Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 25
Tulostusversio
Aihe: PlayStation 3  (Luettu 241022 kertaa)
Re: PlayStation 3 « Vastaus #150 : 21.05.2008 13:26 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Itse en ainakaan tiennyt, kun suhteellisen uusi PS3:n omistaja olen. Eli kiitos tiedosta. Tähän mennessä on tosiaan tullut käytettyä tuota taustalatausta, koska olen ladannut niin monta demoa ja videota jonossa. Tulevaisuudessa tulee kyllä varmasti hyödynnettyä tuota tietoa, kun sen nyt tiedän.
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #151 : 21.05.2008 13:34 »
Cyrus Jäsen Viestejä: 904 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Juu itse ainakin teen yleensä niin, että jos lataan paljon kamaa, laitan pienemmät tavarat taustalataukseen ja jos en aio jäädä koneelle mitään iheempiä tekemään, jätän sen isoimman demon latautumaan ilman taustalatausta. Näin samalla taustalla latautuvat ne pienemmät ja iso demo latautuu päällä ja asentuu sillä aikaa, kun teen itse jotain muuta.
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #152 : 23.05.2008 18:28 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 518 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Onkos täällä yhtään Hazen omistajaa? Tilasin sen nyt kuitenkin Discshopista, kun halavalla sai. Co-op seura kelpais. Mikki on must have.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #153 : 23.05.2008 18:44 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Onkos täällä yhtään Hazen omistajaa? Tilasin sen nyt kuitenkin Discshopista, kun halavalla sai. Co-op seura kelpais. Mikki on must have.

Eikösse ollut tämän vuoden Lair?
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #154 : 23.05.2008 18:45 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 518 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Eikösse ollut tämän vuoden Lair?

En tiedä vielä. Co-op pelastaa mun kohdalla paljon.  :)
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #155 : 23.05.2008 22:12 »
Cyrus Jäsen Viestejä: 904 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Mulla on Haze ja vois co-opina tosiaan pelailla. Oon pelannu muutaman tunnin ja peli on huomattavasti parempi kuin arvostelut antaa ymmärtää, mutta toisaalta ei kuitenkaan huippupeli suurimmaksi osaksi yhdestä syystä: tekoäly / checkpointien sijoittelu kusee.. niin ja animaatiot rikkoo fiilistä. Aseet on ihan helvetin hyvän tuntusia (äänet vitun hyvät ja koko pelin äänimaailmaki todella hyvä) ja kentät tai taistelutilanteet on hyviä, mutta koska AI ja animaatiot on niin heikkoja, ei taistelut tunnu tarpeeksi tyydyttäville.

Eli pelissä ainakin muutaman tunnin perusteella näkyy hyvin Free Radicalin hyvyydet ja heikkoudet: itse ampuminen, kontrollointi ja toiminta on todella sujuvaa ja fiilistä täynnä, mutta kuten TS:ssä, ei tekoäly ja animaatiot pääse sille tasolle, jotta kokonaisuus olisi tarpeeksi vakuuttava yksinpelinä. Siltikin viihdyttävä paketti toistaseksi. Pelaan nyt hardilla ja kyllä extra hardikin tulee koluttua. Tarina tuntuu yllättävän mielenkiintoselta ja mua ainakin naurattaa oikeesti TÄYSIN ylivedetty sekoilu dialogi. Siis ihan vitun totaalisesti vedetty yli. :D:D "You motherfuckin, motherfuckin, fuckin APES, BOOSH motherfuckin APE". :D

Netissä en ole vielä testannut.
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #156 : 26.05.2008 15:02 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Tuo Sonyn suomen tunkeminen peleihin on kyllä hieno homma. Heavenly Swordiakin jaksoi yhden kentän ajan pelata pelkästään niiden äänien takia... "tapan sinut ja isäsi!"

Pari päivää sitten näin jonkun 4-6 vuotiaan vetävän Mopostormia Prismassa ihan onessaan ja selvästi ymmärsi vielä mitä ruudulla luki. Hieno homma.

Vieläkun joku oikeasti hyvä peli saa oikeasti hyvät dubit niin hankintaan heti.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #157 : 26.05.2008 15:21 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili No sentään nuorempikin kansa alkaa viimein tajuta mitä pitää tehdä ilman jatkuvaa suomentamista tai muuta säätöä. Toivottavasti vain Ratchet & Clankissa esiintynyt "jahas pleikkasi puhuu suomea, joten laitetaan pelille sama kieli" -systeemmi pysyy kuitenkin poissa. Kuullessani moisesta väänsin PS3:ni välittömäksi englanninkieliseksi. Eipä sillä, että se minua nyt haittaisi, mutta joillekin voi olla aika mukava yllätys edessä.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #158 : 26.05.2008 15:28 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Onneksi mun lapsuudessa ei mitään suomennoksia tuettu. Englannin taito ei varmaan olisi tällä tasolla, jos niitä pelejä olisi suomeksi pelattu.
Play-Asia
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #159 : 29.05.2008 23:17 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili NeoGAF-insaidereiden mukaan FW 2.4 (julkaisu mahdollisesti kesäkuussa jo ennen MGS4:ä) sisältää kauan odotetun in-game XMB:n, kuten on jo kauan huhuttukin. Sanovat myös, että päivitys sisältää muutenkin "enemmän uusia ominaisuuksia, mitä on odoteltu". Mitäköhän muuta sieltä on tulossa? Oletan in-game XMB:hen sisältyvän tietenkin pelienaikaisen ja -välisen tekstiviesteilyn lisäksi myös mahdollisuuden voice chattiin milloin tahansa. Sitäkin on kaipailtu sen jälkeen, kun kunnollinen kuulokemikrofoni ilmestyi tähän talouteen. Huhujen mukaan XMB:hen lisättäisiin myös 2d-saavutuskuvamerkintäjutut, vaikka Home 3d-palkintopokaaleineen myöhästyykin.

« Viimeksi muokattu: 29.05.2008 23:42 kirjoittanut Azu »
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #160 : 29.05.2008 23:39 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 518 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW In-game XMB on atm suurin puute Sonyn konsolissa. Kaikkia viestintä- ja chat-mahdollisuuksia on jäänyt kaipaamaan 360:ltä. Toivottavast ne saadaan kehiin nopeasti.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #161 : 02.06.2008 21:31 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Capista lähti tulemaan. GTA bundle kuluineen 458€

Kauanko tuolta kestää raudan tulo?
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #162 : 06.06.2008 09:32 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Joopajoo pakko kyllä kehua itsekin Capi-onlinea. Halpa hinta, välitön postitus ja nopea asiakaspalvelu (kohteliaskin vielä!). Enpä ole vastaavaan ikinä törmännyt. Postikulutkin olivat normaalia alhaisemmat.

Kyllä siinä kesti, mutta nyt on taas Sonyn natsat rinnassa. Muuten olisi boxi lähtenyt, mutta Snake oli toista mieltä. Kallis peli.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #163 : 06.06.2008 18:05 »
JasuPoju Oh Shi-- Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili Kysyin jo X360-triidissä tätä: Eli miten PS3:a voi pelailla tavallisella telkkarilla? näyttääkö pelit paskalta jne.?
MGS4 on saanut vahvasti kantani muuttumaan ja nyt onkin suunnitelmissa PS3 osto boksin sijasta. PS3:ssa olikin niin paljon hyviä puolia, että oli pakko kallistua sille. Sitten vielä jatkokysymyksenä, että mistä PS3 lähtisi järkevään hintaan, mahdollisesti parin pelin kera? Kannattaako ulkomailta tilailla? Olen ymmärtänyt, että pelit ovat aluekoodittomia.
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #164 : 06.06.2008 18:19 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Itse ainakin olen nähnyt HD- ja kuvaputkitöllön erona vain sen, että valikot ovat jonkin verran selkeämpiä ja joissain peleissä näkee hieman enemmän. Hyvin siis ainakin itselläni kuvaputkitelkulla pelailu sujui.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #165 : 06.06.2008 19:40 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Eroa ei edelleenkään ole kuin marginaalisesti. Riippuu vähän pelistä, että miten se ottaa hyötyä isommasta resoluutiosta.

Capi-onlinessa on tällä hetkellä halvin kone, jonka itsekin ostin. 40giganen malli ja GTAIV 449€. Verkkokaupan tarjouksetkin on aikaa sitten menneet kiinni.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #166 : 06.06.2008 20:43 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili Joko porukalla on tosi paskat HD-telkut tai sitten huippulaadukkaat SD-arkut, mutta kyllä sitä eroa on enemmän kuin marginaalisesti. Oikea vastaus Jasun kysymykseen on, että riippuu henkilöstä. Itse en pilaisi PS3:n pelejä millään SD-töllöllä, mutta varmasti täälläkin löytyy henkilöitä, jotka pystyvät pelaamaan sillä mukana tulevalla komposiittiletkulla jostain mustavalkotelkkarista.
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #167 : 06.06.2008 20:48 »
Cyrus Jäsen Viestejä: 904 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Onhan siinä iso ero (ja HD-töllöjenkin välillä on todella isoja eroja, esim. DMC4 oli oikeasti täysin eri peli, kun pääsin näkemään veljen Samsungilla sitä sen jälkeen, kun itse olin pelaillut halpis-LG:llä), mutta kyllä SD-telkullakin pelit ovat ihan komeita. HD:n jälkeen ei SD:llä kuitenkaan enää pysty pelaamaan.
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #168 : 06.06.2008 21:02 »
JasuPoju Oh Shi-- Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili Joo, tuo capi-onlinen setti vaikuttaa asialliselta. Voisi laittaa tilaukseen tässä kun saa vielä viikon pari töitä paiskittua. Luultavasti ihan luotettava kauppa? Mites toimituskulut tai ajat?

Vähän OT:n puolelle menee mutta tuskin kenenkään maailma siitä kaatuu..

Edit: ei mitään, löysin jo tarvittavat infot lafkan sivuilta.
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #169 : 06.06.2008 21:03 »
Cyrus Jäsen Viestejä: 904 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Joo, tuo capi-onlinen setti vaikuttaa asialliselta. Voisi laittaa tilaukseen tässä kun saa vielä viikon pari töitä paiskittua. Luultavasti ihan luotettava kauppa? Mites toimituskulut tai ajat?

Vähän OT:n puolelle menee mutta tuskin kenenkään maailma siitä kaatuu..

Tässähän tätä juuri sinun viestiesi yläpuolella:

Lainaus käyttäjältä: zoukka
Joopajoo pakko kyllä kehua itsekin Capi-onlinea. Halpa hinta, välitön postitus ja nopea asiakaspalvelu (kohteliaskin vielä!). Enpä ole vastaavaan ikinä törmännyt. Postikulutkin olivat normaalia alhaisemmat.
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #170 : 06.06.2008 21:23 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Se ero NIMENOMAAN on makuasia. Eroa kyllä löytyy, mutta en todellakaan rassaisi päätäni sen takia jos ei kotoa HD-töllöä löydy. Pelaamiseen tuo oma läpyskä on ollut turha ostos, mutta leffoja sillä on kiva katsoa.

Ja joku DMC:n viidakko leveli on varmasti hienompi kuvaputkella kuin hoodella :lol: Ellei tykkää next-gen sahalaidoista.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #171 : 06.06.2008 21:51 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili State of denial. :) Kyllä se HD>SD on PS3:sen kohdalla reilusti, BenQ 24" monitorissa kiinni nyt.
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #172 : 06.06.2008 21:54 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Re-heally. Tässä puhuttiinkin, onko ero niin suuri, että kannattaa investoida uuteen näyttöön ja, että mitä siinä SD:llä menettää.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #173 : 06.06.2008 22:00 »
tuhis Vieras Kai tässä oletetussa HD>SD:ssä eniten merkihee se että laitteissa on enempi vääntöä kuin se, että pelit olisivat selkeästi paremman näköisiä! Resoluutiot tulevat alaspäin kohisten ja kohta on käytännössä Wii potenssiin kymmenen nuo! Vääntöä piisaa mutta resoluutiota ei! Muahahaa
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #174 : 06.06.2008 22:28 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW LCD:ssä ja Plasmassa on monia muitakin etuja kuin resoluutio kuvaputkitelkkuihin verrattuna. Ruudun pinta on täysin "suora", jonka johdosta näytön geometria on virheetön. Myös värit toistuvat LCD:ssä paremmin.

Vuosia sitten näiden televisioiden suurin ongelma oli huono mustan taso. Nyt sitäkin ongelmaa on saatu ratkottua paljon. Jos katsoo vaikkapa Sampan uusimpia malleja, niin näkee miten syvään mustaan laadukas LCD tänä päivänä pääsee. Väitteet "vain plasmalla ja CRT:llä saa tyydyttävää mustaa", voi vetää vessanpöntöstä alas.

Ja onhan se ero peleissä sen verran suuri, etten vanhaan palaisi. Toki lompakon ohuuden vuoksi SD-töllölläkin pelailee jos pakko on.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #175 : 07.06.2008 13:32 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 518 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Onkos muuten PS3:n valikot suomeksi niillä, jotka ovat Capi-Onlinestä koneensa ostaneet?

Saat ne Suomeksi vaikka Japanista ostettuun koneeseen.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #176 : 07.06.2008 14:10 »
rinturi Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili
Itse olen edelleen SD-töllön omistaja. HD ei kaipaa, koska siihen ei ole tottunut. Ne, jotka ovat HD:n tottunut, niitä ei saisi enää SD:n kirveelläkään.

Ne jotka ovat HD:n tottunut, niitä ei saisi enään Viper7:eiskan eikä SD:n kirveellä eikä HD kaipaa.

En oikein tajunnut tota sun tokaa lausetta.

EDIT: Joo tuli vaan ite sekoiltua kun luin noi HOODEENÄ ja ÄSDEENÄ.


« Viimeksi muokattu: 07.06.2008 14:18 kirjoittanut rinturi »
<@Fraeon> Heinz pelas jotain 2D-Mariota, jossa pääkkärinä oli lentävä Yoshi joka tuhos lerssillään kenttää
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #177 : 07.06.2008 14:33 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili HD-konsolin hankinta on minulla nyt ollut jäissä, mutta kyllä minä ainakin aion hommata asianmukaisen näytön sitten kun kerta sitä tukeva laite löytyy. Asiaa voisi ajatella hieman kuin mitä komposiittin suhde RGB:hen oli. Kustannukset vain ovat kertaa kymmenen.

Kiinnostus PS3:a kohtaan on hieman noussut sitten 360:n hinnan alennuksen, johtuen lähinnä Blurayn formaattivoitosta. Pelikoneeksi tuo pitää kuitenkin hankkia ja ainakin toistaiseksi vie 360 minun silmissä voiton. Pari, kolme kuukautta tässä on kuitenkin vielä aikaa mietiskellä ja tutkiskella.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #178 : 08.06.2008 13:41 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Pohjois-Amerikassa käynnistyneen Qore-"peliohjelman" ensimmäinen jakso on nähtävissä YouTubessa.

Part 1
Part 2
Part 3

Ja pakkohan se on sanoa, että laimealta tuntuu. Onhan tuollaiset jonkinsortin yksinoikeuskatsaukset kyllä hieno juttu, varsinkin jos katsauksessa on kiintoisa peli, mutta ei tuo siltikään oikein jaksa iskeä. Onneksi sentään kehittäjät ovat keksineet kaikenlaiset lisäedut jaksojen tilaajille, sillä en missään nimessä lähtisi maksamaan noin 30 dollaria vuodessa pelkästä tällaisesta. Nyt se on sentään harkinnan arvoinen.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: PlayStation 3 « Vastaus #179 : 08.06.2008 13:57 »
JasuPoju Oh Shi-- Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili Tuli tässä mieleen, että onko PS3:n pelit aluekoodittomia? Jostain olen tuollaisen ajatuksen saanut päähäni mutta en todellakaan tiedä pitääkö paikkansa.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 25
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines