Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Street Fighter IV -julkaisu: 20.02.2009
  • King of Fighters XII -julkaisu: 28.07.2009
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... 20
Tulostusversio
Aihe: Se pakollinen mättöpeliketju.  (Luettu 176604 kertaa)
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #240 : 18.03.2008 11:58 »
Manjimaru Jäsen Viestejä: 33 Basaaripisteet: 0 Profiili
Etkai säkin ala lässyttämään jotain näistä 2D-pelien jumaluudesta kun on kuitenkin kolmedee grafiikkaa käyttävästä pelistä kyse? Siis SFIV näyttää epätodellisen hienolta liikkeessä, vaikkakin animaatiot ovat viime vuosikymmeneltä.

Ensimmäinen 3D graffaa käyttävä taistelupeli julkaistiin vuonna 1993 (Virtua fighter 1) niin että ei se ihan pelkästään riitä että on 3D ja että se olisi aina paremman näköinen kuin 2D.

ps. Tuo youtuubipätkä SF4stä, olen samaa mieltä, näytti TODELLA tönköltä.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #241 : 18.03.2008 12:31 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Etkai säkin ala lässyttämään jotain näistä 2D-pelien jumaluudesta kun on kuitenkin kolmedee grafiikkaa käyttävästä pelistä kyse? Siis SFIV näyttää epätodellisen hienolta liikkeessä, vaikkakin animaatiot ovat viime vuosikymmeneltä.

Ensimmäinen 3D graffaa käyttävä taistelupeli julkaistiin vuonna 1993 (Virtua fighter 1) niin että ei se ihan pelkästään riitä että on 3D ja että se olisi aina paremman näköinen kuin 2D.

ps. Tuo youtuubipätkä SF4stä, olen samaa mieltä, näytti TODELLA tönköltä.

Sattuu päähän. Tuossa koitin nimenomaan sitä välttää, että 2D-mättöjä verrattaisiin kolmedeemättöihin visuaalisesti. Ja SFIV oli siksi esimerkkinä, että se nyt sattuu olemaan varmaan lähimpänä 2D-mättöpelien visuaalista loistoa, mitä 3D-taistelupeleihin tulee.

Itse peli kyllä kieltämättä vaikuttaa aika pahasti ryssityltä. Mageat graffatkaan eivät enää sitä peitä... tosin jos taistelusysteemi on hyvä ja balanssissa niin kyllä mä olen valmis pelaamaan "hidastakin" Street Fighteria. Niin kauan kuin se on hauskaa.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #242 : 18.03.2008 13:49 »
Manjimaru Jäsen Viestejä: 33 Basaaripisteet: 0 Profiili Öhh... mitä tuossa lainatussa viestissä oli sellaista joka käsitteli muuta kuin visuaalisuutta? Anteeksi vain jos ymmärsin väärin, odotan selvennystä. SF4hän EI ole 3D taistelupeli..
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #243 : 18.03.2008 13:58 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Niin en minäkään muusta ole puhunut kuin kolmiulotteisen ja kaksiulotteisen grafiikan suhteesta. Mutta pitää kyllä myöntää, että vaikka kuinka yritän niin en tajua ensimmäisen viestisi merkitystä? Ehkä olen vain liian väsynyt.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #244 : 18.03.2008 16:00 »
Manjimaru Jäsen Viestejä: 33 Basaaripisteet: 0 Profiili Oletin että tarkoitit SF4n olevan jossain omassa kastissaan jo sen perusteella että siinä on 3D-graffat. Halusin huomauttaa että sillä ovatko graffat 2D vai 3D ei ole sinällään merkitystä siihen kuinka hyvältä peli näyttää. Hyvät graffat ovat hyviä graffoja ja huonot huonoja muista syistä. Ja kaikki ulkonäköön liittyvät seikathan ovat joka tapauksessa subjektiivisiä niin että niistä on turha kinastella kun jokaisella on joka tapauksessa oma mielipide.


EDIT: Huomasin juuri että minulta oli yksi viestisi jäänyt huomaamatta joten sori ja antaa tämän asian olla.


« Viimeksi muokattu: 18.03.2008 16:21 kirjoittanut Manjimaru »
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #245 : 19.03.2008 18:23 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Vähän päälle viikon vanha ennakko Tekken 6:sta:

http://games.kikizo.com/news/200803/027_p1.asp

''Those hoping for a complete re-invention will be disappointed, while those just wanting more of the same but better will be very happy.''

''I'm happy to report that the game is everything Dark Resurrection was, and more.''
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #246 : 24.03.2008 11:05 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Kävin juuri pelaamassa SEGA GIGOssa Tekken 6:ta. Olihan se paska, mutta onneksi se ei maksanut 100 jeniä enempää. Graafisesti ihan peruspaskaa tasoa. Melkein kuin Tekken 5:n PS3-versio. Pelasin jollain ihmeen Dragunovilla (tjsp.) muutaman matsin, kunnes joku japanilainen tuli haastamaan. Melkein voitin sillä vähällä rämpytyksellä, mitä osasin.

Siinä vieressä oli sitten vissiin joku VF5:n viimeisin versio. Jäipä testaamatta, kun tuli sitä paskaa ihan tarpeeksi jo boxilla pelailtua. Ei noista nykypäivän arcadeista oikein enää löydy niitä superpelejä. Aika paljon näytti olevan jotain ravi- ja jalkapallomanagerointimasiinoita sekä jotain MMORPG-hässäköitä. Tietty joistakin halleista löytyi niitä parempiakin pelejä, kuten SF, Guilty Gear ja muita mättöjä.
Play-Asia
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #247 : 05.04.2008 14:21 »
Manjimaru Jäsen Viestejä: 33 Basaaripisteet: 0 Profiili Tietääkö kukaan muuten yhtikäs mitään Suomen WCG-karsinnoista? Niinkuin milloin niitä olis, missä ja onko VFstä niitä. (World cyber games)
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #248 : 05.04.2008 14:29 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Tietääkö kukaan muuten yhtikäs mitään Suomen WCG-karsinnoista? Niinkuin milloin niitä olis, missä ja onko VFstä niitä. (World cyber games)

Tilanne on varmaan ihan sama kuin DOAnkin kanssa, että karsinnat hoidetaan ihan samalla paikalla kuin finaalitkin (eli Assemblyjen yhteydessä). Ja ilmoittautua voi tyyliin tuntia ennen turnausta. Tuskin noihin mitään erikoisjärjestelyitä tulee VF:änkään suhteen.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #249 : 05.04.2008 19:01 »
Manjimaru Jäsen Viestejä: 33 Basaaripisteet: 0 Profiili Eli kesäassemblyssä?

Lainaus
ASSEMBLY Summer 2008 pähkinänkuoressa

Ajankohta    Torstai 31. heinäkuuta - sunnuntai 3. elokuuta 2008
Aukioloajat    Ovet avataan klo 12:00 torstaina ja suljetaan klo 18:00 sunnuntaina
Paikka    Hartwall Areena, Helsinki

Kiitos.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #250 : 30.04.2008 13:40 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili PS3:n japanilaiseen storeen on tullut ladattavaksi Arc Systemsin piakkoin PS3:lle ja Xbox 360:lle (Japanissa) julkaistava Battle Fantasia. Kokoa vain 330MB:ä. Ilmeisesti suht hidasta mätkettä, ainakin verrattuna Arcin Guilty Geareihin ja Fist of the North Stariin.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #251 : 13.05.2008 19:53 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili PS2:lle julkaistaan Euroopassa elokuussa Fatal Fury: Battle Archives Vol. 1, joka sisältää Fatal Furyn, Fatal Fury 2:n, Fatal Fury Specialin ja Fatal Fury 3: Road to the Final Victoryn.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #252 : 30.05.2008 16:57 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Finngamer ja muut, onko Samurai Shodown vielä pelattava peli? VC versio on täysin sensuroimaton.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #253 : 30.05.2008 17:51 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Finngamer ja muut, onko Samurai Shodown vielä pelattava peli? VC versio on täysin sensuroimaton.

Odottele kakkosta tai osta vitonen PS2:lle kympillä jostain alelaarista.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #254 : 31.05.2008 19:31 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Street Fighter 4:stä kasoittain uusia kuvia kolmesta uudesta hahmosta. Viimeinen hahmo on ihan ok, varsinkin 3rd Strike faneille, mutta ensimmäinen hahmo kaikkien aikojen pohjanoteeraus.

http://www.famitsu.com/game/news/1215415_1124.html
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #255 : 02.07.2008 22:21 »
Manjimaru Jäsen Viestejä: 33 Basaaripisteet: 0 Profiili VF5n WCG-karsinta assembly 2008ssä on varmistunut!

Lainaus
Hei,

Iloisia uutisia, eli VF5 WCG-karsinnat on mukana Assyllä!

Turnaus käydään läpi luonnollisesti WCG-sääntöjä käyttäen:
http://www.worldcybergames.com/6th/2008/Games/officialgames.asp?selgame=12
Game type: Versus Mode
Max Health: 200
Round: 3
Round time: 60 seconds
Game Level: Random

Laittaisitko tietoa turnauksesta eteenpäin sivustoille & foorumeille, josta
tieto turnauksesta leviää. Itsellä hieman hukassa keinot konsolipelaajien
tavoittamiseen :)

Kiitos jo etukäteen!

Petri Hämälä
Peliliiga

Muuta en sitten vielä tiedäkään. Paikkahan on Hartwall Areena helsinki.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #256 : 17.07.2008 08:37 »
Pibe Jäsen Viestejä: 6 Basaaripisteet: 0 Profiili Ihme ettei kukaan ole postannut SFIV:n uusia videoita. Pelin grafut on kyllä todella hienot... Itse peliä on aika paha mennä kommentoimaan, koska olen pelannut vain casual-mättönä SF:ää, enkä tiedä siitä mitään syvällisempää.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #257 : 22.07.2008 16:10 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili Aluksi kerron teille kolme asiaa, joiden on tarkoitus valaista taustoja.

1. Sain tuossa kesäloman alkaessa kaverilta ilmaiseksi (!) sellaisen 2D mättöpelin kun Brutal: Paws of Fury SNESille. Se oli ensikosketukseni tähän 2D spritegrafiikka mättöpeli genreen, mutta läpimätähän se on koko peli joten ei siitä pitkäksi aikaa hupia ollut. Yhden illan jaksoin kaverin kanssa nauraa sille karhulle ja sitten meni hyllyyn pölyttymään. Tämä 2D genrenä sen sijaan tuntui tosi hyvältä.

2. Sitten julkaistiinkin Brawl ja turnauspelaajien itkuista huolimatta kävin sen julkkaripäivänä noutamasta, mutta läpimätähän se on lähes koko peli joten ei siitä enään pitkäksi aikaa hupia ole. Reilu sata tuntia nyt hinkattu ja pelimekaniikka tuntuu vieläkin yhtä idioottimaiselta kuin aluksi. Tästä seuraa se, että en voi enään pelata IMO parasta mättöpeliä, eli Meleetä ilman, että alan voida huonosti, koska se muistuttaa minua Brawlin olemassaolosta.

3. Pakko päästä pelaamaan jotain mättöpeliä. Olen riippuvainen niistä.

Nyt kun taustatiedot on kunnossa, niin päästään asiaan. Olen siis miettinyt erilaisia vaihtoehtoja jonkun turnauskelpoisen 2D mättöpelin hankimiseen. Turnauskelpoisen siksi, että olen huomannut, että minulla on täsmälleen samat vaatimukset peliltä, kuin mitä vaaditaan, että peli sopii turnauksiin. (edes jonkinlainen tasapaino hahmojen välillä, syvä pelimekaniikka, satunnaistapahtumien pieni määrä jne.)

Minun pitää siis saada hyvä 2D mättöpeli, alustana joko Wii, Virtual Console, Gamecube, N64, SNES tai PS2.

Sitten tutkin asiaa ja löysin Virtual Consolesta kasan Street Fightereita ja joku Samurai Showdown. Luin netistä tietoja niistä ja vähän ristiriitojakin löytyi:
- Samurai Showdown on hyvä
- Samurai Showdown on hidas ja huono pal koneissa
- Street Fighter II Turbo on Virtual Consolen paras
- Super Street Fighter II on Virtual Consolen paras turnaustyyppiseen pelaamiseen
- Super Street Fighter II Turbo on paras turnaustyyppiseen pelaamiseen, mutta sitä ei saa VC:stä

Tulin siihen tulokseen, että Super Street Fighter II Turbo HD Remix olisi kaikkein paras vaihtoehto, mutta sitä varten pitäisi hankkia Xbox. Tosin Nintendon E3 tarjonnan jälkeen Wii tuntuu hieman heikolta yksinään ja Xboxille olisi muutakin kivaa.

Eli onko näistä Virtual Console julkaisuista mihinkään? Ainakin niiden hinnat tuntuvat sopivalta minun kukkarolle. Onko muita halpoja vaihtoehtoja.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #258 : 22.07.2008 16:13 »
Teppo Holmqvist Jäsen Viestejä: 277 Basaaripisteet: 0 Profiili
Eli onko näistä Virtual Console julkaisuista mihinkään? Ainakin niiden hinnat tuntuvat sopivalta minun kukkarolle. Onko muita halpoja vaihtoehtoja.

Tappelupelipuolella? Ei. Jos haluat päästä edullisesti tappelupelien makuun, osta modattu PS2, ja etsi sille sopivia kokoelmia ulkomailta.


« Viimeksi muokattu: 22.07.2008 16:41 kirjoittanut Teppo Holmqvist »
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #259 : 22.07.2008 16:36 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili PS2 on kyllä ehdottomasti paras 2D-tappelupelimasiina. Kaikki löytyy.

Wiin Guilty Gear X2: Accent Core taitaa olla ainoa varteenotettava vaihtoehto. Muita ei kyllä tule ihan heti mieleen. Muut Wiille saatavat pelit ovat joko iänkaiken vanhoja pelejä, joita kukaan ei pelaa (KOF '94, vanhat Samurai Shodownit) tai sitten eivät muuten ole oikein turnauskelpoisia.

360:llakaan ei ihan hirveästi ole 2D-tarjontaa: GGX2 #Reload ja Street Fighter Anniversary Collection. Tosin KOFXII, Super Street Fighter II: HD Remix ja Street Fighter 4 ovat kyllä tuloillaan.


« Viimeksi muokattu: 22.07.2008 16:42 kirjoittanut Fraeon »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #260 : 22.07.2008 16:41 »
Teppo Holmqvist Jäsen Viestejä: 277 Basaaripisteet: 0 Profiili
Wiin Guilty Gear X2: Accent Core taitaa olla ainoa varteenotettava vaihtoehto. Muita ei kyllä tule ihan heti mieleen.

SNK:lta on tulossa sekä Samurai Shodown että King of Fighters kokoelmat, mutta näiden lisäksi ei oikein mitään muuta olekaan tarjolla.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #261 : 22.07.2008 17:11 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili Jeps. Ihan hyviä ehdotuksia on tullut ja nyt kuitenkin kysyn vielä erikseen: voitteko suositella mitään VC:n mättöä. Siis voiko mitään niistä pelata ensin satoja tunteja ja olla vielä senkin jälkeen siinä pelissä ihan huono.

Jos sieltä ei tosiaankaan löydy yhtään hyvää peliä, niin tarvitsisin pelin (Wii, PS2, SNES, N64), jota voin pelata kaverini kanssa ja kehittyä siinä paremmaksi lähes äärettömyyksiin. Sillä ei ole väliä, vaikka kyseistä peliä ei enään kukaan muu pelaa. Kunhan sitä voi pelata ja pelata

Eli tarvitsen yhden (1) pelin joka on niin maan perusteellisen hyvä. Kertokaa minulle tämä peli. Todistakaa, minulle että Melee ei ole maailman paras 2D mättö. Olen sen verran nobo tässä mättöpeliskenessä, että en yksinkertaisesti tiedä hyviä pelejä.

EDIT: pahoittelen jos tekstit ovat olleet epäselviä, olen kai nukkunut liian vähän tjsp.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #262 : 22.07.2008 17:46 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili 3rd Strike + PC-emulaattori + tikku = Welcome to the world of Street Fighter 3!

Yksi video kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Ko. video on varmasti suurin syy, miksi 3s on tämän hetken suosituin 2d-mättö maailmanlaajuisesti. Lähes kymmenen vuotta julkaisunsa jälkeen.

Niin ja onhan itse pelikin ihan ok.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #263 : 22.07.2008 20:00 »
Teppo Holmqvist Jäsen Viestejä: 277 Basaaripisteet: 0 Profiili
Eli tarvitsen yhden (1) pelin joka on niin maan perusteellisen hyvä. Kertokaa minulle tämä peli.

Jos sinulla on Visa Electron, Guilty Gear: Accent Coren voi saada 15 eurolla Play.commista.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #264 : 22.07.2008 20:14 »
ZepKi Jäsen Viestejä: 308 Basaaripisteet: 0 Profiili Tuhannet kiitokset tosta vinkistä!
Pitänee pistää tän viikon aikana tilaukseen, toivottavasti noista pihapuista jotain rahaa kasvais.

Ja saskalle:
VC:stä paras vaihtoehto on Art Of Fightning 2 mielestäni, KoF:fit ovat mahtavia, mutta itseeni ei koskaan tuo '94 iskenyt. Myös Samurai Showdownkin on hyvä vaihtoehto.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #265 : 22.07.2008 21:07 »
Teppo Holmqvist Jäsen Viestejä: 277 Basaaripisteet: 0 Profiili
VC:stä paras vaihtoehto on Art Of Fightning 2 mielestäni, KoF:fit ovat mahtavia, mutta itseeni ei koskaan tuo '94 iskenyt. Myös Samurai Showdownkin on hyvä vaihtoehto.

AoF2 on mielestäni aika käpy peli. Jäykkä kuin perkele, ja collision detectionikin on mitä sattuu.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #266 : 22.07.2008 22:15 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili Kiitokset kaikille hyvistä vinkeistä.

Pistin tuon Guilty Gearin Wiille tilaukseen Play.comista ja ostin Wiin Virtual Consolesta Super Street Fighter II:n.

Rahaa meni 22 euroa. ;D

Street Fighter tuli hankittua siksi, että saisin kosketuksen tähän pelisarjaan, joka on jo jonkin aikaa himottanut. Peli tuntuu ensi alkuun hieman keskinkertaiselta johtuen Gamecube ohjaimen huonoista kontrolleista. Mutta heti huomenna haen kaupasta noita classic controllereita pari niin eiköhän ala pelittää. Niin ja Ryulla olen vasta ehtinyt pelaamaan. HADOUKEN!
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #267 : 22.07.2008 22:40 »
Shinta Playing to win Jäsen Viestejä: 67 Basaaripisteet: 0 Profiili 3rd Strike on kyllä eräs pelihistorian pitkäikäisimmistä turnauspeleistä. Pelillä on laaja ja aktiivinen pelaajakunta ympäri palloa ja uusia tulee koko ajan lisää. Pelihän löytyy JPN- ja USA-versioina PS2:lle ja PALlina myös Xboxille (Street Fighter Anniversary Collection). Toki emulaattoritkin ovat yksi ratkaisu mutta sitten täytyy jotain kehittää näppäimistön tilalle (tai ei välttämättä mutta...). Hyvä tapa kuitenkin tutustua peliin kun nettipelissä tulee toisinaan vastaan varsin taitaviakin pelaajia ja ainakin peliseuraa löytyy.

SF2-perheen suurin ja kaunein on tosiaan tuo Super Turbo -versio, harmi vaan jos sitä ei VC:stä löydy. PS2:lle ainakin on parikin pelattavaa (eli tarpeeksi tarkkaa) versiota tuosta, joskin kiistatta paras löytyy Capcom Classics Collection 2:lta (suora arcade-rom, pyörii emulaatiolla, versio jota mm. Evolutionissa on käytetty) ja sitä on näkynyt täkäläisissäkin marketeissa ihan kohtuulliseen hintaan. Loppuhuomautuksena vielä, voin sanoa, että SF2-sarjan peleistäkin löytyy opeteltavia jippoja ja tekniikoita ihan siihen pisteeseen asti, että osaan tempuista eivät kaikki kykene vaikka harjoittelisivat eliniän (esim. T.Hawkilla on huonoudestaan huolimatta eräänlainen "auto win" -setuppi, jonka täydellisesti tekemällä T.Hawk voittaa, piste. Älä kysy miten se meni, en muista enkä jaksa kaivaa sitä netin syövereistä) Sitten on toki myös astetta helpompia temppuja, kuten: valitse Old Sagat -> tiger, tiger, tiger... -> win.

Guilty Gear on myös varsin mainio sarja. Itse olen kuitenkin sen verran noobi siinä, etten osaa mitään kauhean syvällistä (neuvoa tai tehdä). Wiin versio AC:sta kuuluu huhujen mukaan olevan jotenkin ryssitty alkuperäiseen nähden mutta siitäkään en sen tarkemmin tiedä. Luulisi sen kuitenkin kaveriporukassa menevän, ellei nyt sitten lähdetä netistä etsimään juuri sen version pahimpia glitchi-temppuja jolloin peliä ei enää jää pelattavaksi. Jää vain temppu.

Mutta joo, ihan varauksetta suosittelen kaikille maailmassa 3rd Strikea. Kaikki muu tulee vasta sen jälkeen.
Ajanhukkaa ajatuksella - Shintan blogi
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #268 : 22.07.2008 22:53 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili
Wiin versio AC:sta kuuluu huhujen mukaan olevan jotenkin ryssitty alkuperäiseen nähden mutta siitäkään en sen tarkemmin tiedä. Luulisi sen kuitenkin kaveriporukassa menevän, ellei nyt sitten lähdetä netistä etsimään juuri sen version pahimpia glitchi-temppuja jolloin peliä ei enää jää pelattavaksi. Jää vain temppu.

Meh. Heti ekanahan me ollan niitä etsimässä tietenkin. Mutta eihän se ollutkaan kun vain 14e. Ja onhan siinä kivat grafiikat. :E

Tuota 3rd strikeä mietin itsekkin, kunnes hokasin sen huonon saatavuuden.
tallennettu
Re: Se pakollinen mättöpeliketju. « Vastaus #269 : 22.07.2008 22:59 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili
Tuota 3rd strikeä mietin itsekkin, kunnes hokasin sen huonon saatavuuden.

Ihan ilmainen, ja emulaattori on ainoa arcade perfect -versio (konsoliversiot ovat hiukan nopeampia), kunhan kone jaksaa sitä pyörittää.

Nappaat Play-Asiasta vielä muutamat HRAPit, niin saatte loppuelämäksenne pelattavaa.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... 20
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines