turbo!

Loistava versio pelistä, eiköhän rantaudu meidänkin VC-palveluun pian ladattavaksi. Tuota tuli pelattua erittäin paljon aikoinaan Superilla. Vihasin sitä Blankan "sähköhyökkäystä"!
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #28 : 25.06.2007 19:18 »
Cobaia Vieras
Jenkeille Virtual Consoleen mm. Street Fighter 2: Turbo!

Loistava versio pelistä, eiköhän rantaudu meidänkin VC-palveluun pian ladattavaksi. Tuota tuli pelattua erittäin paljon aikoinaan Superilla. Vihasin sitä Blankan "sähköhyökkäystä"!
Uuh. Rautaa!

Harmittaa vaan, että peli on täällä sen 17% hitaampi. Sonicin ja Street Fighterin kaltaisissa ultranopeissa peleissä eron huomaa selvästi. Mega Manissa vähän harmittaa, kun musiikit ei oo niin temmokkaita kuin mitä oon soundtrackilta tottunu kuulemaan.

Pääsin Street Fighterin ainoastaan kerran läpi penskana ja sekin tapahtui Blankan säköiskuspammilla. :P
tallennettu
Re: Virtual Console « Vastaus #29 : 27.06.2007 15:17 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Sainpas pisteitä! Mega Manin latasin ja Wily-kenttiin asti pelasin. Kokeilin vielä ekan Wily stagen kivimiespomoa ja melkein ykkösellä ja vajailla energioilla pääsin sen läpi, joten ei se niin paha ollutkaan kuin muistelin. Aika helpolta oikeastaan vaikutti.

Nyt ois sitten pisteitä jäljellä 1800. Super Mario Bros. 2 pitää varmaan ladata ja sen lisäksi ajattelin toisen Donkey Kong Countryn imutella. Kumpi niistä on parempi vai pitääkö pelata järjestyksessä molemmat?
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4 5
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines