Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Shin Megami Tensei: Persona 3 -julkaisu: 29.02.2008
  • Shin Megami Tensei: Persona 3 FES -julkaisu: 17.10.2008
Sivuja: 1 [2] 3
Tulostusversio
Aihe: Shin Megami Tensei: Persona 3  (Luettu 18565 kertaa)
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #30 : 18.03.2008 17:06 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Neljäs osahan juuri Famitsussa esiteltiin ja pituutta pitäisi olla tätäkin enemmän.
Kun nyt ees tuota ei tarvitsis odotella kahta vuotta, että saapuu Eurooppaan. :|
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #31 : 18.03.2008 17:15 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili
En ole fusettanut yhtään Persoonaa. Taidan pelata väärin. :(

Ilman muuta kannattaa fusettaa Personoita aina kun tulemana on vahvempi Persona. Ja leveleitäkin ne saavat fusen yhteydessä, jos olet S-linkkejä saavuttanut.

Onhan tuo fiksu päätös Atlukselta julkaista Persona 4 PS2:selle. Tuotantokustannukset pysyvät kurissa ja käyttäjämäärät PS2:sella ovat aivan eri luokkaa kuin PS3:sella tai muulla current-gen-konsolilla.

Toivottavasti peli julkaistaan joskus Euroopassakin.

(Avatar skaalattu)
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #32 : 18.03.2008 18:31 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Kysymys teille peliä enemmän pelanneille:

Oletetaan että fuseen kaksi Personaa ja niistä kehittyy jokin toinen ja se toinen saa voimaa jostain Social Linkistäni. Oletetaan sitten, että Social Link on vasta tasolla 1, jolloin syntyvä Persona ei tietysti saa siitä niin paljon voimia. Kysynkin siis, että voimistuvatko Personat kuitenkin yhtä hyvin, jos kehitän kyseistä Social Linkkiä vai olisiko minun pitänyt odottaa että Social Link tasoni kasvaisi ensiksi?
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #33 : 18.03.2008 22:47 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili
Kysymys teille peliä enemmän pelanneille:

Oletetaan että fuseen kaksi Personaa ja niistä kehittyy jokin toinen ja se toinen saa voimaa jostain Social Linkistäni. Oletetaan sitten, että Social Link on vasta tasolla 1, jolloin syntyvä Persona ei tietysti saa siitä niin paljon voimia. Kysynkin siis, että voimistuvatko Personat kuitenkin yhtä hyvin, jos kehitän kyseistä Social Linkkiä vai olisiko minun pitänyt odottaa että Social Link tasoni kasvaisi ensiksi?

Meikäläisen mielestä S-Linkit vaikuttavat ainoastaan fuusiointivaiheessa tasoja nostavasti. Ei olisi tarvinnut odottaa, sillä Personat voi fuusioida uudestaan missä vaiheessa peliä tahansa. Eli voit duunailla halutessasi tuon Personan uudestaan, kun S-Linkkisi on kasvanut korkeammalle.
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #34 : 19.03.2008 08:17 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Jep kannattaa fusetella jatkuvasti, sillä ne vanhat rotiskothan saa heti shufflesta takaisin. Ei niitä kannata jäädä "levuttamaan", kun kolmannen tason social-link antaa uudelle super-mörölle kolme leveliä lisää ja kourallisen uusia skillejä. Eilen juuri sain kätevän personan aikaan, jolla löytyvät Agi, Bufu ja Zio. Taisikohan vielä olla Garukin :o

Ja olipa mukava yllätys tuo kakkos-blokki. Viholliset antavat kunnolla selkään jos mokaat ja kaksi Hulk Hoganiakin tuli yhtäkkiä vastaan. Hikisesti voitin ja paniikissa takaisin ensimmäiseen kerrokseen savettamaan. Hieno peli kyllä, parani exponentiaalisesti vaikeustason noustua.

Rare-monsterit ovat myös hieno juttu, tosin niitä on hankala saada kiinni.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #35 : 19.03.2008 14:07 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Ja olipa mukava yllätys tuo kakkos-blokki. Viholliset antavat kunnolla selkään jos mokaat ja kaksi Hulk Hoganiakin tuli yhtäkkiä vastaan. Hikisesti voitin ja paniikissa takaisin ensimmäiseen kerrokseen savettamaan. Hieno peli kyllä, parani exponentiaalisesti vaikeustason noustua.

Itsekin sain tuon toisen blokin auki eilen, mutten pahemmin ehtinyt vielä tutkiskella kuin alinta kerrosta. Tuli nimittäin vastaan juuri nuo Hulk Hoganit aika pian ja mokomat onehittasivat sekä Yukarin että Iorin. Että silleen. Itse lähdin tuossa vaiheessa käpälämäkeen. Piti muutenkin katsella vähän ruotsia, joten lopetin sitten vähän tuon jälkeen.

Mukava myös, kun saa vaihteeksi expaakin. Ykkösblokin heeboilta tippui loppuvaiheessa niin vähän, että ihan itketti. Nyt taas tulee leveliä...
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #36 : 19.03.2008 14:42 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Joo se expa ero on mukava. Jotain kolmea pojoa tippuu ykkösblokissa ja kakkosessa 50 per matsi :o

Ne Hulk Hoganit voittaa helposti kun läiskit jollain super-effective taialla (zio) molemmat kumoon ja säädät kaverit support/heal asentoon, niin ne eivät nosta Hoganeja lyömällä niitä. Sitten vain toistat kunnes läskit tipahtavat. Välissä voi laittaa vielä Rakundaa perään (se defencen lasku skilli).

Hitto tuota kakkosblokkia on mukava tutkia kun koko ajan on kuolemanvaara, mutta aina uuden kulman takana odottaa joku rare-chest tai vastaava.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #37 : 19.03.2008 14:48 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Joo se expa ero on mukava. Jotain kolmea pojoa tippuu ykkösblokissa ja kakkosessa 50 per matsi :o

Ne Hulk Hoganit voittaa helposti kun läiskit jollain super-effective taialla (zio) molemmat kumoon ja säädät kaverit support/heal asentoon, niin ne eivät nosta Hoganeja lyömällä niitä. Sitten vain toistat kunnes läskit tipahtavat. Välissä voi laittaa vielä Rakundaa perään (se defencen lasku skilli).

Juu, Mitsuru ehtikin jotain siinä selittää että Ziolla pitäisi mäiskiä, mutten siinä tilanteessa viitsinut enään kun ne pistivät sitä damaa sen verran ikävästi. Pitää katsoa, jos tänään ehtisi vähän pelata illalla, tekisi mieli päästä näkemään se koeviikko joka meikällä pian alkaa.

Jatkuuko muuten koko pelin ajan tuo, että peli automaattisesti skippaa suurimman osan tunneista ja koulupäivistä? Itsellä on ainakin vielä koko ajan niin, että ehkä joka toinen päivä pääsee seuraamaan opetusta tms.  Yleensä peli skippaa suoraan afterschooliin, joka vähän harmittaa. Tämä tietysti tarkoittaa myös sitä, että koulupäivien kestäessä noin 2 minuuttia parhaimmillaan, tulee Tartaruksessa pyörittyä enemmän. Itsehän pidän myös koulussa pyörimisestä, joten olisi kiva jos peli siirtyisi jossain vaiheessa reaaliaikaiseen kelloon, eikä peli enään skippaisi puolia päivästä jatkuvasti.

Galluppina, minkä nimen laitoitte sankarille? Itsellä ei juuri silloin pälkähtänyt mitään erikoista mieleen, jota päädyin laittaan nimeksi Kazuma Kiryu (tai vaihtoehtoisesti Kiryu Kazuma) eli siis Yakuzan päähenkilön mukaan.
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #38 : 19.03.2008 15:03 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Joo kyllä se mullakin skippailee suurimman osan ajasta. Aika itsestäänselvä ratkaisu, sillä reaali-aikainen kello tekisi ainakin minut hulluksi. Nyt voi vaikka koko viikon pyhittää statsien kasvattamiseen tai sitten vaihtoehtoisesti Tartaruksessa rymyämiseen.

En tiedä sitten tuleeko kaavaan muutosta myöhemmin. Täysikuun aikaan taitaa aina se pääjuoni edetä.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #39 : 19.03.2008 15:26 »
Mrum Jäsen Viestejä: 192 Basaaripisteet: 0 Profiili
Galluppina, minkä nimen laitoitte sankarille?

Emo Beam. Nyt vähän harmittaa. :(
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #40 : 19.03.2008 15:41 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Simo Hovari

Spoileri (osoita katsoaksesi)
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #41 : 19.03.2008 16:23 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Kait tätä voi pitää jonain yleisenä Persona-aiheena, joten:

http://www.youtube.com/watch?v=GJt2ZnL9eTQ

Eka Persona 4 -traileri, pitkä sellainen (17min...). Peli siis sijoittuu maalle ("nostalginen ympäristö") ja keskeisenä teemana ovat murhamysteerit. Juonella sanotaan olevan "monia loppuja", joten oletettavasti niitä voisi kuvitella olevan enemmän kuin Persona 3:n 2kpl. Erikoisempana ominaisuutena on säänennustusjärjestelmä. Aina kun on sumuiset ilmat, tapahtuu murha, eli voisi kuvitella että P4:n sumuiset illat ~ P3:n täysikuulliset yöt.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #42 : 19.03.2008 17:31 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili Jooh toi kakkosblokki oli kyllä ekalla kerralla kohtalaisen paha, ite sain pahasti turpaa ekan kerran noilta Hoganeilta. Kuumottavin tilanne tapahtui kuitenkin ykkösblokissa, kun valitsin mielenkiinnosta shufflessa sellaisen pääkallokortin. Seurauksena oli sitten Deathin tuleminen Tartarukseen, yritin juosta karkuun aivan kusessa, mutta kuolohan vei sitten loppujenlopuksi jollain yhdellä vuorolla ilman, että ehin edes tehdä mitään.

Pitäisi kyllä yrittää fusettaa jokin tuollainen Persona, joka osaisi kaikki Spellit. Ei tarvitsisi vaihdella Personaa aina taisteluissa.

Tänään pitäisi hoitaa vielä tuo toka täysikuukeissi. Saas nähdä miten paljon vaikeustaso nousee sitten kolmosblokissa.  ;)

Eka Persona 4 -traileri

Hyvältähän tuokin näyttää, tyyli on säilynyt yhtä loistavana kuin P3:sessa ja maaseutu on mielenkiintoinen ympäristö. Do want.


« Viimeksi muokattu: 19.03.2008 18:00 kirjoittanut echoes »
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #43 : 19.03.2008 17:53 »
dzei Vieras Tulipa melkonen yllätys tuossa ykkösblokissa. Kävin 15 min muualla ja jätin porukan Tartarukseen idlaamaan. Takas tullessa oli Reaper hyökänny päälle. No henkihän siinä lähti. Taitaa olla ihan viimesiä vihollisia mitä kannattaa koko pelissä edes yrittää päihittää  :o

Aika rutiinilla menee nuo sos.linkkien hankkiminen ja melko nopeasti päivät arjessa.
Huomasin tuossa kuiten, että jos käy joka ilta hieman kerrallaan tutkimassa Tartarusta, sen verran että kukaan ei väsy, niin ei tarvi 2-3 päivää palautella hahmoja. Pahimmassa tapauksessa tilaksi tuli Sick ja sillo ei tod. kannatta lähteä Tartarukseen.

Hieman puuduttaa kyllä tuolla taktiikalla. Joka ilta ei jaksais lähteä levuttamaan Tartarukseen ;(
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #44 : 19.03.2008 19:42 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Niin itse nimesin hahmoni Zack Muhkikseksi  :lol: Hetken mielenhäiriö.

Itse Persona 4:n traileri antaa kuvan aika samanlaisesta pelistä kuin kolmonen (mitä nyt maailma ehkä jopa mielenkiintoisempi). Päähenkilö kylläkin näyttää tylsemmältä kuten pari muutakin, mutta turha niistä vikistä. Saas nähdä onko musat vaihdettu ja saadaanko tätä koskaan Eurooppaan  :rollaus:

Mainitaan nyt vielä, että kaiketi 15 tuntia mätetty ja kolmannessa Blockissa mennään. Kaiketi 2 vartijaa sieltä tapettu ja aika ongelmitta. Eipä ne rivivihutkaan pahoja ole. Päähenkilö on nyt siinä levelillä 18 ja Personat aika samaa luokkaa. Fusettaessa kylläkin pari yli 18 levelin.

Ovatkos ihmiset muuten menettäneet henkeään usein? Itse onnistuin kuolemaan peräti kerran, mutta muuten ei ole kuolema kovinkaan uhkaava ollut. Sinänsä ihan kiva kun ei ole jatkuvaa uhkaavaa fiilistä niin kuin Lucifer's Callin kanssa oli, ainakin itselläni. En minä kyllä siinäkään kovinkaan useasti ole kuollut.

Spoileri (osoita katsoaksesi)


« Viimeksi muokattu: 19.03.2008 19:53 kirjoittanut Riepu »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #45 : 19.03.2008 20:41 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Ovatkos ihmiset muuten menettäneet henkeään usein? Itse onnistuin kuolemaan peräti kerran, mutta muuten ei ole kuolema kovinkaan uhkaava ollut. Sinänsä ihan kiva kun ei ole jatkuvaa uhkaavaa fiilistä niin kuin Lucifer's Callin kanssa oli, ainakin itselläni. En minä kyllä siinäkään kovinkaan useasti ole kuollut.

Täytyy sanoa, että en ole itse kuollut kertaakaan. Normaalilla pelaan, mutta muut hahmot ovat kyllä kuolleet muutaman kerran. Nuo Hoganit tappoivat sekä Yukarin että Iorin, ja tämän lisäksi Yukari taisi kuolla pari kertaa ykkösblockin aikana  -  saman tappelun aikana vielä.

Kerran oli kuolo lähellä, kun vedin vahingossa juuri sen kuolonkortin, mutta heti sen saatuani lähdin juoksemaan täyttäpäätä kohti lähintä teleporttia. Mitsuru jo kertoi aistivansa Deathin lähistöllä, mutta sentään kerkesin  ;D
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #46 : 19.03.2008 21:26 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Itselläni on itse asiassa jo AI hahmojen kuoleminen vaikea tehtävä. Yukari on tipahtanut pari kertaa ja silloin kun ainoa Game Over napsahti kuoli päähenkilö. Vähänkin huonoa tuuria ja peli voi olla siis siinä. Mukavaa jännitystä tämä tuo peliin.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #47 : 19.03.2008 23:48 »
Mrum Jäsen Viestejä: 192 Basaaripisteet: 0 Profiili Huh alkanut puremaan tämä peli. Tullut tänäkin iltana monta tuntia hakattua ja alkaa vähitellen ymmärtämään näitä joitakin ratkaisuja joista valittelin aiemmin. Laatua.  8)

Joo ja älysin, että samahan noita Personia on fusettaa kun niitä kerran saa jopa takaisin.  :o

PS. Nyt tajusin mitä tarkoititte Hulk Hoganeista puhuessanne.  :o
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #48 : 22.03.2008 00:05 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Tänään pikku tauko Personasta, mutta hyväähän se vain tekee. Eilen saavutin toisen blockin huipun Tartaruksessa ja pelikello näyttää semmoista 18 tuntia. Päähenkilö on siinä 21 levelinen Personien ollessa hieman vähemmän, mutta kyllä niitä kohta taas tulee fuseteltua. Sain myös viimein couragen ja charmin nousemaan yhdellä tasolla. Nyt vain venaillaan seuraavaa täyttä kuuta  :P

« Viimeksi muokattu: 25.03.2008 15:08 kirjoittanut Riepu »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #49 : 24.03.2008 22:07 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili 28h takana ja kolmas kuukeissi on hoidettu. Kolmosblokin uudet viholliset ja luolan uudet tekstuurit piristävät taas grindailua hieman ja taas saa juosta kusi sukassa vihollisia karkuun Exitiä etsien. Vaikeustaso on pysynyt piristävän haastavana ja game overeita tulee enemmän kuin j-ropeissa keskimäärin.

Juoni on ajoittain hieman laahannut ja joidenkin S.Linkkien kasvattaminen ei oikein kiinnosta, mutta jotenkin peli kuitenkin pitää otteessaan ja pelaamista ei tohdi jättää kesken. Eiköhän se juonikin vielä lähde kunnolla käyntiin ja ainakin asetelmia on jo pedattu kohtalaisen hyvin.  8)

EDIT: Pelailin vielä hieman eteenpäin ja juoni lähti eteenpäin oikein urakalla. Hyvää shittiä!


« Viimeksi muokattu: 25.03.2008 11:03 kirjoittanut echoes »
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #50 : 26.03.2008 08:15 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Joo tuo juoni on kyllä pelin heikointa antia. Ja siksi pitkä kesto vituttaakin kun kymmenen muutakin peliä odottaa vuoroaan.

Hommasin Prisman ALE-hyllystä SMT: Devil Summonerin ja tesmailin alkua ja melkein heitin jo Personan mäkeen ;) No eiköhän se tule läpäistyä kun on jo 20 tuntia alla. Tämä vai taitaa oikeasti kestää sen 60 tuntia ilman sen kummempia grindailujakaan.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #51 : 26.03.2008 20:22 »
Mrum Jäsen Viestejä: 192 Basaaripisteet: 0 Profiili Voiko noita tyttöjä kiikuttaa treffeillä useampaa samaan aikaan vaan tuleeko jotain probleemia? Social Linkkiä ei käsittääkseni voi noiden kanssa maksimoida ilman seurustelua. Tällähetkellä menee vähän ristiin tuon Yukarin ja sen kendo-tiimin valmentajan (pelin paras likka ehdottomasti) Social Linkit. Onhan tuo päähenkilö aika gigolo. :D

Hyvä peli on, mutta ollaan taas siinä vaiheessa mitä inhoan monissa japsiropelluksessa eli siinä kun pitäisi alkaa tasaisesti kehittämään kaikkia tiimin hahmoja. Aikaahan se syö ja ei kaikista voi tykätä.
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #52 : 28.03.2008 23:15 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Ja homma sen kuin etenee. Pelikello näyttää n. 30 tuntia ja vielä peli maittaa. Päähenkilö on nyt levelillä 32 ja Tartaruksessa neljäs block menossa. Tulipa samalla törmättyä tällä hetkellä haastavimpaan vartijaan. Healthia ei meinannut saada kyseiseltä otukselta laskemaan sitten millään kiitos kohvahkon defencen ja charmin-iskun, jonka avulla omat hahmot parantelivat vastustajaa pariinkin otteeseen. Vielä kun vastuksne iskut olivat kovia ja osa niistä osui peräti jokaiseen hahmoon, oli soppa valmis.

Jonkin aikaa kamppailin, kunnes kaikki muut paitsi päähenkilö olivat kuolleet. Olin jo luopunut toivosta ja päätin leikitellä hetken ennen Game overi, kunnes tajusin pärjääväni päähenkilöllä yksin paremmin kuin joukolla. Lopulta puolentunnin hitaan mätön jälkeen sain kuin sainkin tapettua vartijan. Se vaati vain hemmetisti parantelua ja Personan joka blockaa wind-iskut täysin. Kyllä tuli hyvä fiilis voiton jälkeen.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #53 : 01.04.2008 23:20 »
dzei Vieras Hieman kyllä tympii tuo jatkuva grindaaminen varsinkin, kun tunnin heilumisen jälkeen tulee äkkikuolema!
Seuraavaan blokkiinkaan ei pääse koska haluaa, vaan pitää odotella täyskuuta.
Lisää valitusta: musiikit menetteli vielä alussa, mutta ei enää 38 tunnin jälkeen! Liian vähän vaihtelua biiseissä.
Tuntuu myös että personien fusettelu ei kyllä paljon kannata, koska aika harvoin ne tärkeät kyvyt tulee fusetettavalle personalle matkaan.
Ei paljon tee jollain charmdilla ja sukukajalla paskaakaan!

Jotenkin sitä silti vaan tulee palattua tämän pelin pariin heti seuraavana päivänä.
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #54 : 02.04.2008 08:41 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Sä voit fusetuksessa kusettaa, rämppäämällä niin kauan sitä yhdistelmää, että saat hyvä skillit matkaan.

Voin kyllä sanoa, että nimenomaan Fusettamalla saat niitä super-örkkejä, joilla ei ole weaknesseja ja jotka omaavat parhaat skillit ainakin kolmeen eri elementtiin ;)
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #55 : 02.04.2008 14:24 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Nyt tuli vastaan sitten se, mitä hieman pelkäsinkin. Kyseessä on siis bossi (tai no vartija) joka tykittää hahmoilta kerrasta yli puolet healtheista ja lähes seuraavana nirhaa. Ei oo kivaa ei. Tällä hetkellä ainoana vaihtoehtona taitaa olla joko se, että hommailen aivan helvetisti kaikkia parantavaa krääsää, tai sitten grindailla, että hp kasvaisi.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #56 : 02.04.2008 14:51 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Nyt tuli vastaan sitten se, mitä hieman pelkäsinkin. Kyseessä on siis bossi (tai no vartija) joka tykittää hahmoilta kerrasta yli puolet healtheista ja lähes seuraavana nirhaa. Ei oo kivaa ei. Tällä hetkellä ainoana vaihtoehtona taitaa olla joko se, että hommailen aivan helvetisti kaikkia parantavaa krääsää, tai sitten grindailla, että hp kasvaisi.

Eikö muka resistancet auta? Sukukaja?

Itse en ole vielä törmännyt yhteenkään vastukseen joka olisi tuntunut edes etäisesti ylivoimaiselta, mutta olenkin pelannut vasta 25 tuntia.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #57 : 02.04.2008 15:03 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili
Nyt tuli vastaan sitten se, mitä hieman pelkäsinkin. Kyseessä on siis bossi (tai no vartija) joka tykittää hahmoilta kerrasta yli puolet healtheista ja lähes seuraavana nirhaa. Ei oo kivaa ei. Tällä hetkellä ainoana vaihtoehtona taitaa olla joko se, että hommailen aivan helvetisti kaikkia parantavaa krääsää, tai sitten grindailla, että hp kasvaisi.

Eikö muka resistancet auta? Sukukaja?

Itse en ole vielä törmännyt yhteenkään vastukseen joka olisi tuntunut edes etäisesti ylivoimaiselta, mutta olenkin pelannut vasta 25 tuntia.

Hyvin vähäistä apua tuntuisi olevan. Täytyy spämmiä kunnolla, kunnes lopulta huomaa olevansa kuollut. Nice. Tai sitten en vain osaa. Se mahdollisuus on aina olemassa. Paska tuurikin hoitannee osan hommistaan.

EDIT: Olen muuten unohtanut selvittää iskun elementin täysin. Ainakin yhdessä vaiheessa kylläkin tuntui, ettei moista kylläkään olisi  :rollaus: Täytyypä tutkia tarkemmin.


« Viimeksi muokattu: 02.04.2008 15:09 kirjoittanut Riepu »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #58 : 02.04.2008 15:30 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Siis iskeekö se jollain physicalilla vai taialla? Ja resistancella tarkoitin, että equippaat sitä hyökkäystä kestävän Personan.

Toki hyökkäys voi olla "almighty" tyyppiä, jolloin ei paljon kikkailla  ;)
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Shin Megami Tensei: Persona 3 « Vastaus #59 : 02.04.2008 15:34 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili
Siis iskeekö se jollain physicalilla vai taialla? Ja resistancella tarkoitin, että equippaat sitä hyökkäystä kestävän Personan.

Toki hyökkäys voi olla "almighty" tyyppiä, jolloin ei paljon kikkailla  ;)

Physicalilla iskee :rollaus: Ei vain satu siihen olla blockaavaa tai edes juurikaan kestävää personaa juuri löytyvän. Täytyypä koittaa hieman viritellä niitä.

EDIT: osataan.com. Allmightiahan se onkin (piti ohjeista tarkistaa).
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines