Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Super Mario Odyssey: 27.10.2017
Sivuja: 1 2 [3]
Tulostusversio
Aihe: Super Mario Odyssey  (Luettu 20925 kertaa)
Vs: Super Mario Odyssey « Vastaus #60 : 02.11.2017 17:05 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
HUB -worldin puute.

Tässä ravisteltiin 3D-Marion konventiota, mutta leppeämmin mitä BoTW teki Zeldalle. Galaxy 2:ssa keskusmaailman puuttuminen kääntyi mielestäni eduksi ensimmäiseen osaan nähden, tosin se peli ei ollutkaan semi-open-world.

Peachin linna SM64:ssa oli ja on upea, ja Isle Delfino hauska, mutta hubin puuttuminen ei oikeastaan ole häirinnyt minua. Latausajat kenttien välillä ovat hemmetin nopeita, eivätkä ne tunnu niin irrallisilta Odyssey-aluksen takia. Oikeasti, pidin niistä pienistä tuokioista, kun Cappy tarinoi lennon aikana Mariolle knoppitietoja tulevasta valtakunnasta.

Olisiko hiekkalaatikko-Marion seuraava askel yksi iso, valtaisa maailmankartta, johon ripoteltaisiin kaikki kentät? Sunshinea pelatessa unelmoin, että esimerkiksi tuulimyllykylästä olisi päässyt hyppämään Ricco-satamaan tai että Pinna-huvipuistoon olisi voinut uida. Tekniikka antaisi myöden sille jo. Jalostaako Nintendo seuraavassa 3D-Mariossa tätä konseptia, tuleeko nopea jatko-osa à la Galaxy 2 vai jotain 3D Worldin kaltaista?
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Super Mario Odyssey « Vastaus #61 : 02.11.2017 17:15 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili

Olit kyllä nopea! Huisin nopea.

No meni mulla siihen n.50 tuntia, että en mä mikään kovin nopea ollut.
Koska jäin kaipaamaan lisää niin päätin tänään pelata tarinan uudestaan läpi ja se olikin varsin nopea sessio.
Aloituksesta lopputeksteihin meni nelisen tuntia :D
Esim lake ja seaside kingdomissa en taistellut pomoa tai broodalseja vastaan ollenkaan vaan otin tarvittavat kuut ja matka kohti seuraavaa paikkaa.

Tuon jälkeen päätin vielä palata vanhan tallennuksen pariin ja keräsin parit puuttuvat violetit "kolikot".
tallennettu
Vs: Super Mario Odyssey « Vastaus #62 : 03.11.2017 06:34 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW

Olit kyllä nopea! Huisin nopea.

No meni mulla siihen n.50 tuntia, että en mä mikään kovin nopea ollut.

1) Kellotit viisikymmentä tuntia nopeasti.
2) Tällä hetkellä tuntuu, että ainakin minulla menee kaikkien kuiden saamiseen enemmän kuin 50 tuntia.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Super Mario Odyssey « Vastaus #63 : 03.11.2017 12:39 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili Riippuu ihan siitä haluatko väkisin löytää kaikki ihan itse vai hyödynnätkö toadin palveluja.
Siinä vaiheessa kun mulla puuttui esim new donk cityssa 15 kuuta eikä ollut mitään ideaa missä ne on niin ihan suosiolla maksoin toadille jotta sain tietää missä ne sijaitsee.
Toki tuonkin jälkeen sai vielä välillä hetken miettiä, että mitä pitää tehdä jotta sen kuun saa ilmestymään.
tallennettu
Vs: Super Mario Odyssey « Vastaus #64 : 04.11.2017 13:14 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW New Donk City ei olekaan yhtään hassumpi. Se on itseasiassa melko jumalainen. Ai yli kahdeksankymmentä kuuta? Täälläkö? Hieroin käsiäni yhteen, kun tajusin miten jokaisen kulman taakse oli kätketty jotakin, ja miten hienolta pilvenpiirtäjien välillä sinkoilu tuntui. Lopulta Donk tarjosi myös parikin kyyneleet silmiin melkein tuonutta nostalgiatrippiä.

Nintendo voisi nyt fiksulla DLC-julkistuksella räjäyttää munaskumme ja pankkinsa:

Spoileri (osoita katsoaksesi)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Super Mario Odyssey « Vastaus #65 : 09.11.2017 11:25 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW 60+ pelituntia kellotettu. Reilu 800 kuuta hallussa, purppurakolikot löydetty melkein kaikista valtakunnista. Olen jättänyt kirsikaksi kakun päälle Odysseyn kutkuttavimman pelialueen toistaiseksi lähes kokonaan tutkimatta... Ennen sinne menoa saatan ratkoa lisää tauluarvoituksia, sillä en haluaisi jättää niitä pelin viimeisiksi tehtäviksi.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Super Mario Odyssey « Vastaus #66 : 13.11.2017 07:26 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Kaikki kuut, kaikki purppurakolikot, kaikki asut, kaikki...

Kaikki...

Kaikki...

Kaikki...

 :o :/

Super Mario Odyssey säteilee taikaa. Aina hetkestä, kun capturoi rexin esihistoriallisessa valtakunnassa aikaan, kun lopputekstien jälkeen peli lahjoittaa kaikille Nintendo-faneille mitä huikeimman yllätyksen – ja yhden rikkaimmista läpipeluun jälkeisistä kokemuksista, mitä olen pelannut.

Odyssey on jalostettua liikkumisen vapautta; se juhlii kaikkea sitä, mitä Mario on koskaan edustanut ja tulee edustamaan. Sen tuntee hyppysissään, kun porskuttaa tutulla punavalkoisella kalalla läpi koralliriuttojen, ahtaiden rakosten, kutkuttavien salapaikkojen, samalla kun näkee auringon säteiden leikkivän merenpinnan päällä. Tämä on videopeliä puhtaimmillaan. Hauskanpitoa, joka tuo hymyn huulille satunnaisuudella, joka on omien kätöstensä työtä eikä etukäteen käsikirjoitettua potaskaa, mitä ei jaksa katsella kuin yhden ainoan kerran.

Tässä pelissä on jumalattomasti charmia.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Super Mario Odyssey « Vastaus #67 : 21.12.2017 15:32 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Lopputekstit nähty ja pian 400 kuuta kerättynä. Huikea peli kyllä. Super Mario 3D World oli hyvä, mutta tarjosi kuitenkin aika vähän vaihtelua. Odyssey on ollut paljon monipuolisempi. Jokainen maailma on ollut tarpeeksi erilainen, ja hatulla kaapattavilla hahmoilla on saatu vielä lisää monipuolisuutta. Katsotaan, minkä verran jaksan kuita ja kolikoita keräillä. Aikamoinen urakka, mutta onneksi on Toad ja papukaija auttamassa. Ja Cappykin kertoo, onko luolastosta jo löydetty kaikki, vai kannattaako vielä koluta. Eipä neuvoista ja koordinaateista huolimatta meinaa aina kuut löytyä ilman turhautumista. Onneksi kerättävää riittää ja voi hetkeksi mennä toiseen maailmaan. Toisinaan se ratkaisu löytyykin sieltä...

Olen tällä hetkellä kokonaan ilman telkkaria, joten pelasin koko pelin läpi käsikonsolimoodissa. Toimi oikein hyvin, mitä nyt välillä tuntui hikinen peukalo lipsuvan pieneltä tatilta. On tuo Switch joka tapauksessa huikea laite. Nintendo on kyllä tehnyt monia asioita oikein.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Super Mario Odyssey « Vastaus #68 : 22.02.2018 07:26 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW A free update for #SuperMarioOdyssey that adds Luigi’s Balloon World, the new minigame available after finishing the main story, is now available!

Siitä vain palloja kätkemään, lautalaiset!

Tämä nyt ei ole aivan sellainen DLC, mistä moni haaveili, mutta toisaalta moodi voi osoittautua yllättävän hauskaksi, ja antaahan se syyn palata kenttiin hyppelemään, vaikka olisi jo kerännyt kaikki kuut. Siinä sivussa voi kerätä rahat uusiin asuihin.

Gamexplainin live:

EDIT: Servereiden huoltobreikki tulikin väliin. Kolme tuntia?



« Viimeksi muokattu: 22.02.2018 07:32 kirjoittanut Ephram »
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines