Ps3-versio taisi olla se kaikkein surkein kun Skyrim alunperin ilmestyi? Itse pelasin 360:lla. Luin vaan arvosteluita sieltä täältä, ja tuntuu tosiaan jakavan mielipiteitä aika raa'asti. Bethesda olisi ainakin voinut edes bugit liiskata, mutta samat vanhat ongelmat roikkuu edelleen mukana, joten fanien luomaa päivitystä odotellessa.
Josko tänään hakisi omansa kaupasta. Pitää vielä funtsia.
PS3-versio tosiaan oli heikoin, ruudunpäivitys sakkasi ja tekstuuritkin olivat silmämääräisesti arvioiden puuroisempia.
Bethesdan pelejä yleensä sanotaan erityisen bugisiksi, itse en ole kovinkaan montaa kertaa joutunut todistamaan vakavaa, peli-ilon pilaavaa bugia niiden satojen tuntien aikana, jolloin olen pelannut Oblua, Skyrimia ja Falloutia – ehkä en kokeile murtaa pelimoottorin rajoja niin usein, kun jotkut muut tekevät? Tai sitten olen ollut vain onnekas.
Makustelen jo toista hahmoani, jonka voin tehdä maagini rinnalle, kun salamien viskely lapasista alkaa kyllästyttää: siitä tulee Thor-henkinen nord, joka ryskää kirveillään eteenpäin, eli paluu siihen itselleni tutumpaan pelityyliin.
Mietin, että luon uuden hahmon jokaiseen tiettyyn kiltaan: maagini menee tietenkin Winterholdin taikayliopistoon, Thor companionsiin, jokin luihu, kukkakeppi-varas varkaiden kiltaan ja niin edelleen. Pääjuonenkin voi pelata yhdellä hahmolla läpi.
Niin paljon mahdollisuuksia, niin paljon tunnelmallisia pelitunteja edessä.
EDIT: Less aggressive animals on kyllä loistomodi: eläimiä ei useinkaan tarvitse päästää päiviltä jos ei halua. Se, että jokainen rotta- ja susilauma hyökkäsi pelaajan kimppuun kuin siat limppuun silmittömästi, oli hyvin typerää. Tänään näin pienen lauman Skeevereitä luolassa, kun hiivin niiden ohi niitä häiritsemättä. Nekään eivät häirinneet minua.