Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10]
Tulostusversio
Aihe: Shoot 'Em Up!  (Luettu 85767 kertaa)
Vs: Shoot 'Em Up! « Vastaus #270 : 11.03.2014 20:27 »
Soukyugurentaio-
tokuyo
~ forever with me ~ Jäsen Viestejä: 83 Basaaripisteet: 2 Profiili
Pew pew!


Latauslinkki

Final Boss on taas pienen tauon jälkeen jälleen hieman valmiimpi ja bugisempi. Nyt alkaa kuitenkin oikeasti tuntua siltä, että pelihän saattaa jopa valmistua vielä hamaassa tulevaisuudessa! Sitä odotellessa otamme ilomielin vastaan kaikenlaista palautetta.
buginen lastenpeli
tallennettu
Vs: Shoot 'Em Up! « Vastaus #271 : 15.04.2014 18:51 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili Sain vasta nyt testailtua tuota Final Bossia, mutta hemmetti sehän on törkeän hyvä! Todella hiotun oloinen paketti ja grafiikat miellyttävät silmää. Tuo chainauskin on toimivaksi todettu kaava pisteiden jahtaamiseen. Yksi asia mitä jäin kaipaamaan oli se, että High Score näkyisi esim. ylänurkassa, pystyisi aina vilkuilemaan runien aikana kuinka lähellä on uutta ennätystä.
tallennettu
Vs: Shoot 'Em Up! « Vastaus #272 : 15.04.2014 22:30 »
Soukyugurentaio-
tokuyo
~ forever with me ~ Jäsen Viestejä: 83 Basaaripisteet: 2 Profiili
Kiva kuulla, että tykkäät. Meillä oli itse asiassa mietittynä yksi ominaisuus tuohon mainitsemaasi hi-score juttuun, pyritään saamaan se mukaan seuraavaan "pikapäivitykseen", joka korjaa muutamia muita raportoituja ongelmia.

Jos pisteet kiinnostaa noin yleensä, tässä muutama tutoriaalivideon tapainen, jotka avaavat niin pistejärjestelmän kuin eri aseiden saloja:
Final Boss - Scoring Basics
Final Boss - Weapons 101
buginen lastenpeli
tallennettu
Vs: Shoot 'Em Up! « Vastaus #273 : 16.04.2014 00:51 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili Suosittelen kyllä testaamaan tuota Final Bossia. Vaikka en itse tajuakkaan mistään shmuppien diipeistä pistesysteemeistä sun muista niin sain silti pelistä paljon irti. Yksityiskohdat, grafiikat, animaatiot, äänimaailma, kenttädesign sun muut kaikki on niin viimeisen päälle viimeistelty ja huolella tehty että kyllähän sitä nautinnolla pelaa. Ainakin minuun iskee tuommoinen yksityiskohtiin panostaminen erittäin syvästi.
tallennettu
Vs: Shoot 'Em Up! « Vastaus #274 : 17.04.2014 22:53 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili Joo siis aivan jäätävän kovaa settiä kyllä. Täytyy rehellisesti sanoa, että peli on jopa parempi kuin jotkut pelaamani ns. oikeat shmupit. Pelistä paistaa läpi rakkaus genreen ja genren asiantuntemus. Niin moni asia menee oikein tässä pelissä. Mahtavaa on myös noi throwbackit klassikkoshmuppeihin sekä vaikeimman tason suicide bulletit. Kai ootte jo mainostanut tätä shmuppifoorumeilla ja GAFissa?
tallennettu
Vs: Shoot 'Em Up! « Vastaus #275 : 18.04.2014 11:38 »
Soukyugurentaio-
tokuyo
~ forever with me ~ Jäsen Viestejä: 83 Basaaripisteet: 2 Profiili
Shmups foorumeilta löytyy pelin pääasiallinen kehitysketju ja sieltä olemmekin saaneet paljon niin arvokasta palautetta kuin potkuja persuksillekin. Neogafiin ei ole tunnuksia, mutta en pahastuisi vaikka joku viitseliäs pelin sivuston shmups-ketjuun nakkaisi näytille  ;)
buginen lastenpeli
tallennettu
Vs: Shoot 'Em Up! « Vastaus #276 : 18.04.2014 15:41 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Ellei joku muu ehdi, voisinpa vähän mainostaakin.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Shoot 'Em Up! « Vastaus #277 : 06.08.2018 10:59 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Hankin Ikarugan Switchille, ja sellaisen co-op parhauden jälkeen kehitinkin itselleni shmup-kuumeen esiasteen. Mietinkin, mitä hyvää lääkettä eShopista voisi tällaisessa tilanteessa hommata.

Ehkä Strikers 1945 ykkönen ja kakkonen lähtevät seuraavaksi lataukseen, kun eivät ole hinnalla pilattuja, ja videoilla molemmat näyttävät houkuttelevilta, vaikkakin paljon suoraviivaisemmilta kuin Ikaruga. Ei se kuitenkaan välttämättä ole huono juttu, jos pelattavuus toimii ja pelit tarjoavat hyvän co-op-kokemuksen. Onko kenelläkään täällä kokemusta k.o peleistä (en lukenut vielä tätä ketjua uudestaan läpi, joten en muista onko niitä nostettu esiin).

Tulisivatpa Radiant Silvergun ja Gunstar Heroeskin Switchille. Ne molemmat saisin toki kolmekuuskybälle, mutta Switchillä co-oppaaminen on paljon helpompaa kannettavuuden takia.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Shoot 'Em Up! « Vastaus #278 : 30.09.2018 12:54 »
Soukyugurentaio-
tokuyo
~ forever with me ~ Jäsen Viestejä: 83 Basaaripisteet: 2 Profiili
Mikäpä olisi parempi tapa katkaista vuosien hyvä lurkkausputki kuin kevyellä shillauksella...  Toivon mukaan täältä vielä löytyy porukkaa, jota saattaisi kiinnostaa  ;)



Elikkä niin siinä vain kävi, että saatiin kaverin kanssa viimein ikuisuusprojekti ZeroRanger (aikaisemmalta nimeltään Final Boss) vihdoin jonkinsorttiseen päätepisteeseen ja peli on nyt saatavilla Steamista.

Aikaa vierähti hieman odotettua enemmän, mutta lopputulokseen ollaan suht tyytyväisiä. Jos 2D räiskintä yhtään väräyttää viisaria ja peli saattaisi kiinnostaa, saatavilla on myös astetta tuoreempi demo, joka tarjonnee vähän esimakua kokopelin menosta. Toivottavasti tykkäätte!
buginen lastenpeli
tallennettu
Vs: Shoot 'Em Up! « Vastaus #279 : 02.10.2018 17:17 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili https://www.resetera.com/threads/shmups-shoot-em-ups-ot-the-full-extent-of-the-jam.1752/page-30#post-13335876

ZeroRanger mainittu, torilla tavataan!

Itselläni ei ole PC:tä, joten en pääse peliä kokeilemaan, mutta kyllähän tuo pitää jo ihan arvostuksesta ostaa. Muistaakseni olit Ikaruga-fani, joten ainakin pelimakusi on kohdillaan. ;) System Erasure taitaa olla myös hatunnosto Treasurelle?
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Shoot 'Em Up! « Vastaus #280 : 02.10.2018 19:54 »
Soukyugurentaio-
tokuyo
~ forever with me ~ Jäsen Viestejä: 83 Basaaripisteet: 2 Profiili
Kiitos! Toivottavasti saadaan jossain hamassa tulevaisudessa puskettua Mac ja Linux versiotkin pellolle, niin pääset pelaamaan.

System Erasure on tosiaan suora kunnianosoitus Treasurelle. Syvään ja hartaasti kumarrellaan myös muiden klassikoiden suuntaan.
buginen lastenpeli
tallennettu
Vs: Shoot 'Em Up! « Vastaus #281 : 02.10.2018 19:55 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Mikäpä olisi parempi tapa katkaista vuosien hyvä lurkkausputki kuin kevyellä shillauksella...  Toivon mukaan täältä vielä löytyy porukkaa, jota saattaisi kiinnostaa  ;)



Elikkä niin siinä vain kävi, että saatiin kaverin kanssa viimein ikuisuusprojekti ZeroRanger (aikaisemmalta nimeltään Final Boss) vihdoin jonkinsorttiseen päätepisteeseen ja peli on nyt saatavilla Steamista.

Aikaa vierähti hieman odotettua enemmän, mutta lopputulokseen ollaan suht tyytyväisiä. Jos 2D räiskintä yhtään väräyttää viisaria ja peli saattaisi kiinnostaa, saatavilla on myös astetta tuoreempi demo, joka tarjonnee vähän esimakua kokopelin menosta. Toivottavasti tykkäätte!


Muistelen nähneeni tästä jotain varhaista versiota jossain Smash-turnauksessa varmaan 10 vuotta sitten. Vähän tais venähtää tosiaan.
tallennettu
Vs: Shoot 'Em Up! « Vastaus #282 : 04.10.2018 00:14 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Muistelen nähneeni tästä jotain varhaista versiota jossain Smash-turnauksessa varmaan 10 vuotta sitten. Vähän tais venähtää tosiaan.

Ensimmäinen peliin liittyvä postaus tässä ketjussa löytyy 9 vuoden takaa. Onhan tuon kanssa tainnut pari hetkeä vierähtää... :lol:

Tälle olisi varmaan keksinyt paremmankin paikan, mutta häikäilemätön mainostus ei tunne rajoja :lol:

Elikkäs olemme eebrozgin kanssa kahteen pekkaan työstäneet pikku shmup projektia, joka tunnetaan vaatimattomasti nimellä Final Boss. Saimme vasta pelin demon valmiiksi ja ajattelin, että sitä voisi tännekin hieman tyrkyttää.



Lataa demo täältä

Demosta löytyy huimat kaksi tasoa, kaksi eri vaikeustasoa, co-op sekä kaikenlaista lisätauhkaa, jonka eteen pitää tosin nähdä hieman vaivaa. Jos mainospuheet eivät oikein vakuuta, niin täältä voi katsella trailerin pelin ensimmäisestä tasosta. Huomatkaa tosin, että vaikka trailerin musiikit onkin lainattu muista shmupeista, itse peliin eebrozgi on säveltänyt omat biisit.

Ei tässä kummempaa. Toivotamme mukavia pelihetkiä ja jos siltä tuntuu, niin rakentavaa palautettakin voi toki jakaa.

Hienosti on kyllä kehittynyt sitten tuon yhdeksän vuoden takaisen trailerin. :)

Vaikka itse olenkin ollut koko ajan tietoinen pelistä, ei sitä ole tullut aiemmin testattua. En noin niin kuin lähtökohtaisesti koskaan ollut shmupien suurin ystävä, vaikka jotkut vanhat alkuperäisen Playstationin demolevyjen ja Mikrobitin vuosittaisilta Huvi & Hyöty -levyiltä löytyneet shareware lentelypelit kivoja olivatkin.

Virallinen julkaisu olikin hyvä hetki katkaista tämä erhe. Jos ei sitten miksikään muuten, niin kaveria tukeakseen. Ja huhheijaa miten käytetty aika näkyykään. Grafiikat ovat tyylikkäät (tosin itse huomasin preferoivani värisokeusmoodia, vaikken värisokea olekaan), äänimaailma upea ja pelattavuus tiukkaa.

Kokemattomuus genressä näkyy kyllä tuloksissa. Reilun tunnin aikana mitä on pelaamaan ehtinyt, en vielä kaikilta tyhmiltä virheiltä kolmanteen kenttään päässyt ilman continuen käyttöä. Kolmannessa kentässä ehdin ilmeisesti puoleen väliin (kolmas power up), kunnes kuolema taas koitti, enkä viitsinyt enää toista continueta saman kentän aikana käyttää. Mistään pistemetsästyksistä tässä vaiheessa on turha puhua.

Genren kokemattomuus näkyy myös eittämättä siinä, että kaikki (ja ilmeisen useat) referenssit muihin genren peleihin menevät auttamatta ohi. Mutta ei se mitään, kun kivaa on. Pitää pistää lisää tunteja sisään myöhemmin.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines