Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 [4]
Tulostusversio
Aihe: Rock Band  (Luettu 20728 kertaa)
Vs: Rock Band « Vastaus #90 : 17.11.2010 20:52 »
tiong tng @ QuakeNet, IRCNet, NetGamers Jäsen Viestejä: 321 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Huomasin paikallisessa Cittarissa olevan myynnissä keyboardeja Wiille ja Boxille, sekä 30e hintaisia Mad Catzin ständejä niille. On ne näköjään kaupoissa, mutta menekki tuskin on ollut kummoinen, kun itse RB3:sen hintaa on jo laskettu 10 eurolla. Sääli. :/

PS3-soittimia olen itse koittanut metsästää jo kohta parisen viikkoa tuloksetta :/ Verkkokaupasta tulee tasaisin väliajoin muistutus ennakkotilauksesta mutta kokoajan lipsuu tuo luvattu päivämäärä eteenpäin ja eteenpäin.
:: tiong ~ Xbox One, PS4, PS3, Wii, Xbox 360, Xbox, PS2, GC, PC, PSX, DS Lite ::
:: Gamertag: tiong fi ::
:: PSN: tiong_fi ::
:: i5 3570K, 16GB DDR3 1600MHz, HD7950 3GB ::

:: http://twitter.com/tiong_fi
tallennettu
Vs: Rock Band « Vastaus #91 : 17.11.2010 20:54 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili
Huomasin paikallisessa Cittarissa olevan myynnissä keyboardeja Wiille ja Boxille, sekä 30e hintaisia Mad Catzin ständejä niille. On ne näköjään kaupoissa, mutta menekki tuskin on ollut kummoinen, kun itse RB3:sen hintaa on jo laskettu 10 eurolla. Sääli. :/

PS3-soittimia olen itse koittanut metsästää jo kohta parisen viikkoa tuloksetta :/
Amazon.co.uk:sta tulemaan. Tilasin PS3 keyboard+peli comboni sieltä ja hyvin toimii kaikki, DLC myös.
Tullia ja lisäveroja ei siis tule, ja postikulut oli 0€.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines