Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Super Smash Bros. Brawl -julkaisu: 27.06.2008
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 15
Tulostusversio
Aihe: Super Smash Bros.  (Luettu 104562 kertaa)
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #30 : 26.06.2007 13:52 »
Lohi Jäsen Viestejä: 15 Basaaripisteet: 0 Profiili Kyllä nyt Zelda-faneja hemmotellaan, kun ensin annetaan todella upeannäköinen Zelda-modeli ja sitten vielä huippumusaa Ocarinasta! 8)
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #31 : 26.06.2007 14:02 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Zelda-viikkoa voisi jatkaa julkistamalla huomenna Hyrule Field -taisteluareenan, tai jonkin vastaavan Zelda-teemaisen kentän.  Itseasiassa minulla on vahva aavistus, että näin tulee tapahtumaan!
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #32 : 26.06.2007 19:44 »
Killerbone Vieras Siinä toivossa on hyvä elää.
Mutta voihan se olla että siellä keskitytään pelisarjaan kerrallaan, noh sen näkee sitten.
mutta ihan vain koska haluan olla kriittinen niin sanon ettei tule!
Bohahahahahaaaaa!!
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #33 : 26.06.2007 19:51 »
Rignel Jäsen Viestejä: 175 Basaaripisteet: 0 Profiili
Zelda-viikkoa voisi jatkaa julkistamalla huomenna Hyrule Field -taisteluareenan, tai jonkin vastaavan Zelda-teemaisen kentän.  Itseasiassa minulla on vahva aavistus, että näin tulee tapahtumaan!
:P Mitää Heraldian peltoja, kentäksi pitäisi tulla TP:n Goron Mines. Laavaa ja purkauksia! Näillä eväillä mennään.

Toisena Zeldakenttänä voisi olla vaikka linnan katot. Sopisi muuten Smash-kentäksi todella hyvin. Sää vaihtuu myräkästä poutaan, ja välillä osa kentästä warppaa jotenkin twilightiin. Kyllä minulle kelpaisi.
Wii: 1770 1925 2790 4764
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #34 : 27.06.2007 10:06 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Hah hah! Huonoin päivitys koskaan: banaani  ;D



Yes, banana peels... You don’t, um…think they’re too much of a cliché, do you?

I mean, when a banana peel gets dropped, everybody pretty much knows what’s going to happen next.


Mutta wau.. banaani näyttää upealta  ;D
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #35 : 27.06.2007 11:34 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Ehkä huonoin, mutta samalla naurettavin päivitys koskaan  ;D

Menivät sitten rikkomaan lupaavan Zeldapäivitysputken banaanilla...

Oh... She threw it.


« Viimeksi muokattu: 27.06.2007 14:43 kirjoittanut Aivovamma »
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #36 : 27.06.2007 11:47 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Vihaan banaaneja, erityisesti Mario Kartissa. Typeriä tehottomia lättyjä joilla osun yleensä vain itseeni. Ja todella mielikuvituksellista: ne ovat liukkaita. Eivätkö ne voisi vaihteeksi vaikka räjähtää tai stepata?
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #37 : 27.06.2007 11:52 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Mitenkähän nuo banskut sitten pelissä vaikuttavat? Kun liukastuu siihen, pelihahmo näkee vähän aikaa tähtiä ja tämä on vapaasti lyötävissä? Sehän olisi riittämätöntä jos vain liukastuessaan tulisi 5% damagea eikä mitään muuta tapahtuisi. Toisaalta, banaanit ovat banaaneja...

Meleessä olen tappanut oman pelihahmoni riittävän monta kertaa mustilla pommeilla...
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #38 : 27.06.2007 12:08 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Banskulla voisi vaikka olla samanlainen vaikutus, kuin koopan kilvillä, (eli lennättää hahmon ilmaan) mutta tämän jälkeen hahmo kärsisi shield braken tapaisen reaktion.

Hmm...
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #39 : 27.06.2007 14:29 »
Edgeworth Jäsen Viestejä: 230 Basaaripisteet: 0 Profiili
Hah hah! Huonoin päivitys koskaan: banaani  ;D

Huonoin? Minä koin rakkauden ensisilmäyksellä.
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #40 : 27.06.2007 14:52 »
Killerbone Vieras HAH! olin oikeassa! siihen kaatui zelda putki kuten ennustinkin!
Bohahahahaaaaa!! Minä tiedän kaiken, olen universumin valtias!
ja banaaniin siis. onhan se kyllä totta että banani on aika mielikuvitukseton mutta kn mietin tarkemmin niin en muista montaakaan peliä missä olisi banskun kuoret, tulee vaan mieleen mariot.
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #41 : 27.06.2007 21:17 »
Meretseger Jäsen Viestejä: 10 Basaaripisteet: 0 Profiili Ihana ;D. Tuollaisen nakkaaminen rähinän keskelle nelinpelissä voi olla melko hupaisaa.
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #42 : 27.06.2007 21:23 »
Rignel Jäsen Viestejä: 175 Basaaripisteet: 0 Profiili Näyttää aika tympiintyneeltä tuo Kirby tuossa viimeisessä kuvassa.  ;D

You’re gonna slip! Trust me, you’re GONNA slip!
Wii: 1770 1925 2790 4764
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #43 : 27.06.2007 21:47 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Vihaan banaaneja, erityisesti Mario Kartissa. Typeriä tehottomia lättyjä joilla osun yleensä vain itseeni. Ja todella mielikuvituksellista: ne ovat liukkaita. Eivätkö ne voisi vaihteeksi vaikka räjähtää tai stepata?

No eihän ne nyt voi räjähtää tai stepata...se olisi täysin epäloogista.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #44 : 27.06.2007 22:03 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili En steppaavasta tiedä, mutta tämä liippaa jo läheltä:


Dancing Banana Brawliin!
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #45 : 27.06.2007 23:13 »
Rignel Jäsen Viestejä: 175 Basaaripisteet: 0 Profiili
Vihaan banaaneja, erityisesti Mario Kartissa. Typeriä tehottomia lättyjä joilla osun yleensä vain itseeni. Ja todella mielikuvituksellista: ne ovat liukkaita. Eivätkö ne voisi vaihteeksi vaikka räjähtää tai stepata?

No eihän ne nyt voi räjähtää tai stepata...se olisi täysin epäloogista.
Mikä Smasheissa sitten on loogista? Onko Gorilla, joka hakkaa putkimiestä lasermiekalla äänen nopeudella liikkuvien futurististen kilpa-autojen päällä loogista?
Wii: 1770 1925 2790 4764
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #46 : 28.06.2007 00:12 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mikä Smasheissa sitten on loogista? Onko Gorilla, joka hakkaa putkimiestä lasermiekalla äänen nopeudella liikkuvien futurististen kilpa-autojen päällä loogista?

Enpä tiedä.. mutta räjähtävä banaani olisi jotain aivan turhaa.
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #47 : 28.06.2007 00:45 »
Edgeworth Jäsen Viestejä: 230 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mikä Smasheissa sitten on loogista? Onko Gorilla, joka hakkaa putkimiestä lasermiekalla äänen nopeudella liikkuvien futurististen kilpa-autojen päällä loogista?

Enpä tiedä.. mutta räjähtävä banaani olisi jotain aivan turhaa.

Veikkaisin että banskusta tulee joko miinan korvaaja tai sitten miina, josta ei räjähdä palasiksi.
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #48 : 28.06.2007 09:34 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Vihaan banaaneja, erityisesti Mario Kartissa. Typeriä tehottomia lättyjä joilla osun yleensä vain itseeni. Ja todella mielikuvituksellista: ne ovat liukkaita. Eivätkö ne voisi vaihteeksi vaikka räjähtää tai stepata?

No eihän ne nyt voi räjähtää tai stepata...se olisi täysin epäloogista.
Mikä Smasheissa sitten on loogista? Onko Gorilla, joka hakkaa putkimiestä lasermiekalla äänen nopeudella liikkuvien futurististen kilpa-autojen päällä loogista?

 ::) No se nyt oli vähän pointtinakin...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #49 : 28.06.2007 10:05 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Jahas.. nyt päivitystä nimistä. Eri pelaajille voi tallentaa eri kontrolliasetukset, onneksi. Tämä nyt oli jo aika selvää... Joten nihkeä päivitys! 

Tuossa muuten vihjaillaan, että asetukset voisi tallentaa Wii-remoteen, jotta ne säilyisivät kun ohjaimen vie kaverinsa luo? Liekö mahdollista?



This time, names are extremely important. That’s because we’ve included personalized button configurations.

You can change button configurations for each one for each registered name, and alter those configurations any way you like.

Assigning personal button configurations each time you fight would be a bit of a pain...but if you just choose your name from the list, BAM! You get to play with your preferred configuration! There’s no waiting!

We’re also considering allowing you to save your name to the memory in your Wii Remote so you can bring your settings with you to your friend’s house...

But if we can’t make that happen, I apologize.

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #50 : 28.06.2007 10:38 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tuossa muuten vihjaillaan, että asetukset voisi tallentaa Wii-remoteen, jotta ne säilyisivät kun ohjaimen vie kaverinsa luo? Liekö mahdollista?

Ainakin niin on suunniteltu.

Ehkä hieman laimea päivitys, mutta nyt ainakin tiedetään, miltä menun tausta näyttää.. ja että hahmot ovat valittaessa (taas) vain kuvia, ei 3D -modeleita, niinkuin SSB:ssä.

Toisaalta pidän kuvista ehkä enemmän.


« Viimeksi muokattu: 28.06.2007 10:51 kirjoittanut Aivovamma »
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #51 : 28.06.2007 11:11 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Ai niin, Wiiremotessahan on se huikea 6 kilobitin muisti.  Olin jo kokonaan unohtanut moisen ominaisuuden olemassaolon.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #52 : 28.06.2007 20:07 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili BTW jutskaa.

Toissapäiväisen päivityksen banaani muistuttaa suuresti Ape Escapen banaaneja... ja kun Brawlin säveltäjälistalla on Koji Hayama, joka on säveltänyt musiikin mm. Ape Escape 2:een, herää hieman epäilyksiä...  :-X

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Lainaus
Kysessä on kuitenkin Sonyn peli eli ei kyllä pitäisi olla tuosta mitään pelkoa.

Niinhän se taitaa olla, paniikissa sitä vain alkaa kuvitella kaikenlaista.


« Viimeksi muokattu: 28.06.2007 23:42 kirjoittanut Aivovamma »
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #53 : 28.06.2007 20:22 »
Pyramidhead Vieras
BTW jutskaa.

Toissapäiväisen päivityksen banaani muistuttaa suuresti Ape Escapen banaaneja... ja kun Brawlin säveltäjälistalla on Koji Hayama, joka on säveltänyt musiikin mm. Ape Escape 2:een, herää hieman epäilyksiä...  :-X

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Kysessä on kuitenkin Sonyn peli eli ei kyllä pitäisi olla tuosta mitään pelkoa.
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #54 : 28.06.2007 20:32 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Ai niin, Wiiremotessahan on se huikea 6 kilobitin muisti.

Olen aina ihmetellyt tuota 6 kilobitin muistia. Siis mitä vittua?  >:(

Muistihan on siis aivan loistava keksintö mutta 6 kilobittiä?? Mikseivät samantien laittaneet hieman suurempaa kapasiteettiä niin mahtuisi useampiakin ohjainasetuksia. Tuskin se olisi sen enempääkään maksanut laittaa pari(sataa) kilobittiä lisää
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #55 : 28.06.2007 21:17 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Olen aina ihmetellyt tuota 6 kilobitin muistia. Siis mitä vittua?  >:(

Muistihan on siis aivan loistava keksintö mutta 6 kilobittiä?? Mikseivät samantien laittaneet hieman suurempaa kapasiteettiä niin mahtuisi useampiakin ohjainasetuksia. Tuskin se olisi sen enempääkään maksanut laittaa pari(sataa) kilobittiä lisää
Kyllä tuollakin jo jotain tekee. Ei sinne mitään mediaa ole tarkoitus tallentaakkaan vaan juuri tuollaisia henkilökohtaisia asetuksia yms. Mii-hahmojakin mahtuu joku kuusi yhteen kapulaan.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #56 : 28.06.2007 21:54 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Niinhän se on, että ei tuollaiset tiedostot juuri mitään vie, mutta jotenkin tuntuu hölmöltä laittaa nykyaikana 6 kilobittiä muistia tuollaiseen laitteeseen  ;D
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #57 : 29.06.2007 10:05 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Warion erikoisliikkeet perjantai-päivitys!  Prätkä esiin ja menoksi!  Sekä.. Taivaan tähden, pieruhyökkäys   ;D

Wario’s side special move is the Wario Chopper. He jumps on and starts racing!

Tilt the Control Stick in the opposite direction of your movement to pull a 180. Use an attack button to jump off.







Oh, and Wario’s down special move is the Wario Waft. That is to say, he passes gas.

This particular special move builds up power the longer you go without using it.


www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #58 : 29.06.2007 10:06 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili Warion Special Movet aika hienoja.

Total reps.

Onkohan tuo moottoripyörä semmonen, että muutkin voi ajaa sillä:

Only one motorcycle will appear on screen, so if you fall off, run back up to it and climb on again.

Tosin kuvassa näyttäisi, että Mario kantaa motskaria.


« Viimeksi muokattu: 29.06.2007 10:13 kirjoittanut saska »
tallennettu
Re: Super Smash Bros. « Vastaus #59 : 29.06.2007 10:10 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Jep, eli motskarihyökkäys on vähän samantapainen, kuin Yoshilla sen Eggroll..

Pieruhyökkäyksestä tulee mieleen Nessin PK Flash.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 15
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines