Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Aihe: Travian  (Luettu 6258 kertaa)
Travian « : 19.10.2007 16:12 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Pelaako täällä kukaan Traviania? Lainaus kotisivuilta: "Travian on selainpohjainen peli, jossa taistelet tuhansia muita pelaajia vastaan ja rakennat pienestä kylästäsi mahtavan valtakunnan. Ei latauksia, voit pelata suoraan selaimellasi. Pelaat tuhansien muiden kanssa elävässä antiikin maailmassa. Rakenna kyliä, julista sotia tai tee kauppaa naapureittesi kanssa."

Erittäin koukuttava peli. Alussa siellä saa juosta aika tiheään tahtiin päivittelemässä peltoja ja rakennuksia. Pelin edetessä kehitysaika pitenee. Viljapelto tasolle 1 kestää muutaman minuutin. Tasolle 16 satoja tunteja. Tutustukaa, jos ette ole jo sitä tehneet. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa, sekä ilmaista. Peliin pääsee nopeasti sisään lukemalla lyhyet, mutta erittäin hyvät ohjeet.

Itse pelaan Suomen 1 serverillä. Tällä hetkellä omistan toisiksi suurimman kylän siellä, mutta menen kyllä ajan kanssa ohi. Rakentaminen on vaan pirun kallista ja hidasta.  :( Sen lisäksi Suomen ja Ruotsin Speed-servereillä, niillä kaikki tapahtuu 3 kertaa nopeammin.

Perkeleen hyvä peli.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Travian « Vastaus #1 : 19.10.2007 17:16 »
Sousuke Vieras Pelasin, mutta en pelaa enää, koska aika ei riittänyt kerta kaikkiaan tämän pelaamiseen.  ;)
tallennettu
Re: Travian « Vastaus #2 : 07.11.2007 19:02 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Pelailin tätä joskus vuoden alkupuolella muistaakseni ja ihan kiva selainpeli olikin kyseessä. Loppujen lopuksi alkoi tylsyys iskeä pelin hieman hitaan temmon takia sekä myös sen, että kyläni oli lähes jatkuvasti hyökkäysten kohteena, enkä lopulta saanut enään mitään aikaiseksi.

Mikään täysin tuntematon peli ei taida olla kyseessä, sillä moni koulussani pelailee tätä ja moni muukin tuttu henkilö vähintään tietää pelin.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Travian « Vastaus #3 : 07.11.2007 20:42 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili *ratsastaa lumileopardilla*
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Travian « Vastaus #4 : 07.11.2007 22:10 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili *inhoaa tätä peliä yli kaiken*
tallennettu
Re: Travian « Vastaus #5 : 17.11.2007 13:25 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili *täysin samaa mieltä kuin Ilkimys*
tallennettu
Re: Travian « Vastaus #6 : 17.11.2007 13:49 »
Atskuli The Corps is mother, the Corps is father. Jäsen Viestejä: 36 Basaaripisteet: 1 Profiili Helvetin uuvuttava ja läpipaska peli.
tallennettu
Re: Travian « Vastaus #7 : 17.11.2007 15:46 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Älkääs nyt. Itse en pelaa, mutta olen seuraillut kaverin pelaamista. Hyvältähän se näyttää. Hauska aina ajoittain käydä katsomassa muun selailun ohessa, miten oma kylä jaksaa, laittaa uusia rakennuksia rakentumaan ja käynnistää hyökkäyksia naapurikyliin. Travian on nimenomaan luotu pelattavaksi satunnaisesti.
tallennettu
Re: Travian « Vastaus #8 : 01.03.2008 03:49 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili Oli virhe aloittaa tämä.

Kutosservulla aloitin viikko sen avaamisen jälkeen, kun töissä oli tylsää ja nyt ollaan pahasti koukussa. Alkuun vaikutti yksinkertaiselta ja vähän aikaa vievältä, mutta pelin edetessä tämä menee todella taktiseksi ja jos haluaa menestyä, niin koneen ääressä joutuu viettämään aikaa.
Eniten yllätyin siitä, että Travian on näin sosiaalinen peli. Liittoumat ja pelaajat joutuvat keskenään suunnittelemaan ja juonimaan erilaisia etenemis-/selviytymisstrategioita, sillä ilman liiton tukea melko varmasti omasta kylästä tulee vain jonkun suuremman kylän farmi.

Mikä pahinta Travian on vielä passiivisempaa kuin TV:n katselu, joten aina kun laiskottaa, niin olen tämän ääressä eli yleensä useampi tunti päivässä.
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Re: Travian « Vastaus #9 : 01.03.2008 13:07 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Tervetuloa joukkoon. Olen pelannut tätä jo viime helmikuusta asti. Päivittäin on pakko käydä päivittelemässä peltoja ja rakennuksia. Jo senkin takia, että liittoumasta tulee kickiä jos olen offline yli 24h putkeen. Syksyllä oli jopa laantumisen merkkejä ja taisin pistää kaikki tilini kiinni. Olin ajautunut jo niin hunoon asemaan, että nousu siitä ei ollut enää minun käsissäni. Nykyään menee hyvin. Olen yhdessä server 6:n huippuliittoumista ja tällä hetkellä tie vie tasaisesti ylöspäin. En ole raidattavana vaan raidaan itse lähinaapureita. Tavoitteena on pysyä mukaan loppuun asti ja voittaa liittouman kanssa loppusota.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Travian « Vastaus #10 : 02.03.2008 02:46 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili
Olen yhdessä server 6:n huippuliittoumista.
Rohkenetko paljastaa missä niistä?

Tavoitteena olisi päästä finaaliin asti, mutta meidän liiton ei voitosta kannata edes haaveilla. Isot pojat meinaa välillä kiusata meitä. Mutta liiton hyvä henki ja rehti pelaaminen on tärkeintä!

Yeah right... Ihan kuin itsekin uskoisin tuohon.
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Re: Travian « Vastaus #11 : 02.03.2008 02:53 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Legion S. Sijoitus atm 26. Legion S on kymmenentenä majailevan Legion N:n siippiliittouma.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Travian « Vastaus #12 : 02.03.2008 03:05 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili Eli eri suunnilla ollaan.

Luoteessa majaileva FOD eli Forces of Darkness (ei ole minun keksimä nimi sitten) on meidän liittouma. Sijoitus 31.

Takaa tullaan lujaa, mutta tuskin ohi.
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines