Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Super Smash Bros. Brawl -julkaisu: 27.06.2008
Sivuja: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15
Tulostusversio
Aihe: Super Smash Bros.  (Luettu 104588 kertaa)
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #360 : 30.06.2008 00:11 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Subspace Emissaryn vetäisin läpi tuossa alkuillasta. Reilu 10h taisi venähtää siinä. Kaikki hahmot ovat myös auki, paitsi Jigglypuff. Tuon lisäksi on lähinnä tullut mätettyä muutaman kerran netissä sekä ihan paikan päällä kaverien kesken. Classiccia sun muita en ole vielä kerennyt kokeilemaan.

Subspace Emissarystä voisi heittää kommenttia sen verran, että paikoin oli todella mukavaa mutta joukkoon mahtui myös vitutusta. Parhaita puolia olivat melkeinpä välidemot ja musiikki. Kentistä ei suurempia valituksen aiheita löydy, ihan mukavaa settiä. Hieman ärsytti vain pelata jollain hahmoilla, joihin muuten en koskisi tikullakaan, kuten Yoshilla, Lucasilla sun muilla hihhuleilla

Vitutusta aiheuttivat lähinnä paikoin liian hitaasti liikkuva kamera, joka ei tahtonut millään pysyä pelaajan kyydissä. Aiheutti kuoleman jos toisenkin. Enkä nyt tarkoita niitä tilanteita, joissa kamera liikkui itsestään pakottaen pelaajan liikkumaan. Mukavaa kun hyppäät kaivoskärryyn joka syöksähtää eteenpäin, mutta kamera ei kerkeä perään jolloin lennät ulos. Kohdalle osui muutama muukin aivan käsittämätön bugi/suunnitteluvirhe, jotka ottivat päähän. Saa nähdä, milloin tuota jaksaa uudestaan vetää kokonaisuudessaan kun välipätkienkin katselu onnistuu muutenkin. Jotain tavaraa pitänee silti käydä noukkimassa matkan varrelta.

Seuraavaksi voisikin sitten alkaa tutkimaan, että mitä muuta kivaa tästä pelistä löytyy. Pelitaitojakin pitäisi yrittää kohentaa, niin pärjäisi paremmin.  :)


« Viimeksi muokattu: 30.06.2008 00:36 kirjoittanut despire »
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #361 : 30.06.2008 00:54 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili Subspace Emissary meni itselläkin läpi aiemmin päivällä. Pari lopun kentistä oli kyllä melko puuduttavia. En tiedä yhtään kuinka monta hahmoa on vielä aukaisematta, mutta onhan noita jo melkoinen liuta auennut. Musiikkeja taisi tulla täyteen 50. Eventejä on menty läpi ekat 20.

Jostain syystä ei kuitenkaan koukuta yhtä paljon kun melee aikoinaan. Tämä saattaa johtua tosin siitä että viimeisen vuoden aikana on tullut pelailtua ennätyksellisen vähän kun vertaa aiempiin vuosiin. Eilen tuli kuitenkin moninpeliä hakattua reilu tunti kaverin kanssa, ja olihan se hauskaa. Tosin olisi ollut vielä hauskempaa, jos kaverista olisi ollut edes jotain vastusta. ;)
Kokoelma
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #362 : 30.06.2008 01:06 »
eebrozgi Jäsen Viestejä: 22 Basaaripisteet: 0 Profiili 4639-8782-8212, YV:tä jos lisäätte.
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #363 : 30.06.2008 18:35 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Kyllä tää maistuu paremmalle kuin Melee. SSE tuntui aluksi helketin tylsältä, mutta parani taso tasolta. Hahmot sai ehkä hieman liian helposti.. olisi jostain eventeistä saanut tai jotain muuta, nyt suurimman osan hahmoista saa vain vetämällä SSE:n läpi...

Uudeksi lempparihahmoksi on noussut Wario sen tuntuvuuden takia, vaikkei special-iskut mitään parhaita ole. Jossain vaiheessa voisi sitä FC:tä laitella, nyt pelaileen lisää.
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #364 : 03.07.2008 02:07 »
tetsuo ...I think. Jäsen Viestejä: 369 Basaaripisteet: 2 Profiili Minä tykkään. With anyone on turhinta koskaan, friendsien kanssa stock matseissa ihan mieletöntä hupia. Kunhan ei jumiudu opettelemaan sitä yhtä ainutta taistelijaa, vaan kokeilee vähän kaikenlaista ja välillä ihan niitä surkeimpiakin, niin pysyy peli sopivan rentona. Yksinpeli jäänyt vähän vähemmälle kun tietää että ei tuota ntsc versiota loputtomiin voi pelata. Luultavasti huomenna saan euro versionin Gamestopista ja otan yksinpelimoodit uusintatarkastukseen. Brawl on muuten liian hauska turnaus pelattavaksi.
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #365 : 03.07.2008 15:11 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Ihan jees. Tuntuma hahmoihin on tosin huonontunut reippaasti kuten jo sanottukin, mutta muuten viihdyttävää mättöä. Hahmot vain tuntuvat juoksevan kuin hidastettuina?

Ehkä tätä voisi muutaman matsin netissäkin kokeilla, mutta jo Tekkenissä menee niin pahasti hermo jos lagittaa yhtään, että veikkaan pelaamisen jäävän aika vähäiseksi webin välityksellä. Saapi lisäillä, mutta laittakaa YV:tä tai tähän viestiä jos niin teette.

1848-3223-7416

EDIT: Lisäsin Migen, Tuhiksen ja Tetsuon.


« Viimeksi muokattu: 03.07.2008 16:28 kirjoittanut zoukka »
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #366 : 03.07.2008 16:18 »
Pyramidhead Vieras Tässä oma koodi. Jos nyt sitten lisäilisin porukkaa täältä, että lisätkää jos kiinnostaa.

2836-1636-1943
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #367 : 03.07.2008 23:53 »
tetsuo ...I think. Jäsen Viestejä: 369 Basaaripisteet: 2 Profiili Sain tuon euro brawlin tänään. Poistakaa se vanha usa-version profiilini jos olette lisänneet. Uusi fc: 2277 8196 9316. Lisäilen kaikki jotka ovat ilmoittaneet koodinsa.
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #368 : 04.07.2008 00:22 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Otetaan Tetsuo matsia nyt. Saat vähän opettaa taktiikoita  ;)

Mä jätän hostin päälle nyt niin tule. Muutkin toki tervetulleita.

EDIT: joo pitää ruveta syömään vitun kovat pelit oli!
EDITEDIT: jaa lähdit just samalla :b


« Viimeksi muokattu: 04.07.2008 01:12 kirjoittanut zoukka »
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #369 : 04.07.2008 01:14 »
tetsuo ...I think. Jäsen Viestejä: 369 Basaaripisteet: 2 Profiili Mahti peliä tosiaan. Taisi mennä toisinpäin, jätkähän osas kun vanha mestari. :) Pikachu thunderit tuli juuri oikeaan aikaan.  Minä vaan tein random tippumisia vähän turhan paljon.  :lol: Lagi vitutti välistä.
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #370 : 04.07.2008 01:22 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Oliko sulla paljonkin sitä lagia? Hosti ei vissiin sitä huomaa :(

Mutta siis, vaikka Meleetä yksinkertaisempi peli onkin, niin helvetin hauska silti. Juuri tuo eri hahmoilla sekoilu, vaikkei niillä mitään osaakaan on helvetin hauskaa ja joka matsissa taisin revetä nauruun esim kun Diddy lenteli jossain autojen seassa ja mä spämmäsin Donkey Kongilla tauntteja... välillä tuli muutenkin ne tauntit aina semmoisiin kohtiin, että huhhuh  :lol:

Brawl taitaa jopa olla hieman liian yksinkertainen, että sitä olisi järki pelata ilman tavaroita. Tai ainakin kahdestaan luulisin ja ei minua he kamat haitannut yhtään. Varsinkin näin alussa niitä on sama pitää päällä, että näkee ne kaikki läpi ja Final Smashit myös. Tosin FS:iä hienommat on nuo Assist Trophyt... Excite Bike spritet ei helvetti  ;D


Ja Finngamerikin joku ilta pelaamaan. Et jumalauta kyllä jätä miksikään trophyjen keruuksi.


Niin ja oikeastaan minulle on parempi, ettei tässä voi kehittyä niin pitkälle kuin Meleessä, sillä Tekkeniltä ei varmasti riittäisi mielenkiinto ja aikakaan siihen hommaan.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #371 : 04.07.2008 01:31 »
tetsuo ...I think. Jäsen Viestejä: 369 Basaaripisteet: 2 Profiili Tuo donky vs diddy onett kentässä oli kyllä legenda! En osannut lentää sillä paskalla! Taunttasin kun teit sitä final smashia. Luulin olevani turva-alueella.  :lol: Pitää vielä saada loppu roster auki että pääsis mr. gaymen watchilla ja luigilla sun muilla mättämään. Ei se lagi niin mahdoton ollut, mutta välistä viive napin painalluksen ja ruudulla näkyvän liikkeen välissä oli huomattava. Ei kuitenkaan mitään itkemisen arvoista. Jos kokeillaan seuraavalla kerralla niin, että minä hostaan?
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #372 : 04.07.2008 02:21 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Onkos noita rape the target kenttiä enempää kuin kaksi? Sietäisi olla.

Myöhässä tulee vastaus, mutta Classicia pelaamalla saa loputkin kolme avattua. Toinen vaikeustaso avaa level 3 target testin, kolmas neljännen jne.. Very hardilla tai intensellä läpi pelaamalla saa kaikki avattua. Ei tosin ole vaivan arvoista, sillä nuo ovat tylsiä jo ensimmäisellä kerralla. Classicia intensellä pelattaessa joutuu pelaamaan (jos jaksaa) level 5 target testin kahdesti läpi. Talk about variability...*_*

Oliko sulla paljonkin sitä lagia? Hosti ei vissiin sitä huomaa :(

Lagi on kyllä molemmille yhtä paha, joten jos sitä ei hostilla ole, niin ei pitäisi muillakaan osapuolilla. Tuossahan kaikki mitä ruudulla tapahtuu, tapahtuu myös, eikä mitää omituista huteja tai haamuosumia ole.

Ja Finngamerikin joku ilta pelaamaan. Et jumalauta kyllä jätä miksikään trophyjen keruuksi.

Finngamer pelaa peliä vielä ensi vuonnakin, jos meinaa kaikki trophyt saada, niin turhauttavaa puuhaa se on. >_>


Mutta kiva kun jotkut tästä pelistä pystyvät vielä nauttimaan. Kyllä minäkin jaksoin peliä tahkota vajaat 100 tuntia ennen kuin totaalinen tylisistyminen iski, joten kyllä se peruspeliä kauemmin viihdytti. Pettymys se lopulta silti on, niin tärkeä peli Melee minulle on. SSE on pelin paras asia, ja sitä jaksaisin pelata vieläkin.:) Ehkä sitä voisi kumminkin jossain vaiheessa pelata muutaman pelin netin välityksellä muiden lautalaisten kanssa. Friend codea en kumminkaan nyt pysty antamaan, koska sitä ei ole missään ylhäällä, ja langaton modeemi on pashana, joten ei pääse sitä pelin kautta tarkastamaan.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #373 : 04.07.2008 03:10 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Joo kyllä se jo uskotaan, että tämä on ihan eri peli kuin Melee. Jo wavedashin puute tuntuu kuin Tekkenistä ottaisi sidestepin pois. Mutta otan pelin oikein, eli en stressaa HC-asteesta, vaan fiilistelen eri hahmoilla ja elän menneitä legendapelejä uudelleen noiden umpipyhien musiikkien tahdissa. Jo pelkällä Wariolla pelaaminen oli niin vitun hauska kokemus, että kaikki muu unohtui. Todellakin videopeli, videopelien ystäville. Jos kilpailumielessä haluaa pelata niin Melee esiin ja seuraavaa Smash Brosia taas odottelemaan. Sitä ohjataankin sitten jo ajatusten voimalla, niin luulis olevan tarpeeksi HC.

Lainaus
Lagi on kyllä molemmille yhtä paha, joten jos sitä ei hostilla ole, niin ei pitäisi muillakaan osapuolilla.

No hyvä, sillä en minä huomannut Tetsuon kanssa mitään vitutusta aiheuttavaa viivettä. Pieni lagihan siinä jatkuvasti oli, mutta hahmo pysyi kuitenkin hanskassa.

Snake pitää kyllä saada äkkiä auki, oli niin komia niin komia.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #374 : 04.07.2008 11:35 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili Jeps, taisi aueta tuossa loputkin lukituista hahmoista. Tai ainakin niin luulen, en jaksa mistään tarkistaa. Ei  kyllä kauheasti itseä tuo SSE napannut, melkein olisin pelannut mielummin Meleen Adventure-moodia. X_X

Ja lisäilin nyt kaikki tähän ketjuun FC:nsä ilmoittaneet. Voisi matsia ottaa joku lähipäivä nyt. Jokusen kerran olen pelannut jonkun #ssbb.fi tyypin kanssa ja hyvältä on tuo nettipeli tuntunut.
Kokoelma
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #375 : 04.07.2008 13:06 »
tetsuo ...I think. Jäsen Viestejä: 369 Basaaripisteet: 2 Profiili Niin ja ihan sen takia se lagi hieman häiritsi koska yleensä sitä ei ole näissä friend matseissa ollenkaan, varsinkin jos kahdestaan pelaa. Pitää tänään aukaista noita hahmoja+kenttiä lisää.
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #376 : 04.07.2008 13:52 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Joo no mä joudun pelaamaan vähän hitaammalla langattomalla, kun ei ole sitä naurettavaa LAN adapteria. Pitäisi vissiin joskus ostaa, tosin vitosta enempää en siitä maksa.

Ja SSE on kyllä perseestä :/
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #377 : 04.07.2008 15:35 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Mutta kiva kun jotkut tästä pelistä pystyvät vielä nauttimaan. Kyllä minäkin jaksoin peliä tahkota vajaat 100 tuntia ennen kuin totaalinen tylisistyminen iski, joten kyllä se peruspeliä kauemmin viihdytti.

Nimenomaan. Peli on eri kuin Melee, mutta kyllä tämä huippupeli on. 98 % kansasta kuitenkaan ei välitä siitä saako pelistä irti 1000+ tuntia pelattavaa, kun jo 50 tuntia koukuttavaa peliä on kuitenkin yhtä kuin huippupeli.

Aluksi Brawl tosiaan tuntui hieman hitaammalta kuin Melee, mutta nyt kun on tullut muutama kymmenen tuntia sahattua, niin ei mitään outouksia edes muista enää. Eri asia tietenkin on jos palaisi koko ajan Meleen pariin.


Harmittaa vaan, kun Meleen aikaan minulla oli kolme hyvää kaveria jonka kanssa saimme avattua kaikki peliaikaan liityvät asiat. Nyt melkein pitää jättää matsi pyörimään muutamaksi päiväksi putkeen että saisi jonkun 100 tuntia VS. matseja täyteen. Noh, käytän siihen mun vikan vasaran, mutta sitten pitäisi edelleen saada 50 tuntia täyteen. :(

Ja Finngamerikin joku ilta pelaamaan. Et jumalauta kyllä jätä miksikään trophyjen keruuksi.

Mutta kun mä tykkään siitä. :P

Nettipeleille ei kauheasti ole aikaa, liikaa yksinpelattavaa, siis ihan Brawlin trophymetsästyksen lisäksikin. No, ehkä pitää jossain vaiheessa tulla mukaan, saisi silläkin tuota peliaikaa lisää. ;)
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #378 : 04.07.2008 15:38 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Joo no mä joudun pelaamaan vähän hitaammalla langattomalla, kun ei ole sitä naurettavaa LAN adapteria. Pitäisi vissiin joskus ostaa, tosin vitosta enempää en siitä maksa.

Ei mulla WLAN ainakaan pilaa peliä. Pleikalla toimii ihan hyvin pelit ilman piuhaakin.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #379 : 04.07.2008 15:43 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Joo no mä joudun pelaamaan vähän hitaammalla langattomalla, kun ei ole sitä naurettavaa LAN adapteria. Pitäisi vissiin joskus ostaa, tosin vitosta enempää en siitä maksa.

Ei mulla WLAN ainakaan pilaa peliä. Pleikalla toimii ihan hyvin pelit ilman piuhaakin.

Joo sanoin vain, kun kaapeli on 3 meganen ja langaton on eri yhteys ja hitaampi.


Ja Finngamer pidetään joku ilta vaikka 2 vs 2 matsit jos löytyy neljä pelaajaa. Eihän tuota koko yötä "tarvitse" pelata jos kiirettä pukkaa.

"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #380 : 04.07.2008 18:25 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Pakkohan sitä on teidän kanssa päästä Brawlaamaan joku ilta. Nyt on vähän menoa, mutta tässä lähiaikoina päivittelen teidän koodit koneeseen ja pistän Diddyn tulille.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #381 : 04.07.2008 20:14 »
Taist0 Cyborg Jäsen Viestejä: 544 Basaaripisteet: 3 Profiili Putosihan tämä vihdoinkin luukusta alas. Kiva saada Wiille pitkästä aikaa jotain kunnollista pelatattavaa, kun se Wiillä pelaaminen on hiukan unohtunut, varmaan 2 kuukautta edellisestä koneen avauksesta.

Kyllähän tota 2 tuntia tuli jo vedettyä, ja kyllähän peli alkaa maistua paremmalle sitä mukaan kun pelaa pidemmälle ja avaa uusia hahmoja.

Nettipelissähän oli aika paljon lagia random porukalla, eli lisäsin kaikki jotka numeronsa ovat tänne ilmoittaneet. Lisäilkäähän minutkin listoillenne. Oma FC siis on 4983 6502 7706
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #382 : 06.07.2008 14:47 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Muhun SSE iski vasta parin tunnin sen aloittamisen jälkeen, mutta kovaa. Kohta 100 % vedettynä.

Jajoo, kunhan saisi yhteyden kuntoon nii voisi sitä FC:tä laitella. Kattellaan.
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #383 : 06.07.2008 15:18 »
Pyramidhead Vieras Nyt kun on peliä tullut pelattua jo paljon niin täytyy sanoa, että onhan tämä paras Smash Bros. Aluksi muutama pelimekaniikan muutos Meleeseen nähden, jotka täällä varmasti on jo mainittukin tuntuivat hiukan oudolta, mutta pidemmän päälle niitä ei edes huomaa. Ei nämä kyseiset uudistukset silti varsinaisesti positiivisia ole, mutta lopulta melko yhdentekeviä. Vähän tuntuu, että jotkut Melee veteraanit ovat vain pelanneet Meleetä liikaa ja tottuneet satojen ellei tuhansien tuntien aikana tiettyihin asioihin, eivätkä pysty sulattamaan mitään muutosta. Olen sanonut tämän monien sarjojen aikaisempien osien faneille ja se sopii tähänkin. Sama pelikö sieltä olisi pitänyt uudestaan julkaista? Mutta siis ymmärrän sinänsä valitukset, sillä tunnistan itsekin ongelmakohdat. Minusta ne eivät vain ole kovin merkittäviä ja jäävät positiivisten asioiden varjoon.

Olen sitä mieltä, että Brawl tarjoaa monipuolisemman kokemuksen pelattavuudenkin osalta, koska hahmoissa on paljon enemmän vaihtelua ja osa niistä on mukavan haastavaa hallita täysin. Tämä tuo peliin myös taktiikkaa. Enemmän kuin mitä Melee vaati. Pidän oikeasti Brawlia enemmän hc-pelinä kuin Meleetä kokonaisuudessaan, vaikka se myös samalla toimii entistä paremmin täysin partypelinäkin. Aika taitavasti rakennettu peli. Tähän kun lisää vielä sen kaiken muun sisällön mitä peli tarjoaa niin paketti on kyllä jotain mitä ei olla koskaan ennen nähty. Minulle silti hienointa Smash Brossissa on kaikki se kerättävä tavara ja kentät ja hahmot. Ja jo pelkästään senkin ansiosta tämä olisi minulle paras Smash Bros, mutta olen tullut siihen tulokseen että on tämä kyllä muutenkin. Peli on ylistyslaulu Nintedolle ja pelaamiselle yleensäkin. Vastaavaa ei ole toista.


« Viimeksi muokattu: 06.07.2008 15:38 kirjoittanut Pyramidhead »
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #384 : 06.07.2008 16:24 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili No et kyllä tästä mitenkään monipuolisempaa saa, vaikka kuinka hauska peli onkin. Jo hahmojen liikkuminen, wavedashin puute ja pelin nopeus verrattuna meleeseen tekevät siitä aika ramman vertailussa. Mutta kuten sanottu, en jaksa sillä päätäni vaivata, sillä niin hyvä on kyseessä.

En ole niin paljoa ihmisiä vastaan pelannut, että tietäisin varmaksi, mutta ovatko Brawlissa nämä nopeammat heput vieläkin parempia kuin Meleessä muihin hahmoihin verrattuna? Fox, Cpt Falcon ja Sheik tuntuvat ainakin omissa käsissäni niiiiiin paljon paremmilta kuin muut hahmot pelkästään sen takia, että ne liikkuvat niin nopeasti. Meleessähän näiden hahmojen hallinta vaati oikeasti vitusti pelaamista, kun ne olivat niin älyttömän nopeita. Brawlissa pysyvät helposti hallinassa.

EDIT: Lisäsin seuraavat:

Despo
Pyramdihead
Lohari
Taist0


« Viimeksi muokattu: 06.07.2008 16:36 kirjoittanut zoukka »
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #385 : 06.07.2008 17:05 »
Pyramidhead Vieras Kuten sanoin niin se monipuolisuus tulee lähinnä hahmoista. Uusia täysin uudentyyppisiä hahmoja on tullut lisää ja aivan suoria kloonihahmoja ei enää ole, vaikka muutama tapaus hyvin lähellä toisiaan onkin. Vaikeimmat hahmot on hankala hallita, mutta todella hieno oppia. Tottakai se olisi paras vaihtoehto, jos Meleen vahvuudetkin olisivat tässäkin mukana, mutta tällä kertaa näin. Kokonaisuus menee minulla silti edelle. Tuo nopeus häiritsi aluksi, koska peli tuntui niin erilaiselta Meleeseen nähden, mutta pidemmän päälle sitä ei huomaa ja pelissä on niin paljon enemmän tavaraa, että joskus tuntuu että se on vain hyvä asia, jotta kaiken voi hallita paremmin. Tietenkin ilman itemeitä sun muita simppelillä kentällä tilanne on vähän eri, mutta tuohonkin on tottunut.

« Viimeksi muokattu: 06.07.2008 17:16 kirjoittanut Pyramidhead »
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #386 : 06.07.2008 18:08 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Nonnih, vihdoinkin yhteys pelaa. FC: 4640-0418-4200. Addaan nyt itsekkin muutaman kaverin.
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #387 : 06.07.2008 19:52 »
tuhis Vieras Nettipelaaminen on vähän hankalaa välillä kun kamera pakittaa niin auttamattoman kauaksi ettei tiedä onko hahmo missä tilassa, eli onko liikkeessä tai muuta jonka vuoksi noitten latausiskujen käyttö onnistuu helvetin harvoin. Kyllähän sen toki tajuaa mitä painaa ja sen mukaa päättelisi tuon, mutta ongelma on siinä että iskua ja osumaa tulee kokoajan joka suunnasta ja tehokkainta onkin tyhmä pudottelutaktiikka, eli loikataan jonnekin muitten yläpuolelle ja tullaan jollain iskulla päälle joka läjäyttää maahan saakka. Ihan kokeilumielessä vetäsin muutamat matsit tehden pelkästään tuota ja jokaisen voitin.
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #388 : 06.07.2008 23:11 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Lisäsin kaikkien FC:it, jotka ovat ne ilmoittaneet.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #389 : 07.07.2008 01:41 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Nettipelaaminen on vähän hankalaa välillä kun kamera pakittaa niin auttamattoman kauaksi ettei tiedä onko hahmo missä tilassa, eli onko liikkeessä tai muuta jonka vuoksi noitten latausiskujen käyttö onnistuu helvetin harvoin. Kyllähän sen toki tajuaa mitä painaa ja sen mukaa päättelisi tuon, mutta ongelma on siinä että iskua ja osumaa tulee kokoajan joka suunnasta ja tehokkainta onkin tyhmä pudottelutaktiikka, eli loikataan jonnekin muitten yläpuolelle ja tullaan jollain iskulla päälle joka läjäyttää maahan saakka. Ihan kokeilumielessä vetäsin muutamat matsit tehden pelkästään tuota ja jokaisen voitin.

Vissiin Toni P.tä vastaan pelailit?
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines