Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Elder Scrolls V: Skyrimin julkaisupäivä: 11.11.2011
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 10
Tulostusversio
Aihe: The Elder Scrolls V: Skyrim  (Luettu 110014 kertaa)
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #60 : 14.11.2011 07:36 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 939 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Oli mukava yllätys itsellekin, kun löysin jonkun bandit luolan ja ei pärjännyt millään heidän joukoille. Ehkä jollain bugittamisella olisin voinut voittaa, mutta päätin suosiolla tulla takaisin myöhemmin.
Play-Asia
tallennettu
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #61 : 14.11.2011 12:01 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Päivän Skyrim-hetki:

Eeppinen taistelu lohikäärmettä vastaan vuoren rinteellä keskellä lumimyrskyä, pelin tunnusmusiikin pauhatessa taustalla.

Parhautta  :)
tallennettu
Vs: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #62 : 14.11.2011 13:49 »
Cocki Destoroyah Jäsen Viestejä: 231 Basaaripisteet: 2 Profiili Semmoiset reilut 15h tätä takana ja ei voi kuin kehua. Juuri niin hyvä kuin toivoinkin. Aikalailla kaikki Oblivionin viat ovat poissa ja kaikkiaan sitä parempi peli. Pääjuoni/tehtävät ovat olleet taas vähän tylsiä verrattuna kiltojen tehtäviin sekä ihan vaan randomeihin pikku questeihin. Kyllä tuota päätarinaa on kuitenkin suuremmalla innolla pelannut kuin Oblivionin ainaista porttien sulkemista.

Companions killan kaikki tehtävät olen nyt vetäissyt ja *spoiler* iloisena ihmissutena *spoiler* nyt jatkanut pelailua. Jopa harmillisen vähän muuttaa hahmoa tuo muutos, tuosta kun on vain pääasiassa hyötyä. Dark Brotherhoodiin nyt tekisi mieli liittyä, aika helposti oma suosikki kilta Oblivionista.

Nyt jo helppo sanoa että tämä on sukupolven parhaita (tai paras) fantasiaropetus, hankala sanoa meneekö Dragon Age: Originsin yli mutta ainakin mahdollisuuksia on paljon.
Allekirjoitus näkyy kaikkien lähettämiesi viestien alla. Voit käyttää BBQ kastiketta.
tallennettu
Vs: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #63 : 14.11.2011 16:25 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili Voi vittu. Ehkä maailman pisimmältä tuntunut koulupäivä kaikkine seminaareineen ja kutkuttava tunne mulkun kärjessä pitkin päivää, että jospa se olisi tullut postilootasta. Noh eihän se sitten ollut, haista paska Gigantti!  :/ Ei kai tässä muu auta kuin alkaa ryypäämään.

Tosin oma vika kun en ennakkotilannut ajoissa, mutta eniveis.
Voice of The World.
tallennettu
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #64 : 15.11.2011 09:58 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Hehkutettiin tuossa eilen töissä peliä ja ruvettiin sitten jossain välissä miettimään sitä, miten iso osa pelistä on vielä kokonaan näkemättä. Olen nyt pelannut 17h ja olen vasta pyörinyt Winterunin ympäristössä. Pääjuonta olen tehnyt kolme neljä tehtävää ja sivutehtäviä jokusen, mutta aivan massiivinen osa pelistä on vielä kokonaan näkemättä. Kaikki tuon Winterunin laakson ulkopuoliset alueet on vielä täysin näkemättä, sitä suuren vuoren itäpuolen pientä kylää (Ivarstead tms.) lukuunottamatta..

Ei hemmetti tähän peliin saa paljon tunteja upotettua, kun kartastakin on 70% täysin käymättä ja tuntuu että olen tehnyt vasta muutaman questinkin  :lol: Oblivionissa oli kyllä tässä vaiheessa joka kaupungissa käyty ja kaikkien kiltojen questitkin työn alla. Nyt olen vasta Companionsille tehnyt pari tehtävää..


« Viimeksi muokattu: 15.11.2011 10:18 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #65 : 15.11.2011 10:18 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Kymmenen tuntia kilahti eilen pelikelloon ja pääjuonessa tuli vastaan ensimmäinen lohikäärmeen kohtaaminenkin. Oli tosin sen verran lössiä sitä runttaamassa, ettei tarvinnut itse kuin sipaista pari viimeistä miekaniskua.  ;D

Kävin myös siellä jäämerellä vähän samoilemassa, ihan niin pitkälle kun ruutuun tömähti "et voi mennä tuohon suuntaan" teksti. Lumisade on kyllä hienon näköistä.

Tämän pelin soundtrack on, monen muun osa-alueen ohella, täyttä rautaa. Menisin jopa niin pitkälle, että kyseessä saattaa olla uusi kaikkien aikojen suosikkini peli-soundtrackeistä. Monesti sitä vain huumaantuu kun edessä aukeaa upea maisema ja sävelen huippukohta kajahtaa juuri silloin eetteriin.

Tulee olemaan vaikeaa irrottautua loppuvuodesta tästä pelistä. Jopa Zeldan takia.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #66 : 15.11.2011 20:54 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili Aamulla posteljooni vihdoin päätti piinani ja tipautti Skyrimin postilootasta. Kello oli 09:20 tällöin. Seuraavan kerran vilkaisin kelloa 8h myöhemmin.  :lol: Hahmoksi valikoitui melko perinteisen tylsään tapaani raiskaajan näköinen Nordi, joka heiluttaa moraa toisessa kädessä ja toisella kädellä käristää lieskoilla jne. Ensimmäinen lohari on nyt kairattu paskaksi ja heppa tuli ostettua.
Voice of The World.
tallennettu
Vs: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #67 : 15.11.2011 22:59 »
Justece Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili Se heppa on saatanan kova. Auttaa taisteluissa eikä kuole millään. :D
I'm the best fuck the rest.
tallennettu
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #68 : 16.11.2011 11:46 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 939 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW PS3-käyttäjillä voi tulla ongelmia pelin edetessä.
http://kotaku.com/5859983/do-not-let-skyrim-overflow-your-ps3/

Kaipa tuohon joku pätsi tulee joskus.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #69 : 16.11.2011 11:51 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
PS3-käyttäjillä voi tulla ongelmia pelin edetessä.
http://kotaku.com/5859983/do-not-let-skyrim-overflow-your-ps3/

Kaipa tuohon joku pätsi tulee joskus.

Voi pasha, mun tallennus lähestyy 6 mb:tä. Ongelmia ei ole vielä ollut. Toivottavasti patch tulee pian, mutta on hyvä, että konsolin uudelleenkäynnistämällä pelin saa toimimaan taas muutaman tunnin normaalisti. Mutta ottaahan se päähän, että kun immersio on taas vetänyt kunnolla sisäänsä Skyrimiin, niin täytyykin katkaista peli pakon edessä. 
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #70 : 16.11.2011 12:36 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Ostin ensimmäisen taloni pelissä. Teen siitä sellaisen mässäilyluolan ja varastelen sinne joka paikasta kaikkea mahdollista ruokaa. Pelkästään erilaisia juustoja uskomaton vuori siellä nurkassa. Tärkeää tekemistä selvästi.  8)


Ja on se kumma kun pelintekijät aina saavat jotenkin tehtyä ps3-versiosta huonomman, vaikka rautaa löytyy enemmän pellin alta. Tuosta save-jutusta en tiennytkään, mutta sen lisäksi ps3-versiossa on ruudunpäivitys ongelmia ja pieniä bugeja enemmän.



« Viimeksi muokattu: 16.11.2011 12:43 kirjoittanut MasterTK »
tallennettu
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #71 : 16.11.2011 15:28 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 939 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Itse ostin sen Whiterunin 5000 maksavan talon. Tällä hetkellä en tee sillä muuta kuin säilön lohikäärmeiden luita arkussa.

Mikä tässä on muuten lvl cappi? Tuntuu ainakin nyt alkuun, että leveliä tulee liian nopeasti, mutta toisaalta se varmaan hidastuu loppua myöten. Myös pakko alkaa keskittymään enemmän tiettyihin kykyihin, koska muuten niihin ei saa laittaa tarpeeksi skill pojoja.

Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #72 : 16.11.2011 15:47 »
Qwark Jäsen Viestejä: 6 Basaaripisteet: 0 Profiili
Itse ostin sen Whiterunin 5000 maksavan talon. Tällä hetkellä en tee sillä muuta kuin säilön lohikäärmeiden luita arkussa.

Mikä tässä on muuten lvl cappi? Tuntuu ainakin nyt alkuun, että leveliä tulee liian nopeasti, mutta toisaalta se varmaan hidastuu loppua myöten. Myös pakko alkaa keskittymään enemmän tiettyihin kykyihin, koska muuten niihin ei saa laittaa tarpeeksi skill pojoja.



Level cap taitaa olla 70, mutta 50 jälkeen kuulemma hidastuu ja paljon.

Piti oikein tän pelin takia logata sisään noin 4 vuoden tauon jälkeen  :o
Hyvin on Skyrim maistunut. Tällä hetkellä hahmona lvl 23 Khajit ja tietysti sniikkaillaan tikaria ja nuolta persuksiin!
Dark Brotherhoodin ja Thieves Guildin questit on kyllä loistavia. Main quest tehdään sitten myöhemmin.

Nyt oon tosiaan huomannut PS3:lla tuota lagia kun pelitunteja alkaa kertyä enemmän ja savetiedostolla tosiaan on kokoa.
Toivottavasti tulis pian jotain patchia, kun ei vielä haluaisi alustakaan alottaa.
tallennettu
Vs: Re: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #73 : 16.11.2011 15:49 »
Justece Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili
Itse ostin sen Whiterunin 5000 maksavan talon. Tällä hetkellä en tee sillä muuta kuin säilön lohikäärmeiden luita arkussa.

Mikä tässä on muuten lvl cappi? Tuntuu ainakin nyt alkuun, että leveliä tulee liian nopeasti, mutta toisaalta se varmaan hidastuu loppua myöten. Myös pakko alkaa keskittymään enemmän tiettyihin kykyihin, koska muuten niihin ei saa laittaa tarpeeksi skill pojoja.
Level 50 tais olla cap. Sen jälkeen ei saa enää perkkejä. Kaikista skilleistä voi kuitenkin saada 100 joten levelaaminen loppuu joskus 70-80 levelisenä oikeasti.
I'm the best fuck the rest.
tallennettu
Vs: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #74 : 16.11.2011 17:20 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili Jaa. No tallennus taitaa olla jo tuossa haamurajan tienoilla, että saa nyt nähdä kuinka käy...  :???: Perkeleen Bethesda, nyt sitä patchia !
Voice of The World.
tallennettu
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #75 : 16.11.2011 18:44 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 939 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW No hyvä ettei tuossa ole mitään falloutin tyyppistä 20 levelin cappia. Riittääpähän hahmon kehityksen osaltakin enemmän tekemistä. Tällä hetkellä 16 lvl archer/thief.  Juuri ostin archery trainingiä tyypiltä ja sitten pöllin rahat takaisin.  Toisaalta ilmeisesti jos pöllii liikaa, tulee random boynty päälle ja thugit hyökkää kimppuun.
Play-Asia
tallennettu
Vs: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #76 : 17.11.2011 09:04 »
Anders Helevete Jäsen Viestejä: 116 Basaaripisteet: 1 Profiili Level cappi taitaa itse asiassa olla 81 ja joka levelillä saa perkin, jos pc-version modaajiin on luottaminen. Itse olen nyt boxilla pelannut jo lähes 50 tuntia tätä eepposta ja levelillä 42 mennään. Enchantmentit on muuten pirun hyödyllisiä, nimimerkillä ilmaiset destruction spellit jopa master tasoon saakka  :lol:
Pika Pikaa
tallennettu
Vs: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #77 : 17.11.2011 09:12 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Viime yön pelisessioiden jälkeen alkaa tuntumaan, että Skyrim on varmaan top10 parhaan pelaamani pelin joukossa koskaan. Peli tuntuu nyt vielä huomattavasti paremmalta kuin alussa, kun alkaa tuntemaan kaupunkien ihmisiä ja pelimaailmaa. Tein eilen noita pieniä lisätehtäviä aika paljon ja jopa niissä tuli vastaan melkoista settiä. Lisäksi esim. Whiterunissa hahmoni alkaa olla niin tuttu, että ihmiset lahjoittelevat koko ajan rahaa ja tuovat talooni ruokaa.

Tajusin myös eilen, että omaa taloa voi jopa sisustaa. Ostin sinne alchemy-labran ja kirjahyllyjä, joihin koitan kerätä arvokkaimpia kirjoja. Tietenkin talon oven eteen vielä kasa Trollien pääkalloja koristeeksi. Koitan kerätä myös kaikki pelin armor/weapon -setit ja tehdä niistä kokoelman. Jossain vaiheessa pitää vaan kerätä rahaa isompaan taloon, kun tilat alkavat loppua kesken. On se hieno, kun pelkästään tällaiseen pieneen puuhasteluun saa kulutettua tuntikausia helposti.
tallennettu
Vs: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #78 : 17.11.2011 20:20 »
Justece Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili
Level cappi taitaa itse asiassa olla 81 ja joka levelillä saa perkin, jos pc-version modaajiin on luottaminen. Itse olen nyt boxilla pelannut jo lähes 50 tuntia tätä eepposta ja levelillä 42 mennään. Enchantmentit on muuten pirun hyödyllisiä, nimimerkillä ilmaiset destruction spellit jopa master tasoon saakka  :lol:
Jos luotetaan Todd Howardiin ei enää 50 levelin jälkeen perkkejä saa.
I'm the best fuck the rest.
tallennettu
Vs: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #79 : 17.11.2011 20:59 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW God damn! Pääsi yllättämään tuo ensimmäinen kunnon companions-tehtävä. Tai lähinnä mitä sen aikana tapahtui:

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Joku 15 tuntia olen pelannut. Pääjuonta pelattu eteenpäin vain hieman ja sivutehtäviä maisteltu sieltä täältä. Statsit näyttävät, että olen putsannut 4 luolastoa. Siis oikeesti nyt! 15 tuntia mennyt ja olen totaalisen lapsenkengissä tässä pelissä. Rakastan tätä.

Fast Travel on kirosana, joten nopeamminkin pääsisi toki etenemään, mutta miksi ihmeessä haluaisin sellaista immersion tappajaa käyttää? Jalkaa vain toisen eteen tai heppa käyttöön.

Siitä tulikin mieleeni... Jätin mun 1000 rahalla ostetun hevosen johonkin sinne 7000 askelman juurelle. Täytyy varmaan muistaa hakea se pois jossain vaiheessa.  ;D

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #80 : 17.11.2011 21:28 »
Justece Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili
Siitä tulikin mieleeni... Jätin mun 1000 rahalla ostetun hevosen johonkin sinne 7000 askelman juurelle. Täytyy varmaan muistaa hakea se pois jossain vaiheessa.  ;D
En nyt aivan varma ole miten ilman fast traveliä hevoselle käy, mutta ainakin kun fast traveliä käyttää heppa spawnaa viereesi samantien.
I'm the best fuck the rest.
tallennettu
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #81 : 17.11.2011 23:06 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Pelasin 26h soturihahmolla, mutta aloitin pelin tänään aamulla uudestaan archer/thief-tyyppisellä hahmolla, niin pääsee tekemään noita Thieves Guildin ja Dark Brotherhoodinkin tehtäviä kunnolla. Muutenkin sniikkailu ja yleinen pölliminen on hauskaa ja sitä tuli tehtyä jo Oblivionissakin suurimman osan ajasta.
tallennettu
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #82 : 18.11.2011 08:17 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 939 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Pelasin 26h soturihahmolla, mutta aloitin pelin tänään aamulla uudestaan archer/thief-tyyppisellä hahmolla, niin pääsee tekemään noita Thieves Guildin ja Dark Brotherhoodinkin tehtäviä kunnolla. Muutenkin sniikkailu ja yleinen pölliminen on hauskaa ja sitä tuli tehtyä jo Oblivionissakin suurimman osan ajasta.

Itse olen melkeinpä aina pelannut jonkin tyyppistä sneak/thief/stealth-hahmoa roolipeleissä. Tosin NeverWinter Nightsissa oli Viikatteella riehuva Half-Orc barbaari, mutta muuten aina thief. Jos riittää mielenkiintoa, voisi kokeilla jotain full-mage hahmoa eka pelikerran jälkeen.
Play-Asia
tallennettu
Vs: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #83 : 18.11.2011 12:01 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Eilen kohtasin sitten ensimmäisen lohikäärmeeni ypöyksin. Tämä tapahtui about 17 pelitunnin kohdalla, joten ei voi sanoa, että niitä vyörytettäisiin kimppuun jatkuvalla syötöllä.

Hetki olikin sitten kahta ikimuistettavampi, kun pelin teemamusiikki raikasi ja lohikäärme kierteli rotkon yllä kuumien lähteiden tuntumassa. Muistan miten lauma susiakin eksyi paikalle ja yhtyi taistoon hirviötä vastaan, joskin välillä näykkäisivät myös minua.

Näin tämä homma pitikin hoitaa. Tästä muodostui oikeasti mieleenpainuva tapahtuma, kun sitä ei annettu liian aikaisessa vaiheessa. Olisi se varmaan tosin tapahtunut jo aiemminkin, jos olisin kolunnut pääjuonta enemmän tässä vaiheessa?

Skyrimiä pelatessa kello tuntuu loikkivan sellaisia puolen tunnin loikkia silmänräpäyksessä. Olikin taas haastavaa lopettaa peli, ettei ihan överiksi olisi mennyt valvominen.



Skyrim timelapse: 



On se nätti. On se.


« Viimeksi muokattu: 18.11.2011 12:11 kirjoittanut Ephram »
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #84 : 18.11.2011 19:49 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Olen nyt pelannut kymmenkunta tuntia uudella thief/archer -hahmollani ja maistuu kyllä hyvin taas, vaikka samoja tehtäviä onkin joutunut duunaamaan. Parit eri Companionsin questit olen vääntänyt ja ihan kiva, että näitä on tarjolla useampia vaihtoehtoisia, sekä käynyt Bleak Falls Barrowissa pyörimässä. Meni tuokin vähän nopeammin, kun otin Farkasin sinne mukaan auttelemaan.

Tykkään pelata jousiampujalla ja harmitti kun Oblivionissa tämä ei onnistunut huonon ohjauksen takia. Onko mitään siistimpää, kun pudotella bandiitteja turvallisen matkan päästä varjon kätköistä uskollisella jousella  :)

Edit:
Upea timelapse-video muuten  :)
tallennettu
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #85 : 18.11.2011 21:06 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 939 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Onko Skyrimissä muuten joku kirkkaus/tummennus-hässäkkä jolla yritetään simuloida silmien tottumista pimeyteen/valoisuuteen? Luolissa kun kulkee ja katselee valonlehteestä pimeyteen, tummuus vaihtelee hieman.
Play-Asia
tallennettu
Vs: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #86 : 18.11.2011 21:56 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Inhoan Whiterunissa sitä Talosin patsaalla saarnaavaa kaveria. Tämä video aiheutti aika makeat naurut:



LIKE A BOSS! 
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #87 : 19.11.2011 00:27 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW PS3-Skyrimin ongelma kasvavien tallennusten kanssa on ilmeisesti suurempi kuin luultiinkaan:

http://www.gamesradar.com/high-horse-broken-ps3-skyrim-was-inevitable-inexcusable-and-may-be-your-fault/


Lainaus
Yes, it might get patched. But consider this. Even if the cause of the problem gets cleaned up, it’s highly doubtful the devastated save files which have resulted will be repairable. Those 30 hour games are very probably gone. Far worse than that, a very large percentage of PS3 players do not have their consoles online-enabled. Those guys are screwed. Even if only a relatively small percentage of players are affected, with 7 million copies shipped that’s still a lot of people ripped off, by either incompetence or cynical deceit.

And this is the same problem we’ve seen in previous Bethesda games. And they got away with it then, so it’s happened again now. Think about that, people.
I have contacted Bethesda with a set of questions relating to all aspects of this matter. So far we have not received a response, but should a direct reply come through, I will of course publish it for you.

SHIEEEETTT. En tosiaankaan halua menettää mun pelitallennusta, oon kiintynyt mun hahmooni jo siinä määrin.

Mulla on about 18 tuntia mittarissa ja mietin, että en ehkä uskalla pelata hirveän paljoa yli 20 tunnin ennenkuin patch saapuu. X360-version ongelmat tekstuurien latausten kanssa kovalevylle asennetulla pelillä vaikuttavat aika pieniltä tämän rinnalla, varsinkin jos tallennukset oikeasti ovat mennyttä kauraa.

Pitää tarkkailla mitä lisätietoa tästä tulee ilmi.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #88 : 19.11.2011 12:04 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Paska jos tuo on noin. Mutta pitäisikö tuossa tapauksessa nyt sitten aloittaa kokonaan uusi hahmo vai riittääkö, jos sinulta on save-tiedosto ennen ongelmien ilmenemistä? Eli jos sinulla on jo ilmennyt ongelmia, niin peli alusta uudestaan, mutta jos ongelmia ei ole vielä näkynyt, niin voit jatkaa vanhalla hahmollasi? Olisi kiva tietää nimittäin  :rollaus:. 26h ehdin pelaamaan sillä soturihahmollani ja save-tiedoston koko oli yli 6Mb, mutta mitään ongelmia ei vielä ollut tullut. Kolmatta kertaa en peliä haluisi aloittaa alusta, kun nyt on kaikki mennyt aika putkeen uudella hahmollani. Onko tässäkin nyt niin, että kaikilla ei ole ollut ongelmia vai miten laajalle levinnyt probleema tämä on?


Eilen tuli taas pelattua aika pitkälle yöhön, kun peli on vaan niin saatanan koukuttava. Rymysin joutskarimimmilläni Riverwoodin eteläpuoleisia metsiä ihan kunnolla. Tarkoituksena oli alunperin käydä metsästämässä Companionsin piikkiin, mutta kuten voi arvata, matka hieman venyi taas. Tuli törmättyä bandiitteihin, 10 suden susilaumaan (wtf?  ;D), vuorilla asuvaan naiseen joka antoi jousikoulutusta, sekä tietysti lohikäärmeeseen. Samalla tuli matkattua taas Ivarsteadiin ja tänään aion kiivetä taas sen erään vuoren huipulle. Companionsin questilinjaa tuli vedettyä hieman pidemmälle, kuin soturillani ja otin vastaan heidän "lahjan." Rifteniin pitäisi myös ennättää, että pääsee liittymään kiltaan. Oli myös ihan hyvää pullaa loottien kanssa, koska eilisen aikan droppasi huima määrä arvokasta loottia, jota en ikävä kyllä viitsi vielä myydä koska Speech-skillini on niin matala. Tuli myös löydettyä Elven Armor-hahmolleni, mikä on aika iso parannus entiseen.
tallennettu
Vs: The Elder Scrolls V: Skyrim « Vastaus #89 : 20.11.2011 13:41 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Foorumeilla väitetään, että perkkien saaminen jatkuu levelin 50 jälkeenkin. Nyt siis epäillään, että niitä saakin aina levelille 80 asti, vastoin Howardin haastattelua.

Heti kun joku lautalainen nousee levelille 51, niin vahvistakaa toki pitääkö tämä paikkansa. Itse en ole ehtinyt pelata pariin päivään ollenkaan, jos sitä tämä iltana taas uppoaisi Skyrimiin.

GAFista myös luin, että uusi patch olisi hyväksytettävä Sonylla ja Microsoftilla ja sen odotetaan tulevan jakoon kiitospäivän jälkeisellä viikolla. Eli vähän yli viikon kuluttua. Ei ollut vielä selkeää tietoa, korjaako tämä patch nämä PS3:n tallennustiedostojen ongelmat. Toivottavasti!
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 10
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines