Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 [2]
Tulostusversio
Aihe: Super Mario Maker - Luomisen juhlaa!  (Luettu 18212 kertaa)
Vs: Super Mario Maker - Luomisen juhlaa! « Vastaus #30 : 27.10.2015 18:51 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Missä on spessu noin halvalla?
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Super Mario Maker - Luomisen juhlaa! « Vastaus #31 : 28.10.2015 10:33 »
tetsuo ...I think. Jäsen Viestejä: 369 Basaaripisteet: 2 Profiili Checkpointit! Helvetin hyvä
tallennettu
Vs: Super Mario Maker - Luomisen juhlaa! « Vastaus #32 : 28.10.2015 14:23 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili
Missä on spessu noin halvalla?

Taitaa olla kyseessä yksi huuto.netin kohde. Tuli sattumalta eilen vastaan, kun selailin Wii U -osastoa.
Kokoelma
tallennettu
Vs: Super Mario Maker - Luomisen juhlaa! « Vastaus #33 : 28.10.2015 16:41 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Tulee kyllä pelattua tätä joka ilta. Parasta on expert-tason kentät. Semmosta kusetusta ja paskaa ja siksi just parasta koittaa päästä läpi. Koskaan ei tiedä mitä vastaan tulee.  :lol:
tallennettu
Vs: Super Mario Maker - Luomisen juhlaa! « Vastaus #34 : 28.10.2015 17:11 »
Riffe Jäsen Jäsen Viestejä: 422 Basaaripisteet: 2 Profiili
Missä on spessu noin halvalla?

Taitaa olla kyseessä yksi huuto.netin kohde. Tuli sattumalta eilen vastaan, kun selailin Wii U -osastoa.
Älä olisi spoilannut, elättelin toivetta juuri tuon ostamiseen. Nopeimmat syö hitaat, no can do. :/
Pelikokoelmani
tallennettu
Re: Super Mario Maker - Luomisen juhlaa! « Vastaus #35 : 28.10.2015 17:46 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili VPD:ssä on 52,99€ ja Verkkiksessä 59,99€.
tallennettu
Vs: Super Mario Maker - Luomisen juhlaa! « Vastaus #36 : 28.10.2015 21:36 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Missä on spessu noin halvalla?

Taitaa olla kyseessä yksi huuto.netin kohde. Tuli sattumalta eilen vastaan, kun selailin Wii U -osastoa.
Älä olisi spoilannut, elättelin toivetta juuri tuon ostamiseen. Nopeimmat syö hitaat, no can do. :/

Ei jaksa mitään huutista alkaa tonkimaan :)
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Super Mario Maker - Luomisen juhlaa! « Vastaus #37 : 31.10.2015 11:11 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili
Tulee kyllä pelattua tätä joka ilta. Parasta on expert-tason kentät. Semmosta kusetusta ja paskaa ja siksi just parasta koittaa päästä läpi. Koskaan ei tiedä mitä vastaan tulee.  :lol:
Kotaku on uutisoinut aktiivisesti Mario Makerin sadistisimmista kentistä. Tuntuu, että pelin ympärillä pyörii skene, joka yrittää tuottaa kentän, jota ei pääse kukaan muu läpi kuin kentän tekijä itse. Yksikin heppu pelasi omaa kenttäänsä 32 tuntia (noin 20 000 yritystä), että pääsi lähettämään luomuksensa muiden iloksi/tuskaksi.
tallennettu
Vs: Super Mario Maker - Luomisen juhlaa! « Vastaus #38 : 24.02.2016 11:10 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Jos jotakuta huvittaa auttaa vanhaa lautalaista Bergsalan kilpailussa, otan kiitoksella vastaan mun kentälle tähtiä: https://supermariomakerbookmark.nintendo.net/courses/54E4-0000-01B6-3599

Tein tosta tarkotuksella helpomman kuin mun muista kentistä, jotta se vetoais useampaan pelaajaan. Samalla se on mun rakkaudenosoitus Nintendon klassisia pelisarjoja kohtaan. Kiitokset jo etukäteen, mikäli joku mulle antaa tähden.

Toki mun muitakin kenttiä saa pelata. Osa niistä on sadistisia, mutta suurimmaksi osaksi yritän tehdä kenttiä, jotka on mahdollista päästä ankaralla harjoittelulla läpi.  Yleensä koitan käyttää jotakin vähän erikoisempaa kikkaa, kuten viimeisimmissä wall jump -kentissäni liikkuvia seiniä.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines